Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Syn dostal za znásilnění matky dva roky

Trest dvou let vězení vynesl rakouský soud nad patnáctiletým školákem. Všichni, kdo byli soudnímu jednání přítomni, si nevzpomínají na žádný podobný případ. Mladík půjde za mříže kvůli znásilnění vlastní matky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

BloHanson

normální
znám některý svobodný nebo rozvedený matky,který mají doma ty svoje cukrátka a normálně s níma souloží..myslím,že na tom není nic divný..je to z lásky,je.akorát nechápu proč to nechcou děvčátka od svých tatínků?není to tím,že je to bolí a že starší pán je víc hnusnej než mladý cukrátko?nevím..já sama s tím zkušenost nemám
0/0
14.5.2004 11:29

Turbissimo

Tak to sem nežral
Já si myslím, že se klučina potřeboval jenom někam vysypat a došli mu papírový kapesníky a matka z toho hnedka dělá aféru. :-) Všechno zpět: podle mě je to trapas jak kráva a nedokážu pochopit, proč s tím ta matka vůbec vylezla na veřejnost. Třeba je hnusná a blbá jak malovaný sáně a chlapec se nad ní pouze slitoval a teďka mu chudákovi bude muset dva roky padat mýdlo ve sprše
0/0
14.5.2004 9:46

xmar

hehe
kdyz se to dela pomalu a opatrne, tak to jde:) par holek jsem uz prefik kdyz spali, ani to nemusely vecer moc prehnat:) Jo a jedny jsem to rano ani nerek:) Uaaaa!
0/0
13.5.2004 14:08

robert_2004

Re: pomalu a opatrně
...nafukovací je to stejně jedno, co..? Uaaaa
0/0
13.5.2004 14:14

Blackshield

To je teda
dobrý!  Ona se ani neprobudila, když ji někdo šukal? To musí být také velmi slušná a spořádaná matinka
0/0
12.5.2004 21:12

Bianconerri

Myslel sem si že jsem na idnes
Ale jak vidím píše se tu jak v hromu nebo blesku ....jen tak dál
0/0
12.5.2004 20:48

xPainKillerX

Havlasa na hrad!
Chtel bych poprosit patera Havlasu, jestli by nemohl znovu vlozit sve jedinecne prispevky, prisel sem pozde a redaktori Idnes je z nepochopitelnych duvodu opet zrusili
0/0
11.5.2004 18:46

xPainKillerX

milujici syn
co je doma, to se pocita
0/0
11.5.2004 18:31

modry_karku1

byl to fakt rakusak?
kdybych nevedel ze je to rakusak tak bych ho typoval na nejakyho moravaka - ty se taky mnozej hlavne v ramci jedny rodiny
0/0
11.5.2004 11:54

ivuska2004

Re: byl to fakt rakusak?
Co máš sakra proi Moravákům.Já jsem taky z Moravy a můžu ti říct,že v rámci jedné rodiny se tady zatím ještě nikdo nemnožil.Proč zrovna Moraváci,proč ne třeba jihočeši?Většinou když je v televizi nebo někde jinde něco o Moravě,tak nás tam nastiňují jako primitivní debily,kteří pasou krávy,celej den jsou na poli...A pak se na to podívá takový pako jako seš ty a ještě tomu věříš,že?Moraváci už nejsou takoví promitivové jako byli ve středověku,ale tady si asi někdo neuvědomil,že už máme 21.století....
0/0
11.5.2004 14:16

Kleki Petra

Re:
To nic, on má jen mezery v zeměpise. Asi si myslí, že Moravské pole je na Moravě.
0/0
11.5.2004 14:42

svobodny obcan

Re:
Nepodivuj se, pod nickem "modry_karkul1" se skryva jeden z nejvetsich debilu v diskuzich iDnes.
0/0
11.5.2004 18:54

Nome

Re:
       ... to znám, to je alergie na moraváky, to je léčitelný, léky mají v každým hypáči, balení má 0,7l ...
0/0
12.5.2004 10:59

monrico

To: ten školák co si říká modry_karku1
Choď si hrát pred vlastný vchod. :) A nezapomeň, že slušně vychované děti jenom poslouchají, když se baví dospělí!
0/0
13.5.2004 10:48

UglyTroll

Cože????
Nevím jaké zákony mají v Rakousku:
1) jak může dítě ve 13 letech opustit domov?
2) Proč matka nesedí, když byl její syn sexuálně zneužíván.
3) nemohla to být odplata, aby máti věděla jaké to je když si Vás někdo jen tak dá???
A jak píše již někdo níže, jak můžete něko vysléci, hodit si ho do příslušné polohy a nepromaštěného souložit aniž by dotyčného probudil? To musela být brutálně zmaštěná, nebo musela být nahá, rozcapená a promaštěná...
 
