Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Válka v ČSSD ohrožuje vládu

Před jasnou volbu postavili sociální demokraté šéfa strany Vladimíra Špidlu. Pokud se v sobotu na jednání předsednictva ČSSD sám vzdá funkce předsedy, má šanci zachránit post premiéra. V opačném případě mu o týden později na mimořádném jednání vyjádří nedůvěru širší vedení strany.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Templ

Jedině v KDU
neexistuje válka. Propletou se všemi vládami, lišáci...
0/0
18.6.2004 13:26

oprudil

jsem pro nové volby ,Klaaus by mněl parlament rozpustit a vypsat nové volby ,
a lidi by si měli rozmyslet komu dát svůj hlas ,zda korytářům ,kteří nedělají politiku pro své voliče ,ale politikaří pro svůj prospěch!!
0/0
18.6.2004 13:25

Templ

Jasně,
svést všechno na Špidlu....a zase na to skočí hodně voličů....Problém není zdaleka ve Špidlovi, ale v ČSSD.
0/0
18.6.2004 12:57

Eldrb

Re:
Buď zdráv . Tak tady bych s Tebou souhlasil.
Špidla rozhodně není můj kůň ,ale sám v tom určitě není. Ale zase na druhou stranu , sám se těmito lidmi obklopil. Hledal nové tváře v ČSSD ,no, a našel je.
0/0
18.6.2004 13:13

Templ

Re:
ahoj. Nemám dojem, že měl hodně na výběr..
0/0
18.6.2004 13:24

Eldrb

Re:
..asi jo...kde nic není ani čert nebere.
0/0
18.6.2004 13:46

starýstařík

Cenzor se vzbudil
Všimli jste si, že cenzor měl asi několik směn za sebou, jelikož včerejší článek o povinném zaměstnávání našich spoluobčanů, včetně diskuse zmizel. Jó, demokracie v ČR, to je něco.
0/0
18.6.2004 12:01

habit

Re:
...jo, o spoluobcanech neni radno se vyjadrovat, to by lidi taky mohli nabyt presvedceni, ze muzou kecat do vseho...
0/0
18.6.2004 12:09

shimansky

!
, Dneska tady máte pánové ale nablito.
0/0
18.6.2004 11:02

habit

Re:
... jo, a smrdi to tu jako ve strakovce...
0/0
18.6.2004 11:11

Kleki Petra

Re:
Ty bys měl hlavně doufat, že tě někde nepotká Götz Georg. Asi bys nedopadl moc dobře.
0/0
18.6.2004 11:47

vlaska

Gross?
Myslím si, že Gross rozhodně není lepší než Špidla. Má ale jednu obrovskou výhodu. Přiblble se neusmívá, je prototyp "mladého, dynamického managera" a je to vinikající "rétorik" Vykecá se naprosto ze všeho. Všimněte se, že nikdy neříká "bez komentáře", vždy mluví s novináři, vždy první řekne to co chtějí lidé slyšet a nakonec si vždycky udělá to co sám chce. Působí velice vstřícně a pokud se dostane do čela ČSSD, pojedou socdemáci opět nahoru. Bude říkat to co každý chce slyšet a hrozně se omlouvat, když něco nepůjde a 50 % národa mu to sežere. Výhoda jeho premierování bude v tom, že nějaké to procento opět ubude komunistům a nevýhoda bude, že oslabí ODS, ale bordel tu bude pořád stejný!
0/0
18.6.2004 10:57

LimonadovyJoe

Problém US-DEU(stále se opakující)
Tito demenntní liberálové(spojenci marxistů) jenom okrádají skutečnou pravcici o hlasy, lidé to zjistí vždy až po uplynutí jednoho volebního období, ale nepoučí se a zvolí je v jiné podobě: ODa, US-DEU, Zeleniec a ty jeho šašci...........to jen nahrává socialistům.
0/0
18.6.2004 10:50

shimansky

Re:
, Evropští demokraté - budoucnost české pravice.
0/0
18.6.2004 11:01

LimonadovyJoe

Re:
Tomu snad nevěříš ani ty? Nebo jo?
0/0
18.6.2004 11:02

shimansky

Re:
, Ano, věřím.
0/0
18.6.2004 11:03

habit

Re:
...kdyz Kristus daval svatemu Tomasovi za priklad ty, co "...nevideli, a presto uverili", asi by tvari v tvar tvemu presvedceni sva slova jiste prehodnotil. Rekl by neco jako "...videli tolikrat, a presto furt veri"
0/0
18.6.2004 11:07

