Mám podobnou zkušenost s hypermarketem TESCO...
Koupil jsem si na jaře v Tescu boty za téměř 900 Kč a po cca 2 týdnech jsem je musel jít reklamovat, protože se na jedné z bot odlepovala pata od podrážky. Předložil jsem samozřejmě doklad o koupi i čárové kódy z bot (ačkoliv prodejce nemá ze zákona nárok je při vracení zboží požadovat) a na reklamačním oddělení mi sdělili, že tyto doklady nepatří k reklamované obuvi, proto se nemíní se mnou bavit, dokud jim nedonesu ty správné. Při nákupu jsem se totiž stal patrně obětí podvodu ze strany jiného zákazníka, který si kupoval přede mnou jiné (dražší) boty a nechtělo se mu za ně platit plnou cenu. Proto vyměnil cedulky s čárovým kódem na svých botách za jiné, bohužel na botách, které jsem si potom koupil já. Navíc jsem mj. své boty přeplatil o více jak 50%. Teprve po dlouhém handrkování a dopisování s centrálou společnosti, kdy jsem musel pohrozit rozsáhlou medializací případu a podáním žaloby (neboť jsem měl naštěstí při nákupu svědka) mi vrátili peníze. VARUJI VŠECHNY, KTEŘÍ SI KUPUJÍ V HYPERMARKETU NĚCO DRAŽŠÍHO, ABY SI DÁVALI POZOR, JAK JE JEJICH ZBOŽÍ OZNAČENO A OVĚŘILI SI SHODU NÁZVU NAPŘ. POMOCÍ ČTEČKY ČÁROVÝCH KODŮ INSTALOVANÉ NA PRODEJNĚ