Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bielesz: Větší vliv KSČM je horší než koalice

Větší vliv KSČM by byl pro tuto zemi větším zlem a větší katastrofou než současná vládní koalice. Těmito slovy zdůvodnil svůj odchod ze sněmovny poslanec Marian Bielesz. Rezignaci na mandát podepsal už včera, dnes ji doručil k rukám předsedy sněmovny Zaorálka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vyhulenkovi

JO!
US jde do ...
a jak vydim preference KSCM, bez nich jaksi ( uz i nyni) v budoucnu neprojde nic, protoze se ti ostatni volove nedomluvi na nicem a navic CSSD jde taky do...
0/0
9.7.2004 9:02

Pigo

Je to pouze Chytračina!!!
Přemísťování míst o post a pak zavržení soukmenovců stále je to jen podvod na lidi  ,předem je připravený scénař politické moci hry pravice na levici a opačně jinak si ve skutečnosti dobře rozumí,toto kalení vody je pouze součastí bolševické přeměny ze socialismu v kapitalismus ,ale vyšlo z toho pouze KRIMIKRACIE státní loupež na poctivých občanech ,kteří svůj život museli objetovat těžké dřině ,aby se inkvizitoři moderní doby měli dobře média jsou jim dobře nakloněni a tisk je jejich součastí podsvodného jednání .Krásně by jste to rozpoznali i v anketách o ministerská křesla tak jako je to na idnes .cz CENTERFON3 kde kandidátovi Petru Cibulkovy stále odebírají hlasy a přidávaji Langrovi to vše je zdokumentováno ofoceno jako důkazy politického podvodu.Volby do Evropského parlamentu opět prokázaly, že žijeme ve vysoce promyšleném kriminálním systému, přesahujícímu daleko rámec dnešní České republiky. V tomto kriminálním systému žijeme už po generace, aniž si je toho většina z nás vědoma. V důsledku své slabé vůle a motivace k vyššímu, tedy k životu v pravdě, jejímu hledání a vyznávání, ale i k odporu ke lži a jejim nositelům a ochráncům, jsme postupně sklouzli až k tomu nejnižšímu, nejkonzumnějšímu, nejživočišnějšímu, co je v nás a kolem nás. Adaptovali jsme se na Zlo, toto Zlo už jako Zlo ani nevidíme a naopak sami Zlo hrdě vyznáváme a podporujeme! To vše v důsledku toho, že „mocnosti tohoto světa chtěly člověka klamat, protože viděly, že má příbuznost s bytostně dobrým. Vzaly proto jméno dobrého a daly ho nedobrému, aby tak člověka klamaly skrze jméno a tak ho spoutaly nedobrým. A potom, když těmto mocnostem začali lidé prokazovat přízeň, podnítily je, aby se vzdálili od „nedobrého“ a usadili se u „dobrého“, které poznali, neboť mocnosti si přály, aby lidem byla odňata svoboda a aby se stali navěky jejich otroky.“ Evangelium Filipa (Věčně živý gnostický text, starý 2000 let, nalezený v Nag Hammadí). Viz JAN KOZÁK: "TŘI PŘEDNÁŠKY O GNOSI": http://sweb.cz/gno
0/0
9.7.2004 0:02

Johny_S

Re:
Ty jo, Petře, ty už to radši nehul. Nevládne nám žádný satan nebo Šelma, jak máš možná pocit, nikdo se proti prostému lidu nespikl. Nechtěl by ses začít léčit? Takovéhle bludy už hraničí se schizofrénií. Jinak, co se týče ankety - přiznám se, taky jsem podváděl a poslal jednomu z vybraných kandidátů přes třicet hlasů, protože to ze začátku šlo, ale pak mě docela překvapilo že tam asi po hodině zase těch třicet hlasů nebylo. Takhle to proběhlo, žádné tajné síly. Prostě nesmíš podvádět. A pokud nejsi Petr Cibulka, tím hůř. Každopádně jsi ale nemocný.
0/0
9.7.2004 2:18

