Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Za antiradar bude hrozit pokuta 200 tisíc

Lidem, kteří chtějí uniknout policejním kontrolám rychlosti a pořídili si takzvané antiradary, bude zřejmě v budoucnu hrozit pokuta až dvě stě tisíc korun. Poslanci se takovou změnu rozhodli prosadit do novely silničního zákona, kterou příští týden bude projednávat sněmovna.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zemlin

Jo to šílenost, trochu moc ujeté-výše pokuty, musíme se bránit takovým nesmyslům, pojďme zviditelnit
Zkusme dát hlavy dohromady! Víte někdo o možnosti více zviditelnit nějakou diskusy na téma antiradarů, která by mohla i zrušit nebo zmírnit tuto navrhovanou a myslím nesmyslnou sankci! Odborná veřejnost, články v dalších mediích atd.?! Napište!
Sám jsem antiradar před pár roky občas používál. Byl to ještě starší model, který signalizoval "pípal" snad skoro pořád, každých pár kilometrů, tedy jsem si na něj zvykl jako na společníka.., alespoň jsem nikdy neusnul za volantem.. Jsem sice mladý člověk, tedy 23let, ale za sebou mám už asi 250 - 300 tis km, což myslím není málo a pokládám se tedy za celkem zkušeného řidiče.. Dělám obchodní činnost a tedy často pracovně cestuji autem po ČR. Neměl jsem nikdy žádnou havárii, tedy jednou ano, ale tu jsem sám nezavinil..! Tvrdím, jezdit rychle nemusí nutně znamenat jezdit nebezpečně! Podle mě takový sváteční řidič s letitou škodovkou, který jede mimo město 60kou, já za ním musím čuchat spaliny z jeho moturu, který evidentně palí i olej není nic příjemného, pokud člověk jezdí často autem..! Navíc takový řidiči mají často nepředvídatelné reakce.
0/0
18.7.2004 5:48

zemlin

Jo to šílenost, trochu moc ujeté-výše pokuty, musíme se bránit takovým nesmyslům, pojďme zviditelnit
I když sám vlastním silnější auto s 3litrovým motorem o výkonu 155 kW nejsem zástánce šílenců, kteří jedou po městě či v obci 150 kou.., Pokud projíždím hlavním tahem mimo obec/město, jezdím kolem 120, což ostatně skoro každý.. tedy víc než 90, což pokládám ale za bezpečné – mimo obec, na dálnici občas jezdím kolem 150, vyjímečně občas na pár minut proženu auto kolem 200 km/h, ale tak, že nikoho neohrožuju ani neomezuju, v obci se snažím rychlost dodržovat, většinou jezdím do 60 km/h – opět jako každý.., vyjímečně jedu obcí víc jak 60tkou.. a pokud mám či nemám antiradar nejezdím v obci ani rychleji ani pomaleji! Myslím, že ti kteří souhlasí s výší pokuty 200 tis za antiradar nejsou informovaní a nebo jsou řidiči, kteří jezdí tak 5-20 km do práce a z práce a na víkendový nákup..,   tedy často necestují a mnohdy taky zavidí těm luxusnějším autům obzvášť pokud tam sedí mladej kluk a nedej bože, aby je ještě tak předjel..! Souhlasím s tím, že "antiradar v autě" neznamená automaticky "jezdím nebezpečně" nebo "jezdím rychle". To prostě záleží na řidiči a né jestli má či nemá antiradar. Pokutovat modrý majáček na normálním osobním autě nebo aktivní antiradary, které ruší funci policejního radaru je myslím   opravněné a je to k zamyšlení, ale pokutovat 200 000 Kč přítomost pasivního radaru, který v podstatě nedělá nic jiného, než že signalizuje možnost přítomnosti radaru je myslím nesmysl!
0/0
18.7.2004 5:48

