Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klaus vstup do unie neoslaví

Samé přípitky, důstojné projevy, ale i lidové veselice zaplní přelom dubna a května. Oslavy vstupu Česka do Evropské unie se začnou pomalu rozbíhat zkraje příštího týdne a vyvrcholí o víkendu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Karkul22

Má recht,
EU tak trochu připomíná budování Babylónské věže. Aby to s ní taky tak nedopadlo.......
0/0
27.4.2004 15:18

Horník Zbojník

Není co slavit
maximálně místo 1. máje zase vstup do EU. A to skutečně není co slavit.
0/0
27.4.2004 13:33

osvetitel

<><><>
Este me tak napada ze i kdyby nebylo toho zakazu prace pro Cechy na tech 7let ze i tak by se to dalo lehce obchazet protoze pochybuji ze by existovalo nejake narizeni ktere by narizovalo ze treba Nemec musi zamestnat Cecha a tech "Cechu co mohou nekoho zamestnavat tam asi na rozdil od CR moc neni a pokud podnikaji Nemci v CR tak urcite z toho duvodu ze na tom vydelaji vice nezli v Nemecku nezli ze chteji zamestnat Cechy!Pokud by Nemci temto Nemeckym podnikatelum chteli delat v CR za stejne penize jako ti druzi co pro ne v CR delaji tak by urcite zamestnali hlavne sve lidi ale podnikani stranou  to ze normalni clovek nesmi za praci tam kam by chtel a "oni" jo uz samo o sobe smrdi diskriminaci at uz to je v praxi uplatnovano doslova nebo ne!Pripada me to jako neco na zpusob te Ciny ale chapu ze nema CR zatim moc na vybranou!
0/0
26.4.2004 3:32

Isabelle

Re:
Jak se vede na jihu US??
0/0
26.4.2004 3:37

osvetitel

Re:
Tak jak to jde Isabelo ale nestezuji si!
0/0
26.4.2004 3:43

osvetitel

Re:
A jak se vede tobe v tech Kanadskych hvozdech kdyz pomineme tu kouzelnou prirodu?
0/0
26.4.2004 3:48

Isabelle

Re:
V Canadskych hvozdech je dost chladno, aaaalee ,kdyz mam teplouckou kazajku a odvazneho hrdinu vedle sebe, tak se da "prezit" cokoliv ,jinak se otepluje a obloha je bezmracna, takze Venus a Mesic kousek od ni za chvilku uvidim...co ty tam vidis na obloze??
0/0
26.4.2004 3:56

osvetitel

<><><>
Kazdy nadsenec pro EU v cetne Mr. Havla ma castecne pravdu jako ji ma kazdy kritik EU vcetne Mr. Klause!Ja nen nechapu proc CR jako nejlepe ekonomicky i kulturne situovana zeme z tech post komunistickych musi do EU za nerovnych podminek prezto ze by pro Nemce podle me byla m,nohem mensi zatez nezli ty jejich vychodni Nemci a o Frantikach vubec nemluvim.Pokud se ten zakaz pracovnich moznosti na 7let bude tykat vsech oboustrane tak nic proti  a doufam ze se to take ten zakaz nevstahuje at uz oboustrane nebo jednostrane na podnikatele to uz by byla uplna blbost hranicici z vykoristovanim protoze ten kdo si muze dovolit podnikat nemuze byt pro nikoho zatez ale prinos pro dotycnou zemi jen by se melo naridit ze pokud ta dotycna zeme z ktere je ten podnikatel nechce zamestnavat obcany zeme ve ktere podnika tak on na oplatku musi zamestnavat pouze obcany zeme ve ktere podnika!
0/0
24.4.2004 9:13

Maldik

Re: Kdo Ti brani ?
Mas to vsechno cele nejak zmatene.
Kdo Ti brani podnikat treba v Nemecku? Zaloz tam firmu, nebo svou pobocku a podnikej. Pokud tim podnikanim zajistis jeste nekolik pracovnich mist, budou Te Nemci oslavovat a davat za priklad jinym.
Mas pravdu, zatim je to jenom jednostrane a jak rikas, " blbost hranicici z vykoristovanim". Kolik Nemeckych firem podnika v Cechach a zajistilo pracovni prilezitosti ceskym obcanum? Prave tolik pracovnich mist, kolik jich v Nemecku museli odbourat. Je uz tedy na case, aby se to otocilo a cesti podnikatele, jako ty, zacaly podnikat na druhe strane a zajistili pracovni prilrzitosti nemeckym obcanum. Necekej na zadna narizeni a podnikej !
0/0
26.4.2004 0:15

