Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pes vážně zranil školáka

Dvanáctiletého hocha napadl a vážně zranil v Janovicích nad Úhlavou na Klatovsku ve středu odpoledne německý ovčák, který utekl majiteli ze zahrady u domu. Zraněné dítě přesto došlo několik stovek metrů domů, odkud jeho matka zavolala sanitku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Michalll

Sudety a zbytky po
pohraničnících v další a další generaci. Kdy tomu bude konec?
Micjhall, Libčeves, t. 603771186
0/0
3.5.2004 21:08

Destroyer7

Škoda, že to nebyl kluk poslance
jenž nezvedl ruku pro zpřísnění přístupu k psům.
0/0
30.4.2004 19:12

cool99

Re:
Nerozumím. Zpřísnit by se měl přístup k nezodpovědným majitelům. Jak chceš zpřísnit přístup k psům? Jsou to nevinní tvoři, které může zkazit jen člověk.
0/0
1.5.2004 13:07

Klomanda

dítě bylo bez dozoru...
dítě bylo bez dozoru, zavřít rodiče, až zčernají Až se uzdraví, měl by jít do pasťáku. Invalidní pán za nic nemůže. Krom toho si myslím, že smradi psa drázdili,
0/0
30.4.2004 14:02

rapesco

Re: Jdi se prospat
Klomando, po obědě se Ti odkrvil mozek.  Do pasťáku si běž sám, zavřem Tě tam s tím "pejskem", jo?
0/0
30.4.2004 14:11

Pe2pek

Re:
Ty jsi taky ten zoofilní dement, jakých je u nás čím dál víc. Vy se jednou s těch čoklů poděláte. Já kvůli vám, když jdu s dětma ven, musím tahat sebou kilovou pistoli a to mě fakt nebaví.
0/0
3.5.2004 8:45

Jouda-

Re:
Ty myslíš? Jak k tomu mohlo dojít?
0/0
3.5.2004 13:53

SocPredator

jediný dotaz
Půjde ten majitel sedět za ublížení na zdraví? Doufám, že jo
Nic jiného na tom nemá cenu řešit
0/0
30.4.2004 13:30

iuos

hmm
1) majitel měl psa zajistit tak, aby neutekl
2) zajímalo by mne, jak ti hoši toho psa "odlákávali"
0/0
30.4.2004 11:40

Marťásek

Pan o francouzských holích
Pan o francouzských holích by zasloužil nakládačku, aby pak jezdil už jen na vozíčku .....
0/0
30.4.2004 11:26

Velkoknize Slovanski

A co krokodýl ? ? ?
A co kdyby školáka vážně zranil volně pobíhající krokodýl   To by bylo také v pořádku      
A proč může u nás volně pobíhat nějaký vlk nebo vlčák, ať už  z Německa nebo z Číny
A co na to naši termiti      
Klídeček co  Hlavně, že jsou prašule
 
 
0/0
30.4.2004 10:57

Surrender

RE: Sudájev - Blboňjev
Ty jsi taky pěknej otrava viď? Spoj se s tím schizofrenikem co má kamila a udělejte si mejdan, vy pacienti.
0/0
30.4.2004 9:38

Sudajev

Re:
Ale copak, panáček z práhy.
0/0
30.4.2004 10:08

vakokos

Trocha ironie
Dejme dětem náhubky, oploťme dětská hřiště, nosme všichni holinky (dají se lehce umýt) a pokud někoho pokouše pes, zavoljme na Novu a Blesk, Ti to jistě vyřeší.
0/0
30.4.2004 9:21

rapesco

Zastřelit
psa.  Jinak jednoho krásnýho dne pokouše nás.
0/0
30.4.2004 8:54

Kleki Petra

Měl bych ještě jednu poznámku:
Jak je možné, že si před paneláky hraje tříleté dítě bez dozoru, to nechápu. To je ještě daleko horší případ, než ten trouba, který nechá svého padesátikilového "mazlíka" lítat, kde se mu zlíbí.
0/0
30.4.2004 8:37

pheinzl

Re:
Zase jedna stejná hysterická zpráva! Jak je možné dítě bez dozoru. A jsou si všichni tak jisti, že ten kluk je jen nevinná oběť a psa neprovokoval?
0/0
30.4.2004 8:41

vakokos

Re:
Souhlasím, že jsou to hysterické zprávy, bez pořádného komentáže obou stran, ale nesouhlasím s volně pobíhajícími psy a už vůbec ne s velkými psy u lidí, kteří je nemůžou ukočírovat a zvládnout - důchodci, feťáci, puboši atd.
0/0
30.4.2004 9:14

