Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Poplatky za televizi se nezmění

Poplatky za televizi a rádio se zatím nezmění. Poslanci odmítli senátní verzi zákona, který měl zvýšit platby na sto korun za televizi a 45 za rozhlas a vzít ČT část reklamy. Smetli i svůj původní návrh, aby platily všechny domácnosti včetně těch, které přístroj nevlastní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Rada8

neplatiči
myslím, že spíše než zvýšení poplatků by bylo lepší zaměřit se na neplatiče. stačí se podívat do statistik, kolik je u nás domácností a kolik se platí poplatků. vždyť kolik je u nás domácností bez televizorů? naprosté minimum.
 vzhledem k technickým možnostem, kdy se dá zjistit přítomnost televizoru i vně domu nebo bytu, mi připadá neskutečné, že se nikdo nesnaží dokopat neplatiče k placení, a proto je vlastně mi, ti poctiví pitomci , platíme za ně, a proto jsou čím dál vyšší.
0/0
25.6.2004 8:08

MMarjanka

Ne, že asi po volebním debaklu....
Ve zprávách zcela jasně řekli, že si uvědomili, že by to mělo dopad na voliče. Ale spíš se obávám, aby jak je pro ně typické neudělali tento malý úkrok a někde jinde a s menším humbukem nás neodrali na kost.
A co se týče sledování televize - nevím, proč ji označovat za oblbovák - takový večerníček je náhodou prima a cestopisné věci taky. A Forrest Gampa asi těžko označit za podřadnou záležitost. Jen si musíte umět vybrat. Život je i o tom, že se sem tak kouknu na  telku, přečtu knížku, poslechnu Beethovena....Ale je to o výběru... Jen se musí televize naučit, že by se měla porozhlédnout ve vlastních řadách - to by se našlo peněz.....
0/0
25.6.2004 7:59

vamberk

Proč ten náhlý obrat ?
Asi je třeba po volebním debaklu "sesednout z koní" a začít se podbízet voličům ! ČT se svými bojovníky o svobodu slova si jistě poradí - "Zdroje jsou !"
0/0
25.6.2004 6:30

Tomcaj

Opet predvolebni tanecky
Puvodne se mely bud zvysit poplatky, nebo meli platit vsichni. Nakonec z toho vylezlo, ze poplatky se zvysi a platit je budou vsichni... to byla doba kdy se chystala "reforma" ... Potom probehly volby do EU, socialiste je projeli (bodejt) a ted se chytaji vseho (marne), co jim volice navrati (doufejme ze ne).  Nejak jim predtim nedoslo, ze jejich "reforma" dopadne predevsim na jejich volice...
 
No ja nejsem pro zvysovani poplatku, a to proto, ze je prokazano, ze velka cast majitelu TV a R neplati. Tudiz povazuji za nespravedlive, aby TV a R financovali pouze ti poctivejsi. Nekde bylo dokonce spocitano, ze kdyby neplatici zacali platit stavajici poplatky, doslo by k navyseni jakeho se melo dosahnout zdrazenim.  Myslim, ze timto smerem by se mela ubirat snaha zakonodarcu . Ale oni spise jako ti termiti budou jen brat (zrat), to jim jde dobre...
0/0
24.6.2004 21:44

dykl

....
...je to dobře, za co platit když se nedívám, stačí když vidím ty hlasatelky a hlasatele, kteří nám řeknou jak se na to máme dívat a o čem to vlastně je. Tam bych začal s úsporami.
A těm co po zvýšení volají, bych poradil, nikdo vám nebrání zaílat zvýšený poplatek nebo i jiné dary zvlášť na účet ČT.
0/0
24.6.2004 15:55

Tutek

Re:
hele a jak víš jak vypadají? když se nedíváš!
0/0
24.6.2004 15:57

dykl

Re:
dívám se přesně do okamžiku kdy mě nějaká retková nastaví zrcadlo a řekne mě jak se na to mám dívat, abych to dobře pochopil, na toto dosavadní koncesionářský poplatek, stačí až, až....
0/0
24.6.2004 16:44

hasmen

Re:
Tak koukej na TV Hyena do okamžiku,kdy to nemá obdoby...
0/0
24.6.2004 16:47

Tutek

Re: tak to nevím
jaké pořady sleduješ!? Jak říkám, já sleduji něco jiného, ale uznávám, že poplatky i s reklamou jsou nutné, nejsem z toho odvázaný, ale je to lepší, než aby ČT vyráběla telenovely alá Argentína s nějakou doňou Mimoňou
0/0
24.6.2004 17:12

petrmate

Re:
To je ale kravina, ne? To sou takový prázdný tlachy... neřeší to problémy s reklamou.
0/0
24.6.2004 15:59

