Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šaron propustil vzdorné ministry

Izraelský premiér Ariel Šaron odvolal dva ministry, kteří odmítali jeho plán na stažení židovských osadníků z pásma Gazy. Před nedělním jednáním vlády tak může počítat s těsnou většinou jednoho hlasu. Premiér chce do konce příštího roku vystěhovat jednadvacet sídlišť.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pinkshadow

Aláví vyzval k zastavení útoků
K ukončení útoků na koaliční síly v Iráku vedené Spojenými státy v projevu k národu vyzval v Bagdádu irácký premiér Ajád Aláví. „Napadání mezinárodních sil vedených USA a jejich dotlačení k opuštění Iráku by znamenalo pro Irák velkou pohromu. A to hlavně, když by se tak stalo dříve, než se plně vybudují (irácké) bezpečnostní a vojenské instituce,“ řekl Aláví. Poděkoval koalici za loňské svržení Saddáma Husajna. ...Kamil mi říkal, že američtí vojáci jsou pro Irák životně důležití ...hmm...
0/0
4.6.2004 19:58

ixikojj

Reakce na soudruha tajemníka
Prohlášení, které přednesl před Radou bezpečnosti OSN stálý izraelský zástupce v OSN, Dan Gillerman, 19. května 2004:
Pane předsedo, scházíme se zde jako obvykle na naléhavou žádost palestinského pozorovatele, pod palbou informací, lží a desinformací. V zájmu pravdy a objektivity musím uvést některá fakta. Chtěl bych zdůraznit, že čísla zveřejňovaná Palestinci jsou přehnaná a naprosto falešná. Mohu pouze vyslovit své zklamání, že někteří členové mezinárodní pospolitosti, včetně prohlášení připisovaných generálnímu tajemníkovi, se nechali svést palestinskou propagační mašinerií k chybným závěrům, které nemají zádnou oporu v reálných faktech. Uveďme tedy nejdříve na pravou míru fakta: V průběhu početné demonstrace několika stovek Palestinců, mezi nimi i mnoha ozbrojených, bylo sedm účastníků zabito, z nich nejméně čtyři byli ozbrojení teroristé. Ke srážce došlo, když dav mířil z centra Rafahu po hlavní ulici směrem k izraelské posádce v Tel-Sultanu. Demonstraci neorganizoval nikdo jiný než Palestinská samospráva, navzdory vyhlášenému zákazu vycházení.
 
0/0
4.6.2004 15:47

ixikojj

Re: 2
Přestože Izrael lituje každé ztráty na civilních životech, tato čísla je třeba vnímat v proporcích dnešního incidentu, k němuž došlo za silných útoků ze strany palestinských teroristů. Zatímco Izrael podniká akce proti teroristickým infrastrukturám na území Gazy za neuvěřitelně těžkých podmínek, teroristé proti nám operují z civilního prostoru, takže tragédie jsou téměř nevyhnutelné. Izrael vždycky usiloval a bude usilovat o minimální škody mezi nevinným civilním obyvatelstvem. Dokonce i ve válce je umírání nevinných civilistů politováníhodné, nemůžeme se však nechat klamat ani falešnými záminkami, ani matením pojmů a zaměňováním teroristů s těmi, kdo se snaží tuto metlu vymýtit. Je politováníhodné, jak někteří členové Rady spěchají odsoudit izraelskou reakci na pokračující palestinskou teroristickou kampaň, místo aby se zabývali akcemi, které onu zoufalou situaci vyvolaly a donutily Izrael sáhnout k obranným opatřením. Členům Rady se opět jednou předkládá k debatě návrh textu, který každého nezaujatého pozorovatele musí zbavit jakékoli iluze, že záměrem navrhovatelů je zlepšení situace v oblasti a podpora spravedlivého, trvalého a všeobecně přijatelného mírového uspořádání. Předložený jednostranný text kritizuje Izrael, aniž by výslovně a nedvojznačnou řečí odmítl palestinský terorismus, který si izraelskou reakci vynucuje. Palestinská delegace se opět uchýlila k jazyku, který zcela odmítá připustit sebemenší oprávněnost izraelských protiteroristických opatření.
0/0
4.6.2004 15:50

