Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Grebeníček vyhrál, dál vede komunisty

Miroslav Grebeníček zůstává po 11 letech v čele KSČM. Zvolilo ho až ve druhém kole 187 z 345 delegátů sjezdu. Jeho největší soupeř, Vojtěch Filip, získal 157 hlasů. Komunisté zvolili i 5 místopředsedů. Volba předsedy se zvrtla v drama. Grebeníček nebyl zvolen v prvním kole.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

1_130_202_135

A co zlatej Randy?
Kompost už to ví:
 
0/0
21.5.2004 10:16

Volten

Grebeníček vyhrál,dál vede komunisty
...docela se bavím  obavy jedněch a radostí druhých ze stále stoupajicích preferencí  komunistů.Nevím co si komunisté mimo lepší prebendy  slibují, dostanou.li se někdy do vlády.Vycházíme li ze současné ekonomické a politické reality ve světě a hlavně u nás,  zjistíme že na nějaké socialisticko komunistické manýry již zde není  prostor.Naivní jsou  ty voliči komunistů kteří se domnívají  že  po případném vstupu do vlády by cokoliv mohli změnit jen řečněním, jehož jsou mistry. Pokud  by zde chtěl někdo uspět,musel by zcela opustit  fantasmagoristické sliby komunistické ideologie. Úspěšný kapitalismus   je velice tvrdý režim ve kterém není místo pro snílky a nefachčenky.                                    Divím se proto těm stranám které usilují po volbách o převzetí moci,kdy na ně čekají po neúspěšné vládě ČSSD jen samé obtíže, problémy a rozhodně né popularita.Pokud si někdo ještě dnes myslí  že i nadále půjde vše jako dnes,že budeme snad socialistický  a nebo charitativní stát,žije v omylu 
 
0/0
20.5.2004 20:29

Loner

Chodte volit
s volebni ucasti 50% zbejva po prerozdeleni na komouse mnohem vic, nez kolik je jejich realna sila. Kazdej hnup co jede radsi na chatu, misto aby dal hlas komukoli jinymu nez rude bide, zaslouzi par facek.
0/0
17.5.2004 11:58

VENDULA

Dva nejrozšířenější omyly o KSČ(M)...
Dva nejrozšířenější omyly o KSČ(M) týkající se pánů Filipa a Ransdorfa: Někdy stačí jen pozorně sledovat televizi, ale byl bych nerad, aby to vypadalo, že čerpám jen z takovýchto zdrojů. Je to jen vhodné pro ilustraci... Poslanec Vojtěch Filip se před několika lety zúčastnil vzpomínkové akce na Slovensku u příležitosti nějakého výročí s. Gustáva Husáka. Redaktorům ČT pak řekl, že Husák byl velmi významný politik, který vedl zemi k prosperitě a stabilitě, byl to skvělý prezident, na kterého bychom všichni měli vděčně vzpomínat, určitě byl lepším politikem než např. Havel... atd. Necituji zcela přesně, ale obsahově správně. Opravdu si ještě myslíte, že to je ten správný reformní typ komunisty....? O poslanci M. Ransdorfovi se také často hovoří jako o reformním typu komunisty, navíc jako o člověku velmi vzdělaném. Ano, tento člověk umí nazpaměť všechny učebnice marxismu-leninismu a spřízněnou literaturu. Také jsem se kdysi při studiu na VŠ (technického směru, pozn. aut.) mohl naučit všechny tyto učebnice nazpaměť jako s. Ransdorf. Vzdělancem bych se tímto určitě nestal... Navíc v době kauzy Grebeníčka staršího (Pamatujete, ne? Jak ho ta soudkyně pořád zvala k soudu aby tam očistil své jméno a on nějak pořád nechtěl....) prohlásil tuším v komentovaném zpravodajství na ČT2, že onen k soudu zvaný Grebeníček vůbec není příbuzný předsedy Grebeníčka, že je to jen shoda jmen, kterou temnými silami (to přímo neřekl ale vyznělo to tak) ovládaná média využívají k nečistému boji vůči čisté komunistické straně a jejímu čistému předsedovi. Omyl...? Lež...? Jak to rozhodnout, u takto vzdělaného (anebo spíše "vzdělaného") člověka?
 
