Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zahradil chce další diskuse na školách

Jan Zahradil se nedomnívá, že by svým vystoupením na čáslavském učilišti porušil zákon. Prý tam neagitoval za ODS, ale pouze informoval studenty o Evropské unii. Jeho kolega Hynek Fajmon má stejný názor. Ani ředitel školy pochybení nepřipouští.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

agent Bláha

zákon
tak nejdříve nám porušil zákon o agitaci na školách pan Zahradil a dnes i pan Rouček .No to je pěkný příklad občanům ,když mu zákonodárci  porušují  pravidla
0/0
27.5.2004 21:28

mtis

Rovnější z nás ...
... mňo mně teda nemůže nikdo vyčítat, že bych byl nějakým zastáncem Špidlas#spol., ale seznámím vás s rovným přístupem do kampaně pro eurovolby:
 
V našem tuctovém okresním městě ve kterém jest starostou reprezentant ODS se konaly v pondělí a v úterý propagační akce k eurovolbám.
 
V pondělí (kdyžjsem si šel na oběd) uviděl jsem ke svému překvapení na hlavní třídě řečnit Falbra a při odchodu z pohostinského zařízení v kroužku cca 30 věrných i našeho drahocenného premiéra.
 
V úterý takřka na tomtéž místě vložila mi do ploutve propagační leták spolu s vizitkou přítomného poslance za ODS Cabrnocha lepá děva. A když jsem šel z oběda ... ecce homo ... verbuňk naší nejspravedlivější a nejpravicovatější zněl i z místního - městského rozhlasu, který tedy rozhodně není stranický, ale městský.
 
Prostě my hoši, kteří spolu hovoříme a ti ostatní ....
 
Jinak všechno nejlepší našemu Euroodboji v čele s kolegou Zhradilem ... 
0/0
27.5.2004 21:20

turista-

Re:
no co. recneni na ulici i lepa deva s letaky jsou v poradku. ovsem mestsky rozhlas a seminare ve skolach, to uz ROZHODNE NE.
0/0
27.5.2004 22:32

OldFaker

Asi jsem hodně zlobil...
...když biologický odpad rázu Zahradilova mě bude representovat v Evropě, co si o mně mí belgičtí přátelé pomyslí.... No, že jsem idiot, když volím lumpa, pošlapávajícího zákony této země, slušnosti a principy politické soutěže.... Chci přímé volební právo a možnost rozhodovat o kandidátovi osobně!
0/0
27.5.2004 21:07

me2di

Bublina
Porad Zahradil,Zahradi,Zahradil....ale proc taky nepisou,ze dneska mel Spidla v ruznych skolach na Ostravsku ruzne besedy..............zase nejaka nafoukla bublina
0/0
27.5.2004 21:03

ramese

to je sranda
koukam ze se tam vubec nenudite http://www.xpress.cz/cgi-bin/xpress/xpress.fcgi?akce=clanek&ID_clanek=7223.... ja take ne ;o) hehe tak pekny jaro my uz tu mame leto!
0/0
27.5.2004 20:05

JRB

Obrazova galerie iDNES !
Uz jsem v zivote zazil ledacos........
Pred dnesni :obrazovou galerii "kandidatu"
na iDNES jsem ztratil dech,.................
V jedne rade:
Eurofob Zahradil, "podnikatel" Zelezny, pornohvezda,
komunisticky zlocinec, mezinarodni podvodnik
a silenec.......................................................!
Vizitka Zeme Ceske?????
Zajimalo by mne , kdo vydava tyhle noviny...................
Hanba, hanba, hanba, hanba, hanba, hanba, hanba.
A VY VSICHNI CHCETE  o p r a v d u Z TECHTO LIDI! VYBIRAT  "ZASTUPCE CR" do EP??????????????????????
0/0
27.5.2004 19:32

Doug Badman

Re:
Já nechci, ale většina lidí asi nebyla doma, když Pán Bůh rozdával rozum.
0/0
27.5.2004 19:44

