Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pozůstalí od Neprakty se stížností neuspěli

Rodiče zastřelených útočníků od mosteckého klubu Neprakta se přešetření případu nedočkají. Ústecký státní zástupce zamítl jejich stížnosti, které podali proti postupu policie. Už dříve se rozhodlo, že pykat nebude ani pracovník bezpečnostní agentury, který dva mladíky zastřelil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lamin01

pravda se mnohdy nelibi
Je vidět, že stále existují lidé, kteří staví život dacanů a frajerů nad zdraví normálních lidi. I na té hloupé Nově jasně dokázali poměrně přesvědčivě popsat aktuální situaci v Mostě a nasilí, které tam určité skupiny vytvářejí. Když si dovolí postřelit i Maxu tak to hovoří o všem. Mluvil jsem s kamoškou z Mostu a ta situace je tam určitě blíž k tomu, že to byli vymahači výpalného než k opaku a demolovat cizí vůz? Jsou to soukromé kluby a proto o vstupu rozhoduje majitel a ten to přenese na ochranku. Takže nikdo nemá právo si vynucovat vstup do soukromého zařízení. Jsem radši když zemřou dva hloupý idioti, kteří pracují pro mafiana, než když někdo přizabije neznámeho nevinného u baru. Dik kuci a nebojte se, většina slušných a inteligentních lidí je na vaší straně a ti ostatní budou vždy podporavat hlupaky, protože vrana k vraně ...... a zloděj ke zloději.
P.S. Na každou svini se vaří voda
0/0
2.5.2004 22:45

Jack_Brody

good job
Nedivil bych se, kdyby se návštěvnost klubu opravdu zvýšila. Jestliže návštěvníci nebo jejich rodiče (zvětšiny jsou návštěvníky děcka) vidí, že ochrana klubu je dobře zajištěna a dovnitř se nedostanou týpci s pálkama a boxerama (a palnýma zbraněma), tak klubu budou navštěvovat o to víc nebo tam své děti klidně pustí. Nehledě na to,  že dva gauneři jsou eliminováni.
Docela jsem si schopen představit úděs mnoha rodičů po této přestřelce, když si uvědomili, co se mohlo stát jejich dětem, kdyby ochranka nejednala rázně a statečně a  ti chlapi tam pronikli....
Trudy: víc přemýšlet. Taky už jsem šel za kamarádem na diskotéku, ale bez výše uvedeného arzenálu, který tam nemá co dělat. Tudíž mi ochranka nedělala problémy. Jinak nosím legální zbraň, právě kvůli existenci dalších Rousků a Marešů, ale nebál bych se ji odložit a jet se klidně do Neprakty bavit, když vidím schopnost její ochranky. Na posilování není nic špatného (kór když pracuju jako člen ochranky, že) a že střílejí na střelnicích je v pořádku - tam se střílet smí. Pokud držím zbraň je potřeba ji dokonale ovládat. A ještě jedna věc, co se často plete - je rozdíl mezi najatým vyhazovačem přišlým bůhvíodkud a profesionální bezpečnostní agenturou, jejíž členové musí splňovat přísná kritéria.
0/0
24.4.2004 13:36

Michal001

Re:
, Nelze než souhlasit, nenapsal bych to líp
0/0
30.4.2004 19:59

opas

Co je to za blbej nadpis?
Co to má znamenat "vyváznou bez trestu"? To jako že se provinili a nebudou potrestáni? Docela dobrá manipulace.
Uvědomte si že můžete být na jejich místě - někdo vás napadne, vy se ubráníte a pak o vás píšou jako o těch, co "vyváznou bez trestu".
0/0
23.4.2004 22:57

Rychlý G.

