Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Body za přestupky možná nebudou

Bodový systém ano, či ne? Způsob, jakým chce ministerstvo dopravy vyřešit situaci na českých silnicích, možná nakonec nebude tak tvrdý, jak se očekává. Každý poslanec je zároveň řidič, a proto má pocit, že nejlépe ví, co udělat, aby se situace na českých silnicích zlepšila.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

paveleu

A co mimo obec?
To je zase nápad 60 ve městech. Já chápu, že se zvyšuje kvalita a bezpečnost aut, ale chodci zůstávají stejní. Proč raději nezvýší rychlost mimo obce.
Navrhoval bych:
Obec  50 km/h
Mimo obec 100 km/h
Dálnice 150 km/h
Dobře by se to pamatovalo a bylo y to vcelku logický.
Dost lidí  se snaží tu rychlost 50 - 60 km/h v obci dodržovat, ale mimo obec jezdí rychlostí 90 - 100 km/h snad už jen starý embéčka, nebo Trabanti. Většina novějších aut stejně běžně jezdí kolem 120 km/h.
A na dálnici je 130 už úplná fraška.
Třeba já mám Saxo 1.1, kde je po dálnici rychlost 160 km/h příjemná cestovní rychlost. To by bylo ještě před 20 ti lety u podobnýho obsahu nemyslitelný (třeba Škoda 105L).Svět se mění,jen ty předpisy zůstávají.
0/0
22.5.2004 10:44

skartin

Kritici kriticky .
Vy pokrytci . Vsichni tady pisete , jak ste spravedllivi a tvrde by ste trestali kazdy prohresek, ale realita je trochu jina . Kdyz jedu v obci na ctyrproudovce , kde je 60ka , tak auto jedouci 60 pusobi jako brzda . Tak kde vy poctivci vsichni jezdite ? Asi nemate ridicaky a svoje auta a zijete ve sve vlastni " spravedlive " realite .
0/0
21.5.2004 17:21

Fibber

Já bych...
...se na bodování vykašlal. Nejrozumnější by bylo, aby měl každý přestupek nějaký koeficient a ten by se pak vynásobil průměrnou měsíční mzdou. Nejhorší dobytci na silnicích jsou stejně hlavně ti, kterým je výše dnešních pokut k smíchu.
0/0
21.5.2004 14:41

ANTIspidla

Re:
hmm zase jeden přemoudřelej socan, že bys udělal i dvojí ceny potravin podle příjmů né? Neplácej nesmysli:)     
0/0
21.5.2004 16:47

Ahasver

Zase paskvil
60 v obci je trochu blbost, oproti 50ce je o cca 35% nižší šance chodce na přežití. Spíš by pomohlo, kdyby se obce a kraje řádně staraly o značení. Je hrozně moc míst, kde platí 50 úplně zbytečně, snad jen proto aby policajti měli kde snadno zkoušet radary, ale na takových by se rychlost měla zvyšovat značkou a ne plošně. Ovšem dětské sedačky, resp. vyjímka pro rodiny s dětmi, to je blbost non plus ultra. Leda že by to byl vládní program pro redukci lidovců (fuj!).
0/0
21.5.2004 12:34

Lamin01

poslanci jsou jen tupci
a hlavně se vždy předvedou ods jako ubožáci, oni by se mohli přejmenovat na anarchisty, protože prosazují heslo jenom mě v ničem neomezujte!!!
Auto je zbraň, akorát že zbraní u nás zhebne 50 lidi za rok a autem 2000 (většina to ani nezaviní).
Zkuste šáhnou poslanci na prachy nebo ho jinak omezit a je proti, to samé plati i o těchto zákonech.
Takže v obci je 50km/h střet v plné rychlosti: s chodcem (zhebne), střet s cyklistou (zhebne), střed s pevnou překážkou (řidič přežije), střed s protijedoucím autem 50 + 50= 100(zhedbnou oba, pokud nemaji airbag). Takže z toho vyplívá, že ta rychlost chrání řidiče a snižuje pst. dobo reakce na změnu situace a na silnici.
Opět geniální myšlenka poslanců, že bodový systém, který funguje v dopravně civilizovaných zemích u nás nebude fungovat. Přesně takhle je to i s zákonama ohledně ekonomiky , všichni si mohou dělat co chtějí.
1000% věřím, že skorumpovanost na radnici je o 500% větší než skorumpovanost u policie a pak taky vypadá práce magistrátu ohledně odebírání řidičáku, když se ten úředník ani ze židle nezvedne, aby se podíval jak to venku vypadá a úředník má daleko víc kamarádů než policajt .
0/0
21.5.2004 10:51

cochran

Re:
0/0
21.5.2004 11:18

ANTIspidla

Re:
nefunkční VB příslušníku, pokud se na silnici bojiš, tak zustaň ve svém ústavu a nevycházej ven        
0/0
21.5.2004 16:31