Johny_S

Re:
Ona ani vládní koalice se moc nepřekonala. KDU matoucí voliče jakýmisi koláči a přitom zamlčující, že součástí frakce Evropské lidové strany bude i ODS (a pokud se stane zázrak a zvolí-li ji, pak též US). ČSSD nabízející podivuhodného skřeta Roučka a tátu Falbra, který by usnul vždy a všude, rušícího projev svého budoucího "evropského předsedy" chrápáním - za toho, ne za Zahradila, se budu stydět. O US radši nemluvím, jejich billboardy s postavou, která má na hlavě pytel, a strašákem, jsou vskutku pozoruhodné... Případně kariéristé typu kaslovců a Zieleniece (a propos, jak bude české zájmy hájit Polák, který se jasně vyjádřil, že bude usilovat o federaci?).
0/0
28.5.2004 0:09

cheos

Kdyby
Kdyby ti študáci byli co k čemu, tak ho i s celou předvolební agitkou pošlou do p... A nejen jeho, celou naši politickou reprezentaci.
0/0
27.5.2004 19:05

Borgh

No doufám,
že ten šmejd nebude taky zvonit u mě doma, aby mě informoval o EU...jehovisti už se taky uklidnili a nevopruzujou po domech, ale jenom stojí na hanbě u metra s těma jejich časákama...Ať si Zahradil stoupne s letákem k metru ne, to nikomu vadit nebude :o)
0/0
27.5.2004 15:31

Zahledeny

Nežvaňte o pravici
TAK ABY BYLO JASNO. ODS NEBYLA  A NENÍ PRAVICOVOU STRANOU.                                                 
 
0/0
27.5.2004 13:26

svecjak

propagace firem na VŠ
nemá někdo tušení, jak se posuzuje propagace firem na vysokých školách? např. když někdo jmenuje názvy firem a jejich výrobky? má to být placené, nebo se to vůbec nesmí?
0/0
27.5.2004 12:55

svecjak

Re:
při přednáškách apod...
0/0
27.5.2004 12:55

turista-

Re:
mam takovy dojem, ze mezi VS a SS je v tomhle rozdil. akademicka obec je samostatna a SS jsou statni. navic studenti VS jsou vic soudni lide nez ucni. na nejakou reklamu z ust prednasejicho hned tak nenaleti.
0/0
27.5.2004 22:37

greenina

A co na tom?
Na prezentaci názorů ODS není nic zlého. On neagituje za ODS, ale přibližuje lidem moderní životní filosofii a principy skutečné demokracie. Socialismus v hlavách lidí bohužel nebyl poražen a nezbývá než proti němu důsledně bojovat. Pan Zahradil nic jiného nedělá. Novináři by si měli raději všímat toho, že např. 15 let po revoluci vychází deník strany na jejíchž bedrech stojí největší pošlapávání lidských práv v dějinách.
0/0
27.5.2004 12:50

gablonzer

Re: vůbec nic
historie se stále opakuje, jsem starší ročník a tak vzpomínám jak tu a tam na školu v Berlíně přišel jakýsi Adolf a vyprávěl krásné věci o národním socialismu a o straně, která jej uplatňuje v praxi. A jak uměl přesvědčovat, málokdo pochyboval, vše dokázal jednoduše vysvětlit, nic nebylo složité! Domnívat se, že neagituje za stranu je nemysl. Straník zůstává straníkem i kdyby trakaře padaly. Váš Gablonzer
0/0
27.5.2004 13:52

M arek

Re:
Ty Greenino jsi tak blbý nebo to jen hraješ? Jestli ODS přibližuje lidem moderní životní filosofii a principy demokracie, tak jsem Gambodžský mecenáš. Děláš jakoby ODSáci byli něco jiného než přebarvení komouši. O žádnou demokracii jim nejde, chtějí si dále plnit svá Švícarská konta, proč si mislíš, že po revoluci nechtěli přijmout fungující ústavu západoevropských států ( kterou nám nabýzeli ).
0/0
27.5.2004 17:22

Blackshield

Re:
Tak nevím, jestli jsi tak vylízaný nebo ti to přijde vtipné... Jakákoli možnost je ale špatná. Tak si seber svou Gambodžu, Švícarská konta, mišlení i nabýzení a táhni zpět do školy!
0/0
27.5.2004 17:36

