Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Návštěvníci dětského dne zbili pořadatelky

Českobudějovičtí policisté se zabývají veřejným napadením dvou úřednic magistrátu. Po ranách pěstí a kopancích je museli ošetřovat lékaři, obě jsou v pracovní neschopnosti. Úřednice odboru kultury se staly terčem útoku v pondělí vpodvečer.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Unyax

Vzkaz od Vinnetoua:
Siouxové, běžte už do prdele!
0/0
28.6.2004 13:10

Maxinedobrota

Kde ....
bylo groSStapo ? Proč nezahájili palbu a nenasadili tanky a kulomety ?
Asi někde měřili rychlost !
0/0
24.6.2004 10:33

mart_ini

Vylet
Navrhuju udelat trestnou vypravu do Budejovic. Takova mala prirodopisna exkurze, jen si tak trochu zapitvat. Klacky, retezy a tyce s sebou:-))
0/0
23.6.2004 7:09

MMarjanka

Je to bída...
Přibližně před čtrnácti dny zmlátil "občan" dvě úřednice v Kadani, když mu jedna po jeho stížnosti na nízké dávky navrhla, že by mohl zkusit pracovat..... Jedna je v nemocnici, druhá v domácím ošetřování..... I když, tenhle je kupodivu bílej....
0/0
21.6.2004 9:04

baribal

Vzájemné napadení????????????
Jaký VZÁJEMNÝ napadení. Ty úřednice s krabicemi se VZÁJEMNĚ praly s tlupou Romů?
0/0
18.6.2004 12:19

good_luck!

Re:
... to je přece jasný rasový útok! Ty úřednice by měly zavřít až  zčernají - nebo aspoň chytnou pravou cikánksou barvu.
Alespoň tak to v naší soudní praxi chodí. Cikání mají více svědků (pokud přesilu nemá, je někde zalezlý a stěžuje si na ústrky).
0/0
18.6.2004 12:23

OldFaker

Milí termiti!!!!
Jak dlouho budete váhat se schválením zákona, který umožní zastřelit hovado, které napadne člověka? Ať to hovado je pes nebo cikán, nebo chcete aby lidi vzali zákon do svých rukou?
0/0
16.6.2004 17:55

Horník Kdojevíc

Cikánská národní fronta konstatuje,
že hanáčtí rasisté zmlátili a okradli cikánské úřednice.
 
0/0
16.6.2004 10:03

Schirach

jako obvykle přestupek
Tak jako vždy se trestný čin rvačky či ublížení nekoná a slavná policie vše shodí na přestupek, aby se tím nemusela zabývat! Cikánská chamraď pak žije v přesvědčení, že je vlastně vše normální, dostane 500 Kč pokuty, které nezaplatí a zároveň si z našeho vyzvedne své měsíční dvacetitisícové sociální dávky z našich prachů, aby mohli dále chlastat, hulit a nemakat!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
16.6.2004 8:57

pinguinone

Re:
.
0/0
16.6.2004 9:35

w-n

Re:
Když tak čtu Váš příspěvek, tak mě napadá, jestli náhodou není pro stát výhodnější živit cikána z dávek než hradit všechny náklady spojené s vězněním..... neví o tom někdo něco?
0/0
16.6.2004 9:49

Delirium Tremens

Re:
Myslím, že změníš názor až v této ruletě jednou vyhraješ.
0/0
16.6.2004 12:20

Robo

Re: Jo,jo
...a Ti co nemakaj tak jsou nejvíc bohatí.....hážou mu kosti za to ,že se nedívá....Z Nováka na Červeňáka změním si svý jméno a až tu malou zemi celou rozkradem tak se vrátím do svýho rodnýho Rumunska a o té zlaté žíle eknu opravdu všem!!!
0/0
18.6.2004 19:03

