Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejsem hrdý na fotbalisty

Anketa ukazuje, že skoro všichni čtenáři iDNES jsou hrdí na výkon našich fotbalistů. Já ne. Proč? V rozhodující chvíli selhali a prohráli. Přijali to důstojně a čestně. Jenže to je snad profesionální povinnost. Prohráli vlastní vinou, nemohou si na nikoho stěžovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Nofnak

Souhlas
Svatá pravda. Stejně tak nejsem hrdý, protože jsem Čech a nebyl bych hrdý na příslušnost k jinému národu. Mohu být rád, že patřím tam kam patřím, mohu být hrdý na své výkony, ale proč si proboha zvyšovat sebevědomí nečím, co neovlivňuji?
0/0
20.7.2004 5:48

iuos

hmm
souhlas
0/0
20.7.2004 6:56

GhorX

Kolik máte nicků na iDnes ?
Vážený Pane Komárku, chápu, že nejste rád, když někdo z ČR udělá něco, co je ve světě hodnoceno jako pozitivní, nebo je to dokonce obdivováno. Vy sám jste za svou (původně dobrou) práci nikdy výrazněji oceněn nebyl, takže jako správný malý český človíček nepřejete nikomu jinému. Pomalu jsem poznával Vaši povahu od doby, kdy Vaše fejetony byly zábavným rýpáním do vážných i méně vážných problémů, až do dneška, kdy rýpete jen proto, abyste naštval co nejvíce lidí. Stal se z Vás zakomlexovaný, závistivý hlupák. Docela by mně zajímalo, pod kolika nicky provokujete v místních diskuzích. Jsou zde některé "osoby", které jako by Vám formou provokací vypadli z oka, ačkoliv používají jednodušší jazyk (z vyjímkou případů, kdy se zaberou do diskuze), jsou tu již relativně dlouho a i přes časté a zřejmé porušování pravidel je nikdo nezrušil. Pročpak asi ? Že by byli tak oblíbení u cenzora iDnes ?
0/0
8.7.2004 22:45

hasmen

Re:
Tak já se přiznám - nejsem Komárek
0/0
8.7.2004 22:48

BabkaChnapka

Re:
Já mám pocit, že existuje spousta čechů, kteří dokázali mnohem důležitější věci a kromě občasného dokumentu na ČT2 se o nich v podstatě nemluví. Fotbal mi připadá jako hodně dobře placená zábava a ty věčné kecy o tom, jak máme být na naše zlaté hochy hrdí mě už...............
0/0
20.7.2004 15:16

Dr No

Nechápu,
co má společného jakási hrdost kohokoliv s tím, jak se podaří či nepodaří hrstce vysoce nadstandartně zaplacených gladiátorů dopravit kulatý předmět naplněný vzduchem do kovového rámu, potaženého sítí. S těmito gladiátory má kterýkoliv občan společné nanejvýš to, že se použilo jeho daní na zaplacení části výdajů, spojených s tímto cirkusem - jinak ho s nimi nespojuje absolutně nic (teda, pokud na ně nevsadil v sázkové kanceláři).
0/0
8.7.2004 20:26

BabkaChnapka

Re:
Také nechápu. Uniká mi to i jako zábava. Normálně se k tomu mezi lidmi nepřiznávám protože mám obavy z  lynčování.
0/0
20.7.2004 14:50

Otec Breburda

Hrdost
Nevím, nevím, já bych na ně hrdý nebyl, ani kdyby byli třikrát po sobě mistry světa. Měl bych radost, ale hrdý?Hrdý mohu být přeci pouze na to, co jsem nějakým způsobem aktivně ovlivnil, na čem jsem se podílel...
0/0
8.7.2004 8:31

polarniliska

Re:
Řekl bych, že pokud jde o reprezentaci, můžu jistou národní hrdost pociťovat.  O tom je snad reprezentace v každém sportu, jinak by mohl závodit rovnou každý za sebe. Zkrátka jste hrdý na to, že ti co byli takhle úspěšní, jsou ze stejné země jako vy. Když vyhraje Sparta, mám "pouze" radost, ale pokud vyhraje některý z reprezentantů, cítím zkrátka hrdost a řekl bych, že je to naprosto normální.
0/0
8.7.2004 9:46

