Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Z mostu letělo sako, mladík neskočil

Hasiči, záchranáři i policisté ráno zasahovali na pražském Nuselském mostě. Na jeho oplocení seděl mladík, který chtěl ukončit svůj život skokem do čtyřicetimetrové hloubky. Jeden z hasičů byl zavěšený na autojeřábu, připravený mladíka zachytit, kdyby se ke skoku odhodlal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hovnival-

@@
meli ho nechat skocit. nechapu, proc sebevrahum porad brani. kazdy si muze se svym zivotem delat, co chce. akorat nesmi ohrozovat ostatni. proto by sebevrazi meli byt ohleduplnejsi a vyuzivat mista, kde pri sve sebevrazde nikoho nezrani a neposkodi zadny majetek.
0/0
27.5.2004 20:57

LionLady

Re:
co vy jste to za lidi? Někteří z vás by zasloužili pár facek!
0/0
28.5.2004 20:32

iuos

hmm
0/0
27.5.2004 14:38

iuos

hmm
a co se stalo s tím sakem? ukradl ho někdo?
0/0
27.5.2004 14:39

cochran

kviz
AC Sparta PRAHA - vyber co je spravne
a) ovlivnuje zapasy ve svuj prospech.
b) ma cenne kontakty na svazu, mezi arbitry, agenty atd., ktere vyuziva necestnym a protipravnim zpusobem ve svuj prospech
c) tesi se diky nesportovne a casto v rozporu s pravidly ziskanym sportovnim pseudouspechum podpore radobysponzoru typu polostatniho Eurotelu, ktery sype do jejich pokladny rocne 50 mio kc, coz by vetsine nasich prvoligovuch klubu pokrylo rocni rozpocet.
d) poskozuje svymi praktikami obraz nasi ligy
e) zije na ukor ostanich fotbalovych klubu
f) uplacela prokazatelne jiz v minulosti
g) jde o postkomunisticky klub, tesici se po desetileti podpore politickych pohlavaru
h) rekonstruovala svuj stanek na Letne na cerno.
f) plati a) az h)
0/0
27.5.2004 14:31

Axlboy

Re:
.....super konečně to někdo vyřešil, policie už nemusí vyšetřovat, uf, tolik peněz se ušetří, ted tu ještě zvařejni ty důkazy co máš a soud si s tim poradí .................. teda pokud ty důkazy máš protože jinak si ze sebe právě udělal omezeného blbe*čka :))))) hahahaha
každej je tak chytrej a ví o tom kuloví :)))))))
0/0
27.5.2004 14:39

m6a6r6a

Re:
No tak na druhou stranu snad nepotrebujes dukazy ze se v lize podplaci co se da(samozrejme nejen Sparta). Nebo myslis ze je cista? To bys pak byl za blbecka ty.
0/0
27.5.2004 14:46

Axlboy

Re:
neřekl jsem že se nepodplácí, jen se mi nelíbí ty hospodské kecy, pokud má důkazy ať je zveřejní, ale do té doby jsou to jen plky a dohady .................. a na tyhle závěry nemá právo bez důkazů nikdo, je to daň za demokracii, i když je to všeobecně známé nemůžeme je za to potrestat, protože by to byl hrozný precedens, potom bychom dopadli jak za Nerona v římě, nebo za dob Inkvizice kdy stačilo pouhé udání nebo pomluva a to snad nikdo nechce .......................
mě prostě zajímají věcné důkazy a ne jen plky co se dají vést u piva v hospodě
0/0
27.5.2004 14:55

m6a6r6a

Re:
Ja nerek at je odsoudime, jenom nevim proc o tom nemluvit kdyz o tom vsichni vime. A kdyz chces dukazy: ja svuj prvni prodanej zapas(kdy sem o tom vedel) hral nekdy v 16,mozna 17, tak co pak chces v 1.lize kde se tocej takovy prachy?
0/0
27.5.2004 15:01