zemlin

Jo to šílenost, trochu moc ujeté-výše pokuty, musíme se bránit takovým nesmyslům, pojďme zviditelnit
A přitom někteří naši ministři nejen této současné vlády se prohánějí po dálnici rychlostí přesahující 250 km/h, aby stihli fotbal nebo jednou městěm kolem základní školy skoro 100-kou a neumějí vysvětlit ani důvou proč tak spěchali.. A tihle naši politici o tomto právě rozhodují.. Tohle není jen záležitost pokutování antiradarů ale i příprava bodového systému, to bude za chvíli každý druhý bez řidičáku.. Proč vláda a policie řeší jak pokutovat, zavádět represe a žádná prevence..?! Proč se pořád řeší problém B nebo problém C a né "problém A". Proč se třeba neřeší stres, který je u nás větší než v západní evropě?! U nás se pracuje více hodin denně, mnohdy ve stresu a to se také přenáší i na silnice!! A proč policie pokutuje na přehledných úsecích a ne třeba ve městě před základní školou, školkou atd.? Co třeba Šterboholská ulice v Praze, přehledný úsek, viditelnost nejméně půl kilometru, dva proudy v jednom směru a maximální rychlost 50tka..? A ještě ke všemu tam chybí značka omezující rychlost, ono po sjezdu z dálnice to není pro nemístního řidiče tak jasné, kolik se tam má maximálně jezdít. Policie tam vydělá za den v pohodě půl milionu, když každému běžně napaří 1000 Kč, za rychlost 65 km/m! To pak mají odměny a každý třetí bere do vlastní kapsy bez potvrzení!!!   Na tyhle úseky by se myslím antiradary měli naopak rozdávat jako represe prosti policii! Zkrátka a dobře, pasivní antiradary by měli být myslím povoleny(a né je pokutovat tak horentní sumou), pokutovat by se měli úplně jiné věci! Zajímalo by mě, kdo rozhoduje o tom, kde stojí policejní hlídky- Čepičáři s radary a kde naopak ne! Děkuji!
0/0
18.7.2004 5:47

zemlin

Jo to šílenost, trochu moc ujeté-výše pokuty, musíme se bránit takovým nesmyslům, pojďme zviditelnit
Zkusme dát hlavy dohromady! Víte někdo o možnosti více zviditelnit nějakou diskusy na téma antiradarů, která by mohla i zrušit nebo zmírnit tuto navrhovanou a myslím nesmyslnou sankci! Odborná veřejnost, články v dalších mediích atd.?! Napište!
Sám jsem antiradar před pár roky občas používál. Byl to ještě starší model, který signalizoval "pípal" snad skoro pořád, každých pár kilometrů, tedy jsem si na něj zvykl jako na společníka.., alespoň jsem nikdy neusnul za volantem.. Jsem sice mladý člověk, tedy 23let, ale za sebou mám už asi 250 - 300 tis km, což myslím není málo a pokládám se tedy za celkem zkušeného řidiče.. Dělám obchodní činnost a tedy často pracovně cestuji autem po ČR. Neměl jsem nikdy žádnou havárii, tedy jednou ano, ale tu jsem sám nezavinil..! Tvrdím, jezdit rychle nemusí znamenat jezdit nebezpečně! Podle mě takový sváteční řidič s letitou škodovkou, který jede mimo město 60kou, já za ním musím čuchat spaliny z jeho moturu, který evidentně palí i olej není nic příjemného, pokud člověk jezdí často autem..! Navíc takový řidiči mají často nepředvídatelné reakce.   I když sám vlastním silnější auto s 3litrovým motorem o výkonu 155 kW nejsem zástánce šílenců, kteří jedou po městě či v obci 150 kou.., pokud projíždím hlavním tahem, tedy silnice I. třídy, občas jedu rychleji než 50, ale tak do 60-70 km/h a pokud mám či nemám antiradar nejezdím v obci ani rychleji ani pomaleji!
0/0
18.7.2004 4:55

AlienDUDE

btw
, mj, ze tu nejde o antiradary, ale o pravnickou klicku jak policie muze oduvodnit jakkoliv podrobnou "domovni" prohlidku jakehokoliv auta kdykoliv , taky si myslim ze to nema nic spolecneho s dopravni policii a bezpecnosti silnicniho provozu ale mnoho s gorssouvou predstavou o vysnenem policejnim state. ......... ale treba si to myslim jen ja....
0/0
21.6.2004 0:50

AlienDUDE

Re:
, btw s oduvednenim ze jednu elektroniku hledam vam tam jinou bez vaseho vedomi taky muzu pridat - napr......... - a velky soudruh bratr rad naslouchá:-)
0/0
21.6.2004 0:54