Re:
Máte postřeh. Sám jsem si toho hned nevšiml. Asi je to tím, že dnes jsou takové formulace běžné. Pokud se mám vyjádřit k incidentu, tak jsem rád, že ohlasy jsou zde převážně takové, jaké jsou. Slovo ochranka zřejmě vzniklo z toho, že má za úkol chránit. Především hosty, majetek i lidi okolo. V případě nečinnosti nebo zbabělosti by tam majitel podniku mohl postavit maketu a ušetřil by.
0/0
30.4.2004 18:56

Truda

Střelec bez trestu?
Čtu reakce a nevěřím vlastním očím! Opravdu se všem zdá, že je to v pořádku, když ochranka nějakého pochybného klubu jen tak zastřelí dva mladé kluky? Nemělo by to být tak, že tyto ochranky budou nejen fyzicky, ale hlavně psychicky a morálně na úrovni, když mohou držet a použít zbraň? Čtenáři zjevně nemají ani potuchy, jak se věci doopravdy udály. Podle toho, co jsem se dozvěděla, se chtěli dostat na diskotéku za kamarádem, který měl v klubu problémy a ochranka je jako první napadla, což si asi nikdo z nás nenechá líbit. Nikdo z vás tam nebyl, ani já ne, ale ruku na srdce, kdo z nás v jejich věku neudělal někdy v opilosti nějakou výtržnost? Dobře vím, jak dokážou média věci překroutit, sama jsem se o tom již několikrát přesvědčila. Jsem matka dvou dospělých, dobře vychovaných dětí a dovedu si dost dobře představit, co teď po vašich názorech asi prožívají rodiče obou obětí. Vám, kteří píšete, že si ti kluci nic jiného nezasloužili opravdu ze srdce přeji, aby vás potkalo to samé, co potkalo je, protože dobře vím, co jsou zač ty tzv. ochranky! Jsou to idioti, kteří jen posilují, střílejí na střelnicích a dodávají si adrenalin a rodiče dětí, které se chodí pobavit, aby měli sakra strach! Když to vezmu důkladně, tak si vzpomínám na případy, kdy do slušného podniku nechtěl majitel vpustit cikány, se kterými měl špatné zkušenosti a hned se angažovalo plno organizací a majitel byl trestán! Proč se tyto organizace neangažovaly okamžitě po incidentu? Myslím si, že by možná policie došla k jinému závěru. Ale tady jde asi o něco jiného. Viděla jsem v TV, jak pan starosta navštívil onen klub a chápal majitele, že ten klub chrání, protože je prý pěkný!!! Takže nepřímo schválil to, co se stalo!Nezdá se vám, kteří tak voláte po "spravedlnosti",  to trochu divné? Podle mne je trochu větší rozdíl v tom, když v kukle a se zbraní v ruce chci vyloupit klenotnictví, a když mladí, navíc opilí kluci chtějí jít na disco za kamarádem. Proberte si to!
0/0
23.4.2004 19:57

Prubojny_kapitalista

Re:
No, je škoda, že jste před tou diskotékou nestála taky spolu s Vašimi oddělanými chráněnci, pokud by vám olověná včelka rozčísla hlavu, bylo by to pěkné skóre: slušní lidé x gauneři 2:0 x jedna hloupá husa 1:0. Já jsem prolezl pár diskoték a problémy jsem nikdy neměl, nikdo po mě nestřílel. Bude to asi tím, že nenosím basebalovou pálku a neničím cizí auta. Pokud schvalujete ničení cizího majetku a výtržnosti, můžete klidně uvést svou adresu a já vám Vaši tohu po násilí klidně splním.  To že byli chlapci ožralí, je jejich problém, nikoliv polehčující okolnost a rozdíl jestli magor v kukle vyloupí klenotnictví a jiný magor s pálkou se dere na diskotéku, vyhrožuje a demoluje auto nevidím. Ochranka good, jen tak dál, střílejme ty mizery, kteří nás, slušné lidi okrádají, páchají násilí a dělají bordel. Pamatujte, pokud zabijeme 1000 zlodějů, 100% ubude 1000 krádeží, spíš více, ostatní se zaleknou. Úplně nejlepší by bylo, kdyby střelce z ochranky přijal pan prezident, vyznamenal a podaroval hodinkami.
0/0
24.4.2004 10:05