osvetitel

Re:
Mno jestli to mam zmatene nevim ja tu vasi smlouvu necetl takze soudim podle toho co se tu proslecha a o me se bat nemusis ja bych si nic zakazat nedal ale jestli je pravda co jsem se docetl Mr Maldiku tak to se to Nemcum asi dobre v CR podnika a zamestnava Cechy za 40%Nemeckeho platu ze ale tady jde spise o ten zakaz pracovniho povoleni na 7let pro Cechy coz se Nemcu netyka!A co se tyka tech Ceskych podnikatelu v Nemecku tak mam opravnenou obavu ze by se Nemcum pro ne chtelo makat za stejne prachy ktere pry plati Cechum v CR>a jestli je tomu jinak nezli se tu docitam tak budu rad kdyz me osvitis protoze na Evropskem kontinentu nepobivam a tudis nemohu vedet jak to tam koulite ze?
0/0
26.4.2004 3:10

Lofin

EU
Ta slavna EU je skupina videbilenejh a vymatlanejch mozku. Klaus vi proc nebude slavit. Na misto ychtilnich oslav by se meli vyvesit cerny prapory - to na rozlouceni s CR. oslavovat takovou hovadinu muze jen a pouze Idiot a debil.
0/0
24.4.2004 1:06

fr-mottl

prosim na kolenou redakci,
uz sem prosim jakekoliv clanky o tom debilovi nedavejte. Jen nas to normalne pracujici rozciluje. My na ten nas stat totiz opravdu musime vydelat a vubec nam nepomuze, kdyz budeme kritizovat neco, co nemuzeme zmenit. Napiste radeji neco o opravdovych hrdinech, napr. delnicich, kteri kazdy den brzy rano vstanou , aby za 10k hrubeho mesicne dreli 8 hodin nekde v ckd, ktere ridi nejaky novodoby manazersky idiot, ktery byl 1/2 roku na stazi ve statech.
0/0
23.4.2004 22:59

rakoska

Re:
prosim te, uklidni se....ta doba je nastesti davno pryc, kdy po precteni novin kazdeho bolely ruce od prace...
jeste dodatek...VK neni zadny d....., jen ma proste jiny nazor a nestydi se ho rici...
0/0
24.4.2004 5:58

karoten

Re: tragický...
Stydět by se právě měl. Má sice úroveň vyjadřovací, dokáže se chovat reprezentativně ale myšlenkově je to průměr mezi hoteliéry. To pan Zeman byl státník, škoda že sprostej jako dlaždič po francouzským lyceu.
0/0
26.4.2004 11:37

Patejl1

Re:
Pana Klause bych si nedovolil nazvat debilem. Jen díky němu jsme dneska alespoň tam, kde jsme. Další ranou pro náš stát bylo (hned po té 40leté "šaškárně"), jakmile se dostali k moci Zemanovci a Špidlíkovci, ale škoda mluvit... Můžeme teď jen doufat, že se na přední politická místa někdy navrátí lidé typu dnešního pana prezidenta. Časy oslavování "hrdinských činů" dělníků už jsou naštěstí pryč a dělá se mi špatně z toho, jak velkou podporu mají dneska komunisté. Nejsmutnější na tom ovšem je, že mají tu podporu i v mladých lidech, kteří to nikdy nezažili a jsou oblbnuti těmi sladkými kecy o socialistickém rádoby blahobytu...
0/0
24.4.2004 16:42

karoten

Re: Současná podpora komnistů
-jde plně na vrub soudruha prezidenta V.K. Strana kterou vybudoval představuje v praktickém konání skutečnou esenci umírněně prožívaného členství v KSČ blahé paměti - tedy PROSPĚCHÁŘSTVÍ. Nesnáší elitářství, a sám jej cílevědomě podporuje, jenomže jaksi z jiné strany, jakoby od světskejch, veksláků, a peněz vůbec - protože ony nesmrdí, že ano.....hodnoty lidské a kulturní ať si vyznává jakožto nadstavbu ten - kdo na to má.
0/0
24.4.2004 17:30