Destroyer7

Re:
Souhlas.To miluju, když 45 kilové tele prohání po chodníku 10-ti letou 25 kilovou slečinku a ta mě přesvědčuje, že je pejsek hodný a to, že na mě a mé malé děti řve jak tygr je jen proto, že z nás má strach.
0/0
30.4.2004 19:16

vakokos

Re:
Nechápu, proč by si tříleté dítě nemohlo hrát venku. Určitě úplně bez dozoru nebylo, že bylo samo uvedly ty děti. A i kdyby bylo bez dozoru, tak to není zcela jistě tak nebezpečné jako volně pobíhající pes, ledaže by bylo tak rozzuřené, že by svými mléčnými zoubky roztrhalo nějakého kolemjdoucího.
0/0
30.4.2004 9:11

Kleki Petra

Re:
Všechno k tomu uvedly ty děti. Budu-li tedy věřit jejich tvrzení, že pes jednoho z nich pokousal vážně prakticky bezdůvodně, i druhé jejich tvrzení má úplně stejnou váhu. A tříleté dítě mezi paneláky bez dozoru rozhodně není záležitost, nad kterou lze mávnout rukou.
0/0
30.4.2004 9:45

hbf

Re:
Volně si hrající tříleté dítě nikoho neohrožuje, volně pobíhající pes o stejné hmotnosti ano.
Zatímco právní normy nezakazují dítěti samostatně si hrát, ve většině obcí zakazují samostatné pobíhání psů.
I kdyby se prokázalo, že matka, otec nebo někdo jiný zanedbali péči o dítě, nikterak to neomlouvá majitele psa, který bez dozoru, náhubku a vodítka pobíhal mezi lidmi a na jednoho zaútočil. Jsou to dva různé skutky.
Jako jeden skutek by se to muselo posuzovat jen v případě, že by dítě při své hře vypustilo psa z kotce či zahrady .....
0/0
30.4.2004 10:18

Sudajev

Re:
Jak že nikoho neohrožuje, přece ohrožuje toho psa tím že se mu nabízí jako lehká kořist. Pokud bude takové dítě u silnice tak bude ohrožovat projíždějící řidiče atd.
0/0
30.4.2004 10:23

Kleki Petra

Re:
Ale proboha, já jsem snad nějak vyvolal čímkoli, co jsem napsal, dojem, že pes si může volně pobíhat, zatímco děti ne??? To se mi zdá jeko novinka. Exota, který nechal zmíněného psa bez dozoru, bych chtěl dostat do rukou, ona by ho přešla chuť. Ale jakto, že volně pobíhající tříleté dítě (bez dozoru) nikoho neohrožuje? V prvé řadě ohrožuje přece sebe!!! Bez ohledu na přítomnost nebo nepřítomnost jakékoli zvířecí bestie. A bylo-li to skutečně tak, pak by si ten, kdo měl o ně dbát, vysloužil ode mne ještě větší odsouzení, než ten přitroublý "páníček".
0/0
30.4.2004 11:02

vojtik..

Rutina
Dost dobře nechápu, jak je možný, že se pes, který zraní nebo zabije člověka dožije dalšího dne. Po takovým incidentu bych okamžitě nařídil odstřel. Šest korun za náboj není přece tak moc.
0/0
30.4.2004 8:16

scaty

Re:
lidi jsou nezodpovědná hovada, to bys musel šrorovat taky auta, mstít se na zbraních atd. pes je až ten poslední kdo za to může, pokavaď si starej invalida pořídí ovčáka na kterého fyzicky nestačí, měl by být spíš zastřelen on - on totiž škodí společnosti, jako ostatní, kdo vraždí lidi na silnicích a pak si dál vesele jezdí atd. fuj to jsem se ale rozkecala, čau
0/0
30.4.2004 8:20

kubisek.no1

Re:
........ zalezi jak cim. 9mm luger se da sehna i za 4...
ne je to jasny. majitel si ma psa zajistit tak aby mu nemohl utect. jednoznacne.
0/0
30.4.2004 8:51

