Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Palasovo bydlení? Velmi levný luxus

Ministr zemědělství Jaroslav Palas (ČSSD) si umí výhody spojené se svou funkcí užít. Vedle rychlých přesunů po republice s majáčkem na autě se Palas může pochlubit i tím nejlepším bydlením ze všech "mimopražských" ministrů Špidlova kabinetu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vamberk

Není první ani poslední
kdo "káže vodu a pije víno". Celý ten spolek ČSSD má plno keců (hlavně předvolebních) ale hlavně myslí na sebe. To není jen tenhle expert přes zemědělství ale řada ostatních (např. Buzková - dítko na francouzském lyceu, manžel se zlatým padákem a financemi z rozkradené spořitelny a pořád se nic neděje.....). Hroší kůže a drzost se holt u nás pořád vyplácí. Dobře nám tak, máme co jsme chtěli. Ať žijí průzkumy oblíbenosti !
0/0
20.5.2004 12:25

Kereme

Odstoupit!
Neznám u politika s tolika průšvihy jiné řešení, než ODSTOUPIT!
0/0
19.5.2004 21:25

rivacole

CHUDÁK!!!!
Jako ministr musí pochopitelně bydlet na úrovni. Zarážející ovšem je, jak se může propadlík z komunistické rodiny stát ministrem.
0/0
19.5.2004 14:02

kodlik

Kudy chodil tudy krad, sociální demokrat! (lidovec i unionista)
0/0
19.5.2004 10:50

Kereme

Re:
Hochu, už jsi s tím tak trapnej, tak trapnej. A už jsem Ti to několikrát řikal.
0/0
19.5.2004 21:26

cochran

!!!
jestli si nekdo stezuje na vysoke trzni najemne v Praze, tak souhlas. Reseni je jedno. Naplaveniny tahnete domu a bude tu hned dost bytu za priznive ceny. Spocital nekdo, kolik v Praze zije privandrovalcu?
0/0
19.5.2004 10:23

sunka007

Re:
A to te zere blbecku co? Pokud si neumis na byt v Praze vydelat tak zmen praci nebo z Prahy vypadni. Me pripadne v Praze trzni najemne vuci prijmu nizke.
0/0
19.5.2004 10:44

cochran

Re:
at tahnou privadrovalci. Nizke je akorat tve IQ resp. socialni citeni, wole. V druzstevnim resp. osobnim vlastnictvi je najemne max. na urovni regulovaneho. To znamena, ze postaci na investice. S trznim si vyliz a uvedom si, ze v Praze diky naplaveninam nebude nikdy dost bytu. Je jich tady minimalne 500 000. To by bylo hned volnych bytu. Tak tu nechtej obcany oskubat, demente.
0/0
19.5.2004 10:56

annien

Re:
díky těm "přivandrovalcům" máą co do huby
 
0/0
19.5.2004 11:46

cochran

Re:
nejsem sem si jist zda mluvime o tech samych
0/0
19.5.2004 11:50

Kereme

Re:
Jsi Sládkovec a Haiderovec, vyznáváš jednoduchá populistická řešení. A navíc dost rasisticky.
0/0
19.5.2004 21:28

cochran

Sidlo a Dolejsi
sidlo a dolejsi, vy jste kryplove. tech 50 tisic mesicne najemneho bych naparil Vam, aspon by Vas presly ty zvasty. 13500kc najemneho je dost. S Vasim pseudotrznim najemnym, ktere by slo akorat do kapes baracniku houpajicich se v kresle resp. prizivniku si vylizte prdele.
0/0
19.5.2004 10:10

antix

dotaz
Může mi někdo vysvětlit, k čemu jsou podobné objevy? To, že ministři bydlí výběrově, je snad každému jasné. Dělají tím něco proti zákonu? Pochybuji. Tak proč jitřit nějaké občanské vášně - je pochopitelné, že já na Václaváku za regulované nájemné na 130 m prostě bydlet nemůžu. Asi je to tím, že holt nejsem ministr. Tyto články řadím mezi "náserné" - a reakce čtenářů svědčí o tom, že nasírají úspěšně. Je to laciná novinařina, která patří bulváru.
0/0
19.5.2004 9:20

*honzik*

Re:
Naprosty souhlas.
0/0
19.5.2004 9:49

Baxter

Re:
Naprostý souhlas!!! Pochybuji, že se např. v USA rozebíra v médiích jaký nábytek si koupil "velký válečník" Bush.
0/0
19.5.2004 11:33

