Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zraněný Svoboda je opět v nemocnici

Zraněný ministr zahraničí Cyril Svoboda přiletěl z Brna do Prahy. Z Úrazové nemocnice ho do hlavního města přepravil vrtulník ministerstva vnitra, které uhradilo náklady na cestu. Svoboda pomohl svým hlasem prosadit koaliční zákon o DPH a vrátil se na nemocniční lůžko.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jajajana

achjo
chudák malej, nemohl přijít na hlasování...
za chvíli tam bdou vozit mrvoly se zdviženou rukou!
0/0
24.4.2004 0:45

dykl

......
....zdálo se mi to, nebo ne.....jako bych slyšel tiché:  na Bělehrad, na Bělehrad......
0/0
23.4.2004 16:37

kamo

Všem idiototům, kterým vadí přeprava Svobody kvůli penězům:
Idioti a ještě neuvěřitelně blbí, jsou všichni, kteří vyčítají peníze za převoz. To, že se riskovalo jeho zdraví vás vy idioti nezajímá, protože vás vždy zajimaly jen ty nejpřízemnější věci. To, že se rozkradou miliardy vás nezajimá, ale ubohých 100 000 vás zajimá. To, že tomu převozu poslanci mohli zabránit vás nezajimá, ale 100 000 vás žere - víte co vám takovým přeji? Abyste se vašimi penězmi a taky svou zlobou a přízemností zalkli!
0/0
23.4.2004 14:51

Nedobik

Re: Absolutní souhlas!
Riskovalo se zdraví pilotů a ošetřujícího lékaře a v případě havárie vrtulníku nad obydlenou zonou i životy obyvatel a pracujícího lidu.  Hlavně, že je odhlasováno a já už můžu klidně spát! Díky Bohu!    
0/0
23.4.2004 16:19

kamo

Re:
To je demagogie, to co ironicky říkáte -  ministr by byl tak jako tak stejně přepraven vrtulníkem do Prahy, i kdyby se nehlasovalo, akorát by to bylo možná o pár dní později. Aby se neriskovaly životy, tak jak demagogicky píšete, musela by se kompletně zastavit veškerá doprava a nejen ta. To, co píšete prostě není racionální argument, ale hloupost. Trapnému divadlu v PS mohla v prvé řadě zabránit opozice a udělat gesto. Ve sportu je to běžné, v PS ještě tak daleko bohužel nejsou.
0/0
26.4.2004 9:22

majiri

Re:
Naprosto souhlasím . Je to prachsprostá demagogie a polulismus. Ministra by stejně převáželi do Prahy vrtulníkem . Ale spousta ubožáků a naprosto nemyslících lidí se vyžívá v hloupých řečech.
0/0
27.4.2004 12:52

ASICSAK

MA NEKDO Z DISKUTUJICICH........
.............KOLIK PREPRAVA TOHO GAUNERA STALA????
0/0
23.4.2004 13:10

MMarjanka

Svoboda by se měl velmi hluboce stydět
Přepravu si mohl zaplatit sám - když už tak toužil na hlasování dorazit. Když si stařenka s důchodem 6 tisíc zlomí nohu, dozví se, že sanitku jedině za peníze a nebo ať si zavolá taxi. Svoboda se chová jako funkcionář z dob z hluboké totality - a jestliže hodlá vláda tolerovat takové manýry  je to vláda veskrze špatná!!!!
0/0
23.4.2004 12:57

dykl

Re: .....
naprostý souhlas....
0/0
23.4.2004 16:35

karoten

Re: Maryjáno
Abych nemusel říct že si blbá jako vrata, řeknu radši že moc nemyslíš. Rád bych věděl jak si představuješ funkcionáře z dob hluboké totality. Takovej f.z dob h.t.se měl v 1.řadě velmi rád, neriskoval by vlastní ochrnutí jenom pro nějaký hlasování o daních.Ani kdyby šlo o hlasování za nanebevstoupení Stalina, to by za ním soudruzi nepochybně s urničkou přijeli, popřípadě by se prostě zalhalo. Zkrátka. Tahle země je názorově tvrdě rozdělená a extempore s ministrem Svobodou jenom dokládá lidskou úroveň poslanců a politickejch stran vůbec.
0/0
24.4.2004 17:19

Marťásek

To je hnus!!!
Je to hnusný! Já jsem si ze svých daní přispěl na převoz ministra, který jezdí po dálnicích jako hovado a ohrožuje ostatní, na odmáčknutí čudlíku, kterým mi zvýší daně!!! FUUUJ!
 