vune_kvetu

Zodpovednost v nas
Preji vsem prijemnou pulnoc. S "cokliky" mam radu neblahych zkusenosti jiz z detskych let. Bydlelel jsem s rodici a sourozenci na samote (nikoliv u lese - spise na poli). Meho bratra v 10 letech pokousal jezevcik - tak travil tydny v nemocnici "na injekcich". Kdyz jsem jednou sel pesky domu 4 km (tam nam metro nejezdi), tak se na me vyritil nemecky ovcak.. V zivote jsem se nesetkal se vzteklejsim psem. Nastesti jsem dvojtaktem zdolal nejblizsi strom (chytl me jen za nohavici, kterou mi roztrhl), na nemz jsem stravil priblizne 2 hodiny, nez si pro sveho "milacka" prisel jeho majitel - hlidac tamni drubezarny. Ten clovek se ani neomluvil, jen cosi zamrmlal o dire v plote. Rano jsem si sel stezovat na obecni urad a k majiteli firmy, jenz se mi slusne omluvil a i ty ryfle mi chtel proplatit. V rozhorceni jsem odmitl s tim, ze pokud tam pes bude dalsi den, tak upozornim sdelovaci prostredky (apod. afektivni nesmysly). Vysvetlil jsem mu, ze si lide jiz dlouho stezuji a kdyby tam sel nekdo jiny (chodi tama babicky i deti), tak by to mohlo dopadnout moc spatne.. Pes tam nakonec brzy nebyl a misto nej v drubezarne rozmistili alarmy. Avsak asi dva roky na to me pes pokousal litko - to bylo v bezestrome krajine. A tak jsem se dostal do nemocnice na injekce proti vztekline. Myslim si, ze majitele by meli byt daleko zodpovednejsi za sve psy a takova odpovednost by mela vyplyvat z jasnych pravidel - zakonu. Lide, kteri se setkavaji s ataky psu by meli upozornovat prislusne organy a majitele psa... A meli by se stavet proti jakemukoli zlehcovani ze strany majitelu i prislusnych organu.
0/0
30.4.2004 0:51

MekGajvr

Re:
S tou zodpovědností máš určitě pravdu, ale na druhou stranu není třeba kvůli každému kousnutí rozpoutávat hysterii. Auta denně zraní desítky lidí, některé dokonce i usmrtí, ale ještě jsem nikdy neslyšel na ulici někoho volat: "Pane, řiďte laskavě opatrněji, nebo někoho přejedete!". Zato denně slýchám - vemte si toho psa na vodítko, než mě pokouše... Zajímavé.
0/0
30.4.2004 1:21

m_a_r_c

Re:
pekny prirovnani a naprosty souhlas ...
0/0
30.4.2004 7:28

wewerak

Re:
Á, nezodpovědný majitel psa se ozval ...a páníček je navíc obstojný demagog.
Čest práci, soudruhu !
0/0
30.4.2004 8:07

Kleki Petra

Re:
Ty jsi ale blbec, viď? On má jen zdravý rozum a na rozdíl od tebe ho i používá. Trubko.
0/0
30.4.2004 8:22

hbf

Re:
Srovnáváte jablka a hrušky.
Pes má vlastní mozek a vlastní sílu, obojí může použít podle svého, do hlavy mu nikdo nevidí, nikdo dopředu neví, o udělá, pohybuje se takřka všude ...
Auto nemá vlastní inteligenci, samo o sobě se nerozjede, pohybuje se zejména na silnici, kde s ním každý musí počítat. Ještě jsem neslyšel o případu, že by hladové auto vyjelo z parkoviště a zaútočilo na prvního člověka, který by mu přišel do cesty. Také se nestává, aby nikým nekontrolované auto popojíždělo po dětském hřišti, vypouštělo tam své tekutiny, ....
Zkuste pochopit, že auto samo je kus plechu, příčinou veškerých následků automobilismu je člověk. Zatímco pes je schopen projevovat se sám, bez vazby na člověka. Proto musí pro provozování auta a chování platit poněkud odlišná pravidla.
0/0
30.4.2004 10:10

