Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Při srážce aut zahynuli tři lidé

Celkem tři lidé zemřeli při ranní srážce dvou osobních aut u Bystřan na silnici z Teplic do Ústí nad Labem. Dva zemřeli na místě, jeden podlehl zraněním při převozu do nemocnice a další dva bojují o život v nemocnici.FOTOGRAFIE

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

gter

..
Je to především obrovská tragedie.
Pokud lze soudit podle informací z tisku, svalovat plnou vinu na toho, kdo jel rychleji není správné. Rozhodně se nechci zastávat obviněného řidiče - viz jeho předešlé škraloupy, určitě dodržování předpisů není jeho hobby. Respektovat přednost na hlavní silnici se ale musí. Situaci na místě neznám ale když se tam dalo jet 123 km/h nemůže tam  viditelnost být tak špatná. Pokud ano, proč tam není omezená rychlost např. na 70,50??
0/0
10.6.2004 10:42

Warťan

Pro Tasos!
Pokud jde o řízení auta v 60. letech, pro vyježděného člověka to není problém. Pokud můžu uvést příklad z mojí rodiny, v 60. letech můj děda ještě byl kapitánem dálkového letounu IL 62... (vzápětí šel do důchodu) Řidičák, který měl od 19 let, odevzdal před 5 lety ve věku 75 let, během každého roku najel přes 20 tis.km. na kontě má proježděnou téměř celou Evropu a Turecko. Byl to jeden ze 2 řidičů, se kterými jsem se v autě ani jednou nebál, ale bát se začal on- silničních vrahů!  P.S. Držič volantu je u mě ten, kdo zkrátka jen "jede", ale auto "neřídí". Řídit je dost široký pojem zahrnující mj. správné návyky řidiče... Pokračování příště, zase se mi z toho točí hlava! Kdo se zastane nevinného? Nikdo, tak už to chodí...
0/0
3.5.2004 23:55

tasos

Co se to DĚJE??????? II.
lidí v Teplicích truchlí, tak je jich dost. Samozřejmě hlavně rodiny, přátelé a kamarádi. Ale všem je to strašně líto. Blbý řeči teď vážně nejsou na místě. Děkuju.
0/0
1.5.2004 16:36

tasos

Co se to DĚJE???????
Lidi, proboha to nemyslíte vážně? Samozřejmě moc dobře chápu vážnost situace. Daleko víc, než si kdokoliv z vás může myslet. Nemůžete přát smrt někomu jinýmu!!! Anebo... možná můžete, jde ale spíš o to, že jste dotyčné v tom autě neznali, takže nic nevíte, nic necítíte a máte strach, abyste takovýho "pilota" nepotkali na silnici. Je to pochopitelný. I já řídim, a z řidičů, co se snaží vymáčknout z aut co se dá, mám dost strach. Asi nejsem dost otrlá, ale tohohle se fakt bojim. Bojim se, že se nebudu moct vrátit domu k lidem, který mám nade všechno ráda. Mám taky strach, že moji kamarádi umřou v autě. Opravdu jo. Znáte to, kluci se pořád hecujou, kolik jim to jede a musim se přiznat, že i já ráda jezdim rychle. Ale po tom, co se stalo v úterý jenom sedim a brečim... Najednou nevim, co mám dělat... Ten šestnáctiletej kluk byl můj kamarád a troufám si říct, že je jednu dobu dost dobrej, i když já sem o nějakej ten rok starší než on. Byl to můj kamarád, ale že bych přála smrt jeho bráchovi, tak to NE!!! Tohle nejde. Zezačátku jsem měla dost vztek, ale když sem nad tim potom tak přemejšlela, tak jemu to muselo strašně ublížit. Pochopte to přece. Občas se koukáte na zprávy a ty informace o tragédiích jenom tak plynou a vy to nějak neberete na vědomí, ale když se to potom stane někomu, koho jste znali, tak jenom sedíte s otevřenou pusou a něvěříte, že se tohle může stát právě vám. Tak přesně tak jsem to brala dost dlouhou dobu. Teď je to jiný. Auto jsem od toho úterka neřídila a v nejbližší době to ani nemám v plánu. Nejde o to, že bych se bála nějakejch "cvoků" na silnici, ale spíš jde o princip. Nechci řídit, i tak na toho kamaráda myslim skoro každou volnou chvíli a v autě by to bylo ještě horší. Připadá mi, že vy, co píšete ať ten řidič umře a tak, si vůbec neuvědomujete, že on má taky rodiče a jsou tady i ostatní příbuzní, nevíte, jak tohle dokáže ublížit těmhle lidem!!! Věřte mi, že dost! Opravdu dost, proto vás moc prosím, tohle nepište. A pokud jde o to, kolik
0/0
1.5.2004 16:31