Gottwald

bravo idnes!
Proč by měl, v domě, kterej patří ministerstvu platit tržní nájemný? Co je to zase za hovadinu  Vlastník nemovitosti si přece může stanovit nájem jakej chce, tak nevim, nad čim se tady všichni rozčilujete. Když nějaká fabrika poskytuje ubytování pro své zaměstnance, tak taky řvete, že si bydlí zadarmo?!?
0/0
19.5.2004 8:43

Kajetan11

Re:
Ministerstvo je statni organizace placena z dani. Takze ja mu bydleni rozhodne dotovat nechci. A druha vec je to, ze je to levicak a jeho zpusob zivota je v totalnim rozporu s tim, co slibuje volicum.
0/0
19.5.2004 8:48

Gottwald

Re:
šmarja, dyť ten jeho plat je taky z tvých daní! Takže když platí 50 nebo 13, tak je to úplně jedno!
0/0
19.5.2004 9:04

Kajetan11

Re:
Zajimava pripominka. Beru tuto moznost na vedomi. A co ta druha cast?
0/0
19.5.2004 9:38

DeMatrini

Re: To je sice pravda,
že nemovitost patří ministerstvu, tudíž státu, ale pan ministr má nějakou spotřebu co se týká vody, elektřiny atd. A na to myslíš, že mu stačí 200,- Kč/měsíc? To pochopitelně zase platí stát, tj. z našich daní. Takže nejen, že dostává příspěvek 13.800,- Kč na bydlení, ale ještě mu my ostatní přispíváme na horkou vodu v který se rochní, když si potřebuje odpočinout, jak tvrdí pan Severa. Ten si taky nevidí do pusy, za prachy dokáže vždycky kopat na té správné straně barikády. Holt jsou poslanci, kteří mají určité zábrany a jsou vyžírky, kteří využijí všeho, hlavně že to nejde z jejich. Viz létající poslanci. Žádná omezení, tak budou lítat do Aleluja. Přitom se spousta  poslanců při jednáních ve sněmovně chová tak, jako by jim nedocházelo, že je živí daňoví poplatníci. tak proč by za něco platili, když nemusí přece, ne?
 
0/0
19.5.2004 21:22

4omega

Co na to říct?
Ať si bydlí třeba na zámku, ale platí to, co za takové bydlení platí všichni ostatní. Tohle se stát v jakékoliv normální zemi, druhej den by byl odvolanej. Hanba, pane Špidlo
0/0
19.5.2004 8:28

cochran

Re:
sorry, ale vsichni plati 50000 mesicne, kam bychom to dopracovali. Uz se uklidnete.
0/0
19.5.2004 10:18

Kajetan11

Re:
Prectete si to jeste jednou. V tom prispevku neni ani zminka o tom, ze by vsichni meli platit 50000. Pokud jste to nepochopil, tak jste ze sebe prave udelal totalniho blba.
0/0
19.5.2004 10:47

cochran

Re:
13500kc  za 3+1  je samo o sobe lichvarna, tak nevim nad cim setu autori pozastavuji............
0/0
19.5.2004 10:59

Kajetan11

Re:
Videl jste ten byt? Ja ne. Navic nejsem odhadce, takze nesoudim.
Jenze vy nemate ani spetku sebereflexe, kdyz nepriznate, ze jste s tou reakci trochu prestrelil.
Ten clovek psal, at si Palas bydli treba na zamku, pokud za nej bude platit jako kdokoliv jinej....kdo bydli na zamku.
Chapete? To, ze jste si to vylozil po svem a reagoval potrefene na neco, co tam napsano nebylo svedci o tom, ze to jeste nemate v hlave srovnano. Stat se to mne, tak se bud omluvim, ze jsem to spatne pochopil, nebo stahnu ocas a utecu z diskuze, abych se vic neztrapnoval.
Stejne nepochopeni z vasi osby citim, pokud se jedna o neci svobodu podnikani. Hned vsechny narknete z lichvarstvi. A co vy? Kdybyste vyhral ve sportce (treba), rad byste se o vsechno hned delil? Byl byste v tu chvili zastance milionarske dane. Jenze ti, o kterych se tu bavime ke svemu majetku prisli mnohem vyssim usilim, nez koupi losu.
0/0
19.5.2004 11:10

cochran

Re:
prosim vas o cem tu diskutujeme. 13500kc mesicne za 3+1 je dostatecna suma, rekl bych ze napr. pro stredni vrstvu az premrstena. A to 3+1 neni zadny luxus, ale pro rodinu by to mel byt standard.
0/0
19.5.2004 11:29

