Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Záchranáře napadl muž podnapilé řidičky

U Mníšku pod Brdy byl v úterý večer napaden další záchranář. Zkopal ho otec dvouleté dívky. Napadený je v pracovní neschopnosti, má pohmožděnou páteř a holeň. Podle policejního mluvčího Prahy-západ Jaroslava Vokáče je napadení zatím kvalifikováno jako přestupek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

SpaceHacker

Jednalo se cikány, ale
to všichni bojí napsat, protože normální člověk má všchno zaplacené a je rád, že někdo pomáhá jeho dítěti.
0/0
27.5.2004 16:49

Zkazius Catrix

Vysvetleni
Duvody, proc je nezadouci pritomnost cizi osoby v sanitce (a obzvlaste pritomnost takovehoto jedince) nejsou vubec nepochopitelne. Jednak byl taky ozraly a pak, pritomnost kohokoliv dalsiho ve voze RLP je nezadouci z mnoha duvodu (hygienicke, legislativne pravni atd...). Zde by mela trochu vic zapracovat osveta, aby se lidi necpali do sanitek, kdyz tam nemaji co delat. Obzvlaste ve stavu, ve kterem byl ten hajzl. Pokud chcete o teto problematice vedet vic, kouknete na   http://www.uszsji.cz/  a kliknete na "Tiskova prohlaseni". Je to tam vcelku pochopitelne popsano.
Domnivam se, ze (nejen) zachranari jsou cim dal tim vic alergicti na podnapile osoby, ke kterym musi denne nescetnekrat naprosto zbytecne vyjizdet. No a ted si predstavte, ze mate v aute nalozene tezce zranene dite, kteremu poskytujete osetreni, cekate na vrtuli a najednou pribehne opily jedinec a neurvale se vam cpe do vozu a neda si nic vysvetlit a okamzite agresivne zautoci. Proste tihle lide si dnes mysli, ze jim je dovoleno vse (a nase "zakony" tomu jen napomahaji) a podle toho se taky chovaji. Bohuzel, policie, jako obvykle, byla kdovi kde... Dopravka ma dojezdove casy v radu hodin a bezne hlidky na tohle nedostanou rozkaz jet, pokud o to zasahujici jednotky primo nepozadaji (napr. kvuli rizeni dopravy na miste nehody). Pak to ale takhle vypada.
A o tom "prestupku" se radsi ani nebudu zminovat. Vlada ma jen plnou hubu kecu a s legislativou nedela nikdo nic.    
0/0
27.5.2004 16:35

Zkazius Catrix

Re:
Ten odkaz je http://www.uszsji.cz/. Sorry .
0/0
27.5.2004 16:38

Michalll

Dříve bylo možno řešit
osobní krizi napadáním "farářů". těch už dnes pomálu, nastupují jiní obětní beránci, snad budou podobně trpěliví a užiteční.
Když v Novém Městě p.S. byl duchovnímu bránícímu objekt zlomen obratel, zpráva o tom policií předána starostovi a v nějakém hlubokém šupletí dřímá dodnes. nastolil se tak spolehlivý pořádek přestupků zasahující dnes i jiné symbolické postavy ve společnosti.
Jinaá věc je absence sociálního pracovníka na místě, s potřebným výcvikem a zkušenostmi, onen tatík bude totiž příště střílet či jakkoliv jinak volně ventilovat své pocity a nálady. jen profesionál mu může čelit, jsou na to knížky, příručky výcviky. zdravotník je neobsáhne, obsluhuje kyslíkové bomby, soustředí se na navigaci helikoptéry. Specialista však umí pacifikovat i vězeńské vzpoury, je levnější, než dalších helikoptéry v bludném kruhu pouze technické pomoci.
kdo to konečně sdělí zodpovědným??musí k předání této zprávy být jen pohřby? Zbytečné?
Michal, Libčeves, t. 603771186
0/0
27.5.2004 12:48

