Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Senátor Železný nepřiznal příjmy z Novy

Vladimír Železný zatajil ve svém přiznání vedlejších příjmů, kolik si loni coby senátor "přivydělal bokem" jako šéf televize Nova. "V roce 2003 jsem neměl žádné příjmy podle zákona o střetu zájmů," napsal do přiznání, které musel každý politik odevzdat do konce června.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

oranzovej

Utan
Hm, a teď ho zavřou, jako Al Capouna.
0/0
14.7.2004 22:34

0100

Na to, že Železný nemluví pravdu jsme si už zvykli....
Bohužel u nás je vše tak zkorumpované, že i hlasy pro senátory a poslance do EU se dají koupit. Párkrát se zajede mezi lidi, pár fotbalovým klubům se koupí dresy, pár důležitých hlasů se koupí, které ovlivní ostatní. Je to hnus jaké lidi posíláme do EU, kteří sami nectí zákony.Ale Železný není sám, kolegové senátoři a poslanci mají také nějaký zákon o střetu zájmů na háku. Tak jaképak křeče, že....
0/0
14.7.2004 22:25

elvan

Zm?rd z novy
Oni toho zm da snad ani nezavřou !!!!!!
0/0
14.7.2004 22:25

Rhiannon1

Podvodník,
který toho nemá na svědomí zrovna málo. Jen jwe mu to těžké prokázat, protože jako většina vysoce postavených lidí má určitě své "ochránce" anebo ví, komu přesně má kolik zaplatit. Spravedlnost je přece slepá...a nejen ona.co to bylo za hloupé lidi, kteří ho zvolili senátorem a kdo mu proboha dal hlas do europarlamentu? Bude mít nedotknutelnou ochranu zaručenou imunitou a nehledě na nový skandál, potrestaný nebude asi nikdy.
0/0
14.7.2004 17:12

Rada8

***
nechci se železnýho zastávat ( nelíbí se mi ani jako člověk ani jako politik) ale:
zdá se mi velice okaté tyto příjmy vynechat,  vždyť o těchto jeho příjmech ví snad každý v této republice.
měl by zavčas vyměnit své daňové radílky za opravdové daňové poradce.
a budem na něj plivat, i když spousta jiných přiznání nepodalo vůbec.
0/0
14.7.2004 16:11

silly_walk

Schovka
No a teď bude schovanej s krabicí zvanou Kony v Bruselu a tím se zkušeně vyhnul kulce mezi oči, která by ho v normální civilizované zemi zajisté potkala. Bohužel v rozvojových zemích jako je tato se můžou grázlové schovávat za imunitu. Ještě že za chvíli mizim za kopečky. A daňový přiznání letos ? Nebude divný když přiznám -1000 ,- a nechám si tu svojí pokutu za planetu Nova vrátit ? Snad mě tajný nevodchytnou. Big Brother Still Watching Ya Boyz !
0/0
14.7.2004 16:02

chroustík

Pan Železný by v rámci svého velikášství
již pomalu měl začít rozeznávat, co je důležité a co nikoliv. Dříve se tomu říkalo metoda hlavního článku. Na tom jeho sekretariátu by měl poučit ty nádhery, že přiznání příjmů je tak důležité, že by ho měl sám velký Vovka před odesláním zkontrolovat. No a sám sebe byl měl poučit v tom, že pokud mám v zádech velkého investora, musím plnit jeho pokyny a ne se s ním rozejít a český stát připravit o 10 miliard. A´t si tady krod chce co chce říká, čí chleba jíš (investice američanů), toho píseň zpívej. A když chceš zpívat jinou, musíš přijít za investorem a říci, já s Vámi končím a on zřejmě řekne tak dobře, ale televize je naše a teď se budeme vyrovnávat. Ane co udělal Vovka.
0/0
14.7.2004 15:44

Joshuaboy

Kajetan11
To uz nebudu. Tak utíkej, ať nemáš někde průser  Čau
0/0
14.7.2004 15:36

Joshuaboy

Kajetan11
To je dobrý, na pivo asi nezajdem, protože bydlíme od sebe asi dost daleko. Nuže nechej svou psychiku odpočívat (zabal to v práci) a svěř se
0/0
14.7.2004 15:32