Kajetan11

Re:
Zeptam se znovu: Videl jste ten byt? Oznaceni 3+1 je nicnerikajici cislo. Takovy chram sv. Vita je 1+0. Muzu si ho pronajmout za 1500 mesicne?
A znovu Vam pripominam. Vsimnete si, na co jste na zacatku teto vetve reagoval a zkuste priznat barvu, ze jste strelil vedle. Pokud to neudelate, pak jste jen ubohy zavistivec, ktery si nezaslouzi misto ve vyspele demokraticke spolecnosti, kterou se snazime byt.
0/0
19.5.2004 11:34

cochran

Re:
vy demokrate, dokazete taky pochopit, ze existuje i urcita obecna rovina diskuze. Vzdyt je to obecny problem, nejde zdaleka jen o tento pripad. Tak co se ho furt drzite jak slepice flusu.
 
0/0
19.5.2004 11:38

Kajetan11

Re:
Takze barvu priznat nehodlate. Proste jste byl uplne vedle, nadaval jste na neco, co ten dotycny nenapsal.
Lide, co se chovaji jako vy tezko nekoho presvedci o sve pravde.
0/0
19.5.2004 13:28

cochran

Re:
ja uz Vam fakt nerozumi, nadaval jsem na clanek, protoze se tam nekdo pozastavuje nad 13500 kc za najem 3+1 na Staromaku, coz mi prijde dost a zaroven nad faktem, ze by najem mohl byt i 50000kc.......
0/0
19.5.2004 13:43

cochran

Re:
oprava 13200kc najem, ale to je skoro nepodstatne
0/0
19.5.2004 13:45

Kajetan11

Re:
Reagoval jste naprosto neadekvatne na tato slova:
" Ať si bydlí třeba na zámku, ale platí to, co za takové bydlení platí všichni ostatní. Tohle se stát v jakékoliv normální zemi, druhej den by byl odvolanej. Hanba, pane Špidlo "
Mne je v tuto chvili jedno, jestli ten clovek mel, nebo nemel pravdu, ale vy jste se na nej okamzite sesypal a zacal ho obvinovat z neceho, co nenapsal. Prectete si tu diskuzi. A mne rozciluje, ze levicovi volici timto zpusobem vetsinou reaguji. Ano, je jich i par takovych, co maji proste jen idealy, ale ti z toho vetsinou vyrostou.
Ale vetsinou reagujete neadekvatne podrazdene a hlavne kontraproduktivne.
Ano. Existuji tunelari a zacali se tu objevovat v dobe, kdy vladni stranou byla ODS. Taky se mi tunelari nelibi a chtel bych, aby byli po zasluze potrestani.
Ale to neznamena, ze to vyresime tak, ze budeme horem dolem perzekuovat a buzerovat kazdeho soukromnicka, co ma zivnost. Pokud se Vam nelibi, ze nekdo predrazuje najemne, tak k nemu nechodte bydlet. V tomto rezimu Vas k tomu nikdo nenuti. Ale nechtejte, ze budu schvalovat chovani nekoho, kdo hlasa rovnostarstvi a sam si zije nad pomery a jeste za nase penize. A na druhou stranu se nehodlam pozastavovat nad tim, ze nekdo vydela horentni sumu na tom, ze neco pronajme. Kdyby to od nej nikdo nechtel, tak za to ty penize nema.
0/0
19.5.2004 14:03

cochran

Re:
za 1. jsem reagoval na cely clanek a zejmena na uvadene vyse najemneho, nikoliv na to co jste vypsal vy. 
2. pojem levicovy volic je znacne zjednoduseni. Rekneme, ze nesnasim ODS.
3. zpusob reakce splnuje ucel, nebot podnecuje polemiku, vy jste toho dukazem.
4. " Ať si bydlí třeba na zámku, ale platí to, co za takové bydlení platí všichni ostatní "  A kolik to ma byt? 50000kc/ mesicne. To je usmevne. 13200kc za 3+1 je vice nez dost.
5.Pokud se Vam nelibi, ze nekdo predrazuje najemne, tak k nemu nechodte bydlet. - demagogie. Casto neni na vyber. PS: regulace musi byt a v civilizovanych zemich tomu tak je!
6. Jestli Vam k obdivu pravice staci " vypadame jako haj**lici a taky takovi jsme ", pak Vam staci malo. Nevim kde berete jistotu, ze pravice resp. ODS dodrzovala vzdy svuj program. Opak je pravdou. A o jejich charakterech tez skoda mluvit. Staci se podivat na Koukala, Burgemeistera, Tlusteho, Langera, Bendla  atd. Primo cnost sama. A nezapomente kolik pravicaku je zamotanych do aferky s byty v Peci pod Snezkou. 
0/0
19.5.2004 14:40