SMUTNÝ

proč tolik publicity
tomu ješitnému co právě bydlí na Hradě. Rozumné lidi nezajímají názory tohoto takyprezidenta. Můj prezident to nikdy nebude, já mám dobrou paměť co "dobrého" již vykonal pro svoje svatořečení. Bohužel ještě něco napáchá, ale zato musíme poděkovat komunistickým poslancům, bez nichž by si svůj narcisovský sen nikdy nesplnil. Skalní kde jste, do toho  Zase pomlouvají vašeho guru
0/0
23.4.2004 22:56

celtic

EU
ODS+KSČM+Klaus+NOVA...vy všichni si pukněte vzteky, vstupujeme do EU a jsme v NATO. Vaše snaha otočit kolem dějin a přišpendlit ČR k Rusku vám nevyšla Z komunistů se zase stanou extrémisté a z ODS nacionalisté, tak jak to má být. Narcis Klaus bude jedním z Gašparovičů, čili trpěným zlem. Všichni ti Zahradilové, Železní, Kožení, Bobošíkové, Randsdorfové, Dolly Busterové, Sládkové ap. se cpou do EP alespoň ke korytu  Všichni jim tu žerou, že tam chtějí bojovat za práva ČR
0/0
23.4.2004 16:56

rakoska

Re: EU
clovece, zmen uz zase na nejakou dobu ten tvuj pritroubly text...odstehuj se nekam nejlepe na zapadni pobrezi Portugalska a je to..
0/0
23.4.2004 21:33

Eldrb

Re:
Je to provokatér..hloupý provokatér... nereagovat na něj...
0/0
24.4.2004 8:01

rakoska

Re:
 tom jsem presvedcena, ale kdo ho ma cist...
0/0
24.4.2004 8:04

celtic

Re:
Zkusím východní pobřeží Portugalska...
0/0
24.4.2004 8:24

JosefSk

Re: celtic
Je to přesně tak jak říkáš... Na ty Re dole nemá cenu reagovat, oni na to brzy příjdou sami.
0/0
26.4.2004 19:18

1_130_202_135

Investigativci se činí!
A už jsou tady první obrázky z příprav na oslavy vstupu do EU:
 
0/0
23.4.2004 16:14

habit

Re:
...jeste chybi titulek "... co vsechno bude muset tato vlada udelat, abyste si ji vsimli?" a cislo nejakeho dobrocinneho konta
0/0
23.4.2004 16:28

1_130_202_135

0/0
23.4.2004 16:42

Michalll

Mussoliniho "svrchovanost"
bude konečně omezena, alepoň kvalifikovanou kritikou, na kterou nedosáhne. Ani Číňané mu nepomohou.
A tak se p. prezident začíná přizpůsobivě chovat evropsky, tedy kontrolovat i své pokrytectví alespoň veřejně. Tak je to o.k.
Dožili , dočkali, dosáhli jsme toho, slavit můžeme např. v Portugalsku, je tam tepleji a politici už dlouho slušní.
Michal, Libčeves, t. 603771186
0/0
23.4.2004 15:02

1_130_202_135

Re:
V Portugalsku? Hmmm... znám jednu, co tam má chatu a tak se posr@l@, až o tom musely psát i noviny!!! A hned za tepla....
0/0
23.4.2004 15:03

habit

Re:
...myslis Dashu, co? Se nediv, ze o tom pisou, v MFD ted vetsinou pisou vo ho*ne... jo, ten link je nefunkcni
0/0
23.4.2004 15:25

1_130_202_135

Re:
My svišti nesmíme jmenovat, my můžeme jen pískat ... Fff-jóóóó
0/0
23.4.2004 15:27

habit

Re:
...nevim, co si mam predstavit pod pojmem "kvalifikovana kritika". To "...na kterou nedosahne" je mi jasny, v EU se kritika smerem nahoru moc nenosi...
0/0
23.4.2004 15:27

1_130_202_135

Re:
Moc o tom přemýšlíš - ber to tak, že v Libčevsi chlastají už v pátek odpoledne!
 
0/0
23.4.2004 15:28

habit

Re:
...no jo, my tady u nas na vychode ctime tradice... a zaciname uz rano...
0/0
23.4.2004 15:32

habit

Re:
... v pondeli...
0/0
23.4.2004 15:34

Kirken

Jedna zpráva z mnoha...
Budou dražší banány. Pročpak? Do EU se smí dovážet pouze z některých zemí a z jiných ne. Tím je cena vyšponovaná. Tak se tedy radujme ze vstupu...
0/0
23.4.2004 14:46

habit

Re:
... aspon nam ted nehrozi, ze se staneme bananovou republikou - tak dobre na tom zase nebudememe...
0/0
23.4.2004 15:37

JanTleskac

JASEJME
Uz se tesim na zastupy jasajicich blbu, kteri priprvnim naznaku problemu budou spilat tem neznamym jez je do toho prusvihu zavlekli. NEU
0/0
23.4.2004 13:27