Axlboy

Re:
jojo tu zkušenost mám taky, ale do první ligy nevidim a nechci generalizovat, možná že ne všechno je uplacený a ne všichbni jsou zkorumpovaní :)
0/0
27.5.2004 15:12

masster

e)?
Žije na úkor ostatnich fotbalovych klubů? :))) To je dobrý, takovouhle blbost slyšim zatim poprvý :)) Ostatní už je trošku ohraný, ne?
0/0
27.5.2004 16:20

Michalll

Sebevražedný podnikatel je
také dobrý vzor takové naštěstí jen exhibice.
potřebuje policie i lasujícího příslušníka, stačí jeden, laso je rychlejší než úleková reakce, šetří se navíc nafta.  dávno tam měl být elektrický ohradník, občané dole mají právo na klidnější život, daně platí. rána by možná také spokojila potřeby klienta.
Ale především škola by měla nacvičit kam a jak se obrátit, pokud jeden chce smrt, či změnu, či něco ukončit, či ublížit.....učit pravopis na k ničemu, ten asi student zvládl, nezvládl život
poradenství po zničení širších rodin je nutná věc, i když na lidské krvi vydělává spíše oblíbený bulvární sektor, investuje do poradenství, bulvár lehhce omezí zisky a my přežijeme....život mezi mladými mrtvolami radost není
Michal, občeves, t. 603771186
0/0
27.5.2004 14:25

baretzip

A von neskočil?????????
to tam šel jen proto, aby byl f televizi?Gdyž už tam vylezu, tak nečumím a skočím, néé.
0/0
27.5.2004 13:57

Axlboy

Re:
HLOUPÝ příspěvek
0/0
27.5.2004 14:36

baretzip

Re: ty tam skoč taky
0/0
27.5.2004 14:49

weaktor

kdo je Rado_ ?
Rado_:
co ty seš za  člověka? buď je ti 16 a nebo seš zamindrákovyný jelito, který si doma kouše nehty nenávidí svět... jak můžeš něco takévho napsat? vadí ti, že hasiči a záchranáři zachraňují lidi? rozhodně se nezastávám sebevrahů - možná by ten kluk zasloužil i pořádnou pokutu, ale rozčilovat se nad tím, že jej někdo zachrání, to je fakt k pláči...
 
raději zaměř svou "drtivou kritiku" proti jiným věcem, které tahají daňovým poplatníkům peníze z kapes (výhody a bonusy státních zaměstnanců apod.) a ušetři nás příště takovým blábolům, které jsi tady vysypal...
0/0
27.5.2004 13:37

e-moe

Re:
Uf, díky za tenhle příspěvek, už jsem myslel, že tady jsou fakt jen skutečně jen hulváti.
 
Ráno jsem jel kolem něj a jsem rád, že to takhle dopadlo. Nikdo z nás neví, kdy mu rupne v palici a dopadne stejně. Ještě že je ten plot tak dobře konstruovanej, že se na něm dá bezpečně sedět třeba i celé hodiny a přemýšlet...  : )
0/0
27.5.2004 13:42

leonel

Re:
Nemusí rupnout v palici stačí mít kolem sebe stádo pitomců jaké se tady vyskytlo...
0/0
27.5.2004 13:49

m6a6r6a

Re:
Ale zas kdyz chce skocit(esli teda opravdu chtel), proc mu v tom branit? Ja bych se nerozciloval nad tema penezma, ale branit mu nemeli. Je to jeho rozhodnuti.
0/0
27.5.2004 13:52