mohyO

druha verze
Podle jinych novin je verze trosku jina:
 Cituji "Byly pick-up jel v protismeru a chtel odbocit na Bystrany. Tmavy golf se vyritil ze zatacky vzdalene asi 100m rychlosti presahujíci 150 km/h a narazil do pick-upu..."
 "Podle polocistu jde nehoda na vrub jednoho z ridičů, ktery jel neprimerenou rychlosti....".
3 mrtvi na miste 2 z golgu a ridic pick-upu 3 vaze raneni - prevezeni do nemocnice, spolujezdec z pick-upu zemrel nenocnici taktez dasi z golfu a jeden by mel byt stabilizovany.
Policie zatim resi i to kdo vlastne ridil tmavy golf, zatim je to prednetem zkoumani ale dmnivaji se ze to byl jeden z tech co havarii prezili
0/0
29.4.2004 14:49

mohyO

Re:
Kdyz se podivate na fotky tak zjistite ze to teto verzi odpovida
Pick-up byl nabouran na svetlo u ridice a levy blatnik, takze v okamziku narazu musel stat v odbocovacim pruhu. Kdyby nedal prednost byl by naraz ze strany spolujezdce. Po narazu se otocil o 270 stupnu a skoncil uprostred odbocky jako by chtel vyjizdet. Taky by tomu odpovidaly trosky z pickupu, ktere lezelu v pravem pruhu pri ceste od prahy. Motor Golfu po narazu pokracoval smerem ke svodidlum a auto zustalo o kus vic za nim. Pani piloti letely zatackou tak ze se nevesli do sveho pruhu a nejspis to braly pres odbocovaci pruhy a srafovani a pri tom jim tam stal v ceste prave tan pick-up.
0/0
29.4.2004 14:59

Warťan

Jiná verze!
Podle mého názoru pick- up odbočoval doprava na silnici, po které se Golf přiřítil. Je možné, že VW začal "vypadávat" ze zatáčky a do ještě stojící Felicie narazil, je také možné, že řidič už nestačil zrychlit díky dlouhému "koliznímu" prostoru. Důkazy jsou následující: Kdyby VW narazil do Felicie odbočující doleva, měl by rozbitou hlavně levou stranu, na které však zůstaly téměř netknuté a zasklené dveře. Pravá strana je také více rozbitá. Felicie má LP kolo ohnuté horní stranou směrem ke středu vozu, kdyby byl čelní náraz, kolo by bylo zaražené do podběhu a byla by poškozená více přední kapota... Podle polohy aut je to těžké podle oka určit, stejně se vždycky otočí i několikrát!
0/0
29.4.2004 19:23

tasos

Re: pro Warťana
Pick-up musel odbočovat doleva, protože kdyby jel doprava, tak by nestál tam, kde stál po srážce. Na tu hlavní vedou dva odbočovací pruhy z té vedlejší. Jeden pruh na odbočení doprava a jeden doleva. On musel odbočovat doleva. A ta hlavní silnice, po které jel Golf v zatáčce docela vynáší, takže když jel rychle, tak musel mít plný ruce práce i s tim. Jela sem tam včera a žádná omezená rychlost tam neni, a celá ta pitomá silnice svádí k tomu, šlápnout na to, a jestli pospíchali... :´-( A pokud pánové v pick-upu koukali, kde co lítá a bavili se u toho, stejně jako určitě i kluci v Golfu, tak to bylo jasný. Možná měli chvíli počkat, ale to jsou jenom dohady. Každopádně, když se vjíždí na tu hlavní a odbočujeme na ní doleva, tak ta silnice je dost nepřehledná. Ono, když v šedesáti řídí lidi auta, tak už nemají určitě takovej rychlej postřeh, aby mohli rychle šlápnout na plyn a z tý křižovatky vypadnout. Jde o to, kolik Golf jel. A taky na tý silnici určitě nebyl jenom Golf a Pick-up. Takže se Golf třeba nemohl vůbec Pick-upu vyhnout a Pick-up neměl kam ujet. Tohle nechápu-> "Kdyby VW narazil do Felicie odbočující doleva, měl by rozbitou hlavně levou stranu". To přece ne. Měl by rozbitou pravou stranu u spolujezdce, a tu rozbitou má. Neříkej mi, že by ten Pick-up objížděl zprava. To mu muselo bejt jasný, že by to narval do svodidel. Určitě se mu chtěl vyhnout vlevo po hlavní, ale Pick-up už tam asi byl.
0/0
2.5.2004 15:16