ixikojj

Re: 3
Řečeno bez obalu, toto křiklavě jednostranné gesto je spíš skvrnou na charakteru těch, kdo návrh rezoluce předložili Radě, a průhlednou ukázkou jejich pokrytectví, než výtkou na adresu Izraele. Izrael dnes stojí na území Gazy před pekelnými branami. Rada bezpečnosti se nikdy nezabývala nebezpečím pro mír a bezpečnost, jaké znamená pašování zbraní podzemními tunely z Egypta do Rafahu. Nesešla se, aby odsoudila příšerné zohavení těl izraelských vojáků, zabitých při likvidaci těchto tunelů. Nesešla se, když ozbrojenci unesli sanitku UNWRA minulý týden v Gaze. Nevzrušila ji ani bestiální vražda matky a čtyř jejích dětí, nevadí jí, že palestinské vedení soustavně šíří kulturu nenávisti a zkázy. Rada bezpečnosti neposlouží míru na Středním východě odsuzováním izraelských akcí a současným ignorovnáním násilí, terorismu a štvaní ze strany palestinského vedení. Tyto stále opakovné rituály terorismus jen rozněcují, místo aby byly podnikány kroky k jeho likvidaci. Pane předsedo, Izrael dnes v Gaze stojí před pekelnými branami. Jižní část Rafahu se stala vstupní branou pro pašování zbraní do oblasti Gazy. Od září 2000 Irán a Hizballáh, stejně jako palestinské teroristické organizace Hamás a PFLP používají podzemní tunely pod Filadelfskou silnicí k tomu, aby z Gazy udělaly odpalovací základnu pro raketové útoky proti izraelským cílům. Těmito tunely už byly propašovány stovky kilogramů výbušnin, stovky kalašnikovů, desetitisíce nábojů a tucty protitankových střel a pěchotních raket, které jsou naprosto neslučitelné s podepsanými dohodami a s jakýmkoli dalším mírovým vyjednáváním.
0/0
4.6.2004 15:51

ixikojj

Re: 4
Pro Izrael je tento ilegální obchod se zbraněmi nejen jako otázku humanitární, ale i záležitostí bezpečnostní. Nesmíme zapomenout ani na okamžik, že teroristé neohrožují civilní obyvatelstvo pouze v oblasti, kde útočí, ale i na uzemí, kde se skrývají a odkud jejich útoky vycházejí. Pro tunely v Rafahu je typické, že nejčastěji ústí do obytných domů, aby unikly pozornosti izraelských bezpečnostních sil, bez nejmenšího ohledu na nebezpečí, jaké to představuje pro palestinské civilní obyvatele. Vyústění je ukryto v koupelnách, obývacích pokojích a kuchyních. Otvory jsou zakryty deskami a hadry a maskovány dětskými postýlkami. Pašování objemných arsenálů v masovém měřítku a cynické zneužívání civilních prostor jako palebných základen nevyhnutelně vede ke ztrátám na civilních životech a je výrazem pohrdání právem obyvatel na život v klidu a bezpečí. To vede i k rostoucí nespokojenosti místních obyvatel s nečinností palestinských úřadů, které k této nezákonnosti pouze blahovolně přihlížejí. Pane předsedo, Izrael má povinnost bránit se proti útokům, které ohrožují nevinné životy. Nemůže si dovolit luxus nečinnosti a netečnosti. Tváří v tvář palestinské nechopnosti plnit své závazky aktivně potírat terorismus, zastavit válečné štvaní a zabránit pašování zbraní, musí se Izrael o svou bezpečnost postarat sám. Nerušený přísun zbraní teroristickým organizacím, včetně RPG, minometů, protitankových a protileteckých střel schopných zasáhnout celý vzdušný prostor Izraele, povážlivě zhoršil bezpečnostní situaci a představuje vážné ohrožení pro veškeré obyvatelstvo pásma Gazy. V posledních měsících palestinské teroristické organizace působící v Gaze přistoupily k systematické proměně celého pruhu v jedno velké odpalovací území pro střely a rakety schopné zasáhnout kterékoli místo v Izraeli. Co má podle zde přítomných zástupců mezinárodní komunity Izrael dělat? Sedět s rukama v klíně a čekat, až se tento hrůzný scénář naplní?
0/0
4.6.2004 15:52