chroustík

Vy všichni, kdo se zastáváte toho otce, si uvědomte,
že pokud byl zavolán vrtulník, bylo to s tím chudáčkem dítětem asi trochu nahnuté, tam už se může třeba jednat o minuty. Takže je potřeba naložit a davaj pryč do špitálu. Je potřeba si i uvědomit, že zdravotníci budou mít ve vrtulníku dost práce s dítětem a ne se starat o otce, který jim poleze pod rukama a ještě se jim tam může složit nebo přinejmenším zeblít.
0/0
27.5.2004 12:34

mildax11

to se na to fakt vykaslu....
....nereaguju primo na tuhle situaci, ale vseobecne na to, jak si proste muze vubec nekdo tohle dovolit???napadnout zachranare..........doufam, ze vsichni, kdo napadnou cloveka, ktery chtel pomoct jemu nebo jeho blizkym, na to dojedou pomalu a s bolestma...s.v.i.n.e...
0/0
27.5.2004 11:55

cervena_karkulka

Re:
moje řeč
0/0
27.5.2004 11:58

muj_nazor

Souhlasím, že to není tak jednoznačné
Také pominu to, že ta matka je kr**va a že si zaslouží přinejmenším pěknejch pár facek.
Ale pokouším se vžít do kůže toho otce. 2 letou dcerku nakládají do vrtulníku, on neví co jí je, chce jí vidět, chce jet s ní a záchranáři ho k ní nepustí. Musí to být strašný pocit. V tu chvíli mu zřejmě ruply nervy. Já bych ho zas tak neodsuzovala a nenazývala hov**dem. Nevíme nikdo jak to bylo, tak nesuďme.
Podělím se s vámi o jeden příběh. Bylo mi asi 10 let a moji kamarádku porazilo auto. Kdosi z dospělích zavolal sanitku a my děti jsem utíkaly k nim domů říct to rodičům. Její maminka přiběhla na místo nehody právě ve chvíli, kdy její dceru naložili do sanitky. Křičela na záchranáře, jestli žije, chtěla vědět co jí je, chtěla ji vidět, chtěla jet s ní. Vůbec se ní n e bavili, neřekli jestli je živá nebo jak je zraněná. Jen ji dost hrubě od s trčili, zabouchli dveře a odjeli a ona ani nevěděla, do které nemocnice. Sedla si tam na chodník a plakala. Pak se jí tam ujal jeden starší pár a naložil ji do auta odvezli za dcerou . Přitom stačilo málo, říct “je živá, vezeme ji tam a tam” a nebo ji vzít sebou. Stalo se to před 25 lety a dodnes mám před očima tu bezmoc a zoufalství té maminky. T akže nesuďme nikoho, kdo chce ke svému těžce zraněnému dítěti a někdo mu v  tom brání. Pak člověk reaguje tak, jak by za normálních okolností nereagoval a ani nechtěl reagovat.
Jo mi mochodem, ta kamarádka to tenkrát přežila.
Zdravím.
0/0
27.5.2004 9:54

leonel

Re:
Rozumím Vám , ale to vyprávění o mamince budí nedůvěru.
0/0
27.5.2004 9:57

muj_nazor

Re:
Jak to myslíš, že budí nedůvěru? Jako že jsem si to vymyslela? Proč bych to dělala? Mám tu pro větší věrohodnost napsat jméno a bydliště? :-))
Bylo to tak, jak jsem to napsala, ale každý má právo myslet si o tom co chce.
Ale ten příběh není předmětem této diskuze, předmětem je to, jak reagoval ten otec zraněného dítěte a já jsem jen chtěla říct, že ho tak trochu chápu, to je vše.
Hezký den
0/0
27.5.2004 10:27

cervena_karkulka

Re:
No jo, máš pravdu, ale... asi není normální, když otec i matka byli ožralí. Ten fotr měl naflákat té mamě a ne záchranářům. Krom toho, když o životě rozhodují vteřiny, pak možná není moc času něco vysvětlovat, ale jednat. A taky sami dobře víme jaké bylo chování lékařů dříve a jaké nyní.
0/0
27.5.2004 11:57