Otec Breburda

Re:
Normální? No spíš bych řekl, že běžné. Ale jak jsem se já zasloužil o to, že reprezentant dosáhl úspěchu? Vůbec nijak. Jsem pouze rád, že ten, komu jsem držel palce zvítězil. Kdybych měl být hrdý na to, že jsem ze stejné země, jako úspěšný reprezentant, muselo by to fungovat i opačně - musel bych se před všemi stydět, že jsem ze stejné země jako, já nevím, třeba Grebeníček nebo Stodolovi. Ale to tvrdíme, že to jsou jedinci, jeichž chování nelze zobecňovat na celý národ, že v každém národě jsou dobří a špatní... A úspěchy zobecňovat lze?
0/0
8.7.2004 10:38

Antiperle

Komárek je idiot
a v mf dnes ho změstnávají  jako provokatéra...placenýho...fuj, je to lidskej odpad.
0/0
7.7.2004 18:03

pinguinone

35..
..prispevku to Komarskej jeste nikdy nemel
0/0
7.7.2004 15:44

EleDrpod

Nejsem hrdý na fotbalisty
já taky ne, ale já sem se vo ně zas tak moc nezasloužil, tak na co by sem měl bejt hrdej
0/0
7.7.2004 15:44

drobek.47

Nevíte někdo,
jak se nechat přejmenovat ? Mám to neštěstí, že se jmenuji také Komárek a vlastním k tomu trafiku. Nejméně pětkrát týdně musím zákazníkům vysvětlovat, že ten blbec z MF Dnes, není můj příbuzný. Pomoc !!
0/0
7.7.2004 15:37

1_130_202_135

Re:
Tak to jsi ty, ten Komárek, který píše do iDnes?
0/0
7.7.2004 15:41

drobek.47

Re: I ty Brute ??
Já si hodím kolem krku mašli. A pudu na dvojku "Vavřinečka".
0/0
7.7.2004 15:44

hasmen

Re:
Zajdi na matriku
0/0
7.7.2004 15:42

Kleki Petra

Re:
Zkus se provdat.
0/0
7.7.2004 15:43

hasmen

Re:
Budeš se jmenovat Pawlovská...
0/0
7.7.2004 15:45

drobek.47

Re: Chyba
U nás to zatím není kvůli KDU povolené. a pak jsem na to už moc dospělej.
0/0
7.7.2004 15:48

Cybermud

Jestlipak ho za to někdo platí???
Je možné, že by vkladatel tohoto "mistrovského díla" byl za svojí práci taky placen? Nebo iDnes již nemá o čem by psalo? Vážený pane radaktore - myslím, že bych za své příspěvky také mohl žádat honorář... ...ve srovnání s tím vaším jistě o něco nižší...
0/0
7.7.2004 13:07

paltt

Panecku, to jsou veci.
Pane Komarku, jiz nekolikrat jsem vas PROSIL, aby jste zanechal psani techto nebetycnych pitomosti a netrapil jiz dale ctenare. Kdyby jste nebyl skodoliby sicak, tak by jte videl, ze fotbaliste neselhali. Jenom prohrali. To je totiz ve sportu celkem bezne, ze jeden VYHRAJE a druhy, bozinku to je ovsem maler, PROHRAJE. Osobne je mi celkem jedno, zda fotbaliste CR vyhrali nebo prohrali. Holt je to take o stesti, ne pouze o umeni. Ale pokud prohrali, tak se cti a neztrapnovali uboze protivnika. Koukam, ze jste si nasel cil a ted se do nej zkousite trefit. Delate to blbe. Pozadejte priste nejakeho sveho kolegu, ale vy se prosim jiz do dalsich clanku nepoustejte. Znovu opakuji: Najdete si neco jineho, je tolik hezkych profesi.
0/0
7.7.2004 11:06