Kajetan11

Re:
Nene kdepak. Svoji praci se svym soukromim nemicham. Navic ted musim na chvili uplne pryc. Mozna za hodku, mozna za tri, ale to uz asi nebudes na siti, co?
0/0
14.7.2004 15:35

Joshuaboy

Kajetan11
Myslel jsem, že máš prázdniny...Semestr přece už skončil...
0/0
14.7.2004 15:29

Joshuaboy

Kajetan11
0/0
14.7.2004 15:27

Kajetan11

Re:
Hele, jestli chces nekdy jindy a jinde pokecat, tak dej e-mail a muzem se domluvit na pivo, ale tohle je trochu psychycku unavny, vis?
0/0
14.7.2004 15:30

Joshuaboy

Kajetan11
jak rozpolcený? Na čem ještě makáš? (není-li to tajné...)
0/0
14.7.2004 15:25

Kajetan11

Re:
Je.
0/0
14.7.2004 15:27

Joshuaboy

Kajetan11
Proč jsi tak pomalý? Máš moc práce?
0/0
14.7.2004 15:21

Kajetan11

Re:
Jo. Jsem trochu rozpolceny. Asi toho necham, jinak budu sedet u PC zas do noci.
0/0
14.7.2004 15:22

Joshuaboy

Vaclav Hanus
škoda
0/0
14.7.2004 14:47

Vaclav Hanus

ja uz toho necham, mam jinoou praci
0/0
14.7.2004 14:45

Joshuaboy

Kajetane11 i Hanusi,
chlapi, piště nové příspěvky, které se budou zobrazovat na začátku stránky. Kdo se má v reakcích vyznat
0/0
14.7.2004 14:41

Joshuaboy

Kajetan11
Civil není můj obor  Ale jakés takés matné znalosti ještě mám. Neříkám však, že je to vždy na 100% správně. V trestu si to dovolím tvrdit.
0/0
14.7.2004 14:38

Joshuaboy

Kajetan11
Nemůžeš nikdy vědět, kým Hanus ve skutečnosti je. Třeba špičkovým právníkem, třeba rozhodčím soudcem.
0/0
14.7.2004 14:34

Vaclav Hanus

Re: ne, ne, to ne
radeji se o me prestante bavit...odvadi to pozornost od tematu. Pan kajetan me nemuze vystat, stale svadi debatu na mou osobu. To je ale jeho osobni problem.
0/0
14.7.2004 14:38

Kajetan11

Re:
Ja mam s Vami jediny problem. Kdybyste prestal pouzivat vase domenky a zacal pouzivat zdravy selsky rozum, tak byste mozna brzo prestal byt levicakem. Podle Vaseho slohu soudim, ze by tam nejaka spetka rozumu byt mohla. Ja levicaky nemam rad, vite? Jeden z duvodu je prave to vase chovani. Nadavate podnikatelum do zlodeju, ale strasne radi byste zili za penize, ktery odvedou na danich. Ja kdybych zil za neci penize, tak se k nemu chovam jako ke slepici, ktera nese zlaty vajicka.
0/0
14.7.2004 15:11

Joshuaboy

Kajetan11
Tak už jsme si to srovnali a už se oba chápeme. Je tady ten Vaclav Hanus.
0/0
14.7.2004 14:32

Joshuaboy

Kajetan11
Neboj, chápu všechno. Já přece o té trestní odpovědnosti mluvím zase u něčeho jiného, snažím se to vysvětlit obecně a přiblížit na tvém příkladu hlídaného parkingu. Už jsem několikrát psal, že nemluvím o Železníkovi
0/0
14.7.2004 14:26

Kajetan11

Re:
Tak uz nech parkoviste byt. Hanus tu zacal vytahovat, ze by skasiroval Zeleznyho o 10mld. Tak jsem se mu naivne snazil vysvetlit, ze zrovna tyhle prachy nam prodelal nekdo uplne jinej. Naivne proto, ze stale doufam, ze jednou zacne pouzivat rozum a ne domenky.
0/0
14.7.2004 14:31

