Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vůz poslance Beneše skončil mimo silnici

Mimo silnici skončilo po jedné hodině ráno služební auto poslance ODS Miroslava Beneše. Vracel se z Třeboně domů. Vůz, který řídil jeho 25letý syn, z neznámých příčin vyjel na rovném úseku vzdáleném přibližně kilometr od Třeboně mimo vozovku a převrátil se na střechu do příkopu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tomcaj

Jen tak dal
... brzy budeme bez termitu... bohuzel pri pristich volbach naberou jine... snad se obmeni
0/0
23.5.2004 19:59

mecháč

abyste se tu vsichni nepo*rali
OMG! a co jako? jel autem. - hruza co si to vubec dovoluje. Ridil synator, - jezis smi se to? on naboural, - tak to musel bej ozralej, jet jak prase a usnout...
vam se urcite nikomu nic takovyho nestalo. jak by taky mohlo, chudackove. Ze vsech z vas tu mluvi hnusna zavist! Kdyz se to tak vezme, tak se nic nestalo, jen tu vsichni spekulujete nad tim, co mohl udelat aby byl nejvetsi svinak a nejvic vas tu vsechny okrad. a co se stalo? jel a naboural. nikomu se nic nestalo. nebejt to poslanec tak o ty bouracce nikdo z vas nevi. ani iDNES. uz mi vazne se*ete. hlavne si davejte pozor na kazdej halir ve vasi penezence! chudackove chudym, hlavne ze pulka naroda posila sms nakej trapakum ze suprstar a kdyz je v bedne naka nadace tak na to kazdej kaslete. zamyslete se nad sebou, ste jak maly decka.
jestli se nekomu nelibi to jak pisu, chyby atd., tak verte, ze sou schvalne pze takhle proste pisu
0/0
23.5.2004 19:18

azzido

Re:
naprostý souhlas
0/0
23.5.2004 19:24

leonel

Re:
0/0
23.5.2004 19:29

herulinka

Re:
Ono nejhorší je, že komu se nic nestane a nenapíšou o tom v novinách, o tom nikdo nic neví. Ale představ  si, že se píše i o obyčejných lidech. Má to ale jiný důvod, novináři jsou napíchnutý na vysílačky hasičů, záchranky...takže ty zasr. novináři ví všechno  a jsou na místě činu skoro dřív než ti, co tam jedou zachraňovat. Ale to si tady zbytečně vylejvam vztek na to, co se stalo, a co udělali i redaktoři idnes. Na druhou stranu, jaký by to bylo, kdyby lidi nereagovali vůbec na to, co se děje, nekomentovali to, neventilovali vlastní názor? Každej má svý mínění a není nic špatnýho na tom to někde prezentovat. Češi holt nemají rádi politiky z jistých důvodů a proto o nich tak píšou, je na tom něco nepochopitelnýho?
0/0
23.5.2004 19:28

jouda-bouda

Re: a propo
myslím, že tato "kauzička" (kdyby někde u Třeboně spadlo letadlo, vůbec by zde nebyla) nemá cenu ani těch emocí, které tu čtu. Jsou na světě horší věci.
0/0
23.5.2004 23:03

juton

Re:
, Ale právě proto to lidi zajímá, že se jedná o poslance, tedy člověka veřejně činného. Třeba v Americe by někoho zajímalo, že ženská přeblafne chlapovi ptáka, kdyby se nejednalo o Clintona? Z lidí nemluví ani tak závist, lidi to spíše štve. Že určitě nejel za své, že mají hezkých pár tisíc na benzín, které nemusí vyúčtovat, k tomu dopravu veřejnými prostředky zdarma, včetně letadla, že předsedové výborů, podvýborů, komisí a kdovíčeho mají k tomu navíc i karty na neomezené čerpání benzínu... A pak se nelze divit, nenávistným reakcím. Ona je to spíše trpkost, než závist.
0/0
23.5.2004 19:51

DMfriend

To se to jezdí, když nám lidi půjčujou
Krásně se jezdí služebním autem, navíc s myšlenkou, že nezáleží na spotřebě a opotřebení auta. Zkouší se, co auto vydrží, navíc prakticky bez postihu, když je táta papaláš.
0/0
23.5.2004 18:26

Praseckar

Re:
Kdyz je fotr termit, tak si muzes dovolit skoro vsechno.
0/0
23.5.2004 18:30

leonel

Re:
Dobrý, zkouší se co  rodina přežije. Fakt zajímavý postřeh.
0/0
23.5.2004 18:32

