Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bílý dům chce kvůli teroru odsunout volby

Bushova administrativa zvažuje možnost odložení prezidentských voleb. V případě nebezpečí teroristického útoku by se mohl na poslední chvíli posunout termín jejich konání. Informace rozpoutala vášnivou debatu v Kongresu i Senátu. Opatření se nelíbí hlavně demokratům.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Júlinek šíšal

ať počítám, jak počítám,
nějak mi ta péče o napadané volby zase nejde dohromady s deklarovaným růstem bezpečnosti. Označme P pravděpodobnost vlasteneckého bušemilovného činu, označme Q pravděpodobnost takového teroristického aktu z jakéhokoliv jinak motivovaného důvod, pak výsledná pravděpodobnost činu k avízovanému odkladu voleb P+Q-P*Q je vyšší než kterákoliv z původních, ledaže by P=0, ale myslíte, že v zemi, kde se střílejí prezidenti z menších důvodů, se žádný odvážný probuší vlastenec nenajde? ... no, ledaže je v tom ten háček, že to rostoucí bezpečnostní riziko se týká jen obyvatel, nikoliv Buše & co., pro něj naopak může být zase přínosem ohledně povýšení mocenské kvality své vláda, ne? ... a též Ládínek by musel být víc než spokojen, jak se mu dílo daří, že? ... :-)))
0/0
13.7.2004 15:11

Júlinek šíšal

Re: ...že by ty počty některé zdejší umělce tak zmáhaly?
A to jsem ještě neřekl, že když si založíte další důvod na další útoky, řekněme s pravděpodobností R, tak opět se bezpečnost vzlepší akorát bushovi ...a třeba i ládínkovi ... vám ovšem naopak, ...není to na vás moc? .... :-))) .
0/0
13.7.2004 22:33

Jindriska_Hojerova

Rozmačkaný banán.
Jindra večer rozmačkal banán, smíchal ho se dvěma lžícemi tučného tvarohu. Polovinou této výživné směsi potřel své suché tělo a v leže nechal působit asi 20 minut. Zbytek jsem snědla.
0/0
13.7.2004 6:31

Montaigne

Re:
slečno PinkStrouhanková, rozená Teplá, už zase hned po ránu blbnete?
0/0
13.7.2004 7:58

Pilat

Bush je krvavy patriot
presidentem by mel byt republikan, ne vsak usak, Kerymu neverim ma divne koreny.
0/0
13.7.2004 5:44

Dan 1

Re:
Ty s německými a manželka s maďarskými kořeny jste co co lepší, než ten se židovskými?
0/0
13.7.2004 15:42

Pilat

Rekl bych tak
he he he he
co nazor to bl bec
radeji se vyhrabte z tech ho ven doma
0/0
13.7.2004 5:17

zpravodajec007

Re:
Ten druhý řádek platil i sebekriticky pro autora příspěvku?
0/0
13.7.2004 14:48

AlienDUDE

lol
, rusove v roce 2001 odzkusali raketu - ..prototyp SS-25 ICBM se pohyboval po velmi podivné dráze. Všechny předchozí ICBM jaderné střely bývají odpáleny ze země, vystoupí na blízkou orbitu a za cca 25 minut může raketa klesnout z orbity vrátí se do atmosfery a navede se na cil na povrchu ----- Ruská SS-25 startuje jako obvykle, ale těsně předtím, než opustí atmosféru, se otočí se opět k zemskému povrchu -lol- a letí jako řízená střela, proudové letadlo či bombardér ve výšce asi 25 mil -lol- rychlostí Mach 5 -lol-v této rychlosti a výšce pomalovaná černě a pokrytá radar pohlcujícím materiálem jako B-2 STEALTH bombardér, nemůže být sledována ani zachycena žádným typem protiraketového systému-lol- PATRIOT... SS-25 už několik let používá onen "nový" -lol- scramjet pohon pro pohyb na samém vrcholu atmosféry. Ano, tím scramjet pohonem, který použili Američané s takovým úspěchem teprve před několika měsíci v pokusném "raketoplánku"... Díky tomu je SS-25 nezničitelná nějakým HAARP protiraketovým radiačním mrakem.......... -lol- -no lol-
0/0
13.7.2004 3:30