P.S. Nejsem Vendula
0/0
17.5.2004 11:18

Nedobik

Re: Já si to hned myslel,
že jsi Karel Svoboda
0/0
17.5.2004 12:48

Čečna

Co s exKSC?
Coz  to takhle vyresit treba takhle:
KSCM se nikdy zcela nedistancovala od rezimu který týral, mucil a obcas i zabíjel nase spoluobcany. To znamená, ze by za tyhle ciny mela nést odpovednost. Takze bych je jednoduse  nechal odskodnit obeti komunismu. Z jejich kont.
P.S.Doufám, ze by na to nemeli .
0/0
17.5.2004 10:51

Nedobik

SMRT KOMUNISTŮM PLATÍ I TENTO TÝDEN!
7 divů socijályzmu:
1. Každý měl práci.
2. I když měl každý práci, nikdo nedělal.
3. I když nikdo nedělal, plán se plnil na 100 procent.
4. I když se plán plnil na 100 procent, nikde nic nebylo.
5. I když nikde nic nebylo, přece měl každý všechno.
6. I když měl každý všechno, stejně všichni kradli.
7. I když všichni kradli, nikdy to nikde nechybělo.
   
0/0
17.5.2004 9:29

Maxinedobrota

Hnus !
Žádám aby byla založena FSČM - FAŠISTICKÁ STRANA ČECH A MORAVY jako protiváha KSČM ! Jejím jediným úkolem by byl boj proti KSČM ! Dále žádám aby volby byly neanonymní, každý volič by dostal čipovou volební kartu, kde by bylo zaznamenáno koho a kdy volil ! Komoušovoličům by byly následně odebrány důchody a zpoplatněna zdravotní péče ! 
0/0
17.5.2004 9:17

Kereme

Není to jedno
Jestli si někdo myslí, že je jedno, kdo je vede, je na omylu. Vždy je větší a menší zlo.
0/0
17.5.2004 0:03

Kereme

Starý a mladý
Předseda KSČM nemůže za zločiny svého otce. Ale tím, že si KSČM dává do svého čela syna zločince, dává jasně najevo, že jí jsou zločiny 50. let u řiti. Mělo by to být znamení pro všechny slušné lidi, aby takovou stranu nevolili. Je to, jako by v Německu v Parlamentu po válce seděl syn Mengeleho a vyznával myšlenky sice s Mengelem neshodné, ale vzdáleně docela podobné. FUJ! Rene Weber, Praha
0/0
16.5.2004 23:57

Homer1

Měli by viset, kurrrvy....
Štěstí. Co je to štěstí?
Štěstí je, když místo listí,
na stromech visej komunisti.
 Dobrou noc
0/0
16.5.2004 23:54

Kereme

Re:
Styl Vašeho humoru nepřispívá k zániku KSČM, tak si běžte lehnout.
0/0
16.5.2004 23:58

Nedobik

Re: Nepřispívá, ale potěšil mě,
takže se mi bude dobře usínat.
0/0
17.5.2004 0:40

Isabelle

Re:
A to se ti bude dobre usinat beze mne??? UUUUhhhboubelatejuuu...
0/0
17.5.2004 0:48

Nedobik

Re: No kdybych věděl, že si tady (tedy jinde)
tak jsem sem k bolšánům nelez! Tak hezky se sejdem u nás, jo, boubelko?
0/0
17.5.2004 0:54

berlyn

Ale no tak...:(
Hergotkrucajselement...neni to wurst,kdo tu holotu vede ...Spíš by mě interesovalo KAM ... Doufám,že do hodně vošklivýho Domova důchodců ...hi,hi,hi. Ber
0/0
16.5.2004 23:41

Kereme

Re:
Jste dost jízlivý. Já bych těm babičkám a dědečkům spíše přál spokojené stáří, aby neměli nutkání volit grázly z KSČM.
0/0
17.5.2004 0:00

Nedobik

Dobrou noc všem komunistům a příjemné hnití
až do vyhnití všem komunistům a jejich příznivcům.  Kde jste? Hergot vás je tu ale málo! Komunisté všech zemí, vybijte se!
0/0
16.5.2004 23:39

Kereme

Re:
Nic mi Vaše mluva neříká, stejně tak jako mluva obou pánů vedle na reklamě.
0/0
17.5.2004 0:01

Nedobik

Re:
No myslel jsem, aby už brzo komunisti vyhnili? Ehmm, nevím jak Vám to říct, abyste pochopi, račte rozumět při Vašem vzdělání (V.Burian)    
0/0
17.5.2004 0:38

Kereme

Moralni bahno pokracuje dal
Nic se nezměnilo. KSČM je stále stranou zabšklých strejců, kteří blábolí, že bejvávalo dobře. To, že ve vedení není žena a nikdo mladší než vedení, je symbolem toho, že KSČM není stranou 21. století, není to radikálnější levicová strana typu Levicových svazů v EU, je to strana bývalých bolševických kádrů. Ne že by Filip přinesl změnu, ale aspoň náběh na změnu. A Grebenda dál bude otravovat českou politickou scénu a spojovat se s ódéeskou k podpoře takových sígrovin, jako bylo zvolení Klause do úřadu prezidenta ČR. Co dál? Myslím, že by se lidem měl rozdávat leták s esejem Karla Čapka, kde vysvětluje, proč není komunistou - tak jako po 89. Snad by to pár potenciálním voličům KSČM otevřelo oči. Rene Weber, Praha
0/0
16.5.2004 23:36

