Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rowlingová: Klece v ústavech jsou mučení

Britská spisovatelka, matka čaroděje Harryho Pottera, vytáhla do boje proti postelím s klecemi či sítěmi v českých ústavech. Protestovala u českého prezidenta i premiéra. Podle listu The Sunday Times označila spisovatelka používání těchto lůžek za mučení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

keschu

Ach to Česko....
Když jsem si přečetl, co píší o zásahu proti tekřům různá zahraniční média (např - mladá žena plakala v bolestech,....), teď když k tomu přidám ještě informaci o držení dětí v klecích... Tak začínám mít strach, aby do Ćeska - do té země, ve které se děti bijí a zadržují v klecích - nepřikvačily americké vojenské jednotky sjednat právo a pořádek!  No, když by u toho odstranily Paroubka s Bublou, tak bych se zase tak moc nezlobil.
 
Je to vážně náramná sranda! Jaké hlouposti mohou i seriozní média šířit světem!
0/0
5.8.2005 15:08

Kebnekaise

Re: Ach to Česko....
Je to blbost stara jeden rok...
0/0
6.8.2005 4:56

Kuc125

Rowlingová: Klece v ústavech jsou mučení
 A pani odbornice promluvila. Mela by ukazat diplom z oboru detske psychyatrie a teprve pak kafrat. Nebo aspon opustit "Ostrovy" a osobne se seznamit s realitou. Prostredky na to ma. Pak muze teprve navrhnout nejaka reseni... A ne neco jen kritizovat. To umi kazdy...  
0/0
5.8.2005 14:37

Trencherman

Re: Rowlingová: Klece v ústavech jsou mučení
Proč xakru vytahuješ ty kostlivce ze skříně? Že to je rok staré téma ti nevadí?
0/0
5.8.2005 14:49

Trencherman

Re: Rowlingová: Klece v ústavech jsou mučení
P.S. Ledaže bys chtěl zředit tu koncentraci článků o CzechTek 2005
0/0
5.8.2005 14:51

lázeňská veverka

Re: Re: Rowlingová: Klece v ústavech jsou mučení
Ze slova CzechTech se mi začíná dělat mdlo
0/0
5.8.2005 14:54

babacek

Re: Rowlingová: Klece v ústavech jsou mučení
Zatím se adekvátnější způsob jak zabránit těmto mentálně narušeným dětem aby nikoho nebo sebe nezranili nenašel.A držet tyto pacienty pod sedativy je z mého hlediska více nepřijatelné jak klecová lůžka.A proto souhlasím z vaším oprávněným rozhořčením nad kritikou Rowlingové.Dnes se nějak stává pravidlem,že když někdo zazáří v nějakém oboru stává se automaticky znalcem na všechny bolesti světa.
0/0
5.8.2005 15:42

Ondřej Bouda

baronka Nicholsová
mě pobavila, prý: "Musí se to vzít od základu, potřebuje to peníze EU a mohutnou převýchovu personálu." Pokud jde o peníze z EU, byl jsem na konferenci o Evropském sociálním fondu - je určen výhradně pro projekty, jejichž účelem je zvýšení šance na zaměstnání cílové skupiny. Dá se pod  to schovat leccos, ale ústav pro mentálně postižené v žádném případě - právě dotaz na financování takového ústvavu tam padl a odpověď byla záporná. Doufejme tedy, že na to baronka přispěje ze svého. Pokud jde o "mohutnou převýchovu personálu", nemyslím si, že by u nás byl problém v jejich sadismu, spíš bude v nedostatku personálu resp. v nedostatku financí na dostatek personálu.
0/0
13.7.2004 15:51

duch_otce

Taky jsem byl v kleci
V době mího mládí byly klece a sítě u postele docela normální věc, aby dítě nevypadlo, někam nevylezlo a nepomlátilo se.  Paní Rowlingová zřejmě něco četla a hned se toho chytila. Noviny zase jednou, místo aby přinášely seriozní zprávy, tak se chytly jednoho okrajového tématu a dělají z toho aféru, senzaci, zvyšují prodejnost. Že by přinesly opravdovou reportáž z dětské psychyatrie, se všemy klady i zápory, to by nebylo čtenářsky atraktivní a nedělalo by to blbou náladu.
0/0
13.7.2004 8:56

