Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Václav Klaus: Neztraťme se v unii!

Ač si to ne všichni dostatečně uvědomují, za několik dní přestane náš stát existovat jako samostatná a suverénní entita. Česká republika se stane součástí Evropské unie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kenig

KLAUS BUDE V EVROPE NEVIDITELNY !
Tohle ho mrzi nejvice . Parlament CR by ho mel odvolat ! ODS a Klaus z rujnovali nas stat a proto diky bohu za EU tam jim to uz nikdo NEDOVOLI !
0/0
25.4.2004 17:51

Michalll

Kdo je, prostě je, a neztratí
se ani v Iráku.
Prognosťácké kvality však mají opravdu na mále. Evropa má své koženo-železné, ale rychle uložené v kobkách jinak pohodlných kriminálů.
prosadit v Evropě  naši komerční spravedlnost, která vidí jen vady na kráse  a to občas , ve věcech  komusi výhodných, zatímco nastavení systému je druhořadé, ziskuchtiví si už poradí.
zisk příjemný skoro každému, jen by neměl být krátkodobý, na dluh, trapný a v neposledku i zločinný.jinak zbytek života strávíme píděním se komu která firma vlastně patří, komu prezident je vděčný za své prezidenství.
Michal, Libčeves, t. 603771186
0/0
25.4.2004 13:36

recnik

EU
Václav Klaus má samozřejmě pravdu, že ztrácíme kus suverenity. Článek je dle mého názoru dobře napsaný a těžko s ním polemizovat. Ale podívejme se na situaci, kdy bychom tam nevstoupili. EU bude nyní blok, který je ekonomicky i politicky strašně silný v určování pravidel. Nemohli bychom s nimi obchodovat, aniž bychom nedodržovali stejné podmínky a zároveň bychom je nemohli ani formálně ovlivnit! Jediná šance je tam vstoupit a měnit EU z pozice rovnoprávného (alespoň formálně) člena k obrazu svému. Zkrátka i naše země musí reflektovat globalizační tendence, pokud nechceme být ostrov. Ostatně ekonomické věci platí stejně na celém světě a bud jedině dobře, když do nich politici nebudou mluvit. O tom Klaus už ovšem nemluví, přestože to ví.
0/0
22.4.2004 15:23

habit

Re:
....vetsine podminek jsme se museli podrizovat uz za Klausovych vlad, kdyz se nase ekonomika presmerovavala na zapadni trh.
0/0
22.4.2004 15:57

Krepelagh

pravdu ma Spidla
Pravdu ma Spidla, vzdyt je to historik: Obstáli jsme od devátého století jako vyspělá oblast evropského prostoru. Naše neslavnější dějiny a okamžiky jsou vždy spojeny s plnou integrací. Ať už bych uvedl příklad Lucemburků nebo Karla IV."
Mimochodem: co to je "narodni zajem" (utopenci, Benes ... )
0/0
22.4.2004 15:19

venoch

Souhlasim
Souhlasim s Klausem, a to na 100%. Po roce 89 jsme ted ztratili nejvetsi sanci, ze nas narod se nekdy "pouci " z chyb a konecne se pozvedne. Dnes uz nas osud lezi v cizich rukou. Nemrzi me to kvuli sobe, ja si zamestnani najdu kdekoliv v unii, ale mrzi me to kvuli me narodnosti, protoze od ted uz budeme navzdy v unii ti, co tam prisli s holym zadkem a na ktere se bude svadet neuspech jich samotnych.... tezko se bude vysvetlovat opilemu belgicanovi, ze na nas nedelaji.... Nu coz, narod to chtel, narod to ma i za cenu podradneho postaveni se dereme do dveri, kde nas nechteji.
0/0
22.4.2004 14:57

recnik

Re:
Názor opilého belgičana ovšem podle stejné logiky věci nebude také nic znamenat, takže je to jedno!
0/0
22.4.2004 15:24

Kereme

Komentar k clanku
Clanek V. Klause obsahuje jista zajimava mista, ktera vecne hovori o problemech v EU. Na nekterych mistech ovsem zrejme vedome a manipulatorsky, jak to velmi dobre umi, lze (napr. at mi vysvetli, proc byla do teto chvile obrana "narodnich zajmu" jednodussi nez bude po 1.5. - to je totalni ulet). Slovu "poctive" snad sam Klaus neveri a poukazovat na to, ze to bude ted stat vic, je populismus.
0/0
22.4.2004 13:44

habit

Re:
...no, oproti treba takove Francii, ktera ma narodni zajmy jasne definovane a umi si je obhajit, nase vlada nema definovano nic a obhaji jeste min....
0/0
22.4.2004 13:54

