Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Napětí v ČSSD roste. Zeman je v Praze

Vladimíra Špidlu čeká horké sobotní odpoledne: vedení ČSSD hledá viníka porážky v eurovolbách. V Praze už jsou připraveni všichni Špidlovi kritici včetně Miloše Zemana. Přichází den, který napoví mnohé o budoucnosti vlády i sociální demokracie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

KADO

Spidla za zradu Zemana musi od valu!
CSSD s komousi jako mensinova vlada vydrzi dva roky do voleb. Ve Svedsku ktere je pro socany vzorem vladne mensinova vlada stale s pomoci komousu a zelenych kteri je patricne vydiraji ale co socan neudela za dobre koryto  
0/0
19.6.2004 18:58

Lavrentij Berija

Re:
Napiš to ještě několikrát, ale zkus taky jinou barvu, demente
0/0
19.6.2004 19:54

KADO

Spidla za zradu Zemana musi od valu!
CSSD s komousi jako mensinova vlada vydrzi dva roky do voleb. Ve Svedsku ktere je pro socany vzorem vladne mensinova vlada stale s pomoci komousu a zelenych kteri je patricne vydiraji ale co socan neudela za dobre koryto  
0/0
19.6.2004 18:46

Lavrentij Berija

IMO
Jo kdyby to vzal do rukou Zeman tak bych jim dal hlas, ale napřed se musí zbavit špidly a grosse.
0/0
19.6.2004 16:04

RidicTatry815

nerozumim tomu
proc jel Zeman do Prahy. Vcera jsem vezl sterkopisek pres Vysocinu a porad tam byla jeste spousta stromu neobejmutych. Odchazet od rozdelane prace, to neni dobry priklad.
0/0
19.6.2004 15:45

Modráček

Unfair
To, co Zeman předvádí, není zrovna pravé ořechové. Buď se chce vrátit do politiky, nebo ne. Ale nějaké vzkazy z Vysočiny, to naše politická scéna nepotřebuje.
0/0
19.6.2004 13:05

Vladce

Občané, pozor!
Letní shon a ruch přilákal do hlavního města zvědavého medvěda z Vysočiny. Tento starší samec je na lidi poměrně zvyklý a občas slyší na jméno Míla. Chlupáč je neškodný, pouze občas zle koulí očima a bručí. Jindy si zas jakoby brouká něco pro sebe a pak se tomu usmívá, jako by šlo o nějaký vtip. Pokud jej zahlédnete, nedrážděte jej a nepokřikujte na něj zbytečně a už vůbec ne otázky, které nesnáší. Informujte nejbližší odpovědné osoby, aby mohl být odborně uspán a  odvezen zpět do svého domova na Vysočinu.
0/0
19.6.2004 12:14

Rebby

Re:
:o))))
0/0
19.6.2004 13:37

kodlik

Kudy chodil tudy krad, sociální demokrad!( tímto se dá vyjádřit podstata existence Čssd)
Mezi jednotlivými osobami v soc.dem líhni jsou rozdíly pouze vizuální!
0/0
19.6.2004 11:31

Zdenekn

Re:
Nejvíc se kradlo za narcise a taky se dost slibovalo,20000 platy atd.
0/0
19.6.2004 11:40

záviš

Re:
Jak kdo, ty jsi možná kradl, ale já například ne. A s tím platem se například u mne docela strefil. Jestli ty máš deprese z toho, že na něj nedosáhneš, zkus se třeba něco naučit, a pak to půjde snáze. 
0/0
19.6.2004 14:31

RidicTatry815

Re:
20 papouchu mesicne neni zadnej poradnej plat. To vydelam i ja, kdyz trochu maknu. A to jenom kroutim volantem u Tatry
0/0
19.6.2004 15:46

jojoj897

pro méně chápavé a sklerotiky
OPOsmlouva
0/0
19.6.2004 9:46

Eldrb

Re:
No a co jako ? Co OPOsmlouva ? Alespoň já o ní vím ,sklerotik nejsem,ale jaká souvztažnost OPOsmlouvy k dnešní situaci ?
0/0
19.6.2004 10:07

[eT]

Ano, také
mě to včera při sledování zpráv napadlo
V podstatě jde o vládu jedné strany ... Opozice mnůže vládu podpořit/souhlasit v ojedinělých případech, ale aby vláda vládla s podporou opozice ... to je ... _NECHUTNÉ_
0/0
19.6.2004 10:54