Warťan

Pro Laureonese
Je lepší přát někomu smrt, než rovnou vraždit, slova totiž zas až tolik neškodí, ale kdyby býval dotyčný nejel s Golfem rychlostí kolem 200 km/h (150 jel určitě) tak by se nic nestalo! Spolujezdci, za které především máme zodpovědnost by z auta vystupovali po svých a on sám by mohl žít životem toho rozumného člověka. V první řadě by řidič pick- upu mohl užívat svého základního práva- práva na život a o ten nemá nikdo z nás právo druhého připravit! Ani když má Golfa, nebo Mercedes za 3 miliony!
 Ano, uznávám, chyba byla na obou stranách- šofér pick-upu udělal velkou chybu, že vůbec vyjížděl na silnici, po kterých se pohybují podobné kreatury v řádu tisíců, to je otřesná věc! Já tu chybu dělám taky a začínám toho litovat! Čekám, až mě někdo rozseká na kaši, když pojedu připoutaný na devadesátce 90 a jeho kamarádi se budou někomu snažit namluvit, že jsem chybu udělal i já! JO, nejezdím jak idiot idiotská, nemám tedy na silnici co dělat!  "My" ( já, houba a spol.) jsme jen znechuceni pravým stavem společnosti a nemůžeme mlčet jenom proto, že jsem ti slušní, co vidí nebezpečí!
O někom, kdo provedl takováhle jatka nemůže být psáno jako o zodpovědném, především by se snažil v pořádku dovézt svého bratra, když už nikoho jiného...
0/0
29.4.2004 0:45

Kamil21

Re:
100% souhlas.
0/0
29.4.2004 7:48

Luxy

Re:
0/0
29.4.2004 9:27

iuos

hmm
já taky souhlasím  vlastně bohužel, protože lepší by bylo, kdybychom toto vůbec nemuseli řešit
0/0
29.4.2004 10:05

cbx

Re:
Rychlostí kolem 200 km/h, plně naložený dvojkový golf??? A to je před tou zatáčkou kopec? 150 možná, ale 200 určitě ne. Podle obrázku to GTI verze není a nějaká 1.3 nebo 1.6  jede dve kila akorát z kopce, určitě ne po rovině plně naložená
0/0
29.4.2004 18:06

Warťan

Re:
To byses kolego možná divil, jak Golf dokáže táhnout! Byl to sice dvojkový novějšího provedení, ale i starší dokážou vytáhnout mnohem vyšší rychlost, než jakou mají udanou maximální. S Golfem sice nemám fyzické zkušenosti (jen knižní), zato s jeho motory ano- ve vozech Wartburg 1.3 jsou montovány motory 1272 cm3 Polo/Golf a mají výborné schopnosti zrychlit i do kopce na dálnici při velkém zatížení. Sice to dělá také zpřevodování, ale bez potenciálu motoru by byly převody na nic. Volkswageny byly v té době opravdu na špičce, víc než teď...
0/0
29.4.2004 19:10

