Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie hledá unesené desetidenní dítě

Policie v severních Čechách pátrá po desetidenní holčičce Gabriele. Krátce před čtvrtou hodinou odpoledne byla unesena v centru Liberce. Matka ji nechala v kočárku před cukrárnou na Benešově náměstí. Kočár se našel o několik stovek metrů dál. Policie už má popis únoskyně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Michalll

Experti na rozdíl od nás obyčejných věděli, že
milion matek, které potratily většinou uměle, tedy násilně, kterým se nedostalo přiměřené lidské provázející péče k truchlení a rehabilitaci, a ony bloudí naší zemí, často neuvědoměle, dávají průchod své frustraci, někdy i vině. Tak vytvářejí atmosféru společnosti, která je naším domovem.
Tato poslední mohla jednat instinktivně a zoidpovědnost ponese nejspíše malou. Jinak ovšem všichni kolem, kdo byli v pohodě, kdo sledují  ženy poškozené v jejich hluboké ženské rovině. kdo mají snadná , technická a laciná řešení.
Moderní domácnost doplňuje spíše pes a kočka, mohla tedy provinilá jednak v tomto stylu. Ty lze koupit, vzít, využit, ... i odložit. Těší zejména důchodce, u kterých absence vnoučat je životním debaklem. Provinilá stárnoucí matka se s nimu nespokojila, pokusila si opatřit lidské stáří uprostřed odkázaných, které k rodině patří. Třeba ji k novému těhotenství nikdo nepovzbudil, třeba už není možné.
Pokud tedy věnujeme nebývalou pozornost jednomu deliktu, můžeme také přemýšlet proč zrovna.
Michal, Libčeves, t. 603771186
0/0
23.4.2004 14:27

terezaxxx

pro premoudrelou anai
A kdo jsi, ze muzes nekoho takto odsuzovat? Ta maminka si sla jen pro zmrzlinu proboha, ne na nakup do hypermarketu. Ty jsi vazne tele.  
0/0
22.4.2004 9:30

ondradve

to je napad nechat decko v kocarku samotne pred obchodem
 doufam ze se to natolik zmedializuje ze se aspon pouci ostatni maminy, tatici nebo dalsi pecovatele o deti.
 
jo kdyby tam mela nechat mobil za litr tak to si dvakrat rozmysli ale decko...no a?
ted uz pozde bycha honit...
ale jinak preju at se vse v dobrem vyresi a male se najde nekde u babicky co nema televizi ani telefon.
0/0
22.4.2004 9:04

slooon

Re: ???????????????
když takhle zatřepeš hlavou, nejebe ti v ní?
0/0
22.4.2004 9:52

iuos

hmm
by mne zajímaly dvě věci: jakou zmrzlinu si koupila a jestli jí snědla
0/0
22.4.2004 7:33

annaskot

pro matku
všechny matky co tu píšou jak by neopustili kočárek ani na sekundu by si měly důkladně sáhnout do svědomí a přestat si tu plácat plíce. Doufám, že mamina té unesené holčičky to tady nezná a nečte, protože jinak by se kvůli vám "hodným lidem" co jí "držíte palce" už dávno musela vrhnout z okna!  Se mi fak líbí jak je každej po bitvě generál. Já sem teda nechávala kočárek před krámem úplně normálně..... jen jsem se  v zimě vždycky koukala, aby nad ním nevisel rampouch! .... ale chápu, že vám by se to nikdy nestalo.... Každej kdo je takhle radikální by si měl prožít svoje malý osobní peklo, aby pak lépe vážil hodnocení chování těch druhých!!!!
0/0
22.4.2004 7:06

anai

Re:
Jestli někdo bydlí v Horní  Lhotě, jistě nemusí kočárek hlídat. Ale já v Praze bych si to prostě nelajsla. A milá zlatá, já matce palce držím, jen konstatuji, že se chovala nezodpovědně. A pokud přeješ druhým, aby si prožili také své osobní peklo, soudím, že budeš jistě laskavou, příjemnou ženou.
0/0
22.4.2004 7:32

annaskot

Re:
je opravdu laskavé a příjemné, když někomu kdo právě prožívá nejstrašnější chvíle svého života řekneš, že to je jeho vina!  Na to je podle mě dost času, až bude malá zpátky doma v bezpečí. Nenapadlo, tě třeba, že ta zoufalka hledá úplně všude a opravdu si to tu může přečíst? Fakt si myslíš, že jí nezní hlavou, že za to může sama? Že si to nevyčítá a nenávidí se za to? Opravdu si musela ke svému přání , ať jsou holky brzy spolu přidat tu jedovatou slinu, že TY si vzorná matka a že TOBĚ by se to stát nemohlo????  Zamysli se a pak mluv o laskavosti! 
Je vidět, že se Ti ještě nidky nic nestalo, proto si tak zlá se svojí zasranou upřímností.  Já hledla svojí jednáctiletou neteř pod hladinou Máchova jezera.... je to velká holka a klidně se chodí už koupat sama... vylezla z vody a šla na průlezku.... jenž v tu chvíli jsem se podívala na jezero (ke břehu kde se vždycky plácala) a ona tam nebyla!!! Za těch patnáct minut co jsem jí zoufale hledala a lidi kolem stáli a koukali jak řvu a oblečená se máchám ve vodě.... jsem zestárala o deset let a myslím, že mě to dost změnilo .... i můj názor na to jak snadno se dostaneš do životního průseru!
0/0
22.4.2004 7:42