AlienDUDE

aa
, a specielne no lol v souvislosti s udajnym ami napadem postavit v Polsku rampy protiraketoveho stitu a v Cesku k nemu radarove pole - tj. tento radarovy system soustredeny na jednom miste je logicky primarni cil pokud by se nekdo rozhodl ze bude valka staci soudruhum v Kremlu odpalit mozna jedinou jadernou strelu treba prave ss25 prave na toto radarove pole aby nemuseli delat nic dalsiho a zadat po vsech kapitulaci protoze si mohou vymazat ktere koliv americke nebo evropske mesto nebo cokoliv jineho kdy je to napadne aniz by s tim nekdo neco mohl delat asi tak japonci s hirosimou a nagasaki - tak tady by bylo vymazali sme vam radar i s cechackama co vy NATO ? no lol
0/0
13.7.2004 4:26

zpravodajec007

Re:
Ve světle těchto dalších, pro Emeriku zahanbujících, budovatelských úspěchů sovětských / ruských mužiků se člověk musí divit, že Bush už dávno není v Moskvě a neklečí tam na hrachu před Putinem a neprosí ho o nadiktování podmínek emerické kapitulace. 
0/0
13.7.2004 14:46

prasodlak obecny

Cim drive ,
se americane Bushe a jeho suity zbavi tim lepe.Myslim si ze tento mocny pan s atoritativnimi sklony jeste asi nevytahl vsechny esa z rukavu.God bless america.Nemohu si pomoct,ale tak trochu mi to pripomina evropskou historii tak rekneme 75 let nazpet.
0/0
13.7.2004 0:12

baronfonlempl

Re:
Proč to nenapíšeš naplno. Jirka z Buše je horší Hitlera. Zatím to není tak patrné, ono se to vybarví. Z toho však zároveň plyne, že v USA nemůže být v žádném případě demokracie.
0/0
13.7.2004 0:19

Dan 1

Y~ýáíéa
0/0
13.7.2004 0:21

Dan 1

Re:
Dukazem domokracie je to, ze prave vam dali vizum, barone.
0/0
13.7.2004 0:22

baronfonlempl

Re:
No dobře, jakáš takáš demokracie tam třeba je. Tady rád ustoupím. Nemohu však ustoupit ani o píď v názoru na Jirku z Buše a současnou zahraniční politiku USA.
0/0
13.7.2004 0:27

Dan 1

Re:
Vsimnete si, jak je titulek zavadejici. Tady se rve, jakoby bylo na 100%, ze zly Bush posune volby o 5 let a pak je mozna zrusi, pricemz se jedna o soucast pripadnych krizovych opatreni. CIA je kritizovana, ze kazdou chvili vyhlasuje barevne stupne ohrozeni a zaroven, ze 11.9. nevyhlasila zadny. At USA udelaji cokoli, vzdy je to spatne. Snad jen to by je mohlo v ocich nekterych rehabilitovat, kdyby v listopadu Bush vyhlasil VRSR.
0/0
13.7.2004 0:33

baronfonlempl

Re:
No právě. Ještě nemají zkušenosti z místních bojů a píší pouze podle titulku. To bych si po zkušenostech nikdy nedovolil, byl jsem tady již mockrát zpráskán za menší chybičky mé maličkosti.
0/0
13.7.2004 0:43

fleret

Re:
no ona nase zahranicni politika je rovnez excelentni,zvlaste pak reprezentovana kasparem jakym je Svoboda,predtim stebakem a kretenem soudruhem Kavanem.Nasi politici jso vubec vyjimecni a jsou jiste raritou ve svete,nebot nevim,jak by se tvarili a jednali kongresmani,kdyby se mezi nimi vyskytovalo takove hovado a primitiv,jako je napr.pan Kott.Vypada to,ze problem s timto prasetem budou muset za nas IQ vykvet v posl. snemovne vyresit hosi v hospode v jeho bydlisti a s definitivni platnosti mu rozsekat drzku na fasirku.
0/0
13.7.2004 0:36