Lord of Destroy

Re:
Milý cbx - ta silnice je směrem z Teplic do Ústí a je z kopce až do Velvět k Lybaru, takže tam se to může hustit aj přes 2 kila - to jen abys byl v obraze.
0/0
30.4.2004 7:02

tasos

Re:
Ty si vážně myslíš, že "slova totiž zas až tolik neškodi"??? To snad nemyslíš vážně! Asi by ses dost divil, jak ty tvoje slova dokážou ublížit!!! Nemáš vůbec tušení. Souhlasim s tebou, že tohle se nemělo stát a že by všichni měli mít právo na život. Samozřejmě!!! Nevím, kolik ti je, ale zkus si představit, že je ti tak dvacet a máš auto a kamarády, kterejm "musíš" něco dokázat. Zní to dost blbě a já to nesnášim, ale představ si to. Kluci takový jsou. S tim nic nenaděláme. Já, jako holka, nemám tak velkou potřebu všem okolo dokazovat, kolik moje auto jede. Ne, nemám. Asi sem teda divná, ale protože se pohybuju mezi dvacetiletejma lidma, přesně vidim, jak se dokážou vyhecovat. A štve mě to. Teď už taky vim, jak to může dopadnout. Ale i kdybys ty kluky mlátil, tak se to stejně nezmění. Vlastně ani nevim, jaký by mohlo bejt řešení. Snad jenom nedávat řidičáky jen tak. Pokus se občas vážit slova, protože to nečtou jenom lidi nezůčastněný. Čtou to i rodiče a kamarádi. Ne všichni jsou z těch tvejch výlevů nadšený. Tak díky.
0/0
2.5.2004 14:47

Warťan

Re:
Rodiče a kamarády srdečně zdravím, ani já nejsem nadšený z jatek, která provedli! Mimochodem i moji rodiče a příbuzní si čtou všeljaké zprávy o nehodách, i tuto! Čím dál víc se bojí pouštět mě na silnici a sebe taky, takže nejlepší to není pro obě strany! Nemusím si představovat, že je mi 20, protože mi 20 bude až za necelého půl roku. Mám auto a i nějaké kamarády mám, i když tvrdím, že parta způsobuje problémy a tak se lidem víceméně vyhýbám... Pokud se však zmiňuji o řízení, popř. někdy někoho do auta vezmu, což není vůbec častá věc, snažím se všem ostatním dokázat, jak umím jezdit jako ideální řidič a na silnici zásadně neštřím zodpovědností. Tu ctím i mimo silnici, abych mohl řízení auta brát jako vrchol zodpovědnosti a zdravého rozumu- tak mě zná moje okolí a tímto já se můžu předvést, ne tím, že někoho rozsekám a sebe taky- to přece dovede každý... Předvádím se znalostmi z teorie a každý kilometr za volantem u mě musí být lepší, než předchozí, jinak bych řidičák mohl rovnou odevzdat a tu vražednou zbraň- auto, radši prodat!! Mimochodem, nejsem jediný, kdo na této diskusi posádku Volkswagenu kritizuje, je dobře, že existují ještě soudní lidé, kteří vědí, že taková chyba se nechválí...
0/0
3.5.2004 23:34

djdave

Re:
 snazim se jezdit podobnym stylem, kazdy kilometr lepsi (bezpecnejsi) nez ten predchozi bez snizovani rychlosti .... Hlavni je citit zodpovednost, ta ale nesmi utvaret nejistotu ....
0/0
11.5.2004 8:46

robert_2004

je to hodně drsné...
...ale zkuste na www.sokolik.cz najet na odkaz "alkohol za volantem-jen pro silne žaludky". Já neumím dát link. Ale upozorňuji, není to pěkná podíváná. Taky jeden mladík "řidič" a pak jeho následky.... Dejte sem někdo ten link, ať se ostatní frajírci za volantem zamyslí....i když..:-(((
0/0
28.4.2004 23:57

Aiki75

Re:
Tak to je fakt maso
0/0
29.4.2004 0:02

robert_2004

Re: ..........
........možná, kdyby to běželo rok v TV hned po reklamě na "skvělá rychlá auta", trochu by to pomohlo....
0/0
29.4.2004 0:14

Aiki75

Re:
škoda, že ten co to zaviní většinou vyvázne bez zranění a pak se z toho ještě všelijak vymotává, ja osobně bych si hodil mašlu.
 