Ať to zacvakají svatouši ze svého stranického rozpočtu!
0/0
23.4.2004 12:10

Ataturk

Re:
Ministr pokud si vzpomínám neřídil, ale jinak souhlas.
0/0
23.4.2004 12:41

Ataturk

Re:
Co to plácám, Svoboda, ne Ministr. Mám dnes nějak přeministrováno.
0/0
23.4.2004 12:42

Marťásek

Re:
To je úplně jedno. Měl si řidiče ohlídat.
0/0
23.4.2004 12:50

Ataturk

Re:
Prý spal... ale ne, nechci se vytáčet. Souhlasím.
0/0
23.4.2004 13:11

djc

Re:
trochu vic mimo, co?
0/0
23.4.2004 16:24

Smil

Re:
ridic papalase jezdi vyzdy jak vyzaduje pan!!! kdyz ne tak letis....
0/0
23.4.2004 14:28

Barunecka

No jo Necas pln soucitu
Pripada mi jako nejvetsi zhovadilost, ze poslanci opozice nenabidli odlozeni zakona, ci parovani... A jako bonbonek pokrytecky prohlasuji, jak maji o ministra strach. Je mi z nich zle.
0/0
23.4.2004 9:37

Dan 1

Re:
Opozice nabízela, že se projedná návrh v tom smyslu, jak žádají směrnice EU. Jinak jaké párování. Zákon je naprostý paskvil, který z průběžné ekonomicky neutrální položky, jakou má DPH být, udělá k radosti některých podnikatelů nástroj k tunelování, jaké nemá obdoby, když na vstupu nepožádá o vrácení odpočtu a na výstupu pak danit nemusí. Jsou tam desítky chyb, zákon ještě nevyšel ve Sbrírce a Sobotka mluví o nutnosti co nejrychlejší novelizace. To nemá na světě obdoby. Navíc, kdyby běžný člověk chtěl provést to, co Svoboda, lékař mu řekne, že přepravní služba není taxi, to v lepším případě, v hoprším mu podá sedativa s tím, že se nejedná o postup lege artis. A pokud si někdo půjde do práce, přijde o nemocenskou.Kdyby zůstal na posteli, udělal by líp. V neposlední řadě byl návrh tohoto zákona na stole už za Zemana a tato koalice na to kašlala, ačkoli musela vědět, že něco tak paskvilného nemůže myslící člověk podepsat.
0/0
23.4.2004 9:51

Barunecka

Re:
V jakem smyslu projedna zakon - proste nechteli odlozit hlasovani... Tys ten zakon cetl? Posli link...moc lidi (nejen me) by zajimal. Dik.
0/0
23.4.2004 9:54

Dan 1

Re:
Na www.penize.cz je podrobný rozbor. Hlasování nešlo odložit, protože ty "unijní" věci opravdu mesely být ve Sbírce do konce měsíce - ostatně se uvažovalo o vyhlášení stavu legisl. nouze.. A to opozice nabízela s tím, že "neunijní" zbytek se projedná později. Jinak sněmovní tisk je na www.psp.cz.
0/0
23.4.2004 9:58

Víťa Jakoubek

Re:
Ten člověk jen papouškuje Klause...
0/0
23.4.2004 10:00

Dan 1

Re:
Kde a kdy toto Klaus řekl? Doložte.
0/0
23.4.2004 10:02

Víťa Jakoubek

Re:
Psal jsem, když tam ještě nebyla vaše reakce. Nevím z čeho jste vycházel. Jestli pouze z rozboru zákona tak to beru zpět, ale je možné, že vycházíte ze známého konstatování prezidenta, že zákon je paskvil atd.
0/0
23.4.2004 10:14

Dan 1

Re:
Jistě, že z rozborů, Klausovo zdůvodnění jsem neslyšel a ani si nejsem jistý, jestli musí prezident veto zdůvodňovat, myslím, že ne.
0/0
23.4.2004 10:17

MMarjanka

Re: To jako, že kdyby to řekl Klaus - tak to neplatí????
Jestli je něco nepovedený zhůvěřilý paskvil - tak je to prostě nepovedený zhůvěřilý paskvil - a je jedno kdo to tak označí.... Připadá mi hrozné, když někdo není schopen přijmout správnou domněnku, jen kvůli osobě která ji vyslovila.
 
