Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Praha chce vyřešit dopravní kolapsy

Praha se rozhodla bojovat proti dopravním kolapsům. Pražský primátor Pavel Bém chce předejít tomu, aby se opakovala situace ze začátku prázdnin, kdy zkolabovaly všechny hlavní silniční tahy. Svolal proto schůzku, která má vyřešit problém velkého množství uzávěrek v ulicích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jivo

K cemu, kdyby nebyli bl (be a i(
Presne tak, prazdniny zacinaj ve Ct 1, a vsichni odjizdej az na vikend. Ale to by museli mit zastupitele trochu rozumu. Pak jak muzou zavrit Chotkace, k tomu zavrit Vyton a zuzit Strakonickou. To znamena, ze ze smeru severozapad, centrum na Jih (snad v lete nejnarocnejsi trasu) zavrou a zuzi vsechno. Nevim, jak to bylo na Magistrale a pak Jizni spojce. Ale to je uz dost bokem. Proste dokud nebudou dostaveny obchvaty a o doprave rozhodovat birokrati, tak nas nic jinyho neceka. Jinak neni to tak dlouho, co se Chotkace delali a zbejva snad jen par mesicu do otevreni Mrazovky. Ale nemohli pockat. Hold potrebujou asi prachy z prozizi jeste letos ??? Nebo to jsou fakt takovy vymasteny hlavy ??? Chotkace - pak Magistrala ci Strakonicka ci nabrezi nebo Tunel - Strakonicka, nabrezi nebo Plzenska - Stakonicka , nabrezi zavrou Chotkace, zuzi Strakonickou, zavrou a skoro zneprujezdni nabrezi a jetse neco delaj na Plzenske. Apak se jeste strasne divy. Vubec vi nekdo jak dopadla ta studie, kudy jezdej kamiony pres Prahu, kdyz muzou jen trema cestama ??? A hlavne kolik stala ???
0/0
9.7.2004 21:22

delbor

To je přece jednoduché
Ustaví se komise. Ta zvolí předsedu a stanoví jeho plat. Potom se zvolí několik místopředsedů a stanoví jejich platy. Poté se stanoví platy členů komise a nakonec se určí, který z dosavadních magistrátních úředníků  bude pověřen zpracováním této agendy. Komise se sejde jednou týdně a vyhodnotí práci  pověřeného pracovníka. Vytkne mu chyby v práci a stanoví směr nápravy. To se zopakuje ještě tolik týdnů, kolik bude potřeba k dokončení oprav. Poté bude oznámeno úspěšná činnost komise a navrženy mimořádné odměny za její činnost. Dále bude rozhodnuto, že práce komise ja nadále nepostradatelná a proto komise nebude rozpuštěna. Platy zůstávají zachovány. Jenom pověřený pracovník je vyměněn, protože už začíná do věci příliš vidět. A nyní začíná pracovat komise: začíná přemýšlet nad tím, jak by se mohla rozšířit o několik desítek pověřených pracovníků a jaký vliv by to mohlo mít na odměny členů komise. (Komise zvolna zanikne. Zůstanou pouze jmenování a platy. Doprava v Praze byla vyřešena.)  
0/0
9.7.2004 17:17

orbital

Re: jj,
jen malinká oprava,nejen že si za úspěšnou činnost navrhnou zasloužené odměny,ale pro větší motivaci si také odhlasují větší platy,tím bude komise pracovat ještě efektivněji :)
0/0
9.7.2004 20:18

karoten

?
Dlouho jsem nečet tak jalovej text
0/0
9.7.2004 16:34

drobek.47

Re: Jalovej
ale pravdivej. Jenom doufám, že ta komise nebude nebude mít více jak 15 členů, a že bude placena z rozpočtu na opravu komunikací. Tím se podstatně urychlí vyčerpání financí a tím se opravy urychlí.
0/0
9.7.2004 20:08

Dr. Fe1

K čemu pracovní skupina
Jenom magor může začít s uzávěrkama 1.7., když většina lidí odjíždí až o víkendu 2-3.7. Na tohle zjištění není třeba žádná pracovní skupina, to je i průměrně inteligentní vopici jasný jako facka!
0/0
9.7.2004 16:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.