Juras

Z těch šmejdů se nevyhrabeme.
Poslanec má jednat v souladu se svým svědomím. A jestli má to svědomí říkat: "Je to špatně, nechci se na tom podílet, ale odstoupím, aby bylo možno dělat to právě tím způsobem, který považuji za špatný", pak je to šmejd anebo chudák, keterý neunesl tíhu situace. Buď považuji situaci za špatnou a snažím se jí zabránit (bez ohledu na to, jestli někdo, kdo chce za jakoukoliv cenu vládnou,t se spojí s Grebeníčkem nebo třeba s Luciperem) anebo chci vládu současné koalice tolerovat, schvaluji postup US a není důvod z jejího klubu vystupovat. Falešný šmejd je horší než upřímný poblbý komunista (když už pan Bielesz cítí potřebu ve svých argumentacích brát do huby komunisty, po kterých mu nic není)
0/0
8.7.2004 23:26

juton

Nesmělá vlaštovka.
, (ex) Poslanec Bielesz je malinkatá naděje, že v politice nemusí být jen odporný šmejd. Jistě, nedělám si iluze, že by pohnutky tohoto pána byly jen a jen altruistické, ale budiž. Ale vzdal se mandátu a pokud bude chtít být dále v politice, bude muset soutěžit ve straně, do které přejde. A za to mu patří dík.
0/0
8.7.2004 20:43

1_130_202_135

Re:
V poslanci US - DEU Bieleszovi "se hnulo svědomí" a než by rozbil svým odchodem z této strany její poslanecký klub a připravil ji tak o auta, mobily, sekretářky a finance, odchází z poslanecké sněmovny a uvolňuje tak svoje místo náhradníkovi Kořistkovi, který prý staronovou vládu podrží.
Před týdnem Bielesz sice vehementně tvrdil, že nemá důvod něco takového udělat a jde jen o spekulace, dnes zase tvrdí, že"pouze řekl, že to jsou spekulace, nedodal však, zda pravdivé nebo nepravdivé" a za spekulace dnes označuje zase to, že za svůj odchod shrábl pár milionů.
Jak to bylo se pochopitelně nikdy nedozvíme, Grossovi zavázaní podnikatelé bez problémů dokáží Bieleszovi zaplatit způsobem nezjistitelným a nedokazatelným. Navíc Bielesz říká: "Z politiky odejít nehodlám."
0/0
8.7.2004 20:45

1_130_202_135

Re:
Vláda to ovšem bude skutečně "na baterky": většina jednoho hlasu - a můžeme si vybrat, zda půjde o hlas opilce a přeběhlíka Kotta, "nového" Zdeňka Kořistky, bývalého člena ODS a jak si dobře pamatuji, dříve militantního antilevičáka, nebo "pravých socialistů" Kavana, Hojdara a dalších. ...
Také boj o zajímavé, neboť stovky milionů přerozdělující, ministerstvo pro místní rozvoj nás čeká. A to se blíží schvalování rozpočtu na příští rok a přes zvýšení daní chybějí miliardy a miliardy...
0/0
8.7.2004 20:47

juton

Re:
, Mně je jasné, že to neudělal jen tak. Ale je mi to milejší, než to, co udělal svého času třeba Teplík. Z ČSSD přešel do ODS, to už bylo vysloveně o koryto! A jak ráda ho ODS přijala. Znovu opakuji, za to, že se vzdal mandátu, má u mně malé plus.
0/0
8.7.2004 20:53

Johny_S

Re:
Kéž by ho následovali i jiní, že pane Ko-kotte (pokud se dostanete na tyto stránky, berte to jako výzvu - nenechte se zahanbit!). Künhl by se ovšem vůbec neměl vyjadřovat do médií. Na jednu stranu ocení krok Bielezse, na druhou stranu bez skrupulí rád přijme právě Ko-kotta.....
0/0
8.7.2004 22:12

Juras

Re:
A jaký máte názor na Karáska, který plivl svým voličům do ksichtu, vstoupil do US a mandát, který získal jako nezávislý, si ponechal?
0/0
8.7.2004 23:17

