Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nedali Romce byt, musejí zaplatit

Firma Rental Company, které patří ostravská ubytovna Metalurg, je povinna zaplatit romské matce dvou dětí padesát tisíc korun a omluvit se jí za to, že jí odmítla pronajmout garsoniéru. Ostravský krajský soud totiž dospěl k závěru, že se dopustila rasové diskriminace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

xPainKillerX

uzenaci
Naco davat uzenacum byty, stejne za chvili vylamou okna a udelaj si uprostred obyvaku krb!!!
0/0
6.6.2004 14:08

Pomesian

IMO
A jen tak mimochodem, neměli by dostávat žádné peníze do ruk, ale mělo by se z jejich soc. dávek hradit nájemný,  jídlo a školní potřeby atd.
0/0
4.6.2004 13:51

Geno

Re:
Nic než souhlas.
0/0
5.6.2004 9:45

desailly

Jak pouzila 50 000...
se kouknete na odkaz od  sergej21 http://www.libereckelisty.cz/projekty/kal/zapisniky/nm.wmv
 
0/0
4.6.2004 13:39

Geno

Re:
Hmm... Ideální by byl zásah Městské Policie se sítí pro odchyt psů ;o) Tedy mám na mysli bezpečnost té cikánky, aby se třeba někde nebouchla nebo tak
0/0
5.6.2004 10:17

Pomesian

IMO
Nevím k čemu by měli dostávat byty, když si jich neumí vážit, je spousta potřebnějších než cikory. Ať si jdou bydlet do lesa, tam nenapáchají tolik škod. Samozřejmě jim taky zakázat vstup do měst.
0/0
4.6.2004 13:39

cheos

Re:
Ty si se zdul, ne ? Do lesa ? Abych se bál už i tam. Jen ať zůstanou, kde jsou, aspoň trochu jsou pod kontrolou.
0/0
4.6.2004 13:56

Pomesian

Re:
 Tak promiň.
0/0
4.6.2004 13:59

strgi

poradna
zajimalo by me,kde bere ta poradna penize na svuj provoz
0/0
4.6.2004 13:36

Pomesian

Re:
Z našich daní, nebo si myslíš že si je platí cigoši.
0/0
4.6.2004 13:40

paltt

Tak tady berou penizky !!!
http://www.poradna-prava.cz/home_sponzori.htm
0/0
4.6.2004 13:43

Al-ladin

Myslím,
že to tu firmu přijde levněji, než kdyby jí ten byt dali.
0/0
4.6.2004 13:27

strgi

Re:
no tak to 100%  
0/0
4.6.2004 13:37

bug01

no
navrhuji toto: všem, kteří rozhodli o odškodném, pro pani spoluobčanku, nastehovat do baraku, nebo alespon do ulice cikana. No a kdyby se jim to treba nelibilo tak by vyplazli zase odskodny. No ale jim to prece vadit nebude, nemuze, cikani jsou hodni, diskriminovani, ublizeni chudacci
0/0
4.6.2004 13:23

sunka007

Re:
Oproti tobe jsem v ciganske ctvri bydlel vice nez rok a takovy nocni klid jsem nikde jinde nemel. Krome neporadku na ulici tomu neslo nic vytknout.
0/0
4.6.2004 18:00

Džura - hrdina Pamíru

"losovat"
Já být na místě realitky, tak bych měl připravenou neprůstřelnou variantu - na byty je víc uchazečů, proto vás milá romko, zařazujeme též do slosování o volný byt. Ovšem do slosování může být zařazen jen ten, kdo správně zodpoví vědomostní otázku ( pak to není loterie podléhající schválení MF  ) - cože neznáte? - ale my vás přesto ponecháme v osudí - haha - notářka při tomto druhu slosování nemusí být dle zákona přítomna, takže byt č. xx vyhrává šťastný pár neromských manželů - losování bylo neveřejné za účasti vedoucích představitelů společnosti - neúspěšní žadatelé byli obesláni dopisy. další slosování se uskuteční cca za... dle počtu přihlášených na 1 byt .
0/0
4.6.2004 13:15

Džura - hrdina Pamíru

NEVEŘEJNÉ LOSOVÁNÍ
seženu si další dva " žadatele" na daný byt, kteří nakonec nebudou vybráni s " někým ", a vědí , že budou obesláni písemným vyrozuměním, že neuspěli - vylosovanou výhrou je samozřejmě ne byt, ale pronájem bytu
 