Axlboy

Re:
jak jsem tu už napsal, bránit by se mělo, mnohdy se potom zjistí, že důvody k sebevraždě nejsou tak závažné a pokud to nezjistí tak to stejně jednou udělá, ale i kdyby to že mu zabráněj zachránilo jeden jedinej život tak to snad za to "omezování osobní svobody a bránění vlastnímu rozhodnutí" stojí .................. tohle je můj názor, jak jsem tu už psal, slyšeli jste snad o té 16 leté holce co skočila pod vlak, přišla o obě ruce a nohu :(((( život má zkaženej a určitě to za to nestálo
0/0
27.5.2004 14:33

m6a6r6a

Re:
Podle me nestoji za to kvuli jednomu zachranenymu zivotu nechat nekolik dalsich trpet.
A k te holce: problem neni v tom ze ji v tom nikdo nezanranil, ale v tom ze se ji to nepovedlo, takle ma zivot na hov-o, kdyby ji to vyslo tak uz ju nic netrapi.
0/0
27.5.2004 14:43

Axlboy

Re:
no já si myslim že i jeden život za to stojí, koukám se na to jinak protože jsem se do takové situace dostal, najednou jsem neviděl jiné východisko, ale měl jsem štěstí že jsem poznal někoho kdo mi pomohl a teď vim že ta situace nebyla tak vážná abych udělal něco hodně hloupého a myslim že tak 60 % z těch zachráněných se o to už nikdy nepokusí, psychologové dokážou hodně pomoct a jde jen o to najít řešení, ukázat tomu člověku že je možnost .................. jiná věc jsou lidé klteří jsou nevyléčitělně nemocní a nechtějí se trápit, ty mnohdy jiné východisko nemají
0/0
27.5.2004 14:51

m6a6r6a

Re:
Nevylecitelne nemocni sou bez debat, a u tech pripadu psychiky: rikas 40-60% neuspech/uspech, to neni zas tak presvedcivy. Tezko rict kdyz ty s tim mas zkusenosti. Ja to zas beru ze kdybys to udelal o povedlo se ti to tak zadny "ted vim, ze to za to nestalo..." by nebylo. Proste tak ze kdyby ho nechali skocit tak by mel 100% po starostech, takle to ma 40/60% ze se z toho dostane.
0/0
27.5.2004 14:59

Axlboy

Re:
no jasně problémy bych neměl, byl bych mrtvej ................ ale nestálo za to umřít, ted to vim a kdybych to udělal tak už možnost opravy nemám a lidskej život je vzácnej a stojí za to ho chránit
0/0
27.5.2004 15:11

1_130_202_135

Re:
Bude to nějaký Radko Pytlík... Ale mě stejně hned napadlo: Pod mostem sako, na mostě pako....
0/0
27.5.2004 13:52

krakra

KRAKRA
Další případ kdy se chtěl někdo ukázat (zviditelnit), jinak se to přece vysvětlit nedá.
Vysvětlete mi nikdo proč člověk kterej se hce zabít (skokem z nuseláku) se nakonec nechá chytnout nebo ukecat policajtem, hasičem atd.
0/0
27.5.2004 12:15

Axlboy

Re:
lidé nejsou dokonalí a mnohdy dělají zoufalé činy, holka která se v 16 chce zabít kvůli lásce taky nepotřebuje pomoc, dneska už snad víš, že dětské lásky za to nestojí .............. ten kluk mohl mít problémy a potřeboval je řešit a neviděl jinej způsob jak na to upozornit, raději ať vyjedou hasiči k tomuhle než aby si poslanci udělali za státní peníze hon v Židlochovicích (ten stojí 400.000 a myslim že je opravdu na ho*no, tohle alespoň pomohlo zachránit život) ..................
0/0
27.5.2004 12:19

krakra

Re:
Ten kluk se třeba z hecu vsadil že když udělá maturitu tak vyleze na ten plot a nechá okolo sebe skákat hasiče, - to vypadá nejreálněji.
0/0
28.5.2004 11:50

The Beast

co takhle
udělat pod nuselákem oplocené doskočiště pro sebevrahy a nad ním v plotě vystříhat díru, popřípadě ještě označit cedulí. Vždyť vedle sebe mohou spokojeně fungovat lidé chtějící i nechtějící žít. PS: Skákat z Nuseláku je stejně exhibicionismus!
0/0
27.5.2004 11:58