Johny_S

Re:
To je fakt. Na toho jsem zapomněl. A ještě po dvou měsících členství ve straně kandidoval na předsedu. A už je místopředseda. Vládní strany. To je politická kariéra.....
0/0
9.7.2004 2:20

kiliannedory

Re:
Tady musím souhlasit. Mám ho celkem rád a do teď jsem si ho vážil i jako muzikanta i jako kněze( ač neznaboh) ale z tohodle je fakt na blití....
0/0
9.7.2004 18:44

reno17

___
..tahle ... má ještě tu drzost mluvit o své snaze zamezit vlivu komunistů. On a Kott jsou zcela jistě v čele těch, kteří tady v posledních týdnech pro KSČ zabojovali nejvíc, díky takovýmto lidem se postupně vracíme do oněch idylických dob, kdy skoro nikdo nečetl v novinách nic kromě sportu.. O jeho "překvapivé"  demisi a ne tak překvapivých důvodech se ví už hezkých pár dnů (viz třeba i zde na fórech - mezi hromadami slámy lze nalézt pár jehel), vědí to samozřejmě všichni herci v této hře, dál však před kamerami hrají svoje role, "jednají" a dávají rozhovory, vytvářejí zdání dramatičnosti okamžiku.. hezké "demokratické" divadlo, které snad může na chvíli zabavit, ovšem jen pokud je člověk v roli zahraničního diváka..
0/0
8.7.2004 19:23

1_130_202_135

Jdu přímo z UV...
Ani komunisté nebudou podporovat koalici sociálních demokratů, lidovců a unionistů. Po schůzce s vedením ČSSD to novinářům řekl předseda KSČM Miroslav Grebeníček, který stručně poznamenal, že Gross "oživuje dosavadní sestavu".
0/0
8.7.2004 17:49

Zdenekn

Výzva
ODS spása národa.Socani pustte je ke korytu a za čtyři roky budete zase na 30% protože oni se znemožní sami.Tento bordel totiž nedá dohromady nikdo.
0/0
8.7.2004 16:41

vlado99

Re:
Tento bordel totiž nedá dohromady nikdo.
Správně má věta znít : Tento bordel, co jste tady udělali, totiž nedá dohromady nikdo.
0/0
8.7.2004 17:19

Zdenekn

Re:
Záleží na tom jak kdo chce tu větu slyšet.
0/0
8.7.2004 17:22

obcanek

Re:
Jen tak cvičně.Co nám dala ODS - na začátku své vlády zrušila trvale se otáčející úvěry pro výrobní podniky šmahem,bez rozdílu pro všechny.Tím začala prudký pokles zaměstnanosti.Zároveň se bankám uvolnily finance,které mohly být pomalu tunely přesouvány tam kam patří - reba přes Lajosze Basciho,Radžíva Singhu,Pepu z Hongkongu a jiné tajemné sponzory.Prvovýroba šla zu grunde a začal růst schodek zahr.onchodu,protože i párátka jsme začali kupovat z Německa.Opravdu za všechno může ČSSD?
0/0
8.7.2004 19:39

Eldrb

Re:
Tak to zase prrr. Já se v branži pohybuji od roku 90. První Ukrajince zaměstnávali firmy a tito na černo nebyli ,příteli. To se velice pleteš. Živnostenské listy jim začala v masovém měřítku vydávat až Zemanova vláda. A v tom je problém. Na každěho takového živnostníka ( klienta ) se nabalí další a další černoušci. A to se zde nerozepisuji o tom jak je jim kontrolováno účetnictví , to je na dost dlouhou diskuzi. Takže žádná ztráta paměti. A nehledě k tomu , že se Zeman a po té i Špidla zavázali že v tomto zavedou pořádek. A došlo to tak daleko ,že pokud by odešli,tak snad padne stavebnictví.
0/0
8.7.2004 19:51