Hanniba-1985

Komunistům šlapala na paty koalice SNK-ED
V sobotu před Metropolem v Českých Budějovicích, kde se zrovna konal VI. sjezd KSČM, jsem byl svědkem reakce Sdružení nezávyslích kandidátů a Evropských demokratů; konkrétně Jana Kasla a pana senátora Zieleniece - lídra do Evropského parlamentu za tyto strany, se kterou jsem musel souhlasit. Pan Kasl na jednoduchých pransparentech dával kvíz jak která strana se v Evropě domluvit neumí /ČSSD/ , nechce /ODS/ a nemůže /KSČM/ . Jsem studentem střední školy a současná politická scéna mi nedává na výběr. Jsem proto rád, že vznikla koalice založená na silné důvěryhodnosti starostů obcí a měst spolu s Evropskými demokraty. Měl jsem možnost shlednout jejich společné internetové stránky a doufám že dá konečně někdo komunistům na frak. S pozdravem student Mario z Ostravy
0/0
16.5.2004 22:50

Sudajev

Re:
Seš idiot.
0/0
16.5.2004 22:54

Horník Kdojevíc

Re:
Seš idiot a bolševik - beznadějná kombinace.
0/0
16.5.2004 23:14

Hanniba-1985

Re:
Jsem rád ,že je víc lidí co jsou proto, aby komunisti byly zakázáni.
0/0
16.5.2004 23:25

Hanniba-1985

Re:
Samozřejmě že jsem idiot pro tebe jelikož nepodporuju stranu jejiž vedení není schopno sebekritiky.  Na závěr bych tě chtěl poprosit aby si nejdříve pouvažoval nad tím co píšeš než napíšeš něco jen proto aby si byl zajímavý. Jak bylo v jednom filmu ,,pro hlupáka každý hlupák." Mario z Ostravy.
0/0
16.5.2004 23:23

Horník Kdojevíc

Re:
Vážený pane,
pro bolševika jste rázem smrtelný nepřítel, anžto a jelikož mu jeho kydy nežerete i s jeho navijákem. Nárokujete si samostatné myšlení a vlastní svědomí - ó, jaká to troufalost, bolševik přece vždy myslí za Vás a jen on sám se postará o Vaše štěstí !!!
 
0/0
16.5.2004 23:29

Kereme

Re:
Kdo ma jiny nazor, je idiot.
0/0
16.5.2004 23:30

Nedobik

Re: Pane Webře,
nejste příbuzný pana Carla Marii von Webera? Ne? To je škoda!
0/0
17.5.2004 0:42

fuozx

Nastesti
Grebenicek zustal. Jakakoliv zmena by mohla komousum prinest hlasy a prispet k jejich otevrenemu vstupu do vlady soc. dem. Nejnebezpecnejsi je Ransdorf, ktery se umi tvarit jako myslitel a hrozi, ze nalaka poblouznene mlade levicaky, ekologisty, antiamerikanisty atd.
0/0
16.5.2004 22:47

Horník Kdojevíc

Re:
Aktuální statistika z Rakouska: počet chovatelů pštrosů na maso - 400; počet komunistů - 200. Prognóza: trvalé zlepšení (ve prospěch chovatelů pštrosů).
0/0
16.5.2004 23:16

Kereme

Re:
Hochu, jste uplne mimo. Nerozumite politice a myslite si, ze tak, jak se na to divate sam, se na to divaji ostatni. Opak je pravdou. Cozpak nevidite, jak preference KSCM stoupaji? Zrejme jim Greba vyhovuje. Randsdorf je naproti tomu neskodny poblouznenec, ktery umi nazpamet Marxe, ale sam nic vymyslet nedovede. 
0/0
16.5.2004 23:29

Horník Kdojevíc

Re:
Ano, akcie komunistů stoupají, celý svět kráčí ke světlým výšinám komunismu, zítra se bude tančit všude, až naše vítězné vlajky rudé na stožáry světa vyletí.
0/0
16.5.2004 23:31

Kereme

Re:
Já nevím jak vy, ale mně to vadí, že stoupají preference strany, která 40 let diskriminovala mou rodinu i mě.
0/0
16.5.2004 23:42

Nedobik

Re: Mně taky, ale tady přece
můžete jen nadávat, tak do toho: SMRT KOMUNISTŮM!  Dobrou, hezky se mi bude spinkat!
0/0
17.5.2004 0:44

fuozx

Nastesti
Grebenicek zustal. Jakakoliv zmena by mohla komousum prinest hlasy a prispet k jejich otevrenemu vstupu do vlady soc. dem. Nejnebezpecnejsi je Ransdorf, ktery se umi tvarit jako myslitel a hrozi, ze nalaka poblouznene mlade levicaky, ekologisty, antiamerikanisty atd.
0/0
16.5.2004 22:40

svobodny clovek

skutecny komunista
Snad nikoho neprekvapilo, ze v cele komunisticke strany stanul skutecny soudruh, komunista oddany strane a jeji diktature, syn stbaka.
Komunisti jsou proste komunisti a v jejich cele bude vzdy hajzl.
 