LOSOVÁNÍ - NÁHODA - TO JE TA NEPRŮSTŘELNÁ METODA NEJEN NA TENTO PŘÍPAD - BEZ NOTÁŘE - ŽÁDNÁ LIGA ČI CO SE NA LOSOVNÍ DLE PROPOZIC NEMŮŽE NIKDY DOSTAT
0/0
4.6.2004 13:22

Al-ladin

Re:
 Koukám, že v tom umíš chodit.
0/0
4.6.2004 13:30

vyrek

proč ?
Proč mne média někdy s.rou :
Protože ovládají myšlenky většiny prostějších lidí.  Trochu odbočím :
Vzpomíná si někdo , jaké byly antipatie před i v průběhu roku 1993 proti Slovákům ? Jen a jen "díky"  médiím. Dneska je klid a velmi dobré vztahy (u mne osobně byly vždycky výborné).
Proč ? Protože se nikde nepíše "Slovák uradl Čechovi nevímco" , "Čech ukradl slovákovi nevímco" .
Závěr : přeji si , aby přestaly existovat štvavé články a hlavně štvavé organizace, které se schovávají za roušku superhumanity.
Pochopitelně mi tento článek zvedl žluč, komu ne.
 
0/0
4.6.2004 13:07

vafla

Re:
Trochu se mýlíš, o antipatiích proti Slovákům by ti mohli vyprávět neúspěšní žadatelé o studium (na jejich místa byli přijati Slováci), a žadatelé o ubytování na studenských kolejích, kde Čech téměř nemá nárok!
0/0
4.6.2004 15:31

pakous

Re:
Behem hokejoveho MS to na diskusnich forech pripominalo vsechno, jen ne pratelske sousedske vztahy. Ale myslim, ze na tvem nazoru neco bude, ty nacionalisticke kydy se zvednou vzdy, kdyz se napise patricne podbarveny clanek, nikdy neprichazeji samy od sebe.
0/0
4.6.2004 16:05

iuos

hmm
nedali romce, byt musejí zaplatit
0/0
4.6.2004 13:05

bug01

no
jednal bych stejne. Cikan v dome znamena jenom problemy. To si prece nevezmu na triko. Znici mi dum, odstehujou se lidi, ja to budu muset zaplatit.
0/0
4.6.2004 12:58

GhorX

Ať platí, hlupáci
Za každou hloupost se platí a zaměstnanci realitky jednu dokonalou hloupost provedli. Celkem chápu, že cikánku odmítli; cikánské etnikum je zde profláklé tak, že předpokládat, že zrovna ona je v pohodě, by mohl jen totální optimista. Postup měl být tedy následující : cikánce mělo být řečeno, že "bohužel není nic volného, tedy něco je, ale jsou na to rezervace" a ať to zkusí za týden. Všem, kdo příjdou po ní, je pak nutné říct, že se "právě něco uvolnilo". Mimochodem, k nám přijímáme zaměstnance zásadně na základě pozitivního osobního pocitu z uchazeče. Je jasné, že pokud by se uchazeč dozvěděl, že jsme z něj neměli dobrý pocit a shodou okolností by to byl cikán, dopadli bychom stejně, jako realitka.
0/0
4.6.2004 12:57

Džura - hrdina Pamíru

teplej nebo ......
A co buzíci ? Kdyby přišli do ubytovny dva a řekli si o lepší bydlení a firma řekla, že buzerantům vzhledem k pověsti ubytovny a stížnostem obyvatel nemůže v žádném případě vyhovět, byl by to rasísmus?
0/0
4.6.2004 12:46

Milan44

rasismus
jedinej rasismus je od černé menšiny , která nás terorizuje ,
0/0
4.6.2004 12:40

Don Night

Majitel nemovitosti se nemůže
ve svoboné zemi rozhodnout koho ubytuje? Tak to už je trochu moc. Myslíte, že kdyby tam místo cikánů poslali třeba houmlesáka a vrazili mu do ruky těch padesát tisíc, tak by ho ten majitel ubytoval? Pochybuji.
Holt se nám to pěkně otočilo, před nedávnem byl árijec nadčlověkem, teď je nadčlověk cikán.
0/0
4.6.2004 12:38

