Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Žert přivedl do výrobny baget inspekci

Začalo to recesí. V počítačové síti jedné pražské firmy se objevily fotky baget značky Crocodille válejících se na zemi. Ke snímkům ale někdo přidal komentář, který naznačoval, že ze země putují bagety do žaludků. A pak je rozšířil i mimo firmu, což do výrobny přilákalo potravinářskou inspekci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

splešťule

Jo, jo, pořád se něco děje ... ;-)
Hlavně ten první odkaz - to je fak počteníčko!
0/0
28.6.2004 10:05

DaveQStone2

Neni nad to udelat si vlastni bagetu
0/0
28.6.2004 3:53

AlienDUDE

lol
, lol
0/0
27.6.2004 16:29

MEFLL

Mě chutnají
Nevím, co má kdo proti, mně osobně bagety Crocidle moc hutnají, jen by to chtělo nějakou novinku :-)) nejvíc si libuju na Cvalíku :-)))))
0/0
26.6.2004 20:21

abysser

Re:
jojo, cvalik je pekne stavnatej....
0/0
26.6.2004 21:14

ProfesorR

Předražená mizerná kvalita - NEKUPUJI!
"Zákazníci naštěstí naše vysvětlení berou a píšou nám, že zůstanou našim výrobkům věrni,"...
Tak tomu tak věřím
Nevím o nikom, kdo by tyhle s..čky jedl jen proto, že z nouze není po ruce jiná normální strava.
Ten článek a likvidace baget ukazuje ale jinou věc: kdo asi zaplatí to množství neprodaných baget? A proč se jich tolik likviduje, když jsou tak "skvělé"?
Uvědomte si, že náklady na takovou průměrnou bagetu v prodejní hodnotě 30-40Kč jsou jistě pod 10Kč, stačí si odklopit ty půlky a zamyslet se trochu...To jsem udělal jednou a a v tu chvíli jsem byl bývalý zákazník. Ale do firmy jsem kvůli tomu žádný dopis nepsal .
0/0
26.6.2004 18:38

Outlander

Re:
JJ, naklady jsou mozna i pod 5kc, ovsem vyrobni hodnota napr. vetsiny elektroinky je take zlomkova v porovnani s prodejni cenou..u mobilu pocitej cca 500kc at jde o jakykoliv model. Platis ale vyvoj, znacku apod. U baget to, ze nekdo vymysli slozeni, pak aspo 10 kc prodejci, plus dopravu, plus reziji do pro firmu. Kazdy soucasny vyrobek(vyrabeni masove) se prodava za nekolikanasobek sve  vyrobni hodnoty. A kecy, ze to nebudu jist kvuli tomu, ze to vyrabeji pod 10 kc jsou pekne hovadiny. Kolik si myslis, ze stoji vytezeni a zpracovani 1 l benzinu..bratru par haleru az korun. Myslis si, ze tve oblibene "normalni" jidlo se prodava za naklady potrebne pro jeho "vyrobu"? Pokud ano, tak jses pekne naivni.
0/0
26.6.2004 20:47

ProfesorR

Re:
Nemyslím, ale udělat si za 15 Kč (místo za 40) svoji bagetu, mnohem kvalitnější, stravitelnou, chutnou a zdravou,  lze VELMI SNADNO, na rozdíl od vytěžení vlastního benzínu či vyrobení vlastního televizoru či mobil. telefonu .
Takže ty kupované bagety jíst nebudu a nebudu a klidně tady vykřikuj, jaké jsou to kecy .
0/0
28.6.2004 11:52

lom01

mě nasr...
protože přestali vyrábět moji oblíbenou Crocodille Truck. Tak už nemám u pumpy co jíst. Takže to maj za to.
0/0
25.6.2004 23:36

Tomáš Jemarný

Re:
Asi budete pěkně sra*koidní firma, když si nedokážete zaplatit normální reklamu a smrdíte s tím ve všech diskuzích, co?
0/0
28.6.2004 10:34

mikesi

Kroko díl
já dostal minulej tejden pěknou sračku z krokodíla. Mojí oblíbenou byla bageta kuřecí s voranžovou majonézou. Teď jsem tak na 1měsíc vyléčenej a pak to půjde jako doteď.
0/0
25.6.2004 20:00

Lavrentij Berija

IMO
Já ty jejich sr....čky nejím a mám klid.
0/0
25.6.2004 15:47

majklos

Salmonela z droží..
Satanské verše..
0/0
25.6.2004 15:36

salmonela

salmonela
Souhlasím s posledním příspěvkem. Tento důvod bude asi takový, že IQ potenciál bagetářů je roven IQ majonézy - denní kontakt s tímto vazkým materiálem dokážet poznamenat každého, tj. že mozek se stává také vazkým.  PS: vrať se český knedlíku ! 
0/0
25.6.2004 15:24

aisnd

vyrobna v holesovicich..
ja nevim.. ale znamy v tom baraku bydli a ja o cistote vim sve.. staci projit po chodbe..
0/0
25.6.2004 15:23