Vik78

Potřebuje reklamu...
Jasně, zrušíme postele s klecí a radši napereme do pacošů pořádný dávky sedativ, jak se to dělá ve vyspělých zemích. Pacienti potom vůbec nevyvádějí, pospávají a na své si přijde i farmaceutický průmysl.
Miluju lidi, co se starají o věci, po kterých jim nic není. Mohl bych zas třeba vyprávět spoustu zážitků s britskými imigračními úřady, tak třeba jeden můj kámoš se jim nelíbil a než ho posadili na zpáteční letadlo, taky si pobyl 2 dny v kleci. A nikoho to nes*alo.
0/0
13.7.2004 8:51

Lofin

mříže v kriminálech
tak zrušíme i mříže v kriminálech. To je přeci také týrání...
0/0
13.7.2004 8:06

Montaigne

poslyš ty jedna pohádková blondýno Rowlingová!
 Co kdybyste si udělala pořádek u vás doma!  Už se zase mezi sebou tlučou ti vaši protestanti, katolíci a policajti. A taky se blíží začátek školního roku a prej se zas u vás chystá kamení na katolické prvňáky, co půjdou do školy skrz protestantskou čtvrť..     
0/0
13.7.2004 8:05

Maldik

Ona to myslela jinak
Pani Rowling to myslela urcite jinak. Ona chtela timto jenom poukazat na zofaly stav nasi justice a na to, ze v ni doposud sedi a rozhoduji byvali komunisticti soudci, kteri za doby totalitniho rezimu posluhovali komunistickemu rezimu a StB. Chtela tim jenom obrazne vyjadrit, ze jsme stale jako drive, podobne jako ti deti v tech klecich.
0/0
12.7.2004 22:01

Stalinista

Re:
Tak to se tedy vyjádřila sakra hloupě ne spisovatelku, spíš si jen dělá reklamu.
0/0
12.7.2004 22:15

baronfonlempl

Re: Ropucha Rowling
nic neviděla, nic neví a píše. Je to tele. Tím nechci zlehčovat problém samotný, pouze onu dámu.
0/0
12.7.2004 23:46

OldFaker

Rowlingová má pravdu!
Když napíšu knihu o bubácích, vidím bubáka všude.... a teď se musí modlit, aby v Britanii taková zařízení, ve kterých, jak je vidět, brzo skončí, nebyla...ale to zase bude psát Viewegh....
0/0
12.7.2004 20:23

teta007

Problém je v tom,
že obě dámy se vyjadřují k něčemu, o čem vlastně nic nevědí. Jestliže reagují pouze na základě velmi sugestivního a svým obsahem spíše bulvárního článku, který sepsala "redaktorka" vydájící se za praktikantku v oboru sociální péče. Pokud vím, tak tato dáma strávila v tomto ústavu jeden týden a na oddělení, o kterém píše, pouze několik hodin. Zdramatizovala to, co viděla tak, že mi připadalo, že popisuje prostředí z filmu Přelet nad kukaččím hnízdem. Kdybych nevěděla, jak to tam opravdu chodí asi bych se taky zděsila.
Myslím, že když se dámy chtějí obracet veřejně na představitele jiného státu, měly by si nejdříve ověřit, že nereagují novinový článek, který chce jen senzaci za každou cenu. Tohle je jejich ostuda a ne naše .
0/0
12.7.2004 19:44

karoten

Re: Konečně střízlivej názor
a bez plivání po spisovatelce. Jistě, článku v bulváru ale i normálních novinách může naletět každej -proto se tak píšou, aby vyvolaly emoce. Holt v soudním patologovi emoce nevyvolá, a i kdyby, nikdo ho nezná.
0/0
13.7.2004 9:52

Náhodnej kolemjdoucí

Tohle se mi opravdu stalo
-5část Moc jsem se s tím, co jsem tady napsal nepáral, tak omluvte chiby a nějak si to přeberte. Ono vzpomínat na nepříjemné zážitky není moc příjemné a stalo se mi to před 3ma rokama, tak nebudu konkretizovat PO, jinde to může být totiž i horší, vůbec by jsem se tomu nedivil. Chtěl bych pomoci taky k léčbě bludů zdravých lidí. Schizofrenie není nevyléčitelná nemoc a na západě o této nemoci vědí daleko více než u nás, je to hlavně problém vyspělé civilizace. Kdo nezažil, neuvěří. Taky když jsem nastupoval na vojnu, tak jsem si představoval něco úplně jinýho než jsem tam našel, bylo tam však nádherně oproti pobytu na PO.
  to je vše co jsem vám chtěl sdělit :-)
0/0
12.7.2004 18:53

