Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Opilec napadl nad mrtvým otcem lékařku

V nemocnici skončil další napadený záchranář. Agresivní opilec v noci napadl lékařku pražské záchranky. Útočník předtím našel svého otce mrtvého. V rozčilení se pořezal o sklo. Proto policie zavolala sanitku. Útok se odehrál přímo před očima policejní hlídky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zahavec

Měl by...
ty doktorce platit veškerou ušlou mzdu jak mourovatej a každej den svýho mizernýho vožraleckýho života ji prosit za odpuštění. A bejt tam jedním z těch záchranářů,tak mu dám pár pecek z defíbru do palice aby si pamatoval jak se má slušně chovat k záchranárům.
0/0
14.6.2004 11:48

GhorX

.
Čtyři policisté nedokázali ochránit jednu lékařku před opilým mužem, který našel svého otce mrtvého a tudíž u něj bylo možné "divné" jednání předpokládat. Být jejich nadřízeným, byli by všichni mimo službu hned, jak bych se to dozvěděl. Na druhou stranu, kdybych byl jejich nadřízený, měl bych IQ kolem 60ti, kamenná játra a doma množství památek na dobu, kdy označení "prověřený soudruh" bylo vstupenkou mezi lepší lidi, takže vlastně nic.
0/0
13.6.2004 15:12

Michalll

...kopla mi tam sice také jedna
slečna od šmelhauzů  z Perlové do hlavy, měla mít poraněnou páteř, kurtovali jsme ji jemně na vozíku pro ležící. Chyby děláme, a výprask je daň, kterou podstupujeme.
0/0
13.6.2004 14:34

Michalll

Tady, když řádí opilci, nevycházíme ven.
Popř. uvažujeme o pořízení okenic, kamení v oknech je malá radost. Ráno potom po nich uklízíme popř. obnovujeme zeleň, která se ukázala málo trnitou a vzdoru schopnou.
Protože se nalévá zjevně opilým pravidelně, asi se to hned nezmění. To ovšem není situace pro dámy natož lékaře, k tomu bývalo komando ze záchytky. Chlapci nosívali "policejní" čepice, snad aby měli respekt. Měli přesilu a uměli to. Byli svou agresivitou rovnocenným partnerem. pokud se opilec zranil, býval na jedné pražské úrazovce nejprve spolehlivě přikurtován, potom byl pozván lékař. Kolegyně pomocná zdravotnice mužného vzhledu a pevné paže dokázala likvidovat třeba jen slovní odpor i jinak. Při svátku Josefa se kurtovalo i k zábradlí na chodbě, bylo po milosrdných bratřích pevné litinové, s velkou kapacitou.
Masochismus jsme nepotřebovali, ani pozdější kompenzující sadismus společenského odporu.Kdo ztratil vládu nad svým chováním, musí být podobně jako dobytčata řízen tím, kdo sobě ještě vládne. Snad už ta hranice není prolomena.
Michal, Libčeves, t. 603771186
To je tradice české mediciny
0/0
13.6.2004 14:31

octavianus

policie?
zrusme policajty! ty liny hovadajsou stejne na ho... v tyhle zemi stejne kazdej vi ze ty zkorumpovany sv.ne nikdy nikomu nepomuzou tak co? misto vyhazovani prachu do Standova resortu, bysme si mohli najmout treba nejaky nemecky nebo americky marshally, mozna by nas to vyslo levnejc. a toho ozralyho basta.rda meli nechat vykrvacet, urcite se bude omlouvat a buhvi co jeste az se probere z kocoviny, ale je to jen lidska spina, nic jinyho at zijou doktori
0/0
12.6.2004 9:40

Hombre007

Policie na OO
To už tomu grázlovi mohli dát "klepeta" záchranáři a policie tam vůbec nemusela být. Stateční to hoši od záchranky  policajti jsou na ... no, vždyť to každý ví. Brzké uzdravením paní doktorko  
0/0
11.6.2004 18:08

