- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zkrátka a dobře je počet parkovacích míst nižší, než počet parkováníchtivých. Řešením ovšem není prodat parkovací karty všem parkováníchtivým, neboť jediný přínos je pro obecní kasu. Tudíž, jak je uvedeno níže, by bylo tržně správné parkovací povolení dražit. Na auto nemá každý - není divu, že nebude mít každý na parkování.
Druhá možnost je nedělat nic.
...kterou si radní v Praze dovolují bez ohledu na své voliče, pokračují v parkovacím systému zavedém komunisty na Praze 1, ještě v minulém volebním období dogmaticky drženém v onom pražském obvodě. Již dnes odmítají na Prahu 1 jezdit řemeslníci, ale co ještě hořší i lékaři. o návštěvách již vůbec nemluvě. Takto nás terorizjí naši volení zástupci, a bude hůř. Člověk z Prahy 2 nezastaví V Praze 1 av Praze 7 a naopak.Nad čím zůstává rozum zcela stát je skutečnost, že podnikatelské auto má být až 51 x dražší než automobil občana nájemníka. Nutně se nabízí otázka, kteráže to politická strana rozhoduje o Praze, nebo je podnikatelské auto až 51 x větší, nebo je to pouhý názor, že podnikatel na to má. Kde je ona rovnost šancí, jak je možné tvořit takové ceny?
Pokud by se z každého auta jakéhokoliv vlastníka registrovaného v Praze platil shodný poplatek a byla by možnost zaparkovat v jakémkoliv pražském obvodě. Ostatní by měly možnost zakoupen parkovací karty např. půldenní,denní nebo týdení.
_