GhorX

Re:
Pokud je to pravda, vůbec Vám nezávidím.
0/0
13.7.2004 0:29

Goudy

Re:
jo fakt silný......
0/0
14.7.2004 16:49

herulinka

Re:
Přelouskla jsem to celý...to snad ani neni možný. Ještě by mě zajímalo, jestli to fakt byla schizofrenie nebo na tobě jenom zkoušeli nějaký prášky...fakt hustý. Mám kamaráda psychologa, není sice študovanej, ale dokázal mi ve špatné době pomoct tak, že dneska jsem na tom duševně stoprocentně dobře, neřeším problémy, co dřív a co mi jen zatěžovaly hlavu. Je teda fakt, že po našem povídání to byl psycho očistec, bylo to hrozný, ale pomohlo. Takže dobrej psycholog je základ. Jinak jsem možná dopadla taky tak.
0/0
14.7.2004 19:21

Anejett

Re: Ano-naprosto klasické zážitky
Náh. kolemjdoucího naprosto chápu. Tohle jsou zcela typické zážitky s českou psychiatrií. Žádné dlouhé řeči, rychlé nasazení prášků a stanovení diagnosy, která vás stigmatizuje a která děsí vás i vaše okolí. Pro člověka, který to zažije, není až tak podstatné, zda je za tím nedostatek peněz, personálu či cokoliv jiného. Takový člověk často s citlivou psychikou zažije věci, z nichž má potíže se dostat. A není celkem kde se s tím svěřit, jelikož už samotným pobytem v PL se člověk stává jaksi méně věrohodný a ostatním lidem se ani nechce věřit, že je toto možné. A personál asi mnohdy zapomíná, že nepracuje ve vězení nýbrž v nemocnici, tudíž mu vše připadá v pořádku. Českým PL je zdravé se vyhnout. Nemálo pacientů v psychiatrické péči spáchá sebevraždu ze zoufalství. Josefina Poláková Praha
0/0
14.7.2004 20:10

Náhodnej kolemjdoucí

Tohle se mi opravdu stalo
-4část
 Když jsem se dostal poprvé s bratrem na vycházku po 3ech nedělích, tak jsem si koupil knížku o paměti a snažil se ji přelouskat. Ta kniha mě tenkrát dost pomohla v tréninku paměti. Když ji u mě hlavní lékařka po dalším týdnu uviděla, pochválila mě s tím, že je opravdu třeba posilovat paměťové schopnosti (předtím měla jenom otázku: "jak se cítíte?", na kterou když jsem odpověděl, že mě stále tíží křeče odvětila, že to zmizí a že to není skoro možné, že mam velmi dobré léky [křeče nezmizely, měl jsem je 2 roky a kvůli nim jsem se pořádně nevyspal]). Po 2ou měsících strávených na psychiatrickém oddělení (PO) jsem zůstal 3 měsíce doma, než jsem mohl začít chodit opět do práce. Tenhle čas jsem plně využíval na svoji psychickou regeneraci, a snažil se na všechno z PO zapomenout. A začínal jsem taky dost nesnášet všechny ženský, dodávalo mi to sílu zapomenout na svýho přítele(bimbásek mezi nohama). Psychiatr mi postupně snižoval dávku léků a mě se začala dost zlepšovat paměť. Nastoupil jsem po 3měsících domácího oddychu do práce. Předpokládal jsem však, že tam nezůstanu, protože mě neustále deptalo prostředí(před i po pobytu na PO). Začal jsem tedy studovat VŠ (elektrotechnická). Nyní jsem na škole 2 roky a rok chodím s pěknou, chytrou, hodnou dívkou, kterou mi kdejakej chlap závidí. Prášky jsem bral celkem 1,5 roku po každém snižování dávky jsem měl jakousi kocovinu, která se s každým snížením dávky prodlužovala (zprvu to trvalo 14 dní, po úplném vysazení půl roku). Nejsem debil a přesto jsem skončil v kleci! Moje zkušenost je: psycholog dokáže hodně pomoci. Psychiatr dokáže pomoci možná tak do hrobu. Moje zkušenost! Pokračování v dalším příspěvku ->
0/0
12.7.2004 18:53