GhorX

.
Antiradar, tedy zařízení pro aktivní rušení policejního radaru zcela logicky musí být zakázáno, protože policie samozřejmě musí mít možnost rychlost změřit. Nicméně se domnívám, že detektor radaru pod označení, použité v článku, nespadá - a popravdě řečeno nevidím jediný důvod, proč by mělo být jeho držení zakazováno. Moje důvody : 1) Jezdím víceméně podle pravidel (mám na mysli rychlost) a jako každý, kdo pravidelně absolvuje jednu trasu znám místa, kde při znalosti situace je omezení rychlostí bezdůvodné. Pro mně typickým místem je vesnice, kterou 2x denně projíždím, a kde s vyjímkou jedné části lze zcela bezpečně jet devadesátkou, hlavní tah je totiž veden po okraji, kdy vpravo je pole (za nímž jsou rodinné domky) a vlevo poměrně dlouhý úsek s betonovým plotem. S železnou pravidelností na tomto úseku DP měří rychlost - ačkoliv i sami policisté mi naposledy řekli (63 km/h, 300,-), že jim omezení v této části obce připadá stejně nesmyslné, jako mě. 2) Argumenty, že při zjištění aktivního radaru a následném prudkém omezení rychlosti může dojít k havárii neberu - pokud jedete v koloně, nic Vás nenutí jet rychlostí prvního auta a je jenom VÁŠ problém, když nezvládnete snížit rychlost, jako ten první. Dokonce si myslím, že by nebylo nijak technicky ani finančně náročné na kritická místa nainstalovat pseudoradary, které by široko daleko vysílali falešné signály - něco podobného už policie používá dlouho, jistě znáte cedule s nápisem "úsek měřen radarem". 3) Případný zákaz detektorů radaru je nekontrolovatelný. Já osobně bych jen velmi nerad byl v situaci, kdy bych musel dopravnímu policistovi vysvětlovat účel každého kousku elektroniky ve svém autě - detektor radaru totiž může vypadat opravdu různě, stejně jako jsou velmi různé i znalosti a schopnosti dopravních policistů.
0/0
20.6.2004 14:23

Tutek

Re: V žádném
případě se tímto nechci zastávat policie, ale jako Ty jezdím denně do práce autem a s Tvým posouzením situace nemohu souhlasit, jednou jsi v obci a je tam možnost zvýšeného výskytu chodců a tudíž je ta 50-tka opodstatněná a je jedno, jestli jsou domy po jedné straně, nebo je tam plot. Jel jsi někdy v Brně po půlnoci? Na okruhu můžeš jet klidně kilem, proč ne, nikde nikdo a silnice je široká  a prázdná, neblni tohle přece nejsou argumenty rozumných lidí, to je anarchie, to už si můžeš říct, jezdím bez nehody, mám dobrý auto, mám závodnickou licensi a auto ovládám jako málokdo na našich silnicích tak co pojedu co to dá...
TAKŽE S TEBOU V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ NESOUHLASÍM, JEN DOUFÁM, ŽE NA ONOM ÚSEKU NĚKOHO NEZABIJEŠ!
0/0
21.6.2004 16:27

VMM

Sou fakt kreteni
Fakt nemaj za moje dane co delat.  Pasivni detektor radaru je pomerne uzitecna vecicka, kterou pouzivam rad. Zakaz antiradaru stejne nic nevyresi, protoze 1) prumernej policajt by musel vedet jak pasivni detektor vypada 2) musel by existovat nejakej detektor detektoru radaru (coz se mne jevi byt blbost).
Co se tyce pouzivani detektoru radaru, tak ohaneni se vetou "pravidla jsou dana a proto je musime dodrzovat" je stejna pitomost jako obvykle Isbjoreniny zvasty na ochranu romu, teplousu a pod.. Ja mam proste diky lepsimu autu, abs a lepsim brzdam mnohem kratsi brzdnou drahu nez ochcavie a 3-valcove fabie junior.  Tudiz vetsi rychlosti nekoho ohrozim mnohem mene nez socan ve stare 105.
0/0
18.6.2004 16:50

