Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pentagon rozlítily snímky rakví s vojáky

Spojenými státy hýbou fotografie amerických válečných obětí, které se po letech dostaly do médií. Deník The Seattle Times v neděli na titulní stránce zveřejnil snímek rakví s vojáky padlými v Iráku. Desítky dalších se objevily na internetu. Pentagon jejich publikování odmítá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

geenius

Témata do diskuze pro US riťopcháče
1. americký voják - posel míru, demokracie,svobody a šťastných zítřků, 2. americký prezident - předvoj světa, 3. americký člověk - člověk země , kde pozítří znamená již předevčírem, 4. americká žena - matka hrdinka, 5. americké přesné bomby - šance pro život, 6. americké zacházení se zajatci - vzor pro svět, 7. americká CocaCola - nejzdravější nápoj na světě, 8. americký sen - sen pro celý svět, 9. americký seriál  " JAK USA SPASILY SVĚT " - nekonečný seriál, 10. americký film - skutečně bojové umění 11. americký kapitalismus - zahnívající kapitalismus,12. americký preservativ - lízání americké zmrzliny přes sklo, 13. americký sex - naděje pro AIDS - vlastně  pardon, nejmocnější muž planety vymyslel pro americkou mládež nový lék proti AIDS - SEXUÁLNÍ  ABSTINENCI. Na tomto příkladu vidíme myšlenkové pochody tohoto zmetka (přetvářku a impotenci).Když tady čtu ty US riťopcháčské výlevy, tak to vypadá, že už také sexuálně abstinujete - až vám to leze na  mozek
0/0
4.5.2004 2:44

geenius

Témata do diskuze pro US riťopcháče
1. americký voják - posel míru, demokracie,svobody a šťastných zítřků, 2. americký prezident - předvoj světa, 3. americký člověk - člověk země , kde pozítří znamená již předevčírem, 4. americká žena - matka hrdinka, 5. americké přesné bomby - šance pro život, 6. americké zacházení se zajatci - vzor pro svět, 7. americká CocaCola - nejzdravější nápoj na světě, 8. americký sen - sen pro celý svět, 9. americký seriál  " JAK USA SPASILY SVĚT " - nekonečný seriál, 10. americký film - skutečně bojové umění 11. americký kapitalismus - zahnívající kapitalismus,12. americký preservativ - lízání americké zmrzliny přes sklo, 13. americký sex - naděje pro AIDS - vlastně  pardon, nejmocnější muž planety vymyslel pro americkou mládež nový lék proti AIDS - SEXUÁLNÍ  ABSTINENCI. Na tomto příkladu vidíme myšlenkové pochody tohoto zmetka (přetvářku a impotenci).Když tady čtu ty US riťopcháčské výlevy, tak to vypadá, že už také sexuálně abstinujete - až vám to leze na  mozek
0/0
4.5.2004 2:39

agent Bláha

Pentagon zuří
Uořímě řečeno nechápu co na těch snímcích bylo tak pobuřující.Žádná krev žádaná roztrhaná těla, pouze zahalené rakve. Ale ve válce se umírá ..nebo  ne
0/0
26.4.2004 22:29

Ufounek

to neni mozny...
"Upřímně vzato nechceme, aby se ostatky našich vojáků, kteří přinesli tu nejvyšší oběť, staly předmětem pozornosti. Je to bezdůvodné a ponižující". Bezduvodne a ponizujici. Zatimco pred nekolika dny v USA televizi zverejnene zabery pokusy o ozivovani polomrtvy a polonahy princezny Diany sou naprosto v poradku...
0/0
26.4.2004 22:23

Klomanda

Také jsem rozlícen.....
Rakví je příliš málo, skoro nic, proto jsem spravedlivě rozhořčen. Irácký odboj se musí víc snažit! A co území agresora, tam by měly být masakry na denním pořádku, no a nic. Al-Kajda je banda slibotechen a žvanilů....Ať se jdou vyspat, kašpaři v turbanech, patří jako pomocné síly do mateřských školek, protože to nejsou chlapi, ale ustrašené a podělané baby  
0/0
25.4.2004 13:42

Saruman

Re:
doufam ze to nemyslis vazne, protoze tak omezeny pohled na vec, kdy ty si prejes aby zemrelo co nejvice lidi. je mi z tebe spatne, na zvraceni....
0/0
25.4.2004 16:29

ulukomorja

Kdojevic
Kdojevic evidentne orgastuje pokazde, kdy hodi na stranku smrtici obvineni - "soudruh". Zrejme ma hormonalni nedostatecnost. Mel by vic chodit ven - tam jsou i holky.
0/0
24.4.2004 19:22

