Diskuze

Zákazník chce soud kvůli botám za 400 Kč

Miloši Leksovi ze Sloupnice i celé jeho rodině změnila život banální reklamace bot za čtyři stovky. Leksa si už přes rok dopisuje s Českou obchodní inspekcí, s majitelkou prodejny obuvi v Ústí nad Orlicí a úřady. Zbývá mu jediná možnost - dát celý případ k soudu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

DaveQStone2

29. 6. 2004 7:23
Addidas
Ja jsem si v Brne v City Sportu koupil Ady. Behem zkouseni v pohode libili se mi bohuzel po nekolika dnech zacala jedna bota vrzat. Co krok to vrznuti . Nejdriv jsem si myslel ze mam neco v podrazce, nejakej sutr nebo tak neco , ale nic. Nekdo by rekl banalita , ale ono je to dost otravny a u znackovych bot bych to necekal. Tak jsem je sel reklamovat , boty si vzali poslali je nekam na prezkouseni a po cca mesici mi byly vraceny s tim ze se nejedna o vadu vyrobku a ze jedina moznost jak ziskat nahradu (penize nebo jine boty) je zalovat je (takhle mi to bylo receno).
0 0
možnosti

pinguinone

29. 6. 2004 8:10
Re:
..kup si znackove zbozi.. kdepak byly Adky vyrobene ?
0 0
možnosti

leonel

28. 6. 2004 8:56
Ještě?
0 0
možnosti

pinguinone

28. 6. 2004 9:04
Re:
..kdyz to vydrzis..
0 0
možnosti

Jintaj

25. 6. 2004 13:14
Mám podobnou zkušenost s hypermarketem TESCO...
Koupil jsem si na jaře v Tescu boty za téměř 900 Kč a po cca 2 týdnech jsem je musel jít reklamovat, protože se na jedné z bot odlepovala pata od podrážky. Předložil jsem samozřejmě doklad o koupi i čárové kódy z bot (ačkoliv prodejce nemá ze zákona nárok je při vracení zboží požadovat) a na reklamačním oddělení mi sdělili, že tyto doklady nepatří k reklamované obuvi, proto se nemíní se mnou bavit, dokud jim nedonesu ty správné. Při nákupu jsem se totiž stal patrně obětí podvodu ze strany jiného zákazníka, který si kupoval přede mnou jiné (dražší) boty a nechtělo se mu za ně platit plnou cenu. Proto vyměnil cedulky s čárovým kódem na svých botách za jiné, bohužel na botách, které jsem si potom koupil já. Navíc jsem mj. své boty přeplatil o více jak 50%. Teprve po dlouhém handrkování a dopisování s centrálou společnosti, kdy jsem musel pohrozit rozsáhlou medializací případu a podáním žaloby (neboť jsem měl naštěstí při nákupu svědka) mi vrátili peníze. VARUJI VŠECHNY, KTEŘÍ SI KUPUJÍ V HYPERMARKETU NĚCO DRAŽŠÍHO, ABY SI DÁVALI POZOR, JAK JE JEJICH ZBOŽÍ OZNAČENO A OVĚŘILI SI SHODU NÁZVU NAPŘ. POMOCÍ ČTEČKY ČÁROVÝCH KODŮ INSTALOVANÉ NA PRODEJNĚ
0 0
možnosti

pinguinone

25. 6. 2004 15:54
Re:
..sis toho nevsimnul u kasy pri placeni ...?
0 0
možnosti

faux

18. 6. 2004 10:17
...
Obavam se, ze pan Leksa nepochodi. Drzim mu ale palce, protoze nejde o tech par stovek, jde o princip. Kamaradka koupila novy mobil za cca 8t. Je uz po treti v servise a to ho ma sotva pres tri mesice. Kdyz byl v oprave poprve, poskrabali ji servismani mimoto kryt mobilu. Tohle vsak odmita uznat jako reklamaci, pry jde o bezne opotrebeni. Mela na to upozornit kdyz mobil z reklamace prebirala. A tak to jde stale dokola, klickovana a finty fň. Vraceni penez nepripada v uvahu, protoze pry jde pokazde o jinou zavadu, majitelka tohoto mensiho radobyobchudku, kde byl telefon zakoupen, ji jasne vysvetlila, ze jestli chce penize, tak se bude s ni muset soudit. Protoze, co ona by s takovym poruchovym mobilem pak jako delala? Heh...
0 0
možnosti