Vaclav Hanus

Re: Tak pouziji jeste dalsi argument,..
...ktery jsem zatim nepouzil. A co tak HLEDAT VINU TAM, KDE JSOU PENIZE???? Porad melete, ze nam to zavinil stat. Tak mi ukazte, kde se ty penize nachazi. Jsou na nektere polozce statniho rozpoctu? Byl to nejaky prijem rozpoctu? A nebo se o ty penize snizili dane obcanum? Ne! Naopak, ztratu budou platit obcane v denich, ackoli z toho nic neziskali. Al, na druhe strane, podivejte se na majetek p. Zelezneho. V obdobi kdy dochazelo k nekalemu obchodnimu jednani rostl kvadraticky. Tam ty penize jsou. At jsou vraceny penize zpatky a pak se muzeme bavit o odpusteni. Samozrejme, ze moje uvaha pocita i s moznosti alespon pomerne castky. Alespon podileni se na sanaci ztraty....ani takovou snahu jsem nezaregistroval
0/0
14.7.2004 14:37

Kajetan11

Re:
Ve vasi penezence jsou taky penize, tam taky mam hledat? Stat penize akorat prozira. Tam je nenajdete, tam se ztrati i rozpocet cely EU. Ty penize, ktery ma Zelezny navic nejsou ty samy penize, ktery platime. Porad vychazite z podstaty, ze pokud nekdo nezaplati neco statu, tak stat schudne. Ne, on jenom nezbohatne. Nezaplatit na danich znamena nedat a ne vzit. Doporucuji ucivo zakladni skoly. Kladna a zaporna cisla. Stat by v pripade, ze by smlouva mezi CMI a Zeleznym nebyla porusena dostal max nejake procento na danich a ne 10mld. Takze to nebyly statni penize. Zelezny CMI ocural a ti jsou ted nastvani, ze nemaj to, co si predstavovali, tak si to vezmou na nekom jinem...na ceskem statu. Takze znova opakuji: tech 10mld nema s tim, co kdy Vova napachal vubec nic spolecnyho.
0/0
14.7.2004 15:22

Joshuaboy

Kajetan11
Resp. když nebudeš plně uspokojen plněním pachatele, tak zbytek můžeš nárokovat po tom provozovateli. Jinak dostat zaplaceno 2x za stejnou věc v plné výši nelze. To na upřesněnou.
0/0
14.7.2004 14:21

Kajetan11

Re:
Aha, takze ty myslis, ze dvakrat. To ne. Ja mam s parkovistem smlouvu, ze mi ruci za majetek. Chci penize od nich. Trestni oznameni na pachatele davam, protoze je to moje povinnost. BTW: majitel parkovyste by ho mel dat taky. Ale ja nehodlam cekat na vysledky trestniho soudu. Ja chci okamzitou nahradu skody po tom parkovisti a ti at si skasirujou zlodeje. To mas jako s povinnym rucenim. Uz te nekdy nekdo naboural a nebyla to tvoje vina?
0/0
14.7.2004 14:28

Joshuaboy

Kajetan11
takže: na hlídaném parkingu ti vykradou auto=v trestním řízení náhrada škody na pachateli. V občanskoprávní řízení, protože provozovatel parkingu má jistě nějakou odpovědnost za škodu, tak tam i po něm.
0/0
14.7.2004 14:16

Joshuaboy

Kajetan11
Piš vzždycky raději jakoby nový příspěvek, neklikej na odkaz reagovat. Špatně se to pak hledá ve spodních patrech.
Jo, trestní odopovědnost je trestní odpovědnost. Ta je na pachateli... Náhradit škodu z jiného titulu (hmotná odpovědnost, smluvní ujednání apod.) můžeš i po jiných osobách, ale ne v trestním řízení...
0/0
14.7.2004 14:12

Kajetan11

Re:
No vidis a ja to pisu, jako odpoved kvuli prehlednosti. Sakra, vnimas aspon trosku? Ja se tu nebavim o trestni zodpovednosti. Ja prave pisu, ze Zeleznyho trestni odpovednost nema s temi deseti miliardami vubec nic spolecnyho, to at resi uplne jinej soud. Ted je tu rec prave o hmotne zodpovednosti ceskeho statu, ktery mel podle CMI ohlidat jeji investice.
Takze zpatky k te paralele: Zlodej byl vypatran, byl na nej vydan zatykac a zatim unika...to je jeden soud a krom toho se majitel bytu soudi s hlidacem, ktery mu slibil, ze bude hmotne zodpovedny za to, co hlida, oni to vykradli a on se zodpovednosti vyhyba. Respektive soud uznal, ze zodpovedny je a ma zaplatit. Tohle neni trestni soud se zlodejem, to je obcansko pravni o naplneni smlouvy o hmotne zodpovednosti v pripade neohlidani majetku, chapes?
0/0
14.7.2004 14:23