Montaigne

malé horníče Kdojevíče
maminka Kdojevícová by měla svému malému horníčkovi v uhláku říci, že do dvou emerických paneláků nabourali občané z US spřátelené země, jakési Saúdské Arábie. A rovněž jeho velký vzor Ládínek je vodtamcaď, je to Saúd jako poleno. Takže USA válčí hezky, ale na blbém cvičišti.
0/0
24.4.2004 14:14

Fluffy

Re:
Ze by to bylo proto, ze to cviciste ma ropu?
0/0
24.4.2004 14:16

Modráček

Re:
Koťátko, co je nového v Londýně? Pořád je tam tak mizerné počasí a tolik černoušků, jako když jsem tam byl naposled (06/2001) ?
0/0
24.4.2004 17:59

Fluffy

Re:
Celkem nic. Sviti slunicko a na stesti cernoch je tu dost.
0/0
25.4.2004 14:43

Horník Kdojevíc

Re:
Mýlíš se, soudruhu Monténe. Soudruh Ládínek je bojem zocelený internacionalista, který kráčí ve šlépějích svého nesmrtelného Velkého Učitele soudruha Josifa Vissarionoviče Stálina, který byl před svým komunistickým prozřením Gruzínec jak poleno.
0/0
24.4.2004 14:23

Montaigne

Re:
Už konečně vystrč kebuli ze svého uhláku, máš v tom hokej horníče Kdojevíče. To, že je usáma Láďa internacionalista, nijak nevylučuje, že je to Saúd a notabene svého času skvělý us obchodní partner
0/0
24.4.2004 15:23

Horník Kdojevíc

Re:
Pouč nás, soudruhu ládinofile Monténe - pročpak soudruh Ládínek svýho času sqěle obchodoval s těmi US imprjálisty? Co vedlo kovaného opáleného (nyní jeskynně bledého) internacionalistu k takovým kontrarevolučním krokům? Máš ftom jasno, soudruhu?
0/0
24.4.2004 15:31

Montaigne

Re:
tys tady začal, horníče Kdojevíče, vést odbornou přednášku o us Ladinovi, já přičinil jen pár drobných poznámek k textu velkého Mistra      
0/0
25.4.2004 10:00

Horník Kdojevíc

Ládínkův sex?
potmě ... potichu ... omezit exhalace a prudké pohyby ...
0/0
24.4.2004 13:55

Júlinek šíšal

Re: fakt?
to znáš odkud?
0/0
24.4.2004 13:59

Horník Kdojevíc

Re:
děžůrné v Leninově mauzoleu si o tom povídají ... kdo nevěří, ať tam běží ...
0/0
24.4.2004 14:04

Júlinek šíšal

Re: ...tak je to jasný ....
ale to jsi na tom už ta špatně, že musíš děžurné v mausoleu ...?
0/0
24.4.2004 15:01

fleret

presne informace
fotky byly zverejneny v souladu se zakonem.Zverejnil je jakysi pochybny bojovnik za "svobodu" informaci ( svet je plny bojovniku za ruzne svobody a za "neco").Soud mu  vyhovel a napomenul vladu.Zakon asinebude uplne v poradku..a ten "bojovnik" taky ne.Po pravu na informaci volaji napr. u nas nejvice ti,kteri se snazi zatloukat kde to jde - radne vycviceni praktikami v podobe ruznych tiskovych mluvci a hojne pouzivaneho terminu no comment.Ztraty na lidskych zivotech v pripade velky v Iraku jsou zverejnovany pravidelne a podrobne.Cim prispely fotografie s presne vyrazenymi rakvemi k rozsireni a zpresneni notoricky znamych skutecnosti ? NICIM !! Jenom dalsi z "bojovniku" za neco,jakysi R.Kick exhibuje na netu....zrejme se domniva,ze to pomaha nalezt vychodisko z tohoto problemu....klade holt na sebe vysoke pozadavky.....
0/0
24.4.2004 13:50

Júlinek šíšal

Re: Kadliku,
netušil jsem, že tvůj ak.arch. páníček je až tak nepřejícný, že nejraději by tu exhiboval jen a jen sám .... co s tím uděláme?
0/0
24.4.2004 13:55

j@ck

Re:
no flerete, nesouhlasim s tebou. myslim si, ze je rozdil mezi tim precist si v novinach, ze bylo zabito x vojaku a mezi tim videt to v konkretni podobe. kazda valka je hrozna a cim vice tel budou ukazovat v primem prenosu, tim rychleji to snad lidem dojde. je mi jasne, ze se neshodnem v nazoru na valku v iraku. ja jsem s ni nikdy nesouhlasil a nesouhlasim a myslim si, ze to, co si tam americane zacali, by si meli i sami vyzrat bez cizi pomoci. obrazky tohoto typu snad pomohou ovlivnit americke verejne mineni a vic lidi si zacne klast otazky jako proc jsme do toho iraku vlastne sli a co tam delame? (urcite to neni boj proti terorismu)
0/0
24.4.2004 14:18