jenicek25

Re:
Hovady lze nazvat otce i matku - ji proto, že ožralá sedne do auta, nepřipoutá malou dceru a jede s ní autem, otce proto, že jako chlap dovolí, aby manželka jezdila autem bet TK a zaplaceného povinného ručení. Za to by je (zejména matku) měla policie oba pořádně sejmout, auto zabavit, řidičák jí sebrat, pokutu udělit. Co se týká dalšího - nikdo z nás tam nebyl, takže asi težko soudit, jak to bylo. Můžu sice chápat obavy o život malé holčičky, ale ani tohle nemůže omluvit to, že se někdo neovládne a napadne a zraní záchránáře, kteří se snaží zachraňovat jejich dítě.. Za tohle by měly padat exemplární tresty.  A příběh, který tu popisujete - myslím nebo možná jen doufám, že dneska se už záchranáři i lékaři chovají lépe a podobný případ by byl raritou.
0/0
27.5.2004 16:16

ifdex

...
Řešit to jako přestupek je dobrá fraška. To hovado dostane 500 pokuty, kterou stejně nezaplatí a už se bude těšit na to, koho zmlátí příště. Jediný adekvátní trest (kromě 9mm) je trochu mu zvalchovat hřbet aby na to dlouho nezapomněl.
0/0
27.5.2004 9:24

56xjf

je to tak jednoznačné?
MF DNES podává svůj výklad toho, co se stalo. Když se oprostím od skutečnosti, že matka, která veze ve Š120 nepřipoutané dítě, je opilá a nemá povinné ručení, je kráva, tak navrhuji následující vysvětlení: Otec má o své dítě obavy a celkem oprávněně se dožaduje, aby s ním jel do nemocnice spolu se záchranáři. Ti to odmítají (z nepochopitelných důvodů), otci dochází trpělivost a chce u dítěte zůstat za každou cenu. Je to tak těžko pochopitelné? Nemohu soudit, na místě jsem nebyl, ale vím, jak podobné zprávy vznikají. MF DNES dostala informaci od záchranky, ale druhá strana nebyla slyšena - typické jednostranné informování. Nakolik je potom zpráva objektivní? Názor druhé strany - jedna z prvních věcí, která je vtloukaná do hlavy každému elévovi.
0/0
27.5.2004 6:01

Zkazius Catrix

Re:
Duvody nejsou vubec nepochopitelne. Jednak byl taky ozraly a pak, pritomnost kohokoliv dalsiho ve voze RLP je nezadouci z mnoha duvodu (hygienicke, legislativne pravni atd...). Zde by mela trochu vic zapracovat osveta, aby se lidi necpali do sanitek, kdyz tam nemaji co delat. Obzvlaste ve stavu, ve kterem byl ten hajzl. Pokud chcete o teto problematice vedet vic, kouknete na  http://www.uszsji.cz/ a stisknete "Tiskova prohlaseni". Je to tam vcelku pochopitelne popsano.
0/0
27.5.2004 16:21

cejkis

kkk
idnes jsou kundz
0/0
26.5.2004 23:03

Džura - hrdina Pamíru

složitý případ
Myslel jsem si, že malý děti mají měkké lebky, na které je třeba dávat pozor - a ejhle - dvouleté dítě proletí oknem jako Rambo - zkuste si poklepat na sklo svého auta - není to žádná mikromembrána - asi by mně pěkně hučelo v makovici, kdybych jí zkoušel to sklo rozbít - zaplaťpánbůh za bejby.
A ten mikroorganismus, co napadl záchranáře? Záleží na zdravotníkovi - zavolali ...čtyři stojí u postele, pátý píše recepis... do rána bude jako rys - asi to bude fakt jenom přestupek.
0/0
26.5.2004 22:57

Rychlý G.