kozmopolita

Re:
Dalsi inteligent. Ja naopak budu rad, kdyz za moje dane budou prudit typky jako jste vy. Pravidla jsou proto pravidla, ze plati pro vsechny. A jsou potreba prave kvuli typkum jako vy. Kteri si nedovidi na spicku nosu.
Az vam vyjede dite na trikolce v obci pred auto proto, ze si zkousi jizdu z kopecku na dvore a vyjede branou na silnici, protoze to nezvladne a vase reakcni doba nebude v 70-tce stacit ani na zmacknuti brzdoveho pedalu vaseho uzasneho auta, pak budete brecet na obrubniku a nasledne brucet v base. Nedavno jsem videl neco podobneho u nas, v primestske obci, kousek od baraku. Kdybych ja byl rodic te holcicky, radil bych vam nevysvetlovat mi, ze s vasim uzasnym autem jste prece mohl jet i 90...
Az pak vam mozna dojde, ze na ceskych cestach zemre rocne tolik lidi jako v cele britanii. Jenom proto, ze si typci jako vy mysli, ze lepsi auto ma neco spolecneho s moznosti nedodrzovat zakon.
Civilizovany clovek interpeluje poslance, aby zmenili zakon, kdyz se mu neco nelibi. Ale do chvile, kdy zakon plati, budu jeho pravidla dodrzovat. Proc? Protoze to ode mne ostatni ocekavaji vic, nez nejakou svehlavost. Cim min pravidel mame v hlavach, tim vice jich musime mit na papire. A ze si to podle statistik zaslouzime... Po Slovacich jsme nejhorsi ridici v Evrope (pocet nehod na najezdene kilometry).
Btw, jezdim ve voze za 2,5 milionu... Mam odedneska vsechny co jezdi v Audi od A8 nize pokladat za hovada ktera jsi nemohou dovolit to co ja? Prozradim vam tajemstvi: v lepsim voze mate palubni pocitac. Zkuste mrknout do navodu a najdete si tam polozku jako je prumerna rychlost. Zjistite, ze ve meste je skoro jedno, jestli to kalite bez ohledu na limity. Rozdil je radove v minutach. Na cestach mimo mesto jsou prujezdy obcemi tak kratke (vzhledem ke kilometrum, ktere najedete mimo), ze na 70kou v obcich na 100 km naberete maximum 5 kilometru navic. To fakt stoji za ta rizika pro ostatni...
Zkuste jezdit hlavou a ne komplex
0/0
20.6.2004 9:44

VMM

Re:
ono na druhou stranu jezdit v obci vice jak 60 - a to mam na mysli klasicke vesnice, kde baraky stoji vedle silnice muze pouze idiot, a to ja snad nejsem. a moje prumerna rychlost v obci je bezpecne pod 60.
 
mel sem patrne upresnit, ze mam na mysli silnice prvni tridy a hlavne dalnice, kde limit rychlosti mne prijde nizky. navic spoluobcane v zelenym zasadne nemerej rychlost tam kde je to skutecne nejvice zapotrebi - neprehledne useky, obce apod. ale stoji na dalnicnich odpocivadlech (aby si mohli dat v klidku kafe), nebo na ulicich typu Evropske, pripadne na Jizni spojce - tam deti nejsou .
0/0
21.6.2004 7:31

Fredex

Re:
Vas prispevek je opravdu velice smesny. Pripomina nazory cerstvych absolventu autoskoly, kterym za volantem noveho tatinkova vozidla narostou ramena. Nevim, je-li to vas pripad, ale typove to sedi. V kazdem pripade jste nebezpecny nejen sam sobe, ale bohuzel i svemu okoli. Az se nekde v tom uzasnem aute rozmlatite, ucinte tak, prosim, na nejakem opustenem miste a budte dusledny, at nemusim zase ja ze svych dani financovat vasi lecbu a ze sveho pojistneho nahradu vami zpusobenycvh skod. Hlavne ze vam pripada smysluplna investice do policejnich radaru a soucasne vybavovani vozidel antiradary. Kocourkov ze? Dokud mezi nama budou stejne omezeni lide jako jste vy, represivni opatreni budou muset byt cim dal silnejsi, bohuzel. O brzdne draze a vlivu rychlosti vozidla na jeji delku, potazmo o rozdilech v delkach brzdnych drah  ruznych vozu toho asi moc nevite co :). Na druhou stranu stejne kriticky bych mohl byt i k vyberu mist, kam policajti radary umistuji.
0/0
20.6.2004 13:25

VMM

Re:
teoreticky brzdni draha vozu ze 100 na 0 je od 30 do 50 metru. zavisi od stavu brzd, pneumatik a pochopitelne stavu vozovky, ABS. vztah mezi rychlosti a brzdni drahou neni linearni diky znamemu e=m*v^2. kazdopadne si troufam rict, ze diky lepsim a novym pneumatikam, kvalitnim (a opet novym) brzdam a jejich stopro stavu bude moje brzdni draha na dolni hranici toho intervalu, kdezto takova S105 na sjetych pneumatikach sice bude mit mensi vyhodu kvuli tomu, ze vasi 2x mene nez moje auto, ale tech 50 m bezpecne prekroci.
0/0
21.6.2004 7:49

