Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vládu čeká prohra, přesto věří, že vydrží

Dva roky společného vládnutí přivedly dvě ze tří vládních stran na pokraj těžké porážky v evropských volbách. Sociální demokraté ztratili za dva roky podle průzkumů polovinu svých voličů a unionisté s největší pravděpodobností do Evropského parlamentu ani neproniknou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

DeMatrini

Pro Právnické osoby (firmy) ano,
a co fyzické osoby? Budou nadále odvádět na daních bezmála polovinu příjmu?
0/0
9.6.2004 20:41

JanTleskac

DO MYSELINKY GUMY TAHAT
voba dva ty unionisty :-)))))))))
0/0
9.6.2004 15:13

mongie

Kdo se mnou založí novou stranu
Můžeme se jmenovat třeba Nová Vlna a ve volbách 2006 budeme mít moto Smeteme z cesty všechnu špínu...
0/0
9.6.2004 9:21

habit

Re:
Opravdu originalni, ale bojim se, ze "... je treba vykydat hnuj" je udrnejsi, a navic je podepreno hodne tezkymi argumenty (kozami Dolly B.). Co muzes nabidnout ty?
0/0
9.6.2004 9:49

frazo

Re:
jdu do toho s tebou ale s jednou podminkou, ze si taky poradne nahrabeme prachy a budeme si uzivat vyhod atd atd...jako ty prasata!!!
0/0
9.6.2004 11:05

vamberk

Všechno svádět na "opoziční smlouvu" nebo na ODS
(potažmo na V.Klause) už se holt nenosí, tak vychází na povrch, že jiný program žvanilové z Unie svobody a KDU nikdy neměli (mimo snahy zajistit si koryta). Je to sranda sledovat jejich nejapné kecy když všem - mimo aktérů - je jasné, že stejně zmizí zanedlouho v propadlišti dějin jako jiné slavné strany (např. ODA, která nikdy nesplatí prošustrované milionové dluhy a jejíž senátoři se nestydí - nebo pan Kroupa snad splácí ?) Besedy v ČT jsou další ukázkou servilnosti "bojovníků za svobodu slova" - dívat se na Drtinovou to je síla ! Takhle velín, spacáky a svolávat lidi - to jim sedlo. Bohužel, i toto platíme !
0/0
9.6.2004 5:36

twkiwi

vsichni kandidati na europoslance za CR
 jsou naprostou ostudou,a tentokrat nejen ceskeho,ale evropskeho formatu.Nenazrani tluchubove chtive slintajici na nabizene misto jako vilni vepri-vubec si nepripoustejic ze pro CR jako stat by bylo nesmirnou vyhodou uznat chybu,odskodnit a omluvit se sudetonemeckym krajanum za vrazdy a loupeze a prijmout jejich kandidaty jako cast zastoupeni CR v europarlamentu-sudeten deutsche landsmannschafft kameraden maji nejen nutne znalosti evropskeho prostredi ale meji i respekt a konexe v evropskem meritku.Coz jsou vsechno veci o kterych se kandidatum  na CR volebnich listcich ani nesni.
0/0
8.6.2004 12:22

DeMatrini

Re: Němce do toho netahej,
nebyli jsme to my, kdo začal válku. Není divu, že se lidi mstili za to, co tady udělali Němci. Pravda odnesli to nevinní a co naše lidi, neumírali náhodou nevinní? Jinak s tím slintáním na křesla máš pravdu s tím ostatním jdi k šípku.
0/0
9.6.2004 20:45

Nicker

Volby
Vím, že je to složité, ale zkusme vybrat nějakou jinou stranu, která ještě na politickém nebi nesvítila. Co můžem ztratit ? V podstatě nic,horší už to být nemůže a i když to nedopadne a ty staré strany si zase přerozdělí hlasy těch nových, přece jen míra toho přerozdělení by je mohla postrašit. Jako Grosstapova postrašily fotky v novinách.Už si dává pozor šmejd.
 