Tutek

Re:
jo to jo, ale pokud nebudeme mít bohatý stát, tak reklama bude, smiřte se s tím
0/0
24.6.2004 16:01

Tutek

Televizi neprožívám
ale chtěl bych vidět něketré zdejší dopisovatele, kteří tvrdí, že 10 let neviděli televizi, já se dívám jen občas a to ještě na Spektrum, Discovery a galaxii sport, ale těm 10letům ne a ne uvěřit.
0/0
24.6.2004 15:51

Kecal

Re:
Sebekriticky přiznávám, že jsem se letos už několik minut díval na televizi v hospodě. Doma takovou oblbovací drogu nepotřebuji.
0/0
24.6.2004 20:40

hasmen

Re:
Tomu máme věřit,když máš takový nick?
0/0
24.6.2004 20:42

petrmate

Blbne to, ale..
Vymazal sem si obsah adresáře Temporary internet files a zase to vkládání příspěvků funguje..
0/0
24.6.2004 15:41

Kyki

Ing. Faltyn
Bratr otec soudruh predseda administrator Ing. Roman Faltyn, Csc, drzitel nekolika certifikatu Microsoft, zda se, opet nekde udelal chybu :) nejak to blbne
0/0
24.6.2004 15:19

dukeprvni

Re:
jo, ale zato cenzura mu funguje volovi
0/0
24.6.2004 15:27

Kyki

Re:
jakou cenzuru myslis?
0/0
24.6.2004 15:29

hasmen

Re:
Asi ne,když Tě nesmáz
0/0
24.6.2004 16:35

dukeprvni

Poplatky za televizi se nezmění
takova skoda
0/0
24.6.2004 15:16

dukeprvni

Poplatky za televizi se nezmění
takova skoda.
0/0
24.6.2004 15:15

dukeprvni

Poplatky za televizi se nezmění
to je skoda ja chtel zrovna zacit platit, co si ted pocnu? dut' voni snad skrachujou a pak uz zbyde jen ta nova.
0/0
24.6.2004 15:13

Dr. Fe1

Moje příspěvky (reakce) ....
... se buď nezobrazí vůbec, nebo zobrazí a pak zase zmizí  
0/0
24.6.2004 15:09

petrmate

To tady nikomu nevadí reklamy?
Komerční TV ať klidně shoří, ČT1 mi je vcelku ukradená.. Ale na ČT2, když tam zrovna není ňáká filharmonie, se dá dívat skoro vždycky. Ale hnětou mě reklamy a teleshopping. Klidně si připlatim těch 45Kč... jen ať je zruší. To tady nikomu nevadí reklamy? Vždycky je přepínám, ale je to vopruz. Nechci, aby to takhle dopadlo i na ČT.
0/0
24.6.2004 15:09

Kyki

Re:
reklamy me stvou. ale v podstate je vidam akorat na ulicich a ruznych bilboardech a v obchodech. televizi jsme nevidel 10 let a ve slusnych informacnich zdrojich zadna neni. nebo se da jednim klikem vypnout, jako na internetu.
0/0
24.6.2004 15:23

petrmate

Re:
Mně vadí i ty na netu, co se dají jedním klikem vypnout..
0/0
24.6.2004 15:42

Kyki

Re:
me nevadi, pac je mam uz deset let vypnute a ani si na ne nepamatuju
0/0
24.6.2004 15:44

petrmate

Re:
Hezká nadsázka.. reklamám se vyhejbám jak čert kříži, ale nemám stoprocentní úspěšnost... jako ty.
0/0
24.6.2004 15:46

Kyki

Re:
nepouzivej internet explorer
0/0
24.6.2004 15:51

petrmate

Re:
Já vim, zkoušel sem Mozillu, ale nevyhovala... nezvyk. Používám Free surfer k IE, ale těm reklamám místo obrázků se nevyhnu ani mozillou - třeba teď když píšu, tak mi tady v okýnku vpravo poskakuje nějakej satelit a kope do míče...
0/0
24.6.2004 15:58

Kyki

Re:
no vidis, ja pouzivam firefox, nebo safari ci konqueror a reklamu jsme nevidel uz pekne dlouho.
0/0
24.6.2004 16:03

leonel

Re:
a je ti po ní smutno
0/0
24.6.2004 16:05

Kyki

Re:
jinak zvyk je zelezna kosile :) holt smula. ja nastesti s internet explorerem nikdy nemel tu cest krome testovani stranek, ktere delam
0/0
24.6.2004 16:04

