Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pěkně jste nám zavařili, řekl ministrův řidič

"Pěkně jste nám zavařili!" rozčiloval se na MF DNES řidič Jiří Prokop, jenž vozí ministra pro místní rozvoj Pavla Němce. Nelíbilo se mu zveřejnění fotografií, jež ho usvědčily z riskantních jízd přes dvojitou plnou čáru. Nepřiznal už ale, že chvíli před výtkou si znovu "zavařil".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

herulinka

Hlavně že mají na co se vymluvit.
Možná si tím vyslouží, že je budeme chtít všichni hned střílet. Ale opakuji znovu, taky jezdím do práce o chvíli dřív a nelítám pak jako prase. Nejhorší na tom je, že takovéhle nesmyslné myšky nedělají jen vládní řidiči, ale většina řidičů vozů typu BMW, Audi apod. A fakt si tím pomůžou o pár vteřin...
0/0
5.6.2004 6:47

ZooZoo

ministr a atentatnici
proc by mel nekdo spachat na ,,stojiciho,, ministra atentat?? Podle mne se kazdy tyhle hromade sracek vyhne a nechce do ni pichat dynamitem.. :-)
0/0
4.6.2004 20:00

Cedrice

Nechápu,
jakým právem maj ministři možnost používat majáček a porušovat tak dopravní předpisy? Chápu, že musím uvolnit cestu sanitce, požárnikům a policii ale proč nějakejm úředníkům? Tady se opět ukazuje že Všichni jsme si rovni, ale někteři jsou si rovnější. Já stejně jako ministr poctivě pracuju, platím daně, tak bych měl taky mít stejná práva. Ať si stejně jako já přivstanou nebo jedou MHD. Ten zákon bych okamžitě zrušil !
0/0
4.6.2004 19:02

herulinka

Re:
Jen s tím rozdílem, že oni poctivě daně neplatí, aspoň se často píše o jejich podvodech. A co se týká jejich úlev a všeho, co mají zadarmo nebo za směšnou cenu, tak o jejich poctivosti silně pochybuju.
0/0
5.6.2004 6:51

tap_tap

Jaci atentnatnici?
...atentantikum? Jakym atentatnikum, proboha? Jsme v Ceske Republice, nikoli v Americe, ten mluvci je fakt cvok. Atentantnici jsou spis ti vladni ridici.
0/0
4.6.2004 17:17

jariš

Ministři
Už zapomněli, že krátce po sametové revoluci jezdili na zasedání autobusem a zapřísahali se, že nebudou jako oni.  Z každého se staně svině, jakmile se dostane do politiky, protože pro všechny je prioritou vlastní prospěch na úkor služby voličům, jak tak okázele proklamují. Proto je potřeba, aby se jednou za čas to stádu vybilo a obnovilo mladými kusy. Ti si také nakradou, ale až se rozkoukají.
P.S. Tose samozřejmě netýká pouze vlády, nýbrž všech vrcholných orgánů.
0/0
4.6.2004 13:52

greenina

je to tak
Ten řidič měl víceméně pravdu. Takováto bulvární "senzační" odhalení před volbami jen nahrávají do rukou skutečným prevítům, kteří chtějí by se chtěli skrze nějaké malé strany přiživit na moci. Moc ve státě patří normálním, slušným a vzdělaným lidem, kterým už došlo, že tradiční silné strany, jako je ODS nebo ČSSD jsou jedinou možnou cestou, protože mají k dispozici dostatek prostředků a intelektuálního potenciálu k výkonu vlády. Dovede si představit, jak by vypadalo, kdyby se do vlády nacpala nějaká ministrana, která nemá ani na vlastní počítačovou síť? První, co by tato strana zkusila je, také si něco s dovolením nahrabat. Některé věci se mohou lidem nelíbit, ale aby lacinou kritikou někdo vytvářel podmínky pro další zhoršování situace v této zemi, není moudré.
0/0
4.6.2004 12:25

