Diskuze

Žalobkyně, jež opilá bourala, stále pracuje

Petra Tittková, která minulý týden podle policie v těžké opilosti nabourala do značky a dvou zaparkovaných policejních aut, je po krátké dovolené zpět v práci. Je žalobkyní Krajského státního zastupitelství v Ostravě. I přes svou nehodu se vrátila k loupežím, podvodům a jiným kauzám.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pavel_Riha

17. 7. 2004 18:46
NEUVĚŘITELNÉ!!!
Jak to, že člověk, který má dohlížet na dodržováná zákonnosti v zemi spáchá něco takového a dále pracuje??? Nechápu, Ale to, že je ve 38 letech svobodná o něčem svědčí...
0 0
možnosti

Jurashek

16. 7. 2004 15:19
Zwerg
o občanství ti neřeknu z hlavy nic (ve smyslu ztráty). V praxi se tím nezabývám. Budu holt muset zůstat Čechem.
Měj se krásně. Jedu domů.
Neboj, školu v Bernu hledat nebudu:-)))
0 0
možnosti

Zwerg

16. 7. 2004 15:22
Re:
Neboj, školu v Bernu hledat nebudu:-)))
 
Jsem tak trochu paranoik. Vím to o sobě.
Ahoj a pěknej weekend.
0 0
možnosti

Zwerg

16. 7. 2004 15:12
Jurashku
není tady žádný konflikt, na tu zástupkyni se všichni vysra...
 
Chudák ženská. Mě jí ještě nakonec ještě bude líto...  ale na druhé straně, když si vzpomenu na její arogantní chování... opravdu ji nechápu. Čeho myslí, že tím dosáhne ?
 
Já bych šel taky, ale to občanství...
 
Já jsem několik let v Bernu - Švýcarsko (teď se dá lehce odvodit jakou že to školu dělám  ) a máš pravdu, že ve Švýcarsku profese právník, lékař a farmaceut - pokud se chtějí věnovat praktickému vykonávání své profese, tak musí mít nostrifikační zkoušky a pro vedení skoukromé praxe i státní občanství. Mám dojem, že pouze pokud se dotyčné profese chtějí věnovat vědě, tak nostrifikace nepotřebují. Nostrifikace se ve švýcarském pojetí rovná v podstatě absolvování posledního ročníku školy + složení státních zkoušek tzn. téměř kompletní studium. O občanství je možné požádat po cca. 10ti letech pobytu (lïší se kanton od kantonu - nemá to pevná pravidla). Navíc je získání občanství poměrně drahou záležitostí. A mám dojem, že se tím taky automaticky ztrácí občanství české, ale to nevím jistě. Mám 2 známé, kteří švýcarské občanství přijali a když jsou v Česku, tak bez problému vystupují coby Češi...
0 0
možnosti

Jurashek

16. 7. 2004 14:57
Zwergu
není tady žádný konflikt, na tu zástupkyni se všichni vysra...
0 0
možnosti

Jurashek

16. 7. 2004 14:53
Zwergu,
asi máš pravdu, problém to je veliký. A balkanoidní občané taky nebudou utíkat do "průměrné" země, když můžou na Západ. Já bych šel taky, ale to občanství...
0 0
možnosti

Zwerg

16. 7. 2004 14:51
Jurashku II
Ale to jsme poněkud odbočili od tématu podroušené státní zástupkyně....
0 0
možnosti

Zwerg

16. 7. 2004 14:49
Jurashku
Jsem docela zvědav, jak to v Česku bude vypadat za takových 15 - 20 let. On je totiž tzv.únik mozků daleko masivnější, než se většina lidí domnívá.  Mladých, slušných a vzdělaných lidí - plátců daní a důchodového pojištění - je totiž dnes všude na západě nedostatek. Domnívám se, že odliv Čechů se ani nenahradí přílivem vzdělaných Ukrajinců, Bulharů, Rumunů,.... pokud jsou jen trochu dobří, tak dnes už jdou také přímo na západ.  
0 0
možnosti

Jurashek

16. 7. 2004 14:37
Zwergu,
odliv mozků se mi nelíbí, ale tento stát vytváří v řadě případů k práci otřesné podmínky. Kdybych nepotřeboval pro funkci státní občanství toho státu, kde ji vykonávám, stěhuju se hned.
0 0
možnosti

Jintaj

16. 7. 2004 14:21
Sedáte za volant po pařbě...??
...Tak pozor, abyste neměli na svědomí např. někoho takového: http://www.helpjacqui.com/ " target="_blank" rel="nofollow">http://www.helpjacqui.com/ ;
0 0
možnosti

Zwerg

16. 7. 2004 14:19
Jurashku
tak výborně uchytil a je v zahraničí...
 
Díky, ale odejít pracovat do ciziny je spíš otázkou odvahy a rozhodnutí, než nějaké vyjímečného nadání. V mém oboru je pracovní tempo a nároky v Česku stejné, jako kdekoliv jinde na světě. Pouze platové podmínky jsou bohužel stále hodně "východní".... Proto dnes odchází docela dost obsolventů různých škol. Osobně znám několik lidí, kteří odešli, v cizině se uchytili a zvykli si na tamní způsob života a o návratu už neuvažují. Podle mě je únik kvalifikovaných lidí docela velkým problémem o kterém se však v Česku kupodivu téměř nemluví.
0 0
možnosti