Kajetan11

Re:
To uz vypada jako rozhovor, ale presto: 1) Ta reakce opravdu nevypadala jako na clanek, ale na prispevek. 2) Nesnaset ODS muzete. To je samo o sobe v poradku. Jenze to neni politicky nazor. Ja taky nejsem nekritickym obdivovatelem ODS, ale jestlize mne nevyhovuje jejich politika jeste neznamena, ze se stanu levicakem. To je totiz pro zemi, ktera potrebuje ekonomicky nastartovat cesta do pekel. Proto mi ODS vychazi jako nejlepsi mozna volba. Nebo spis nejmene hrozna.
3) Tady nemam co vytknout. Jen se nerad pru porad dokola. Kdyz nekomu polozim jednu otazku uz potreti a ten clovek na ni stale nechce odpovedet a mele si svou....
4) Ta otazka zni: Vy jste ten byt videl? Ja narozdil od Vas ne, ale dovedu si predstavit byt 3+1, za ktery je i 50tacu mesicne malo. Ale vy jste nic takoveho nepripustil. Stejne jako DANOVY UREDNIK, ktery tady tvrdi, ze vetsina podnikatelu podvadi na danich. Jestlize to tak je, tak jaktoze uz davno nesedi, kdyz to vi tak jiste. Nebude to tim, ze se to jen domniva, ale nema dukazy? Jedno ze zakladnich pravidel civilizace je presumce neviny. Tj. Nemam-li dukaz, ze podvadis, pak jsi poctivy, dokud Ti to nedokazu. To same s bytem: Dokud nevite, jak ten byt vypada, nemuzete ho oznacit za predrazeny jen proto, ze je 3+1. Treba je predrazeny, ale vy nemate dukaz. 5) Regulace v civilizovanych zemich nema s tou nasi naprosto nic spolecneho. Zkuste si sehnat info, jak vypada regulovane najemne treba v nemecku. Jen strucne: Nesmi se odchylit od 20ti % mistne obvykleho najemneho s prihlednutim k trzni hodnote. Zaroven si v tomhle bode protirecite. Na vyber neni totiz prave proto, ze v bytech, kde by mohla bydlet peticlena rodina bydli treba zrovna pan Krecek.
6) Nestaci. Taky jsem napsal, ze je to zjednoduseni. Jen je to zkratka mnohem mensi pokrytectvi. A pokud nemam na vyber nez a) ha*zl a b) ha*zl a jeste pokrytec, tak se nezlobte, ale volim a). Nehlede k tomu ze ten a) jen porusuje pravidla, ktery stanovil
0/0
19.5.2004 15:07

Kajetan11

Re:
pokrac: pravidla, ktera stanovil ten b).
0/0
19.5.2004 15:07

Al-ladin

Re:
Střední vrstva nemá co bydlet v centru Prahy, ale tam, kde to utáhne.
0/0
20.5.2004 13:06

Ahasver

Re:
Kdybys o nějaký takový "lichvárně" na Staromáku nebo v okolí věděl, určitě bych o ní stál :-) A asi nejen já, leckterá realitka taky.
0/0
19.5.2004 11:17

cochran

Re:
sorry ale je mi uplne jedno jestli to je Staromak, nebo Cerny Most. Zda se mi, ze se ti z toho trhu ponekud zatocila hlava a nejen tobe.
0/0
19.5.2004 11:31

Kajetan11

Re:
Tak si bezte bydlet do lesa. Tady proste existuji takovato trzni pravidla a ta neprestanou fungovat jen proto, ze Vam je to jedno. Komunisti se snazili tato pravidla poprit a vysledkem je totalne zdevastvana zeme i moralka naroda.
0/0
19.5.2004 11:37

cochran

Re:
ja problem s bydlenim nemam, jen se pozastavuji nad chamtivosti urcite skupiny taky osob, co se radi zastituji trhem a pritom tu pred lety treba budovali realny socialismus.
0/0
19.5.2004 11:41

Kajetan11

Re:
To jsme budovali vsichni uz jen tim, ze jsme vcas neprotestovali. A mimochodem, kde mate tu jistotu, ze vsichni, kdo pronajimaji byt jsou byvali komuniste?
0/0
19.5.2004 13:46

cochran

Re:
to netvrdim, jen opakuji, ze bytovou otazku nevnimam jako ciste trzni zalezitost
0/0
19.5.2004 13:53