kozmopolita

Re:
No a? To se budeme vsichni ridit temi nejhorsimi moznymi podminkami? Budu jezdit 140 protoze budu mit stejnou brzdnou drahu jako rumunsky kamion na ledu? Co je tohle za logika? Mam dobre auto, abych se vyhnul trablum. Abych ubrzdil i to co jini uz mozna ne. Aby v pripade havarie prezili vsichni ve voze. Ne proto, abych mohl jezdit jako prase, protoze slusne musi jezdit jenom popelnice...
Kdyz nam pred asi 5 lety snizovali limit v obcich na 50, tak nam slibovali, ze zrychli okruzni tahy. Nestalo se tak. Dneska si znacku s limitem postavi kdekoliv jakykoli baretka. Nikdo neresi, kdyz najednou potkate znacku snizujici rychlost o vice nez 30 km/h. Souhlasim, ze takovychto pripadu neni malo. Na druhou stranu, na to jsou mistni zastupitelstvi, kraje, ministerstvo dopravy a pod. Kdybychom tolik energie, co venujeme do obhajoby prasackeho jezdeni venovali buzeraci vsech techto mist, verim, ze se neco zmeni.
Ale jde o spojene nadoby: na Prumyslove se jezdilo 70 do chvile, nez tam nejakech priozralej trumbera nesestrelil chodce na prechodu - asi ve 100 km rychlosti. A tak tam denne jezdim 50 - ale nenadavam na policajty, ale na toho vola, co byl taky chytrej jak radio nez se ucho utrhlo...
0/0
21.6.2004 8:34

VMM

Re:
ne, proste rychlost ve ktere lepsi auto bezpecne zabrzdi je vyssi nez u horsich aut. tudiz lze predpokladat, ze kazdy majitel lepsiho auta si muze subjektivne vybrat rychlost ktera sedi jak jemu tak i jeho autu pri ktere navic nikoho neohrozi.
navic rychlostni limity mimo obec byly stanovene nekdy pred 20-30 lety,  a od te doby se auta podstatne zlepsili. navic stanoveni limitu mimo obec nevedlo ke snaze zvysit bezpecnost na silnicich  nybrz ke snaze omezit spotrebu paliva. ropne soky tehdy svetem poradne otrasly.
imo je vase uvazovani uplne zcestne. znizovat povolenou rychlost kvuli nekomu kdo se ozral a jel 100 je naprosta pitomost. ja se totiz nedomnivam, ze i kdyby tam byla 50 tak by to chovani toho ozraleho ridice nejak ovlivnilo - podle mne by to kilo stejne jel.
ale jak se rika kazdemu sve, ja budu nadale bezpecne jezdit, pricemz budu prekracovat povolenou pychlost a abych zbytecne neplatil pokuty budu pouzivat antiradar, pokud budou skutecne zakazane, tak ho bud namontuji tak aby nebyl videt nebo si koupim pevnou sadu na kterou policajti vubec neprijdou.
 
0/0
21.6.2004 14:03

kozmopolita

Re:
No a? To se budeme vsichni ridit temi nejhorsimi moznymi podminkami? Budu jezdit 140 protoze budu mit stejnou brzdnou drahu jako rumunsky kamion na ledu? Co je tohle za logika? Mam dobre auto, abych se vyhnul trablum. Abych ubrzdil i to co jini uz mozna ne. Aby v pripade havarie prezili vsichni ve voze. Ne proto, abych mohl jezdit jako prase, protoze slusne musi jezdit jenom popelnice...
Kdyz nam pred asi 5 lety snizovali limit v obcich na 50, tak nam slibovali, ze zrychli okruzni tahy. Nestalo se tak. Dneska si znacku s limitem postavi kdekoliv jakykoli baretka. Nikdo neresi, kdyz najednou potkate znacku snizujici rychlost o vice nez 30 km/h. Souhlasim, ze takovychto pripadu neni malo. Na druhou stranu, na to jsou mistni zastupitelstvi, kraje, ministerstvo dopravy a pod. Kdybychom tolik energie, co venujeme do obhajoby prasackeho jezdeni venovali buzeraci vsech techto mist, verim, ze se neco zmeni.
Ale jde o spojene nadoby: na Prumyslove se jezdilo 70 do chvile, nez tam nejakech priozralej trumbera nesestrelil chodce na prechodu - asi ve 100 km rychlosti. A tak tam denne jezdim 50 - ale nenadavam na policajty, ale na toho vola, co byl taky chytrej jak radio nez se ucho utrhlo...
0/0
21.6.2004 13:33

jerry15

Re:
Ono ale nejde o brzdnou drahu, nybrz o reakcni dobu nez slapnete z plynu na brzdu. pri 30km rychlosti ujedete za 1s 10m pri 100km/h to za 1s cini 36m.
0/0
21.6.2004 21:21

rudidlo

Kreteni
Návrh není jedinou věcí, kterou chtějí poslanci změnit. Hodlají například omezit možnosti parkování pro tělesně postižené. Na vyhrazených místech by měli v budoucnu smět zastavit pouze ti postižení, kteří používají invalidní vozík.
To znamená, že pokud se ten člověk snaží chodit o berlích, tak ať si došmatle do toho obchodu? ČSSD by měla změnit název na ČSAD - Česloslovenská asociální demokracie.
0/0
18.6.2004 8:23