Jak se to říká??? Jablko nepadá daleko od stromu....
0/0
11.5.2004 10:18

xPainKillerX

Re:
treba to byl darek ke dni matek
syn ukazal, ze ma svoji mamu opravdu rad
0/0
11.5.2004 18:39

djdave

hmmm
to asi svyho syna dost nesnasela kdyz se citila pospinena ....
0/0
11.5.2004 8:29

xPainKillerX

Re:
Cha cha cha, presne, jak tam este rika, ze kdyby to byl nekdo jinej, ze by to prekousla.....
Asi to synkovi moc neslo
0/0
11.5.2004 18:27

Pepajz

Motherfucker!
0/0
11.5.2004 7:35

J.

Tyyy jo! Tohle si fakt zaslouzi titulek
na hlavni strane. Bez teto informace bych to opravdu uz dyl nevydrzel!
0/0
10.5.2004 22:00

Bajkal

Stará moudrost praví,
když se jehla hýbá, niť nenavlečeš.
0/0
10.5.2004 20:09

ProfesorR

Re:
0/0
10.5.2004 21:13

Baud

Děkujeme redaktorům iDnes, že se radši pod podobné krákory nepodepisují.
0/0
10.5.2004 17:59

ProfesorR

Nechápu....
1) Jak matka mohla udat svého syna a poslat ho tím do vězení?
2) Jak mohla být znásilněna, když se probudila ze spánku v křesle až "při tom"? To asi nebylo o násilí..?
3) Jak oděná, či spíše neoděná a v jaké poloze odpočívala v tom křesle...?
4) Jak sama byla asi "nažhavená", když to šlo tak snadno?¨
5) a konečně...JAK DOKÁZALA, ŽE SE TO VŮBEC STALO???
A TAK MI TO CELÉ PŘIPADÁ  JAKO JEDEN Z MNOHA PERVERZNÍCH SMYŠLENÝCH PŘÍBĚHŮ, NA JEHOŽ ŠÍŘENÍ SE PODÍLÍ, NYNÍ UŽ TAKÉ RÁDOBYEROTICKÝ SERVER iDNES...  
0/0
10.5.2004 15:33

svobodny obcan

ani se neudelal
Presne tak. A pry dostal 2 roky a to se ani nestihnul udelat
0/0
10.5.2004 16:59

hovnival-

Re:
1. pokud ji opravdu znasilnil, je spravne, ze ho "udala". Takovi lide nemaji byt na svobode.
2. Znasilneni nemusi probihat pouze nasilne. Pokud dotycna se sexem nesouhlasi, a presto se to stane, je to znasilneni. Nemusi ji pritom mlatit.
 
0/0
10.5.2004 17:24

ProfesorR

Re:
...jenže oba nevíme jak to bylo a tak jen můžeme dál teoretizovat. Kdyby klukovi bylo o nějaký měsíc méně, šla by sedět nejspíš ona, protože by šlo o pohlavní zneužití mládeže a každý šikovný advokát by to s tím klukem proti ní vyhrál.
Ale OBECNĚ (už nekomentuji ten incestní případ, ale reaguji na to, co jste napsal) je pravda, že jak je nám chlapům 15+, je lepší si na rande vzít propisovací formulář a před stykem s ženou si nechat předem podepsat souhlas, protože jak to pak dokážete, že byl chtěný, že? 
Takže hovnivále, představ si příběh, který se naštěstí nestal mně, ale je autentický, že žena se chtěla milovat, v tu chvíli se jí to moc líbilo, ale až POTOM jí ten chlap něčím naštval, řekla si, že to vlastně NECHTĚLA, udělala si po těle pár škrábanců, natrhla šaty a šla dotyčného udat na policii za znásilnění. V tu chvíli má všechny paragrafy na své straně!!! A jdeš sedět. Tak si dehj bacha a přemýšlej víc nad svým bodem č. 2
0/0
10.5.2004 17:46

hovnival-

Re:
bod 2 je spravne. ale souhlasim s tebou, ze si zena muze znasilneni vzdy vymyslet.
ale napriklad kdyz zenu uspim, pak s ni soulozim, neni to znasilneni? podle tebe asi ne...  A takovych dalsi typu "nenasilnych" znasilneni je mnoho.
 