ANTIspidla

Aby se z te rychlosti neposrali
  Ve SM je srovnání „trestných bodů“ za různé přestupky i srovnání s okolními státy a ten návrh je opravdový paskvil. Jak může někdo dát stejný počet bodů za sražení člověka a rychlou jízdu? Jak může někdo srovnat rychlou jízdu s jízdou na červenou, nebo nedání přednosti? Problém je, že někteří pánové   nezvládají své vozidlo a místo toho aby se naučili řídit, chtějí ostatní zpomalit aby jim stačili. Řídím 20 let a jezdím hodně a opravdu rychle /jen výjimečně pod 150 mimo obec a 200 na dálnici/. Jezdím ale opatrně a nikdy jsem nezpůsobil dopravní nehodu ani nebyl účastníkem dopravní nehody! /kromě oficiálních aut. závodů/ Nechápu, proč bych měl být trestán preventivně! Antiradar mám a pokud to schválí, vyměním si značku a policistům nezastavuju a myslím, že nás bude víc.        
0/0
21.5.2004 10:38

cochran

Re:
tak jsi krypl, ktery ohrozuje ostatni ucastniky provozu. Zes nemel nehodu te neomlouva, ostatne co neni, muze byt. Zasil bych te, az bys zcernal a v zivote bys uz nesmel za volant
0/0
21.5.2004 10:50

Ahasver

Re:
Ale jdi ty brepto, tys na oficiálních závodech nebyl možná ani jako divák, jinak bys takovej nesmysl v životě nenapsal. Jestl jsi to ještě nepostřehl, povolená rychlost je MAXIMÁLNÍ, ne přikázaná. A jestli si myslíš že jen vyjímečně pod 150 mimo obec je opatrná jízda, tak bys ten řidičák měl jít dobrovolně vrátit. Jinak doufám, že až se někde rozmázneš (třeba o kamion co se za zatáčkou nevejde pod most), nevezmeš při tom nikoho s sebou.
0/0
21.5.2004 12:41

Fibber

Re:
...a kromě toho, tvůj penis měří 50cm, viď? To ti tak sežeru...
0/0
21.5.2004 14:44

1_130_202_135

Bodový systém by pomohl!!!
Dnes je totiž poměrně značný chaos ve výši vybíraných úplatků policií na cestách, vládne v tom zmatek. Tresné body by bylo možné lehce oceňovat na celostátní (nebo řekněme na krajské úrovni) a byl by klid. 1 bod Praha = 2.000,- Kč na místě do černé kapsy, 1 bod ostracský kraj = 750,- Kč (všimněte si, jak citlivě diferencuji podle regionálních výdělkových možností)
0/0
21.5.2004 9:55

pinguinone

Re:
.
0/0
21.5.2004 10:14

Benzin Petrolejovič Naftěnko

Můj názor.
Trestný čin: 1-Jízda bez ŘP 2-Jízda pod vlivem alkoholu 3-Jízda na červenou 4-Jízda po dálnici a R silnici v protisměru (u 2-4 okamžité odebrání ŘP policií). Bodový systém: nezavádět (moc toho neřeší a vytváří korupční prostředí). Pokuty: Nepoužívat pevný sazebník, ale princip procentuelního koeficientů z hrubého měsíčního příjmu (např. jízda bez pasů koef. 1,5 - dělník 12000,- Kč hrubého = 180,-Kč pokuty, manažer 35000,-Kč hr. = 525,-Kč pokuty, vrcholová manažer 180000,-Kč hr = 2700,-Kč pokuty). Koeficienty mohou být podle závažnosti od 1% až do 100%.
 
 
 
 
 
0/0
21.5.2004 9:42

pinguinone

Re:
.... a ty co maji prijmy na cerno..?
0/0
21.5.2004 9:47

Benzin Petrolejovič Naftěnko

Re:
Ještě jsem zapoměl. Policie předá přestupek Fin. úřadu který pokutu vypočte (má přehled o zdaněných příjmech) a vymůže i za cenu exekuce. U nízkopříjmových skupin obyvatel se toto vypočte ze životního minima.
0/0
21.5.2004 9:48

pinguinone

Re:
..cim dal lepe...
0/0
21.5.2004 9:51

Zwerg

Jeden příběh
Slyšel jsem jeden příběh. Nevím nic určitého - nevím přesně kdy, kde (snad to ale bylo u nás v České republice) a kdo to udělal...
 