CDROM

Staníčku kde jsi ?????
Policisté zasáhli a nasadili mu pouta až když byl záchranáři přemožen .... Važený pane ministře vnitra, vážený pabe policejní prezidente, uděláte s tím ksindlem pod vámi něco nebo k němu sami patříte ????????
0/0
11.6.2004 17:43

dale

Policie
Mužete mi někdo říci na co tu policii máme ? Na braní úplatků a dělaní leváren je nepotřebujem...  
0/0
11.6.2004 13:25

AP206

není na vině tak trochu PČR
Nějak nechápu podle popisu situace konání Policie. Agresivní opilec vše kolem sebe rozbíjí, napadne dokonce lékařku a zpacifikovat ho musí záchranáři. Pokud průměrně přemýšlející člověk vidí takového člověka, nasadí mu želízka.Jelikož byl zraněný a asi to nešlo, tak ho 2 policajti snad eskortují, bylo jich tam dost, ale akce opět žádná.Nehcají ho klidně útočit. Myslím, že se stále mluví o výbavě záchranářů, ale měli by se všichni zamylslet nad chováním policistů.Co si o tom myslíte?
0/0
11.6.2004 12:57

_Pete

Re:
Policajti nejsou přemýšlející, natož dokonce průměrně, protože nemají čím myslet.
A výbava záchranářů? Stačí trocha odvahy a bojovýho umění a není co řešit. Nesmějí se ale předem bát, že se jim něco stane, když útočníka zmalujou.
0/0
11.6.2004 13:02

hey2

2 výjezdové skupiny
"Volali policisté, že se syn pořezal o rozbité sklo. Na místo vyrazily dvě výjezdové skupiny pod vedením zkušené lékařky,"
No neni to nadhera? Kdyz si porezete ruku, alebo omylem ufiknete pindoura tak prijedou dve výjezdové skupiny, ale kdyz vas otec nebo matka dostane infarkt tak pro jistotu neposlou ani jednu
0/0
11.6.2004 12:51

AP206

Re:
tam teda muselo bejt lidí:opilec,4 policajti, 2 výj. skupiny...jak velký byl asi byt, že opilec stihl útočit???
0/0
11.6.2004 12:58

Negrativ

Ptam se znovu:
opravdu povazujete zachranare za tak vyjimecne lidi, ze se jako stado okamzite stavite na jejich stranu? Nemyslim ted treba toho ozralu, ale proc delat temer narodni tragedii z toho, kdyz nekdo z nich dostane na hubu. Je jasne, ze se vetsinou pripletou do vyhrocene situace a musi s tim pocitat. A jak jsem psal nize, taky se musi umet chovat. Mam jeste jednu prihodu. Znami jeli ze zabijacky, a jak to tak chodi, meli upito. Krome ridicky, ktera je rozvazela. Na stopce JIM nedala nejaka stodvaca prednost a doslo k lehci autonehode. Tedy posadka vozu ze zabijacky v tom byla nevine. Presto prvni, ceho se muj znamy  ( podotykam ze mel vypito, ale to snad neni zlocin )dockal od " zachranare ", byla veta: ted tu nenarikej ozralo, nemas si ozraly sedat k volantu ". Kdyby to byl napr. muj otec a ja byl u toho, vykopnu mu asi vsechny zuby. A urcite by to byl zase dalsi pripad " chudacek zachranar a opilec ".
0/0
11.6.2004 12:48

hey2

Re:
Souhlasim! Zdravotnici a nejenom ze zachranky se valice casto chovaji jako prasata nebo nejaka nadrazena sorta lidi.
0/0
11.6.2004 12:53

Wipp

Re:
Hej hey2!
  Pracoval jsem 1/2 roku jako zrizenec na chirurgii v mensim meste a s tvym nazorem nemuzu souhlasit. A myslim, ze by v tvem pripade bylo fajn si zkusit. 2 noci po sobe se nevyspat kvuli tomu, ze do nemocnice proudi jedinci v podrousenem stavu z nihz se dost velka cast chova k personalu dost neprivetive az agresivne. Natoz kdyz privezou nekoho, kdo sedne opily do auta a jeste zmrzaci nekoho kolem ... to je ver tomu na psychiku docela zahul. Nerikam, ze doktori, sestricky, ... nejsou jenom lidi, ale k prasatum maji ve vetsine pripadu na mile daleko.
0/0
11.6.2004 15:39

