Diskuze

Klaus: Volby jsou porážkou euronaivismu

Výsledek eurovoleb v ČR si vysloužil mimořádné vystoupení prezidenta Václava Klause. Na tiskové konferenci mimo jiné prohlásil, že k neúspěchu vlády vedla nedostatečná diskuse o unii. "Euronaivismus byl poražen a s ním i obhájci dnešního směřování Evropské unie," míní Klaus.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

martpat

16. 6. 2004 3:43
po bitve kazdej general
Kdo nevolil nema pravo si stezovat !! Bohuzel zatracena typicka vec v nasich krajich
0 0
možnosti

macho77

15. 6. 2004 20:13
se vam divim
ze se tady tak rozcilujete....
Berte to z te lepsi stranky:
-Je dobre ze volilo tak malo lidi, aspon se do Europarlamentu dostalo vic Komaru, kteri si tam udelaji ostudu.
p.s. jen se divim, ze k volbam nesla i NSDAP, nebo aspon Hitlerjugend. Jiste se jiz polepsili (jako ti z KS).
0 0
možnosti

rewell

15. 6. 2004 13:11
otázka ke zjištění pravdy
včerejší večerní debata s těmi pěti co jsou v parlamentu byla jako obvykle o dohadách, co bude, když bude, atd., tedy o ničem. Jen mne překvapilo, ale spíše nepřekvapilo,  že se všichni bojej říci na adresu KS to, co si myslí valná většina národa, tj. že patřej všichni bolševičtí bastardi do basy, atd.
Trochu se o to snažil ten černokabátník Kalousek, ostatní vůbec nic. Copak třeba Zahradilovi, Marešovi, Špidlínovi nevadí to, že existuje zákon, ve kterém je jakákoli propagace komunismu a fašismu trestná? a nechaj toho bolševickýho šmejda promlouvat ty jeho bohulibé bolševické kecičky?
Takhle si představují stávající mocní plnění zákonů?
 
0 0
možnosti

ProfesorR

15. 6. 2004 12:21
Klaus má úplnou pravdu, souhlas...
... k tomu není co dodat.
 
Spíš se ptám, proč má levice pořád takovou podporu? Sledovat přelévání hlasů mezi komunisty a socdem je bizarní podívaná, ale odpověď na otázku to nedává. Svědčí to jen o tom, že z "umírněných" levičáků se stávají "zhovadilí" levičáci...co s tím? Jak je přimět k rozumu?
 
Včera tady někdo k diskusi nad dnem daňové svobody hlásal, jak on ho měl už v únoru. Tak to byl jistě volič levicový - co je všechny poslat do základní školy zopakovat si matematiku?
 
Vážené veřejnoprávní prostředky, když už tu máme takový přežitek, že si Vás musíme platit, co takhle dát pro "slabší" část národa denně od 20hodin desetiminutové opáčko o sčítání, odčítání, procentech a zlomcích?
 
Možná, že až ubyde naivků, co si myslí, že jejich efektivní zdanění je 10%, tak snad konečně se to projeví i na oblíbenosti nenažrané levice.  
0 0
možnosti

duch_otce

15. 6. 2004 9:29
referendum - volby
Není tenhle národ padlý na hlavu ?  V nedávném referendu si většina národa přála dostat se do EU a teď ve volbách do EU dala najevo, že jim může být EU ukradená.  Náš lid na jedné straně volí tak, že komunisti jsou málem první a na druhé straně křičí" Zakázat komunisty ! Nejednat s komunisty !  Divné publikum. A když už volí, tak volí ksicht, který zná z televize, aniž tuší, co ten člověk dovede. Je samozřejmě pravda, a nejen u nás, že na funkci kandiduje převážně individuum, které by se jinak prací neuživilo. Co naděláš ?
0 0
možnosti

tomovi

15. 6. 2004 11:46
Re:
Trochu nepresnosti. Vysledky referenda je treba jeste vynasobit ucasti v referendu. Po tom uz se dost blziko  dostaneme k eurovolebni ucasti. Ale to jen jako upresneni. Jinak vpodstate souhlasim.
0 0
možnosti

rohovka

15. 6. 2004 8:16
Já taky nevolil
Ale i kdybych ąel tak by to bylo jedno.Jenom soukmenovci z ODS a soudruzi z KSČM mají pevné jádro.Ti jdou vľdy,jak uľ to u politických extremistů bývá a je jedno jestli pravicových nebo levicových.
0 0
možnosti