Saruman

Re:
souhlasim s tebou
0/0
25.4.2004 16:36

Júlinek šíšal

:-O ?
...Lakhdar Brahimi, the United Nations special envoy to Iraq who is trying to put together an interim Iraqi government to take over when the U.S.-led coalition hands over sovereignty on June 30, urged the U.S. forces to hold off. "I think that there is always a better solution than shooting your way into anywhere," Brahimi said. ... :-O .... jak si takovou jistě asi pomluvu může dovolit ... ale on asi není souch ani souška ..neměl by bušík přihlásit do osy zla taky všechny členské státy OSN?..
0/0
24.4.2004 13:35

Horník Kdojevíc

Re:
A japanám to podá soudruh Ládínek? Mimochodem - už dlouho se nám neukázal na denním světle; aby nám nezašel na úbytě, náš draze milovaný vůdce světového proletariátu a Jasné Slunce všech pokrokových lidí atdatd.
0/0
24.4.2004 13:43

Júlinek šíšal

Re: ....třeba se možná dohodnout ....
ačkoliv nevím .... ládínek snad nemá Yale ....ani není horník .....
0/0
24.4.2004 13:47

Horník Kdojevíc

Re:
třeba má VUML ... nicméně ta ztráta pigmentace ... sex potmě ... nebo při umělým? ...
0/0
24.4.2004 13:53

Júlinek šíšal

Re: u bušů tomu taky říkají VUML?
... jako u Vás? ...:-O
0/0
24.4.2004 13:57

Horník Kdojevíc

Kolik tuhých sovětčíků
napočítali bolševici v Afgánistánu? V jakých pytlích je vozili zpátky do lůna rodné matky Rusi?
0/0
24.4.2004 12:03

Modráček

Re:
Bohužel, je to tak. Je to stejné, jako USA v Iráku, v bledě modrém.
0/0
24.4.2004 12:08

Horník Kdojevíc

Re:
Mýlíte se; před komunistickou špinavou agresí v Afíku žádný Afgánec nic špatného v Leninstánu neprovedl. Žádná Ládínek se do Komunostánu nesomroval.
0/0
24.4.2004 12:16

Sudajev

Re:
Blbečku, o jaké agresi to hovoříš, sovětská armáda byla do Afganistánu pozvaná v té době legitimní vládou Afganistánu. A taky by tak brzo neodešla , kdyby do af. odboje neinvestovali amíci ohromnou sumu.
0/0
24.4.2004 12:42

Horník Kdojevíc

Re:
Blbečku, o jakém pozvání to breptáš? Komunisté byli pozváni do Afgánistánu asi jako komunistické tanky k nám v osmašedesátém a zůstali by u nás "dočasně", kdyby Leninostán (mírová hráz) sám nezatřepal děravými láptěmi. Ani stokrát opakované tupé bolševické kydy nemají šanci na úspěch.
0/0
24.4.2004 13:05

Sudajev

Re:
Blbečku, i k nám byli pozváni. No a teď jsme vlezli do dalšího bordelu, takže svobodí jsme byli jen 15 let.
0/0
24.4.2004 13:18

Horník Kdojevíc

Re:
Ach bóžínku, z vlastní vůle nablblý bolšán zůstane bolšánem, i kdys jej ufackoval. Kdo k nám tedy pozval rudé sovětčíky v osmašedesátém, geróji Goebelsoviči Dementěve? Odpovědi jsme se od domácích komoušů nedočkali - jak to zmákneš ty, bolšánku?
0/0
24.4.2004 13:26

Júlinek šíšal

Re: ...no .... nějací takoví jako Ty, ne?
....tehda jich dost sedělo i na úv ..... a cítilo se být prezidenty zeměkoule ..... jména některých tehdy dokonce někdo zvěčnil v prze na novodvorský v ještě neztuhlém betonu .... pak se to muselo odsekávat ...ta podoba nemůže být náhodná ....:-)))
0/0
24.4.2004 13:45

