Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie našla malou Gabrielku

Jedenáctidenní Gabrielka z Liberce je na světě. Policie našla uneseného kojence v okolí Chrastavy. Dítě se zdá být v pořádku, přesto je na pozorování v nemocnici. "Z únosu byla obviněna 37letá žena," potvrdila mluvčí liberecké policie Vlasta Suchánková.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Michalll

nenašla však onen smutný milion
matek, které potratily většinou uměle, tedy násilně, kterým se nedostalo přiměřené lidské provázející péče k truchlení a rehabilitaci, a ony bloudí naší zemí, často neuvědoměle, dávají průchod své frustraci, někdy i vině. Tak vytvářejí atmosféru společnosti, která je naším domovem.
Tato poslední mohla jednat instinktivně a zoidpovědnost ponese nejspíše malou. Jinak ovšem všichni kolem, kdo byli v pohodě, kdo sledují  ženy poškozené v jejich hluboké ženské rovině. kdo mají snadná , technická a laciná řešení.
Moderní domácnost doplňuje spíše pes a kočka, mohla tedy provinilá jednak v tomto stylu. Ty lze koupit, vzít, využit, ... i odložit. Těší zejména důchodce, u kterých absence vnoučat je životním debaklem. Provinilá stárnoucí matka se s nimu nespokojila, pokusila si opatřit lidské stáří uprostřed odkázaných, které k rodině patří. Třeba ji k novému těhotenství nikdo nepovzbudil, třeba už není možné.
Pokud tedy věnujeme nebývalou pozornost jednomu deliktu, můžeme také přemýšlet proč zrovna.
Michal, Libčeves, t. 603771186
0/0
23.4.2004 14:24

taksi

Re: tebe by měla najít
a přepravit do ústavu pro choromyslné
0/0
23.4.2004 14:43

zdolík

IDNES má špatné informace!!!
Titulek má správně znít:
STANDA GROSS SE ZASLOUŽIL O NALEZENÍ HOLČIČKY.
0/0
23.4.2004 12:46

old fashioned Vince

Re:
Taky špatně, zdolík  Tu osvobodila Jessica Lynch a Nova už o tom natáčí seriál a celovečerní film s Krampolem
0/0
23.4.2004 13:40

zdolík

Re: Je to dorý, ale právě jsem se dozvěděl, že ...
únoskyni hraje Bobošíková a vyšetřovatele Petr Novotný.  To nezůstane u obrazovky jedno oko suché!
0/0
23.4.2004 14:25

mir-a

Maminka
Me stacily ty okousany nehty a zluty prsty od cigaret-to je mama
0/0
23.4.2004 10:52

Karel_ Lejno

Plná pec dětí
To je jako pohádka z Osvětimi. Měl by jí někdo poučit o antikoncepci, jinak se za chvíli nevejdou na ubytovnu.
0/0
23.4.2004 7:46

Luxy

Re:
mylíš, že by si ji platila?
0/0
23.4.2004 12:26

AlienDUDE

hehe
REKLAMNI AKCE MV  ?
0/0
23.4.2004 2:12

antisvejk

KONEČNĚ DOBRÁ ZPRÁVA
0/0
22.4.2004 23:11

goneril

Re:
Je zajimave, ze vzdycky, kdyz se neco podobneho stane, tak jen nezodpovednym lidem, jako je tahle zenska. 26 roku, svobodna a uz ma ctyri deti  A my to vlastne jeste vsechno platime....To by me zajimalo, jestli bude obvinena ze zanedbani povinne pece. Jenom normalni imbecil muze nechat dite v kocarku pred cukrarnou, nebo obchodem atd.
0/0
22.4.2004 21:01