0/0
23.4.2004 13:05

Jasicek

Re:
Mila Barunecko, odlozeni zakona nebylo mozne a parovani zde nic neresi - k prehlasovani veta je treba nadpolovicni vetsina hlasu PRO. I kdyby opozice zcela vyklidila snemovnu, musi vlada zajistit 101 hlasu. Nevim tedy, kdo jepuvodcem "zhovadilosti".
0/0
23.4.2004 10:35

zdolík

Ať už ten hajzlík...
slizkej je zaleze kamkoli, aby už konečně přestal škodit.
0/0
23.4.2004 9:35

Víťa Jakoubek

technika hlasování
Myslím, že je nesmyslné pravidlo, aby poslanec pokud je zdravotně indisponován musel nutně být fyzicky přítomen ve sněmovně. Proč nestačí např. ověřené písemné prohlášení?
0/0
23.4.2004 8:49

Prichozi

"Informaci nejsme povinni sdělovat"
Co to ma byt zase za kravinu? Proc si tady kazdy hloupy urednik/statni zamestnanec muze dovolit rict, ze "podle zakona toto nejsme povinni sdelovat" i kdyz povinni jsou? To si ti novinari nechaji?
0/0
23.4.2004 8:35

Mrkevnik

Tichá síla
Opět se ukázalo v čem tkví tzv Tichá síla. Něco mi připomělo přísloví o kázání vína a pití vody nebo pití vína a kázání vody...   Věřím, že tak jako si to dokázala "Tichá síla" vyřešit nejen tady dole mezi námi hříšníky, tak to vyřeší určitě i tam nahoře. Pokud tam nahoře kličkuje stejně jako tady dole, bude to bez problémů.
Držím bám palce pane Svobodo, z auta je vrak, vaši dopravu do sněmovny a zpět někdo zaplatí, vidět jste byl a v medializaci možná trumfnete některá jiná esa a když vše dobře dopadne, vrtulník přiletí opět v neděli a odveze vás na nedělní bohoslužbu do vašeho oblíbeného kostela. A za hodinu bude vše v pořádku. Vyřešeno, zameteno a jedeme dál. Jen ty šrámy na těle - ale i ty se vyřeší.
 Hodně zdraví a pevný charakter.
0/0
23.4.2004 5:44

karoten

Re: Vy ste muj příbuznej??
Netušil jsem jaký máme v rodině blbce....
0/0
23.4.2004 9:36

tysnow

ministr mrzáček
Celá tato vláda by měla jít co nejdřív do lazaretu. Mezi lidovci a komunisty není rozdíl. A Šmudla se Sněhurkou ař se vrátí do pohádky. Ta si asi taky nechala zmenšit i tak malý mozek.
0/0
23.4.2004 5:43

ellukas

Tvrdošinost opozice stála daňové poplatníky 100000,-Kč
Kdyby opozice byla trochu velkorysejší, tak bychom mohli být o 100 000,-Kč bohatší. Když takto dnes ODS v dojemné shodě s KSČM vyhazuje peníze daňových poplatníků doslova do vzduchu, tak jak s nimi asi bude nakládat, když bude u vlády? Není to trochu velká cena za tzv. zásadovost?
                                                          Eduard Lukas,
                                                          Olomouc
0/0
23.4.2004 2:41

AlienDUDE

Re:
kdyby s tim volem spad ten vrtulnik mohli sme bejt bohatsi vsichni
0/0
23.4.2004 3:10

Zubrsu

Re:
Kruté, ale pravdivé  Kruté v tom, že naše republika nemá dostatek vrtulníků , aby mohly popadat s celým vládním "cirkusem" Špidlova panoptika pro zadlužení občanů! Zaplatili jsme si z daní, že nás ta svi.ě zařízla. To se mi zdá jako vrchol masochismu a drzosti
0/0
23.4.2004 5:46