ixikojj

Re: 5
Pane předsedo, pokud by Izrael dnes nic nepodnikl proti hromadění zbraní v Gaze, budou na naše města a domovy příští měsíc padat kaťuše. Cílem izraelských operací v Rafahu není nic jiného než překazit další přísun zbraní do Gazy. K tomu patří i demolice staveb, které jsou užívány jako palebná postavení proti našim vojákům nebo skrývají podzemní tunely. Od letošního dubna bylo v Rafahu odhaleno osm tunelů, kudy se pašovaly zbraně, navíc k jedenácti předchozím od začátku roku a k devadesáti dřívějším, objeveným od začátku intifády v září 2000. Právě tento týden jsme odkryli nový tunel, dlouhý 150 m, se čtyřmi výstupy do palestinských domů. Akce izraelské armády byly označovány jako „kolektivní trest“. Vyjádřím se jasně: tyto tunely představují kolektivní nebezpečí pro všechny obyvatele v této oblasti, ale vyžadují přesnou a účinnou odpověď. I když některá bezpečnostní opatření vynucená teroristickou hrozbou mohou mít nepříznivý dopad na palestinské obyvatelstvo, není to rozhodně jejich záměrem. Naproti tomu záměrné využívání civilních objektů k válečným akcím mezinárodní právo klasifikuje jednoznačně jako válečný zločin. Demolice civilních budov prováděné izraelskou armádou nejsou nahodilé ani svévolné. Jestliže takové objekty slouží jako palebná postavení teroristů, skladiště zbraní nebo úkryty tunelů, je jejich zničení vojenskou nutností. Podle mezinárodního práva jsou to legitimní vojenské cíle. Přestože to každý ví, je tato Rada svolána, aby proti Izraeli použila aplikovala odlišná měřítka. Izrael se ve svých operacích proti teroristickým infrastrukturám snaží minimalizovat jejich dopad na civilní obyvatelstvo. Nepoužívá plošné letecké či dělostřelecké bombardování, aby ztráty na civilních životech byly co nejmenší. Vystavuje tím své vojáky většímu riziku, aby zmenšil riziko pro místní obyvatele. Doplácí na to vlastními ztrátami, jako nedávno při pozemních operacích v Gaze, kde přišlo o život 13 vojáků, a nebyl to zdaleka první případ.
0/0
4.6.2004 15:53

ixikojj

Re: 6
Nasazení izraelské armády v Gaze kontrastuje s naprostou netečností a neochotou palestinské samosprávy učinit této hrozbě přítrž. Naopak, každému je jasné, že teroristické organizace pašují zbraně do Gazy se souhlasem a aktivní podporou palestinské samosprávy. Ti, kdo přišli o své domy, protože je poskytli pašerákům zbraní, dostávají od palestiských úřadů náhradou domy nové. Přes to všechno izraelský premiér nehodlá ustoupit od svého plánu vyklidit pásmo Gazy. Počátkem měsíce se zde v New Yorku sešli zástupci mezinárodní pospolitosti, aby tento plán prodiskutovali. Všichni se shodli na tom, že to bude znamenat zlepšení situace v Gaze jak pro Palestince, tak pro Izraelce. Palestinskou odpovědí však bylo vystupňování násilných akcí a teroru. Předevčírem Jásir Arafat vyzval svůj lid : „Terorizujte nepřítele!“ Vytrvalé odmítání jakékoli dohody, pašování zbraní ve velkém, triumfální průvody s roztrhanými těly izraelských obětí, střelba do těhotné matky a jejích dětí - to vše by mělo být dostatečně výmluvným signálem pro každého, komu jde o skutečný mír v naší oblasti. Naprostý a neskrývaný nezájem palestinské samosprávy zabránit těmto akcím je porušením nejzákladnějších lidských práv, morálky, podepsaných smluv a mírových plánů jako Cestovní mapa. Za takové absence jakékoli cti se mohou Arafatovi Mučedníci brigád Al Aksa a Islámští džihádisté dokonce pyšně hlásit k „hrdinskému“ útoku na těhotnou izraelskou matku a její čtyři děti od 2 do 11 let, rozstřílené z bezprostřední blízkosti počátkem tohoto měsíce v Gaze. Taková absence jakékoli cti stála životy Hatuelovy rodiny a bude stát další stovky životů, ledaže palestinské vedení konečně začne jednat s plnou odpovědností, nebo Izrael převezme plnou odpovědnost sám. Kdyby bylo palestinské vedení odpovědně splnilo, k čemu se zavázalo v první etapě Cestovní mapy, nemuseli být dnes izraelští vojáci v Gaze.
0/0
4.6.2004 15:54

