Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Unie bojuje s USA za zrušení víz pro Čechy

Evropští lídři chtějí zatlačit na Spojené státy, aby zrušily vízovou povinnost novým členům unie včetně České republiky. Má se tak stát při dnešním summitu EU-USA na irském hradě Dromoland, kde se sejdou unijní špičky s americkým prezidentem Georgem Bushem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Prickrose

O co tady jde !
je, ze stare clenske zeme EU jako je Nemecko, Francouzsko, Holandsko atd. maji bezvizovy styk s Amerikou, Kanadou a Australii.  Proc by nove clenske zeme EU mely byt vyjimkou ?  Vsech 25 clenskych zemi maji stejne povinnosti, tak by meli mit stejna prava.
0/0
6.7.2004 19:50

ramese

nenajdes dej email poslu ti ho nebot je zde
zablokovanej
0/0
29.6.2004 7:09

gnostik

Bůh ochraňuj USA
Pokud USA zruší vízovou povinnost pro země EU, dostane se tam snadno každý čečenský terorista, dočasně umístěný v zemích střední a východní Evropy. Báh ochraňuj USA!!!
0/0
29.6.2004 0:12

Prickrose

Re:
To mas pravdu, ale to jenom poukazuje na to jaky americani maji bordel v systemu.  Nechali si tam nalezt teroristu jak mysi, ale slusni lidi se tam nemuzou ani podivat na dovolenou.
0/0
29.6.2004 2:48

hasmen

Re:
Potom bys měl taky šanci ...
0/0
29.6.2004 6:46

Finnegan

Viza
Zadani o turisticka viza neni prijemne, souhlasim. Stoji cas a stoji i penize, i kdyz ne nejak zavratne sumy ci dlouhe dny cekani.
Na druhou stranu musim bohuzel konstatovat, ze vetsina ceskych obcanu jeste nema v prumeru na to, byt turistou ve Spojenych Statech Americkych, bohuzel, procez cela rada zajemcu o cestu do USA jiste pusobi znacne podezrele a ja se nedivim, ze si je Americane chteji predem proklepnout na svem velvyslanectvi.
Tvrdim, z vlastni zkusenosti, ze kdo ma financni prostredky na to, provozovat turistiku ve Spojenych Statech, a zaroven pri sve ceste hodla turistiku skutecne provozovat, ilegalnich zamestnaneckych pomeru typu umyvac regalu v Wall-Martu nema zapotrebi a opovrhuje jimi, vizum obdrzi behem dvou minut se zamestnancem Ambasady USA, a taktez imigracni urednik na miste jej rad privita a poprejemu nice holidays.
0/0
28.6.2004 15:18

baronfonlempl

Re:
Mám zásadní výhrady proti současné mezinárodní politice USA. Jejich vízová politika je jejich vnitřní věc, klidně se jí podřídím a nedělá mi to žádný problém. Problém to dělá pouze lumpům s nečistými úmysly...
0/0
28.6.2004 21:29

galanin22

Re:
Naprosto presne vyjadene. neni co dodat.
0/0
29.6.2004 5:33

baronfonlempl

Vážení a hloupí proami chlapci.
Je dost zábavné pozorovat vaší prostotu a neschopnost pochopit jednoduchý běh světa. USA vízum není žádný problém získat, USA dobytek ho vystavil dokonce i mé maličkosti. Odlétám 19. července 2004 a budu se jim tam potulovat šest týdnů. Budu na ně za to hodný, nikomu neublížím ani slovem, kapesné je v podstatě neomezené, budu jim dávat bakšiš, dokonce si budu dávat pozor, abych nezapoměl ani při placení kartou. Tak vidíte, pustili si tam i úhlavního nepřítele. Až tam budou chtít opět opravdoví teroristé, zařídí si to jistě tak, aby je tam prosťoučcí a vystrašení USA úředníčci pustili i s atomovkou. Tomu věřte.
0/0
27.6.2004 18:31

Isabelle

Re:
Pane barone, je nezajimave pozorovat vasi jednoduchost, az se nekolikrat rozhlednete v USA, pri vasi inteligenci jiste pochopite jak to tam"chodi"....
0/0
27.6.2004 18:37

baronfonlempl

Re:
Právě proto se na to jedu mrknout z blízka. Nedomnívám se však, že bych se po šesti týdnech stal složitějším, jsem ve své jednoduchosti spokojen.
0/0
27.6.2004 18:43