baronfonlempl

Re:
O tom žádná! Já jsem si třeba vybral jako otloukánka George Bushe. Nemusím Vás snad přesvědčovat, že jeho kvality jsou miliónkrát vyšší než té naší svoloči dohromady. Proto se k naší vnitropolitické situaci nevyjadřuji a je mi ukradená. Dokonce počínaje volbami do EP již nevolím a volit zatím nebudu. Je mi úplně jedno, kdo mně kdekoliv zastupuje. Co si totiž sám neurvu, nemám.
0/0
13.7.2004 0:50

fleret

Re:
v tom jsme zajedno.Mam-li byt uprimny,je me v podstate rovnez suma fuk,kdo je u vesla,i kdyz protestuju.V pripade CR se vlastne ani neda posuzovat,nebo kritizovat jednotlive postoje a jednani nasich  "politiku",nebot zadne nejsou a neexistujou.Je to vsechno nejak mimo a o nicem...........
0/0
13.7.2004 0:56

hovnival-

@@
Zadny posunovani nebude. To si jenom bush snazi udelat prostor, kdyby to s nim podle pruzkumu nevypadalo dobre...
0/0
12.7.2004 17:07

Aiki75

Re:
taky to tak vidím , jenže se mu to nemusí vyplatit.
0/0
12.7.2004 17:09

hovnival-

Re:
nemusi. zatim vzdy pred nejakym svatkem nebo dulezitou udalosti ohlasovali, ze maji jasne zpravy o nejake teroristicke hrozbe. nikdo to uz nebere vazne, natoz aby se nekdo neceho obaval. takze ta teorie toho, ze chteji vyuzit strachu lidi, nefunguje. Podle me si proto nechava otevrenou tuto moznost posunuti voleb. Doufam, ze nebude takovy blazen, ze by to opravdu udelal.
0/0
12.7.2004 17:16

Aiki75

Re:
ano, přesně tak, pravě proto se mu to může vymstít, všichni amíci nejsou tak blbí jak on si "myslí" a můžou ho mít plné zuby.
0/0
12.7.2004 17:20

baronfonlempl

Re:
Oni ti makovci, taktovaní Jirkou z Buše, mají pořád nějaké zaručené zprávy. Například agresi proti Iráku podnikli na základě absolutně bludných zpráv, já se domnívám, že jistě účelově bludných (jako třeba Hitler si rozstřílel vlastní vysílačku aby měl záminku k napadení Polska). Je to zcela totožné s hledáním třídního nepřítele za minulého režimu u nás. Proto stále nevidím rozdíl mezi demokracií a diktaturou. Jsou to svým způsobem stejně svinské formy vlády, jako ostatně lidstvo samo.
0/0
12.7.2004 23:38

Modráček

Volby...
...v USA jsou ubohé. Volební účast asi 40%, konkrétní dopad na obyvatelstvo je po volbách  téměř nula. Obě strany mají podobný volební program. 
0/0
12.7.2004 16:36

hovnival-

Re:
je videte, ze o volebnim a politickem systemu mas informace od svych kamaradu z hospody
0/0
12.7.2004 17:05

Montaigne

a tak nám zrušili PinkStrouhanku
a já se nikdy nedovím, co krásného mi chtěl sdělit ..
0/0
12.7.2004 14:24