spaldings

Tyhle příšerné zhovadilosti
vymýšlí ten typ blbce (ať již na ministertvu dopravy, u policie nebo v parlamentu) co donedávna ZAKAZOVAL a stíhal třetí "kapitalistické" brzdové světlo. Tihle idioti, dokud nebudou vyhozeni a místo nich nasazeni lidé, co chápou, o čem doprava, její bezpečnost a plynulost je, do té doby se stav dopravy nezlepší. Pokud bude policie měřit rychlost proro, aby vybrala X milionů na pokutách a ne proto, aby se zvýšila bezpečnost, pokud si na dálnici D1 sama BEZ JAKÉHOKOLIV DŮVODU (kromě rejžování peněz) nastaví omezující značky, aby mohla buzerovat, potud bude situace stále horší a jízda po silnici bude jízdou o život. Pokud například v pátek odpoledne na ulici, spojující pražskou magistrálu a Jižní spojku, kde se valí dva proudy aut prakticky nepřetržitě, pokud tady začnou dva totální hlupáci v uniformách policie kontrolovat lékárničky a generovat tak každou minutu nějaký průser a jejich náčelník už je na chatě, místo aby je nakopal do prdele, bude stav tak tristní, jaký je. Stejně tak jako když se do provozu bude v tentýž den pouštět sestava neumětelů. kterým v počtu 3 auta trvá na křižovatceI.P.Pavlova(Sokolská-Ječná) rozjezd na zelenou 8 sekund !!!!!, dokud majitelé aut za 2 mio nebudou mít na hands-free a budou své ¨"nutné" kokotiny projednávat v plném provozu tak, aby kolemjedoucí museli trnout, co ten debil s dvoutunovým autem za dvě sekundy provede, protože to co dělá není řízení auta ale náhodný proces. Takže antiradary jsou směšná, nezajímavá a nic neřešící prkotina. Klasicky z toho ale uděláme hlavní problém.
0/0
18.6.2004 8:01

OldFaker

To´s mě nasral!
Přesně tohle jsem chtěl napsat! ;-)))
0/0
18.6.2004 9:35

Jintaj

Zakazovat radarové detektory je stupidní....
Nikdo nemůže postihovat někoho za to, že vlastní pasivní detektor vf záření. To by mohli páni poslanci (resp. lidovečtí, kdo jiný než tito fanatici má podobně chytré nápady) zakázat např. i autorádia... Tam se přece můžete také doslechnout oinformace o policejních kontrolách.......
0/0
17.6.2004 21:11

lukebox

Zase perla :)
cituji: "Chceme dát policii možnost, aby používání radarů dokázala víc postihovat" :) v idnes jsou vazne k*eteni
0/0
17.6.2004 15:08

rudidlo

Re:
Nebo ten poslanec
0/0
18.6.2004 8:21

CZMiki

Antiradary
Někde jsem kdysi četl, že u nás prodávané a používané "antiradary" se ve skutečnosti atiradary ani nazývat nedají, protože pouze detekují, kdežto opravdový antiradar umí ten policejní prostě vyrušit a zblbnout. Takže jde o to jak to páni poslanci zase šikovně napíší, ale ono se ve finále stejně nic nezmění a kdo má na "antiradar" a silné auto, aby ho mělo cenu kupovat, si stejně s pokutama hlavu dělat nebude a bude jezdit jako prase dál :(
0/0
17.6.2004 13:37

Porota

Re:
...a s odebranym ridicakem za mnozstvi trestnych bodu si hlavu taky delat nebude?
0/0
17.6.2004 13:48

CZMiki

Re:
...měl jsem spíš na mysli úplatky
0/0
17.6.2004 13:55

kliiidek

Re:
Tak nejak.. Kdo ma na silne auto, benzin do neho a je dost velky hajzl na to, aby jezdil jako prase (pozor, ne vsichni prachaci jezdi jako hovada..) bude mit i dost penez na to aby podmasznul (zasada kapitalismu_ vsechno je na prodej, je to jen otazka ceny) a dost drzosti na to, aby to udelal..
0/0
17.6.2004 14:27

kliiidek

Re:
Aby bylo jasno, sam antiradar mam (detekcni) ackoli si myslim, ze jezdim slusne.. Je k nezaplaceni vzhledem k tomu, KDE policajti meri..
0/0
17.6.2004 14:28