Martin--

Re:
Souhlasím, že někteří vyhazovači z podobných podniků jsou řekněme svérázní lidé, jejichž vztah ke zbraním nebo fyzickým konfrontacím může být výrazněji vyjádřen. Ovšem v situaci, kdy na ně šlo osm opilých, agresivních mladíků s boxerama a bejzbolkama, bych nepsal o tom, že je zastřelili jen tak. Když jdu na někoho s takovým arzenálem, nepovažuju to za výtržnost jako třeba převracení popelnic. Smrt dvou mladých lidí je určitě tragická záležitost, na druhou stranu si myslím, že pokud bychom zavírali lidi, kteří vrámci nezbytné sebeobrany někoho usmrtili, nahrávali bychom tím akorát kriminálním živlům.      
0/0
24.4.2004 14:40

lochnessM

Re:
Svata pravda
0/0
30.4.2004 16:33

houba_

Re:
je mi fuk, co prozivaji rodice tech "obeti" , zejmena kdyz jeden z tech rodicu je (nebo byl) sefem mestske policie. ma si ve meste udrzovat poradek a ne pasovat sveho syna na vyberace vypalneho
 
a propos: prijde vam normalni, ze nekdo jde na diskoteku s basebolkou a boxerem? me tedy ne. 
0/0
25.4.2004 20:17

Truda

Re:
To je vidět, jak jsou lidé díky našim skvělým médiím informováni. Kdo není z Mostu a nemá přístup k jiným informacím, než z médií, je prostě mimo. Otec jednoho z chlapců pracuje na Městské policii v Mostě u psů, není a ani nebyl tedy jejím šéfem. Tento kluk navíc ani neútočil, byl zastřelen ze vzdálenosti asi 10 metrů od vchodu, kde stál se svojí dívkou zády k dřevěnému zábradlí, přes které přepadl dolů. Žádný varovný výstřel nepadl, ochranka jednoduše začala kolem sebe střílet. S výpalným incident neměl rovněž nic společného.
0/0
25.4.2004 21:47

Andrewik

Re:
Taky nejsem z Mostu a jsem o tomto případu informován "jen" z médií, ale nedá mi to nereagovat. Nepřipadá mi normální, že že někdo chodí KAMKOLIV s baseballovou pálkou, boxerem nebo nožem, či střelnou zbraní. Krom toho, pokud jich na mě jde osm, neměl bych žádný problém použít zbraň nejprve k zastrašení a později k protiútoku. Kdyby to byli "hodní kluci, kteří se náhodou opili, pobrali nějaké zbraně a šli pomoct kamarádouvi v nouzi", tak by se zcela určitě po varovném výstřelu do vzduchu rozutekli. Pocit vlastní neohroženosti zde sehrál jednoznačně dominantní roli, pokud se přidá ještě alkohol a početní přesila, jedná se doslova o SMRTELNOU kombinaci...
0/0
25.4.2004 23:38

houba_

Re:
mate pravdu, ze cerpam mimo jine z medii, ale ne z jednech novin,
dobre tedy: jweho otec nebyl velke zvire MP.
Na faktu, ze na disko se nechodi s basebolkou to vsak nic nememi. Stejne jako to nic nemeni na nejpravdepodobnejsim cili jejich cesty (schvalne pisi nejpravdepodobnejsi, protoze diky dobremu zasahu ochranky nyni tito hodni hosi mohou tvrdit co chteji)  - totiz zastrasovani a zjevne napadeni hostu klubu.
 