Kereme

Re:
A jak ma Klaus definovane sve "narodni zajmy" jinak nez cechackovske zapecnicke malomestactvi?
0/0
22.4.2004 14:11

Kereme

Jak jste volil?
Pane profesore, reknete uz konecne, jak jste volil v referendu? Strasne nas to zajima, at vime, kde vas mame.
0/0
22.4.2004 13:37

habit

Re:
...svobodne volby - to znamena, ze te nikdo nemusi vodit za rucicku a rikat ti, co a jak. Je tezke si na to zvyknout, a jeste chvili to potrva, nez se naucis rozhodovat se podle vlasti uvahy, ale vyplati se to.
0/0
22.4.2004 13:56

Kereme

Re:
Hochu hochu, ja Vas lituju. Na urazky ohledne neschopnosti me samostatne uvahy nehodlam reagovat, za to me nestoji. Jde o to, ze cela politicka reprezentace rekla, jak bude volit, vcetne Rimana a Langera, kteri se lisili od zbytku ODS a rekli na rovinu, ze budou volit NE. A totez bych chtel vedet od Klause, protoze Klaus je prezident CR. V Polsku, Madarsku a na Slovensku take prezident rekl, jak volil. Klaus jen mlzil.
0/0
22.4.2004 14:10

habit

Re:
...to, ze se nechali strhnout k manifestacnimu hlasovani, ktere ma k demokracii stejne daleko, jako lidove-demokraticke schvalovani nejvyssi ulohy strany, jim ke cti rozhodne neslouzi. Takhle nevypada referendum, ale fraska....
0/0
22.4.2004 14:59

Maldik

Ma pravdu
Pan prezident Klaus ma v tomto clanku uplnou pravdu. Divam se na cely tento evropsky vyvoj jiz mnoho let z druhe strany. Republiku jsem opustil za vlady komunistu a dost me i mrzelo, ze jich tam v ruznych politickych funkcich po prevratu stale jeste hodne zustalo. Pokritecke chovani nekterych dnesnich ceskych politiku, zalibit se Bruselu, je skoro stejne jako drive zalibit se Moskve. O Evrope rozhoduje a bude rozhodovat jenom par velmi dobre placenych nikym nevolenych uredniku, kteri si vytvorili svoje pravidla a budou hajit jen svoje zajmy, a to, co nejdele v teto funkci zustat. Zadny stat si nebude moci delat svou ekonomickou ani hospodarskou politiku. Podivejte se na sjednocene Nemecko, ktere je EU vydracovano. I zde po 15. letech jsou stale "Wessi" a "Ossi". 
 
0/0
22.4.2004 12:40

qoknu

Neztratím se.
Nedělala jsem si a ani nedělám žádné iluze, takže nehrozí rozčarování.
0/0
22.4.2004 11:42

1_130_202_135

Komárku!!!!!!!
Kde je nějaká tvoje rádoby vtipná replika (pí*ovina)?
0/0
22.4.2004 11:08

habit

Re:
Komarek se ozve, az samotny clanek zapadne v archivu. Slovem proti slovu Komarek neobstoji, ten umi bojovat jen demagogii...
0/0
22.4.2004 11:36

1_130_202_135

Re:
Ještě by se měl ozvat s něčím "zásadním" důchodce - dramatik.... S nějakou Audience 2 !!!
0/0
22.4.2004 11:40

clobrda001

Vše podepíši
Po pozorném přečtení článku pana Klause vše podtrhuji. Nejsem jeho nekritický fanda, mnohé v minulosti je na diskusi, ale je to člověk, který má svůj názor, který nepapouškuje dogmata. Dá se s ním polemizovat, ale odsuzovat šmahem co píše snad mohou pouze lidé bez vlastního úsudku. Upozorňuje na kladné i záporné stránky. Přemýšlejte o tom, než začnete odsuzovat. Velkou chybou ČR bylo, že neměla většinový volební systém a žádnou vládu nemůžeme posuzovat odškrtáváním "volebních slibů", protože se neustále měly a mají na co vymlouvat.
0/0
22.4.2004 11:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.