 
Před pár lety se jednomu člověku stalo, že mu jeden nevybouřený mládenec nedal přednost, do onoho člověka narazil a pochroumal mu levý blatník. Mládenec nemínil zastavit a ujížděl dál. Jelikož nikde nikdo nebyl, silnice byla jako vymetená, tak se nabouraný chlápek rozhodl vytáhnout svou pistoli a jal se po ujíždějícím autě pálit. Rychlého mládence pravděpodobně netrefil (auto ujíždělo dále...), ale památku na autě mu tím prý rozhodně způsobil.
 
 
No, tak toto jsem (už opravdu nevím od koho) slyšel. I toto se "rychlíkům" může občas přihodit.
0/0
21.5.2004 9:19

JanHrad

Asi zbytečné
Po přečtení několika diskusních příspěvků mám pocit, jako by u nás dopravní předpisy porušovali jen bohatí. Tu debatu zavádí závist někam jinam. K porušování předpisů vede člověka mnoho důvodů, některé jsou pochopitelné (to neznamená omluvitelné), jiné méně. Sám jsem řidičem přes třicet let a přiznávám, že rychlost mnohdy nedodržuji a pásy si beru málokdy. Ano, jsem "hříšníkem", ale nikoho neohrožuji a nezavinil jsem nehodu. Pokud si pamatuji z novinových článků, "nejhorším prohřeškem" je překročení povolené rychlosti, ale z mé vlastní zkušenosti mi vyplývá, že jedu-li rychle, víc se soustředím a věnuji pozornost provozu, tedy jsem přesvědčen, že automaticky neznamená "70" v obci rizikové jednání. A při vědomí úrovně dopravních policistů si dovedu představit, kde budou měřit. A pásy? Tím přeci ohrožuji sám sebe, jiného účastníka provozu ne.  Jediné, s čím v návrhu souhlasím (znám jej jen z novin!), je tvrdý postih za alkohol, i když i já bych se přimlouval "za jedno pivo". Obávám se, že připravovaný zákon bezpečnost nezvýší. Pamatujete na halasné proklamování tzv."přednosti chodců na přechodech"? Asi to bude zbytečné, možná to přinese víc škody, než užitku.
0/0
21.5.2004 8:52

jenicek25

Re:
Dovolil bych si s Tebou nesouhlasit. To, že nepoužíváš pásy je opravdu jen Tvoje věc, můžou Ti zachránit život a podle mého by Policie toto neměla pokutovat, pouze doporučovat. Ale nesouhlasím s tím, že "automaticky neznamená 70km/h v obci rizikové jednání". Je to velmi rizikové jednání, protože i kdybys byl sebe soustředěnější, pokud Ti z poza domu či zaparkovaného auta vyskočí nepozorné dítě, tak těch pár metrů navíc, které budeš potřebovat na zastavení při rychlisti 70km/h namísto z 50km/h může to dítko stát život. Já např. v obci úzkostlivě 50-tku dodržuju a Policie  by jakékoliv překročení měla tvrdě trestat. Ale mimo obec jezdím rychleji než povolených 90km/h, zejména tam, kde to znám, kde je rovná a přehledná silnice a málo nebo žádná auta. Taky to není správné, ale určitě méně rizikové než v obci. Hlavně by Policie měla kontrolovat a postihovat majitele rozpadlých vraků, nebezpečně předjíždějící řidiče, nerespektování plných čar a zákazu předjíždění. To, že mě někdo na rovině předjede rychlostí 110 km/h, včas a rozumně se zařadí a dodržuje dostatečnou vzdálenost za vozidlem, za kterým jede, mi riskantní a na pokutu nepřipadá.
0/0
21.5.2004 9:05

pinguinone

Re:
..riskantni a na pokutu.. jak chces,ale stanovit hranice..Co me v Cechach na silnici nejvic vadi je agresivita.Nekteri nedodrzuji vubec nic a navic jsou nesmyslne agresivni ( jezdes  na dalnici 160 km a dojede Te v noci nekdo az na kufr a jeste oslnuje dalkovymi...)
0/0
21.5.2004 9:14