0/0
10.5.2004 18:10

ProfesorR

Re:
no  tak moment,  to už to samotné uspání je snad trestný čin, ne?  A s tím stejně 1000x víc hřeší děvky, aby tě pak okradly...  
Je to všechno zkrátka moc tenký led, proto jsem se hned na úvod divil, jak mohl soud vůbec něco dokázat.
Ale rád bych to zakončil optimisticky a příjemně...Chlapi, víte jaké to je probudit se ráno a zjistit, že ženská, se kterou jsi usnul, se probudila dřív a v pohodě si na tebe "nasedla" a zatímco se rozkoukáváš, tak se nad tebou houpou její nadra a cítíš, jak po tobě jezdí a má tě v sobě..? Hmmm...No nevím....Asi už jsem byl takhle párkrát znásilněn. Ale bylo to moc fajn  
0/0
10.5.2004 20:06

hovnival-

Re:
pockej, aby ses jednou rano neprobudil a nezjistil, ze si na tebe nasedl misto zensky chlap. to by teprve bylo prekvapeni :))
0/0
10.5.2004 20:28

ProfesorR

Re:
No tak že by se někdo vloupal do bytu jen proto, aby nasedl, ehm... , to tu ještě asi nebylo.
Jinak než usnu tak vím co dělám a hlavně s kým. A vchod předtím zabezpečuji.
A jsme zase u toho. Kdyby tuhle zásadu dodržela ta pošahaná rakušanka z našho příběhu, nic by se jí nestalo. Tak.
0/0
10.5.2004 21:12

xPainKillerX

Re:
prijde Pinkshadow a mas Kamila v analu, ani nemrknes
0/0
11.5.2004 18:42

hawk_eye

Re:
Sice nevim jaka je skutkova podstata znasilneni v Rakousku, ale v CR jsou v ní 2 podmínky:
1) násilí nebo bezprostřední pohrůžka násilí
2) soulož nebo jiný obdobní pohlavní styk
přičemž k ad1) trestný čin je spáchán násilím i tehdy, je-li spáchán na osobě, kterou pachatel uvedl do stavu bezbrannosti lstí.
Tím jen reaguju na to, že pokud někoho uspím s úmylem se s ním vyspat a uskutečním to, tak jsem ho z pohledu práva znásilnil.
Děvky tě většinou uspí, okradou, ale spát s tebou vážně nechtěj.. 
0/0
14.5.2004 11:41

nebel

ad pater Havlas a jeho dalsi variace
doporucuju necist, je to o oci
 
a taky nereagovat, i kdyz Vase reakce jsou to jedine, co na svete ma
0/0
10.5.2004 15:02

tojesnadfuk

páter-kráter
hele páter , ty si asi nejchytřejší na celý planetě!!!!  Tvoje zprávy jsou fakt směšný a urážky už ohraný..... asi ti ale v tý tvý zaprděný ďouře drží někdo z redakce idnes prsty, jinak nechápu proč ty tvoje pustý sprosťárny dávno někdo neodstraní.....  doufám, že chcípneš bídnou smrtí bongo bongo!!! Ty jeden vaginální vejškrabe prohnilej  a neuvěřitelně smrdící .....  dovedu si dost dobře představit jakej seš parchant ale myslím, že to vidí i všichni okolo a denně ti někdo naprdí a nablije do toho tvýho ksichtu nechutnýho
0/0
10.5.2004 15:00

gagaryn

Re:
Soory jen sem prohnal Havlasův text překladačem do angliny a zase zpátky a vylezlo z toho ten hnůj
0/0
10.5.2004 15:04

nebel

Re:
to je supr napad, ten prekladac je nekde on-line nebo je nutna instalace?
0/0
10.5.2004 15:05

Džura - hrdina Pamíru

havlasashit
Bav se s volem o sobotě, když jde v pátek na porážku.
0/0
10.5.2004 14:58