CZMiki

Re:
No na jednu stranu máš asi pravdu, ale většina lidí, kdo je má jezdí většinou docela prasecky. A chtějí zakázat i ty detekční a jakou mají tak chyovost? Slyšel jsem, že je umí zblbnout i blízká radiostanice, nebo vysílač, takže za ty prachy se to moc nevyplatí.
0/0
17.6.2004 15:12

Isbjoerna

Re:
Slusne jezdi ten, kdo dodrzuje predpisy (zvlaste o rychlosti). Takovy clovek nepotrebuje antiradar. Kdo predpisy (zvlaste o rychlosti) nedodrzuje, nejezdi slusne.
0/0
17.6.2004 15:23

Kajetan11

Re:
S timto nazorem si dovolim striktne nesouhlasit. I kdyz ja se svou mestskou nakupni taskou na koleckach byvam obeti tech zurivcu a moje maximalni technicka rychlost se rovna maximalni rychlosti na dalnici, tak si dovolim tvrdit ze vysoka rychlost neni automaticky znamkou neslusneho jezdeni. Byva to casto spojene, ale neni to pravidlo. Mnohem vetsi riziko (a muze se stat i v rychlostnim limitu) je nedodrzovani bezpecne vzdalenosti.
0/0
17.6.2004 16:15

Isbjoerna

Re:
, "Slusne jezdi ten, kdo dodrzuje predpisy..." ------- Nase predpisy reglementuji i bezpecnostni odstup k predchozimu vozu.
0/0
17.6.2004 21:29

Kajetan11

Re:
Slusne jezdi ten, jehoz chovani na silnici neni hrozbou ani na obtiz druhym. Howk.
0/0
18.6.2004 8:01

AlienDUDE

Re:
, jezdim pomerne dost a dovolim si tvrdit - bez omlvouani prasat - ze vetsina ridicu snazicich se dodrzovat naprosto strikne predpisy za kazdou cenu jsou nebezpecna individua ktere neumi ridit a ohrozuji vsechny kolem sebe minimalne stejne dobre jako rychle jedoucí ale jinak dobry ridic v dvoutunovem aute - 1) autoskoly v cesku pod psa...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - lze je koupit, i kdyz ne tak je vice otazek nez jizd a tak nikoho ridit nenauci, nemaji povinne - tak je nemaji zadne počítačové simulatory - a to je velká chyba !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
21.6.2004 0:37

Kenkaku

Re:
Přešně! Jízdu jako hovado také neschvaluji, ale vzhledem k tomu že ti vemena postaví radar ne na místo častých nehod, ale na přehledný úsek kde je ideálně 40, protože to víc sype... :-(((((
0/0
18.6.2004 7:27

V1kt0r

Re:
...ty pro zmenu nekde uplati...
0/0
17.6.2004 14:29

kliiidek

Tak to je
..pekne debilni zakon.. Sikovny mechani kpredela streva z antiradaru do krabicky od stareho nefunkcniho GPS a tradaaa..  BTW jeste jsem snad nevidel merit policajty na miste, kde to ma opravdu smysl..
0/0
17.6.2004 13:23

lemax

Kteri poslanci zakazuji radary?
Je dost podivne, ze pani poslanci se dobrym napadum ze zahranici nikdy nepoucily, taky to tak v nasi byvale pekne zemi vypada, ale jak vydelat penize bez namahy mysleni to uz jim je Rakousko dobry pritel. Skoda ze nexistuji patenty na takove lehke vydelavani penez z kapes danovych poplatniku. Ovsem pani cesti poslanci, zapomneli dodat, ze tomu se take rika "penezenky na kolech" v zahranici. Tak jako jsem oznamil, ze cim vice ma vlada uzko do rozdavani tak uz je tady novy system poplatku za vse, jeste tu chybi ruzne "levy poplatky" a to za vodu, pozarni sluzbu, a mozna ze nasi poslanci budou prvni ze vymysli poplatky za dychani vzduchu. Nesmejte se tomu, v nekterych statech poplatky (rocni) za vodu, pozarniky, zachranare a podobne uz existuji. Samozrejme spojene s malymi pokutami za nedodrzeni terminu a podobnych prohresku nasich obcanu. Obcanu anebo jak podle placeni pokud, poplatku "kriminalniku?" Nasi poslanci dale take nesdelily, ze v zahranici je tento zpusob vedelavani penez na kolech oznacovan ridici jako jednani na stejne urovni jak s kriminalniky. Tito obcane a to jsme vetsinou vsichni, zadaji jmena poslancu, kteri takovy zakon schvaluji, na pozdejsi volby. Pani policejni ministri, pokuty tady nejsou pro to aby vas zivily, ale na to aby VYCHOVAVALY NEUKAZNENE RIDICE. Neni ani tajemstvim, ze policie je ziva z takove, zakone? cinnosti. Udelejme si rocni souhrn pokut. a budete prekvapeni techto milionu co jdou do kapes poslancu po rezdel a panuj. Polancum navrhuji postavit radary ne rychlost na krizovatkach aby vybraly jeste vice za nejen projeti na cervenou ale i za rychle prejeti krizovatky. Zacina to byt v Ceske zemi pekne divadlo a je smutne, ze policie, ktera nema dobrou reputaci z minula, znovu zacina upevnovat svou nedobytnou pozici, pres podobne zakony, ktere jim to umoznuji. A to jen, ze panum poslancum chybeji penize. Dokonce nektere staty maaji na urcitym silnicich nastaveny radary i na pevno, ktere "foti" i za tny. Mozna dalsi napad pro h
0/0
17.6.2004 13:16