Vaclav Hanus

Re: samozrejme, ze vadi kazdemu
Vzdyt jsou zacileny pro totalni debily. Ale je to vyber mensiho ze dvou zel. Uz dnesni poplatek je prilis vysoky..pro rodinu s ditetem a prijmem kolem 13 tisic. Kdyz zvednou poplatky, budu si muset rozmyslet zda koupim dcerce nove boty do skly letos na podzim. Budu to muset presunou na pristi rok. A tam se ji zase budu smat, ze je socka a takhle se to nabaluje vic a vic..
0/0
24.6.2004 15:46

petrmate

Re:
Chápu... zatím s rodinou nemám zkušenosti. Přesto si myslim, že 45Kč/měsíc se tam někam nacpe.
0/0
24.6.2004 15:50

Kecal

Re:
Myslím, že pokud chceš poslouchat synfonie, kup si CD a přehrávač - na to nepotřebuješ televizi.
0/0
24.6.2004 20:42

bapial

2 programy
Na co má ČT dva programy? Dávno měl být jenom jeden. To by bylo hned dost peněz dokonce i na jejich přiblblé pořady co si zadávají mezi svoje kamarádíčky.
Ještě, že televizi nemám.
0/0
24.6.2004 15:00

Mavers

Re:
To je fakt. Radsi se divej na telenovely, debilni ESO a jine Skopiciny, to mas zadara.
0/0
24.6.2004 15:09

Kyki

Re:
ty mas co rikat. televize jako televize. pasivni zabava/ pasivni zdroj informaci pro nezamestnane a blbecky. Inteligentni clovek televizi nepotrebuje. Platte si ji ze sveho. taky mi neplatite kino, knizky, divadlo ,internet, hudbu. Nebyt tehle sporu, vubec nevim ze tv jeste vysila. nevidel jsme ji 10 let.
0/0
24.6.2004 15:21

Vaclav Hanus

co je tohle za svinarnu????
Opakovane sem vkladam prispevek jako reakci na petrmate 24.06.2004 14:12. A ten opakovane nekam zmizi...beze stop!!!! Funguje to zde opravdu excelentne....
0/0
24.6.2004 14:42

Dr. Fe1

Re:
Mě se to taky stalo, ale na potřetí to už vyšlo! Přeci jen to "trochu" funguje :-).
0/0
24.6.2004 15:06

Tyratron

Co by ČTV ještě chtěla?
   Počítejme společně: Za předpokladu, že v ČR je cca 1 milion přihlášených televizních přijímačů (bude jich nejspíš ještě víc) to máme 1 mil. x 75,- Kč = 75 000 000 každý měsíc!
   Ku.va! Co by ještě chtěli????
0/0
24.6.2004 14:32

petrmate

Chci platit víc!
Nechci v TV ani v rádiu vidět ani slyšet žádnou přiblblou reklamu Radši si připlatim.
0/0
24.6.2004 14:12

Vaclav Hanus

Re: Kup si komercni kanal! Ja takovych spousta. A bez reklam.
0/0
24.6.2004 14:26

tonny_w

Re:
Já si naopak nechci připlácet ano korunu. Ovšem jestli je víc lidí tvého názoru, tak mě (o mě podobné) nutíte si připlácet za něco, co nechci.
Mimochodem, když zrušíš oficiální reklamu (včetně stupidního teleshopingu) v ČT, tak si můžeš být jistý, že se tam obratem objeví různé skryté formy reklamy. Při fotbale se budou kamery dívat delší dobu na reklamy na hřišti, ve filmech placených ČT budou jezdit určitým autem, pít určité pivo s namířenou etiketou proto tobě. Akorát ty prachy za to nepůjdou do ČT, ale různým spřáteleným firmám....
0/0
24.6.2004 14:38

Dr. Fe1

Re:
Hlavně by pak měla TV Nova prakticky monopol na TV reklamu, a mohla by si diktovat ceny. A tyhle vyšší ceny by sme pak zase my všichni zaplatili ve vyšších cenách výrobků. Takže já jsem zásadně proti omezování reklamy na ČT.
0/0
24.6.2004 15:04

Kyki

Re:
tak si nekupuj vyrobky reklamovane v televizi, jak jednoduche, mily watsone
0/0
24.6.2004 15:17

Vaclav Hanus

Re: do kur... uz jsem tady jednou mel muj prispevek, ajko odpoved..a nekam zmizel???
Opakuji: kup si kanal na komercnim trhu. Je takovych spousta. A bez reklam.
0/0
24.6.2004 14:41

Dr. Fe1

Se svým názorem
Jste velmi osamělý člověk.
0/0
24.6.2004 14:57

Kyki

Re:
plat si. placenych kanalu je dost. ale nenut at plati tvoji zabavu lidi, kteri s ni nemaji nic spolecneho. ja te taky nenutim, abys mi platil internet nebo rande s holkama!
0/0
24.6.2004 15:15





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.