pinguinone

Re:
..taky jezdim,hodne bez pasu.. ale jsem si vedom,ze v pripade nehody a pripadneho zraneni budu zatezovat,treba zbytecne zdravotni pojistovnu ( nebo treba,ne )  bodovy system je v Nemecku vyzkouseny a relativne funguje.Prijit o papiry,je vic nez pokuta.Otazka je za co body....
0/0
21.5.2004 9:08

metafrik

Re: Nanejvýš nutné
V obcích jsou ale i děti, kolaři, bruslaři a spousta dalších lidí, kteří se nešťastnou náhodou můžou dostat na silnici, proto člověk, který nemá na mysli jen své osobní pohodlí a své komplexy z pomalé jízdy jezdí 50 kmh. Pásy samozřejmě nejsou nutné, to skončíte na vozíku jen Vy. Smutný obrázek místních "konzervativců", se svým zarezlým komunistickým myšlením patří spíš do bývalých sovětských republik.   
0/0
21.5.2004 9:14

pinguinone

Re:
.. jenze na vozejku bude brat rentu , rehabilitaci , vozejk  taky neco stoji...
0/0
21.5.2004 9:45

cochran

Korupce
mozna by se ouradove mohli podivat na vozy s nalepkami tzv. zdravotne postizenych resp. na proceduru, ktera k tomuto udeleni vedla. Nechci se dotknout nasich skutecne invalidnich obcanu, ale jsem presvedcen, ze v teto oblasti korupce velmi kvete. Znam pripady lidi, co jsou naprosto zdravi, popr. jejich zdravotni stav neni natolik zavazny, aby meli mit narok na  misto na parkovani. O danovych a jinych vyhodach ani nemluve. O falesnych nalepkach tez skoda mluvit.
PS: kdyz projizdim ulici a vidim tam 25 procent  vyhrazenych mist pro invalidy z celkoveho poctu mist k parkovani, mam velke pochybnosti..........
0/0
21.5.2004 8:51

sisko1

Vládní koalice musí prosadit zákon proti lobby ODS a podnikatelů !!!
Tito lidé nerespektují ani základní silniční pravidla a ve svých nakradených zahraničních vozech ohrožují všechny lidi !!
ČSSD by měla přijmout jasný zákon , kde bude všem takovým podnikatelům a tunelářům odebrán řidičský průkaz a vyměřena pokuta v řádech desetitisíců...!!! Obyčejní lidé se vyslovili pro tvrdé a nekompromisní potrestání řidičů nerespektujících zákon !!
Vládní koalice musí zabránit ODS , aby dále podporovala piráty na silnicích !!!
0/0
21.5.2004 8:48

1_130_202_135

Re:
Vzhledem k posledním bezva vystoupením představitelů vládní koalice na našich cestách to fakt sedí  
0/0
21.5.2004 8:50

Kajetan11

Re:
Kde se da nakrast zahranicni vuz?
0/0
21.5.2004 8:50

cochran

Re:
kajetane11, jste tak naivni, nebo nevite co se deje v manazerskych kruzich. Ja vim, ze zastavate nazor, ze schopny si ma moznost pozasluze vydelat a neschopny ma smulu. Bohuzel je to ale i tak, ze schopnost si vydelat  resp. rozkrast maji take lide, nemoralni, egoisticti, protekcni, intrikari, podrazaci atd. Castokrat slusni, pracoviti a prospesni zamestnanci  jsou zastineni tim povlem, co jsem vyjmenoval vyse. A vase slavna ODS tento povl podporuje.........
PS: kazdy vi, ze nejvice nehod nezpusobuji dedkove ve S120, nybrz machyrci v nadupanych farech prenasejici svoji ubohost i do silnicniho provozu.
0/0
21.5.2004 9:01

jenicek25

Re:
Sory, ale jak vidno, tak to není jen ODS, ale to, co popisuješ je možné vidět ve všech parlamentních stranách. Není to o tom jestli člověk je schopný či nikoli, ale o tom, kdo má na co žaludek a nervy. A jestliže někdo zkusí nějakou levárnu a ona mu vyjde (jak by ne při práci Policie a jiných úřadů, které mají dohlížet a kašlou na to), pak to zkusí znova a znova a bude chtít víc ! Záleží na lidech, ne na tom, ze které strany jsou. Třeba se najdou poctiví a slušní lidé i mezi komunisty a v "demokratických" stranách  je to samý vykuk. Celkem vzato, fakt mám dilema koho volit - ČSSD ani náhodou, tahle banda předvedla jak zadlužit zemi, zkazit vše na co šáhne, ožebračit lidi, ale pak prachy někam vyházet a zase šahat po peněženkách daňových poplatníků, KSČM nebudu volit z pricipu, US - banda prodejných hajzlů - nikdy a ODS je taky banda povedeců. Takže snad Erotickou Iniciativu nebo Stranu přátel piva ? 
0/0
21.5.2004 9:22