Zwerg

Re:
A kdepak v těchto stranách vidíš ty   normální, slušné a vzdělané lidi s "inteligenčním" potenciálem ? Mezi vrcholnými politiky, kteří neumí ani blafnout cizím jazykem ? (Je sice pár vyjímek, ale většina neumí nic). Nebo snad máš na mysli ty  tradiční silné politické vzdělance studující vysoké školy dálkově při zaměstnání ? Kde tedy jsou ti odborníci z velkých stran ? Já je nějak nemohu najít. Vidím pouze větší či menší šíbry, nefachčenky a různé další chytráky...
0/0
4.6.2004 13:41

chroustík

Panští kočí
byli, jsou a budou řidiči dobytkové. Jejich páni ovšem taky. Protože kdo neumí přetáhnout kočího bičem, je dobytek na entou. Jsem zvědav, kdy se stane první tragédie, aby ty spanilé jízdy přestaly.
0/0
4.6.2004 12:08

Smil

Re:
Proto jezdim v aute sam, jeste aby me nekdo za jizdy bil.
0/0
4.6.2004 18:25

TomasHorak

Stando Bravo
O pár kilometrů dál už jelo ministrovo BMW rychlostí sto a místy i sto dvacet kilometrů v hodině. A to bez blikajícího majáčku na střeše opravňujícího k porušování předpisů. K odpovědnosti za jízdu svého řidiče se Gross nehlásí. Prostřednictvím svého tajemníka Zdeňka Šarapatky vzkázal, že si v autě studuje materiály a jízdu svého šoféra nesleduje....  .....Jeho tisková mluvčí Věra Dušková uvedla, že Gross nemá čas. "Pro nás ale není důkaz tvrzení vaší redakce, zvláště když jste museli jet za ním, a tím sami porušovat předpisy. Pro nás by byl důkaz jen radar," řekla.
Pane ministře, jste vůl na entou, kde n > k, a k už přesahuje všechny meze!
0/0
4.6.2004 10:53

Al-ladin

Re:
Ta matematická věta je skvělá, a i pravdivá. :-)
0/0
4.6.2004 15:28

Micheall

Hehe, prej atentat ;o)
"Řidič jej takovému ohrožení nechce vystavovat. To by hodně nahrálo případným atentátníkům," dodal mluvčí.
 
To by me teda zajimalo, kdo bych chtel tyhle ministersky magory vrazdit ;o) Je to akorat alibismus jako prase, jak od toho mluvciho, tak od ministru, ktery tvrdej, ze nemuzou za to, jak ridic jezdi. Jeste ze na to MF upozornila, treba dostanou trochu pres prsty.
0/0
4.6.2004 10:43

Viados

To nevíte?
To nevíte, že i všechna ministerstva a vládu řídí řidiči? Ministři na takovéhle zbytečnosti přece nemají čas.
0/0
4.6.2004 9:41

aaa

zavidite?
jsem ridic limu.. a jezdim jak chce pan ministr, plati (a skoro vsude) koho chleba jis toho pisen zpivej, tak nas nechte zit, mame take rodiny ...
0/0
4.6.2004 9:35

TomasHorak

Re:
Doufám, že když řídíš limu... tak piješ limo...
0/0
4.6.2004 10:54

GhorX

Re:
Neřekl bych, že jde o závist. Spíš jde o vztah k člověku, kterému je naprosto jedno, zda někoho zraní, nebo zabije. O tom, jaké máte schopnosti nejlépe vypovídá zravotní stav ministra Svobody a čas, kdy některý z ministerských řidičů někoho přejede, se blíží. Mimochodem, měli byste si začít dávat pozor, hoši. Sám za sebe jsem se rozhodl, že ministerské auto nepustím, ani kdyby na mně mimo majáku blikal i ministr (baterkou). Prostě ne. A jsem si jistý, že zdaleka nejsem sám.
0/0
4.6.2004 12:35

svetrik

Re:
Osobne jsem vydal v nasi firme narizeni, aby auta s majackem nikdo nepoustel. Mame 8 aut. A meli by se tak zachovat vsichni. Urcite jejich prednost ma smysl, ale az prestranou jezdit jako prasata.
0/0
4.6.2004 13:27

rapesco

Proč jim to dovolujeme?
Pánové ministři, poslanci nejsou schopni přijít včas do práce? Výmluvy na dopravu, spoust u práce tady neobstojí. PROSTĚ MUSÍ VSTÁT DŘÍV. Už toj, že je někdo do práce vůbec vozí je obrovské privilegium. Proč ho ale zneužívají tím, že ohrožují NÁS VŠECHNY na životě???!!!!!  Že si čte na zadním sedadle materiály? To už měl mít stejně přečtené, pokud svoji funkci vykonává zodpovědně. A řidič? Ten přece nespěchá, jede podle příkazu. Neschopnost přiznat podíl viny, házet ji na jiné je neslučitelná s morálními zásadami, které se v této zemi (ne-?)dodržují. Jsou to zbabělci a vychcánkové. Měli bychom - MY VOLIČI - dát jasně najevo, že TAKHLE TEDY NE.
0/0
4.6.2004 8:45

