Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bosenskosrbská vláda se přihlásila k Srebrenici

Vláda Republiky srbské v Bosně a Hercegovině se poprvé přiznala k masakru v muslimské enklávě Srebrenica. Podle agentury AFP tak učinila v závěrečné zprávě zvláštní vyšetřovací komise. Kabinet připustil, že bosenskosrbská armáda tam před devíti lety zavraždila tisíce lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ScipioAfricanus

Koli mtrvych teda uz nasli?
Vlada udajne pripustila existenci 40 hrobu a 32 uz snad lokalizovali. Ale kdo v nich je pohrbeny a kolik je jich jeste zrejme nevedi. Takze stale zustava otazkou, zda jse o muslimy zabite v souvislosti s padem Srebrenice.
0/0
14.6.2004 10:25

zpravodajec007

Re:
Kabinet připustil, že bosenskosrbská armáda tam před devíti lety zavraždila tisíce lidí.
 
Je zajímavé sledovat různé prosrbské kecálky, kteří si v tom i přes takto jednoznačně formulovanou větu dokáží najít to svoje (že jich bylo jen 600, že to nebyli muslimové atd.).
0/0
14.6.2004 16:07

bigshadow

Izrael zničí židovské domy v Gaze
Židovský stát zničí po odchodu osadníků z pásma Gazy domy v židovských osadách. Agentuře AFP to v sobotu sdělil nejmenovaný pracovník kanceláře premiéra Ariela Šarona. Zdroj AFP sdělil, že vláda chce zabránit tomu, aby se vybavení dostalo do rukou „palestinské mafie, kterou vede (předseda palestinské samosprávy) Jásif Arafat“. „Mohlo by to být jinak, kdybychom si byli jisti, že domy budou využity pro palestinské uprchlíky. Protože tuto jistotu nemáme, budou... zbořeny,“ řekl zdroj. ...Arafat ukradl z peněz palestinské samosprávy 200 000 000 $ sám pro sebe...
0/0
13.6.2004 16:04

Montaigne

Re:
Víš, proč tě zrušili, PinkPudinku? Protože tvoje příspěvky byly naprosto nepřijatelné a přitroublé!
0/0
14.6.2004 7:40

Swen

jednostrana propaganda
Ano, Srbove tam sejmuli veskere muske obyvytelstvo nad 14 roku. To je fakt. Ale je take fakt ze muslimove ze Srebrenice vypalovali srbske vesnice a obyvatelstvo vrazdili. Cca. 50 vesnic a 2000 civilistu. To je take fakt. Velitel "obrany"ve srebrenici byl za to odsouzen mezinarodnim tirbunalem pro valecne zlociny v Jugoslavii. Tak mne napada, co bychom delali kdyby napr. Nemci z Plzne podnikali najezdy pri kterych by vypalovali jedny Lidice za druhymi.? Nechali bychom je vrazdit civilisty nebo bychom je postrileli? Osobne bych je postrilel. Je pricina a je dusledek. Pricina byla vypalovani Srbskych vesnic a vrazdeni Srbu - civilistu. Nasledek je zastreleni muzske casti Srebrenice - zrejme i civilistu i kdyz to byl ve valce v Jugo tak vi, ze nad 14 let zadny civil nebyl. VYse popsane fakta se ale mistnim srbobijcum moc do kramu nehodi. Je opravdu podivne, ze to jsou titiz lide kteri obhajuji USA v Iraku. Jo kdyz ma nekdo misto mozku propagandu tak se vsim vsudy a nelze se tomu divit.....
0/0
12.6.2004 8:28