Serf

Re:
Ta nenastane z jednoho prosteho duvodu - ODS ma historickou zkusenost, ze tudy cesta nevede. Takze ledaze by udelali OPO smlouvu CSSD a KSCM :-)
0/0
19.6.2004 10:59

Eldrb

Re:
Přesně tak. Teď je na řadě v oposmlouvě ČSSD a KSČM . Nebo pád vlády a mimořádné volby. Ale spíše proběhne první varianta. Ale dlouhého trvání to stejně mít nebude. ODS určitě na žádnou novou oposmlouvu nepřistoupí. Proč by to dělala ? Celá tato koalice je u konce s dechem a můžou se modifikovat jak chtějí. Občané to již nezbaští. Je to o profláknutých stranách a né jednotlivcích těchto stran. ODS bude v klidu čekat.
0/0
19.6.2004 11:17

Zdenekn

Re:
Že by byli zrovna v klidu se říct nedá.Tak jak se předvedli po EU volbách  s tím mandátem ,bylo trapné,ti nejhladovější psi by se zachovali slušněji.
0/0
19.6.2004 11:29

Eldrb

Re:
Ale jsou v klidu ,ten dopis nebyl o nějaké bezmezné tužbě po vládě. Taková konstelace ještě nenazrála a ODS to ví. Když jsi se zmínil o tom " žalujícím " dopisu ,jak ho nazvali vládní borci, obzvláště Svoboda se pohoršoval zcela nezřízeně, mám takový dojem ,že skutečný žalující dopis do Bruselu posílala blahé paměti Čtyřkoalice a to zhruba před 2 lety. Ještě teda před tím něž se začala požírat navzájem. To byl žalující dopis. ODS pouze písemně konstatovala že se něco děje ,byla to pouze reakce na pana Špidlu který dál šířil své škleby a tvrdil že se nic nestalo.
0/0
19.6.2004 11:58

Eldrb

Re:
..i když souhlasím s tím ,že si ten dopis mohli odpustit !
0/0
19.6.2004 12:04

Zdenekn

Re:
Reakce které ukazala Tv  viz.Zahradil ,Nečas,Tlutý,to byla ukázka oněh zmíněných pánů,Chamtivost a nic jen chamtivost.
0/0
19.6.2004 12:07

Eldrb

Re:
Ale to není pravda.Jak může být někdo chamtivý tam kde nic není ? Vždyť jsme na huntě ,i když vláda tvrdí jak prosperujeme. Propadáme se čím dál tím víc a dokud lidé nebudou mít motivaci tak se to nezlepší. A tahle vládní sestava je už u konce s dechem. Jak můžou dát občanům motivaci lidé kteří sedí ve vládě a nemají podporu vlastní strany ? Tu podporu nemá ČSSD a Unie Svobody. Tak o čem je řeč ? Dnes jde Špidla na kobereček a i kdyby to ustál , situace bude stejná. Na podzim dostanou socani  ťavku znova , rozpočet je také nejistý ,tak jak dál ? Jedině že přistoupí na podporu komunistů ale i tak , levice už nic nedokáže.
0/0
19.6.2004 12:24

jojoj897

je to ten zeman
co kolaboroval s ods nebo je to major zeman    
0/0
19.6.2004 9:45

mateja

Přívětivější Gross?
Místopředseda soc.dem. Gross má sice úsměv ne nepodobný Sámerovi Issovi a tak může být pro lidi jeho tvář přívětivější. Lidé si asi nepamatují aféry s "výdělky" jeho ženy Šárky a její jízdy Prahou s ochrankářským autem překračujícím předpisy. Nepamatují si ani Grossův podíl na případu umístění Tvrdíka do funkce v ČSA za 250000 měsíčně?  Neví o jeho zapojení do privatizačních kauz a personální ovlivňování funkcí v různých podnicích? Atd ... atd ...   Ve skutečnosti je sázka na S. Grosse  cesta z bláta do louže.
0/0
19.6.2004 9:32

Vladce

lidičky utíkejte!!!!!!!
po Praze běhá starý vypelichaný medvěd!
0/0
19.6.2004 8:47