Barmann

plachta
Na co byli pod mostem hasiči s plachtou  Pod Nuselákem jim je na dvě věci. Jediné použití je, že až skočí, tak ho tou plachtou mohou přikrýt
0/0
27.5.2004 11:57

masster

Re:
:)) plachta se už hodne dlouho nepoužívá...
0/0
27.5.2004 16:17

seadoo

:)
ale to neni pravda... jen at jezdej... navic tady to nebyl sebevrah... ten kdo se chce zasebervrazrit, tak to udela... tadyty, co sedej u plotu jen vyhrozujou...
0/0
27.5.2004 11:54

Rado_

Proč?
Nechápu, proč za naše peníze vyjíždějí tyto jednotky, jan aby momentálně zachránili život někomu, kdo o něj stejně nestojí. Proti takovému plýtvání prostředků důrazně protestuji!! Co je mi po takovém ču*ákovi? Ať chcípne, lidí je dost a po takovém mi do breku nebude....
0/0
27.5.2004 11:46

iuos

hmm
to taky nechápu  co je to za systém, který nás nutí žít i proti naší vůli?
0/0
27.5.2004 11:51

Radgar

Re:
Souhlasím. Maximálně mohli dole postavit policajta aby odháněl lidi z místa možného dopadu.
0/0
27.5.2004 11:52

masster

Re:
Protože pod mostem jsou domy, ulice, benzínová pumpa, park a jezdí tam tramvaj a vlak. Co kdyby ten magor na někoho nebo na něco spadnul? Nemyslím že bys byl rád, že ti rozmlátil auto...
0/0
27.5.2004 11:52

pkacenka

Re:
Já ti to řeknu. Protože se do takovéto situace může dostat kdokoli takže i ty. Nikdy nevíš jaká situace k tomu člověka vedla a proto tyto lidi neodsuzuj. A tvoje kecy proti plýtvání peněz nejsou na místě. jsou jiné věci kde by se nemuseli plýtvat peníze.
0/0
27.5.2004 11:55

Rado_

Re:
Nevidím důvod, proč bych se měl zastávat duševně labilního exhibicionisty, aneb zabít se jde mnohem účinněji, ale hošánkovi šlo jen o publicitu, stejně jako těm živým pochodním.... Do pracovních táborů s nima, ony by je ty roupy přešly. Každý máme svůj život jen ve svých rukou a je jen na nás, jaxním naložíme
0/0
27.5.2004 12:00

Axlboy

Re:
hmmm, naštěstí to tak jak bys chtěl nefunguje, lidé nejsou dokonalí a mnohdy dělají zoufalé činy, holka která se v 16 chce zabít kvůli lásce taky nepotřebuje pomoc, dneska už snad víš, že dětské lásky za to nestojí .............. ten kluk mohl mít problémy a potřeboval je řešit a neviděl jinej způsob jak na to upozornit, raději ať vyjedou hasiči k tomuhle než aby si poslanci udělali za státní peníze hon v Židlochovicích (ten stojí 400.000 a myslim že je opravdu na ho*no, tohle alespoň pomohlo zachránit život) ..................
0/0
27.5.2004 12:09

Marťásek

Re:
No, je škoda, aby se zabil, když už do něj společnost investovala tolik, že to dotáhl až k maturitě. A nikdo nevíte, proč to udělal. Co když je to třeba oběť šikany? Nebo si prostě neví rady, teď se dostane do péče doktorů, jeho problém se vyřeší a on si jednou bude říkat, co jsem to byl za pitomce, život je krásný. A nesouhlasím, že lidí je dost, máme 2. nejnižší porodnost na světě a tady by se zabil mladý kluk.
0/0
27.5.2004 11:55

Rado_

Re:
Jo, investovali jsme dost, doufám, že ten výjezd zaplatí
0/0
27.5.2004 11:58

bengalsky_tygr

Re:
Souhlas
0/0
27.5.2004 11:56





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.