MekGajvr

Re:
Jenže já to nesrovnávám z těch důvodů, o kterých tady píšete. Jenom se na to prostě dívám trochu s nadhledem. Příjde mi to podobné jako aféra s injekční stříkačkou v pískovišti, o kterou se nedávno píchlo do prstíku nějaké dítě. Rodiče běhají po vyšetřeních, zatím se nic neprokázalo, ale už jsou toho plné noviny. Já jsem se jenom pozastavil nad tím, že se taková věc vždycky rozpitvává víc než například jakýkoliv jiný úraz.
Za psa by měl nést odpovědnost jeho majitel, to je bez diskuze. Ale nelíbí se mi, že pod vlivem různých štvavých článků a reportáží začnou lidi okamžitě hysterčit, jakmile uvidí volně puštěného psa. Drtivá většina psů nemá v úmyslu nikoho pokousat, a pokud se tak stane, vyjde většinou časem najevo, že k tomu byl vyprovokován. A napsat, že nikdo dopředu neví, co pes udělá, může jen ten, kdo jim nerozumí. Proto by se chování ke zvířatům mělo učit ve škole, namísto různých neužitečných hovadin...
0/0
30.4.2004 10:52

vune_kvetu

Re:
Že jsi ovšem neslyšel někoho upozorňovat řidiče k opatrnější jízdě neznamená, že by se tak "nemělo" činit či upozorňovat na něco jiného. Rozhodně nepatřím mezi lidi, kteří si jen tak nechají něco líbit - ale vše s mírou a decentně. Promiň, ale Větším zlem nelze obhájit zlo menší, zvláště není-li zlo jako zlo. Myslím, že Tvůj názor vyplývá z psychosociálního jevu, při kterém např. člověka, který omdlí na ulici, větší část davu obejde - vnitřně si ti lidé najdou nějaké aliby k obhajobě své neochoty pomoci.
0/0
30.4.2004 20:11

Jack_Brody

Re:
V té bezestromé krajině jsi ho viděl přibližovat, ne? Domnívám se, že by jsi ani nepotřeboval celý zásobník, abys ho zasáhl...
Tím netvrdím, že by jsi měl nosit zbraň (nevím, jestli tak už náhodou po všech těch zkušenostech nečiníš). Pro mně byl velký důvod pro nošení kromě bestií dvounohých i ty čtyřnohé. Kamarád zachránil pomocí své pistole život malému dítěti ve Stromovce - už bylo docela ohryzané, když tam doběhl, bouchl jednu do vzduchu, pes pustil děcko a vydal se překvapivě na něho, tak ho usmrtil. Docela chválabohu, že tam byl, holýma rukama by to tele těžko zvládal....
0/0
30.4.2004 10:18

MekGajvr

Re:
Nekrm nás laskavě...
0/0
30.4.2004 10:55

vune_kvetu

Re:
Nepodstatné, ale - bylo to na rozhrani pole a travnatého břehu řeky s velmi nepravidelným terénem. Prostě tam nebyly stromy, proto bezestromá krajina. V té době jsem nedělal nic jiného, než že jsem se nehýbal, ale on kousl. Zbraň nenosím, ačkoli "bezprostředně" poté jsem si pořídil slzný plyn. Ale ten se mi v kapse stále rozpadal a "vytékal", což bylo nepříjemné při nepozorném mnutí očí apod.. Jiná zbraň mne nenapadla - nedokáži si představit, že bych s "bouchačkou" chodil mezi handicapované děti, mezi nimiž jsem tehdy pracoval. Myslím si, že se nechám raději kousnout, než ryskovat nehody způsobené pořízenou zbraní.
0/0
30.4.2004 20:24

Sudajev

Pro thyronxe
Nemají školáci volně pobíhat po sídlišti a bez náhubku.
0/0
30.4.2004 0:49

pinguinone

Re:
..no vidis a Ty pobihas..
0/0
30.4.2004 8:11

MekGajvr

Zase jedna zásadní zpráva
Já nevím, proč tyhle prkotiny pořád cpou na titulní stranu... To se za celý den nestane nic důležitějšího než drobný úraz, který spraví tři stehy a trocha jódu...?  Já vím, je to borde1, že pes někoho pokouše, ale za jediný den si stovky lidí zlomí ruku, a často cizí vinou - a co jako? Takle jenom média cíleně poštvávají lidi proti pejskařům, kterým se něco takového v 99,9% případů nikdy nestane...
0/0
30.4.2004 0:04