Doug Badman

Re:
hej ty kažlem na čežtynu v evropje pro tento jazik uš není mýzta. je sbitečně zlošitý ( nejtěšží v evropje ) tak co ho nesjednodušžit, aspoň se ho nekto bude učid. vihodíme jasikovedce a hned nám připude spousta peněs do rospoctu.
Jazyk je jen výrazový prostředek a gramatika je naprosto bezcenná. Zeptejte se rodilého anglicky mluvícího jedince na angl. gramatiku, bude vědět houby. To jen naši buditelé si mysleli, čím těžší jazyk tím lepší národ, opak je asi pravdou, protože Japonština by se jako světový jazyk neuchytila. Navíc čeština je po Národním obrození z větší části umělý jazyk pro který se až tehdy vymýšlely české vyrázy mnoha věcí.
Proto nehlťte na pravopyz, stejně je to magorina se kterou se minimálně po 9 let týrají děcka ve školách
0/0
27.5.2004 19:30

Alesek2004

Pro ty, co mají krátkou paměť
jen připomenu, že to byl právě pan Klaus, který mimo jiné prohlásil:
-neznám rozdíl mezi špinavými a čistými penězi
-více takových Kožených
-i přepsání "topný olej" na "nafta" na faktuře je práce
 
0/0
27.5.2004 12:49

greenina

Re:
Pardon - a vy shledáváte na těchto vyrocích něco nepravdivého? Vy znáte rozdíl mezi čistými a špinavými penězi? Znáte pana Koženého opravdu natolik, abyste jej mohl odsuzovat, nebo si jen necháváte zprostředkovat názor médii? A myslíte si, že dávat papíry do souladu se zákonem není práce?
0/0
27.5.2004 12:53

Borgh

Re:
tobě někdo úplně vymyl mozeček chudinko....
0/0
27.5.2004 15:26

Marťásek

Re:
Tomu, co nemá žádnou pamět a v hlavě nasráno, zopakuji po stopadesáté, že Klaus řekl
"nepoznám čisté peníze od špinavých, protože to na nich není napsáno". Já je také nepoznám a vy patrně také ne. Mrkněte se do peněženky a roztřiďte si špinavé od čistých ...
Zbytek udělali novináři.
0/0
27.5.2004 12:58

Vaclav Hanus

Re: trdit se nema, kdyz uz je mas v penezence...
...tridit se ma, kdyz je od nekoho prijimas
0/0
27.5.2004 13:04

xx

Volby
Včera jsem viděl volební spoty a ten ODS byl nejtrapnější...hlavně ta část kdy animovaní představitelé politických stran skákají o tyči....hnusná grafika a navíc vše opakovali třikrát za sebou ...asi podle svého velkého učitele který taky říkal UČIT SE, UČIT SE , UČIT SE
0/0
27.5.2004 12:13

LimonadovyJoe

Re: To říkal Lenin
a to je modla socialistů, komunistů a jejich koal. partnerů.
0/0
27.5.2004 12:15

xx

Re:
ODSákůtaky....to jsem taky Leninovci, jenom ale maskovaný.... 
0/0
27.5.2004 12:17

LimonadovyJoe

Re:
stále je to naše nejpravicovější strana a tím pádem i nejlepší.
0/0
27.5.2004 12:24

Alesek2004

Re: Kdo jsou?
ODS je taky bohužel strana tunelářů, zlodějů a jejich kamarádíčků (Kožený, Bartoška atd. atd.).
Za minulého režimu kradly miliony lidí po stokorunách (kdo nekrade, okrádá rodinu), dnes kradou stovky lidí po milionech. Nová doba! Především zásluhou ODS.
0/0
27.5.2004 12:35

JTR

Re:
To je pravda, kecy má pravicové, ale skutky to je tak na levo od středu, někde na úrovni ostatních partají . ODS zdiskreditovala pravicovou politiku min. na dvě generace voličů
0/0
27.5.2004 12:38

Blackshield

Re:
Tak si vol socany, ty kriple! Ale radši pak nechoď na oči normálním lidem, hrozila by ti inzultace.
0/0
27.5.2004 17:38

JTR

Re:
Typická reakce kreténského voliče ODS nebo KSČ - stejná pakáž. Pro info jsou i jiné strany než gauneři v parlamentu, kteří jsou stejni jako ty  - prostě primitivové!!!! A jdi si postěžovat Grebeníčkovi nebo na Hrad.
0/0
28.5.2004 7:46