Zdenekn

Re:
Jak jistě každý ví pan Klaus je znám svou zdrženlivostí pro něco nového .V  roce 1989 nikdy proti komunistům nevystoupil veřejně a čekal jak to dopadne .Ve správný okamžik" pro něj "když zjistil že mu nic nehrozí se rázem rozhodl pro svou politickou kariéru a zjistil že se mu to vyplatilo.Tak mu prosím dopřejme trochu času a možná nás někdy bude zastupovat ve vrcholných orgánech EU.
0/0
23.4.2004 15:02

Ataturk

Mami mami já tam taky nechci
Je mi hodně přes dvacet, takže jsem ještě narozdíl od většiny, co tu přispívá, zažil na vlastní kůži komunismus. Proto nechci do Unie. Komunismus byl u nás vystavěný tak, že se nikdo nemusel o nic starat a mohl sedět u TV a popíjet pivo, jaképak praní se životem. Všechno bylo pěkně nalajnováno - co můžu jít studovat, kam můžu jít makat, kdy půjdu do důchodu atd atd. A snažení EU se všemi jeho nařízeními a zákazy mi vychází nastejno. Pouze se to snaží dělat poněkud rafinovaněji. Očekávám reakce typu "jsi trubka a ničemu nerozumíš" nebo "Nad podobnými nesmysly netřeba ztrácet drahocenný čas" apod. No bóže...
0/0
23.4.2004 13:23

habit

Re:
...EU nam jde naproti - smeruje tam, odkud jsme pred patnacti lety vysli...
0/0
23.4.2004 13:42

PINARD

Re:
Plne s Vami souhlasim. A to jeste nevite, co vsechno vas jeste ceka, bohuzel.
0/0
23.4.2004 14:10

Nedobik

Re: jsi trubka a ničemu nerozumíš!
Nad podobnými nesmysly netřeba ztrácet drahocenný čas    
0/0
23.4.2004 16:31

Ataturk

Re:
Taky si to myslím. Škoda za ty smajlíky na konci. Pokazily vtip.... to jsem ale SMUTNÝ PANDA.
0/0
23.4.2004 19:59

Nel111

Jak nas vstup do EU vidi The Daily Telegraph
....Vaclav Klaus said: "I wish all of our citizens energy, courage, self-confidence and optimism. We will need it more than ever."
The majority of Czechs support EU membership, though there is little enthusiasm for it, largely because the government has introduced cost-cutting measures to the social system to bolster the country for the tougher economic pressures ahead.
A recent study by the University of Michigan showed that, of all the new EU members, economic growth in the Czech Republic is the lowest and living standarts among the lowest.
Lack of innovation and poor education levels are said to be to blame in a country where less 12% of the working population has a degree - compared with 17% in Hungary - and where worker productivity is only about 55% of the EU average....
.....Klaus wrote that if the Czechs and the nine other countries joining the EU a week tomorrow did not press for their rights, they would struggle in the enlarged 25-member organisation. "As everyone is well aware, in a few days our state will cease to exist as an independent and sovereign entity," he said....
 
0/0
23.4.2004 13:01

to je moje

Proč vlastně slavit,
když po každém juchuchů a hujajá přijde pěkná kocovina. Jsem si jistý že příjde i tentokrát.
0/0
23.4.2004 12:22

habit

Re:
... a ta je tim vetsi, cim bourlivejsi oslava byla. Ale to uz je tak nejak v lidech zamontovany - nekteri si proste reknou - co kdyz je to naposled - a slavej jako o zivot
0/0
23.4.2004 12:30

shimansky

Re:
Moudrost z tebe přímo čiší!
0/0
23.4.2004 12:30

to je moje

Re:
Po oslavě přijde kocovina. Tať velká moudrost věkův, dosažená empirickým poznáním miliónů obětavých, vytrvalých a nezištných badatelův.
0/0
23.4.2004 16:30

shimansky

Klaus vstup do unie neoslaví
protože má jednání s Radživem Sinhou a Lajosem Bacsem
0/0
23.4.2004 12:07

habit

Kdysi mi nekdo pri podobne diskusi...
... odpovedel, ze radsi bude zdravym kusem v silnem a vyslechtenem stadu, nez vyzablou kravickou shanejici pastvu jak se da a tresouci se strachem pred dravci. A o tom to je... nekdo ma radsi silne stado a je mu celkem jedno, kam se vali, a nekdo dava prednost samostatnosti a svobode i za cenu, z nebude mit kazdy den plne koryto a bude si muset davat pozor na vsechny ty ostre zuby kolem...
0/0
23.4.2004 11:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.