Dozen

Re:
Problem je v tom, ze v cele rade obchodu a uradu vam alibisticky neumozni vzit si dite sebou a jit tam musite a pokud nemate babicku na hlidani ..... Z tohoto hlediska jsou treba nektere supermarkety zlate - muzete si vzit dite sebou nebo ho "odlozit" na chvili do hlidaneho detskeho koutku. Celkove bych rekl, ze dnesni spolecnost je vuci rodinam s malymi detmi nepratelska (prace na castecny uvazek pro matky, nedostupnost skolek .... ). Jinak to ze nekteri nezodpovedni jedinci se mnozi jak kralici a ja je musim zivit ze svych dani me vic nez stve.
0/0
22.4.2004 21:13

dejzinka

Re: S kocarkem sem nelez
S vasim nazorem na pristup spolecnosti k rodinam s detmi naprosto souhlasim.
Koprivnice, 25 tisic obyvatel: Mestsky urad ma tri casti, s kocarkem je pristupna pouze jedna a to jeste omezene, obchody v centru - zakaz vstupu s kocarkem minimalne u poloviny, dve posty - na jednu to s kocarkem nejde, protoze tam jsou schody,  druha je dvoupatrova, druhe patro nepristupne, knihovna - 2.patro kulturniho domu, vytah tam nejede. Atd.Kocarky nalozene detma bezne parkujou venku, moje deti nebyly vyjimkou. Co s tim?
 
 
0/0
22.4.2004 21:56

Larrax

Re:
Já jsem vždy tyto zákazy ignoroval a kočár jsem bral všude kromě míst, kam se prostě nevešel a tam jsem nešel nebo jsem dítě z kočárku vyndal. Nikdy bych nenechal dítě v kočárku bez dozoru a moje žena taky ne. Úředníka nebo obchodníka, který by měl řeči (a nikdy se to nestalo) bych poslal do pr.... a to bez skurpulí. Oba jsou tam totiž pro vás, takže pěkně s hlavou vztyčenou a ne jak jsme zvyklý z dob socialismu. Dítě má přece stejné právo jít na úřad nebo do obchodu jako kdokoli jiný. Zkuste takhle vyhnat vozíčkáře, to by si taky nikdo nedovolil.
0/0
23.4.2004 9:53

MilanMilanMilan2

Re:
Naprosto souhlasím. Pro některé zaměstnavatele je dítě jejich pracovnice jakýsi více nebo méně tolerovaný přepych. Jiní lidé děti raději ani nechtějí, jak by pak mohli vykonávat dvě časově flexibilní zaměstnání. Ti co se o své zaměstnání a počet dětí vůbec nestarají dobře vědí, že daňoví poplatníci to nějak utáhnou. Jak ještě dlouho je to bude bavit?
0/0
22.4.2004 22:37

Jaffi

Re:
Nechápu, proč by měla být obviněna ze zanedbání péče!! To je úplná kravina. A není pravda, že jenom imbecil nechá kočárek před obchodem, do spousty obchodů vás nepustí a nebo se tam ani nedá vjet. To co se stalo, se může stát úplně každému a je moc dobře, že to dopadlo šťastně.
0/0
22.4.2004 22:16

old fashioned Vince

Re:
normálnáí imbecil nemůže být imbecil, protože je normální... nebo je to naopak  Ale však my to tady jistě ještě dořešíme
0/0
23.4.2004 13:43

Calibos

11 dní,není to brzo na trajdání po venku
nevím, nejsem znalec.
0/0
22.4.2004 20:08

von Kleist

Re:
No, mozna je to lepsi, nez dite drzet furt  "ve skleniku".....
0/0
22.4.2004 20:48

Jaffi

Re:
Ne, není to brzo, nevím, proč by nemohla jít ven.
0/0
22.4.2004 22:17

feil

Brrrrrrrrrr.
Ještě, že to tady ta ženská nečte. Hromada samolibých tupců, kterým se momentálně daří (nebo si na to hrají). Ale to nemusá trvat věčně. Jsou lidi, kteří za svou situaci nemůžou.  Děkuji všem normálně uvažujícím za příspěvky. Jste v menšině.
0/0
22.4.2004 19:50

Kacenkin1

Re:
právě proto mám jedno dítě, abych věděl, že se o něj dobře postarám...
ano, jsem tupec, protože chodím do práce a nikde nic nedlužím a žiju tak na co mám a nespoláhám se na pomoc státu , jo asi jsem blbej a měl bych ležet doma..
0/0
22.4.2004 21:40