_Sandstorm_

Re:
0/0
18.6.2004 11:35

DeMatrini

Re: Taky tomu věřím, víc
než celé prolhané a zkorumpované ODS.
0/0
19.6.2004 10:02

mcmurdock

Re:
Ja tak ano
0/0
18.6.2004 11:15

habit

Re:
...totez se nedavno rikalo o US. Ve skutecnosti se jedna o spolky pro vzajemne zaopatreni - politicke mrtvolky je treba nekam odklidit, a v Bruselu je mnoho mista, kde budou moci v poklidu a v pohode hnit...
0/0
18.6.2004 11:05

Dobrý člověk

US
Jestli už Unie Svobody hledá pomoc u alkoholika Kotta, tak mě definitivně přesvědčila, že už tady nemá co dělat.
0/0
18.6.2004 10:44

karoten

Re: Proč ne?
Kott seděl v parlamentu za tzv.pravici ODS. Že je alkoholik - nepoukazuje na jeho polit.orientaci.
0/0
18.6.2004 11:43

Dobrý člověk

Re:
To přece nemá co dělat s pravicí či levicí! Kott je alkáč, ztrapnil se před celým národem a nemá v sobě kousek cti aby sám odstoupil. Pokud US stojí o takovéhle lidi, tak to o ní přece něco hovoří. Ve slušné společnosti by takovýhle člověk měl být přece odepsaný.
0/0
18.6.2004 11:58

vlaska

Unavuje mě to!!
Jo, jo, už jsou u vesla dlouho ti samí lidé, je potřeba, aby si v ČSSD nahrabal také někdo jiný. Jen mi není jasné, proč např. Gross - ministr přes policajty řeší privatizaci Telecomu a rozhoduje o tom jak se bude privatizovat. Příšerné je, že teď  "socdemáci" vytasí nesmyslné zákony, které republiku spíš poškozují než jí pomáhají a po volbách přijdou "odeesáci", kteří všechny tyto zákony zruší a udělají nové. A tak to půjde pořád dokola a budeme země s miliony zákonů naprosto na prd a jeden bude odporovat druhému. Podle měho názoru by bylo nejlepší, kdyby vládní strany spolupracovali s opozicí a u jednoho stolu si navzájem pomohli vytvořit takové zákony, které by nevadily ani jedné straně a tudíž ani lidem. Jenže oni se hádají o každou blbost jak malé děti na pískovišti.
0/0
18.6.2004 10:35

LimonadovyJoe

Re: To jsou takové laciné
pravdy: LIdé mají být hodní, nemají krást atd. atd., ale jak to chceš ty chytráku udělat?
0/0
18.6.2004 10:37

vlaska

Re: Nadávat umí každý!!!
Něco ti povím, pokud nebude trestné, aby jeden člověk mohl rozhodnout o stovkách milionů - viz Součková a přiblblý pravník, tak se bude krást pořád a žádný zákon to nezastaví. Ono uplatit jednu nenažranou ministryni je rozhodně snažší, než uplatit třeba pět lidí, kde je šance, že alespoň jeden z nich bude poctivec. Nevěřím, že všichni politici jsou úplatní grázlové, ale věřím tomu, že ty neúplatné nepustí k žádnému rozhodování z kterého koukají velké prachy.
0/0
18.6.2004 10:50

LimonadovyJoe

Re:
No Špidla vypadá tak blbě, že bych řek, že je neúplatnej a myslíš si, že jeho činy jsou snad lepší?????????
0/0
18.6.2004 10:53

karoten

Re: No to bych řek´ !
Jenže je sám. jeho spolupracovníkům nejde až tak o korekci Špidlova "budování", jako o to najít pro sebe kanálek k upouštění peněz.
0/0
18.6.2004 11:47

krvave_koleno

Re: Máš pravdu !!!!
Jenomže musí vždy být někdo, na koho by svedli vinu, když se něco nepovede!! ČSSD - registrační pokladny, ODS je určitě zruší, ČSSD - DPH, ODS udělá rovnou daň, a tak to půjde pořád dokola. Normální člověk se nemůže spolehnout do budoucna na nějaký zákon, protože se třikrát změní - viz třeba odchod do důchodu. Copak je to tak těžké položit dva rozdílné názory na stůl, jasně říci ke každému pro a proti, přizvat dobré odborníky aby je posoudili a ještě se kouknout jak to funguje v zahraničí a rozhodnout ve prospěch této země a ne podle toho, kdo zaplatí víc?
 