Raffael

Zákon musí platit pro všechny
Pro všechny a bezpodmínečně. Dokud se i ty hovada nahoře nezačnou chovat slušně, tak to nelze čekat od národa.  Kdo má jít komu příkladem ? Politici voličům, nebo naopak?
0/0
3.6.2004 20:46

Al-ladin

Na druhou stranu
ale můžeme být rádi, že ti vládní lichokopytníci neřídí sami, to by teprv bylo rodeo.
0/0
3.6.2004 20:43

Raffael

Zatracený hovada
A nemyslím tím ani tak řidiče, jako spíš pány ministry. Neboť ti je samozřejmě nepřímo do riskantní jízdy nutí tím, že nestíhají. No a v momentě, když to praskne a provalí se to, tak melou (ministři) něco o tom, jak  si četli lestra a nevěnovali se jízdě a že to je vlastně věcí řidiče.  A to že "pan" ministr přijde k řidiči a povídá: "Pepíku - za hodinku musím být v Brně" - o tom už cudně pomlčí.  Hovada! 
0/0
3.6.2004 20:39

Zwerg

Atentát ? K smíchu....
Manévry se podle něho využívají proto, aby ministr nemusel stát dlouho v autě na jednom místě. "Řidič jej takovému ohrožení nechce vystavovat. To by hodně nahrálo případným atentátníkům," dodal mluvčí.
 
Kdo by asi měl zájem na ty naše trouby páchat nějaký atentát ?  
0/0
3.6.2004 20:33

Al-ladin

Re:
Myslíš kromě 10 milionů obyvatel téhle země? :-)
0/0
3.6.2004 20:40

Raffael

Re:
Kdo?
No přece vlastenec - idealista. 
0/0
3.6.2004 20:42

Raffael

Re:
Poslední atentátníkem zavražděný politik  byl protektor Heidrych. No a v mírové době první republiky ministr financí Rašín. Z toho je jasně vidět, jak obrovské riziko těm našim páprdům hrozí...Takže tomu samozřejmě musí předcházet přejížděním dvojité bílé, jízdou 270 km/h a nejlépe  po tramvajovém pásu. To je přeci pochopitelné.  
0/0
3.6.2004 20:54

PlayerONE

hmm...
nikdy to nebylo jiný a jiný to nebude !!!
0/0
3.6.2004 20:22

ZdenekZa

Ministerká PRASATA
Další komentář není třeba.
Komunisti=komunisti
Socani=ULTRAkominusti
Zlatí komunisti.
0/0
3.6.2004 19:47

rudlanka

Citát
Jan Amos Komenský - učitel národů napsal citát: "Všeliké kvaltování, toliko pro hovada dobré jest." Platí to stále.
0/0
3.6.2004 19:46

Rada8

to mě teda dostali
vzhledem k tomu, kolik bylo za posledních 50 let u nás atentátů na ministry, je opravdu obava atentátu při stání na červenou nebo v zácpě dost pádnej důvod k tomu, aby ohrozili životy lidí kolem
0/0
3.6.2004 19:22

Zwerg

To je opravdu drsná arogance a sprostota
"Možná se tyto akce, které jsou pro běžného smrtelníka dopravním přestupkem, zdají nepochopitelné, ale řidiči je občas musí dělat kvůli bezpečnosti ministra," hasil pak problém mluvčí ministerstva obrany Ladislav Šticha.
 
