Nenaložená dodávka s motorem
dimenzovaným na plnou zátěž v nejlepším případě je na našich dálnoicíh běžný způsob jak ukončit své podnikání popř. i život. koupená na leasing za víc nestojí, obchodovat se šmejdem , obvyklým to artiklem českých podnikatelů, jinou perspektivu stejně nemá.
snad němečtí sousedé časem pochopí a přestanou se vyhýbat, zbytečně se ohrožují. autobusy v teritoriích nestability, např. v Plastině, mají pro podobné situace silnější opláštění a tak i větší šanci na přežití, když už někdo na "územích" mermomocí být musí a odsun zapomněl.
dost však frustrace, na dálnici stejně musím, na pevného offroada nikdy míst nebudu. Spíše bych měl podle zvyku na teritoriích sebrat nějakou tu utrženou lidskou končetinu, a ne s ní pobíhat jako palestinci, ale doručit ji parlamentu, aby snížil rychlost na dálnici na nutných 80, instalovat retardéry a šikany, a tak aby prodloužil život ministrům a třeba i mně. Tolik i můj odkaz národu, pokud bude třeba, pohřbít mne můžete na místě, ať to stromořadí křížků není plané, ušetříte.
Michal, Libčeves, t. 603771186