Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Záchranáři našli v troskách mrtvé dítě

Pondělní výbuch plynu v brněnském činžáku má třetí oběť. Záchranáři našli tělo čtyřleté holčičky. Byla poslední pohřešovanou. Záchranné práce tím skončily. V noci našli hasiči v troskách mrtvolu ženy. V pondělí večer podlehla těžkým zraněním v nemocnici další žena.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

joachim

NEMUSELO TO BŸT
Je mi hodně smutno z toho co se stalo. Představte si, že projedete padesátkou ulicí a cítíte zcela jasně plyn. A to jedete v autě s klimatizací a zavřeným oknem. Jak to smrdělo na ulici si nedokážu představit. Bylo něco kolem jedenáctý. Profík ( což asi u JMP nejsou) musí naměřit kritickou koncentraci a okamžitě nařídit evakuaci. Obvzlášt, když kolem jezdí tramvaje kde se to na trolejích jenom blýská. Když po třech hodinách najdu tuto katastrofální zprávu, jsem v šoku. Už teď mělo být postaveno mimo službu zodpovědné vedení JMP !!!!!!
Pozústalým chci vyjádřit upřímnou soustrast.
 
0/0
24.6.2004 0:14

Modráček

Tragédie
Tohle je opravdu tragédie s nevinnými obětmi a chtěl bych aspoň tímto způsobem vyjádřit pozůstalým upřímnou soustrast. Rozvody plynu jsou většinou ve velmi špatném technickém stavu a všichni tvrdí, že není dostatek finančních prostředků na jejich důkladnou rekonstrukci. Tohle jsou následky.
0/0
22.6.2004 18:42

sasci

Re: Tragedie
Tragedie to je, sam jsem na to musel myslet cele dva dny. Mam presne stejne starou holcicku a bydlim v Brne v sestipatrovem cinzaku...mam strach a vztek.
Ona to totiz nejspis nebyla nehoda, jak tady mnozi pisi. Byl to asi trestny cin nedbalosti a obecneho ohrozeni - a doufam, ze vinici budou sedet az zcernaji. Mam kamarada, ktery bydli o par ulic vedle a popisoval mi jak u nej delali revizi rozvodu, kdyz u nej smrdel plyn... po několika dnech přijeli dva servismani, proměřili, pozvyměňovali - ale jak přitom dodržovali bezpečnost, z toho rozum zůstává stát. Prý se neobtěžovali vypnout přívod, dělali to pod tlakem, než jeden připravil trubku (koudel atd) tak druhý DLANÍ držel tu druhou trubku, aby plyn neunikal... toto jsou HOVADA a né lidi. A plyn pry smrdi dal.
Prý ta hovada začala něco ve sklepě na Trzni vrtat kangem, to snad není možný jaká jsou to prasata... po tom co mi vyprávěl ten kamarád tomu ale věřím. Komplet celou Jihomoravskou Plynárenskou by měli vyházet.
I kdyz te holcicce to zivot nevrati...
0/0
23.6.2004 18:22

sasci

Re:
A ze jsou rozvody ve spatnem stavu a ze na to nejsou penize... to je vymluva tech lemplu z Plynaren !!!
Treba to i je pravda, ale kdyby delali svou praci poradne, tak se to nestane... VRAZI !
0/0
23.6.2004 18:24

Fire_Fighter

Pomoc Rodině postiženého Hasiče
Co se týče pomoci mému kolegovi, který přišel o dcerku a veškerý majetek, tak Vám musím poděkovat za nabídky. On by byl určitě také vděčný. Jen je prozatím příliš brzy. Musíme se nejprve domluvit my, na směně "B". Určitě bude jakákoli vaše pomoc potřeba, vyčkejte do pátku, budu vědět víc.
0/0
22.6.2004 18:03

hasmen

Re:
Pokud to půjde,kolegovi vyřiď ,že všichni hasiči jsme s ním a pomůžeme
0/0
22.6.2004 18:18

iuos

hmm
záchranáři našli v troskách mrtvé dítě - jsou to stále záchranáři?  doufám, že si tohle plynaři pěkně odskáčou
0/0
22.6.2004 17:21

ludwajz

Poznámka
No musím říct, že mne docela překvapilo, jak se zdejší osazenstvo dokázalo úspěšně vypořádat s virtuálním provokatérem. Kéž by se to dařilo vždycky. Bohužel jsou diskuse, kde tito "vtipálkové" mají navrch. Ono stačí, kdyby v článku bylo zmíněno např., že se jednalo o romské dítě, nebo ještě lépe o dospělého Roma, a různých "inteligentů" by tu bylo daleko víc. A obávám se, že v takovém případě by se tak silná vlna odporu nezvedla. To je bohužel smutné...
0/0
22.6.2004 16:11

Péťa.