Tyratron

Je to tragické...
   Jak za socializmu: Skoro všichni jsme si mysleli, že je socík na ho.no, a skoro nikdo neměl odvahu to říct nahlas...
   Dnes si skoro všichni myslíme, že jsou zde skupiny lidí, kteří společnost pouze vyžírají a žijí na účet nás všech, a skoro nikdo nemá odvahu to říct nahlas...
   Nedivím se, hned následuje obvinění z rasizmu!
   Jsem rasista, když si myslím, že zákony jsou stejné pro všechny? Jsem rasista, když si myslím, že existují obecné zásady chování, které by měly být pro nás všechny nepsaným zákonem?
   JSEM RASISTA, KDYŽ SI MYSLÍM, ŽE NÁS VĚTŠINA ROMSKÉ POPULACE POUZE VYŽÍRÁ A ŽIJE NA ÚČET NÁS VŠECH?
0/0
16.6.2004 8:14

hasmen

Re:
Svým způsobem ano,ale já osobně si to nemyslím
0/0
16.6.2004 8:16

karoten

Re: JSTE
A nemyslím si že byste se měl za to stydět. Rasismus je přirozená věc. Něco jiného je pak oficiálně uplatňovaná segregace - tu zde nemáme. Ale mít soukromý rasistický názor a z něho plynoucí postoje Vám nikdo nezakáže a je jen na okolí jak se s tím porovnává.
0/0
16.6.2004 9:39

Unyax

Re:
Nemůžeš být rasista, protože Romové nejsou rasa, nýbrž národnost !
0/0
28.6.2004 12:55

hasmen

Otázka
Ale jinak se akce vydařila,nebo ne?
0/0
16.6.2004 7:13

Alesek2004

Nic se nezmění
do té doby, než začnou pokud možno pravidelně od cikánů dostávat přes hubu i jejich zastánci v parlamentu a jejich námi placení "ochránci" jako je Jeřáb, Úl a spol.
Mimochodem, proč nemáme my necikáni také svého ochránce proti rasismu ze strany cikánů? To je diskriminace!!
0/0
16.6.2004 1:45

Zingy

nechcete změnit rétoriku?
Většina z těch, kteří sem přijdou, mne považuje jistě za slaboduchého exota. Nehádám se s nimi o tento soud. Ale zároveň vím, že jsou i ti, kteří tu sice něco píší v souladu s většinou, ale někde v hloubi své psychiky se za to stydí. Pro ně vzkaz: opravdu nic vám nebrání, abyste se začali na svět dívat pozitivně a projevili sami sebe v tomto směru. To jen zastydlá puberta to vůbec nedovolí...
0/0
16.6.2004 0:24

j@ck

Re:
taky nejsem rasista - cikan jako cernoch.
0/0
16.6.2004 0:00

Zingy

Re:
Jsem přesvědčen, že to (naštěstí) nemyslíte vážně. Bohužel i takovéto poznámky pomáhají šířit zlo. Berete to v hloubce své mysli v legraci, ale ona to až taková legrace není. Je obrovské množství Romů, kterých se i takovéto diskuse na internetu velmi dotýkají a zraňují je. Možná žijete v přesvědčení, že Romové neumějí číst a nejsou schopni používat internet. Budete se divit, hodně jich to umí. Hodně těch, kteří jsou normálními lidmi.
0/0
16.6.2004 0:13

[eT]

Ano, mas pravdu, ale
jak to tem zenam pomuze, ze ty cikani, co je zmlatili, umeli cist?
Ale on to urcite byl rasismus, ze jim ty darky nechteli dat ...
0/0
16.6.2004 7:39

Ivor

Chci Sudajeva
Milá redakce, prosím Vás, nemažte Sudajeva, ani jeho příspěvky. I když jsem podle něho odporný teplouš, který by se měl skrývat někde v kanálu, nemám rád, když je někdo omezován ve svobodném projevu. A Sudajev mi jednoduše chybí.  Bojím se, ze by duha ztratila jednu z barev, kdybyste ho od naší diskuse odstřihli úplně.
 