eviiik

Dnes a denne
Pred par lety mne na Spicaku napadl vlcak mistniho reznika, tj. zrejme vlivne osobnosti, nebot vse bylo zapomenuto... Az na mou pokousanou prdelku, znicene obleceni... Majitele zapirali, ackoliv jsem mela 8 svedku, neposkytli mi pomoc, natoz aby mne odvezli do nemocnice... Ten jejich Bobik pokouse dvakrat do roka nejakeho turistu, ale co, zivot jde prece dal... Ma prdelka je po odstraneni jizvy zase vystavni, ale jizvy na dusi zustaly, kdykoliv vidim vetsiho volne pobihajiciho psa, nedejboze vlcaka, je mi uzko... Coz teprve takhle postizenemu diteti... A HADEJTE CO NOSIM V KABELCE...? Nejak se prece branit musim, kdyz majitele zustavaji nepotrestani...
0/0
29.4.2004 23:55

Thyronx

V Cesku i Indii se to stava
To se stava ve vsech rozvojovych zemich kde neexistuje pravo a trest. Tady kde bydlim v USA maji psa snad v kazdem dome v ulici kde ziju.Stalo se mi za 10 posledich let ze jsem videl 2x volne pobihajiciho psa ktery asi majiteli utekl. To vetsinou ale hned nekdo zavola "Animal Control" a oni si ho odchyti.Majitel ho pak za pokutu dostane zpet. Pokud ovsem nekoho pokouse, je soud a majitel psa, pak ma mnoho let ponekud nizsi zivotni uroven. Tedy pokud neskonci ve vezeni kdyz pes nekoho usmrti. A nemusi se jednat vubec o dite ale jen i o jineho psa. Ovsem ve state kde majiteli psa se nic nestane,ba ani psovi ne a diteti zbydou jen oci pro plac, tam se neda nic delat a jen porovnavat takovou zemi s Bangladesi,Indii ci jinou rozvojovou zemi. Stava se to u Vas poekud casto a nechapu proc by mel mit majitel psa zodpovednost pred verejnosti, kdyz se mu stejne nic nestane a ani nehrozi.
0/0
29.4.2004 23:04

Sudajev

Re:
Tak obtěžuj svými slinty svoje ami spoluobčany a nevopruzuj, kolaborante.
0/0
29.4.2004 23:14

kErbi

FUJ
Nechápu, co tě nutí lézt do prdele těm amíkům i na czech serveru. Asi strach z deportace. O životní úrovni se vůbec nezmiňuj. Stačí si projet NY po setmění a najdeš daleko horší věci než volně pobíhající psíky. Ale tam v drůbežárně, kde trávíš svý šťastný roky je to asi fakt o něčem jiném... Prostě RÁJ.
0/0
29.4.2004 23:15

Vitezny_Viking

Re:
Momentalne jsem v USA. Zatim jsem tu tri mesice a za tu dobu uz me napadl pes celkem petkrat, z toho dvakrat me i pokousal a jednou mi zpusobil zraneni tim, ze jsem kvuli nemu spadl z kola. Musim rici, ze v Cechach je situace porad mnohem lepsi nez v USA.
0/0
29.4.2004 23:33

AlBiny

Re:
Kdyby te v USA pes napadl uz petkrat,tak by jsi (pokud nejsi idiot)uz mel nadosmrti vydelano.Soudil by jsi majitele tech psu a uz by jsi nikdy nemusel delat.
Takze kecas a vymyslis si co se ti hodi do kramu.
0/0
30.4.2004 8:10

moonraker

Re:
Jdi uz do haje s tou svou vecnou proami osvetou, "tadu v USA...", "v USA by...", "v USA to..., v USA ono" koho to tady zajima?
Co jsem komu udelal?
Cele detstvi jsem musel poslouchat, jak co delaji v Sovetskem Svazu  (jednou jsme se ucili jak Soveti piji caj, ze pry oni si to nesladi, ze oni si daji kostku cukru za rty a presto to piji,   pak jsme si my decka z toho delaly prrdel, ze si tam daji sacek caje a pres to lejou vrici vodu ), ach, jo, jak je to uz davno...
No ale to jsem chtel rict, ze me sere nejvic, ze ani dnes jsem se nedockal toho, aby mne stejni ritolezci neterorizovali svym tejnym hruzoblbskym ritolezectvim, tentokrat k USA.
0/0
30.4.2004 0:07

271170

Pan Otaznicek??? Cikan?
Pan Otaznicek ty ses cikan???
0/0
29.4.2004 22:48

pan_otaznicek

Re:
Ne, proc ?
0/0
30.4.2004 7:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.