PINARD

Re:
Je mu 25, byl ozralej, stejne jako tatka s mamkou...
0/0
23.5.2004 18:53

azzido

Re:
jsem si jist, že do teď nevíš, jaký blábol napsals...
0/0
23.5.2004 18:55

juton

Re:
, Nejsem si jist, že to je blábol. Služební auto řídí synek, vozí se v něm celá rodinka, to je opravdu parádička, být papaláš.
0/0
23.5.2004 19:04

azzido

Re:
nevíš, za jakých podmínek jsou používána služební auta, běžně je zde souhlas zaměstnavatele k soukromým účelům za vlastní benzín, zaměstnanec ho nemusí řídit, stačí, když je přítomen...třeba se v to momentu necítil dobře, byl unaven....mluví z vás akorát závist...
0/0
23.5.2004 19:12

Praseckar

Re:
Pekna prezdivka pane poslance....pardon termite
0/0
23.5.2004 20:54

azzido

Re:
???
0/0
23.5.2004 21:49

herulinka

Neví někdo
čím jezdí poslanec Beneš
0/0
23.5.2004 17:26

Al-ladin

Re:
Nevím to jistě, ale z článku bych usuzoval , že autem. :-)
0/0
23.5.2004 17:38

herulinka

Re:
No tohle by fakt blbej neřek  jasný, že autem, ale lidově se řekne "čím jezdí?," ne?
0/0
23.5.2004 19:16

gloria

Re:
Nejcasteji vyuziva volskeho povozu, vcera se vsak tazny vul prezral jetele, coz zpusoboli jeho nadmernou plynatost, nacez se poslanec rozhodl, nemaje ridicsky prukaz, ze ze stodoly vytahne sluzebni Felicii a klicky da panu synatorovi.
0/0
23.5.2004 17:40

jouda-bouda

Re:
Mívali feldy, tak teď to budou Octavie?
0/0
23.5.2004 17:42

herulinka

Re:
Kdo ví? Mimochodem, nějak teď moc nepíšeš...nebo máš něco společného s původním joudou?
0/0
23.5.2004 19:18

jouda-bouda

Re:
každej den není svátek. Moc práce, Heruli
0/0
23.5.2004 22:57

herulinka

Re:
To je škoda, pěkně se s Tebou kecá...
0/0
24.5.2004 18:14

PavelKoran

Re:
Jezdil Ocatvií, stříbrnou, myslím že i nadále.
0/0
23.5.2004 18:29

Praseckar

Re:
Kdepak...Octavie prave dojezdila
0/0
23.5.2004 18:33

herulinka

Re:
Možná dojezdila, každopádně dík za odpověď, je celkem jasný, že asi nebude jezdit sto dvacítkou (možná tak rychlostí 120km/h), ale ona taková "koktávka" lítá taky slušně, takže žádný div...
0/0
23.5.2004 19:20

zlý fořt Emil

Jo jo ...
A vůbec ... může vůbec služební vůz řídit syn zaměstnance?
0/0
23.5.2004 17:19

Praseckar

Re:
Take me to zajima? V bezne statni instituci to je zakazane, ale predpokladam, ze si termiti idsouhlasili asi neco lepsiho
0/0
23.5.2004 18:29

Alesek2004

Kdo řídil?
"Záchranáři se o synovi vůbec nezmiňovali". To je informace z teletextu. Vzbuzuje to jisté podezření.
V poslední době si nějak často rozbíjejí huby naši "rovnější mezi rovnými". Jistě je pro Beneše politicky výhodnější, aby neřídil on. Zůstane "čistý", syn dostane napomenutí a na všechno se zapomene.
0/0
23.5.2004 17:05

Dan 1

Re:
A nejhorší je, že ani nenapsali, že před jízdou pan Beneš znásilnil vlastní matku a syna, okradl v lese babičku o klestí a nepozdravil sousedku.
0/0
23.5.2004 17:09

azzido

Re:
no pokud byl syn lehce zraněn, tak bych očekával, že tam asi byl....někdo slyší trávu růst:-)
0/0
23.5.2004 17:17

azzido

zase se našlo
pár chytrolínú, kteří tam zřejmě byli, protože úvahy o tom, kdo řídil bych nechal na policii..... taková nehoda se může stát každému z nás, naštěstí to dopadlo bez následků pro posádku a co je ještě lepší, neodskákal to nikdo nevinný...
0/0
23.5.2004 16:45