0/0
15.6.2004 23:45

Eldrb

Re:
K tomuto se připojuji. Určitě tak činíte na nátlak  některých zdejších přispěvatelů nebo snad i z jiných míst. Toto je svobodná diskuse a je to o svobodných lidech. Píší sem různí rádoby intelektuálové a rádoby moralisti pro které není problém zde napsat že " Klaus je vůl " ( Karoten ), což  mě jako občana státu jehož pan Klaus je presidentem uráží.  Proto Vás tímto žádám o  celkové zrušení cenzury. Cenzura do svobodné společnosti nepatří. Nebo už nejsme svobodní ?
0/0
16.6.2004 6:58

Sudajev3

Re:
Uf, uf.
0/0
16.6.2004 7:32

leonel

Re:
SVOBODU PRO VŠECHNY
0/0
16.6.2004 9:31

karoten

Re: Eldrb je větší vůl
 Spokojenost?
0/0
16.6.2004 9:43

Sudajev3

IMO
Jediné řešení: Cigán a nehašené vápno. Toť vše, jak prosté.
0/0
15.6.2004 23:28

JanTleskac

Vzajemne napadeni.
Urednice je napadli tim ze jim odmitly vydat darky. Pote co jim drze do oci rekli, ze jim nedaji ani penezenky natoz klice od obecni kasy je diskriminovani cikani byli nuceni napadnout. Jak se jednou vyjadril kamarad. "Dejte kilo za hlavu a to bude mazec" :-))))))))))))))
0/0
15.6.2004 23:05

Don Night

To je hezký
když se všichni (až na pár exotů) shodnou.
0/0
15.6.2004 23:05

greenina

potrestat ano, ale proč sakra pořád musíte zdůrazňovat, že něco udělá Rom?
Potrestat tvrdě viníky incidentu? Ano, samozřejmě. Neexistuje jediný důvod, proč by měli mít nějaké extra zastání. Ale proč MF iDnes využívají všechny tyto problémy k udržování bílo - rómského antagonismu, to opravdu nechápu. Nebo spíše chápu. Autor článku to dělá zcela záměrně, protože je sám přinejmenším předpojatý či jak to nazvat.
0/0
15.6.2004 22:37

JanTleskac

Re:
A proc vy neustale zduraznujete ROM? Normalni ceske osloveni je cikan a tak by to melo zustat.
0/0
15.6.2004 22:56

Zingy

Re:
Také užívám, ba zdůrazňuji Rom. Označení ale není otázkou vyšší moci. Říkejte si cikán, když Vám to vyhovuje a nemyslíte to v negativním kontextu. Někteří Romové sami sebe také označují za cikány a nevadí jim to. Některým to vadí. Pro každého má to slovo trochu jiný nádech. Mně rodiče vychovávali v tomto směru dost hloupě - mluvilo se u nás o špinavých cikánech, o cikánských zlodějích apod. Dalo mi to dost práce, než jsem se vypěstovaného hnusného postoje zbavil. Dokázal jsem to a jsem upřímně rád. Pomohli mi k tomu velmi kladné osobní zkušenosti. A tak mezi lidmi, k nímž mám osobní kladný vztah jsou i Romové. S klidným svědomím řeknu, že obohatili moji osobnost. Nehádám se o to, že je mnoho Romů, se kterými mají jiní lidé velmi zlé a negativní zkušenosti. Ale paušální odsuzování je pohled, který by měl patřit na smetiště dějin. Pokud chcete konkrétní pozitivní příklad z celé řady: pořádal jsem akci zvanou Fotbalové hry III. tisíciletí. Bylo na ní asi 40 dětí, většina Romové. Na organizaci nás nebylo mnoho. Během akce se různě střídaly fotbalové míče, rozlišovací dresy, čepičky..U informační nástěnky pastelky, fixy. Připravené ceny byly v místnosti, přes níž se chodilo na sociálky.. Nebylo možné to mít pod kontrolou. Když akce skončila a chystali jsme závěrečné vyhodnocení, byli jsme "chudší" jen o dvě propisovačky a pár sušenek. Děti byly celý den prima. Zažil jsem i skutečně šokující případ, kdy mi romský kluk zachránil igelitku s 15 000 Kč, které jsem nechal omylem za dveřmi kanceláře v igelitce. Úplně klidně je mohl odnést a nikdo by na nic nepřišel. Drtivá většina jakýchkoli lidí by to udělala. On ne - zazvonil a zeptal se, zda nevím čí to je. To jsou holá fakta. Vsadím se, že kromě toho, že někomu vadí hlučné chování, drtivá většina lidí, kteří se na Romy dívají hodně hnusně, nemá jedinou osobní zkušenost v tom smyslu, že by je některý Rom okradl anebo zmlátil. Říkám většina, nějaké množství lidí jistě ano. Jsem přesvědčen, že se najde víc lidí, kterým někdo z
0/0
15.6.2004 23:29

