Diskuze

Policie: Prozkoumáme všechny restituce

Od letošního dubna rozjela česká policie gigantickou akci - pracovní skupina (počet jejích členů policie tají) prověřuje všechny velké restituce a velké majetkové požadavky v Česku. Policie ale popírá, že by se zaměřila výhradně na šlechtice.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

greenina

15. 6. 2004 22:41
velký džin
Jenom aby ten džin nebyl až móóóc velký. Když bude policie postupovat opravdu poctivě, ještě se dočkáme věcí. Třeba úplné rezignace na hodnotu jakékoli spravedlnosti. Někdo kradl, někdo ne. Teď z těch, co kradli, bude někdo potrestán, někdo ne. Dobrá, krást se nemá a nemůžeme potrestat všechny. Ale když těch rozporuplných pocitů bude moc, zabalíme spravedlnost jako hodnotu úplně, to je logické. Třeba se k ní jednou naši potomci vrátí.
0 0
možnosti

Montaigne

15. 6. 2004 16:20
hezky si tady vy dva umělci notujete
Renďa s Rudlou jsou v tomto oboru už známé firmy. Jenomže u nás žádné šlechtické tituly neexistují, byly zrušeny za 1.republiky, tudíž ani šlechta, povětšinou to jsou potomci přivandrovalců a lapků, kteří po Bílé hoře za levný peníz "koupili" nebo dostali od Habsburka jím zkonfiskované majetky, nebo to byli kolaboranti s Hitlerem. Ostatně jejich majetky vznikly tak, že byla sedřena kůže z generací nevolníků, kteří museli robotovat na panském. Tož tak, vy dva umělci. A teď začněte něco ječet o komunistech a závisti. Na to já slyším!   
0 0
možnosti

kouc

15. 6. 2004 16:16
jasné budování policejního státu
policie České republiky=GROSOVA POLICIE ČSSD
0 0
možnosti

f99

15. 6. 2004 11:41
stát je zloděj
1. má šlechta nárok na vrácení majetku? ano, majetek jim byl odkázán na základě rozhodnutí jejich předků, rušit toto rozhodnutí by tedy bylo omezování svobody, omezování svobodného rozhodnutí o svém vlastním majetku. je to to samý jako je daň z dědictví, tedy daň ze smrti - jedno z nejhorších nemorálních svinstev, které plodí státní moc 2. kromě "morálního" důvodu je tu ale i důvod ekonomický, naprosto logický - majetek v rukou státu v naprostý většině chátrá, stává se předmětem korupce a podvodů - vrátit majetek v restituci znamená to, že "staronový majitel" se o objekt bude starat, protože k němu má vztah, navíc má i zkušenosti... výsledkem je estetika, prosperita objektu (takže se v místě objektu zvýší i zaměstnanost), méně korupce a tak... českej post-socialista by si měl uvědomit, že restitucema si pomůže sám - šlechtu ten jeden zámek navíc vlastně ani nevytrhne (finančně si zas tak nepolepší) a když je majetek v rukou státu, tak ho normální občan vlastně taky nemá... to radši majetek šlechtě, která to s ním umí a zaslouží si to, než státnímu úředníkovi, kterej z něj přinejlepším udělá ruinu, přinejhorším suprmarket
0 0
možnosti

René, já a Rudolf

15. 6. 2004 12:06
Re:
No, kazdopadne policie zrejme nema co na praci, kdyz muze uvolnit takove mnozstvi lidi na podobny "projekt"...
 
 Nebo ze by Standa honil po prohranych volbach popularitu?? Vyšetřování šlechty - to maleho postsocialistickeho cechacka vzdycky potesi...
 
A kdo bude na rade priste?? Ze by kazdy, kdo ma auto za vic jak milion?? Na takovy auto si prece ve fabrice u pasu nevydela!!! Nebo ze by se ted rozehrivali a cekaji, az schvali majetkova priznani??... to teprve zacne monstrproces...
 
a na Narodni tride budou dal bandy snedych kapsaru okradat lidi nastupujici do tramvaje...
0 0
možnosti

nevende

15. 6. 2004 10:52
S PROZKOUMÁVÁNÍM ZAČNĚTE U HAVLA ! ! !
HAVEL SE SE SVÝM BRATREM DOSTAL PODVODNĚ K MAJETKU. ON BYL PRVNÍ , KDO PROLOMIL ROK 1948. POUZE PRO POTŘEBY HAVLA BYLO ROZDĚLENO VLASTNICTVÍ LUCERNY A FILMOVÝCH ATELIÉRŮ, TAK ABY BYL POČET ZAMĚTNANCŮ U TĚCHTO SPOLEČNOSTÍ POD 50 OSOB, JEJICH SOUČET BYL VŠAK TÉMĚŘ 90!!! TÍM NETVRDÍM, ŽE NECHCI, ABY SE VRACEL MAJETEK ZABAVENÝ PŘED ROKEM 1948, ALE ABY HANEBNÉ BENEŠOVO ROZHODNUTÍ JEHO POVÁLEČNÝCH DEKRETŮ PŘESTALO PLATIT PRO VŠECHNY A NE JEN PRO HAVLA!!!!!!!!
0 0
možnosti