ixikojj

Re: 7
Zdůrazňuji znovu: jsou to Palestinci, nikoli Izrael, kdo z civilních domů udělal vojenské cíle. Je to palestinské vedení, kdo vydalo své občany na milost a nemilost teroristům, kteří využívají jejich domů jako svých základen a jejich těl jako živých štítů. Izrael se tím však nedá připravit o své právo na sebeobranu. Pane předsedo, nejsme ve válce s palestinským lidem. Nejsme ve válce s jeho představou vlastního státu. Jsme ve válce s terorem, s lidmi, kterým nejde o vytvoření státu palestinského, ale o likvidaci státu židovského. Už skoro čtyři roky je Izrael terčem nelítostné a nelidské teroristické kampaně rozsévající smrt a zkázu, která nás stála téměř 1000 mrtvých a přes 6000 zraněných. Odpovědnému palestinskému vedení musí být konečně adresována jasná a jednoznačná výzva - ne rozpačitá a zaobalená jako v této typicky jednostranné rezoluci -, aby se k boji s terorem připojilo. Je na čase položit palestinskému vedení otázku, zda podněcování k teroru, pašování zbraní a tancování s údy židovských mrtvol přinesou něco pozitivního jeho lidu. Je na čase dát srozumitelně na jevo, že terorismus, dokonce i v palestinských městech pásma Gazy, je nepřijatelný. V atmosféře nenávisti, násilí a teroru je mír prostě nedosažitelný. Je charakteristické, že palestinské vedení se k tomuto principu přihlásilo, ale pak použilo všech možných prostředků a taktik, aby se vyhnulo plnění svých závazků. Co platilo v září 2000, platí i dnes: žádný pokrok nenastane, dokud palestinská samospráva bude používat svých prostředků a svého vlivu k povzbuzování násilí a teroru proti občanům Izraele. Děkuji, pane předsedo.
0/0
4.6.2004 15:55

ixikojj

Schirach nemluví pravdu
Schirach, který o patro níž přirovnal akci v Rafahu k řádění SS na Ukrajině buď podlehl proizraelské propagandě, kterou z úspěchem šíří v médiích levicová lobby léta úzce spjatá z Arafatem a představiteli arabských diktatur,jde o politického ignoranta nebo je to obyčejný provokatér, i když nechápu koho tady chce provokoval, neboť tady nezbývá než vyslovit politování.   
0/0
4.6.2004 14:21

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
Ve zprávě jsou zaznamenány celkové škody, spáchané na obyvatelích pásma Gazy, podle dokumentace sledovaného průzkumu v době od 1.1. 2004 do 31.3.2004, v článku jsou uvedeny zkráceně:
1. 129 padlých, z nich 25 dětí a 5 žen, 19 lidí zahynulo při atentátech a fyzické likvidaci. Jen v oblasti Gaza padlo 50 lidí.
2. 251 domů bylo zdemolováno a zničeno buldozerem, z nich 191 domů v oblasti Rafah.
3. 27 ha plochy zemědělské půdy bylo rozbagrováno, z toho 16 ha v oblasti Deir Al Balah.
4. 92 obchodů bylo zdemolováno, z nich 87 v oblasti severní Gazy.
0/0
4.6.2004 14:40

Flat Vamp

...
...ejhle - Saron!
0/0
4.6.2004 14:15

pinkshadow

málo používají sprchové kouty
...Kamil mi říkal, že Arabové nedodržují osobní hygienu v takovém rozsahu jako civilizované národy ...je to způsobeno odlišnou kulturou a tradicemi ...hmm...     
0/0
4.6.2004 13:41

MeowMan

Re:
Především je to způsobeno cenou vody, která je pro izraelské osadníky dotovaná a oni si mohou dovolit třeba vodotrysk před domem.
Palestinci platí řádově stotisíckrát více a mají problém sehnat dost vody na ukojení žízně.  
0/0
4.6.2004 14:43