Zingy

Re: - pokračování
z bílých Čechů ukradl auto, než těch, které přepadli někde Romové a obrali je o osobní věci. Ale ono je těžké zkusit přemýšlet, jak se věci opravdu mají, když je člověk vychováván tak, jak jsem v úvodu popsal na svém příkladě.
0/0
15.6.2004 23:31

Ivor

Re:
Pes, ktery si nevykusuje blechy je divny.
0/0
15.6.2004 23:38

Ivor

Re:
ale mozna, ze .... Kdo vlastne jste?
0/0
15.6.2004 23:39

Zingy

Re:
Bílý Čech. 35 let. T.č.sportovní novinář. Nezávislá aktivista a propagátor dětské zájmové činnosti. Člen zastupitelstva zvolený za jednu malou politickou stranu. Pražák, obyvatel sídliště. Stačí?
0/0
15.6.2004 23:43

Ivor

Re:
To zní zajímavě, tedy jste profesionalni ovlivnovac toho, co si lide mysli a žijete z toho. Představuji si to tak správně?
 Mimochodem, myslíte, že předsudky jsou apriori spatné?
0/0
15.6.2004 23:49

Zingy

Re:
Co se týče žití z profesionálního ovlivňování - platí to jen z menší části. Jakožto sportovní novinář se člověk živí spíše tím, že zásobuje lidi informacemi o dění. I když to popisujete samozřejmě také v nějaké míře subjektivně, 1:0 zůstává vždycky 1:0 a důvěra ve sportovní zpravodajství stojí na tom, že když má na kurtě převahu Lojza, nenapíšete, že vyhrál jen díky velkému štěstí. Jsou samozřejmě jevy, jejichž komentování "podsouváte" nějaký postoj v souladu s vaším - třeba když píšete o dopinku, jde vám ať již záměrně nebo bezděčně o odsouzení dopujících sportovců a našly by se jistě i další případy. V rámci propagace aktivních činností dětí a mládeže je tu snaha o ovlivnění vyšší - člověk to dělá s oním apriorním přesvědčením, že je správné, aby děti sportovaly, věnovaly se kulturně-uměleckým činnostem, hrály dobrodružné hry v přírodě... řídíte se vnitřním citem a předsudky, o nichž si myslíte, že jsou pozitivní. Respektuji tedy relativitu a uznávám, že teoreticky můžete jako pozitivní apriori postavit úplně cokoli - včetně obhajoby jakékoli totality, nošení červené kravaty a pojídání hlemýžďů. Nebo obráceně - nutnosti bojovat za jejich vymýcení. Nicméně s přibývajícím věkem má člověk více a více důvodů stát pevně za tím, že toto je správné a toto špatné. Trestat krádeže (až na teoretické výjimky krajní nouze) je správné. Kolektivní vina správná není. Je jistě těžké rozlišovat, ale mít předsudek, že před každým Romem se musím mít na pozoru, s tím nesouhlasím. Když mi dokážete vysvětlit, proč bych s tím měl souhlasit, budu o tom přemýšlet.
0/0
16.6.2004 0:06