0/0
16.5.2004 21:51

Horník Kdojevíc

Re:
A nebude tomu jinak, i kdyby trakaře z nebe padaly.
0/0
16.5.2004 23:18

barbudo

Milé děti, možná Vám to nikdo neprozradil,
, ale máme tu jen jednu politickou stranu a několik politických kroužků ...
0/0
16.5.2004 20:47

Eldrb

***
Je dobře že zůstal Grebeníček u vesla. Vítěztví Filipa = posílení V.I.Špidly. Kdo dnes slyšel ve zprávách názory a ohlasy a drobet umí číst mezi řádky , musí mu to být jasné. A to by potom bylo skutečně na emigraci !
0/0
16.5.2004 20:41

Kereme

Re:
Ano. Takhle zustava dal posileny Klaus - ne Spidla - a to je v poradku.......
0/0
16.5.2004 23:45

standik007

:-(
KCSM NSDAP
0/0
16.5.2004 20:26

phenomenon

Chce to...
...už konečně pořádný vítr (nejlépe od západu:-), který by ten zatuchlý bolševický smrad vyvětral z téhle země!  Při volebních preferencích, které má KSČm mezi důchodci by to i značně odlehčilo státnímu rozpočtu....
0/0
16.5.2004 20:14

Kereme

Re:
Jste básník, ale bohužel nám demokratům to proti bolševikům nepomůže.
0/0
16.5.2004 23:50

ivomasek

to Michalll
Nevím jak ty, ale já odolám. Jinak bych musel s celou rodinou emigrovat. Já na tuto vím, že když by mě nečekala šibenice, tak doživotí určitě.
0/0
16.5.2004 15:59

Michalll

I když synové nemohou za otce,
jméno je mi symbolické a ze všech možných právě nejlépe, když je zde právě ono.
Každý totiž je naveden do kontextu a může lépe vědět, co dělá. podpora z iráku nikoliv náhodná, možná i nás čeká irácký úděl.
Dobré sněm prostudovat od slova ke slovu, objevit staré známé fašistické termíny, jádro této jejich revoluce, pochopit tak úspěch organizovaného zločinu, ať má přívlastek státní, nebo skupinový.
Rozumět tak i sobě samému, "nekvalitnímu" občanovi, kterého velká budopucnost nečeká, tu mají ovšem oni a peklo, jasná zpráva. Středověk neskončil, středověk trvá, i pro svět islámského primitivismu důležitá nabídka. obojí potřebují vládnout druhým, obojí hnijou v čínsko vietnamsko ukrajinsko moldavské bídě.
Potřebují nás do ní stáhnout, špinavé zanedbané vesnice sudet jsou jim málo, ještě Budějovice, nejen sociální kolaps mostecka, i Prahu potřeba podusit, aby byl komunismus konečně vybudován. jsou poučeni, brzy je asi zvolíme, nelze odolat.
Michal, Libčeves, t. 603771186
0/0
16.5.2004 15:15

Michalll

Re: umění lhát , předvedené na sněmu, se bude hodit
nejen v korupčním privatizačním procesu, ale zejména pod to jejich novou totální vládou.
0/0
16.5.2004 15:17

svobodny clovek

Symbolicke
Syn stebacke BESTIE je predsedou neostalinisticke komunisticke strany.
0/0
16.5.2004 15:09

jirka04

A je vše při starém!
        Komunistický sjezd je u konce a nic se nemění. Jestřáb Grebeníček zůstává u vesla a "holubice" Randsdorf získává jenom 25 hlasů a odstupuje i z místopředsednického místa. Jedinou útěchou může být, že ultrakomunista Exner získal také minimální počet hlasů. Komunisté se zkrátka nemění. Je to špatné i dobré zároveň. Není jím pomoci, ale my ostatní alespoň víme s kým máme tu čest.
     Není co oslavovat, ale není ani nad čím plakat. Komunisté zůstávají komunisty.
0/0
16.5.2004 13:54

Fluffy

Re:
No mne se nahodou docela ulevilo.
Mohlo byt hure...
0/0
16.5.2004 14:39





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.