Náhodnej kolemjdoucí

Tohle se mi opravdu stalo
3-část
Píchli mi injekci, která toto zastavila (později, když jsem se dostal domů zjistil jsem, že to bylo těma práškama, co do mě cpali ty dva dny). Další dny jsem dostával nějaké prášky, asi i jiné než tamty. Dále jsem byl otupělejší a otupělejší. Za týden se mi ozvala máma( na oddělení byl telefon, ze kterýho jsem nemohl volat, protože jsem neměl peníze), začala mi povídat jaký jsou tam odborníci a že jí řekli, že musejí vyzkoušet prášky, aby zjistili jaké mi budou nejlepší. Prášky na mě fakt zkoušeli asi týden, aniž by se mnou prohodili slovo (divné léčení psychiky), potom zůstali u nějakých prášků(atipické neuroleptikum seroquel)po kterých se mi vnímalo úplně nejhůř a nemohl jsem po nich skoro chodit, protože se mi podlamovaly nohy, chtělo se mi strašně spát. Byla tam také společenská místnost a v ní knihy. Chtěl jsem číst(zjistil jsem, že přelouskám tak s bídou jednu větu a byl jsem zase neschopnej koncentrace, takže si můžu jít zase lehnout), protože tam byla ukrutná nuda: celej den s pacientama, se kterejma se nedalo hovořit o nějakém normálním tématu a na TV se taky dívat pořád nedalo, po práškách bylo nesnesitelné i delší sezení. Za čtráct dní mi přišli navštívit rodiče a od nich jsem se dozvěděl, že mám nevyléčitelnou nemoc schizofrénii. Něco podobnýho jsem potom vypáčil z přidělené lékařky, která byla tak do 2 let starší než já a mě bylo blbý jí netykat(raději jsem jí však netykal). Konečně jsem věděl, že mám blud :-))).  Pokračování v dalším příspěvku ->
0/0
12.7.2004 18:53

Náhodnej kolemjdoucí

Tohle se mi opravdu stalo
-2část
 Ve mě byla v tu chvíli malá dušička, strašně mně sralo, že si všichni myslí, že jsem debil, snažil jsem se teda. Nakonec mě sestra požádala (to se mi v tu chvíli líbilo[konečně na mě nezírá jako na malý dítě]), aby jsem se podepsal. Nevyčetl jsem z toho formuláře nic o tom, že na tom oddělení zůstanu, podepsal jsem se tedy. Po vyplnění jsem si uvědomil, že jsou zavřené dveře a máma se mnou není, chtěl jsem ji tedy vidět. Personál se na mě začal culit jako na debílka, už mi z toho bylo hodně na nic, tak jsem chtěl jít za matkou, že půjdeme pryč, stejně mi tady nikdo nepomoh, ani pořádně se mnou nemluvil, jenom jako s debilem. Jenže personál nejenomže mě neodemkl ty dveře, ale popadl mě a zavřel do postýlky se sítí. Píchli mi injekci, po který jsem spal dva dny, o kterých jsem dostával, když mne probudili hrneček čaje a prášek. Po dvouch dnech mě otevřeli klec(síť), a já mohl konečně na WC, divím se, že jsem se do tý doby nepochcal. Pak přišla psycholožka a začala se mnou dělat psychotesty. Zprvu jsem si myslel, že mne konečně začnou léčit, tak jsem se pustil do spolupráce s psycholožkou. Zadávala mi úkoly a já je chtěl řešit, jenže ty prášky co do mě nacpali mi v tom velice silně bránily. Nezbývalo mi než se maximálně soustředit a koncentrovat se na jednoduché ůkoly, začal jsem zjišťovat, že se mi hodně moc zhoršila paměť(sralo mi to [promiňte miten výraz], koho by ne, když se dostane do těžký situace a ona začne zlobit paměť). Nakonec jsem při těchto testech dostal hrozný křeče po celým těle, v té chvíli jsem si myslel, že z toho asi natáhnu bačkory (Jenom jsem se tak válel a přestával mít nad sebou kontrolu, už jsem neměl sílu dýchat). Pokračování v dalším příspěvku ->
0/0
12.7.2004 18:53