Joshuaboy

Kajetan11
Ale to, o čem se bavíme,  je v případě arbitráže stajně fuk.
0/0
14.7.2004 13:41

Joshuaboy

Kajetan11
Rozdíly jsou, ale vždyť z toho by měla vzniknout plodná diskuze...
0/0
14.7.2004 13:33

Joshuaboy

Kajetan11
Citace: " Budete-li si platit hlidace za to, aby Vam strezil byt a oni vas vykradou, po kom budete chtit nahradu skody?" Konec citace. Vtrestu bych chtěl náhradu škody po pachateli. Po kom ty?
0/0
14.7.2004 13:30

Kajetan11

Re:
Ja po hlidaci. Na co bych si ho jinak najimal? Pokud si platim hlidace, tak po nem chci zodpovednost. Pokud si platim stat, chci od nej funkcni sluzby. Pokud mi nebude hlidac rucit za to co hlida, tak ho nechci platit. Je mi totiz nanic.
0/0
14.7.2004 13:33

Joshuaboy

Re: Kajetan11
V trestním řízení samozřejmě po pachateli...To mi věř, fakt. S hlídačem se vyrovnej jak chceš v občanskoprávním sporu, ale trest=pachatel (a já psal o trestu).
0/0
14.7.2004 13:36

Kajetan11

Re:
Jenze tech 10miliard neni trest, ale nahrada skody. A v tom je trochu rozdil, nemyslis? Pokud chteli potrestat Zeleznyho, tak meli poslat zalobu na nej. Ale oni poslali zalobu na CR, ze je pred podvodem neochranila. A protoze CR ten soud prohrala tak bud: a) opravdu neochranila b) nebyla schopna se obhajit. Oboje znamena neschopnost ceskejch uredniku, s Zeleznym to ma pramalo spolecneho.
0/0
14.7.2004 13:45

Joshuaboy

Re:
Však já teď nemluvím o tom Železném. Vysvětloval jsem ti toho zloděje a hlídače. Jako poškozený v trestním řízení máš právo se připojit s náhradou škody vzniklou trestným činem (tzv. adhezní řízení). Škodu ti způsobí pachatel a ty po něm žádáš její náhradu. A soud buď vedle výroku o vině a trestu tvůj nárok uzná a pachatel musí hradit celou, část škody a nebo tě odkáže na řízení ve věcech občanskoprávních. Železňák je liška ryšavá. O něm jsem teď nemluvil.
0/0
14.7.2004 13:54

Kajetan11

Re:
Zkratka jsi zpochybnoval moje prirovnani. Nojo, kazdy prirovnani trochu kulha, ale presto bych si nikdy nenajimal hlidace, ktery nenese zodpovednost za strezenej majetek. Proto taky nerad parkuju na "placenych" parkovistich, ale rad si zaplatim drazsi "hlidane" parkoviste. Ja jsem to chtel hlavne srovnat se sluzbami statu, ktery platit musis, ale zaruku nemas. A kdyz se to nekomu nelibi, tak ho nazvou zlodejem. Pritom si spousta lidi rada i priplati, pokud dostanou primerenou sluzbu.
0/0
14.7.2004 14:00

Vaclav Hanus

Re: p. Kajetane, mate v tom gulas.
Tim, ze Lauder zaloval republiku, nikoli zelezneho nechtel urcite rici, ze zelezny je bez viny. Cinil tak ze 2 duvodu. Jednak disponoval lepsim prukaznym materialem va takto vedenem sporu a druhak se vyhnul tomu, aby byl souzen ceskym soudem, ktery jak je znamo ma dost daleko od nezavislosti, zejm. jednali se o zajem statu a na predseda posl. snemovny je p. klaus. Cili vinniky z tohoto sporu vysli clenove RRTV. Prihledneme li ale k tomu, ze tezko verit, ze by panove, kteri za svou cinnost v teto rade berou statisice mesice byli natolik prostinki, ze by prehledli existenci teto smlouvy (zejmena, kdyz jejich stezejni cinnsoti bylo hlidat podnikani p. zelezneho), tak vysledkem je silna indicie, ze byly a vyplatni listine¨ zelezneho a rozhodli se riskovat, ze Lauder nebude mit kuraz jit do sporu a nebo VELICE JEDNODUCHA UVAHA - proste si uvedomili prostou uvahu - JEJICH CLENSTVI V RADE NEZAKLADA TRESTNI ODPOVEDNOST ZA JEJICH ROZHODNUTI. a ze pripadna ostuda jim stoji za ty penize, ktere jim zelezny poslal patrne nekam na Kajmany. Kdybych byl zurnalistem, tak budu zivoit clenu RRTV monitorovat az do jejich smrti a podavat pravidlene zpravy verejnosti.
0/0
14.7.2004 14:16