Re:
V článku není zmínka o tom, že by prorazila sklo. Já z toho usuzuju,  že sklo se při bouračce rozbilo a ona vyletěla vzniklým otvorem. Můžeme sice diskutovat co je to okno, ale o tom ten článek není.
0/0
26.5.2004 23:25

maritima

Arabové by si věděli rady
Tak mě napadá, islám se svým právem Šaríja by to vyřešil rázně a bez ohledu na barvu pleti.  Ožralá matka, ohrožující své dítě - 50 ran bičem, Hajzl otec 3 rány býkovcem přes obličej.  
0/0
26.5.2004 22:52

JanekJankovic

?
Nemají mít náhodou záchranáři už za sebou výcvik ? Snad mají být vyzbrojeni kasrem, tak proč toho zmetka nezneškodnil ?
0/0
26.5.2004 22:45

Zkazius Catrix

Re:
Jenze se obavam, ze to plati jen o ZZSHMP, nejak si nejsem vedom, ze by se v te souvislosti mluvilo o cele republice. Praha ma u ZZS samozrejme nejpocetnejsi stav zamestnancu a tak je pravdepodobnost utoku nejvyssi. A taky jsou zde soustredena media, takze je na to v Praglu nejlip videt. Utoky jsou ale na dennim poradku vsude, jen se o tom radsi nepise. Staci si precist svodky na webech nekterych ZZS.  
0/0
26.5.2004 23:18

svobodny clovek

0/0
26.5.2004 22:45

svobodny clovek

Socky a jejich chovani
To je neskutecne, co si ty socky dovoluji:
- opila za volantem
- dite bez autosedacky
- zazaplacene povinne ruceni
- brutalne napadnou lekare, ktery jim prisel pomoct
 
Tak mne napada: nebyli to nahodou tzv. Romove ?
0/0
26.5.2004 22:18

Rada8

Re:
to snad ne! to by pak AI zdrbala toho zbitýho záchranáře, že je rasista, protože mu nechtěl dovolit letět s dcerou ve vrtulníku!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
26.5.2004 22:28

Praseckar

Alternativni trest
osm hodin verejne prospesnych praci po dobu alespon peti let a dalsi 4 hodiny denne stat na navsi s ceduli na krku. "kazdy kdo chce si muze bouchnout"
0/0
26.5.2004 22:04

Rada8

trošku se spletl
to měl snad rozbít hubu své ženě, když ožralá s děckem za sebou řídila, ne? jsem sice proti tomu, když chlap vztáhne na ženu ruku, ale v tomhle případě bych jí ještě přidala.
0/0
26.5.2004 21:53

millscom

tak tak
zapsat do občanky   
"neléčit, pane doktor, mlatím doktory"
0/0
26.5.2004 21:36

leonel

Re:
0/0
26.5.2004 21:39

OldFaker

Milí soudci...
...doufám, že tu svini, která napadla záchranáře, prohlásíte za nevinnou ve smyslu trestního práva! AI bojuje za práva cikánů a normální člověk se bojí vyjít na veřejnost... Dlouho varuji před situací, kdy lidem dojde, že musí vzít zákon a vyšší spravedlnost do svých rukou... Pak, milí soudci, Vás už nebudou potřebovat, pak už budou Justicia oni....
0/0
26.5.2004 21:32

Zkazius Catrix

Co s takovejma magorama?
No to zas budou nějací povedení týpci...  Do tej fifleny za trest nalejt na střídačku pul litru bramborovýho lihu a pixlu hořčice, rozmýchaný v půl litru mlíka! Ožralá, auto bez papírů, holku napospas... po takovéhle kůře by si dala, nána, pozor.
Ale na toho frajera nebude platit nic jiného, než padesát ran holí na návsi před celou vesnicí. A místo krimu, kde ho, hajzla, budeme živit z daní, rok veřejně prospěšných prací ve vsi - včetně křiklavě nápadné vestičky s nápisem "Ožralé hovado".    A samozřejmě uhradit bolestné atd.
Zavřít oba by bylo samozřejmě nejlepší, ale jak k tomu přijde to děcko... Takhle by si třeba už dali pozor.
0/0
26.5.2004 21:23

Serialkiller

Re:
 Výborný tresty!!!
0/0
26.5.2004 21:29

Zkazius Catrix

Re:
Krucinál, v tom rozčílení píšu bludy - rozmíchat, samozřejmě...
0/0
26.5.2004 23:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.