M arek

Re:
A co Republikáni. ODS je dobrá akorát tak na strašení předpubertálních dětí.
0/0
27.5.2004 17:26

Enver Hodža

Re:
Máš pravdu, jsi Leninovec. Taky schizofrenik.
0/0
27.5.2004 12:27

LimonadovyJoe

Lidem je třeba vysvětlovat, kam nás socialisti dostali a ještě dostanou
a obzválště mladým lidem, kteří tak snadno propadají levicové agitaci.
0/0
27.5.2004 12:04

Enver Hodža

Re:
Naprostý souhlas
0/0
27.5.2004 12:07

paltt

Re:
Ano souhlas, ale melo by se konat v ramci zakonu. Ne takto, takto opravdu ne.
0/0
27.5.2004 12:15

StandaT

Re:
a některým je nutno vysvětlovat, že zákony platí i pro politiky.
0/0
27.5.2004 12:25

SocPredator

Re:
Nebuďte naivní, on si tam jen vyjednával svoje koryto
0/0
27.5.2004 13:08

M arek

Re:
Jsi tak blbý?
To, že jsme za ODS nedopadli na hubu, bylo jen proto, že jsme padali z větší výšky, kdyby totu vedli dál jedli bychom už jen kořínky. Jsem proto aby naše hlavní město byl Brusel. Hůř než u nás vládnout nebudou
0/0
27.5.2004 17:30

Blackshield

Re:
Tak si táhni do Bruselu! Jenže tvoje zkriplená vláda nutí Brusel i ostatním
0/0
27.5.2004 17:40

Alesek2004

V Klausových stopách
Pan Klaus si údajně za své přednášky na různých VŠ nechával i platit. Nevím jak pan Zahradil, ale faktem je, že tuneláři a oberzloději nikdy na nějaké směšné zákony pro "ty dole" nehleděli. Co pro ně nějaký školský zákon znamená? Cár papíru, stejně jako ty ostatní.
 
0/0
27.5.2004 12:03

Marťásek

Re:
Je to možné, protože všichni vysokoškolští profesoři si nechávají platit za přednášky. Každý se něčím živí a  vysokoškolský profesor se živí tím, že přednáší. Nevidím na tom nic špatného. Vy určitě za svou práci něco berete taky.
0/0
27.5.2004 12:59

ZdenekZa

Re:
Pan Klaus nebyl zaměstnán jako vysokoškolský profesor, ale jako vysoký státní zaměstnanec. Zneužíval všechno, co se zneužívat dalo. To je zásadní rozdíl a ukázkový případ konfliktu zájmů. A jak je vidět, je to dobrý vzor pro jeho pohrobky.
 
0/0
27.5.2004 19:36

Marťásek

Re:
Tak to bych a i ty bys měl znát konkrétní případ. Takhle je to jen plácání do větru. Pokud byl např. ministr financí, stále mohl klidně být na škole zapsán jako profesor a odučit např. 1 přednášku za semestr, když na to měl čas. Proč by ne? A pak je logické, že za ni dostane zaplaceno ...
0/0
27.5.2004 19:45

rakoska

Re: Alesku, jak
te tady tak ctu, tak se asi pilne ucis na zaverecne zkousky nebo k maturite, vid a beres nas tu za oponenty...mozna nekdy za par let si to rekneme, az prijdes /mozna/ k rozumu a poznani...
0/0
27.5.2004 20:28

dustine

zákon byl porušen
školský zákon přímo stanoví: V  základních  školách,   v  základních  uměleckých  školách, učilištích, středních školách a  speciálních školách není povolena činnost politických stran a politických hnutí.
Pokud se představili, že jsou z ODS, zákon porušili bez ohledu na to, jestli někoho přesvědčovali, jak volit. 
 
0/0
27.5.2004 11:44

poiuztre

Re: agitace neppovolené?
Jde o běžné agitace, kryté různými názvy např. Beseda o EU,-. minulý týden byl v Kopřivnici kandidát do parlamentu EU za ODS ing. Knižátko, kterému to domluvil místostarosta za ODS Mgr. Bureš.
0/0
27.5.2004 12:33

333

Re:
V kterém paragrafu, zákon 29/1984 mám před sebou a nenašel jsem to tam
0/0
27.5.2004 13:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.