Destroyer7

S vaničkou vylijí i dítě
Jak to tak vidím, tak všem stále uniká jeden velice podstatný fakt, že nejde o to kdo bude předsedat ČSSD, ani kdo bude premiérem. Podstatné je, jakou politiku bude dělat. A v tom je zakopaný pes. Není to o persónách, ale o politickém programu. Čeho se můžeme nadít od slepence, jenž touto zemí cloumá více jak dva roky, víme. Myšlenky, které prosazuje ČSSD, jsou pro celý náš stát spíše antikoncepcí a klystýrem, než aby byly přínosem. Takže jakákoliv změna na postech předsedy ČSSD nebo předsedy vlády nic nevyřeší. Je to výměna masky, za níž se skrývá stéle stejný farizejský škleb.
0/0
19.6.2004 5:40

Ccecil

Re:
To máš pravdu. Vzhledem k tomu, že další možná varianta byla koalice ČSSD + KSČM, tak tato možnost byla menší zlo. A nemůžou za to politici, ale voliči a výsledky voleb.
0/0
19.6.2004 8:40

dukeprvni

Napětí v ČSSD roste. Zeman je v Praze
 ja sem definitivne pro variantu tri  a hned bude po popularite grosse i u tech nejzarytejsich volu, kteri ho porad jeste vobdivuji.  az bude mit neco kloudnyho krom spiclu a fizlu ridit
0/0
19.6.2004 4:36

kubas147

Reformy :)
Je úplně jedno, kdo ČSSD a levicovou vládu povede. Jedno je totiž jasné - ať to bude kdokoliv ze soc.dem., nebude schopen ani náznakem řešit základní problémy této země - nezaměstnanost, dluhy, nízký růst a korupci.... Jediné, co nám všem pomůže, jsou pravicové reformy jako na Slovensku (které bolí, ale pomáhají).
0/0
19.6.2004 0:39

Kereme

Co by měl dělat Zeman
Zeman by měl v sobotu ráno sednout na první vlak a odjet na Vysočinu, třeba by ještě stihl posekat, bude možná fajn počasí. Protože: když to prohrál v krajských volbách v roce 2000, nepamatuji se, že by přijel bývalý předseda SD Horák a vykládal, že by Zeman měl odstoupit. Je evidentní, že si Zeman chce vyřizovat účty za to, že si Špidla s Grossem dovolili ho nechtít za prezidenta. A jestli bude vykládat, kdo by neměl a měl odstoupit, projeví se jeho podrazácká povaha, která myslí jen na sebe sama a ne na lidi v okolí. Termíny jako "zrada" jsou falešné jak falešné karty. Jestli někdo zradil, tak lidi typu Jany Volfové, která volila v EU volbách jinou stranu, než které je členkou, a ještě k tomu komunistku a svazačku Janu Bobošíkovou, která dělala reklamu Klausovi, moderovala Železnému Sedmičku a jednou se pokusila o normalizační proces v ČT. Paní Volfovou bych vyloučil ze strany, hlasoval bych pro to, kdybych tam na té konferenci byl.
0/0
19.6.2004 0:28

Janina7

Re:
Nó pěkný. Až na tu normalizaci v ČT. Ta tam sice proběhla, ale až po vyšupu Jany!
0/0
19.6.2004 0:56

Ccecil

Re:
No já si vzpomínám na bobonews a povídej si tady co chceš, ale bylo to jak ze 70-tých let, což byla normalizace, narozdíl od zpráv normálních redaktorů.....
0/0
19.6.2004 8:43

Eldrb

Re:
A  Ty pamatuješ 70-tý léta ? 
0/0
19.6.2004 9:11

Eldrb

Re:
Co by měl dělat Zeman ?
Především by měl napravit tu chybu ,že pomohl Špidlu instalovat do předsednické funkce. A od Špidly se odvíjí vše ostatní. Gross ,vláda , deforma a další.
Špidla nezvládl funkci předsedy strany ,nemá a nikdy neměl potřebnou autoritu a potažmo nezvládá ani předsednictví strany. Poněvadž není -li první, nemůže být ani to druhé.
Co se týče podrazáctví ze strany Zemana o kterém zde hovoříš,to je k pousmání. Podražen byl Zeman, dostal úder pod pás ,který nevrací stejně podle, ale dává těmto dvěma pánům přímý direkt.
 
0/0
19.6.2004 7:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.