Modráček

Re:
Je to velmi vzácná diagnóza, tzv. schizobuzik.  
0/0
12.7.2004 16:31

Stalinista

Re:
0/0
12.7.2004 16:45

pinkshadow

práva žen?
Desítky mladých nedostatečně zahalených Íránek zatkla v neděli íránská policie při několika zátazích v obchodních centrech Teheránu. Podle dnešní informace agentury AFP v obchodech také zabavila množství oděvů, které označila za příliš krátké.
Desítky policistů a policistek v čádoru zaplavily obchodní centrum Milad v západní části íránské metropole a zatkly několik desítek nedostatečně zahalených mladých žen, sdělil jeden ze svědků akce, který nechtěl být jmenován.
Policie v obchodech zkonfiskovala také pláště, které byly podle ní příliš krátké nebo příliš průhledné a odporovaly tak islámské normě.
Další desítky dívek byly zatčeny v obchodním centru Sorche Bazar.
"Vyzvedl jsem svou sestřenku na mravnostní policii. Ve čtvrtek se musí dostavit na kurs" islámské morálky, řekl AFP asi 40letý Amir.
Oficiálně je nošení šátku povinné pro všechny ženy žijící v Íránu, ať už jde o Íránky nebo cizinky. Těm, které nařízení nedodrží, hrozí soudní stíhání.
Ženy v Íránu jsou povinné nosit tradiční čádor, dlouhý kus látky obvykle černé barvy, který kryje tělo ženy od hlavy až po paty - tedy jakýsi plášť a šátek kryjící vlasy před zraky mužů.
Ale již několik let lze ve velkých městech po celé zemi, především v Teheránu a středoíránském Isfahánu, potkat stále více zejména mladých Íránek, které nechávají své vlasy vykukovat z šátku, nebo nosí stále kratší a kratší pláště.
Právě v historickém Isfahánu policie v neděli zakázala nedostatečně zakrytým ženám vstup na veřejná místa a také pouštění písní ve veřejných místnostech.
Od poloviny letošního června policie provedla několik "mravnostních" operací v různých obchodních centrech i na velkých náměstích hlavního města.   ...a kde jsou práva žen a rovnoprávné postavení s muži?   
0/0
12.7.2004 13:58

Montaigne

Re:
Prokrindapána PinkStrouhanko, jsem tvůj fanda, ale kdo ten plakát má číst?
0/0
12.7.2004 14:00

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
Jak muzes mluvit o pravech zen a muzu, kdyz jsi utyral i toho neboheho jezevcika Kamila! Ty tyrane!
0/0
12.7.2004 14:03

Montaigne

Re:
a předtím jezevce Kamila zneužil,PinkStrouhanka je syčák
0/0
12.7.2004 14:26

Modráček

Re:
Sakra...to jsem byl vedle, jak ta jedle, myslel jsem, že Kamil je jeho matrace cikánského původu. A zatím to byl jezevčík...doufám, že hladkosrstý!  
0/0
12.7.2004 16:34

trotlX

Re:
Proc vkladat do diskuze jiny clanek venujici se zcela odlisne problematice? Nebylo by lepsi jit na diskuzi k tematu, kdyz uz k diskuzi ohledne odsunuti voleb nemate argumenty? Pro jistotu pridam odkaz na diskuzi, ktera se Iran a represivnim krokum Iranske vlady venuje: http://lidovky.centrum.cz/svet/clanek.phtml?id=276082
0/0
12.7.2004 14:35

barbudo

Re:
... čemu že se divíte, kakamilci ... Saddám v kleci - islamisti na koni ... čekali jste něco jiného ?
0/0
12.7.2004 16:43

Aiki75

Re:
Pinku a kdejsou práva Palestincu, určitě si četl, Sharon kálí na rozhodnutí mez. soudu. Bohužel v Iránu jsou špatné a smutné zákony, ale jsou to jejich zákony.
0/0
12.7.2004 17:12

