Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Poslanci podpořili svazky homosexuálů

Sněmovna v prvním čtení schválila zákon o registrovaném partnerství. Lidé stejného pohlaví by díky němu mohli uzavírat svazky s některými právy a povinnostmi, jaké mají manželé. Nemohli by však adoptovat dítě. Sněmovna v minulosti podobný návrh už dvakrát zamítla.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

_Eva_

Jinak jednoho homo docela zblízka znám...
... no a můj výchozí názor byl "proč ne když se mají rádi", ale postupně mě docela šokovala neuvěřitelná promiskuita (asi souvisí s beznadějností protože 4%ho muže prostě přitahuje heterosexuální muž) a nezodpovědnost ohledně pohlavních nemocí, nechutnosti kolem provádění homostyku (výplachy, uvolňování konečníku...) ... a skončila jsem s názorem, že jde o neurózu, nutkavé chování a nedospělost. Ale to nic nemění na tom, že šlo o zajímavýho a talentovanýho muže. Akorát, že díky své realizaci ve 4% klubech a čajovnách, ten talent jde do háje.
0/0
21.6.2004 11:54

raachel

Re:
Promiskuitní jsou mnohem více homosexuálové - muži, než ženy. Není to náhodou způsobeno tím, že je to prostě od přírody spíše typicky mužská vlastnost? (samozřejmě, že ne všech mužů)
0/0
21.6.2004 11:59

_Eva_

Re: muži o nevěrách mluví víc než ženy...
...a taky s kým by to dělali kdyby ženy byly tak věrné? Ženy a muži jsou dva různý živočišný druhy, ženám jde sex (spíš erotika) přes mozek, takže ženy co jsou na ženy jsou zdá se mi motivovány spíš feministicky.
0/0
21.6.2004 12:30

mortel

Re: feministicke lesbicky ???
Evi, opravdu me Tvuj nazor od srdce rozesmal.....sexualni orientace motivovana feministickymi pohnutky, to je fakt dobrej forek....!
0/0
22.6.2004 11:33

muzor

Re: vše je o lidech
nevím jaké máš zkušenosti v sexu ty ale jsou sexuální prakt. jako anal a pak je lepší i zdravější zbavit se...
0/0
24.6.2004 2:13

_Eva_

aaa to za homosexuály napsal překvapivě upřímně:
"Jak se divam na heterosexualy? Maji se lip. Muzou mit deti, nikdo je neodsuzuje, maji vetsi vyber partneru,... Ale urcite nejdujezitjsi je, ze mohou mit deti. To jim  zavidim." --------------- Potvrdil mi, co jsem si myslela: že jde o závist a zneužití hendikepu stejně jako komunisti zneužívají líných a neschopných. Takže Homosexualismus.
0/0
21.6.2004 11:44

mortel

registrovane partnerstvi ANO!
Zarazi me, az desi, tolik negativnich reakci? Myslite si, ze lide s jinou orientaci, maji skvrnu na mozku a srdce jim tluce vpravo? Asi jo! Nejaky paskvil, mutace, mrzaci, nemocni, jina rasa, mensina, ktera nema pravo na to co Vy? Jen hlupaci, krestane a pstrosove mohou zbrojit proti tomu, co uz tu davno melo byt zavedeno!
0/0
21.6.2004 10:57

Michalll

... a přehlédli manželské
troj a čtxyř úhelníky, kde též jsou lidé málo akceptovaní a zrovnoprávnění.
Pokud se překročí elementární jádro lidského společenství,rodina,  otevře se větší prostor, než legislativa zatím zřejmě tuší.
Jízda vpravo je dobrá věc, bohužel se tak nejezdí vždy, lepší bylo, když na silnici jeden moc nečekal  a nenárokoval od druhých a byl ohleduplně opatrným.
Nesnáze s novým společenským kreditem dosud málo respektovaného soužití jsou smlčeny. jako obvykle, když v Česku překotné zákony nastupují. nemá to vady ani stíny, šťastné zítřky jsou na dosah. O to asi tvrdší bude dopad. Nejen prázdná banka, ale zpustlý ještě více svět.
Bratrství sesterství kmotrovství kamarádství málo  užitečná, přátelství vzácná. Tvrdý experiment nás čeká.
Michal, Libčeves, t. 603771186
0/0
20.6.2004 14:15

Modráček

Svazky ano
Jsem pro svazky buzíků. Svázat je dohromady, zatížit kusem železa a shodit do moře! 
0/0
20.6.2004 10:55

mortel

Re:
Pozor, aby ty sam neutopil si se ve sve zasti. Zajimave, muzi dokazi tolerovat lesbicky, ale gayove jim nahaneji hruzu,proc???
0/0
21.6.2004 10:38

oranzovej

Re: Utan
Všem, nebo jen těm co si vyzkoušeli rektální vyšetření a nebyl ji sympatickej doktor?
0/0
21.6.2004 11:25