Isabelle

Re:
Kazdy den ma nova poznani pro toho kdo je hleda, poslouchejte (vUSA) kolik lidi mluvi rozdilnymi jazyky, nevim co chcete vyhledavat, ale kazde nove poznani je + pro kazdeho...
0/0
27.6.2004 18:51

baronfonlempl

Re:
Vyhledávat tam budu tu druhou, opravdovou, skutečnou,  jistě tvrdou, ale i tolerantní "ameriku". Moje agresívní příspěvky neznamenají totiž nic více a souběžně ani nic méně než to, že nikdo nemá právo nařizovat například Iráku, jak si to má uspořádat ve své zemi...
0/0
27.6.2004 19:01

Isabelle

Re:
Doufala jsem, ze o porouceni a politice nemate zajem si se mnou psat, ja a ani zadny baron to nezmenime, kdyz  budete na navsteve u kohokoliv a chcete se dozvedet a poznat  co nejvice, snad je dobre se jenom divat a slyset jak a co je jineho a nebo podivneho, zvlastniho...atd...uzijte si tu navstevu pane barone, vse nejlepsi preji...
0/0
27.6.2004 19:19

baronfonlempl

Re:
Budu se dívat, poslouchat a jistě se dozvím a uslyším hodně, i pro mne starce, nových a dobrých věcí. Osobně mi totiž USA spíše imponují, nesouhlasím pouze s jejich současnou zahraniční politikou, zejména s lumpárnou v Afganistánu a Iráku...
0/0
28.6.2004 21:34

gnostik

Totalitu nelze tolerovat, ohrožuje nás všechny
Podobně Saddám neměl právo zabít 1,6 milionu svých občanů, a přesto to udělal.
Když Saddám  likvidoval spoluobčany - Kurdy -jedovatým plynem, svět k tomu mlčel. Když Rusvé totálně rozvrátili Čečensko, svět k tomu mlčel.
 
Ale když se USA snaží nastoli normální demokratické poměry v Iráku, dělá se po celém světě kravál. A to z jednoduchého důvodu: O moc nad irákem má eminentní zájem Rusko. A protože Rusko obratně manipuluje s celosvětovým veřejným míněním, jsou vždycky masové demonstrace naivních lidí proti USA, ale nikdy ne proti Rusku.
Jako by svět zapomněl, že USA znamenalo rozhodující sílu v obnově Evropy po II.světové válce. USA zajistily denacifikaci Neměcka a jeho demokratický rozvoj. (A srovnnnejte to se zaostáváním NDR - kde vládli ve skutečnosti Rusové.)
0/0
29.6.2004 0:19

galanin22

Re:
Opet krasne vyjadrene. Dekuji. Napada me co je to za nove vyvijejici se trend Anti-americke propagandy v EU, a tedy i v Cesku?  Jeste by si lide meli uvedomit to, ze i sama Francie a Nemecko meli zajem o Irak z ropnych duvodu.  Proto vsechny tyhle "humanitarni" reci.
0/0
29.6.2004 5:42

Scallop

Re:
Uhlavni nepritel Ameriky v ni hodla utracet penize, ostatni nepratele jsou velice stastni, kdyz od nich Amerika kupuje ropu ... Jak muze nekdo tento jednoduchy beh sveta nechapat ???
0/0
28.6.2004 4:01

Milkman_Dan

Re:
No a proc tam teda jezdis kdyz je tak nemas rad? Pokrytce.... Ja myslim ze hlavni problem je v opruzu kolem ziskani viza. Musis za to zbytecne platit prachy, chodit na USA ambasadu a to ze to vizum ziskas te jeste neopravnuje ke vstupu do USA. To posuzuje imigracni urednik. Tak si dej bacha aby te nevratil...  Tobe se proste programove nelibi cokoliv spojeneho s EU, i kdyz z toho plynou vyhody. Takhle nejak podobne se chovaji komunisti, presne podle hesla cim hure, tim lepe pro nas....
0/0
28.6.2004 11:50

pinguinone

Re:
..hele nic ve zlem ,ale jeste tam nejsi ..
0/0
28.6.2004 12:31

hasmen

Re:
Může se stát,že se na letišti úředníčkovi nezalíbíš a mažeš zpátky domů - bez vysvětlení a náhrady.Doma si můžeš stěžovat leda na lampárně  Tak moc nevyskakuj - turisto
0/0
28.6.2004 12:37