Eldrb

Re:
Sakra,nějak tato reakce přeskočila ,patří teda tobě ,ale o něco níže , sorry.
0/0
8.7.2004 19:57

hasmen

Re:
Spletl jsi si dirku  ale to se stává - v zápalu "boje"
0/0
8.7.2004 20:06

obcanek

Re:
Sice to nesouvisí s tím,na co jsi odpovídal,to bylo k něčemu jinému a dříve.Vím,kdy jsem něco stavěl,tam kde jsem to stavěl se mi místní vysmáli za cenu za hotové dílo,chtěli hodinovku,Ukrajinci vzali práci v úkole,vydělali si po přepočtu na hodinovku 120 na hodinu.A papíry dostali na Olšanské tehdy za 2000 za kus.Hned.V roce 1997.A byli jich tam fronty až k Telekomu.Kamarád dělá ve stavební firmě dost vysoko a běžně od 94 roku nabízel Vasily na víkend známým na chalupy za 1,5$ na hodinu / tehdy 45 Kč/.
0/0
8.7.2004 20:07

obcanek

Re:
Ale schválně,co mi napíšeš na ten příspěvek výše
0/0
8.7.2004 20:13

1_130_202_135

Re:
Niccoló Machiavelli: 
"Dobré vychování vzniká z dobrých zákonů"
A legislativní smršť určitě mnoho dobrých a kvalitních zákonů přinést nedokázala; osla totiž zpívat nenaučíš, ten bude vždy jen hýkat jako osel
0/0
8.7.2004 20:38

obcanek

Re:
To má jako znamenat že zákony před "legislativní smrští" stály za více?Že ona smršť přinesla nedodělky a pitomosti je zjevné.ale to před tím má kvalitu stejnou.Jenom že dříve ty blbosti zdokonalovali tak dlouho,až z toho vylezly úplné hovadiny.Ale mlýny mlely pomalu,ale za to zvolna.A když už to vypadalo že by něco mohlo být použitelné,zviditelnil se třeba Michael skutr Žantovský s ochranou osobnostních práv a svobod a prosadil nesmírně cenný pozměňovací návrh o povinnosti svítit celý den jen v době platnosti zimního času.Všichni jsou to hovada,všichni by zasloužili nakopat,ale podle platných pravidel jsme si je zvolili a proto si to musíme všichni odnést.Naplno,abychom volili příště ne jako ovce podle ksichtu nebo co kdo plácá,ale podle toho,co už skutečně udělal.Jako třeba Klaus-zavedl nám 22 % DPH ,40 % daň z přijmu právnických osob se slovy,že daňová soustava je vyvážená a podnikání stimulující a obdobné pochoutky,odvody z vyplacených mzdových prostředků a jiné dobrůtky.Kdo tomu nevěří,ať si najde příslušné částky Sb.zákonů,nalistuje původní zákony,podívá se na datum schválení,kdo je předkladatel a kdo je podepsal za vládu.A také kdo tehdy a dnes za modrého práka seděl v PS.
0/0
8.7.2004 22:39

karoten

Re: To je ale vůl, ten mačijavely
Každej přece ví, že dobré zákony vznikají z dobrého vychování
0/0
9.7.2004 11:28

kiliannedory

Re:
..tý jo...tak větší schízu jsem snad ještě neslyšel...nejlíp by bylo, kdyby jsem si každý dne mohli v novinách přečíst, kolik se utavilo oceli a kolik kolchozníci letos zasadili řepky atd.... ? tak v tom bych fakt bydlet nechtěl ...
0/0
9.7.2004 19:29

Ulrich

Co je horší.
Pan Bielesz údajně míní, že vláda současné koalice je lepší než účast KSČM na vládní moci. Tento argument vyslovila svého času i Hana Marvanová, když odůvodňovala vstup US - DEU do vlády vedené Vladimírem Špidlou. Já jsme  přesvědčen, že se oba bývalí unionisté mýlí. Ano, KSČM je zlo. Nicméně víceméně platí, že KSČM = ČSSD. Postoje politiků a sympatizantů těchto dvou levicových stran jsou ve všech ohledech buď zcela totožné nebo velmi blízké. Slušnější ( antikomunistické a proevropské ) křídlo socialistů reprezentované Špidlou je mimo hru. Vedení strany tvoří prokomunistická klika. Záchrana vlády, v níž stejně dominuje takováto ČSSD, tedy ničemu nepomůže. Vzdát se mandátu kvůli této vládě je zbytečné. Ba víc, je to další zrada ubohých voličů US - DEU, kteří by s ustupováním levici bez ohledu na záminky většinou nesouhlasili.
0/0
8.7.2004 16:34

_Sandstorm_

Re:
Nesouhlasím tak úplně. Zachováním podpory koalice byla Grossovi vzata možnost omlouvat svou případnou spolupráci s komunisty tím, že mu "ostatní demokratické strany nedaly šanci".
 