_Pete

Re:
Myslím že tady nejde jen o záchranáře. Jde o to, že nikdo nepostihne lidi, který napadnou kohokoliv, kdo se jim snaží pomoct. A když se napadenej brání, tak za to ještě dostane flastr.
0/0
11.6.2004 12:55

Negrativ

Re:
o zadnem flastru pro napadeneho zachranare nevim... to mi asi uniklo. Samozrejme ze se musi agresivni jedinci posleze potrestat, ale nedelejme z komara vola. Jsou i horsi veci nez lekarka ktera dostala pesti. Treba volby do Europarlamenu
0/0
11.6.2004 13:00

_Pete

Re:
Myslel jsem flastr pro kohokoliv, kdo se brání a podle policie použije nepřiměřené násilí.
0/0
11.6.2004 13:05

baretzip

Re: Vy dva Čůrá_i....
ty záchranáři přijely abi pomohli vám nebo vašim blízkým. a poskytnout jim 1 pomoc. a za to dostanou zato na budku. tak to je super. ja bejt tim zahranařem tak ti ustřelim makovici !!! Souhlasim s tim ze jsou arogantní ale né abi dostali na budku !!!!!!!!!!!!!
0/0
11.6.2004 13:46

antigogo

Re:
Bože chlapče , tebe je mi opravdu líto. Měj u sebe stále papír, že nechceš první pomoc, ani o ni nevolej . Byla by ji pro tebe škoda !!!!!!!
Neměl bys být raději NEGRAMOTIV ???????????
0/0
11.6.2004 14:11

tervicz

ROFL
sorry, ale banda ozralu ze zabijacky nemuze budit duveru v nikom. naprosto ty zachranare chapu, potom, co se deje... a pokud bys nekomu vykopaval za mozna prehnane, ale nevulgarni slovni napadeni zuby, tak patris k psychologovi. tak... a mas to:) s podporou ochlastu spojenym s takovouhle naturou muzes dostat nekde pekne pres hubu, takze doporucuju myslet, a ne vest drsny reci.
0/0
12.6.2004 6:46

Saruman

Re:
Jo, kdyby to byl tvuj otec a ty bys u toho byl tak bys ho strhnul na zem a zacal mu kopat do obliceje dokud by z nej nestrikala krev a nevykopnul jsi mu vsechny zuby, protoze bys byl ozralej a meli bychom tu dalsiho chudacka zachranare a agresivniho vymazaneho opilce, souhlasim. Ale myslim ze tvoje reakce by byla naprosto neadekvatni k situaci, stejne jako u ostatnich zachranaru a opilcu.
 
Zachranari nam pomahaji a casto se vydavaji do nebezpecnych situaci aby zachranili zivot. Jejich prace si velmi vazim a myslim ze je to pro ne vic nez prace, je to neco jako poslani...
0/0
12.6.2004 13:07

_Pete

Bordel
Na co tu jsou policajti, když si člověk v prekérní situaci stejně musí pomoct sám? Na h...
A být záchranářem, tak se vykašlu na předpisy a dám chlápkovi pěkně na budku. Přece si nenechám rozbít hubu jen proto, že mě nějakej paragraf omezuje. Zákon má stát na straně napadeného a ne obráceně. Volům z parlamentu, kteří vymýšlejí tyhle blbosti, se tohle přihodit nemůže, takže vědí kulový, jak to chodí.  
0/0
11.6.2004 12:38

pavelthelong

....a znova a znova
...a je to tu znova a znova. Agresivita pacientu stoupa. Vim o cem mluvim, vice nez 15let jsem pracoval jako lekar na zachrance a na urazove ambulanci, takze vinm, o cem mluvim. Odesel jsem od toho, protoze neminim 1. poslouchat nadavky opilcu jako"svine, k***vo,c****ku" a podobne, pokud mu chci pomoct. Je to bezny chleba zachranare. 2. pracovat s opilci jako takovymi, v pracovnich povinnostech bylo i zajistovat zachytku 3. za 400 Kc rizikoveho priplatku si nechat dat pred policisty do tlamy (hrozilo to vicekrat). Ted mam klid. Je mi proste lito :-(((
0/0
11.6.2004 12:33