Montaigne

15. 6. 2004 6:59
Já nevolil,
poprvé po 15-ti letech, a jsem taky spokojený. Výběr mezi na jedné straně neschopy, na druhé straně grázly a na třetí straně hochštaplery a dobrodruhy nepovažuji totiž za dostatečný. Klaus má v tomto punktu pravdu ..
0 0
možnosti

Vaclav Hanus

15. 6. 2004 7:08
Re: no, paklize by ti tzv. neschopove
meli mit volicskou zakladnu z takovychto sralbotku, tak to uz bylo lepsi, kdyz prolitli. Protoze takovi srabove nakonec vzdy zvoli ty hochstaplery a grazly. Mas je mit.
0 0
možnosti

vamberk

15. 6. 2004 2:03
Pan prezident má pravdu !
a pokud jde o ministra Čermáka - každému muselo být přece jasné, že tu funkci vůbec neměl ani brát. Nestačí na ní dechem, ani věkem - jeho zkušenosti a profesionální zdatnost nemohou být hlavním kritériem. Ale měřit by se mělo všem stejně ! Státním zaměstnancům vzkázala přece vláda, že rok má jen 12 měsíců - tak pro soudce to neplatí ? S tím přece jejich nezávislost nesouvisí (jedině snad lemplovité průtahy v jejich práci) !
0 0
možnosti

Fandor80

15. 6. 2004 0:00
Vsichni
Tady nadavate a misto toho aby jste se snazili neco zmenit (jit volit) radsi chlastate po hospodach ci cumite na net a bednu... Kam ten svet speje
0 0
možnosti

Johny_S

15. 6. 2004 0:30
Re:
Já jsem volil. A jsem spokojený. Štve mě jenom výsledek komunistů, ale to jsem nijak ovlivnit nemohl. Leda snad tím, že jsem je nevolil.
0 0
možnosti

PeSkok

14. 6. 2004 23:59
Opravdu to myslí vážně?
" Trochu mě mrzí, že pan ministr spravedlnosti byl ochoten tuto teatrální hříčku sehrát. To jsem při jeho věku a serioznosti neočekával. Považuji to za špatné a nedůstojné," řekl Klaus.
Trochu mě mrzí, že si pan prezident při své vlastní a nebetyčné teatrálnosti neuvědomuje, že k tomu, že téměř 3/4 voličů nešlo k volbám, děkujeme mimo jiné i jeho dlouholetým výrokům a postojům k EU, říkám já.
0 0
možnosti

Johny_S

15. 6. 2004 0:34
Re:
Takže co měl o EU říkat? Zapřít své názory a případně lhát, jenom aby podpořil volební účast? V tomhle smyslu spíš za nízkou účast může vláda. Ještě před rokem se Cyrda rozhořčil na Klause, který prohlásil, že přijdeme o suverenitu, že to není pravda. Nyní už jak Vladimír Ignor, tak Cyrda dávají najevo, že by jim byla nejbližší federace a taky se o ni všemožně zasazují (a ve federaci asi členské země suverenitu nemají). Vůbec se už nediskutuje, jestli ji zavést, případně že nehrozí, ale kdy. To mi připadá jako naprosté podvedení voličů. Václav Klaus to říkal od začátku, což podle tebe zapříčinilo nízkou účast.
0 0
možnosti