Júlinek šíšal

souzi a soušky, milí zasloužilí kabaretníc umělci,
ano, známá osobnost, ačkoliv prý nemusela, šla a položila svůj život na oltář vlasti. I mnohoho jiných dennodeně cedí krev za lidské hodnoty, k nimž odmala byli vedeni, pouze se o nich nikdo nedoví. A kdo si dneska vzpomene na osud hrdinné vojákyně Lynčové, letce Meresjeva, či desítkách neznýmých tváří, jimž vděčný národ kdysi věnoval jen píseň Horst Wessel Lied? ... Mnoho motivů vede určité lidi, že jsou ochotni tlouci své bližní, a mezi nimi jsou určitě i takoví, kteří jsou přesvědčeni, že činní dobře. Ale nejsou to většinou oběti vaší zasloužilé práce, milí umělci opěvující, jak správné je obětovat se avantgardě lidstva, vlast a vaše hodnoty?...Co na tom, že jako správní umělci vystihujete onu životní rozmanistost, se kterou i pokrok, vlast a jiné lidské hodnoty jednoho z vás jsou nenávist, méněcennost a jiná špína druhého? Vždyť kdyby tomu tak nebylo, z čeho byste byli živi, že? A tak sice ani já nemohu a nehodlám zpochybnit dobrou vůli vašich obětí z obou stran, nebudu a nehodlám zpochybňovat tak zvané lidské hodnoty, za které se bili, bijí a jistě jež nějaký čas mnozí bíti budou ..a také byli, jsou a budou biti.. ale tvrdím, že to pochybné jste vy a vaše jistě vám milá činnost, se kterou tak úspěšně vyhledávate, vychováváte a opěvujete takto omezené lidi a zároveň haníte obdobné jedince - snad že jsou od vaší konkurence? ...Ale co, nejsem to já, ale vy sami, co to ve svých humoreskách o lidských hodnotách na té či oné straně přece sami dokazujete, ne? Neboť zároveň s vaším plkáním o obětech a lumpech se přece nestalo nic moc jiného, než že jeden potenciální (sebe)vrah šel zprovozovat ze světa jiné potenciální (sebe)vrahy, které podle svého svého gusta vyhledává, vychovává a opěvuje vaše duševní přízeň, vaše druhé "já", že? No, a ono se to povedlo ... částečně ... někdo z vás je určitě spokojený - což nejste návzájem alespoň sobě přející? Už klasik poznal, že gauner nebo hrdina, všechno jedna rodina. Bohužel jste tu grotesku přepískli ... nyní je vidět, že da
0/0
24.4.2004 11:57

Júlinek šíšal

...
... nyní je vidět, že darebák i hrdina nejen že jedno a totéž jsou, ale že především jsou to oběti takových rádoby komiků napovídajících za kulisami jako vy. A tak byste si měli neustále uvědomovat, že již naši dědové říkávali slyšíce někoho na podstavci mlátit pantem cosi u lidských hodnotách a pokroku, že to chce malý dvorek a dlouhý bič ... že je to od špatného trávení, ze špatné stravy a z nedostatku pohybu ....Ano, souzi a soušky, i bavit lidi je umění, které se především musí umět ....:-/ ....:-O...:-]
0/0
24.4.2004 11:59

Modráček

Re:
Sakra, to muselo dát práce. Škoda, že my ostatní nejsme intelektuelně na výši a rozhodně nejsme schopni docenit tento filozofický skvost.
0/0
24.4.2004 12:01

Júlinek šíšal

Re: ...:-(((
:-)))
0/0
24.4.2004 12:09

Modráček

Neslavný návrat
Inu, to se žoldákům občas stává, že se vrátí domů v dřevěném pyžamu.
0/0
24.4.2004 11:38

proamerican

Re:
Řek bych, že mrtvé teroristy pochovávají přímo na místě
0/0
24.4.2004 11:40

Modráček

Re:
Irák za chvíli opustí všichni zahraniční vojáci, kromě těch tvých itzzyků. Můžeš jim tam jít pomoci.
0/0
24.4.2004 11:42

proamerican

Re:
Ano, zahraniční vojáci Irák opustí, Letos je předána a vláda a za rok tam budou volby a pak se zahraniční vojáci začnou stahovat, ale to už bude Irácká zem plná mrtvých teroristů, jejichž velká většina se odtamtud už nedostane
0/0
24.4.2004 11:46

Modráček

Re:
A ropa bude také v rukou Iráčanů? Nebo přejde do vlastnictví takových těch různých Exxonů, Shellů, Texaců a podobných, kteří financovali Bushovu kampaň?
0/0
24.4.2004 11:59

Júlinek šíšal

Re: ..ona tam ještě nějaká bude?
0/0
24.4.2004 12:10

Sudajev

IMO
Mrtvej ami dobrej ami.
0/0
24.4.2004 11:35

proamerican

Re:
Mrtvej Sudajev, dobrej Sudajev
0/0
24.4.2004 11:39

Sudajev

Re:
Nezuř, proami šašku.
0/0
24.4.2004 12:46

proamerican

Nejsou sami
Ale naštěstí i u nás se najdou odvážni lidi! Speciální jednotka v Afganistánu, Vojenská Policie v Iráku, Československý prapor v Kosovu
0/0
24.4.2004 9:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.