 
0/0
18.6.2004 10:42

Destroyer7

Re:
Jak dnes a denně vidíme, je to tak těžké. Ba přímo nemožné, protože kdokoliv se začne motat kolem státu a státních zakázek/zadání, tak ví, že z toho koukají pořádný peníze. Obvykle o jednu i dvě nuly větší, než co by nabídla jakákoliv firma. A víhodou je, že to nikomu nevadí. Stát to kliďánko zatáhne. Tak to už na tom světě chodí.
0/0
18.6.2004 11:47

karoten

Re: Nešťastné zakrvavené koleno...
To se ví že je to těžké. Ono totiž nejde o prospěch této země. Možná Vás to překvapí
0/0
18.6.2004 11:50

LimonadovyJoe

Myslím si, že teď je chvíle pro zasazení úderu našim marxistům
Lidovci by měli přestat držet tuto skorovládu při životě a vyvolat předčasné volby, UhelnéSklady to neudělají, protože v příštím parlamentu nebudou(naštěstí) a ještě chtějí chvíli rejžovat.
0/0
18.6.2004 10:26

habit

Re:
US jeste musi protlacit par svych figurek do EU struktur a postarat se jim o zivobyti. O Pilipa uz je postarano, tak jeste Kunl a Mares, a mozna jeste nekdo. Pak si jiste daji rict.
0/0
18.6.2004 10:35

LimonadovyJoe

Re:
0/0
18.6.2004 10:38

JanWerich

KONEČNĚ
Konečně mají starosti i ti, kteří nám je dělali celé své volební období a kteří nám zadělali ještě na hodně dlouhou dobu dopředu. Sklízíte jen to, co jste sami zaseli.  A tady Vám vracíme váš volební program.
0/0
18.6.2004 10:25

vlk samotar

Re:
Naivko. Zatím se jen a jen blbě kecá!!! Zatím je Spidliboyz stále v čele, zpátky ni krok. A zatím není vidět ani velká snaha ho z toho sedla vykopnout a celou milovanou vládu i s jejich dluhy taky.
0/0
18.6.2004 10:58

Tyratron

Vláda musí padnout
   To je jisté. Problém vidím v tom, že nikomu (snad s víjimkou komunistů /Bůch nás ochraňuj!/) se nebude chtít do nové vlády. ODS jen straší - vládnout nepůjde.
   Pomůže jediná věc: úřednická vláda, kterou jmenuje Klaus (a ODS, dle mého názoru, na to hraje...).
   Předčasné volby nic nezmění, občanům je z politiků na blití - účast by byla kolem 25 %.
0/0
18.6.2004 10:22

Mikula

To asi ne
Tak to mne podrž, Klaus a úřednická vláda! Zapomněl jsi už jak se bil za vládu politiků když ho nahradila úřednická vláda Tošovského?  I když, náš pan komunistický prezident udělá cokoli, že?
 
0/0
18.6.2004 11:42

LimonadovyJoe

čssd ohrožuje naši zem už šestým rokem
Ke Grossovi: myslím si, že není skutečný marxista, ale že si na levičáka jen hraje - prostě takový malý kariérista.
0/0
18.6.2004 10:11

good_luck!

Re:
A co je horší....?
0/0
18.6.2004 10:13

LimonadovyJoe

Re:
Levičáctví, kariérista může vždy obrátit..........
0/0
18.6.2004 10:14

vlk samotar

Re:
to levičák taky...... I když asi jen hubou jak se denně přesvědčuju
0/0
18.6.2004 10:21

Náton

Re:
Levičák taky, jen co si nahrabe...
0/0
18.6.2004 10:22

_Sandstorm_

Re:
Raději mám kovaného komunistu, než růžovo-modro-zeleno-evropského kariéristu. Ten první je totiž čitelný, zatímco ten druhý může velkou obyvatelstva snadno zmást. Ten první hnije na okraji společnosti (bohužel spolu s 20% voličů) a do vlády se nikdy nedostane, zatímco ten druhý má prsty ve všech vládách, může za všechno, ale nezaslouží se o nic.
0/0
18.6.2004 10:34

LimonadovyJoe

Re:
asi tak......
0/0
18.6.2004 10:39

1_130_202_135

Re:
Stejně je legrační, jaké týpky tuhle vládu zachraňují ve sněmovně. Wagner - to byl aspoň ranař. Kott ....
0/0
18.6.2004 10:14

_Sandstorm_

Re:
Kott jenom dostává. Aspoň v jednom televizním záběru byl pěkně zmalovanej. Já bych mu ještě přidal
0/0
18.6.2004 10:17

LimonadovyJoe

Re:
A co Zdenda Škromach ten táta pracujícího lidu
0/0
18.6.2004 10:19

habit

Re:
...jo, K.O.Kott zas umi nejakou tu ranu chytit - do obliceje. To je taky cenna vlastnost.
0/0
18.6.2004 10:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.