Montaigne

Re:
   více není třeba dodávat
0/0
12.6.2004 8:50

fleret

Re: jednostranna propaganda :
..."kdyby napr. Nemci z Plzne podnikali najezdy pri kterych by vypalovali jedny Lidice za druhymi.? Nechali bychom je vrazdit civilisty nebo bychom je postrileli? Osobne bych je postrilel "......Na jinych strankach se podivujes nad jednanim a postupem Izraelcu - zajimave........"Nasledek je zastreleni muzske casti Srebrenice - zrejme i civilistu i kdyz to byl ve valce v Jugo tak vi,ze nad  14 let zadny civil nebyl."....."fakta se ale mistnim srbobijcum moc do kramu nehodi......to jsou titiz lide kteri obhajuji USA v Iraku.".. Kdo z adolescentu nad 14 let je v Iraku vlastne civil ?Vis to ? Snad ne ti,co na fotogr. mavaji nad makovici pancerovkama,nebo ti,co vriskaji a zdvihaji pesticky,kdyz porcuji Americany pred povesenim na mostni konstrukci,nebo vlacenim za autem.Kdo z techto milych hosiku je v Palestine civil ? Kdo je vlastne v techto zemich ( ale i jinych ) civil ? Vis to,nebo nevis ? Samozrejme ze to nevis,tak neblabol o jednotranne propagande..tomu muze prizvukovat jen Montaigne a jemu podobni....
0/0
12.6.2004 9:25

Swen

potrefana husa se
vzdy ozve ;-) Fernete precti si po sobe prispevek. Takovy blabol kdy pletes pate pres devate jsem uz dlouho necetl. Ohledne iraku a mladych bojovniku- nikdy jsem netvrdil ze 14 ti leti fagani nejdou nebezpecni. Jenze srbove ve srebrenicii zabyli muzskou cas ( zeny s detmi nechali odejit). az pote kdy bylo vypaleno 50 venic a zabyto 2000 srbu, civilistu.Zatimco ve falludzi kdyz zabili 4 zoldaky (okupanty) s civilni agentury (to jsou nejvetsi hovada, ver mi, do toho vidim mnohem vice nez ty) tak USA zacali plosne bombardovat mesto a sejmuli 300 deti a zen. . Jenze to by jsi musel sundat ideologicke bryle a zacit pouzivat rozum aby jsi pochopil tak zjevne veci jako je pricina a nasledek, skutecnost a propaganda. Jdu grilovat tak si na mne zanadavej, mozna ze nekdy dosahnes "satori" a das mi za pravdu.... PS: jestlipak jsi si vsimnul ze ti inteligentnejsi zastanci okupace Iraku uz take si nejsou tak jisti? napr. blackshadow ale i jini..... dokonce i Blair uznal ze Falludza byl ulet.....
0/0
12.6.2004 9:50

Swen

flam
vcera jsem byl na flamu a tak se sam divim jake gramaticke chyby dokazu napsat ;-) Zabyli, USA zacali ... ach jo, , mel bych si to precist nez to odeslu....Nicmene obsah sedi.
0/0
12.6.2004 9:56

fleret

Re: Ulety po flamu
  1. Gram.chyby me nezajimaji,oprav si je,kdyz chces.
  2. Fernetu si asi vypil dost => tva reakce,zmatenejsi tveho prvniho prispevku.
  3. Narazky na intelig. druhych,aniz o nich cokoli vedi pouzivaji "inteligenti" s permanentni argument. nouzi a ti u nichz absentuje schopnost vlastni uvahy.Resp. prispet vlastni uvahou.
  4. Kdo je blackshadow nevim - nepodrizuji se nutne nazoru nekoho jineho pokud s nim nesouhlasim,zvlaste prizpusobuje-li vlastni nahled nazoru tzv. vetsiny...jak rikam,nevim koho mas na mysli...
  5. Blaira znam a troubeni na ustup jsem nezaznamenal .
  6. Srebrenicky masakr,Srby,muslim.Srby,Lidice,Nemce,Plzen,civilisty,14 - lete chlapce,srbobijce,USA,Irak,ted jeste Falluji,vcetne uvahy o propag.vymytych mozcich si sesil v nekonzistentni slepenec,ktery si nasledne vmasiroval do jedinneho prispevku pod nazvem "jednostranna propaganda" (8:28 hod.).Vezmu-li v uvahu jeste tvoji reakci na muj prispevek,lze se domnivati,ze fernetu vcera bylo vice nez primerene mnozstvi.
  7. Tim na toto tema koncim - jdu na flam............!!
0/0
12.6.2004 14:03