Pilat

Good Luck !!!!!!
0/0
27.6.2004 16:10

dusza

nedejte se??!!
MAji Grose a spidlina az odstrani grose a spidlina tak bude bezvizovy styk??!!
0/0
27.6.2004 12:29

dusza

NEDEJTESE USA??!!
CESI si nezaslouzi bez vizovy styk.
0/0
27.6.2004 12:27

Prickrose

obcanstvi
My jsme nechteli z vlasti odejit, ale museli kvuli komousu, takze ja si myslim, ze by jsme meli obcanstvi dostat zpatky.  I kdyz v Kanade ziju vic nez polovinu svojeho zivota, porad se povazuju za Cecha.  Cesi jsou inteligentni, pracoviti a slusni lide.  Nemame se za co stydet.  Vyjimky jenom potvrzuji pravidalo.
0/0
26.6.2004 21:13

svobodny clovek

Re:
Mas pravdu, ze za tu situaci mohou komousi, ale mas moznost se vratit z Kanady, zrusit kanadske obcanstvi a ziskat zpet ceske obcanstvi. Pokud ti vyhovuje kanadske obcanstvi tak nemuzes mit ceske.
Dve obcanstvi proste clovek mit nemuze. Zeme ktere to umoznuji jsou DIVNE.
0/0
27.6.2004 2:52

Prickrose

Re:
To je pak tezko se vratit do CR, kdyz se v Kanade ozenis/vdas za Kanadana a zalozis rodinu.  Oh, well takovy je zivot. Jedna dobra vec je, ze lidi kteri odpracovali spoustu let v Cesku za komousu a pak utekli muzou dostat ceskou penzi v Kanade a nebo jestli se chteji pristehovat zpatky do Ceska, tak dostanou Kanadskou penzi v Cesku.
0/0
27.6.2004 18:25

davexx

Re:
Dvojí občanství není zdaleka tak divná věc a znám celkem dos lidí, kteří jej mají. Mimochodem i jednu dívčinu, sportovkyni, která se narodila v Kanadě českým rodičům. Tato kanaďanka však má i české občanství, přestože v ČR byla všeho všudy párkrát a reprezentuje Českou republiku při sportovních soutěžích. A klobouk dolů před ní, protože umí hodně dobře česky a má dost dobrý přehle o reáliích, přestože tady téměř nebyla, tak velmi silně ctí své kořeny.
0/0
28.6.2004 10:27

jadzia

Re: kde zijes?
0/0
27.6.2004 12:00

jadzia

Re:
jo taaaak, v kanade...
cesi V KANADE jsou mozna slusni lide, ja znam spoustu cechu v cechach. jsou to zavistivci nejhrubsiho zrna, podlezavi, zaludni a neprejici. lini, hloupi a nenavistni.
ovsem - existuje par vyjimek, dikybohu
0/0
27.6.2004 12:03

Prickrose

Re:
Vrana k vrane seda !!!!!
0/0
27.6.2004 18:28

JRB

AZ VLADA VRATI UKRADENE CESKE OBCANSTVI
rodilym ceskym uprchlikum v USA a v Kanade, az prestane "automaticky"
zbavovat obcanstvi kazdehoi Cecha, ktery
po roce 1990 nekde ziskal obcanstvi druhe,
 az bude kazdy Cech vsude na zemekouli ROVEN V OBCANSKYCH, MAJETKOVYCH A VOLEBNICH PRAVECH roven Pavkovi Kohoutu a Liborovi Roucku,
Kavanovi Schwarzenberkovi, hokejistum, fotbalistum
a hazenkarum... potom ...ano...
MUZE CR ZADAT USA O ZRUSENI VIZA PRO
KZDEHO PEPIKA A MARENKU TOUZICIHO
PO ZAJEZDU DO AMERYKY...
0/0
26.6.2004 17:44

svobodny clovek

Re:
Tak jako muze mit clovek jen jednu zenu, tak muze mit JEN JEDNO OBCANSTVI.
Takze clovek kdyz ziska nove obcanstvi, tak samozdrejme ztraci puvodni.
Ja momentalne ziju a pracuji v Nemecku, ale byl jsem, jsem a budu vzdy jen obcanem Ceska.
 