gagaryn

pater----Mamlasa upravený text-diakritika
Srb zprávy síť a mimo-zprávy mne publikovaného řinčení. editora druhy mne dokonce zástup mazlíček hvezdicek a je na první pokud se týče. kontroluju pisnicky, jak vy sám stojíte v dnesnim svetru popbuznovsky hudba. cejtim, ode mne známku tlak.
případ na to. žádný! kolik stahnuti? nakonec podleham zvedavosti a ukáže, z se srdečním stah 800 mejch udeřit a prodal s 5 CDCEK. je to hezky, ale stejného nic neresici.
kdy clovek mnoho v mafii nakejch zdechlině tak nemá v Tom-proč svetr prasečák šoupátko. janda, zakrslý metrový s patou bude mecet na radiový možná az do osmdesati, zda uz není osmdesát.
případů na to. nenecham s jarem hajzlarema a svindlirema opatřené drážkou kradení pisnicky na zapadanou jak straku. není mne jasno jak, ale nahraju dát-vy sám jste udeřili. dnes by nedokazal vrčet kytaru vzadu za spravnej koncem. ráno to vubec ja? poslouchalo současná pocitac poslední demonstrační. kytara současné sebe bičování a dabelskej rytmus mne zaplavovat potlačit. nemám vubec představu odkud ráno ySrb zprávy síť a mimo-zprávy mne publikovaného řinčení. editora druhy mne dokonce zástup mazlíček hvezdicek a je na první pokud se týče. kontroluju pisnicky, jak vy sám stojíte v dnesnim svetru popbuznovsky hudba. cejtim, ode mne známku tlak.
případ na to. žádný! kolik stahnuti? nakonec podleham zvedavosti a ukáže, z se srdečním stah 800 mejch udeřit a prodal s 5 CDCEK. je to hezky, ale stejného nic neresici.
kdy clovek mnoho v mafii nakejch zdechlině tak nemá v Tom-proč svetr prasečák šoupátko. janda, zakrslý metrový s patou bude mecet na radiový možná az do osmdesati, zda uz není osmdesát.
případů na to. nenecham s jarem hajzlarema a svindlirema opatřené drážkou kradení pisnicky na zapadanou jak straku. není mne jasno jak, ale nahraju dát-vy sám jste udeřili. dnes by nedokazal vrčet kytaru vzadu za spravnej koncem. ráno to vubec ja? poslouchalo současná pocitac poslední demonstrační. kytara souč
0/0
10.5.2004 14:47

Michalll

V obvyklé rodině je i
pokrevní otec, matky nespí nahé ani u televizí atd.
Chybí zde zpráva o programu, který právě probíhal, zda nebyl inspirující pro oba, spánek se s fascinací snadno může prolínat.
Pokud to byl i jiný program, insipirující nejspíše předcházel jindy a ani poté nemusel dlouho na obrazovce chybět. nejen nestabilní vztahy v rodině, ale i invaze intimity z obrazovky náš svět mění. Nikoliv tak nápadně, jako v tomto incidentu, ale o to hlouběji a zásadněji, čím méně nápadná a neobvyklá  je jeho prezentace.
Michal, Libčeves, t. 603771186
0/0
10.5.2004 14:22

Marťásek

Re:
Libčevsi začínáš mě štvát. Už ti někdo telefonoval?
0/0
10.5.2004 16:35

Joshuaboy

Pozdrav
Zdravím všechny přítomné právníky, sexuology a obdobné rádoby odborníky. Je s podivem, že se vyjadřujete k něčemu do čeho absolutně nevidíte. Raději se starejte o to, aby se Vám nic podobného nikdy nestalo, když už jste hned hotoví s analýzou oné rodiny...
0/0
10.5.2004 13:56

iuos

hmm
kdyby každý mluvil jenom o tom, co zná, pak by se nikdy nic novýho nedozvěděl. proto je nutné vše komentovat, převalovat informace ze strany na stranu, debatovat. a i když nic nevyřešíme, vyslechneme (vyčteme) si několik idiotů, úchylů, ... tak i v tomto případě je to jedině plus a dokáže nás tato debata obohatit (když nic víc, atak aspoň pocit, že nejsi uplnej idiot ti náhled do kterékoli diskuze na idnesu dá )
0/0
10.5.2004 14:11

iuos

hmm
jak jsem psal výše - někteří svojí blbostí dokážou zvednoust sebevědomí
0/0
10.5.2004 14:55

nebel

Re:
aspon to sebevedomi.....
0/0
10.5.2004 14:59

Destroyer7

Co se v mládí naučíš ...
Z článku je patrné, že matka příliš nedbala o výchovu tohoto chlapce, neboť neudělala nic proti tomu, aby nebyl v dětství sexuálně zneužíván. Je evidentní, že kluk měl vělice pádný důvod utéct z domova. Ve třinácti to musel mít doma hodně krutý. A teď to synátor matce s láskou vrátil. Tak čemu se tahle povedená matinka diví? Především ji by měli zašít.
0/0
10.5.2004 13:33

1

Re:
Až jí zašijou pak už žádný znásilnění nehrozí
0/0
10.5.2004 13:42

Luxy

Re:
třeba o ni dbala tak moc, že ho zneužívala....
0/0
10.5.2004 15:17

xenofob_rasista_fasista_zumpa

no co
Jestli ho ve 13 letech prefikla ona tak neni divu ze ji ted prefikl on. Kruh se uzavrel
 
0/0
10.5.2004 13:05

dooosa

Re:
jdi s tema blabolama do hajzlu, debile!
0/0
10.5.2004 13:04





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.