Porota

Re:
...kdo by to chtel cist?
0/0
17.6.2004 13:49

CZMiki

Re:
:o) souhlas
0/0
17.6.2004 15:38

djdave2

kravina s voziky
to je blbost s temi voziky, nase babicka 90r ho nema ale bez cizi pomoci nikam nedojde, opira se o specialni trojkolku  - a sme u toho ....
0/0
17.6.2004 13:00

Porota

Re:
...to je fakt
0/0
17.6.2004 13:50

Culeto

Blbosti
K antiradaru se vyjadřovat nebudu, protože to není podle mého primární problém v dopravě.Možná jenom tak pro socany, kteří chtějí, aby si byli všichni rovni.
Problém je plynulost provozu, hustota dálniční sítě, kvalita vozovek.
Nevadí mi represe, určitě je svým způsobem nutná,aleproč floydi měří mezi obcí zpravidla v dolíku před dalším kopcem ?Páč tam je to % úspěšnější.
Proč se policie zaměřuje více na represi a ne na prevenci. Malý příklad pondělní ráno na 3 nejrušnější křižovatce v ČR, semafory vypnuty,křižovatka prochází rekonstrukcí,lidé spěchající do práce ,jak pěšky tak vozmo.Na křižovatce žádný policista, ale po městě napočítány 3 různé policejní hlídky kontrolující technický stav vozidel .
Měření rychlosti v obci, městskou policií je taky blbost
0/0
17.6.2004 11:46

DaM

0/0
17.6.2004 10:57

Worstik

přechod
pokud řidič v takové situaci uvidí, že auto v pravém pruhu zpomaluje a zastavuje, bude muset udělat totéž.       já nevím, možná jsem jen tupoun, ale co když já pojedu v levém jízdním pruhu, uvidím před sebou chodce, který chce vstoupit na přechod, já zastavím, ale auto v pravém jízdním pruhu ho smete??? Co potom, kdyz on vlastně nic neudělal
0/0
17.6.2004 10:16

V1kt0r

Re:
presne tak. kdyby chlapci mysleli vic nez prvoplanove, museli by tam vpracovat neco, ze vidim-li, ze ridic jedouci v pruhu soubeznem s mym provadi manevr, ktery naznacuje, ze se na vozovce nachazi prekazka ci osoba, jsem povinen...neohrozit...
0/0
17.6.2004 10:21

lkarban

Re:
Mám řidičák už teda třetí generaci vyhlášek (100 a 99) a zákonu, ale mám takovej dojem že pravidlo zastavit na přechodu pokuď tak zastaví jeden v pruhu už platilo v 99. Dokonce to snad platilo i na protijedoucí pruhy nejen na souběžné. Možná se teda pletu, co v na to?
0/0
17.6.2004 11:40

V1kt0r

Re:
...prislo by mi to logicke... ale priznam se, ze jsem tu vyhlasku zatim nikdy podrobne necetl.
0/0
17.6.2004 11:42

Sturky

Re:
Máte naprostou pravdu. Podle mě už to taky platí delší dobu. Nevím, co zase vymýšlejí...
0/0
17.6.2004 14:23

Ivcera

Nevidí si do huby
Většině lidí sebrali invalidní výhody na auta. Zustává to jen těm co nemohou většinou chodit. Jestli chodí s protézama bez vozíku, tak ať tam parkuje. Ať radši kontrolují jestli si tu cedulku nepůjčují třeba dětičky, když jedou do města.
Kdy zakážou konečně také kouření za volantem. Také jeden z nebezpečných sportů při řízení. Ale to by se jich mohlo nebezpečně dotknout.
0/0
17.6.2004 10:08





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.