Náhodnej kolemjdoucí

Tohle se mi opravdu stalo
Léčba mě brutálními psychickými šoky  -1 část
Nevím, jestli je to všeobecná praxe, zas tak moc jsem toho naštěstí nestihl, ale to co jsem si prožil mně stačilo. Před 3-mi lety mi bylo 22, nebyl jsem teda dítě v kleci (pokud je i to s těma děckama pravda, tak je to teda pěkná ostuda), byl jsem zoufalej z toho, že si nemůžu najít pořádnou holku. Nelíbilli se mi prostě ty nány, co jsem s nima přicházel do styku. Líbila se mi jedna holka, ale pro ní jsem byl asi blbec, protože chodila na gympl a já makal. Podrobnosti nebudu rozepisovat, byl bych tu ještě zejtra. Prostě jsem mněl problém, kterej mi začal cuchat nervy, až mi vytvořil blud. Doma jsem začal bejt našim divnej, projevovalo se to tím, že jsem tolik nevnímal a občas ze mě vypadla hovadina. Tenkrát jsem potřeboval, aby mi nějakej doktor řekl co se se mnou děje, abych tudletu nánu pustil z hlavy, abych se vypovídal, protože jsem mněl už velmi těžkou hlavu, nechtěl jsem se však schodit před rodinou. Když mi máma navrhla, že pojedeme na psychiatrii, tak jsem souhlasil v domnění, že to bude na jeden den. Přišel jsem k Doktorovi, ten se mnou prohodil 5 slov, z čehož zjistil, že jsem magor(celou půlhodinu před tím mluvil s mojí matkou). Pak mi pracovníci PO řekli, abych je následoval a šel za nima. Došel jsem za dveře do místnosti s chodbou, zamkli dveře. Začali na mě koukat jako na debila a předložili mi tiskopis, jestli bych jej dokázal vyplnit. Za každou kolonkou, co jsem vyplnil mi řekla sestra: "ano, jde vám to dobře" a usmála se na mě, jako bych byl prvňáček na ZŠ.  Pokračování v dalším příspěvku ->
0/0
12.7.2004 18:53

svobodny clovek

povrchni a trapna
Na zaklade informaci z bulvaru dela zavery a urazi. Je mi z ni spatne.
0/0
12.7.2004 18:04

svobodny clovek

Nekupujte knihy te Rowlingove
The Sunday Times cituje i britskou poslankyni Evropského parlamentu baronku Nicholsovou: "Musí se to vzít od základu, potřebuje to mohutnou převýchovu personálu."
Prevychova tu uz byla za treti rise  At jde baronka do prd*le !
Mi zase vadi, ze v clenske zemi EU se nekdo poyvysuje nad ostatni a oznacuje se jako jakysi baron
0/0
12.7.2004 18:02

jouda-bouda

Přátelé
nechat se někde "investigativně" zaměstnat a pak napsat, že je tam vše v pořádku. Jsem si jist, že by Vás šéfredaktor vyhodil.
0/0
12.7.2004 17:59

Lucy@.

Jak to opravdu je?
http://news.bbc.co.uk/1/hi/programmes/crossing_continents/3873123.stm
0/0
12.7.2004 17:57

svobodny clovek

Rowlingova
Povrchni a neinformovana Rowlingova dela humbuk kolem toho cemu nerozumi.
Co by take cekal clovek od baby, ktera pise blaboly.
0/0
12.7.2004 17:52

fido7787

asi by se mela starat o to komu ukradla Harryho fotra
a ne o nase klece ... Milose Zemana na ni ...
0/0
12.7.2004 17:30

demirose

tak nevim
priznam se , ze jsem necetla vsechny prispevky.Chci jen rict, ze kazda vec ma dve stranky. Byla jsem v jednom takovem ustave a prvni pohled na zamrizovane dite vskutku nebyl to nejlepsi. Pak mi rekli, ze ten kluk nesnasi, aby se jeho a jeho veci nekdo dotykal, ze pak je schopny ostatni a personal napadnout. Viditelne byl v naprostem klidu.... a protoze mam jednu dlouholetou znamou, ktera tu pracuje a mluvi o svych pacientech jako o svych vlastnich pacientech, tak bych chtela rict, ze prvni pohled nemusi byt vzdy spravny. Mozna by stalo za to zajimat se o problem vic do hloubky.
0/0
12.7.2004 17:23

iuos

hmm
zřejmě jí vadí, že na těch mřížích není namalovanej harry, hermiona a jejich kámoši
0/0
12.7.2004 17:28

glaku

drž se svého kopyta ...
Neviděl jsem Harryho, nečetl jsem Harryho - a žiju.
Jestli ji nejdou knihy na odbyt a chce se nějak zviditelnit, ať řekne, jak to dělají v její rodné zemi,  aťtam pozve zástupce našich ústavů.
Kecat umí každej, ale starat se o ty - někdy až add absurdum  "živočichy" - je maso ... nezávidím personálu.
0/0
12.7.2004 17:15