UglyTroll

Můj názor:
Teď popíšu své pocity, nikoho nechci navádět a nechci, aby kdokoli bral mé názory za své. Cikány nesnáším, je to víc než odpad (většina), začíná se tu s americkými móresy a za chvíli tu budeme mít pozitivní rasismus. Ta společnost, která takto provokuje lidi je fakt sqelá, docela by mě zajímalo, kde berou peníze na provoz, kdo ji založil, možná by nebylo špatné na ně vytáhnout nějakou špínu a zlikvidovat je. Co když oni sami vymyslí situaci, pak si seženou cigoše a sehrají své divadlo, aby mohli něco vysoudit? A pro ostatní bych měl vzkaz: Když děláte pohovory atd. tak přemýšlejte, jak často se Vám po sobě ozvou uchazeči kteří mají stejně staré děti, mají stejný počet dětí, jsou zkrátka úplně stejní ??? Ta pravděpodobnost je fakt mizivá....  
0/0
4.6.2004 12:32

_Pete

Kdyby
cikánům tu garsonku dali a pak je vyhodili za neplacení nájemného, bylo by to legální a bez pokuty. Ovšem za těch 50.000 by pak garsonku museli zrekonstruovat, protože by byla totálně zničená. Takže je to z bláta do louže.
0/0
4.6.2004 12:08

pravicovy volic

Re:
keby im tu garzonku dali, za tyzden by sa do nej nastahovalo nacierno dalsich 20 ciernych pribuznych.Byt majitel tej realitky, nielen ze sa ospravedlnim ale aj iniciativne skusim tej ciganskej familii zohnat a na rok zadara prenajat byt v tesnom susedstve toho mudreho sudcu.
0/0
4.6.2004 12:32

_Pete

Re:
Aspoň by soudce poznal, co je to středověk
0/0
4.6.2004 13:16

Enver Hodža

Jak je možné
že já mám chápat mentalitu druhých a sám se přizpůsobit většině. Chtěl bych pracovat na černo, neplatit daně, občas vybydlet nějaký byt a v zápětí dostat nový, udělat si víkend v Anglii a chdit pro sociální dávky, ale to já nesmím, protože nejsem odlišné etnikum půjdu za to sedět.
0/0
4.6.2004 12:04

jarda_carda

Pan soudce, ty dámy
z nevládní organizace a různí Uhlové dosáhnou pravého opaku zamýšlených výsledků. Díky jejich protismyslným postupům se averze vůči jednomu jedinému nepřizpůsobivému, parazitickému etniku (což není obecný rasismus!!!) změní v otevřenou nenávist. Se všemi důsledky. Copak pan soudce snad nikdy neslyšel něco o psychologii? Že nemají páru ty slepičky, to se ani nedivím, no a Uhlové se tím dobře živí bez ohledu na konečné dopady.
0/0
4.6.2004 11:58

hasmen

Re:
Naprostý souhlas s celým příspěvkem  Ještě se budou divit,co my Češi zač (Škopková Marie)
0/0
4.6.2004 12:03

hasmen

Re:
jsme
0/0
4.6.2004 12:04

Maxinedobrota

jasně !
jestli je ale náhodou neplatěj sládkovci nebo naziskins
0/0
4.6.2004 12:21

Lion Xing

Tak jak to je?!
Já jsem majitel nemovitosti ... JÁ BUDU ROZHODOVAT O TOM KOHO UBYTUJU!
 
Za chvíli mě ty černý tlamy budou žalovat za to že si vedle nich nesednu v autobuse...
0/0
4.6.2004 11:50

UglyTroll

Můj názor:
Teď popíšu své pocity, nikoho nechci navádět a nechci, aby kdokoli bral mé názory za své. Cikány nesnáším, je to víc než odpad (většina), začíná se tu s americkými móresy a za chvíli tu budeme mít pozitivní rasismus. Ta společnost, která takto provokuje lidi je fakt sqelá, docela by mě zajímalo, kde berou peníze na provoz, kdo ji založil, možná by nebylo špatné na ně vytáhnout nějakou špínu a zlikvidovat je. Co když oni sami vymyslí situaci, pak si seženou cigoše a sehrají své divadlo, aby mohli něco vysoudit? A pro ostatní bych měl vzkaz: Když děláte pohovory atd. tak přemýšlejte, jak často se Vám po sobě ozvou uchazeči kteří mají stejně staré děti, mají stejný počet dětí, jsou zkrátka úplně stejní ??? Ta pravděpodobnost je fakt mizivá....  
0/0
4.6.2004 11:46