stabajzna

A pak proč je rasismus..
Než jsem začala jezdit s busem dělala jsem u jedné bezp.agentury.Naši prací bylo i to ,že jsme hlídali parkoviště před velkoobchodem.Chodili tam i cigiši prodávat všechno možné.Když jsme jim řekli a´t se dekujou   vytáhli na nás kudlu.byla jich většinou přesila.My dva,jich 5 až 6.Několikrát jjsme zavolali poldy,odvezli je,ale za dva dny(ne li hned druhej den) tam byli zas.A vyhrožovali několikrát se stalo,že jsme je potkali i ve městě a oni si nás K y jedny pamatovali a ječeli jak na lesy a nadávali.Pak ať se mi nikdo nediví,že i jako řidič jezdím ozbrojena nejen tyčí od vyhýbek.Bohužel jezdí i cigoši jezdí MHD(nikdy jsem je neviděla cvakat jízdenku)Jen tak pro zajímavost ,taky jste si někdo všimli,že na trasách MHD směřujících do cigánskejch čtvrtí nejezdí revizoři?Neříkám,že nejsou slušní cigáni.Ale je jich velice málo.A zákony pro ně neplatí.Každej má strach proti nim cokoliv udělat.Nenechaj se přece zapíchnout.A pak proč je u nás rasismus.
0/0
15.6.2004 21:42

svobodny clovek

typicke chovani ciganu
Ty urednice si musi davat na cigany hold vetsi pozor. 
Kdyz vidim cigana polozim penezenku na zem a utikam ...
0/0
15.6.2004 21:15

Thyronx

iDnes a Romove
iDnes by si melo odpustit poznamku ze urednice napadli ROMOVE! Zakony totiz plati pro kazdeho obcana stejne.Jestli je Rom,bily cerny nebo cizinec. Kazdopadne mestska policie jedna v rukavickach. Tady v USA by sli rovnou za mrize az do vysetreni.GTakovi lide nepatri na ulici. A vzajemne napadeni?? Nevim jak se to stalo ale mam pocit jakoby se Policie bala zasahnout ponekud tvrdeji. Vystehujte nezvladnutelne Romy sem a uvidite co z nich nadelame.
0/0
15.6.2004 21:15

svobodny clovek

Re:
Dobrz napad
0/0
15.6.2004 21:16

Kanadan

Re: thyrox
Vy tam v USA mate podobny problem s cernochy.Kdyz neco cernoch provede tak dostane mirnejsi trest ne beloch.Kdyby meli spravne potrestani,tak by jste stejne nevedeli co s nimi.Beztoho tam mate veznice precpane a hlavne cernochy.Dobry priklad je O.J. Simpson.Kazdy v Americe vi,ze zabijel a presto se z toho dostal,ma se dobre a jeste ma roupy.
0/0
15.6.2004 21:28

Sudajev3

IMO
Málo je zbili, měli jim ještě přidat, aby je už nikdy nenapadlo dělat něco pro cigoše, a ještě k tomu z našich peněz, si myslím že už tak je dotujeme královsky.
0/0
15.6.2004 16:58

Blackshield

Re:
Tobě už zase zrušili nick?  Dokonce si dali práci i s vymazáním starých příspěvků
0/0
15.6.2004 17:06

vojtazemlýna

Re: To z Tebe bude za chvíli ...99
Teď jsem ležel se svojí holčičkou ve špitále. Když jsem viděl, v jakých podmínkách funguje dětské oddělení jedné, dejme tomu "provinční" nemocnice, a personál dělá nemožné, tak mi je na blití z toho, že se pořádají merendy pro cigirigi  Stejně z toho vyroste akorát čórkař a kapsář. Asi přestanu platit sociální a zdravotní, když Pidla to pustí pakáži přes černej cedník ...
0/0
15.6.2004 17:14

hovnival-

Re:
prestanes-li platit, budes mit problemy. seberou ti dum, zavrou te..atd. Tak to chodi. Nekdo nezaplati a je potrestan ihned. Nekdo, a je to dokonce cela skupina obyvatel, neplati nic, a stat jim dokonce jeste plati!!!
0/0
15.6.2004 17:25

Sudajev3

Re:
No a vo tom je ten můj rasismus, já prostě nevidím nic co by mělo logiku při dotování uzenáčů, je to marnost nad marnost, protože z nich nikdy nic nebude natož aby měli nějaký přínos pro náš stát.
0/0
15.6.2004 17:28





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.