f99

15. 6. 2004 11:42
Re:
benešovy dekrety jsou minulost, nicméně mělo by se přiznat, že to byla hanebnost - souhlas s tím..
0 0
možnosti

jarda1

15. 6. 2004 8:52
Souhlas
Souhlasím s prozkoumáním restitucí, bylo to potřeba.  Ale je to jen první krok. Další krok by měl být změna zákona o soudech - znovu jim vymezit a zregulovat jejich nezávislost. Ne odebrat, ale zregulovat. Jak: soudci nižších stupňů (rozhodují jako samosoudci) by měli být podobně jako v USA volitelní na určitou dobu - třeba 5, 6 nebo obecně x let (x <= 10). Když soudce špatně soudí, ať není znovu zvolen. Dále: u soudů vyšší instance (krajské a vyšší) ať o vině rozhoduje porota (podobně jako v USA nebo Anglii - laikové prošlí speciálním školením). Dále by soudcům mělo být odebráno právo rozhodovat o zatčení a vazbách - to by měl převzít státní zástupce, podobně jako v USA prokurátor nebo ve Francii státní návladní. A další - soudce nesmí trestat kárný senát, kde ruka ruku myje, ale ministr spravedlnosti, který by měl mít právo za prokazatelně špatný rozsudek soudce na hodinu vyhodit. Jinak nebude v justici nikdy pořádek a stupidních rozsudků bude přibývat. A co se týká restitucí, o kolaboracích ať rozhoduje taky porota. Na základě dokumentů. A Ruml by měl být souzený za vlastizradu.
http://respekt.inway.cz/diskusniforum/add-newRE.php?odkaz=4254&uroven=1&nadpis=Je to jen první krok&cislo_clanku=134" target="_blank" rel="nofollow">  
0 0
možnosti

4omega

15. 6. 2004 9:28
Re:
 nic než souhlas.... ale víš, kolik lidí by přišlo o pěkně tučná a mocná koryta? Ach jo.....
0 0
možnosti

ce4you

15. 6. 2004 8:19
Masinfira
"Jestli je někdo znervózněn tím, že v první polovině 90. let za vlády ODS se tu rozdávala občanství, aby mohl být vracen majetek jak na běžícím pásu, že se tu vydávaly majetky možná, říkám možná, které se vůbec vydávat nemusely, tak nevím, proč by tím někdo měl být znepokojen," řekl v televizi Prima ministr vnitra Stanislav Gross.
...jsem jedinej, komu to souveti nedava moc smysl? Teda pochopim, o co mu asi slo, ale priste by se se Herr Klein do takovych dlouhych souveti radsi nemel poustet...
0 0
možnosti

Nicker

15. 6. 2004 8:22
Re:
Ten psychopatickej estábáckej fízl by potřebovat, aby mu někdo v tmavé uličce pořádně rozbil držku - ale tak, aby už nikdy nemohl blbě žvanit. Zmetek jeden.
0 0
možnosti

xaeris

15. 6. 2004 8:00
Už je to pryč...
Jó, byly to časy, když Bratinka privatizoval Čechy ve jménu cizácké modré krve.....................
0 0
možnosti

renek

15. 6. 2004 8:14
Re:
Zapoměl jsi na spacáka Rumla, blahých časů ministra vnitra. Ten rozdával občanství(a občanky), jak na běžícím páse. Vždycky dostal přípis z Hradu, komu je třeba dát občanství, aby si onen dotyčný mohl restituovat majetek. Nevadilo mnohokrát, že onen dotyčný spolupracoval před i za války s fašouny...
0 0
možnosti

[eT]

15. 6. 2004 7:44
Konecne na to prisli!
Takhle to udelaji. Znarodni restituovany majetek, potom ho prodaji a budou dalsi penizky do statniho rozpoctu na nejaka lidumila gesta ... Nebo ne?
0 0
možnosti

Nicker

15. 6. 2004 8:09
Re:
To je teprve první kolo. Další bude prověřování a znárodňování velkých soukromých firem. Špidlijič je velký otec lidu a následník Gottwalda. Rok 1948 se opět přiblížil.Konečně se zase proletaruát dočká a rudý kohout na obzoru bude opět roztahovat spáry.Co jsme mohli čekat jinýho,když to v 89 soudruzi v Praze tak pěkně domluvili. Studenti se musí omlouvat bývalým komunistům a špičky STB se nám smějí do obličeje. Opět další ráno, kdy je mi z tohodle Absurdistánu na blití.
0 0
možnosti

dukeprvni

15. 6. 2004 7:26
Policie: Prozkoumáme všechny restituce
joj to bude na uplatkach bohatejch fizlu v cesku
0 0
možnosti

Sudajev2

15. 6. 2004 7:41
Re:
0 0
možnosti