Kereme

Beneš a Beneš
Podívejte se, já s ním politicky nesouhlasím, přeji si, aby tito lidé v politice nebyli, protože jsem snad nikdy nesouhlasil s tím, co říkal, a připadá mi, že tam kvůli idejím není. Ale nepřeji mu vůbec nic zlého, aby se mu něco stalo na vozovce. To by přece bylo velmi primitivní.
0/0
23.5.2004 16:38

oticek

Nrebuďte zlí!
Někde a na něčem se přece ten kluk musí naučit řídit.
0/0
23.5.2004 16:34

paltt

Politici = nadlidi???
Treba mel neco s rizenim, ne? A treba mu pres cestu prebihali Martani. A treba to bylo uplne jinak. Treba skutecne ridic nepil, treba si jenom trosku snupnul? Jak je v necem zapleteny nejaky politik tak TO HODNE SMRDI.
0/0
23.5.2004 16:34

mravkolev

Re:
ONI třeba chtěj, skrze syna, beneše zdiskreditovat nebo tak něco
0/0
23.5.2004 16:37

paltt

Re:
Ano, je to mozne. Politika je velice nechutne svinstvo. Spis ale verim tomu, ze cela zalezitost bylo popsana ponekud jinak nez se skutecne udala. Je to bohuzel trpka zkusenost s politiky. A do teto havarky je jeden z nich zapleten. Je uplne jedno kdo je v ktere strane ci hnuti. Jak jiz jsem napsal: Politika je nechutne svinstvo.
0/0
23.5.2004 16:45

Umbro

njn
Hmm, a neridil nahodou pan Benes, a z nejakeho duvodu pro neho potom bylo lepsi, rict policii, ze ridil jeho syn...?
0/0
23.5.2004 16:16

zlý fořt Emil

Jo jo ...
"Vůz ... skončilo ..."? ... To už tam v redakci začínáte chlastat ve čtyři odpoledne? Jak už jsem několikrát podotknul: Z iHeute se stává megabulvár celostátního rozsahu. Ukazuje na to nejen pochybný výběr témat článků, ale také celkový novinářský styl. Také jste si všimli, že za poslední cca 2-3 měsíce se dosti výrazně změnila slovní zásoba pánů redaktorů? Už nemáme "vězně", ale "mukly", už nemáme "vězení", ale "kriminál" ... Pokud vím, tak takové termíny z celostátních periodik používá snad jenom Blesk ... Transformace kdysi docela slušného zdroje informací v jakýsi hybrid mezi The Sun, Bleskem a Šťastným Jimem pokračuje nezadržitelně mílovými kroky vpřed ... Likvidaci dovršují agresivní FLASHové reklamy, které jsem já osobně už dávno úspěšně eliminoval, ale čas od času FLASH zapnu, abych se pokochal, co zase ti nevychovaní magoři z reklamního oddělení iHeute vymysleli, resp. povolili. Upřímně lituji všechny masochisty, co dosud při čtení iHeute používají prohlížeče se zapnutými plug-iny ...
0/0
23.5.2004 15:52

gloria

Re:
0/0
23.5.2004 16:06

Dan 1

Re:
Das ist je pšece egal, my musela přechod na ta dojče špráche nějak pšiprafiti aby si das Volk pomalulu uwykati začala. Největší megaprasárna byly články o p. Kovářovi z Boskovic, něco takového nemá ve světové žurnalistice obdoby a patřičně to ocenil i Syndikát. Je ale nutné uznat, že pan Komárek je oproti Pleslovi (LN) nebo Hanákovi (RP), hotový génius.
0/0
23.5.2004 16:23

diynamo

Je to ten
zkorumpovaný jihočeský politik za ODS ?
0/0
23.5.2004 15:43

SocPredator

hezkej nadpis
A Beneš tam nejspíš nebyl
Hezky ty mamlasi odhlasovali povinné školení řidičů. Rovněž jeho úroveň je na vysoké úrovni. Pouze jaksi zapomněli jít příkladem.
0/0
23.5.2004 15:38

cejkis

:)
Nemá náhodou ve smlouvě, že vozidlo smí řídit jen on ??
0/0
23.5.2004 15:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.