Nyní má 101 hlasů. Pokud bude chtít prosazovat levicové zákony nad rámec koaliční dohody s podporou komunistů, ponese za to plnou politickou a i historickou odpovědnost.
0/0
8.7.2004 16:44

Ulrich

Re:
Jak jsem řekl. Postoje voličů ČSSD a KSČM jsou si blízké. Ti, kdo volili v roce 2002 socialisty, se v drtivé většině nebudou vůbec zlobit kvůli spolupráci s komunisty. Je jim to vlastně jedno. Chtějí své sociální dávky a penze. Pokud je něco rozladilo, byla to skutečnost, že i oni pocítili ve svých peněženkách zvýšení daní.
0/0
8.7.2004 16:53

_Sandstorm_

Re:
Já si myslím, že mezi členy a voliči ČSSD je většina, které by se spolupráce s komunisty vůbec nelíbila. Nakonec si společnou vládu s komunisty sami zakázali na bohumínském sjezdu.
 
Škromach, Foldyna, Kavan - oni a jim podobní jsou pro spolupráci s komunisty a knim snad není třeba cokoli dodávat.
0/0
8.7.2004 16:57

Ulrich

Re:
Já znám několik voličů ČSSD a všichni se k tomu staví stejně. Před volbami v roce 2002 váhali, zda dát hlas socialistům nebo KSČM. Rozhodli se na základě lepšího mediálního obrazu ČSSD a jejích politiků. Programový rozdíl neviděli. Dva z nich jsou bývalí členové KSČ. Teď jsou všichni naštvaní, protože se zdražily cigarety, někteří z nich přišli o práci a TV Nova Špidlu každý den doslova cupovala. Říkají, že příště k volbám nepůjdou nebo budou volit komunisty. Takovým lidem nebude vadit, že se Gross dohodne s KSČM. Natožpak aby sledovali, čími hlasy prošel ve Sněmovně ten či onen zákon.
0/0
8.7.2004 17:07

_Sandstorm_

Re:
Přes snahu vést inteligentní debatu musím uvést, že tebou zmínění lidé zaslouží nakopat do zadku.
0/0
8.7.2004 17:18

Zdenekn

Re:
Ty bys asi žádne socialní dávky nechtěl kdybys byl na pracáku,nebo chceš říct,že ODSka zajistí práci pro všechny?
0/0
8.7.2004 17:00

_Sandstorm_

Re:
Stačí nepouštět sem lůzu z východu a práce na stavbě a za pokladnou bude habaděj.
0/0
8.7.2004 17:03

Zdenekn

Re:
Souhlas,ale asi by se s tím taky všechno nevyřešilo.
0/0
8.7.2004 17:05

_Sandstorm_

Re:
To ne. Ale vznikla by pracovní místa, tedy ten, kdo by chtěl pracovat, by pracovat mohl. Díky tomu, že by se ušetřilo na podporách, by se mohly snížit odvody na zaměstnance. Tedy by se zaměstnavatelům čím dál méně přestalo vyplácet zaměstnávat lidi na černo. Ruku v ruce by se přitvrdily trestní sazby, které máme stejně k smíchu. Dezoláti by pak končili v base nebo ve vyhoš´tovací vazbě.
 