Džura - hrdina Pamíru

stěstí pro lištičku
Velmi správně lištičko  - a právě toho štěstí jsme do semifinále měli 3 prdele, jak jsem už vyjmenovával :
Proti Lotyšům v závěru nám přálo i štěstíčko, neb heinzova šajtle byla trochu na náhodu a stačilo pár centimetrů a šla do  
Naopak právě Holanďani měli nehoráznou smůlu, že nás z těch šancí nedorazili rychle na 3:0 a 4:0 - další klika, že rozhodčí si nevšiml, že Nedvěd přifilmoval faul od Heitingy , jinak by šmíca tu haluzovku proti deseti  holanďanům ani neměl,  navíc kontaktní gól při snížení na 1:2 to nebyla vypracovaná akce, ale haluz jako prase po neskutečném kiksu obránce - bohové stáli při nás.
Kliku jak od kolotoče měl trapácký soubor náhradníků, který zázračně porazil jalové němce.
No a proti Dánům nám snad rozdavači štěstí přišli poblahopřát osobně - po naprosto katastrofální půli s BALL POSSESION 34 : 66 se haluzově trefil Koller po jediném pořádně kopnutém rohu Poboráka za celý šampionát , jinak bychom doškobrtali maximálně k penaltovému rozstřelu 0:0.
Až s Řeky nám štěstí nepřálo, a bez něho jsme taky zápas zákonitě projeli v kombinaci s "geniální strategií"  " bílého učitele" na lavičce.Správně to zhodnotil polský deník řečpospolita - " Češi hráli slabě, Rosický se neukázal jako vůdce, Poborský umí zahrát mnohem lépe atd."
 
Uvidíme, kolik budeme potřebovat štěstí, abychom proti nadrženým Holanďanům uhráli 8.9. aspoň remízu  - já bych to tipoval na pořádný ranec . naposledy v kvalifikaci ME v Rotterdamu jsme štěstí při 1:1, že takové nelze opakovat  - z jediného útoku za zápas jsem vyrovnali, jinak jsme byli zalezlí jak Řeci   .
0/0
7.7.2004 10:59

polarniliska

Re:
Neřekl bych, že jsme měli o tolik více štěstí než  ostatní týmy, které se dostali stejně daleko jako my. To k tomu zkrátka patří a o tom to celé je. Portugalci s klikou porazili Španělsko, jinak balili po základní skupině, o Řecku nemluvě a Holanďany zachránila snad ani ne klika jako nemohoucnost Němců.
Jinak proti Lotyšům nám v závěru sice štěstíčko přálo, ale jinak je přehrávali celý zápas a ty góly mohli dát klidně dřív.
S Holanďany souhlasím, tam to byla opravdu klika. Teda hlavně to, že v první půlce nedali víc než dva góly, pak jsme se vzpmatovali, ale dát třetího, bylo by nám to k ničemu.
O Němcích ani nemá cenu mluvit, ti byli zoufalí.
Dánové měli v prní půli tu tvoji BALL POSSESION skutečně drtivě na své straně, ale co z toho, když ani nevystřelili na bránu. Tady bylo skutečně lepší gól nejdřív nedostat a když to půjde, tak nějaký dát, což se povedlo.
A s Řeky nám, jak sám píšeš, štěstí nepřálo, takže jsme projeli, což ale neznamená, že jsme proti nim hráli špatně. Naopak bych řekl, že jsme si proti té jejich zakopávané vypracovali nejvíc šancí ze všech týmu, které proti nim hráli.
Pokud chceš ve sportu něco vyhrát, vždycky musíš smít štěstí a nebo alespoň nemít smůlu a já věřím, že ho budeme mít i v září.
0/0
7.7.2004 12:27

Kleki Petra

Re:
Řekl bych, že jsi právě mluvil do dubu. Nebo házel perly? Vyber si sám.
0/0
7.7.2004 12:29

Babul

Re: Skoč si...
Ty hrdino, skoč si s Komárem kolem krku, moc vám to bude slušet... Každá hra je o štěstí, fotbal nebo sportka...
0/0
7.7.2004 21:41

Džura - hrdina Pamíru

myslím to žertem
SALDO  very good hodnocení, akorát bych doplnil, že se mi nezdála ještě fyzická připravenost našeho mužstva - ještě že se kvalifikace MS nehraje turnajově, jinak by naše hvězdy lapaly v Makedonii kyslík už po hodině hry
Naši hráči by potřebovali podstaně vylepšit fyzičku  - co dělá kondiční trenér? jak je možné, že hráči proti Německu nehrají, pak proti Dánsku odchodí první půli bez útoku s BALL POSSESION 34:66,  ve 2. půli 15 minut zapnou a od 60.minuty přestávají hrát ( tedy logicky skončili s útočnou hrou, šetří síly a pouze brání).
Přesto s Řeky dojeli na kyslík - kvůli fyzičce naprosto odpadli v prodloužení a už ani neobsazovali protihráče - za 15 minut min. 5x v důležitých situacích.
Co nám budou předvádět v kvalifikaci, potažmo na MS v 33-34 letech  - po jednom zápase a třídenní pauze  je budou všichni omlouvat ?  
0/0
7.7.2004 10:18