Smileface

ach jo
Republikáni opět rozjíždí kampaň,která má běžné Američany zahnat ve strachu do kouta a nevolit demokraty,kteří jsou k represi a policejnímu státu skeptičtější než republikáni.Tyto zastrašující kampaně však nejsou v USA vyjímkou,používají zejména firmy,které mají blízké kontakty na média,vystrašený američan potom rád nakoupí do zásoby vše možné(Taková situace byla například s Y2K nebo včelami z Afriky).
0/0
12.7.2004 13:34

trotlX

Re:
jak rikaji kluci od fochu: it' good for business :-(
0/0
12.7.2004 13:49

zvergel

Re:
To si asi Jirka Křovák uvědomil,že letos už mu brácha na Floridě dost těžko pomůže,minule to prošlo o prsa hodně hubený anorektičky,letos už by to lidi nesežrali.
0/0
12.7.2004 15:42

Kyki

posunout o 40 let?
o kolik je chteji posunout? o rok nebo o 40? kdyz jsme presne tenhle scenar nastinim pred temer tremi lety, nikdo tomu neveril... mimochodme, nechce nekdo gmail invite? mam jeste 2
0/0
12.7.2004 13:22

4omega

Re:
..já bych měl zájem 4omega@seznam.cz budu rád.. Dík....
0/0
12.7.2004 13:29

V2kt0r

Re:
jedno funkcni obdobi ci dve... Pokud mas jeste jednu pozvanku volnou, v2kt0r na offline.cz, diky :-)
0/0
12.7.2004 13:38

Vojtěvákos

PRO VÁS
Co tedy může motivovat jedince, aby nekradl? Zákony a právní normy lze obcházet. Existuje tedy něco jiného, šemu by člověk byl ochoten se podřídit? Člověk potřebuje morální normu zvenčí systému-potřebuje Boha. Potřebuje vědět, že přestoupení jeho přikázání "Nepokradeš"! je hříchem. Bůh hřích nenávidí a kazdého za něj také spravdlivě potrestá. Žádný člověk se před ním nikam neschová. Pokud by lidé opravdu s Bohem počítali, společnost by mohla prosperovat. PROJEKT ZÁCHRANY Většina našich občanů je rozčarována ze stavu společnosti. A přitom jaké bylo nadšení lidí po sametové revoluci! Demokaracie a tržní hospodářství se zdály být všelékem na naši zdevastovanou ekonomiku a společnost.Ale nikdo nečekal, že budeme svědky tak velkého růstu kriminality a bzostyšných podvodů. Čím výše postavení pachatelé a větší částky , tím méně stíhaných...Mnozí už nedoufají, že se to může změnit. Jsou naši političtí představitelé schopni najít řešení morálních a ekonomických problémů? Byli jsme vychováváni ke kolektivistické morálce, podle které "z cizího krev neteče". Proto dnes nemáme tržní ekonomiku, ale jen anarchii, ve které si každý dělá , co chce. Naše společnost je nyní ohrožena morálním kolapsem. Nemůže ji napravit ani sebelepší projekt záchrany ekonomiky, nýbrž projekt záchrany lidských duší. Našemu národu chybím křestanské zásady. Budou-li lidé věřit v Boha a zachovávat jeho přikázání, pak bude naděje i pro naše hospodářství. Jedině obnova morálky může vést ke stabilnímu a dobře fungujícímu ekonomickému systému.  
0/0
12.7.2004 13:21

Kyki

Re:
no buh ho tedy motivovat nemuze. protoze neexistuje. a i kdyby nakrasne existoval, je mu to prd platny, kdyz tomu nikdo neveri ;)
0/0
12.7.2004 13:23

trotlX

Re:
verit v Boha je tezky, verit v Dabla jde daleko lip. :-/
0/0
12.7.2004 13:38

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
ano... krestan spacha cin protivici se desatero prikzani.. a co udela? Dojde si ke zpovedi, dostane naparino deset otcenasu a je cistej jak andelicek...
0/0
12.7.2004 13:39

Ulrich

Re:
No jó, komunistům se to vážně parádně povedlo. Většina lidí má od nich vymytý mozek. Odkud máte informaci, že v křesťanství stačí k odpuštění hříchu Vámi popsaný postup? Ze Švejka?
0/0
12.7.2004 13:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.