To je arogantní hajzl!
0/0
3.6.2004 18:30

Al-ladin

Re:
Jaký pán, takový kmán.
0/0
3.6.2004 18:37

juliojulio

Re:
ano máš pravdu je to arogantní hajzl a prase. Nejsou snad slova na to co si dovolují. JO a ten ministr je blbej jako tágo, nemá ani základní znalosti ze školy. JUlio
0/0
3.6.2004 19:38

juliojulio

jsou to prasata
a jako prasata nepatří na silnici je to jenom odraz toho co na silnicí jezdí.
Julio
0/0
3.6.2004 17:43

goodfellas

Nejhorší
na tom je, že místo aby sklopili uši a aspoň naoko se káli před veřejností, tak ještě machrujou. Až rozstřelí Škodovku s pětičlenou rodinou tak se budou divit k*****i z****ý.
0/0
3.6.2004 17:40

Al-ladin

Re:
Proč by se divili? Ještě budou rádi, že si můžou koupit novou audinu. Svině.
0/0
3.6.2004 18:36

AlienDUDE

dyk vip security
to je ale pravda - jen kdyby meli cisty svedomi nemuseli by jezdit do prace v tancich a preventivne uhybat odstrelovacum ci nastrazenym trhanym trhavinam   ja bych na jejich miste jezdil do prace kanalama.
0/0
3.6.2004 16:48

AlienDUDE

Re: brb
0/0
3.6.2004 16:49

kolemjdouci1974

humus!!!
spidla zveda dane, standa se prohani s houkackou po praze a komousi vylezaji na slunicko!!! no hnus co se deje v teto zemi. at uz jsou volby a levicaci jdou do....
0/0
3.6.2004 13:47

Al-ladin

Apropó,
určitě těm řidičům zavařila MF Dnes? Nezavařili si náhodou ti řidiči sami?
0/0
3.6.2004 13:27

Al-ladin

a co lupiči?
Když mám strach, že mě př stání na křižovatce přepadne lupič, tak teda můžu projet na červenou? Díky za upozornění!
0/0
3.6.2004 13:21

postmortem

atentátník
Možná ministři ani tak nemají strach z atentátníka, jako spíš z možnosti, že si jich ve stojícím autě všimne nějakej kolemjdoucí zdravě nas..nej občan, vytáhne ho za kravatu ven a dá mu pořádnejch pár facek...
0/0
3.6.2004 12:47

Kleki Petra

Re:
 Přes celou sisku!
0/0
3.6.2004 13:24

Templ

To bych chtěl vidět
toho atentátníka, který by škodil ČR atentátem na ministra....tak blbí přece nejsou.
0/0
3.6.2004 12:27

piskyn

NO COMMENT
Takhle sem dlouho nezasmal. Hlavne ten konec s atentatnikem!!!
0/0
3.6.2004 12:14

uran235

Re:
Skoda jen, ze nejvic se smejou pani ministri. Jezdi jako pr.sata, nestydi se rict takovouhle hloupost do novin a jeste je za to kralovsky platime.
0/0
3.6.2004 13:01

baretzip

Když by mi to tam takhle strčil
nějakej imbecil z vlády, tak ho klidně nakouřím.A když mě nebudou chtít zaplatit škodu, tak na ně podám trestní oznámení klidně několikrát a tak dlouho je budu práskat TV, že by byl zázrak, aby ten debilní fízl, kterej to řídí aspoň nepřišel vo prémie.Jinak souhlasím, tyhle auta naprosto ignoruju.A gdyby ty imbecily někdo někde sejmul, tak by to pro společnost stejně nebyla žádná ztráta.
0/0
3.6.2004 12:01

uran235

Re:
No a pak z nasich dani zaplatime 2 miliony za opravu auta a dalsi prachy za statni pohreb.
0/0
3.6.2004 13:04

FYVM

Tohle by snad o nasich ministrech nerekl ani WUUUUUL korunovany
Manévry se podle něho využívají proto, aby ministr nemusel stát dlouho v autě na jednom místě. "Řidič jej takovému ohrožení nechce vystavovat. To by hodně nahrálo případným atentátníkům," dodal mluvčí. Tohle faku může vypustit z úst jen policajt. Velmi rechle se varci celeé vnitro do "starých dobrých komunistických dob" kdy si delalo vnitro co chtelo. Nakonec kdyz MV řídí největší mafián v zemi proč ne.  
0/0
3.6.2004 11:54

skoli

atentat
Jedinej atentat ktery by nekdo chtel na tuhle vladu spachat je vysrat se na ne :-))
0/0
3.6.2004 11:51





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.