Mimochodem, jak to dopadlo s tím zmetkem co narvaný zabíjel v Plzni na tom tramvajovém ostrůvke?
0/0
29.4.2004 0:21

robert_2004

Re: mno...
...je to už pár měsíců, ale v tisku proběhlo, že bydlí někde u Pardubic a dál v pohodě řídí auto......jsme jenom v Čechách, ne?
0/0
29.4.2004 0:24

tasos

Re: pro Aiki75
Nevim, jestli je to "škoda", každopádně, když to odnese někdo, kdo vůbec neřídil a neměl ani možnost něco udělat, tak to je pěkně naprd. Teď jde spíš o to, aby ten, kdo to přežil se snažil bejt v klidu, i když to určitě hned nepůjde a nebude to lehký. Vždycky si říkám, že když řídim já a ublížim jenom sama sobě, tak je to jenom moje věc, moje chyba a když se přizabiju v autě sama, tak je to jiný, než když vezete další lidi. A hlavně nikdo by neměl dělat nic, co nezvládne. Aspoň za volantem určitě.
0/0
2.5.2004 15:24

2Mac7

Re:
Neublížíte jen sama sobě, ublížíte také těm, co Vás mají rádi, je dobré si to uvědomit.
0/0
4.5.2004 11:19

turista-

Re:
Hm. Dat to na billboardy asi by se ozvali vyrobci alkoholu a aut, ze se jim kazi ksefty - podobne jako vyrobci cigaret proti obrazkum plic na krabickach. Jenze alkohol, proto kteremu ta stranka bojuje, neni jedina pricina ... puvodni pricinou je, ze tady mame z principu nebezpecny druh dopravy. Silnice a cesty tu jsou odedavna. Jenze az poslednich 50-70 let hustota provozu a rychlost vozidel stoupla natolik, ze jejich stret ma fatalni nasledky. Jenze to ridi porad ten samy clovek, ktery ma nejake rychlosti reakce, hranice schopnosti a taky ruznou moralku. Ostatni dopravni systemy, ktere vznikly pozdeji, maji dumyslne zabezpecovaci zarizeni. To, aby se letadla nebo vlaky nesrazily, hlidaji systemy se spolehlivosti temer 100%. Nez se stanovi tratova rychlost pro vlak na konktertnim miste, provadi se slozita mereni a vypocty, pak se neco odecte a kdyz to strojvedouci hrube porusi (a na lokomotive je zaznam !), ma padaka. Nektere zabezpecovaci systemy pak takovy vlak, co jede rychle nebo na cervenou, zastavi ci zpomali dokonce samy. Jako ridic auta se muzete dokonce vytahovat, "za jak dlouho jste udelali praha-brno" a nikdo to neodsoudi ! Pilot letadla je podrobovan zkousce na alkohol pred kazdym letem. Na silnici je proste vas zivot ohrozen okolnimi auty, vazicimi 1,5t, ktere ridi omylni lide ... a to z principu. Ukazatel mrtvi/osobokilometr je u osobniho auta 100x horsi nez uz zeleznice a 33x horsi nez u letadla. No a jak to vypada. Investice do nebezpecneho druhu dopravy jsou ze strany statu vyssi, nez do tech bezpecnych ...
0/0
29.4.2004 0:50

robert_2004

Re: máš pravdu...
....shodou okolností pracuji jako výpravčí na poměrně frekventované dvoukolejné trati (110 - 150 vlaků za 24 hod.) a o "investicích" se mluví až s příchodem přestavby na koridor. Takže teď zrovna obsluhuji zabezpečovací zařízení staré téměř 100 let....Pravdou zůstavá, že je stále funkční a s každým vlakem mám spojení vysílačkou, kterou ho mohu v případě nouze zastavit - překážka na trati, selhání lidského činitele atp...
0/0
29.4.2004 1:08

Laureones

Špína
Truchlí půlka Teplic = pro toho 16-leteho kluka  ........ a pro doplneni, pokud vam to udela radost vy hovada (plati pouz pro houbu aspol.), ridic Golfu dnes zemrel. Muzete otvirat sampansky a zacit slavit .......... je mi z vas na zvraceni vy ubozaci. Prat nekomu druhemu smrt. To ze jel rychle v aute z nej nedelalo nejhorsiho cloveka na svete. Chyba to byla, ale stalo se a nikdo uz tech 6 zivotu nevrati, chyba byla na obou stranach. A pro ty co si se mnou chteji dat schuzku, staci napsat misto kdy a kde, rad se dostavim, i kdyz nevim zda ma cenu si s takovymi "lidmi" jako jste vy vubec spinit ruce.
0/0
28.4.2004 23:11