SonofSam

komárkoviny
Pan Komárek je v naší žurnalistice opravdový unikát. Člověk jež rozumí všemu nejlépe, arbitr všeho a všech. Ve svých rádoby intelektuálních glosách se vrtá ve věcech jimž rozumí jako koza petrželi, prostě typ chlapíka co byl všude dvakrát a viděl všechno třikrát. Myslím že taková postava již tady v naši zemi byla - taky byla z říše hmyzu a jmenovala se BROUK PYTLÍK.
 
0/0
7.7.2004 10:12

saldo

Smůla?
Tak tu máme další bouři ve sklenici vody. Myslím, že panu Komárkovi bylo jasné, že tímto článečkem píchne do vosího hnízda. Fotbal je sport, který hýbe emocemi většiny našeho (a nejen našeho) národa. Diskuse o tom či onom fotbalovém jsou málokdy racionální, věcné a od citů oproštěné. I proto jsou zdejší reakce chatařů takové jaké jsou. Já jsem člověk, který se rád podívá na vystoupení našeho mužstva na významných šampionátech, přeje jim vítězství, ale nepatřím mezi nekritické a "zběsilé" fandy, kteří při uctívání boha fotbalu ztrácejí soudnost, kritičnost a často i morální zábrany. Proto se dovedu podívat pravdě do očí a snad vidím věci takové jaké jsou a ne takové, jak bych si přál aby byly. Takže mi nezbývá než s většinou páně Komárkových výroků souhlasit a nečiní mi to sebemenší potíže. Ano, naši hráli až do semifinále docela pohledný fotbal a že získali bronz, je dobrá vizitka úrovně našeho fotbalu. Nicméně nelze nevidět, že v závěrečním klání zklamali a v utkání s autsajdry si téměř nečutli. Jistě, je možné na jejich obhajobu uvádět, že na těsnou osobní obranu nejsou zvyklí, že chyběl Nedvěd, že i jiná špičková mužstva dopadla stejně, ne-li hůř. To je jista pravda, na věci to však nic nemění. Prostě na Řeky neměli a to by se mužstvu s draze placenými superhvězdami stát nemělo. Ani na nepřízeň štěstěny se vymlouvat nelze, protože smůla ve sportu neexistuje, jen a jen menší um, kondice, nasazení atd. Ano, nastřelili jsme břevno, ale v tom to právě je. Žádná smůla, jen špatná muška. Že byl útočník tísněn? Ano, byl, ale proto, že tomu nedokázal předejít. A tak bych mohl pokračovat. Vůbec nechci na naše borce házet špínu, jak třeba někteří zde uvedou. Snažili se hodně, ale prostě to nestačilo. Snad příště.
0/0
7.7.2004 9:55

Kleki Petra

Re:
S řadou věcí by se dalo souhlasit, i když to hodnocení je tomu Komárkovic dosti vzdáleno.  Jen s tím hodnocením smůly a štěstí to trochu hapruje. Existují, a to nejen ve sportu. Jinak nevím, jak vysvětlit někomu, koho přejede auto na přechodu, že tam prostě neměl stát, nebo stál špatně, nebo měl jít rychleji, případně měl jet taky autem, protože žádná hloupá smůla neexistuje. Případně ještě spadnou-li dva horolezci při společném výstupu a jeden se zabije, přičemž druhý odskotačí po vlastních pro pomoc, to asi ten mrtvý neměl ani tak pech, jako se měl naučit líp padat, ne?
0/0
7.7.2004 10:02

polarniliska

Re:
Tak nevím jestli máte nějaké zkušenosti s aktivním sportováním nebo jestli to máte takhle perfrektně zmáknuté jen teoreticky, ale kdybyste někdy kopal do míče nebo konec konců dělal jakýkoli sport, nikdy byste nemohl vypustit tu Vaši perlu ohledně neexistence štěstí nebo náhody ve sportu. Střelba na branku není o tom, že někam zadáte souřadnice a tam ten míč přesně letí, ale o tom, že se snažíte kopnout do míče tak, aby letěl zhruba tam, kam si to přejete, takže pokud někdo vystřelí tak, že míč letí na branku, překoná brankáře a v cestě do sítě mu zabrání břevno, není to špatné mušce střelce, ale o smůle nebo nedostatku štěstí. Zkrátka někam chcete vystřelit, vystřelíte a doufáte...
0/0
7.7.2004 10:29