0/0
26.6.2004 17:53

Isabelle

Re:
Oboji je spatne(omlouvam se ale je ) je hodne muzu kteri maji vice nezli jednu zenu a kdyz mas jakekoliv obcanstvi a zijes v Canade tri roky a zazadas si o Canadske obcanstvi a kdyz dostanes Canadske obcanstvi mas i to obcanstvi predesle....(dual citizenship)
0/0
26.6.2004 18:12

svobodny clovek

Re:
hodne muzu, kteri maji vice nez jednu zenu je v islamskych zemich.
Islamske zeme a Kanada nejsou pro nas dobry priklad
0/0
27.6.2004 2:49

prooxim

Re:
Takze kdyz jsem v Kanade 3 roky, tak mohu pozadat o Kanadske obcanstvi? Je tomu tak?
0/0
1.7.2004 13:34

skajwolkr

JAK UKRADENE?
no nazdar. Jedna z veci, ktera mne docela dojima je, ze by nekdo, kdo prozije cely svuj zivot v zahranici mel mit volebni pravo  a tim i moznost ovlivnovat politickou situaci v moji vlasti. To je jako radit nekomu pres plot jak si ma vyplit zahradku...Strasne pohodlne. Nebylo by lepsi nastehovat se do spolecne domacnosti (vim, tady uz ona ilustrace pokulhava) a uspinit si ruce take?
0/0
26.6.2004 19:03

jadzia

Re:
hrebicek na hlavicku!
napr. nemecky plat a kecy, co poucuji cechy, jak a co maji delat - vid isbjoerno
0/0
27.6.2004 12:05

pinguinone

Re:
.
0/0
28.6.2004 12:35

vandor

Re:
 
   ...   ty nemáš čo robiť, počkej, počkej   ...  
0/0
28.6.2004 12:43

svobodny obcan

Vizovy styk je spravny
Vizovy styk je spravny, ale musi platit pro obe strany !
Se zemi jako je USA nechci bezvizovy styk.  
       
0/0
26.6.2004 16:37

skajwolkr

Re:
a jeste lepsi je pry VIZOVICKY styk... , alkohol stira rozdily...
0/0
26.6.2004 19:04

leonel

Re: Chápu
0/0
27.6.2004 8:32

galanin22

Re:
To je diskutabilni.  Kolik Americanu by prislo do Ceska zit a vydelavat?  Na dryhe strane,  kolik Cechu se pohrne do USA az bezvizovy styk zavedou?  To si uvedom. Navic, USA nema problemy pouze s CR ale cely svet se k nim hrne.  Je mi to lito, ale chapu proc musi limitovat zadosti. Vzyt se podivejme jen na Cinany....kolik by jich jelo.  V Californii uz dokonce zavedli na universitach to, ze Asijcane nejsou povazovani za "minority," coz je drive opravnovalo k vyhodam a k lepsi sanci prijeti na univeristu.  Je jich proste moc.  A porad pribyva. Takova je realita. 
0/0
29.6.2004 5:51

cyanT

Re: bezvizovy styk
Problem neni v existenci/neexistenci bezvizoveho styku, ale v jeho jednosmernosti - cili Amici viza do CR nepotrebuji, my do USA ano. To mi prijde trapne a podlezave:-/
0/0
4.7.2004 20:50

galanin22

Re:
trapne a podlezave? Ceska Republika je bohuzel jen jedna z "dalsich" zemi ktera se zajima o bezvizovy styk.  V zahranici jsme znami akorat tak Navratilovou, F.Kafkou a mozna jeste fotbalem ci hokejem.  At v Asii tak v Americkem Kontinente (ne jen USA) maji problemy zaradit CR vubec na prijatelnou geologickou polohu. Je mi to lito, ale takova je realita. Bohuzel se o bezvizovy styk nezajimame jen my. 
0/0
5.7.2004 5:56

petr_thoder

Nechapu!
Temer kazdy Cech na teto strance ,ma (jak to sleduju delsi dobu) vyhrady k Americe vseobecne.Nechapu tedy kde je problem. Amerika je daleko,proc tam jezdit?Je tam prece vsechno spatne.
Naopak excelentni je vse v Cesku.Divim se ,ze se Amici netlaci prave tam.  USA ma vlastni zakony a vlastni imigr.politiku.Je prece na nich koho si vpusti do zeme a koho ne.EU ma stejnou moznost.
A nejake "bojovani" s USA?Vzdyt je to smesne.Zijme si kazdy tam,kde se nam libi a zanechme hloupych komentaru...
 
0/0
26.6.2004 14:52

Kyki

Re:
americanu je tu bohuzel jak nasrano
0/0
26.6.2004 15:00

petr_thoder

Re:
Synku,mozna je jich "nasrano" z tveho pohledu.Podle mne Amici ani poradne "nevedi" kde jsou.Cesko,Rakousko,Slovensko...atd.To je jako v USA z mesta do mesta
0/0
26.6.2004 15:26

Kyki

Re:
i pro me je to jako z mesta do mesta. takze je nesmysl mit viza z prahy a z vidne ne.
0/0
26.6.2004 16:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.