fleret

Re:
.....doufam,ze me po flamu taky neco napadne...:-)
0/0
12.6.2004 14:18

Montaigne

Re:
Mělo by tě něco napadnout. Ale chytrého. Protože ta analogie Srebrenica versus Fallúdža byla dost na tělo, viď  
0/0
13.6.2004 9:51

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
hehe to ses tedka sermiri moc nechytnul... 
0/0
12.6.2004 14:22

Montaigne

Re:
nejhorší je, Fernete , když tě diskutér tvými vlastními argumenty zažene do kouta. Tobě se to právě přihodilo.
0/0
13.6.2004 9:49

ruleta

Re:
Je velmi zajimave sledovat Tve "logicke" postupy...Srebrenicti muzi zabili civilisty....Srbove zabili muslimske civilisty a hned dodavas jenze kazdy vi ze civil nad 14 let v teto valce neexistoval tedy nezabili civilisty...pak do toho zamichej Falluju a fantasmagoricka cisla o 300 detech..a radne promichej slovy propaganda, srbobijec..uff..takove kakao si vcera pil?... pekne..:-)....se Ti ani nedivim ze jeste dnes po takove sleze  blabolis...
.
0/0
12.6.2004 16:12

ruleta

Re: oprava
(..) zen
0/0
12.6.2004 16:14

Montaigne

Už to tady bylo řečeno mnohokrát,
tak dlouho muslimští teroristé pod vedením Nasera Oriča terorizovali okolní srbské vesnice (v 50-ti vesnicích povraždili více jak 1000 Srbů) až to Srby přestalo bavit. Už to tady bylo řečeno mnohokrát, takže mladý srneček Danko 1 měl šanci to pochopit.
0/0
12.6.2004 8:21

Sudajev2

**********
Daníček je na kašičku.
0/0
11.6.2004 22:56

Dan 1

Re:
Nacvičuju kozáčka, kamzíčku.
0/0
11.6.2004 22:57

Sudajev2

Re:
Sláva žije
0/0
11.6.2004 23:00

Dan 1

Re:
To víš, na jiné diskusi musím hájit Reagana, na kterého házejí šíření HIV.
0/0
11.6.2004 23:02

Sudajev2

Re:
Vždyť je mrtvej tak co.
0/0
11.6.2004 23:04

Dan 1

Re:
Právě proto, sám už se těm nesmyslům bránit nemůže.
0/0
11.6.2004 23:06

Sudajev2

Re:
Si myslím že mrtvýmu nikam už lézt nemusíš
0/0
11.6.2004 23:09

Dan 1

Re:
Nelezu, bojuju s blbostí. Než mě začneš napadat, tak si přečti, o čem se tam píše a udělej si o věci vlastní úsudek.
0/0
11.6.2004 23:11

Sudajev2

Re:
Když mě Raegan jako ideový nepřítel nezajímá.
0/0
11.6.2004 23:15

Dan 1

Re:
Mě zajímal už jako kluka, mého sovětského soudruha taky. Ztělesňoval pro nás oba naději.
0/0
11.6.2004 23:20

Sudajev2

Re:
tak teď pěkně kecáš, po bitvě je každý generál.
0/0
11.6.2004 23:21

Dan 1

Re:
Kdepak, na tu dobu mám velice živé vzpomínky a soudruh taky. Nás i lidi z Východu Reaganem strašili. Jenže prastrýc mého soudruha nějakým řízením osudu bojoval pod B. L. Montgomerym a měl prozápadní smýšlení, takže stačil pionýrovi leccos vysvětlit. No na já jsem byl pilným posluchačem RFE asi od 12.
0/0
11.6.2004 23:28