houba_

Re:
stretavaji se dva neslucitelne pozadavky - neprat nekomu smrt a chtit bezpecneji na silnicich
uprimne mohu rict, ze zadnou radost z jeho smrti nemam, ale jsem rad, ze ho uz nidky nepotkam na silnici
pokud to hovado z toho golfa uz nikdy neusedne za volant, je to dobre
to, ze jel autem rychle z nej udelalo vraha
a chyba nebyla na obou stranach, ale puze na jeho strane
0/0
28.4.2004 23:21

houba_

Re:
a propos, az trochu vyspejes a srovnas si to v hlave, tak treba pochopis (??), ze vetsina ridicu na silnici nejsou hovada, jako byl tenhle, a ze vetsina nejezdi jen za sebe - maji doma svou rodinu a je jejich nejvetsim pranim se vecer k te rodine ve zdravi vratit. Proto takoveto "golfisty" nechci na silnici potkavat a proto take jezdim tak, abych ze silnice nikoho nesundal nejakou zhovadilosti
ale nez toto pochopis, hmm do toho mas asi jeste dost daleko
0/0
28.4.2004 23:27

tasos

Re: pro houbu_
V tomhle s tebou nemůžu jinak než souhlasit. Taky jezdim tak, abych z někoho neudělala kaši a ze sebe taky ne, ale težko tohle vysvětlíš puberťákům - a že kluci jsou puberťáci tak do pětadvaceti. Věř mi, to skoro nejde. Dokud se nestane něco takovýho. Doufám, že aspoň někdo z těch kluků, co říděj si uvědomili, co se vlastně stalo, a že tohle se nemusí stát jenom "někomu cizímu" může se to stát i jim. Jediný, co je na tom aspoň malinko pozitivní, ovšem jak to tak pozitivní na celý týhle pitomý situaci může bejt, tak to je to, že Golfista si už dá pozor. Tím jsem si 100%-ně jistá. Horší je, že za tuhle zkušenost zaplatili lidi, který za to vůbec nemohli... :´-(
0/0
2.5.2004 15:55

Aiki75

Re:
No v každém případě je to hrůza, ale podle informací co mám, nevidím žádnou chybu na tom 60letem pánovi. Pokud to někdo pálí přes 150 tak je to ruská ruleta, s tím rozdílem že v bubinku nemáš jeden náboj, ale 4!
 
V jistém směru ti rozumím, můj kámoš se taky zabil v autě, když se srazil s autem, ve kterém zabil ještě 2 slováky. Špatně objížděl stojící autobus na zledovatělé silnici. Pokud by bylo sucho nic by nestalo, jenže takhle dostal smyk a proti jedoucí auto to taky nemělo šanci ubrzdit. Rozdil je v tom, že každý uznal že to byla jeho chyba.
0/0
28.4.2004 23:59

A0123

Re:
Můžeš být úplně klidný. Pro řidiče Golfu truchlí jenom jeho nejbližší. Pro zbytek Teplic je to debil, který zabil několik lidí. Jestli to nemůžeš pochopit, jsi sám pěkný ubožák.
0/0
29.4.2004 9:45

tasos

Re: Pro A0123
Tvoje slovní zásoba mě nechává v úžasu. Vážně jo. Trošku IQ tykve, ne? S tebou musí bejt konverzace na úrovni. Samej debil, co? No... škoda slov, ne??? Ty do toho vůbec nevidíš, tak buď radši zticha!!! Počítám, že ty nebudeš výjimka!!! Neříkej, že VŽDYCKY jezdíš podle předpisů a NIKDY jsi nejel rychlejc... Promiň, pokud máš teda vůbec řidičák. Pokud ho máš, tak to si měl velikou kliku, že si nikoho nesejmul... protože tohle se může stát skoro každýmu.
0/0
2.5.2004 16:04

milos74

Re:
no konecne dobra zprava. Vrah je mrtvej. Muzeme slavit. O jedno nebezpeci na silnici min. To ze jel rychle mu nevycitam, ale to ze zabil nevinny lidi, to ano. Chyba byla jen a jen na jeho strane. Jeho smrt mi dneska udelala moc velkou radost.
0/0
29.4.2004 11:08