Vily

Re: To
Feil: mozna ani neumi, vynahrazuje se to necim jinym (coz ovsem take neumi ).
To Kacenkin1: Nejsi blbej, jsi normalni. V normalnim state. Takze sorry, nejsi normalni. Protoze v takovem nezijes/me
0/0
22.4.2004 22:57

feil

Re: jsi mimo.
Vily jsi opravdu mimo. A co vlastně umíš ty ? To by mne fak zajímalo. Chytráku
0/0
23.4.2004 11:38

BabkaChnapka

Re:
Jsem sama, mám děti tři, chodím do práce, nikde nic nedlužím a pomoc státu taky nepotřebuju.
0/0
23.4.2004 8:18

Dozen

~
Za chvili tu budeme socky vsichni, jen nekteri mensi a tak si piskaji ......
0/0
22.4.2004 19:27

feil

Re: Hmm,
vypadá to tak. Dokud tu Špidlové budou řádit, tak nemáme šanci.
0/0
22.4.2004 19:35

Kacenkin1

Re:
nesnáším princip: "Proč bych dělal/a , když to samé dostanu na soc.dávkách když budu doma"
Podle tohoto algoritmu dnes funguje spousta lidí....
0/0
22.4.2004 19:40

Výzkum

Socka??
Lidi, nestěžujte si furt na socky, protože ty tady budou furt a rozhodně jich nebude ubývat. Spíš naopak, protože pryč sou komančovský časy, kdy byli všichni relativně nad vodou. Ale teď máme kapitalismus, lidi! Rozdíl mezi sockama a bohatejma se bude už jen zvětšovat! Takže nenadávejte sockám, protože jestliže chceme být všichni bohatí a úspěšní, tak to holt musí taky někdo obsrat. Pro všechny prostě ty peníze nejsou a nebudou! Nazdar!
0/0
22.4.2004 19:13

vokoun6

BRAVO!!!
Tleskám Policii ČR, skvělá práce!
Jenom nechápu proč si na úspěchu řadových policistů zase musí hřat svoji mediální polívčičku ko ko t  motoGross ???
0/0
22.4.2004 17:53

Delirium Tremens

Se zalíbením sleduji,
jak nad takovou událostí vyvíjí diskuse. Ani tato není výjimkou. Nejprve přijde kusá zpráva o únosti. Těch pár vět stačí k tomu, aby zde padlo alespoň 10 rozsudků smrti, 20 doživotí a sem tam nějaké to umučení pachatele. I přes nějakého toho kritika většina tak nějak s poškozenou soucítí. Později jsou kusé zprávy doplněny o pár upřesňujících vět, které sice nic nového neříkají, ale dávají IDnesu punc aktuálnosti a hlavně zvyšuje návštěvnost příslušné stránky. Po té co to dobře dopadne, tak se počet Lynchů snížuje a kritika se lehce naklání k poškozené. Ke zlomovému okamžiku dochází po odhalení osoby poškozené. V tomto případě se zjevně jedná o tzv. socku kombinovanou s nevhodnou národností a karta se prudce obrací. O kritiky z řad lidí "o několik kategorií výš" rozhodně není nouze a "socka" má štěstí, že i když je internet dnes celkem dobře průchodné, tak těmi dráty kritici prostě neprolezou.
Co na tom, že popis události je napsán v několika odstavcích a i autor ji zná pouze zprostředkovaně. Většina "komentátorů" má na věc vždy jasný názor. Co na tom záleží, že se v průběhu času několikrát změní.
0/0
22.4.2004 17:50

modry_karku1

Re:
a tim jsi chtel rict co?? to ze na idnes diskutujou jenom samy kreteni (vcetne me protoze jinak bych misto psani blbosti na idnes delal neco uzitecnejsiho) vime uz davno ...
0/0
22.4.2004 17:54

GhorX

Re:
Přiznávám se, že nemám rád cikány, a to paušálně. V rozporu s tím ale naprosto souhlasím s Vaším názorem. Jsem opravdu rád, že ta žena o své dítě nepřišla. Mimochodem, právě jsem projel Prahu ze západu na východ. Nehlídaných kočárků s dětmi jsem napočítal nejméně 30.
0/0
22.4.2004 17:58

Kacenkin1

Re:
já mám pořád jeden názor....je velmi dobré, že se dítě našlo a že vše skončilo dobře....
ale max. mě ser. co stát vráží do permanentních "socek"....
 