Kajetan11

Re:
V tuto chvili opravdu neni trzni. Protoze tu mame velikanskou trzni brzdu, ktera se jmenuje regulovane najemne.
0/0
19.5.2004 14:04

Loner

Re:
A nebo ze by to bylo brzda zvana "Solte za vsechno prachy jak na zapade, vejplaty berte jako na vychode? " :)
0/0
19.5.2004 14:22

Kajetan11

Re:
On Vas nekdo nuti? Mne setaky nelibi, ze je tu prumerna mzda nizssi nez v Nemecku a ceny skoro stejny. Ale to je dusledek ne brzda. Brzda v deformovanem trhu.
0/0
19.5.2004 14:43

Loner

Re:
Tak to je sranda, ty jsi ekonom. Jasne ze nizky mzdy jsou brzda riozvoje ekonomiky. Kdyz lidi nemaj prachy, holt se v ekonomice netocej a ekonomika stagnuje.
 
Jinak k placeni deformovanych predrazenych cen mne nuti vsichni dodavatele toho nejdulezitejsiho, co k zivotu potrebuji. Maji totiz fakticky monopol. A tak nam drze diktuji ceny za plyn , elektrinu vodu, telefon , v zuasade i diky kartelum za ropu. Vsichni plny huby toho, ze berou za svy sluzby jen co je na zapade bezny. Zajimavy je , ze svym zamestancum to co je beznym platem na zapade nevyplaceji. Asi maj nejakou vyssi rezii nebo co. a nebo nas proste za prihlizeni a pomoci vlady a parlamaentu, v klidu odiraji (a je jedno ktery komunisti z ktery strany jsou zrovna u vesla).
0/0
19.5.2004 14:50

Kajetan11

Re:
Plete si pojmy s dojmy. Nizky platy nejsou brzdou ekonomiky, ale dusledkem zabrzdene ekonomiky.
Co se tyce platu, taky brecite na blbym hrobe. To co vidite na vyplatni pasce neni vscho, co by vam nalezelo, kdyby vam to stedry Spidla nesebral. 
S monopoly jen souhlas.
0/0
19.5.2004 15:19

DeMatrini

Re:Vážný,
0/0
19.5.2004 21:31

DeMatrini

Re:Vážený pane,
Vám sice je jedno jestli to je Staromák nebo ne, ale Ti co vlastní nemovitosti na Staromáku to tak nevidí. Je to lukrativní lokalita, stejně tak jako např. Pařížská, Václavák apod. a 50.000,- nájem není výjimkou. Záleží ovšem, zda je zařízený, velikost atd. Jsou i nižší nájmy. Také souhlasím, že nájem za 13.500,- Kč/měsíc za 3+1 je hodně, ale není to náhodou o tom, že stát stále  reguluje nájem ve státních domech a u majitelů činžovních domů? Je sice pravda, že pomalu to jde dolů, protože nabídka převyšuje poptávku, takže pár lidem ještě chvíli potrvá než jim konečně taky dojde, že by měli jít s cenou dolů, pokud budou chtít mít byt pronajmutý. A dá se předpokládat, že nájemné bude v budoucnu ještě klesat, protože se staví další nové byty, které si lidi pořizují právě za účelem spekulativním, takže postupně se to stejně srovná. Nicméně zatím je situace taková jaká je. A  za to, že je taková situace s byty na trhu, že lidi, kteří nemají a chtějí bydlet jsou nuceni platit vysoké nájemné a na druhé straně je spousta lidí, kteří bydlí za nízké nájemné ve státním a za tržní pronajímají, tak za to může právě stát a jeho regulace výše nájmů. Kdyby totiž byly nuceni platit nájem jako ostatní, tak by se jim nevyplatilo pronajímat, protože nula od nuly pojde. Takto těží ze situace a než se  poslanci a hlavně tedy socdémácká vláda rozhoupe budou tito lidi dávno za "vodou". Ale hlavně na to doplácí právě ti nejchudší. Obzvlášť lidi, kteří do Prahy přijedou za prací, protože ji třeba na venkově neseženou. Tady potom 1/2 svého platu odvedou na nájemném, a to je ještě v lepším případě. Takže pláčete na nesprávném hrobě kamaráde.
0/0
19.5.2004 21:56

Venda Benda

Kontrolní otázka, soudruzi.
PŘIZNEJTE SE    KDO JSTE TY BLBY VOLIL      (Že by zase nikdo ?)
0/0
19.5.2004 8:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.