Mrduland

opilec?!
Možná tomu šmej.dovi měli policajti pořádně rozbít tlamu,aby ta záchranka aspoň s čím odjet a všechno mu  nechat zaplatit aby si to takovej hajz.l příště rozmyslel.....va fancullo
0/0
11.6.2004 12:30

Doktor Zvěd

"Policiste zasahli az ve chvili, kdy utocnika premohli zachranari."
Jak typicke. A to tyhle hovada chtej, aby k nim lidi meli uctu??? Sv*ne A.C.A.B.
0/0
11.6.2004 12:21

morae

na záchytku
normálně opilce sbalí a odvezou na záchytku, proč to tady nezafungovalo? Zavolat pohřebáky, zamknout byt a chlapa posadit do policejního auta - proč ho nechali rozparádit a zranit, to nechápu.
0/0
11.6.2004 12:17

Rowder

Re:
Proc by ho meli odvazet na zachytku, vzdyt delal bordel jen doma, ne nekde na ulici.
0/0
11.6.2004 12:26

Dms?

Re:
Nicil veci, ktere podlehaji dedickemu rizeni, nemusly byt tedy jen jeho
0/0
11.6.2004 12:34

Koneček

Re:
A POLDA promluvil.
0/0
11.6.2004 12:35

Elev

A co takhle
naslani na cely svet, ze mne umrel tatinek?
0/0
11.6.2004 12:06

Negrativ

neni vse cernobile
Ja nevim, ale myslim ze se to vzdy hrozne dramatizuje. Proc nenapisou, kolik bylo za minuly tyden napadeno ridicu MHD, revizoru, cisniku, policistu ci prodavacu.
Ja muzu jen rict, ze jsem byl s kamaradem v 1:00 v noci na pohotovosti, slouzil tam nejaky ukrajinsky felcar, arogantni az drzy. Po hodine a pul, co si nas VUBEC nevsimal ( slo "pouze" o horecku 40 st. a problemy s dychanim ) jsme odesli a muzu rict, ze moc nechybelo a taky dostal po tlame. Jsou to proste jenom lidi, zadni bozi.....
0/0
11.6.2004 12:06

russeljack

Re: Negramot
Zdravim Negramota-odtud asi nevědomost,co se týká záchranné služby a pohotovosti-tyto dvě odvětví spolu nemají nic společného!!!Záchranná služba funguje ve stavech náhle vzniklých a přímo ohrožujících na životě,kdežto pohotovost právě při teplůtkách...40horečka určitě nevznikla během 30min a tak se ani nedivím lékaři,že byl poněkud rozladěn.Pohotovost NESUPLUJE ani obvodní lékaře-jenže kdo by tam čekal...A že byl dušný?Při horečkách je každý.Normální člověk by si udělal studený zábal,vzal si Paralen a NEOTRAVOVAL by na pohotovosti!!!
A paní doktorce držím palce,ať se brzy uzdraví!!!
0/0
11.6.2004 16:50

Calibos

Jo když zdravotníka, tak to berou všeci do huby
ale agresivni opilec se porve skymkoliv kdo je po ruce. No ze je to zrovna zdravotnik je smutne, ale resit by se mela ta agresivita. Kdyz mi kamaradi v Praze popisuji jak jdou po ulici a najednou lezi v krvi na ulici pod nejakym magorem....
Bych jim tuhle statem povolenou drogu zakazal a poslal na jejich naklady na leceni. Ja se taky obcas rad napiju, ale pak jsem nejmirulovnejsi na svete :) No akdyz nekdo prudi, tak si ho nevsimam, neb takovi kreteni cekaj i na to ze se otocis, kdyz do tebe ramenem vrazi, aby na tebe mohli skocit.
0/0
11.6.2004 12:00

mildax11

co se tady děje...
..to vazne ani snad nepotrebuje komentar. Jen doufam, ze toho parchanta nekdo aspon poradne zbije nebo ze nekdy nekde upadne ozralej a v klidu, tichu a pokoji skonci svuj ubohej zivot...
0/0
11.6.2004 11:49