Enver Hodža

Na úřadě
pro Prahu 10 mi bylo sdělěno, že když j sem bílej svobodnej, bezdětnej a pracuju, tak nemám ani nárok na zapsání do pořadníku na byt. Není to tak trochu rasismus naruby.
0/0
4.6.2004 11:45

nikoo

Re:
Pokud ti řekli přesně to co jsi napsal tak pak to rasismus bez pochyby je!
0/0
4.6.2004 11:47

iuos

hmm
a t čeho je patrné, že ten byt nedostala protože je romka? že prá, co přišel po ní je bílý? měli tam jít ještě jiní romové, aby bylo jasně a zřejmě patrno, že je to kvůli pleti. třeba v tom byl jiný důvod
0/0
4.6.2004 11:34

harkonen

Re: něco na tom bude
sem slyšel od kámoše, že v ostravě žije několik skupin cikánů, kteří se mezi sebou nesnášejí. třeba olaši - to je prý šlechta a ostatní je musí poslouchat.jinak pokud vím tak většinou na těchto hotelových domech jsou ustaveny zástupci nájemníků a ti většinou dávají záruky za nové uchazeče. takže to mohlo být i tak, že to byla chudá cikánka která nějakým způsobem vadila jiným a bylo firmě doporučeno aby ji neubytovala. jak si jinak vysvětlit fakt, že v domech této firmy je až 70% cikánů? že by to byli rasisti?
0/0
4.6.2004 11:50

iuos

hmm
takhle to je  on totiž není cikán jako cikán nebo cikán resp cikán jako rom
0/0
4.6.2004 11:58

Maxinedobrota

Cóóóó ?
Kde jsou logické reakce pseudohumoušů
No tak mi řekněte jak ta "Organizace" měla postupovat :
  1. Záleželo jí na dobru oné cikánky a organizace jí chtěla zajistit nové bydlení. Tak zašli za majitelem a rozumně mu spolu s cikánkou domlouvali, že je slušná a bude tam žít spořádaným životem. Majitel přijal rozumné argumenty a po chvíli s ubytováním svolil, Organizace se za cikánku zaručila.
  2. "Organizace" přišla sprostě vydírat ! S cikánkou se dohodla, co má mluvit a jak vystupovat a co nahrávat. Posléze sebílí členové vyděračské organizace vydali slídit také, ovšem vydávali se za někoho jiného, čímž uvedli majitele v omyl. Podvodným vyděračským tahem pak od něj získali 50 tis.
Kde je pravda pseudohumanističtí slizové !?
0/0
4.6.2004 11:31

nikoo

Re:
Tak jak to popisuješ tak by pomohli pouze této jedné konkrétní osobě. Ale pokud to udělali takto tak se to dozví o hodně víc majitelů ubytoven, restaurací atd. Příště si nedovolí kvůli barvě pleti někoho neobsloužit nebo neubytovat. Naopak tento postup je dobrý a jen více takových rozsudků!!
0/0
4.6.2004 11:39

Maxinedobrota

Ha ha !
Jsi na hlubokém omylu ! Jen se vytvoří nové podmínky ! Ubytovny budou požadovat kauce třeba 100-200 tis Kč !Nebo vyplnění testu požární ochrany !
V restauracích budu u vchodu požadovat legitimaci člena.
Pri náboru kopáčů jim dám test ze zákoníku práce.
No a podobných "vychytávek" se dá vymyslet milion !
0/0
4.6.2004 11:50

Beneton

a co ženy s dětmi
když jde žádat žena s dětmi o práci tak ji žádná organizace nechrání ale každý ji vyhodí.Proč nepomůžou i v této oblasti
0/0
4.6.2004 11:27

nikoo

VÝBORNĚ
Poradna pro občanství to dělá dobře. Konečně se o tyhle věci začal někdo starat. Na www.romea.cz je kromě posledního případu popis dalších vyhraných soudů. JEN TAK DÁL!!!
0/0
4.6.2004 11:08

Pomesian

Re:
Zmiz ty čuně cikánský, je mi z tebe a ostatních uzenáču na zvracení.
0/0
4.6.2004 11:18

sunka007

Re:
Tak se temi zvratky udav, udelas tim svemu okoli velkou sluzbu a aspon neco ve svem bidnem zivote uzitecneho .
0/0
4.6.2004 11:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.