Ovsem vase tvrzeni temer zaklada domenku, ze jste se osobne zucastnil - je zrejme na jake strane
0/0
26.4.2004 11:31

Thyronx

Re: Opili se zbranemi?
Opili kamaradi chteji jit za kamaradem se zbranemi? Vcetne palnych zbrani?? Toz preju ti abys vlastnila disco ty a zajistovala bezpecnost lidi kteri se chteji bavit tvym zpusobem. okud vim strilelo se na obou stranach incidentu. Jen se to nejak utocnikum neprokazalo.K jejich stesti. Jestlize jejich kamarad byl napaden na discu mel moznost odtamtud odejit a privolat si policii. Mam ten pocit ze tvoje ifo je ponekud zavadejici a to jsi necetla Respekt.cz kde se o tom psalo ponekud vic nez na iDnes. Dokonce za to zbouchali tvi kamaradi i redaktora. To neni o demokracii ale o terorizovani mesta vyrostkama kteri si mysli ze jkim patri mesto a kterym veli povestny kulturista s velmi pochybnou minulosti.I na neho dojde to mi ver. Policie v tomto pripade odvedla dobrou praci - uz proto ze byla pod prisnou kontrolou nadrizenych.Tam se sidit nedalo a ac se to mnohym nelibilo, vyresili to spravne. Muzou byt radi ze zbytek utocicich nesedi v kriminale. Nezamenuj vyraz mladi lide s vyrazem vyrostkove kteri terorizuji mesto.A to nejen na one diskotece. Maji toho na svedomi podstatne vic.
0/0
30.4.2004 21:26

Daniela Herianova

vážení
Přečtěte si prosím tuto výzvu a předejte ji dále, mohla by se z ní stát
 geniální akce, pokud budou všichni spolupracovat!
 
> Neustále stoupající ceny alkoholu získávají zastrašující rozměry.
> Je nejvyšší čas na reakci nás - postižených. Celosvětově stoupají
> ceny alkoholu neakceptovatelným způsobem, i když jsou miliony
> barelů v zásobě. Nyní se rozhodli alkoholoví producenti snížit svou
> produkci o dva milony barelů denně, aby vyhnali ceny uměle nahoru.
 
 Všichni postižení jsou nutně vyzváni k protitahu.
Rozhodující den je 8 . května 2004.  Pokud se tento den všichni řádně vožereme, nemůže si trh této skutečnosti nepovšimnout. Uvědomme si, že máme-li jako spotřebitelé moc, měli bychom  ji použít. Dnešní moderní komunikační prostředky umožňují informovat o této akci ve  velice krátké době obrovské množství lidí... Abstinujte před nebo po 8 . květnu 2004,  ale 8 . KVĚTNA 2004 SE ZLEJTE JAKO DOBYTCI!  Akce je nutná proto, aby pár set milonů notoriků včetně TEBE ukázalo  producentům, že se jim přejídají neustále rostoucí náklady na  alkohol a mají toho tak akorát po krk a někdy taky plný kecky. Spolupracujte a předávejte zprávu dále! Pošlete informaci  přátelům, známým, spřáteleným lékařům ze záchytky i psychiatrům,  kteří se váš již desítky let marně pokoušejí zbavit závislosti!  Vyprávějte o ní v hospodách, vinárnách, barech, bufetech a samoobsluhách, na pohřbech, v úřadech i v kostelích! Ožerte se a můžete si z 8 . května 2004 udělat nezapomenutelný den > (predevším proto, že si nic nezapamatujete)
0/0
23.4.2004 15:23

tomik13

Re:
promiň, ale ožeru se kdy já budu chtít
0/0
23.4.2004 15:29

vismaior

Re:
asi jí nikdo nepřipomněl, že to může až osmýho...
 
0/0
23.4.2004 16:01

Nedobik

Re: Hele Dano kost@post.cz
Já se vožeru dneska a osmýho si dam volno. Nevadí?    
0/0
23.4.2004 16:44

Fluffy

Re: vazena postizena
Tim ze vyzyvas ke konzumaci alkoholu jejich prodejce jen podporujes.
0/0
23.4.2004 16:47

Misaf

jen tak dále
pokud bude policie i nadále a i v jiných případech postupovat opravdu podle logiky (a zákona), možná to tady přestane vypadat jako někde na divokém východě
0/0
23.4.2004 15:21

[eT]