2Mac7

Re:
Smůla ve sportu neexistuje ?! Jaký sport jste dělal ?
0/0
7.7.2004 13:14

houba_

komarku, jsi vul
pises "nemohou se na nic a nikoho vymlouvat" - oni se na nic a nikoho nevymlouvaji, to jen novinari tvych kvalit stale omylaji jmeno Colina
 
pises "chybelo jim statecne srdce"  - mel jsi se na ten zapas divat a ne o nem jen placat , jim totiz chybelo pouze stesti
0/0
7.7.2004 9:54

Nagual

Co je s Komárkem?
Kam se poděl kdysi vtipný a satiricky ostrý Martin Komárek? Nikdo nemusí být hrdý na úspěch našich sportovců a zároveň nikdo nemůže říct, že ony úspěchy nepřinášely radost a euforii i těm, kteří sport vůbec nesledují. Ano, zasahují většinu, ladí ji na stejnou vlnu a to je pozitivní, zejména v naší době. Každý má bezesporu právo vyjádřit svůj názor, ale forma vyjádření může v někom asociovat slova jako žumpa a plebs, jak kdysi prohlásil náš někdejší premiér. V paralele vidění úspěchu našich fotbalistů a oné žumpy se domnívám, že vy to svoje finále jednoznačně vyhráváte, pane Komárku. Na úvodní otázku odpověď neznám, vím jen, že je zde jen další nudný a nijak nevýrazný pisálek.
0/0
7.7.2004 9:31

1_130_202_135

Komárku, Komárku,
jednotka hlouposti už zde byla správně definována....
Mimochodem, nebylo by pro vás zajímavější polemizovat třeba soutěž Česko hledá Superstar? Tam byste zapadl jako "p*del na mísu"
0/0
7.7.2004 9:26

metafrik

;
Komentář opět plete hrušky s jabky, jak je u Komárka zvykem. Na cizí, byť špičkové, výkony není třeba být hrdý. Jsou ale jistě hodny obdivu a respektu. To, že repre dokázala vydobýt bronz, pomocí tvrdosti sama na sebe a týmové práce, tento impuls překračuje hranice fotbalu a sportu. Komárek nejspíš neodpustil to ztracené čtvrtfinále a svou škrábavou formou se zařadil k té menšině, která buď vynáší do nebe nebo nadává a plive, to podle okolností. Bravo.
0/0
7.7.2004 9:20

mommyslittlemonster.

sssssss
po vitězství nad holandskem sem byl hrdý, že sem čech...trvalo to asi 20 minut
0/0
7.7.2004 9:08

polarniliska

Komárku Komárku
Ano lze to brát i tak, že hrdí bychom měli být vlastně jen na to, co dokážeme sami, protože na úspěchu jiných nemáme žádnou zásluhu, pak ale nevím, odkud ten pocit znáte Vy, protože rozhodně v ničem nevynikáte a nadprůměrných výkonů jsem si také nevšiml.
 
0/0
7.7.2004 8:52

Taranaki

úlet
Souhlasím s jediným - ani já bych neřekl, že jsem hrdý na naše fotbalisty. Nikoli však proto, že bych neoceňoval jejich vysoce nadprůměrný výkon. Není ale asi správné být hrdý na něco, na čem jsem se nepodílel. Před hráči pouze smekám a upřímně tleskám jejich hře i výsledku. Vaše slova, pane Komárku, jsou ale o jiném důvodu "nehrdosti". Prostě uboze shazujete výkon, který mnohonásobně převyšuje to, co produkujete Vy, zejména v poslední době. Když jste před lety přišel se svými fejetony, bylo to nové, neotřelé, jako odlehčující poznámka to mělo svoji hodnotu. Budiž. Ale je nekonečně mnoho těch, kteří nedokáží překonat vyčpění své munice. Vaše Komárkoviny z poslední doby jsou myšlenkově prázdné, přesněji řečeno naprosto bezduché hovadiny. Tahle poslední je úplně mimo mísu a nedá se vzít ani jako dobře míněná provokace, protože v tom případě jí chybí glanc. Je to vlastně stejně stupidní, jako některé příspěvky v diskusích na iDnesu - jen tak kamsi kidnout špínu. Měl byste zvážit, zda nezměnit styl, a pokud je to nad Vaše novinářské síly, zkusit na čas změnit profesi.
0/0
7.7.2004 8:49