cochran

Re:
mas pravdu, tezko si vybrat, ale je fakt, ze ten povl, co jsem jmenoval vyse  logicky podporuje strany, ktere jim programove jdou na ruku. A to je  prava cast politickeho spektra, tedy hlavne ODS. A to nemluvim o toleranci k temto nesvarum, kterou nam tu modri ptaci predvedli a predvadeji. 
0/0
21.5.2004 9:35

GWB

Re:
Jo a ten druhej póvl podporuje zase socany a komunisty protože jdou na ruku zase jim.Tak kde je ten rozdíl. Nezáviď a mysli prosím tě. 
 Ve městě kolem škol a podobně jezdím třeba 30kou ale na výpadovkách jezdím rozhodně víc než 50 a už jsem se s pár blbečkama v uniformě utkal.  Ještěě by mě zajímalo v čem jsem nebezpečnější než ty (jo a aby byla diskuze živější tak nejezdím rozhodně v Š120)
0/0
21.5.2004 9:59

cochran

Re:
no jeste mi budes muset vysvetlit, co to je druhy povl. A pak bych prosil vysvetlit, co muze  ODS prines pozitivniho strednim vrstvam. Vzdyt jejich program zvyhodnuje pouze hornich 10 000 a  zbytek muze jit klidne na pastvu.
V cem jsi nebezpecnejsi nevim, neznam te. Kazdopadne, cim silnejsi vuz, tim obvykle rychlejsi jizda, vetsi riziko nehodovosti. O bezohlednosti techto typku lecicich si sve mindraky v silnicnim provozu ani nemluve. Nasledky nehod ve vyssich rychlostech jsou take nesrovnatelne vyssi. Nechci pausalizovat, ale takova jsou fakta.
0/0
21.5.2004 10:30

GWB

Re:
Naopak faktem je, že při stejné nehodě kterou zažiješ v š120 dopadneš mnohem hůře než když ji zažiješ v pořádném autě. Jak jsem řekl, kde je potřeba jezdím dost opatrně, ale noční prázdnou dálnicí tedy rozhodně 130 nejedu a rozhodně to není výsledek kompenzace komplexů.
Také bych prosil co přinela za 6 let pozitivního lidem ČSSD. Já jen platím daně (čím dál tím vyšší), mám oporu v legisltivě (čím dál tím menší) a pocit bezpečnosti který cítím z každého činu policie je opravdu nádherný.
Ale já vím, všechny problémy naše vláda zdědila po předešlých. Jen nás ochraňujte všichni svatí od toho aby si to Špidla a spol. chtěli zkusit i příště.
0/0
21.5.2004 10:54

cochran

Re:
nemam nic proti bezpecnym autum a S120 neobhajuji. Kazdopadne bezpecnejsi auto jeste nikoho neopravnuje k prekracovani limitu a ohrozovani ostatnich ucastniku. ( Tim nemyslim nocni jizdu na dalnici pres 130 ).
Souhlas, ze soc dem toho taky dost zvorala, ale ODS, jeji program a jejich tzv. osobnosti rozhodne nejsou zarukou lepsiho zivota pro vetsinu obyvatel..........
0/0
21.5.2004 11:23

GWB

Re:
Tak to jsem rád, že jsme si to ujasnili. Ale musíš objektivně uznat, že spoustu prasáren na cestách dělají i lidi, kteří zrovna nejedou v nadupaným autě. Mně štve to cpaní lidí v lepším autě do jednoho pytle a označení cedulkou GAUNER. Všechno je to jenom o slušnosti toho kdo sedi zrovna za volantem. Da se jet rychle a zároveň ohleduplně, stejně jako jet jak prase a ploužit se jak lemra.
Neříkám že jsem zrovna na větvi z některých věcí které hlásí nebo některýchlidí kteří zastupují ODS, ale nemůžu si pomoct., oproti Špidlům, Škromachům a jim podovným jsou fakt zlatí.  Minimálně mě třeba neděsí tím, že jakožto docela mladý člověk není má jediná životní perspektiva splácet státní dluh krerý tady nadělali. Tedy splatit ho budeme muset, ale pokud půjdou co nejdříve do p.....e, tak nebude ještě větší.
Měj se.
0/0
21.5.2004 11:38