Korejs

no jen jestli
No jen jestli to s těma prošlýma bagetama neni jen zástěrka a zástupné vysvětlení. Proč by je měli třídit a ne rovnou vyhodit? Připouštím, že k tomu mohli mít nějaký důvod, ale neumím si představit jaký ... P.S. sou to pěkný blafy
0/0
25.6.2004 15:20

bc23

Re:
Tyhle kecy může napsat jen ten, kdo nemyslí - ten email mi přišel asi předevčírem taky a hned jsem na něj odpovídal, že je to nesmysl, že se jim třeba rozsypali, ale rozhodně že to není před odvozem, protože hned vedle je vidět auto, které je zadkem přistaveno k nakládání. A co se týče toho človíčka o kousek nad tímto, tak jestli má něco proti čistotě, tak ať tam zavolá inspekci. Dělám na hotelu a o pravidlech vím své - ani doma nemáte takový pořádek, jaký se momentálně musí v nových provozech dodržovat!
0/0
25.6.2004 15:27

Korejs

Re:
Co se tady na mě rozohňuješ - já si naopak myslim, že jen nemyslící přijme okamžitě za své vysvětlení, které podává výrobna baget.. Já jsem toho názru, že je to tak padesát na padesát.
0/0
25.6.2004 15:35

AP206

Re:
a co se stane zabalený bagetě, když spadne na zem? Ušpiní se uvnitř???
0/0
25.6.2004 15:39

Korejs

Re:
no, kdyby to nepřipadalo té inspekci závadné, tak by se o to asi nestarala.
0/0
25.6.2004 16:00

Bloola

Re:
Vysvětlení výrobny baget potvrdila inspekce..
0/0
25.6.2004 15:42

frantikprvni

Re:
Jen na okraj, tam žádné auto připravené nakládat není, to co je tam vidět ten kousek jak stojí zadkem k té budově je tam jen zaparkované, nakládací rampy jsou z druhé strany
 
0/0
25.6.2004 16:30

P3P4

Re:
" ale rozhodně že to není před odvozem, protože hned vedle je vidět auto, které je zadkem přistaveno k nakládání."
tak to je fpohode
0/0
25.6.2004 16:42

bacil2

Re:
dovod si viem celkom dobre predstavit- vidis tam tie rozne kopy baget? roztriedia to napriklad podla druhu a zistia ake bagety sa im vracaju( o ktore nie je az taky zaujem) normalny marketing, statistika
0/0
25.6.2004 15:29

AP206

Re:
Prošlé bagety se sváží zpět a obchodníkům se část pěněz za ně vrací. Proto se musí počítat, je to zboží jako každé jině, i když prošlé, tak má taky svojí hodnotu.
0/0
25.6.2004 15:37

Bloola

Re:
Třeba aby věděli, kolik baget jakého druhu se neprodalo atakdále..nemám čas se rozepisovat, ale přijde mi to automatický, že takovýhle věci si monitoruje každá firma.
0/0
25.6.2004 15:40

pidibi

bagetova pohadka
aneb jak to cele mohlo byt
0/0
25.6.2004 15:17

SocPredator

upustili od toho
protože by to nevyhráli
0/0
25.6.2004 15:09

bc23

Re:
Kdyby žalovali, tak by jistě vyhráli - za poškozování dobrého jména společnosti, který může mít za následek i snížení zisku a to bych mu už vůbec nezáviděl. Je to jednoznačná pomluva a je jedno, jak byla původně myšlena. Navíc v situaci, kdy se k tomu panáček veřejně přiznal by ani neexistovala důkazní nouze, takže by to jistě bageťárna vyhrála a já bych jí tedy fandil! Je to sprosté a kdo nic nezkusil vybudovat nedokáže pochopit, jak je těžké dobré jméno udržet!
0/0
25.6.2004 15:24

Olgo

.
tak tomu říkám pí ár par excellence
0/0
25.6.2004 15:07

Zakov

No nevim...
....ja kdyz si koupim bagetu od teto fy. tak se pokazdy pos.... ale nemuzu si pomoct, kdyz sou tak dobry :o)
0/0
25.6.2004 14:54

AP206

reklama zdarma
O co jim jde? Vše se vysvětlilo a maj ještě reklamu zdarma, tak jakápak žaloba. A kdyby, bagety jsou balený, to třeba chleba či rohlíky ne a asi by se lid divil, jakou cestu takovej rohlík zvládá, než se dostane na stůl a nikdo se nad tím nepozastavuje.
0/0
25.6.2004 14:39

Dr. Fe1

Re:
Některý věci si člověk nesmí představovar, jinak by nemoh skoro nic jíst. Třeba jak ty přepravky před pekařstvím postavej do psích ho.en , psi to vochcávaj, holuby na to s... atd. atd.
0/0
25.6.2004 14:43

zena_zdena

Re:
Doktore, fuuuuj
0/0
25.6.2004 14:45

CNR

Zažalovat...
...ho mohli za pomluvu....když někde uděláš fotku někoho v nějakým šklebu a napíšeš k ní že trpí třema demencí, tak je to pomluva...stejně jako tento případ....poškození dobrého jména společnosti..což je trestný čin....navíc to není veřejně přístupné parkoviště ale dvůr firmy, jak tady čtu a ten pán to fotil z protějších kanceláří...
0/0
25.6.2004 14:34