hasmen

Re:
Až někdo s tvé rodiny taky tak slavně "zařve" nezapomeň tady taky jásat  je mi z tebe na blití.Ještě nejsou expertizy z nehody a tady všichni mluvěj o vraždě.Co když ten starostlivý tatík zrovna telefonoval rodině a přehlídl,že je na vedlejší a tudíž by měl dát přednost???
0/0
29.4.2004 12:23

milos74

Re:
pokud nekdo z moji rodiny pojede jako idiot a doplati na to, tak mi to sice bude lito, ale muze si za to sam. Ale pokud nekoho z me rodiny zrani nekdo ,kdo pojede jako ty kluci v tom golfu, tak pujdu a pokud ten ridic v tom aute bude jeste zit, tak ho domlatim treba tou prevodovkou. A lito mi ho urcite nebude.
0/0
29.4.2004 12:45

hasmen

Re:
Á ,pán je děsnej drsňák .  Takže se dostáváš na úroveň těch "vrahů",co zde kritizuješ?Tak tobě podobní jsou na silnicích nejhorší  Místo,aby pomohli zachránit život,tak ho dobijou převodovkou...napiš zde SPZ ,aby si lidi dali na tebe velkej pozor
0/0
30.4.2004 0:24

tasos

Re: pro hasmena
Hele, já myslim, že Milouše bysme vůbec neměli řešit. Asi má v hlavě seno. Ale třeba by se tou převodovnou přizabil sám a nepsal tady takový kraviny. Ale jak už jsem psala výše, takovýhle idioti se projevujou nejenom na netu, třeba ho potkáme... asi s sebou začnu nosit převodovku. Jistota je jistota.
0/0
2.5.2004 16:33

mohyO

Re:
chtel bych videj jak muzes davat prednost necemu co se pohybuje rychlosti 50 metru za sekundu a kde je videt 150m metru. Jestli si to umis spocitat tak do mas 3 sekundy a chtel bych te videt jak se dokazes rozjet do mirnyho kopecka prejet 2 pruhy a bezpecne se zaradit do svyho pruhu behem necelych 3 sekund. Kdybys mel mozek tak bys takovou kravinu nemoh ani vymyslet.
0/0
29.4.2004 14:09

tasos

Re: pro mohy0
Věř tomu, že mozek má. Víš, jestli řidič v Pick-upu stál na vedlejší a dával přednost, tak tam určitě ty 3 sekundy stát musel. Pokud ovšem nebyl rozjetej a na stopku vůbec zastavil. Teď mě tak napadá, že je tam možná jenom "dej přednost", ale i tak, nevim, kdo by jel na takovouhle hlavní a při odbočování doleva nezastavil. To je otázka. Nevim, jak dlouho ti trvá než ty auto úplně zastavíš, rozhlídneš se a znovu zařadíš jedničku, ale počítám, že víc než 3 sekundy. A jestli ti neni zrovna šedesát, tak bys třeba stihnul vypadnout. Nevim, jestli si se někdy setkal na silnici s někym kolem šedesátky, já jo a věř, že takoví jsou nejhorší. Po městě jezdí tak 30 a mimo město se bojim odhadovat, každopádně jsem z nich na větvi. Víš, i za ty 3 sekundy můžeš šlápnout na plyn tak, aby se to auto odhráblo, i když je to jenom blbej Pick-up. Pravděpodobně by do sebe stejně narazili, ale nemuselo to bejt až takový.
0/0
2.5.2004 17:00

milos74

Re:
cim vic prispevku od tebe ctu, tim vic me mrzi, ze jsi v tom golfu nejela taky. Aspon jsi mohla z dalky volat na ten pick up at uhne...treba by to byval stihnul. Je mi te lito, kazdymu bude jednou 60..teda krom tvych kamosu v Golfu:)))
0/0
2.5.2004 17:33

tasos

Re: pro milose74
Jo, mrzí tě to? No, já když čtu ty od tebe, tak si říkám, že tě nikde nikdy nechci potkat a ani když půjdu pěšky. Kdyby jim pomohlo, že bych na ten pick up volala, tak bych klidně volala. Já přece netvrdim, že je špatnej, že mu bylo šedesát. Když seš magor a nechápeš to, tak to mě je líto tebe.
0/0
2.5.2004 17:50