taksi

Re: hned po snídani
by jsi neměl tady blejt
0/0
21.5.2004 8:51

jenicek25

Re:
Už tady zase vopruzuješ TY magore komoušskej ? Co to tady plácáš za nesmysly? Takový ichtyly jako jsi Ty by měli zavřít do ústavu. Jestli máš alespoň kousek fungujícího mozku, tak si uvědomíš, že např. za poslední měsíc to byli 3 socanští ministři, kteří zneužili svého postavení a jejich řidiči porušovali hrubým způsobem pravidla silničního provozu a jednou to skončilo těžkou nehodou. Myslíš, že autem jezdí jen členové ODS a podnikatelé? Ty zakomplexovanej ubožáku ! Je mi Tě fakt líto !
0/0
21.5.2004 8:54

cochran

Re:
25 let, modra kosilka a radoby manager, nebo zmanipulovany jedinec v teplakach?
0/0
21.5.2004 9:05

Mao221

Re:
50 let, montérky a hlavu plnou komplexů nebo jste se Siskem 1 siamský dvojčata??? 
0/0
21.5.2004 11:07

Mao221

Re:
Zemane Zemane, ty se na tý Vysočině nudíš viď??? No ale už to není moc ftipný, moc se opakuješ. Tak si běž dát na záchod vlastňáka  a běž obejmout pár stromů. Uleví se ti   
0/0
21.5.2004 11:10

alfabet

Re: Souhlas
Souhlasím a navrhuji následující postup:
1.ČSSD prosadí změnu volebního zákona tak, že její funkcionáři budou mít právo kontrolovat, kdo volil jakou stranu.
2. Kdo nevolil ČSSD a volil jinou stranu než ODS - preventivně pokuta!
3. Kdo volil ODS - odebrat vše - řidičák, auto, veškerý majetek. Zabavený lukrativní majetek k rozdělení funkcionářům, méně lukrativní k rozdělení voličům ČSSD.
4. Řidiče, kteří budou přistiženi při přestupku, diferencovat: volič ČSSD - domluva, ostatní voliči (ti zbylí, po vyřazení voličů ODS) - přísné pokuty.
 
0/0
21.5.2004 12:11

myHEADisWASTED

stav a propustnost silnic
Myslim ze pocet prestupku by se vyrazne snizil, kdyby se zacalo neco delat se stavem a kvalitou nasich silnic. stejne tak dopravni znaceni a omezeni je casto uplne nesmyslne. nemuzou se divit ze pak nekomu po pul hodine v zacpe a nasledne nesmyslne 30ce hned za dalsi krizovatkou,  rupne a posle to pres plnou.rocne najedu kolem 5o ooo a pokuty beru jako nutne zlo, nejsem sebevrah ani neohrozuju ostatni, ale proste obcas nemam na to abych dodrzoval nesmyslne predpisy nebo hledal misto na parkovani hodinu. od ledna sem zaplatil tak 13ooo a myslim ze je to vzhledem k mym prestupkum az moc.zvysovani je nesmysl.
0/0
21.5.2004 8:12

myHEADisWASTED

Re:
.
0/0
21.5.2004 8:13

rencask

Re:
Pokud patrite k tem, kdo pesky neujdou ani 100m, tak se nedivim. Proc hledate misto hodinu v preplnenych ulicich, kdyz muzete zastavit (okamzite, bez hledani a cekani) na zachytnem parkovisti a zbytek dojit pesky.
0/0
21.5.2004 8:28

myHEADisWASTED

Re:
protoze autem jedu vetsinou proto, ze potrebuju nekam neco dovezt, takze zastavit autem na zachytnem parkovisti a dal rozvazet veci salinou tam a zpatky nelze.
0/0
21.5.2004 8:32

vnovak

Tvrdé postihy a vyšší procesní pravomoce policii
Pan poslanec Sehoř má na svůj názor právo. Lidé skutečně postižení nekázní na silnicích si sice myslí něco úplně jiného, na tom však panu poslanci vůbec nezáleží. Skutečným důvodem je, skrze policisty, napadnout politického protivníka.
Pane poslanče měl by jste se policistům a zejména těm co pracují v terénu omluvit !
0/0
21.5.2004 7:49

pinguinone

Re:
..pan poslanec,byl nekym zvolen...
0/0
21.5.2004 8:14





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.