Dr. Fe1

Re:
Taky se divím, že ho nezažalovali. Že je to poškodilo je naprosto jasný. Já bejt ve vedení tý bagetářský firmy, tak bych toho fotografa pěkně vosolil, nebo teda spíš naopak, fotograf by solil ....
0/0
25.6.2004 14:39

V1kt0r

Re:
Az a co by ho tak asi zalovali? Kdyby ty fotky uvolnil uplne bez komentare, je absolutne z obliga. Takhle holt musel vysvetlovat...
0/0
25.6.2004 14:49

_igor_

Re:
Jak jsem řekl...komentář byl naprosto neškodný, spíše obecného charakteru.
0/0
25.6.2004 14:56

V1kt0r

Re:
Nojo, pry to putovalo mailem s komentarem, ktery naznacoval, ze "Takhle se vyrabeji krokodyli...".Take jsem na to chvili mrkal. :-)
0/0
25.6.2004 15:01

_igor_

Re:
Komentář byl o třídění..bez další specifikace...nebylo jeho cílem pohanět výrobek...sám bagety dál kupuji...navíc tento článek není zcela objektivní...prostě je pro potřeby iDnes upravena realita.
0/0
25.6.2004 15:20

_igor_

Bagety
Celé to bylo jinak - pořízení fotografie, maily a komentáře, další vývoj... a tady je to připodobněné do podoby vhodné pro média. Osobně s tím nesouhlasím, ale člověk se musí poučit z vlastních chyb.
0/0
25.6.2004 14:42

_igor_

Lokace
Navíc na to parkoviště se dostane každý kdo chce, protože v témže prostoru (ohraničení plotem) je cca 5 firem včetně prodejny počítačů pro veřejnost, kanceláří a pod. ...  takže když tam půjdete a budete něco/někoho hledat, tak si to projdete aniž si vás kdokoli všimne, nemusíte se nikomu prokazovat..prostě je to veřejně přístupné místo. Taže žádné špehování, žádná skrytá detektívní práce...kouknete z okna jaké je počasí a vidíte že vidíte...stejně jako vaši kolegové a desítky dalších lidí.
0/0
25.6.2004 14:48

frantikprvni

Jen
by mě zajímalo za co ho chtěli žalovat, copak udělal něco špatného? jen vyfotografoval to co se tam opravdu dělo, komentář si k tomu může připojit jakej chce, nakonec s  jeho komentářem to rozhodně po internetu nekoluje. Myslím že by se Crocodile měl zamyslet sám nad sebou a prostě když tříděj vrácené kusy tak to neválep po zemi na veřejně přístupném parkovišti a mají pokoj
0/0
25.6.2004 14:28

bc23

Re:
Za poškozování dobrého jména společnosti, který může mít za následek i snížení zisku a to bych mu už vůbec nezáviděl. Je to jednoznačná pomluva a je jedno, jak byla původně myšlena. Navíc v situaci, kdy se k tomu panáček veřejně přiznal by ani neexistovala důkazní nouze, takže by to jistě bageťárna vyhrála a já bych jí tedy fandil! Je to sprosté a kdo nic nezkusil vybudovat nedokáže pochopit, jak je těžké dobré jméno udržet!
0/0
25.6.2004 15:19

frantikprvni

Jen
0/0
25.6.2004 14:26

Destroyer7

Ty fotky mi přišly mailem
Fotečky mi přišly tento týden a protože byly dostatečně výmluvné a tak jsem je poslal známým a přátelům. Nikdy by mě nenapadlo, že se dostanou i na inspekci a že tito zareagují.
0/0
25.6.2004 14:07

mre

Žertík...
Vtipná je kontextová reklama pod článkem: "naučte se fotografovat..." :)
Jinak je vidět, že i takový malý vtípek v době internetu může za určitých okolností odrovnat nějakou tu firmičku...
0/0
25.6.2004 14:03

Mittar

pekarna
Znamy co delali brigadu v pekarne povidali taky pekny historky a rohliky kvuli tomu jist neprestanu :)
0/0
25.6.2004 14:02

iuos

hmm
já byl před pár rokama taky na brigošce v pekárně a nic strašnýho jsem tam neviděl-naopak, zjistil jsem, že když někdo najde v chlebu myš nebo tak něco, tak je to jedině lidská blbost, resp. někdo jí tam musí úmyslně dát
0/0
25.6.2004 14:12

GenEtt

Dobry
Zalobu v zadnym pripade, me to prijde spis jako povedena reklama. Jinak Krokodyli mi chutnaj a je mi fuk, jestli to nekde valej nebo ne. O jidlech v hospode si taky nedelam iluze...
0/0
25.6.2004 14:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.