Kleki Petra

Re:
... že by začátek slibné fotbalové kariéry?
0/0
7.7.2004 9:04

Džura - hrdina Pamíru

Re:
hm - vysoce nadprůměrný výkon - a kde všude jste ho viděl vašnosto   ?
část 2.půle proti 10 holanďanům , posledních 20 minut proti Lotyšsku, Německo , Dánsko 15 minut ve 2.půli   a proti řekům se o vysoce nadprůměrném výkonu jak hráčském tak trenérském nedá hovořit ani omylem v žádné fázi zápasu -    -  a tímto zápasem ukázali, že velkým týmem nejsou, neboť v rozhodující chvíli jako vysoký favorit zklamali přes 100% očekávání odborné a laické veřejnosti  
0/0
7.7.2004 9:28

Kleki Petra

Re:
A kolik procent odborné a laické veřejnosti zklamali? 120, 130, 150%?
0/0
7.7.2004 9:31

Džura - hrdina Pamíru

Re:
tak nějak ( 100 lidí na letišti je jediný veřejný projev zklamanosti ) , ale nesmí se to ventilovat moc nahlas  -
HOŠI DĚKUJEM ( hlavně za skvěle sehranou roli favorita s řeky )
0/0
7.7.2004 9:46

polarniliska

Re:
Že je zklamaný jeden užvaněný hrdina ještě neznamená, že je zklamána většina ostatních. Zajímalo by mě, kdy jste naposledy viděl nějaký tým válcovat výkonostně srovnatelného soupeře 90 minut. Nechápu, proč lidé, kterým se nikdo nezavděčí a kteří budou držkovat i kdyby to naši nakrásně vyhráli, na ten fotbal vůbec koukají. Mě zklamal výsledek, ale určitě ne hra nebo mužstvo.
0/0
7.7.2004 9:59

Džura - hrdina Pamíru

Re:
já zas tak skromný nejsem, mě způsob hry proti Řekům a výkon zklamal naprosto - právě proto, že se nejednalo o přátelák ale šlo o všechno
0/0
7.7.2004 10:12

hasmen

Názor
Netuším ale, proč by výrazně nadprůměrný výkon nějaké profese šoubyznysu měl být jakýmkoli důvodem k něčí hrdosti, tím méně mé.
Pane Komárku , napsal jste to skvěle.Vy totiž žádnou hrdost ani mít nemůžete...
0/0
7.7.2004 8:34

Kleki Petra

Tak to sedí!!!
Specielně od někoho, jehož veškeré známé výkony jsou silně podprůměrné. Takhle nějak argumentovali komunisté, podcenění schopných a vyzdvižení neumětelů je právě jejich přístup k věci.
 
Pane Komárku, jste trubka.
0/0
7.7.2004 8:33

jirha

Pan Komárek
Zvláštní je číst stále příspěvky pana Komárka. Skládají se vždy z výkřiku do tmy ve formě nadpisu který říká vše opačně než ostatní a pak naprosto prázdného místo úplně nesmyslného obsahu. Pan Komárek by rád byl dmýchatelem okrajových myšlenek. Bohužel je lidsky i myšlenkově tak prázdný že nemůže rozdmýchat nic jiného než vášně.
0/0
7.7.2004 7:53

pinguinone

..
...KOMAREK 
0/0
7.7.2004 7:53

Menthol

Pane Komárku, to snad ne!
Udivuje mne Váš názor a zárověň si říkám, kdy jsem Vy prokázal své "statečné srdce"? S perem v ruce či prstem na klávesnici se Vám to bojuje, že?? To je potom snadné prohrát, zmačkat papír a začít znovu. Začít můžete kolikrát chcete, ale to ve fotbalu nejde, pokud víte!!
0/0
7.7.2004 7:51





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.