Kajetan11

Re:
To ze nestihate moje myslenky, neznamena, ze v tom ja mam gulas. A kolikrat Vam mam opakovat, ze se nemate poustet do zadnejch uvah? Nejdou Vam.
Ja naopak o prostinkosti kohokoliv ve statnich sluzbach (a RRTV je statni urad) moc nepochybuju. Vyse penez ve statnim sektoru neni znamkou inteligence.
Jedine v cem mate smutnou pravdu je to ze JEJICH CLENSTVI V RADE NEZAKLADA TRESTNI ODPOVEDNOST ZA JEJICH ROZHODNUTI. A to je bohuzel problem vsech uradu tohoto statu.
V tom je prave kapitalismus spravedlivejsi. Kdyz podnikatel udela botu, tak zkrachuje. Kdyz ji udela vysoce postaveny statni urednik, nic se nestane. To je duvod, proc my pravicaci volame po snizeni pravomoci statu. Ne kvuli tomu, ze Vy si myslite, ze si chceme vic nakrast.
0/0
14.7.2004 14:39

Joshuaboy

Kajetan11
Zdravím, jak se dnes vede?
0/0
14.7.2004 13:21

Kajetan11

Re:
Je to lepsi nez vcera. Teda osobne. Zpravy nic moc...
Cet jsem ten Tvuj posledni prispevek. Mas pravdu. Hadali jsme se trosku zbytecne. Ale urcita nazorova nejednota tu precejen bude. Co ty na to?
0/0
14.7.2004 13:28

abraka

jsem blba ja nebo autor clanku?
Vsiml si toho jeste nekdo nebo je chyba u mne?
Nějak mi nesedí dohromady udaje: cituji
 " ještě do poloviny května loňského roku stál v čele Novy" -  tedy 4,5 mesice v roce 2003 u NOVY
" Senátorem se stal na podzim 2002, ale souběžně s prací v horní parlamentní komoře ještě sedm měsíců stál v čele mocné televize
za listopad a prosinec 2002 jeho ředitelský příjem činil 965 994 korun před zdaněním.
Je tedy pravděpodobné, že podobnou částku - tedy necelých půl milionu korun měsíčně - si Železný vydělával v Nově i v roce 2003."
konec citace
dyz za dva mesice mel necelej meloun u Novy, pak v roce 2003 si za ctyri a pul mesice mel vydelat 4,5 x necelej meloun= 4.346.973 Kc a ne necelej pul meloun nebo ne ??
Jinak souhlasim, s autorem, ktery nechape, kdo tohodle robota mohl zvolit do parlamentu EU, ti vsichni snad byli necim nadopovani ne?? jsme fakt narod idiotu, z nasich penez mu zaplatime 10 milard a pak ho jeste zvolime jako sveho zastupce, ja ho teda nevolila, ale nepomohlo to... jak vubec muze mit tenhle paskvil odvahu lezt lidem na oci?? nema kouska svedomi ... howgh
 
   
0/0
14.7.2004 13:05

abraka

Re:
jdu se strelit, jsem blba ja :-) sorry, je tam psano mesicne ... BUMMM jsem mrtva
0/0
14.7.2004 13:07

Kajetan11

Re:
Znovu opakuji. Tech deset miliard neplatime za jeho podvody, ale za to, ze cesky stat nedokazal pred soudem obhajit, ze ty podvody, nejsou jeho vina. Takze platime za: a) vinu naseho statu, b) neschopnost naseho statu dokazat svou nevinu. 
0/0
14.7.2004 13:14

abraka

Re:
No vlastne mate pravdu. Jste dobrej, ja se zastavila na zacatku. Vysledek je stejne hrozny- neschopnej stat. 
0/0
14.7.2004 16:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.