Souhlas
se vsemi komenteri a (hura) i s policii i soudy
0/0
23.4.2004 14:58

ples

Velice mě...
...překvapil přístup policie, která už od začátku naznačovala, že to opravdu zřejmě byla sebeobrana. I na tomto případě je patrná změna, která už nenutí napadeného bát se bránit. Tímto moudrým rozhodnutím bylo dáno vypatlaným bouchačům najevo, že jejich útoky jim mohou přinést i vážnější následky. Super!!
Rodina ovšem podala stížnost. Hmm...pochopitelné, mají na to právo. Nikomu se jistě nelíbí představa, že "hodný" synek je ve skutečnosti grázl, chodící po městě s nabitou pistolí.
0/0
23.4.2004 14:48

vorichek

Na disco s pálkou ?
Pokud někdo dorazí na disco s pálkou a boxerem v ruce tak asi nejde tančit, nebo je to jinak ? Ochránka si mohla vybrat, buď budou mít hlavu rozmázlou na stěně nebo se budou bránit a přežijí to. Já bych střílel taky.  
0/0
23.4.2004 14:13

SEAN_ARCHER

Mam radost
konecne snad bude i v CR mozne branit svuj zivot, zdravi a majetek legalne drzenou zbrani bez obav, ze za zastreleni kriminalnika pujde clovek sedet nebo bude popotahovan po nasich soudech, ktere jsou porad prolezle bolseviky.... Navic souhlasim s temi, kdo rikaji, ze tech dvou neni zadna skoda.
0/0
23.4.2004 14:10

mir0

konecne
je skvele ze policie stavi zdravi a zivot napadeneho nad zivot agresora. Ostatne ti kluci z ochranky udelali dobre ze do tech grazlu zacali strilet
0/0
23.4.2004 13:56

jarda1

Souhlas a podpora
Souhlasím a podporujitoto rozhodnutí. Jen tak na ty grázly. V USA by se s tím tak dlouho ani nepárali. Zkoumat, zda to bylo absolutně nepřiměřené nebo ne, to je zhovadilost. Až jich ještě pár postřílí, tak ti ostatní toho nechají. Životy takových grázlů stejně valnou cenu nemají.
0/0
23.4.2004 13:37

ples

Re:
Kdyby se naše policie chovala tak, jako ta americká, bylo by tady plno hlupáků, kteří by mleli něco o policejním státě. S takovýmto přístupem, jaký mají naši pilicisté ke své práci, nebudou mít nikdy potřebnou autoritu. Ovšem mimo protidrové, protiterorisrické, protikorupční...atd. To jsou složky, za které mluví opravdové výsledky, které jsou nevyvratitelné. Pořádková ovšem zůstane jenom pro smích!
0/0
23.4.2004 15:13

sivan

Re:
Jaky maj prosim te vysledky protikorupcni a protiteroristicka ??? Ti nejake vysledky mas ja o zadnych nevim..... Tak co tady placas
0/0
23.4.2004 15:27

ples

Re:
Uvedu nejnovější příklad. Zatčení zkorumpovaných celníků má na svědomí kdo? Pořádková? Městská? Jsi jeden z těch, kteří hledají chybu na všech, kteří pracují ve složkách, které nemáš rád. Místo, abys hledal odpovědi, prostě plácneš blábol, že nejsou výsledky. Chceš-li je najít, najdeš. Chceš-li plácat, plácej...
0/0
23.4.2004 15:31

Nedobik

Re: Ja, ale oni ty celníky práskli, protože ti už jim nebudou od května
odvádět desátky, protože končí! Tak je obětovali, aby je náhodou v květnu ty policisty nepráskli, až už nebudou na celnici. To je pr*del, co? To tě nenapadlo. Ti řidiči a co jich bylo, o tom mluvili již kolik let. Takže šlo o to, kdo koho dřív udá a tak vyhraje!     
0/0
23.4.2004 16:49

tomik13

Re:
to že o ničem nevíš, neznamená, že to tak není
0/0
23.4.2004 15:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.