0/0
8.6.2004 11:47

habit

Re:
...politicke strany, ktere nesvitily, zpravidla zazari a zhasnou. Par akrobatu uplne nahore se prijde na sve, ten zbytek dole premysli, jak se mohl nechat tak zblbnout. Jejich program je vetsinou "...chceme, aby svet byl bily, modry, zeleny a cerveny, a pokud mozno jeste zluty", a postrada nejakou nazorovou ukotvenost. A jak bude vypadat jeho plneni, na to se muzes podivat do parlamentu nebo senatu, kde ti nezavisli a mensinovi kolaboruji s kymkoli, kdo jim poskytne nejaky drobecek moci, a sve idealy odhazuji na vsechny strany se zrucnosti a sarmem stripterky.
0/0
8.6.2004 12:05

Joab

Re:
0/0
8.6.2004 12:10

Nicker

Re:
Někde se snad najde někdo, kdo bude přece jen trochu lepší než současný establishment. Vždyť je to pořád dokola ODS,ČSSD,KDU,US,KSČ - pořád stejný ksichty a pořád stejný keci. Jak jsem řekl,horší už to být nemůže, takže o nic nejde. Jde o to to zkusit - možná to bude to samý,možná to bude lepší. To co totiž leze ze současné garnitury je snůška impotentních blábolů. Oni nám nemůžou nabídnout už nic než do omrzení omílané fráze a co se týče kolaborace, stačí se podívat na KDU - to jsou ti praví kolaboranti. Zkusme dát politickou sílu opravdu nové straně (nemyslím Ostrava se baví nebo Dolly a spol) ale podle mě jsou na scéně další dvě až tři které by stály za úvahu. Jen nebýt zbblí tou současnou  vládní a parlamentní sebrankou která šíří ty svoje bludy, aby pomýlila davy. Zkusme použít zdravý rozum.
0/0
8.6.2004 13:34

Eldrb

Re:
....habit se ti pokusil vysvětlit , jak to funguje s těmi hvězdami. Zřejmě jsi to nějak nepobral. Uvádíš zde stále se opakující strany. Takto to funguje v celám světě , v každém státě jsou zavedené politické strany. Nemusí se Ti to líbit , ale je tomu tak i u nás. Já  bych tu US ani neuváděl , poněvadž to pol. strana v podstatě ani nebyla. Zde se už zkoušelo ledas co. Nepolitická politika , různí " nezávislí " , úřednická vláda , předčasné volby. Za vším stála jedna persona, která vše podsekla svými intrikami. Jediná šance je změna volebního systému. Už se tak málem stalo a zase zasáhla ona osoba. Takže jestli že se musí něco změnit tak je to volební zákon. No a pak dlouhá trnitá cesta profilace skutečných osobností. Ovšem osobností  za něž hovoří činy a né že se tak " někdo " označí. To co tu zde máme je cesta do záhuby.
0/0
8.6.2004 14:35

Nicker

Re:
Boys, Vy jste opravdu zblblí současnou nomenklaturou.Jestli jsou někde ve světě zavedené strany, je to proto že za sebou mají dlouhou historii a víceméně společný program, který se v základech ani moc lišit nemůže. Zkuste se zayslet, co by se stalo, kdyby jiná strana než z těch současných vyhrála volby ? Konečně by si Ti fešáci uvědomili, že nic nemají jisté. Takhle ať jsou u moci nebo ne,pořád jsou u koryta a o to jde. Co nám předvedli za těch x let ? NIC, republika je rozkradená,dluhy obrovské a vidina zlepšení nikde.Takže o co jde ? Když nová strana zazáří a zhasne,tak se nic  nestane. Horší než to je, to být nemůže a já nechápu to Vaše usilovné lpění na těch starých a ohraných stranách. Co nám může stará ojetá a zapáchající strana nabídnout nového ? NIC Ani s komunistama se nedokázali vypořádat. A teď nás budou komunisti zastupovat v EU. Už vidím jak se na to EU tváří. Je opravdu na čase zamést tyto lidi z politické scény.Co kdo z nich udělal pro tento stát,potažmo pro nás ? NIC. A jestli nová strana bude fungovat stejně nemůžem nic ztratit, jde o to se nad tím jen zamyslet a nepapouškovat omleté a bezduché fráze současných stran. To oni se starají o to, aby lid byl dostatečně zblblí a tvrdil to co Habit.
0/0
9.6.2004 8:18