Vysvětlení
Máš pravdu. Je nutno dodat důvod této skutečnosti. Je jím všeobecně známá nepřizpůsobivost a škodlivost cikánského etnika jako celku (čest výjimkám) vydatně podpořená státní politikou všestranného zvýhodňování tohoto etnika, které nemá žádný racionální důvod, navíc si sami Cikáni tohoto zvýhodňování ani neváží, považují jej za samozřejmost. Právě odtud se bere nenávist vůči Cikánům. Rasistou se člověk nerodí, v rasistu je vychován společností.
0/0
22.6.2004 19:24

ludwajz

Re:
Jsi úplně mimo.
0/0
22.6.2004 22:53

Culeto

Pro Dr. Fe1
Pane,nemá cenu opakovat předchozí.Nechci Vás soudit, ale už od začátku se jednalo o výbuch a nebo požár činžovního domu.Snažit se vyvolat diskuzi Praha vs. Brno bylo tedy velmi necitlivé.Vaše snaha o ukončení této trapné diskuze je prosím kde ? Bohužel musím souhlasit s ostatními, potřeboval by jste řádně do držky a to místo snídaně, oběda i večeře.Průšvih je, že by Vám to zřejmě nepomohlo.
0/0
22.6.2004 16:00

Dr. Fe1

Marnost
Čtěte příspěvky než někoho odsoudíte. Takhle ze sebe jenom děláte blbce. Příspěvky se dá listovat i nazpátek, a hned jak se tady změnil ten článek na tragický, tak jsem navrhoval konec. Tak čum.
0/0
22.6.2004 17:17

Culeto

Re:
Vážený, je hloupé citovat sám sebe , nicméně : Vaše snaha o ukončení této trapné diskuze je prosím kde ? Jak vidíte jedná se o větu prostou tázací, kterou se pisatel táže, zda mu něco neuniklo, páč si na rozdíl od tázaného není jist  tím co četl a zřejmě nemůže uvěřit, že se najde nějaký člověk, který je schopen tak dlouhou dobu popichvat hovadinama v diskuzi o úplně jiném tématu, které je, že v NĚ se stala tragedie, které mohl někdo zabránit. Pokud to bylo  místo, kde jste chtěl změnit dikci svých příspěvků :  už našli i tu holčičku (rblinek, 22.06.2004 12:39) bohužel mrtvou < title=7724 style="PAING-IGH: 5px; PAING-LEF: 5px; PAING-OOM: 0px; OVEFLOW: hidden; WIH: 575px; PAING-OP: 0px; ACKGOUN-COLO: #e7e7e7" onclick=ds_toogleUser(this) name="uh7724"> reagovat e: (r. Fe1, 22.06.2004 12:42) to je ošklivý, zůstan

Culeto

Re:
Sorry ,omlouvám se je vidět ,že to neumím.
Jenom jsem chtěl vypíchnout tu Vaši odpvěď na tu informaci o tom, že tu holčičku už našli, která byla : To je ošklivý zůstaneme u toho Brna.
Abych to tedy dokončil : necítím potřebu se Vám omlouvat za to, že jste tak necitlivý.Mě se to dotklo, zřejmě jsem měkota.Nicméně ta nabídka na ránu pěstí
stále platí.
0/0
22.6.2004 18:20