Popisuju to dost zjednodušeně, ale věřím, že by to tak fungovat mohlo. A proč to dodnes nikdo neudělal? Protože průměrný Čech raději kousne bandy ožralých Rusů, než aby šel místo podpory dělat na stavbu.
0/0
8.7.2004 17:12

hasmen

Re:
A šel bys na stavbu za 5-6 tisíc?
0/0
8.7.2004 17:15

_Sandstorm_

Re:
Šel. Svou situaci bych považoval za nešťastnou, snažil bych se honem najít něco lepšího, ale na podpoře bych víc nedostal. Pět tisíc za takovou dřinu je ale dost málo, tak bych místo podpor vyplácel motivační příspěvek - třeba i trojku. Kdo opravdu pracuje, ten si zaslouží pomoc. A rozpočet by to nezatížilo vůbec, ve srování se současným plýtváním, které potřebným nepomáhá a pracujícím škodí.
0/0
8.7.2004 17:23

hasmen

Re:
Tak to tedy vážně smekám  Ale proč by dal majitel Čechovi 10 tisíc,když mu to Slovák,nebo Ukrajinec vezme za polovic.A to je celej problém.V USA taky dělaj lidi na černo,ale když ho lapěj,už si neškrtne.Tady ho můžou 5x vyhostit a vřdy je zpátky - s novými papíry...
0/0
8.7.2004 17:28

_Sandstorm_

Re:
Navíc by zaměstnavatelé museli trochu přitlačit. Nebyla by tu lůza z východu, takže by zas tolik potenciálních dělníků nebylo. Ještě by se o ty nezaměstnané přetlačovali.
0/0
8.7.2004 17:26

hasmen

Re:
No jo,ale nad tím stavem musí někdo držet ruku,protože i pravici se do toho moc nechce...
0/0
8.7.2004 17:37

Eldrb

Re:
Vidím že jsi neodešel. Kde jsi vzal tuto cifru ? Za to nedělají ani Ukrajinci ,člověče.  Já jsem nedostal do práce Čechy za 13 000 , - Kč.  Byl to nástupní plat ! Samozřejmě za práci ,né za sezení v hospodě .
Ale je také fakt ,že Ukrajinci přes své pasáky tu jsou na černo ,degradují cenu práce ,berou našim lidem práci ,nikdo za ně neplatí odvody a oni též ne. Takže další prašule pro stát mínus a za poslední ,oni ty peníze co tu vydělají zde neutratí. Vymění je za dolače a posílají je na Ukrajinu. To by stálo za propočet , o kolik stát přichází peněz.
A vědí to všichni , a nic se s tím nedělá. Úřady práce v tomto nefungují a Cizinecká policie je zřejmě zaplacená.
To je také vizitka pana Grosse.
 
0/0
8.7.2004 17:44

hasmen

Re:
Ale já na hodinku odešel - sklidnit bránici a smyslové orgány  U nás je jeden market,který má sice mezinárodní název,ale jinak se mu neřekne než SLOVAKOFARMA...  A "naši" lidé za ten peníz by si ani nenařídili budíka .Ale to je na delší diskuzi.
0/0
8.7.2004 17:49

obcanek

Re:
Zase selektivní ztráta paměti,zaměstnávání ukrajinců na černo ve stavebnictví začalo dávno před r.98,t .j před nástupem ČSSD.Mimo jiné v polovině 90 let údajně pár Ukrajinců mělo pracovat občas i na Hrádečku.A za úplatek se papíry pro ukrajinské dělníky běžně na Olšanské daly sehnat i za Rumla.Nezastávám se ani Grosse,ani ČSSD,ale štve mě,že ve veřejném zájmu zvolit ZA KAŽDOU CENU ODS se opět zamlčuje pravda a předělává historie.
0/0
8.7.2004 19:29

Johny_S

Re:
A co s tím za těch šest let udělala ČSSD?  Jenom to prohloubila.
0/0
8.7.2004 22:15

cheos

Re:
Nechtěl. Byl jsem skoro rok bez práce a sociální dávky jsem nebral. Hledal jsem další práci, studoval (abych svoji pracovní sílu lépe prodal) a na almužnu státu jsem se vykašlal.
0/0
8.7.2004 17:04

Zdenekn

Re:
Ptal jsem se Ulricha.
0/0
8.7.2004 17:07

cheos

Re:
No, tomu říkám  argument..... debila.
0/0
8.7.2004 17:08

Zdenekn

Re:
Cos čekal?
0/0
8.7.2004 17:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.