0/0
22.4.2004 18:02

feil

Re:
Máš pravdu. Ze začátku všichni matku litovali, ale pak se vyrojili samí blbečci a uchyláci , kteří si tu léčí své mindráky. Všichni tito ubožáci se v druhém životě narodí jako chudáci, kteří se o sebe nebudou moci postarat. Pak budou rádi za každou almužnu. Tak jim třeba.
0/0
22.4.2004 18:08

Kacenkin1

Re:
kontrolní otázka:
Má chudák 4 děti bez mažela/ky ?
0/0
22.4.2004 18:28

feil

Re: No a co,
 má prostě smůlu na chlapy. Nebo je schválně sama. Copak mi víme . NIC
0/0
22.4.2004 19:21

2Mac7

Re:
Špatná otázka. Stará se o své děti ? To je snad podstatné , ne?
0/0
22.4.2004 19:50

Kacenkin1

Re:
vy dvá mi nerozumíte....
Tedy ...pokud jsem na sociálním dně a nemůžu pořádně uživit sám sebe TAK NEMÁM 4 děti !!!!!
0/0
22.4.2004 21:20

Jouda-

Re:
Jenže u uzenáčů je to naopak.
0/0
23.4.2004 8:59

feil

Re: !!!!!!!!!!!!!!!
milane jerovský, NEOTRAVUJ FURT S TOU TVOU UBOHOU REKLAMOU !!!!!!
0/0
22.4.2004 18:01

Saruman

Re:
neni to nahodou ilegalni tady takhle reklamovat? ja bych mu nechal smazat acc
0/0
22.4.2004 21:16

fr-mottl

s detmi jsou vzdycky starosti
ale kdyz se rodice snazi ve vychove, tak je deti nekdy odmneni. Napr. se muze syn stat krajskym predsedou ODS. To mohou byt rodice na co pysni...
0/0
22.4.2004 17:20

bobikusy

pozor
není to za peníze?Kolik dostala?4tyři je moc tak proč neprodat.
0/0
22.4.2004 17:00

eBacil

P. S.
(to, že jít si pro zmrzlinu a nechat dítě před obchodem je poněkud nezodpovědné, je druhá věc... ale takových dětí před obchody jsem viděl víc, a nebylo to zdaleka jen romské děti)
0/0
22.4.2004 16:45

eBacil

P. S.
0/0
22.4.2004 16:44

eBacil

Únos zústane únosem
ať je matkou kdokoli. I romská svobodná matka je matka a musela z toho být v pořádném šoku. Vůbec si myslím, že Romové mají často opravdovější strach o své děti než my, Gadžové. Vím o čem mluvím - chodil jsem do jejich rodin kdysi kvůli vyšetřování úplavice. Hygienická úroveň a vybavenost bytů bídná, ale bylo vidět, že "to důležité" není ani nové video, ani kachličky, ale dítě. Kéž by to tak bylo u mnohým "spořádaných obyvatel". A z rasismu na diskusních fórech iDnes se mi dělá zle.
0/0
22.4.2004 16:44

Kacenkin1

Re:
zklidni hormon...já ve svých příspěvcích mluvím o VŠECH "sockách"......a že cikáni vedou za to já nemůžu....
0/0
22.4.2004 17:00

hugozhorII

Re:
......ještě, že tu máme takové inteligentní "našince", kteří nám na ty socky vydělají.....kdybych se náhodou dostal do nějaké nepříjemné životní situace, předem ti moc děkuji....jsi fajn chlap...:-)
0/0
22.4.2004 17:08

Kacenkin1

Re:
už vidím jak se do stejné nepříjemné životní situace dostaneš 4x za sebou.....jo to ti věřím....fakticky...
uvědom si, že tu existují již druhé generace "only socek" kteří mají jednu jedinou práci, "bouchat" děti a žít jen z dávek.....
0/0
22.4.2004 17:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.