Dan 1

Re:
A co ty, ty ses už ukojil?
0/0
4.6.2004 14:46

MeowMan

Re:
 Naposledy včera
0/0
4.6.2004 14:48

Dan 1

Re:
Gratuluji. Jistě při čtení nějakého veledíla Mgr. Bakaláře.
0/0
4.6.2004 14:51

MilacekLidu

Re:
Ne! Ale po návštěvě této stránky:
 
 
 
0/0
4.6.2004 14:58

sunka007

Re:
Nerekl bych. Asi ale nemaji takovou potrebu ji vykonavat tak casto jako ty s Kamilem kdyz si pocakate zadky. Sexualni zdrzenlivost a Ramadan jsem nekdy na prd.
0/0
4.6.2004 17:39

Schirach

smutné
Přes rádoby ústupné gesto a stažení několika stovek Izraelců nic nemění na faktu, že Izraelská armáda řádí v pásmu Gazy jako jednotky SS na Ukrajině v roce 1941. Myslím si, že izr. bourači domů a shazovači bomb na civilisty by měli poněkud umírnit své odporné nacistické praktiky. Je vidět, že je bývalí katani z Říše zjevně inspirovali. Kdyby podobné sviňárny dělal jakýkoliv jiný stát mimo USA nebo Izrael, už by proti němu byly schválené hospodářské sankce a US mírotvůrci by jej usilovně bombardovali. Stačí jen pár metrů zídky v Matiční a byl z toho celosvětový skandál, ale stovky izraelskými okupanty vražděných palestinců jsou asi v ,,pořádku"!
0/0
4.6.2004 13:37

jardahorak

Re:
Chudacci Palestinci. Jsou tak mirumilovni a pratelsti, ale ti hnusaci z Izraele jim porad nedaji pokoj... :-/
0/0
4.6.2004 13:47

sunka007

Re:
Presne tak. Nekdy jim ale z toho zivoreni rupne v kouli a spachaji atentat. No ja bych na jejich miste tak bych take uz nekolik okupantu postrilel. Sebrali mi zem, svobodu, moznost obzivy a jeste mi zbori dum.
0/0
4.6.2004 17:43

zpravodajec007

Re:
A tohle všechno jsi se dočetl na stránkách frátera Mamlasy nebo se vám přímo na pavilonu zjevil Jasínův duch?
0/0
4.6.2004 13:50

René, já a Rudolf

Re:
Promin, ale pokud nekdo prirovnava Stat Izrael k nacistickemu Nemecku, tak pro nej mam jen jediny vyraz: PRIMITIV.
Jakkoliv se Ti nemusi libit vojenske akce Izraele, tak jejich pomerovani s radenim nacistu je naprosto neprijatelne - zde nejde o kritiku Izraele, ale o urazeni a hanobeni Izraele a HLAVNE O SKRYTE HANOBENI ZIDU. Prirovnavanim Zidu k nacistum jen projevujes svuj ubohy antisemitismus, maskovany jako "svobodnou kritiku Izraele"
0/0
4.6.2004 13:54

grigor

Re:
Podle tve logiky se Zidum nesmi vytykat nic!Je to nekritizovatelny narod.Kazda kritika je a priori oznacovana za antisemitismus.Pokud reknu o nejake Zidovce, ze se mi nelibi, protoze ma prilis maly zadek a tlusty boky, tak budu antisemita?Kdyz reknu o nejakem Zidovi, ze ho nemam rad, protoze je arogantni, jsem antisemita?Podle Tebe jo, podle Tebe jsem skryty antisemita!Kdyz totez prohlasim o Cechovi ci Cesce, ci o treba Argentinci ci Argentince, jsem antislavista ci antilatinista nebo neco podobneho???Zide jsou narod jako kazdy jiny, cili, kdyz je nekdo srovna s nacisty, je to sice prehnane,ale zcela legitimni.At si to rika.Kdyz prirovnavali Milosevice k Hitlerovi, take ti to tak vadilo?Pritom je jasne, ze je to hovadina a Srbove se take mohli citit velmi dotceni, jakozto narod, ktery velmi trpel za nacismu, po Zidech a Polacich snad nejvice....
Mam pocit, ze mnoho Zidu a jejich apologetu jsou v podstate sprosti soviniste, jelikoz svuj narod nadrazuji nad jine tim, ze se prohlasuji za nekritizovatelne a kazdou,opkuji KAZDOU, kritiku a priori cejchuji jako antisemitismus!
0/0
4.6.2004 14:33