DeMatrini

Re: Naprostý souhlas.
0/0
9.6.2004 20:48

bug01

no
tak se mi zda ze tato vlada se ridi heslem "Velkohubym slibem nezarmoutim"
0/0
8.6.2004 11:31

smějící se bestie

Pryč s blbou náladou!!!
Já věřím, hm..  že láska ehm a prravda zvítězí nad lží a nenávistí...ehm.  hmm
0/0
8.6.2004 11:13

habit

Re:
 Ale ono je to cim dal tezsi, s tou laskou. Zkus milovat Spidlu...
0/0
8.6.2004 11:25

vlk-samotar

Re:
Zkusil jsem to. Mám na krku zoofilii!!!!
0/0
8.6.2004 11:39

habit

Re:
...a nespletl sis to se Skromachem? Se Spidlou bych to videl spis jako hanobeni naroda, presvedceni a rasy. A sebeposkozovani...
0/0
8.6.2004 11:43

kouc

?????
Tak vysokou inflaci Česko za Špidlovy vlády ještě nezažilo. Kvůli drahým pohonným hmotám a přesunu služeb do vyšší sazby DPH vzrostly v květnu ceny v porovnání s loňskem o 2,7 procenta. To je nejvíc od dubna 2002.
0/0
8.6.2004 10:52

mike-š

Re:
no ale jedno se špidlovi nedá upřít. dal slovu kok*t nový rozměr. Protože takovej tu ještě nebyl. .-)))))
0/0
8.6.2004 11:20

habit

Re:
... to se pletes, to byl poslanec Kott. Spidla posunul hranice lidskeho poznani v oblasti milych usmevu, nesplnitelnych slibu a objevovani novych cest do pr*ele...
0/0
8.6.2004 11:28

mike-š

Re:
on je to vlastně takovej anální pionýr (zde chápej jako průkopník) :-)))))))
0/0
8.6.2004 11:30

habit

Re:
...vystizne receno, netreba komentare.
0/0
8.6.2004 11:34

habit

Re:
... a uz se tesim na jeho cestopisy  "Tluste strevo krizem krazem" nebo "V zajeti sverace"....
0/0
8.6.2004 11:36

zberanek

Vláda
Tato vláda se rozhodla vydržet až do řádných parlamentních voleb. Je jen na nás zda jí to umožníme.
0/0
8.6.2004 10:28

mike-š

Re:
ale jak jí v tom chceš zabránit????? Leda bych je nechal zastřelit. :-) Už si viděl, aby v ČR někdo odešel od korýtka dobrovolně nebo na naléhání občanů? :-))) Ti hajz*ové mají nějaké občany totálně na praku.
0/0
8.6.2004 10:33

habit

Re:
... a verim, ze vlada zvitezi. Bude to jeji dalsi vitezstvi nad zdravym rozumem.
0/0
8.6.2004 10:33

zberanek

Re:
To bohužel sedí!
0/0
8.6.2004 10:34

habit

Re:
...jo, bohuzel. Zdravy rozum je dost slaby protivnik...
0/0
8.6.2004 10:38

ZdenekZa

Dvě soudružky z ČT
včera večer debatu o volbách do EU naprosto nezvládaly. Nevím proč tam byly dvě. Nicméně se opět ukázala "nezávislost" tzv. "veřejnoprávní" televize. Je to sebranka darebáků a tunelářů a přesně jak to řekl pan Sládek i Železný, veškeré poplatky od občanů by se jim měly zrušit a ať se konečně začnou živit prací. Není to žádný problém, prostě je neplatˇme! Takovou televizi já nechci.
Myslím, že Dolly má mnohem vyšší IQ ,než Špidla a další oblíbenci.
0/0
8.6.2004 9:54