Rada8

Re:
čti je sám, hlavně ty moje reakce na tvý příspěvky. hned na začátku jsem ti psala, že pokud chceš rejt do brna, ať to zkusíš třeba na diskusi úplatky za byty v brně, protože tam nejde o životy jak tady. nebo ještě dřívější příspěvek, za který jsi mi nadal do zamindrákovanců, že když jde o neštěstí, při kterém minimálně jeden člověk přišel o život (to bylo úplně na začátku) , tak není normální ten, kdo píše - dobře vám tak, brňáci. takže aspoň nelži a nebuď srab. vždyť jsi jen schovanej za monitorem a nikdo ti do držky nedá.
0/0
22.6.2004 22:27

chroustík

Vážená redakce iDnes,
nevím, zda by Vám to činilo tak velké potíže u některých článků prostě nepovolit diskusi. Domnívám se, že je to technicky proveditelné a tímto Vás k tomu vyzývám. Pokud někdo ve Vaší redakci diskuse monitoruje. Pokud tyto diskuse nikdo nemonitoruje, tak je raději nespouštějte, neboť brzy bude nutno uvažovat o možných důsledcích i v oblasti trestněprávní, do kterých se snadno dostanete. Děkuji za zamyšlení, snad Vám myšlení nečiní potíže.
0/0
22.6.2004 15:51

ludwajz

Re:
Hele, to nemá cenu. Ona si ta "intelektuální elita" vždycky najde nějaký prostor na svoje zvratky...
0/0
22.6.2004 15:53

GhorX

Re:
Intelekt ani intelektualita s tím nemá nic společného. Stvoření, která nechápou, že i humor má své meze, obvykle spadají do kategorie neúspěšných a zakomplexovaných jedinců s intelektem spíše podprůměrným. Stvoření "Dr. Fe1", se zde ohání tím, že původně informace o mrtvé holčičce nebyla, tím vlastně říká, že provokovat za účelem naštvání diskutujících nevadí, pokud takovém tom neštěstí nezemře nějaké dítě.
0/0
22.6.2004 16:00

Dr. Fe1

Myslím že to nemá cenu
Podařilo se Vám mě vystrnadit. Moje provokace o Brně jsou oproti Vaším obviněním jenom slabej odvárek. Jste fakt ubožáci ..... Měli byste se trochu zamyslet a nechat toho u takovýho článku se to fakt nehodí.
0/0
22.6.2004 15:49

ludwajz

Re:
Tak už mazej...!
0/0
22.6.2004 15:51

hovnival-

Re:
uz dej pokoj. Myslim, ze hasici v Brne nebo i v Praze maji jine veci na praci nez hledat nejakeho pitomce z internetove diskuze. Dulezite je, ze jsi si uvedomil sve nevhodne chovani - naprava je tedy u tebe jeste mozna. Tak nazdar!!
0/0
22.6.2004 15:53

hovnival-

@@
Z dosavadního vyšetřování vyplývá, že si obyvatelé domu delší čas stěžovali na plyn, který byl v objektu cítit.
Je pravdepodobne, ze se opet nic nevysetri, zjisti se, ze za to vlastne nikdo nemuze. Je smutne, ze se takoveto veci stavaji, jen diky tomu, ze je nekdo liny nebo neschopny.
0/0
22.6.2004 15:35

raachel

Re:
Na dispečinku by měli mít záznamy všech takových hlášení vč. času a jména osoby, která hlášení přijala - on si to někdo zodpoví.
0/0
22.6.2004 15:47

hovnival-

Re:
vsadim se, ze si to nezodpovi nikdo. Zaznamy se ztrati atd.. Zjisti se, ze to nikdo nezavinil, pripadne obvini obyvatele domu nebo majitele. Stejne to dopadlo treba pri zatopeni metra nebo treba pri padu vanocniho stromu v praze.
0/0
22.6.2004 16:00

raachel

Re:
Těžko říct, jaká je v tomhle směru legislativa, tj. jestli za nahlášený únik plynu automaticky přebírá zodpovědnost místní plynárenská společnost, já jen vím, že co se týče stavu rozvodných zařízení a s ním souvisejících revizí, po hlavní uzávěr plynu za vše zodpovídají plynárny, ostatní je věcí majitele domu ...
0/0
22.6.2004 16:07

raachel

v zájmu příbuzných obětí
vás lidi prosím, běžte si ty mindráky léčit jinam...
0/0
22.6.2004 15:13