Dan 1

Re:
Tady nejedná o kttiku Židů jako etnika kvůli zadkům, ale o hluboce zakořeněnou náboženskou a politickou xenofobii. Jiak by Evropa nepořádala konference a neradila se, co stím.
0/0
4.6.2004 14:50

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
 a kdopak ty konference porada, ty kecale...
0/0
4.6.2004 14:52

Dan 1

Re:
To si tady v archivu jistě najdeš sám, soudruhu.
0/0
4.6.2004 15:02

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
nerikej mi soudruhu, dane
0/0
4.6.2004 15:07

Dan 1

Izvini, tovaryšč.
0/0
4.6.2004 15:09

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
chybi ti casy nedavno minule?
0/0
4.6.2004 15:17

Dan 1

Re:
Pravda, trochu mi chybí večerní erotické zprávy s líbajícím se Husákem a Arafátem, ale tobě to určitě schází víc. Ale že jsi to ty - mám to na videu a neprodávám porno draze.
0/0
4.6.2004 15:20

tajemnik letajiciho ostrova

Re:
no necham te u tveho porna s dvema oblizujicimi se vousaci o samote...
0/0
4.6.2004 15:33

Kanadan

Re: Schirach
Ty nevis,ze izrael ma vyjimecny status?.Muze si dovolit vrazdit a bourat a projde mu to.Za podobne radeni by jine staty byli davno bombardovani.
0/0
4.6.2004 14:14

Flat Vamp

Re:
...ahoj, Baldure.
0/0
4.6.2004 14:23

Flat Vamp

Re:
...sorry, to patrilo Baldurovi.
0/0
4.6.2004 14:31

Jindrich Hojer

Re:
  Tak tohle je fakt huste... 
0/0
4.6.2004 15:04

Flat Vamp

0/0
4.6.2004 16:48

Kanadan

Re: Flat Vamp
Nejsem Baldur von Schirach.To si mne zase s nekym pletes.
0/0
4.6.2004 20:14

pinkshadow

Colorado Springs
Potřebu a odhodlanost USA bojovat proti světovému terorismu potvrdil americký prezident George Bush. V projevu na vojenské letecké škole ve městě Colorado Springs prohlásil k novým leteckým důstojníkům: "Válka proti teroru se podobá velkým srážkám minulého století mezi demokracií a totalitarismem". Podle jeho slov "stejně jako v případě vražedných ideologií minulého století, také ideologie dnešních vrahů nezná hranice".   ...Kamil mi říkal, že snad nedojde k nejhoršímu a americká vojska se nebudou muset znovu vylodit v Evropě ...snad dokáže náš kontinent ubránit svou sbobodu sám ...hmm...   
0/0
4.6.2004 12:46

ixikojj

Dobře!
Nelze jinak než vyslovit premiérovi mírný obdiv. Prostě je to skutečný předseda vlády a nikoliv ořezávátko, se kterým si vláda a politické partaje mohou dělat co se jim zlíbí. Mohl by to být dobrý vzor pro Špidlu...
Navíc se Ariel Sharon obklopil velmi kvalitními lidmi i na jiných významných postech. O tom svědčí i  nedávný projev stálého zástupce Izraele v OSN Dana Gillermana těsně před přijetím rezoluce odsuzující zásah izraelské armády v Rafáhu. Doslovné znění v češtině, mimochodem jde o velmi poučné čtení, najdete tady: 
0/0
4.6.2004 12:30

pinkshadow

Re:
   
0/0
4.6.2004 12:46

ScipioAfricanus

1*
skvela ukazka logickeho usporadani prokazatelnych skutecnosti a nepopiratelnych souvislosti. Prave kvuli tomuhle spousta lidi nema Zidy rada - protoze sve argumenty dokazou jasne a presne formulovat a dolozit. To samozrejme ty intelektualne mene obdarene musi nutne nastvat. 
0/0
4.6.2004 13:18