pinguinone

18. 6. 2004 16:18
Re:
...slabe 
0 0
možnosti

leonel

17. 6. 2004 14:50
Dotaz
Milá raachel řekla si nám kolikrát týdně vidí tvoje kolegyně  sprchu. Kolikrát ji  ale po záhlédnutí použije ?
0 0
možnosti

raachel

17. 6. 2004 14:58
Re:
Tak to nevím - zeptat se jí neodvažuji  Naštěstí s ní nesdílím 1 místnost.
0 0
možnosti

Rada8

16. 6. 2004 20:35
***
držím palce, většinou reklamace "uhádám", a když se někdy nepodaří, vzdám to.
ale jednou se mi podařilo dostat i "cestovné" kromě vrácení peněz.
 
0 0
možnosti

Isbjoerna

16. 6. 2004 20:30
K diskusi mezi Lord of Destroy, Willybald, raachel, Femme fatale, Evilman a cybermiky dve strany zpe
, Mam pochopeni pro lidi, kteri nemaji penize na vice paru bot (i kdyz tomu neverim, ze v CR nekdo nema penize na boty, zvlaste, kdyz ma na pivo, na benzin a na auto, ale znam i jine zeme - v Chile OPRAVDU nemaji nekteri lide penize ani na jeden par bot). Lec oznacovat muze, ktery se zmini, ze se pravidelne myje, holi a pecuje (necha si pecovat od kosmeticke odbornice) o nehty, ruce a nohy, za nenormalniho nebo dokonce za homosexuala, mluvi cele svazky knih o urovni a kulture mnohych ceskych muzu.
0 0
možnosti

cybermiky

16. 6. 2004 20:45
Re:
Ta formulace "dokonce za homosexuála" by mohla někoho třeba urazit.Osobně teda nejsem na kluky-to víš holky mě lákají víc,ale to mě zavání rétorikou KDU.
0 0
možnosti

palacký

16. 6. 2004 20:14
Reklamace
Od jisté doby se snažím nakupovat u Bati, kde jsem doposud neměl s reklamacemi problémy. Jinak se bojím chodit reklamovat kamkoliv. I u takových firem jako je Humanic to bývá velice strastiplná cesta. Nezbývá než vytrvat a tak jak psal někdo níže, informovat o pochybných obchodech dál a dál aby si lidi rozmysleli kde nakupovat a komu se raději vyhnout.
0 0
možnosti

Tutek

16. 6. 2004 19:22
Zveřejnit web
kde by se jednotlivé reklamace resp. problémy při nich zveřejňovali aby si to každý mohl před nákupem přečíst a rozhodnout se jestli tam jít nakupovat. Asi by bylo potřeba to trochu ošetřit kvůli negativní reklamě, ale za zamyšlení to stojí, nebo ne?
0 0
možnosti

vandor

17. 6. 2004 8:43
Re:
...   doporučuješ tedy, aby v každé prodejně u vstupu byl koutek s křesílky a automatem na kávu (zdarma) a na stole "kniha problému a reklamací" dotyčné prodejny aby se vstoupivší zákazník připravil na klidný a spokojený nákup? 
 
Řeknu ti to jinak, požádej někoho se svých známých (zajisté někdo z nich v obchodě pracuje) aby ti umožnil na jeden měsíc stát se prodavačem. Pak budeš valit  co vše také dokáže a hlavně jakým způsobem zákazník-vyčuránek "reklamovat ...
 
p.s. neházím všechny do jednoho pytle, ani zákazníky ani prodavače
0 0
možnosti

ak71

16. 6. 2004 18:49
Chybí instance
Myslím, že u nás chybí speciální orgán na řešení sporů z obchodu a služeb v částce řekněme do 20.000 Kč.
Takový rozhodce, něco jako finanční arbitr. Prostě by se na boty nebo šaty podívali a uznali/neuznali reklamaci.
To by bylo vykonatelné a proti tomuto rozhodnutí by bylo možno se odvolat k soudu.
0 0
možnosti