Dr. Fe1

Re:
SOUHLAS! K tomu jsem vyzýval už ve 13 hodin, podle mě se k takové události diskutovat vůbec nehodí. Ale přesto se najdou tací, kteří se tady do mě neustále naváží. Omlouvá je snad jedině to, že možná nevědí ŽE iDNES SVOJE ČLÁNKY AKTUALIZUJE A O NĚJÁKĚ MRTVÉ HOLČIČCE TENHLE ČLÁNEK PŮVODNĚ VŮBEC NEBYL!!! Diskuze ovšem redakce iDnes u článku nechává, byť se původně vztahovali k článku jinému!
TAK dost! Ještě jednou.
0/0
22.6.2004 15:17

raachel

Re:
Já ten článek sleduji již od včera (kdy se psalo o možnosti, že je v troskách mrtvá holčička) včetně tvých kreací, omlouvá tě snad jedině skutečnost, že jsi ještě o nikoho takovým způsobem nepřišel, v opačném případě tě lituju.
0/0
22.6.2004 15:24

Dr. Fe1

Nemáte pravdu
Tam o úmrtí (ani o možnosti) žádnýho dítěte nic nebylo.
0/0
22.6.2004 15:29

Ccecil

Re:
ale bylo, jenže ten článek měl jinou lokaci a jinou diskuzi a navenek vypadaly stejně.
0/0
22.6.2004 15:32

Dr. Fe1

Re:
O tom nic nevím. Takhle to dopadá když iDnes mění obsah článku a diskuzi pod ním ponechává stejnou, to pak člověk vypadá jako ještě větší gauner než je  trochu popíchnu brňáky u jinýho článku a oni sem pak dají článek o mrtvý holčičce a všichni mi za to nadávají
0/0
22.6.2004 15:38

raachel

Re:
Citováno z Článku V Brně se po výbuchu zřítil dům:
Činžovní dům v centru Brna zničila exploze. Zřejmě vybuchl plyn. Dům stále hoří. Hasiči už vyprostili ze sutin domu dva zraněné. Ve zničené budově pátrají s kynology po dvou nezvěstných - čtyřleté holčičce a dělníkovi. Policie uzavřela okolí domu.
0/0
22.6.2004 15:42

ludwajz

Re:
Jó kámo, podělal jsi to a teď musíš rychle žehlit, že jo?
0/0
22.6.2004 15:39

Dr. Fe1

Re:
Podívej se na starší příspěvky, jak se tady objevil článek s mrtvou holčičkou tak jsem psal, že o tomhle se bavit nebudeme. proto mě se.e když mi to teď někdo chce přišít  To je celý.
0/0
22.6.2004 15:46

Fire_Fighter

21. ČERVNA 2004
Asi ve 13:20 jsme vyjeli k ohlášené události (výbuch/požár) na Tržní ulici č. 2. Je to bydliště mého kolegy, který slouží se mnou a byl také ve výjezdu na tuto událost. Už když jsme vyjížděli, tak mu byla vidět ta nesmírná hrůza na očích. Po příjezdu na místo zásahu se dozvěděl o své dceři (4 roky). Shroutil se a byl předán do péče psychologa a lékařů. kdo tu hrůzu neviděl, ten nemůže nic posuzovat. To: Dr. Fe1 - Jestli zjistím tvou IP Adresu, ze které píšeš tvé velice inteligentní příspěvky (jistě velice dobře víš, o čem píšeš). Tak předám tvoji adresu kolegům z Prahy a nechám jenom na nich, co s tebou udělají. Alespoň uvidíš, že mezi hasiči je jedno, jestli jsou z Brna nebo Prahy. Drží při sobě i vtěch nejhorších časech. Ale jinak ti přeji hodně štěstí v dalším životě, s tvým přístupem ho budeš opravdu potřebovat....
0/0
22.6.2004 14:54

hasmen

Re:
0/0
22.6.2004 15:02

Dr. Fe1

Re:
Vážený pane, kdybyste četl moje příspěvky pořádně a navíc sledoval jak se tato diskuze přesouvá od jednoho článku k druhému, tak byste takto možná nemluvil. Začalo to článkem jak vybuchnul plyn a o žádné mrtvé holčičce nebyla ani zmínka, proto jsem si dovolil popichovat trochu brňáky známé svým komplexem méněcennosti vůči Praze. Jakmile vyšla zpráva o úmrtí holčičky, tak jsem vyzýval k tomu aby si z toho nikdo legraci nedělal a naopak jsem doporučoval ukončit diskuzi. Dále jsem zareagoval už jenom na lidi, kteří se do mě i nadále naváželi.
0/0
22.6.2004 15:06

Atheist10

Re:
Sledoval jsem tve prispevky uz od zacatku. A pro me jsi naprosta NULA. Takze preji rodine kolegy toho hasice pevne nervy a tebe si doufam nekdo najde! Bozi mlyny melou pomalu, ale jiste...
0/0
22.6.2004 15:15