AlienDUDE

wtf
, prave pro tuhle zakomplexovanost, tupost a populisticka gesta pro blbce a ochotu se spojit s debilnimi lidovci ODSku uz nevolim !!!!!!!!!!!
0/0
20.6.2004 10:30

Johny_S

Re:
Ty jsi ale vůl. Někteří z ODS se spojili s KDU. Stejně tak se s KDU spojili i někteří z ČSSD. Nicméně jedním ze spoluautorů tohoto návrhu zákona je i Jan Zahradil, a to  je taky ODS. S kým se ovšem podle tebe má ODS spojit po volbách, aby nám konečně vládla pravicová vláda? S poníženou ČSSD? S komunisty? Bez lidovců to zkrátka zase nepůjde, i kdybys volil třeba EDJK.
0/0
20.6.2004 15:39

juton

Re:
, To je jednoduché. Nejlepší by bylo, aby pravice nevládla! :-)))
0/0
20.6.2004 22:21

Robi95

názor
Obraťme list, je-li homosexualita norm.,jak se dívají lidé s homosex. tendencí na heterosexuály....přijdou jim normální, nebo je to nezajímavý stereotyp většiny??
A myslí si,že sexuální přitažlivost opačného pohlaví má svůj smysl?...a pokud tak jaký má homosexuílní pref.?
díky všem R.
0/0
19.6.2004 19:19

Marusja @ Dusja

Re: Vendula
Ona už i ta homosexualita je docela nuda (furt je to jenom člověk) - budoucnost patří zoofílii
0/0
19.6.2004 21:05

aaa

Re:
Nazdar Robo, asi takhle:
Jak se divam na heterosexualy? Maji se lip. Muzou mit deti, nikdo je neodsuzuje, maji vetsi vyber partneru,... Ale urcite nejdujezitjsi je, ze mohou mit deti. To jim  zavidim.
Jinak na heterosexualech neni nic zajimaveho nebo nezajimaveho. Stejne jako na homosexualech.
Otazku, zdali ma sex. pritazlivost mezi muzem a zenou smysl snad nemyslis vazne? Vzdyt by jsme vymreli !!!!!
A posledni otazce nerozumim.
0/0
19.6.2004 21:57

Modráček

Re:
A o to právě jde. O ty děti, které nám tak strašně závidíš. Pro mě za mě si to dělejte třeba do podpaží, ale adopce dětí buznami je společensky nebezpečná, až sociopatická záležitost. V momentě, kdy by buzny získaly možnost sňatku, by začaly usilovat o možnost adoptovat děti. Ostatně se tím ani netají. A v tom je jádro pudla. Když chtějí dělat prasečiny, je to jejich věc, když je při tom nikdo nevidí. Ale zatahovat do těch prasáren další lidi, potažmo děti! Ani omylem!    
0/0
20.6.2004 11:03

Rada8

Re:
Ale zatahovat do těch prasáren další lidi, potažmo děti!- ty snad souložíš před dětmi? vtahuješ je do heterosexuálních "prasáren"? proč by to měli dělat homosexuálové?
také jsem proti adopci, ale proto, že v dnešní společnosti by ty děti trpěly asi ještě víc, než malí černoušci, cigánci atd.....kteří si také dost užijí od dětí i od dospělých. ale na druhou stranu, zajisté by z nich nevyrostli takoví nesnášenliví netolerantní hulváti jako ty a většina ostatních na této diskusi.
0/0
20.6.2004 11:12

Modráček

Re:
Nejde o soulož před dětmi. To snad nedělá ani Blackshield a to je trotl numero uno. Ale jde o to, že dítě přebírá vzory a příklady, zejména od rodičů. Když uvidí mazlení dvou ženských, nebo mužů (sakra, jdu blejt), zaručeně to přijme jako normu a vztah dvou osob opačného pohlaví mu přijde jako odchylka od normálu. To není všechno. Slyšel jsem, jak se chovají buzny v USA a v Kanadě. Bandy, které člověku rozmlátí auto, když se domnívají, že proti nim něco má. Jít s tím k soudu? Ztráta času. Ale to jsem trochu odbočil.
0/0
20.6.2004 11:20

Rada8

Re:
Ale jde o to, že dítě přebírá vzory a příklady, zejména od rodičů.- a teď ruku na srdce, když bude žít s taťkou alkoholikem, který mlátí mamku i děti, nebo s rodiči kapsáři...atd atd........co bude lepší? když své kamarády bude vítat polibkem ( sexuální styk se stejným pohlavím neodkouká, s tím se musí narodit - jinak by ani nebyla homosexualita u lidí vychovaných v tzv. normální rodině), nebo když bude krást, chlastat, mlátit lidi ( to lze naučit, narozdíl od homosexuality).
0/0
20.6.2004 11:25