Pomesian

Re:
0/0
8.6.2004 9:56

habit

Re:
...bohuzel jsem to nevidel, ale moderuje tam Drtinova, co? No, tak to je fakt kapitola sama pro sebe - vzpominam si, jak kdysi moderovala neco s Dostalem. Tvarila se jako jeho zamilovana sekretarka, kdyz mel slovo on, nikdo mu nesmel skakat do reci, kdyz se do nej nekdo pustil, byl rezolutne utat... Myslim, ze na ni Ota Cerny nebude moc pysny, jeji vycvik tak trochu nezvladl....
0/0
8.6.2004 10:18

Náton

Re:
Nejsi ty ZdenekZaZa když tak věříš Železnému?? To je ten největší podvodník co dělá podrazy dokonce i na své obchodní partnery. Výsledkem je 10 mld. co budou solit daňoví poplatníci navíc.
0/0
8.6.2004 10:50

habit

Re:
... vec, kterou Zelezny udelal, neni ve svete zase tak neobvykla, a budeme si muset zvykat na podobne jednani na hrane zakona. Spis by me zajimala neobvykla ochota Spidlovy vlady platit, respektive neochota branit se.
0/0
8.6.2004 11:06

habit

Re:
p.s. a prispevek nevychvaloval Zelezneho, ale pozastavoval se nad vykonem moderatorek - ktery, jak je v CT pravidlem, je vesmes chaby.
Rad se divam na diskusni porady na CT. Je to spis jista forma masochismu.
0/0
8.6.2004 11:10

ZdenekZa

Krávy v ČT
Příspěvek se týkal ubohého výkonu soudružek Veroniky Sedláčkové a Evy Hrnčířové. Nevím odkud je vyhrabali. Kdyby tam posadili krávy z pražských ulic, bylo by to lepší.   "Nezávislost" a "nestrannost" ČT je obdivuhodná.
Kromě toho, pokud jde o Železného, dělá jen to, co je mu našimi zákony umožněno. Ve volbách určitě projde, ať se nám to líbí nebo ne. Je velice inteligentní a pokud bude dělat i v EU "podrazy" ve prospěch ČR, pak je tam nepochybně víc platný, než ospalý estébák Falbr.
0/0
8.6.2004 11:45

metafrik

nevolit
ODS a KSČM. Jak je možné že EP bude plný českých bolševiků, spolu s recyklovanými mediálními "osobnostmi" a mediálními tuneláři? Věru bolševik zůstane bolševikem a lukrativní "boj za národní zájmy" v parlamentu bez pravomocí a bez odpovědnosti je pro něj tou nejvyšší metou!!! nevolit...
0/0
8.6.2004 9:52

smějící se bestie

já sem medvěd
Připojí se ke mně ještě pět medvědů ??? a půjdeme volit. Hádejte koho ??? :-)
0/0
8.6.2004 9:43

mike-š

Re:
hehe, no dobrý. :-) Jo, taky budu medvěd. :-)
0/0
8.6.2004 9:46

Nicker

Volby
Včera jsem viděl poslední a nejzábavnější část pořadu volby do EU. Partička se tam slezla opravdu skvělá.Tři trestně stíhaní (Sládek,Železný,Kožený) a jedna porno star. Opravdu se rozmýšlím, že založím ligu za přejmenování tohoto státu na Absurdistán. Za Koženého tam seděl nějaký blábolista, který ani neuměl česky a oba zločinci (Železný,Sládek) svorně tvrdili, že jdou do UE hájit české zájmy a v žádném případě tam nehledají imunitu. Sládek se navíc ještě dojemně a kajícně omluvil za "drobné" chybky v komunální politice. O duchaplných výrocích Dolly se nebudu ani vyjadřovat. Když nad tím přemýšlím, opravdu nevím koho zvolit. Snad krávy,aby získaly imunitu proti BSE,jak tady někdo před časem vtipně napsal . Ze staré garnitury a jejich blafů je mi zle.Komunisticko tunelářská ODS,psychopatičtí socani,nebo klerofašisti a pak ta největší hrůza - rudá záře nad Kladnem - KSČ. Ale musel jsem se zasmát, když jsem si představil jak v EU vedle sebe sedí křivohubý Ransdorf a mlsně čumí do výstřihu Dolly. . Vím, že je to složité, ale zkusme vybrat nějakou jinou stranu, která ještě na politickém nebi nesvítila. Co můžem ztratit ? V podstatě nic,horší už to být nemůže a i když to nedopadne a ty staré strany si zase přerozdělí hlasy těch nových, přece jen míra toho přerozdělení by je mohla postrašit. Jde jen o domluvu nás dole, nic víc.
 