Sudajev2

Re:
Eto bljaď.
0/0
11.6.2004 23:30

Dan 1

Re:
Ha ha. Ty jsi leda zpíval internacionálu na sjezdech SSM a nepřemýšlel jsi, co děláš, což ti zůstalo dodnes.
0/0
11.6.2004 23:35

Sudajev2

Re:
Věř nevěř, ale nikdy jsem nebyl na žádným sjezdu ssm.
0/0
11.6.2004 23:38

Dan 1

Re:
Tak na schůzi. Ale to není podstatné. Komunistické smýšlení může mít i nečlen KSČ a práskač nemusí být agent StB. To, cos dneska provedl, o tom svědčí.
0/0
11.6.2004 23:41

Sudajev2

Re:
A co jsem proved srnečku?
0/0
11.6.2004 23:42

Dan 1

Re:
Svým jednáním jsi řekl, že nedemokratický režim a potlačování svobody projevu, nivelizace v odměňování a všechno ostatní, co s komunismem souvisí, je pro tebe lepší a přijatelnější, než svoboda a demokracie.
0/0
11.6.2004 23:45

Sudajev2

Re:
No je to můj názor, a co.
0/0
11.6.2004 23:47

Dan 1

Re:
Já ti pořád říkám, sbal čemodány, jeď do Čoson mindžudžu´i inmin konhwaguk a neotravuj tady vzduch, když je svoboda tak nesnesitelná.
0/0
11.6.2004 23:53

Sudajev2

Re:
cui bono
0/0
11.6.2004 23:55

Dan 1

Re:
Pro tebe i pro ostatní.
0/0
11.6.2004 23:57

Sudajev2

Re:
Vždyť by ti bylo smutno, srněčku
0/0
11.6.2004 23:58

Dan 1

Re:
Ale ne, v poklidu bych konverzoval s Isabellkou o labutích a stejně jako ty mě spolehlivě naštve Montagnović, Hujerović, Tajemníković a ostatní exoti.
0/0
12.6.2004 0:00

Sudajev2

Re:
Docto homini et erudito vivere est cogitare.
0/0
12.6.2004 0:02

Dan 1

Re:
A že stím neřídíš, když to víš...
0/0
12.6.2004 0:05

Sudajev2

Re:
A proč, tady v této absurdní zemi?
0/0
12.6.2004 0:09

Sudajev2

Re:
Je lepší být za hlupáka, nemyslíš?
0/0
12.6.2004 0:10

Dan 1

Re:
Ne, mě je nihilismus cizí a mnohé země jsou na tom hůř.
0/0
12.6.2004 0:22

Sudajev2

**********
Danečku norečku, ses nějak odmlčel
0/0
11.6.2004 22:50

Sudajev2

Pro Danečka srnečka
http://www.101.ru/?an=russ_songs 
0/0
11.6.2004 22:16

Mililad

Aha
Myslici ctenar (tedy nikoliv Kroato-Muslim-Bosnak a mnoho Cechu) si mohl vsimnout, ze multimedia (a jejich Cesti troubove) pisi o 7000, NATO o asi 5000 mrtvych - nalezeno bylo (viz clanek) asi 600 (a nikdo nevi kdo je kdo). Ti civiliste z clanku byli bosensti vojaci-musulmane, kteri pod ochranou Holandskych mirobrancu, mordovali Srbske vesnicany v prilehlych vesnicich. 'Priznani' bosenske vlady stejne tak jako Kroatu (Krajina etc.) ke zlocinum na Srbskem obyvatelstvu ocekavat nemusime.
Kroato-Muslim-Bosnaci a Cesti troubove nereagovat
0/0
11.6.2004 22:11

Dan 1

Re:
Tady nejste v Srbsku, abyste komukoli zakazovala reagovat.
0/0
11.6.2004 22:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.