Kyki

Re:
to delas chybu, je to pekna knizka. ale treba budes mit stesti a bude ti z ni nekdo predcitat, az se treba po mozkove mrtvici stanes "zivocichem"
0/0
12.7.2004 17:17

karoten

Re: pěkně řečeno....
0/0
12.7.2004 17:21

hovnival-

@@
Sice ta pani o problemu vi asi jenom z novin Daily Mirror, ale pravda je, ze v nekterych ustavech je situace pacientu otresna. A netyka se to jen vychodni evropy..
0/0
12.7.2004 17:10

Kyki

Re:
a co ma ta pani nebo my spolecneho s vychodni evropou?
0/0
12.7.2004 17:15

hovnival-

Re:
ja jsem tim chtel jenom naznacit, ze situace v podobnych ustavech neni dobra nejen ve vychodni evrope (kam cesko politicky, nikoli geograficky, patri), ale i v evrope zapadni. to je vsechno. ovsem to neznamena, ze by to nemelo byt reseno.
0/0
12.7.2004 17:35

Leva

Rowlingová je flagelantistka
Z cela informovaných kruhů jsem zjistil, že Rowlingová nosí malé, velmi upnuté spodní dámská tanga, hluboce zažezané do rodidel a řiti. Je to hrubé porušení práv těchto orgánů a podávám stížnost britské královně. P.S. podprsenku nenosí, namá na čem ji nosit.
0/0
12.7.2004 17:07

karoten

Na to si budem muset zvykat
Jestliže je někdo celebritou, celosvětově slavnou osobou, i tak zůstává člověkem s vlastním názorem a reakcema na to co dočte v novinách.
Vy byste nezkusili ovlivnit něco tak hroznýho, když byste znali váhu svýho slova před světem? To je přece normální - kdo má vliv, využívá ho. Někdo pro záchranu tuleňů, někdo k propagaci svejch koníčků, někdo zas jinak.....tak ji to nemějte za zlý. Koneckonců je to jedině dobře, svět se dovídá a my reagujeme - jsme jeho součástí KONEČNĚ!
0/0
12.7.2004 17:00

GhorX

Re:
Karotene, duševně postižené děti nejsou v českých ústavech drženy v klecích - ad prima. Paní Rowling naletěla kampani, kterou vyvolali univerzální ochranáři z AI - ad secunda. A ad tercia - nejsme národ bestiálních hyen, který nutně potřebuje dozor vyspělé EU - ačkoliv nám není na škodu. Pro Vaši informaci, klec, popisovaná ve zprávě, na kterou pravděpodobně narážíte, má doma každá maminka.
0/0
12.7.2004 17:15

karoten

Re: zcesty hovoříte
Já se nevyjadřuji ke klecím, ale k právu paní Rowling užívat vlastního vlivu jak chce.
A říkám - je dobře, že nejsme za zdí a že kdokoli kdykoli může vidět a myslet si a vyjádřit se
0/0
12.7.2004 17:25

GhorX

Re:
Nesouhlasím s Vámi - vliv paní Rowling jejím prohlášením poškozuje tuto zemi. Byl bych pro, kdyby měla pravdu, ale ona ji nemá.
0/0
12.7.2004 17:29

karoten

Re: Tak ji žalujte!
Jako pravej hrdej Čech byste to měl udělat -a vyhrát milióny. Američan by to už podal
0/0
12.7.2004 17:32

GhorX

Re:
Poslal jsem jí mail s vysvětlením, nemám potřebu se hojit na někom, kdo žije v omylu.
0/0
12.7.2004 17:34

GhorX

Re:
S tou druhou větou ale souhlasím naprosto bez komentáře :)
0/0
12.7.2004 17:30

Lucie07

Krafka
Je to krafka, peníze jí zamlžily mozek. Byla úplná nula a teď  ze sebe chce dělat spasitelku světa. Že se nestará například o mučení iráckých vězňů, na kterém se britové velmi aktivně podílejí, když má takovou starost o to, aby nevinní netrpěli. To jí nevadí, když někoho mučí britové. A do cizích věcí strkat nos, to jo.
0/0
12.7.2004 16:51





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.