0/0
8.6.2004 9:17

Pomesian

Re:
"zločinci (Železný,Sládek)" zatím jim nikdo nic nedokázal a ani je nikdo pravomocně neodsoudil, být tebou byl bych opatrnější ve výrocích, zatím.
0/0
8.6.2004 9:21

Nicker

Re:
Ty ses včera přistěhoval z Marsu ? Ale i tam přece musela dorazit zpráva o těch 10 miliardách. Tak velkou černou díru přece nelze přehlídnout
0/0
8.6.2004 9:24

majklos

Re: Aha.. pán si zřejmě nevšim že 10 mld prohrál stát za to že ,
nedokázal ochránit zahraniční investice , a ne Železný.. tak si stěžuj u našich profesionálů ve vládě, chlapečku...
0/0
8.6.2004 9:37

hasmen

Re:
A co když nedokázaly vlády po revoluci ochránit naše investice - to Ti nevadí?
0/0
8.6.2004 9:41

majklos

Re: ale samozřejmě.. ale tady se teď bavíme o železném..
0/0
8.6.2004 9:49

Nicker

Re:
Je to jedna banda,Ti ve vládě Železnýmu  umožnily vytunelařit 10miliard (mimo jeho jiné trestné činy) a všichni se teď smějou lidu jak to za ně platí. Ono v podnikání neplatí jen takové ty občanské zákony ale platí tam i zákony jako neodůvodněné obohacování (viz tunel Diag),porušování běžných postupů apod. Železný je normální zločinec, který zcela vědomě podrazil svoje partnery a tyto postupy jsou ve světě a obzvlášť v Americe trestný čin. Ve Švýcarsku už by dávno seděl, přestože tam na tohle taky není speciální zákon. Ale je to očividný podraz a v opravdu svobodném a demokratickém světě je to prostě trestný čin. A může mi každý říkat co chce - Železný je mafián a tohle je podraz jako hrom - je to postup,který je dělán, aby očividně poškodil druhou stranu a to je trestný čin. (možná i v Ugandě ) Takže Železný patří do basy.Už jen za to, poškodil Českou republiku v zahraničí. A teď chce do EU ?  Tak na Sibiř,tam by snad neškodil šmejd.
0/0
8.6.2004 11:44

Vaclav Hanus

Re: stat mel na ochraneni investice..
...nastroj Radu pro RTV. V teto rade sedeli lide, ktere mel 'Zelezny na sve vyplatrni pasce' Bylo to ovsem vyplatni paska v ustni podobe, a tak se to ted zpetne tezko prokazuje. Neni prekvapujici, ze je to zpusob 'rizeni' jaky se sveho casu puzival na Sicilii a pozdeji v Chicagu.
0/0
9.6.2004 7:46

Vaclav Hanus

Re: a jeste dodatek
I kdybychom dali stranou predchozi argument, resp. pripustili, ze to uz nikdo neprokaze. Tak dale, opravdu si myslis, ze po celou dobu, kdy zelezny provadel cinnost neslucitelnou s ramcem 'ochrany zahranicni investice', ze o tom zelezny netusil? Skutecne si myslis, ze ja takovy prostacek. A nebo si myslis, ze provadel sve miliardove transakce a ze nemel poradne nastudovane veskere zakony a mezinaridni smlouvy, ktere se jeho podnikani dotykali? A nebo jinak, myslis, si, ze kdyz stat z nejakeho duvodu (treba neschopnost, pomalost..) neni schopen nejakou nekalou obchodni cinnost uhlidat, ze tim padem to nekalou obchodni cinnosti prestava byt? Ergo, kdyz je to za nekalou obchodni cinnost povazovano ve vsech okolnich civilisovanych zemich jako norma?
0/0
9.6.2004 8:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.