Barunecka

Re:
Jo jo...tesim se, az se v pristi vlade budou stridat ODS (vzor nasi deomkracie) v koalici s komunisty... To bude zuuuuzo...komunisti uz ve vlade chybeli ...:-/
0/0
23.4.2004 9:43

SocPredator

Re:
Celej Škromach - vždy to hodí na opozici nebo ODS, jiný argumenty nemá 
0/0
23.4.2004 11:15

kouc

Vládní disciplína nade vše
Je zajímavé,jak vládní slepenec zachází s penězi občanů.Má tu drzost,že za jejich peníze sehraje frašku,která vede jen ke zvyšování životních nákladů.Schválený paskvil obsahuje řadu nepřesností,dvojího výkladu a mnohé ustanovení odporují vládou milované EU.Na tomto zákoně je vidět iteligenční koeficient vládních poslanců + opilce Kotta
0/0
22.4.2004 23:44

DrHorak

Komedie pokračuje, ale k smíchu to moc není !
Tak nám to tedy odhlasoval. Recesistům se mohou vybavit staří rodiče studenta Plhy, kteří na SRPŠ dorazili z Kojčic u Pelhřimova, aby se dozvěděli, že je to dvojka. Pamětníkům se mohl vybavit První máj na Rudém náměstí v Moskvě. To když pan Svoboda byl zvedán a nastavován k hlasování jako loutka. Obyčejný člověk se na to může dívat také ze dvou pohledů. Ten první bude líčit pana Svobodu jako hrdinu, který přes veškerá strádání a utrpení nezadržitelně aktivuje hlasovací zařízení.  Po chvíli rozpaků se mi však vyjeví obyčejná šaškárna. Poslanecká sněmovna se skládá z 200 reprezentantů, kteří se považují za odpovědné a zodpovědné zákonodárce. Kdyby se všichni drželi doslova a dopísmene veřejného poslaneckého slibu, kde se zavazují vykonávat funkci ve prospěch republiky, nemuselo by docházet k takovýmto trapasům. V zájmu státu by se snad měli  všichni semknout ve prospěch věci. To co vidím v médiích mi však připomíná znesvářené malý smrkáče na písku. ( Počkejte až přijde Frantík ze školky, pak Vám rozšlapeme bábovičky...)
0/0
22.4.2004 23:32

AlienDUDE

hm
malo zraněny evïdentně, zbytečně draha a bezpečná auta a přiliš vyspele zdravotnictvi, zrušit, zakazat, utratit
0/0
22.4.2004 23:03

Dědek Plesnivák

poslanec
Teprve teď se ukázalo, jak je práce poslanců zodpovědná, náročná a riskantní a jejich platy v porovnání s manažery a zazobanými podnikateli směšné!
0/0
22.4.2004 21:27

Saruman

nevadi
nevim proc by mi mela tak mala castka vadit v ohledu k dulezitosti zakona...
0/0
22.4.2004 21:24

kouc

Re: TZákon v takovém znění je důležitý?
Hlavně,že mám auto.Nevadí,že je to totální vrak a ujede jen kousek.Takové je myšlení vládních poslanců u tohoto zákona
0/0
22.4.2004 23:46

celtic

Ať žije
Ať žije EU, demokracie a slušní lidé. Třeba si pukněte
0/0
22.4.2004 20:02

Dan 1

puk!
0/0
22.4.2004 20:27

karoten

Re: Eště Sudajev, kde je...?
0/0
23.4.2004 9:39

1_130_202_135

0/0
22.4.2004 21:21

pehlad

národ ovcí
Jsme národ ovcí.Bača zavelí a my jdem a držíme hubu .Bylo by třeba zvednout hlavu říct NE a baču nakopat do P....E.Doufám že příští volby socani atd. nebudou v parlamentu
0/0
22.4.2004 19:30

honzato

Re:
socani tam možná nebudou, ale hlavně ať tam nejsou pánbičkáři. Je to banda, která mění názor jen aby se dostali ke korytu. A to trvá už od roku 1948.
0/0
22.4.2004 19:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.