Jindrich Hojer

Re:
No jo, holt nadrazena rasa je nadrazena rasa.
0/0
4.6.2004 15:06

fleret

Re:
souhlasim........
0/0
4.6.2004 13:24

MilacekLidu

Re:
Je to pořád jedna a ta samá písnička. Na jedné straně hodní a mírumilovní, ale všemi naprosto nepochopení Izraelci. A na straně druhé zlodušští a terorističtí Palestinci mající přímo ďábelskou schopnost dezinformovat a mást veřejnost.... Už je nudné na to reagovat. 
0/0
4.6.2004 13:27

fleret

Re:
.......to chapu,pravda je vzdycky nudna a blbe se na ni reaguje.......
0/0
4.6.2004 14:19

MilacekLidu

Re:
Co říkáš na tuto mírumilovnost ?
--------------------------------------------------------------
snění (na diskusi serveru Novinky.cz)
svůdné řešení jen si ale představte jak by jedna taková krásná nespoutaná řetězová reakce krásně vyřešila palestinskou otázku.... prostě se jen chvíly dívat jinam a ráno dělat,že se nic nestalo... druhý den všude mír a klid muslimští negramoti by se za pár dní zaorali do půdy... nebyla by to krása ? palestinci - poprvé užiteční většina palestinců by se navíc vypařila ... za pár dnů by z nich sprchlo ... jako déšt by byli konečně snad jednou užiteční ... stejně všichni chtěj umřít pro alláha ,ne ? všichni najednou se svým hodným strýčkem Alláhem... ta radostná tlačenice ... tam u něj do toho jemné palestinské mrholení poetická krajinka... ...veliká krása ... :o)
--------------------------------------------------------------
 
Hádej odkud to mám ?
0/0
4.6.2004 14:30

MilacekLidu

Re:
Nějak se to rozházelo, tak to zkusím znovu.
Co říkáš na tento projev mírumilovnosti ?
 
-------------------------------------------
 
snění (na diskusi serveru Novinky.cz)
 
svůdné řešení jen si ale představte jak by jedna taková krásná nespoutaná řetězová reakce krásně vyřešila palestinskou otázku....
 
prostě se jen chvíly dívat jinam a ráno dělat,že se nic nestalo...
  druhý den všude mír a klid   muslimští negramoti by se za pár dní zaorali do půdy...   nebyla by to krása ?   palestinci - poprvé užiteční většina palestinců by se navíc vypařila ... za pár dnů by z nich sprchlo ... jako déšt by byli konečně snad jednou užiteční ...   stejně všichni chtěj umřít pro alláha ,ne ?   všichni najednou se svým hodným strýčkem Alláhem...   ta radostná tlačenice ... tam u něj   do toho jemné palestinské mrholení   poetická krajinka...   ...veliká krása ... :o)   http://www.novinky.cz/diskuse/02/83/94.html ,21.04.2004 22:15 (většina reakcí byla cenzurou smazána) P.S.:moje mírová iniciativa "Vodík a Bagry" byla z Novinky.cz odstraněna úplně...   ---------------------------------------------------------- Hádej odkud to mám ?
0/0
4.6.2004 14:33

jezkovyvoci

Re:
Lapid: Demolition of Gaza homes must end   
By Gideon Alon and Aluf Benn, Haaretz Correspondents, and Haaretz Service 
Justice Minister Yosef Lapid on Sunday harshly criticized Israel's demolition of Palestinian homes in the Gaza Strip, saying it must end and warning that it could seriously damage Israel's standing in the world. 
Speaking at the weekly cabinet meeting, Lapid said Israel must halt the destruction. "The demolition of houses in Rafah must stop. It is not humane, not Jewish, and causes us grave damage in the world.
Specifying the potential damage in the international community, Lapid said: "At the end of the day, they'll kick us out of the United Nations, try those responsible in the international court in The Hague, and no one will want to speak with us.
Nelze jinak než vyslovit ministru spravedlnosti mírný obdiv. Prostě je to skutečný ministra spravedlnosti a nikoliv ořezávátko, se kterým si Šaron s máslem na hlavě kvůli obvinění z korupce může dělat co se mu zlíbí...
0/0
4.6.2004 15:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.