Dr. Fe1

Re:
Tak to taky jistě víš, že tady ze začátku byl úplně jinej článek ............... Takže nevím o co ti jde.
0/0
22.6.2004 15:21

ludwajz

Re:
Už se ti klepe prdel, co, borče z Prahy!
0/0
22.6.2004 15:38

Culeto

Re:
Bude a nebo je možno nějak pomoci.Myslím, že v Brně máte nějaké konto, kde ho najdu ?
Vím prachy nejsou všechno, ale docela mě to vzalo.
0/0
22.6.2004 16:02

herulinka

Re:
Sice jsme to neviděli, ale aspoň myslím, že většině lidí tady z toho příspěvku musí naskočit husí kůže. Nedovedu si představit, že bych měla takhle přijít o dceru a  ani nechci, a bejt to známej nebo známá, tak je to to samý. Musí být hodně těžké se z toho dostat, pochybuju, že to na sto procent jde. Hasiči drží nejen při sobě, ale i s lidmi, kterým pomáhají, i já měla "bohužel" tu čest a jsou to většinou skvělý lidi. I když to co se stalo, se taky stát nemuselo, ale to už je jedno.
0/0
22.6.2004 16:24

Dr. Fe1

Re:
Co jste neviděli?  Jestli myslíte ten smazanej příspěvek od nějákýho brňáka kterej se podepsal Hyena, tak ten skutečně nebyl můj. Navíc sám jsem na něj reagoval kriticky. Vážně nevím jestli jste tak hloupí nebo teď provokujete vy mě .
0/0
22.6.2004 17:20

herulinka

Re:
Já mám na mysli to, že jsem neviděla ani to, co se tam stalo (kromě fotek), ani reakci muže, kterýmu to pohřbilo dcerku. Ale příspěvek, na který jsem reagovala, stačil na to, aby mi naskočila husí kůže. Nebylo to o někom tady v diskusi, ale o pocitu jednoho člověka. Tebe jsem na mysli vůbec neměla, takže sorry, jestli to tak vyznělo.
0/0
22.6.2004 21:55

Výzkum

Re:
K tomuhle příspěvku se těžko cokoliv dodává, snad jen to, že z toho skutečně mrazí v zádech. A ačkoliv si to Dr. Fe1 zaslouží, tak mu přesto přeju, aby nad ním hasiči mávli rukou, protože jeho hospitalizace už nešťastné holčičce život nevrátí...
0/0
22.6.2004 16:50

herulinka

Re:
To bohužel nevrátí a myslím, že kdyby Dr. - a Fe1dostal do rukou její otec, nevím, nevím...ale zbytečný se rozčilovat nad beznadějným případem, když důsledky toho, co se stalo jsou mnohem horší než jeden blázen tady
0/0
22.6.2004 16:54

Dr. Fe1

Re:
Děláte si legraci nebo to myslíte vážně? Je vidět jak je marné něco vysvětlit tupým lidem. Ukažte mi prosím jediný MŮJ příspěvek, který se něják dotýká té mrtvé holčičky?! Jenom všichni reagujete jako stádo.
0/0
22.6.2004 17:14

herulinka

Re:
Dělat si legraci by bylo na tomto místě víc než pod úroveň. Mně je jenom líto, když se někdo nedokáže zamyslet nad tím, jaké můžou být následky toho, co se stalo, a pokud jsi popichoval Brňáky, mohlo se taky stát, že se na diskusi dostane třeba zrovna otec té malé. Nepřála bych nikomu, ani tobě, abychom byli v jeho kůži. Pak i sebelíp myšlená sranda vyjde ven tak, že tě za ni každej odsoudí. Každý pak všechno spojí s každým a vznikne z toho takový útok, jako tady. A marně budeš vysvětlovat, žes to tak vůbec nemyslel. Konec konců, vždyť už se to děje.
0/0
22.6.2004 22:02

TommyAngelo

Vy jste fakt kreténi...
0/0
22.6.2004 14:36

walter2000

Je to česká lhostejnost
která připravila o život to děvčátko a tu paní.
Někdo z plynárny by to měl odnést. A pořádně, aby si dali pozor, protože takových případů najdete po republice spoustu.
0/0
22.6.2004 13:50





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.