tasos

Re:
Já věděla hned, že nebudeš úplně normální a je mi líto, že se mi to potvrdilo. Možná by bylo lepší, kdybych v tom golfu byla. Nemusela bych pak číst ty výplody, co se ti honěj v tý tvojí hlavě plný sena. Takový soucitný lidi, jako ty, jsou na světě potřeba. Bůh ti žehnej. Měl si stát na tý křižovatce. Řekni, kde budeš, abych věděl kudy to mám valit!!!! :-)))))
0/0
2.5.2004 18:10

mohyO

pro tasos
Je mi lito ze nechapes zakladni veci kdyz tady o nich chces psat. A s matematikou a narmalnim myslenim to asi u tebe nebude zadna valna slava kdyz ctu ten tvuj clanek (vlastne nejen tento). Je jedno jestli stali na ty krizovatce 1 vterinu nebo pul hodiny. Ja mluvim o otom jak dlouho trva rozjeti do mirnyho kopecka prejeti 2 pruhu a zarazeni se do tretiho vlastne do doby opusteni krizovatky. Nekdy si to zkus zmerit a uvidis ze ti 3 sec. stacit nebudou. Ovsem kdyz budu jezdtit a pocitat s tim ze jsou za zatackou tvi kamosi v golfu tak se budu rozjizdet tak aby piskaly gumy a mozna bych to stihnul. Je jedno jestli prave jel pick up nebo kdokoliv jinej stejne by ty kreteni zabili kohokoliv kdo by tam v tu danou chvili byl. Ver tomu ze mozek nema - kdyz muze takhle jezdit, predvadet se nebo se nechat vyhecovat.
0/0
12.5.2004 14:37

tasos

Re: pro milose74
Panebože, tady je to samej génius... no, my Češi plodíme národ, fakt že jo. Nad někym jako ty bych normálně mávla rukou... teď to ale nějak nejde. Aspoň, že ty IDIOTI, jako ty maj vždycky chuť se ozvat. A ne jenom anonymně na internetu. Počítám, že ty se jako blbec projevuješ i na veřejnosti, takže to všichni věděj. To je fakt, proč tu tvojí genialitu schovávat, viď. Doufám, že si slavil.... vážně jo.... a že to příště nenarveš někam ty. Děláš, jako by to chtěl, jako by s tim počítal, že se to stane... Neříkej, že si něco takovýho vážně myslíš??? Až tak ujetej snad nejsi! I když....
0/0
2.5.2004 16:25

milos74

Re:
tak jo priznam se, neslavil jsem, ale radost mi to udelalo, stejne tak jako tvoje reakce. Auto je zbran a pokud to tvi "bejvali" kamosi nepochopili, tak doufam, ze aspon ty si z toho vezmes ponauceni. Jezdit rychle umi kazdej, bohuzel ne kazdy zvladne kriticke situace. Preji ti co nejmene mrtvych kamosu a at se nikdy nedostanes do situace toho druheho.
0/0
2.5.2004 17:20

tasos

Re: pro milose74
Máš radost, z mojí reakce, i já mám radost. Já si to uvědomuju. Já jako magor nejezdim a ani to nemám v plánu. Mrzí mě jenom, že se tady do něj všichni navážej. Stalo se to. Všem je to líto. A maj strach, aby se to nestalo znovu. Jde jenom o to, že se tady rejpe do někoho, kdo si to uvědomil. A uvědomovat bude.
0/0
2.5.2004 17:47

milos74

Re:
no me vadi, ze se zastavas nekoho kdo zabil nevinyho cloveka. To preci nejde. Jsem rad, ze aspon ty jsi si uvedomila co tvuj kamos provedl a budes podle toho jezdit. Seno v hlave nemam, ale jezdim denne a neni dne kdy by me nekdo neohrozil, takze mam asi trochu drsnejsi nazor na ty co porusuji pravidla a jsou zaroven nebezpecim pro ostatni. Sorry jestli te me nazory vytaci, ja to kvuli tobe prepisovat nebudu.
0/0
2.5.2004 22:59

Hoaker

Re:
To je super, ze to hovado chciplo, alespon uz se nebude moct stat, ze by si nekdy sednul za volant vraku a ritil se po silnici a zabijel dalsi nevinny lidi!
0/0
29.4.2004 15:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.