Rejpal

Sanitka
To je tada zajímavý. Když si doma pořežu ruku, tak přijede sanitka??? Já myslel, že ta jezdí jen při ohrožení života....
0/0
11.6.2004 11:38

qoknu

Re:
Když je někdo volal. To nemohli vědět co se tam děje.
0/0
11.6.2004 11:38

Rejpal

Re:
No volali ji policajti, kteří tam byli, tak museli asi vědět co se děje....
0/0
11.6.2004 11:45

russeljack

Re:
Jo,přijede.Jestli policisté volali 155 a řekli,že krev mu z ruky vystřikuje-což je u tepenného krvácení,není se čemu divit že přijela i paní doktorka.Tepenné krvácení patří mezi stavy ohrožující na životě.
 
0/0
11.6.2004 16:54

starýstařík

Svinstvo
Je to skutečně svinstvo ce se děje. Ale mě už nic nepřekvapuje. Ještě to chvilku odsuzujme a za chvíli vstoupí do diskuse listonoš alias komenda. Vsadím se, že ožralá byla lékařka a opilec byl střízlivý. Nic jiného od těch tupců neočekávám. Asi jsou ještě unavení a spinkají.
0/0
11.6.2004 11:33

modry_karku1

Re:
anebo narozdil od tebe pracujou
0/0
11.6.2004 11:53

Francois2003

Zase
To musela být podívaná,opilec buší do nábytku a policisté se na něho dívají a až se v důsledku svého nepříčetného jednání zraní,tak zavolají záchranku a zase se jenom v klidu dívají co se bude dít.A najednou bum a paní doktorka schytala bombu do obličeje,potom už jim to asi bylo trapné tam jenom tak stát a zasáhli.Zajímalo by mne,co by dělali,kdyby jim ten opilec vyskočil z okna??Taky by mu v tom nezabránili???Ta neschopnost policistů,resp. jejich strach z odpovědnosti je už do nebe volající.Asi opravdu bude muset nějaký zdravotník přijít o život,aby se to někam pohnulo.Přeji paní doktorce brzské uzdravení a rychlou rekonfalescenci.
0/0
11.6.2004 11:30

iuos

hmm
de facto rozbíjel svůj majetek
0/0
11.6.2004 11:33

4omega

Re:
Pochybuji, že by nějaký notář stihl vypořádat mezi 0.00am a 02.00am dědictví :-)) takže to jeho majetek nebyl :-))
0/0
11.6.2004 11:39

butter

Re:
Spíš myslím,že našel závěť a zjistil,že to jeho majetek nikdy nebude
0/0
11.6.2004 11:43

jojoj897

Re:
 
0/0
11.6.2004 12:03

Negrativ

Re:
0/0
11.6.2004 12:07

toave

POLITICI
PARLAMENTNÍ PRASATA A NENAŽRANCI KDY UŽ SE KONEČNĚ PROBERETE Z TÉ DO NEBE VOLAJÍCÍ AROGANCE
0/0
11.6.2004 11:24

glaku

proč ?
Proč ze svých daní platím ty tykve prázdný policajtský, když čuměj a neuměj ani ochránit nejen lékařku, ale ženskou jako takovou ! To čekali na povel od operačního, že mu mají zmastit hřbet ?
Takovýto článek mne fakt dokáže zvednout ze židle. Už i proto, že manželka občas jezdí jako doktorka na záchrance .....
0/0
11.6.2004 11:14

pinklik

Re:
Plně souhlasím. Co se v tomto stétě děje, mnohdy hraničí s debilitou... Doufám, že ten opilec dostane pořádný flastr, hajzl jeden...
0/0
11.6.2004 11:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.