Modráček

Re:
To je nepřípustná generalizace. Společnost se nedělí na buzny a kriminální heterosexuály. Pokud jde o adopce, tedy umístění dětí do rodin, aby nevyrůstaly v dětských domovech, problém je jinde. Vhodných rodičů usilujících o adopci je statisticky zhruba dvakrát více, než dětí k adopci. Rodiče mají bohudík jedinou podmínku. Nechtějí cikáně. Takže to nestojí ani tak, že ubohé děti musí trpět v dětských domovech, protože je nemohou adoptovat buzny. Navíc, kde bereš jistou, mezi buzíky nejsou zloději, kapsáři, alkoholici a gambleři? Moje zkušenosti mluví o opaku.
0/0
20.6.2004 11:33

Rada8

Re:
jak myslíš........jen doufám, aby tvůj syn, dcera nebo vnouče nepatřilo k homosexuálům, bylo by mě jich celkem líto...
0/0
20.6.2004 11:52

mortel

Re:
Praseciny???Nenapadlo te, ze se dva lide stejneho pohlavi mohou milovat z lasky, tak jak to delaji nekdy lide opacneho pohlavi?Ostatne muzi majici choutky analnim sexu nejsou prasakami jen proto, ze to strkaji do rite zenam, ze???Ohledne deti myslim, ze je lepsi miti dva tatinky nebo dve maminky nez nikoho nebo rozmazane tvare nejake tety v dets. ustavu!
0/0
21.6.2004 10:26

Modráček

Multisexualita
A co když se budou chtít vzít tři? Jsou tři horší, než dva? Nebo sňatek člověka s jiným živočichem. Zkrátka se to horší, panstvo. Dnes buzny, zítra kdoví co.
0/0
19.6.2004 13:13

Rebby

Re:
Aha. Oblíbený argument.... Ach jo. Vymyslete si už něco nového...
0/0
19.6.2004 13:45

Modráček

Re:
Je to jednoduché: NE gayům a lesbám! 
0/0
19.6.2004 14:12

Rebby

Re:
Protože proč? Protože jsi zakomplexovaný homofob, co vlastně ani neví proč nesouhlasí a potírá. Nebo mi to vysvětlíš?
0/0
19.6.2004 16:04

Modráček

Re:
Vím dobře, s čím nesouhlasím. Pár buzen už jsem potkal a měli velkou kliku, že neskončili s průstřelem lebky. Vesměs to byli vlezlí a arogantní podrazáci.
0/0
20.6.2004 10:57

Cynyc

Re:
Souhlasim, je to jednoduche: NE kretenum jako je Modracek.
0/0
19.6.2004 18:10

Modráček

Re:
Za chvíli dávají Pokémony, nebo snad Superstar? Pohni svým teplým zadkem, ať to neprošvihneš!
0/0
20.6.2004 11:06

AlienDUDE

Re:
, ja sem pro jestli chce mit soused v papirech napsano ze jeho partnerem je jsou dva jeho kamaradi z hospody a zirafa je to jeho vec - porad lepsi nez kömunsticka rodina s peti detmi.
0/0
20.6.2004 10:24

kruci_sakra

dotaz
A bude někdy nějaké "ANO" pro daně platícího heterosexuálního bělocha středního věku????
0/0
19.6.2004 2:47

Modráček

Re:
Bohužel ne, naopak si myslím, že ještě přijde doba, kdy budeme na dnešní časy vzpomínat se slzou v oku.
0/0
19.6.2004 13:11

piju

0/0
19.6.2004 20:26

Isabelle

Amohu pridat?
Panove, zeptejte se deti ktere vyrustaji u homosexualnich rodicu....co je dobre a co ne....? Kdo je nechtel?? Hetero?...
0/0
18.6.2004 23:26

martin_plzen

Na závěr této diskuze
Já si prostě myslím, že homosexuální páry by měli mít stejná práva jako bezdětný pár. Toť vše. PS: Není v tom žádná věda, když se dva lidé mají rádi.
0/0
18.6.2004 23:18

Tomcaj

KDU a spol.
jsou prostě zpátečníci... pořád žijí v před-před- minulém století... ignorance nových poznatků je jim vlastní... a pokrytectví také. Na jedné straně brojí proti potratům, na druhé straně jsou proti povinnému používání dětských sedaček (..dětí mají asi dost...).
Co se týká obav o výchovu dětí v homosexuálních párech: za prvé takových párů bude naprosté minimum oproti většině populace (viz 4%...). Dále, vzhledem ke statistikám rozvodovosti žije hodně dětí v neúplných rodinách, často od raného věku, přitom se neuvádí, že by to na jejich budoucí sexuální orientaci mělo vliv , za třetí dva "rodiče" stejného pohlaví, milující "své" dítě, řádně se o ně starající atd. jsou jistě mnohem lepší než nějaký ústav. Takoví rodiče tomu dítěti zůstanou ku pomoci i v dospělosti, narozdíl od ústavu (např.). navíc, v ústavu je většinou převaha žen (sestry, lékařky, vychovatelky, učitelky...), čili opět jedno pohlaví... a vadí to někomu?
0/0
18.6.2004 21:34

monstrum

Re:
Jsou určité pravidla, které by se neměly překračovat nebo tady budeme mít za 20 let svazky mezi lidmi a zvířaty a adopce dětí pedofily.
0/0
18.6.2004 21:42

aaa

Re:
Dite ani zvire neni svepravne, takze asi tezko.
0/0
18.6.2004 21:45

Tomcaj

Re: Děti si dnes běžně opatřují zvířata,
mazlí se s nimi, hrají si s nimi, truchlí když odejdou... Je to snad ku škodě?
0/0
18.6.2004 21:52

xx

Re:
Zoofilové i pedofilové si mohou vymoci zákon který by zvířata i děti zesvéprávnil.....já bych se už ničemu nedivil....
0/0
19.6.2004 9:30

Tomcaj

Re: Pravidla
a kdo má právo určovat pravidla?
Mám za to že pravidla podléhají změnám, pravda někdy ne k dobrému, ale to je jiná...
Kdysi platilo pravidlo, že Země je placatá a je středem vesmíru...a dnes?
 
 
0/0
18.6.2004 21:49

aaa

Re:
rek bych, ze pro urcovani pravidel tu mame parlament, pro jejich formulovani zakony, pro jejich prosazovani policii a soudy.
A heled! Ono to funguje !
0/0
18.6.2004 21:52

Tomcaj

Re: Doufejme...
on ten nas parlament spis nefunguje...
0/0
18.6.2004 22:04

Robi95

Re:
KDYŽ lidi nebudou mít základní pravidla v sobě, vnitřní maximu, svědomí, atd. tak nám žádný insttituce nepomůžou a lidi,co rádoby demokraticky říkají a kdo nám má určovat pravidla?...se tak ptát uý nebudou moct,pááč přijde někdo,kdo se jich ptát už vůbec nebude...bohužel!! Robo
0/0
18.6.2004 22:12

aaa

Re:
ale nic takoveho se nenastane. Pokud by pravidla povolia natolik, ze by volnost zacala lidi ohrozovat, zafunguje pud sebezachovy a lide zacnou volat po jejich zesileni.
 A ja verim ve spojitost casu, tazke zmeny obema smery budou pozvolne. Nejake skoky anarchie-diktatura uz nejsou ve dnesni spolecnosti mozne.
0/0
18.6.2004 22:20

Robi95

Re:
nevíš o čem mluvíš, možná dobrá teorie...ale ŽIVOT se jen těžko předpovídá pokud nejsi mladej nebo idiot. ALe kéž by to bylo dle tvých "propočtů"...myslím,že po I.sv válce si hodně lidí taky myslelo,že po takovýmhle utrpení už nikdy víc...po II.sv tím spíš, a hle gulagy, komunist. věznice apod....prostě tím,co člověk projevuje navenek bych se až tak něřídil, často podstatný je co doutná uvnitř... R.
0/0
18.6.2004 22:31

aaa

Re:
Ehhh, nejak se to zvrho ve fylozofickou debatu, ktera by vyzadovala alespon nekolikahodinovou hospodskou debatu. Tazke toho nechme...
mej se... a toho idiota sis mohl odpustit... Jsem student jako ty.
A jaksi ne kazdej, kdo ma jinej nazor je idiot...
0/0
18.6.2004 22:39

Robi95

Re:
promin,ale "ten idiot" byl snaha snadno a rychle vyjmenovat typy lidi,jez se sebevedome odvazuji lainovat zivot dle svych uvah a cpat to druhym..doufal jsem,ze pote,co uznam "kez by vysel Tvuj propocet" tak to neobratis proti sobe...jinymi slovy Rodice,kteri chteji videt idiota, nehť přijdou do ředitelny (film: Obecná škola)...,ale vystihls to,potámíme se do filozof. hlubin a ofic, téma zas tak filozof. není...jináč též oceňuju Tvou korektnost a nevulgaritu , by
0/0
18.6.2004 22:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.