anai

Re:
Hádat se s hysterkou nebudu, každý má právo na svůj  názor. Ty máš názor, že já jsem zlá, já si zase myslím, že ty jsi snědla moudrost světa a všechno víš nejlíp. A taky že jsi parádně rozčílená, když plýtváš těmi vykřičníky...:-) Na mě tedy křičet skutečně nemusíš.  A jestli máš pocit, že ta matka to tady čte, tak jsi pěkně paranoidní. Bydlet v místě bydliště matky, nesměla bych o tom mluvit, protože by to matka mohla slyšet? Myslím, že matka má asi jiné starosti, než brouzdat na chatu iDnes.... Takže Gabrielce upřímně přeju, ať je brzy živá a zdravá u mámy, matce přeju. ať její utrpení  trvá co nejkratší dobu a tobě se svou zasranou upřímností přeji, ať tě dnes netrefí šlak....
0/0
22.4.2004 7:50

annaskot

Re:
milá anai, pokud podle interpunkčních znamének ve větách zvládáš diagnostikovat duševní nemoc , jakou je hysterie, myslím, že je Tě pro tyto debaty opravdu škoda. Měla by jsi se s tou svojí chytrostí někam přihlásit! Třeba do Riskuj, nebo Milionáře!!!
Koukám, že v poslední větičce už jsi se ani ty neubránila jadrným výrazům, nebo jak ty říkáš odborně a spisovně: "vulgarizmům"
 
Ještě děkuji za diagnozu mojí paranoi.... Ale vidím, že jsi opravdu nejchytřejší a nejzodpovědnější matka této planety, takže už dál nebudu ztrácet svůj drahocený čas debatou na téma jak hloupá husa je matka unesené holčičky a jak ty jsi dokonalost sama.
Škoda, že tyto řádku nebudeš moc přečíst po pár letech.... sama sobě by ses asi pak musela zasmát a říct si, jaká si byla  trapná a že je jediné štěstí, že jsi tady schovaná za svoji přezdívkou.
s pozdravem Anna Skotecká, Revoluční 611, Liberec 1 460 01.
0/0
22.4.2004 8:16

annaskot

Re:
a nejsem z Horní Lhoty, ale z Liberce.
0/0
22.4.2004 7:44

játovímnejlíp

Re:
neumis ani poradne cist! nepreje to druhym, ale ...kazdymu, kdo je takhle radikalni...
taky snad jednou prijdes na to, o co jde
0/0
22.4.2004 7:47

anai

Re:
Definuj terminus technicus "takhle radikální" ano?
0/0
22.4.2004 7:51

játovímnejlíp

Re:
mne staci definovat jenom tebe: ty musis byt asi taky pekna p...
0/0
22.4.2004 7:54

anai

Re:
Milé potkat milého člověkaa, jako jsi ty. Já ti jen řeknu, že ten, kdo se neumí obejít bez vulgarismů, mě naštvat nemůže. Pokud mě utlučeš argumenty, jsi frajer. Jinak jsi jen ....chudák....
0/0
22.4.2004 7:58

játovímnejlíp

Re:
takovych jako jsi ty uz jsem zazil hodne. vzdycky vedeli, proc byt napriklad ve strane. kdyz se to otocilo, vedeli hned zase neco uplne jinyho. a ta definice, to neni vyraz vulgarismu, to je skutecnost. zamysli se nad tim, jestli jsi toho schopna
0/0
22.4.2004 8:07

anai

Re:
Mám pocit, že mluvíš trochu z cesty, milý zlatý. Jo a ještě k meritu věci (zjednodušila jsem to, abys to pochopil): myslíš, že když přeješ zlo někomu hodnému, je to špatnost ale když zlo přeješ někomu zlému, je to omluvitelné? No nic, já o voze a ty o koze. I tobě přeji ať tě ten šlak netrefí :-)
0/0
22.4.2004 8:11

játovímnejlíp

Re:
ja mam pocit, ze kdyz pises o druhym, pises vlastne o sobe. ani mlzenim se nestanes moudrejsi. mela by sis precist svoje prispevky zase od zacatku. ja na svy definici trvam, zamysli se nad tim, jsi-li toho schopna.
a jestlize nekdo zacne argumentovat vkladanim cizich slov a  mlzenim (kecanim), tak uz vlastne ani nema argumenty.
pouze pusty zvany.
0/0
22.4.2004 8:28

Rada8

Re:
sáhla jsem si do svědomí, ale opravdu jsem nenašla jedinej případ, kdy bych některé ze svých dětí nechala před obchodem samotné. není to asi tím, že bych byla vzorná matka, ale spíš mojí povahou. jsem tzv. katastrofický typ - za vším hledám, co by se asi mohlo stát.  do obchodu vždy jen s dítětem, když mě tam nechtěli pustit, tak jsem holt nenakoupila. ale chápu maminy, které nechají dítě v kočárku před obchodem. vinu by měli totiž všichni hledat u těch, kdo tuto šílenost - únos dítěte- provede. kdyby takové zrůdy nebyly, nebylo by o čem diskutovat a děti by mohly klidně spinkat v kočárku, než máma nakoupí. a s anai nesouhlasím v tom, že záleží na tom, kde bydlíš. i v horní-dolní jsem zažila, že projíždějící auto zastavilo a dítě odvezlo. (šlo však o rodinné spory, takže vše dopadlo dobře)
0/0
22.4.2004 9:16

anai

nezodpovědná matka
Nemyslím, že matka je bez viny. Mám sama mimino a s kočárkem chodím i do obchodů. A jak už tu někdo napsal, kam mě nepustí s kočárkem, tam nejdu. Nenechala bych kočár před obchodem už jen z toho důvodu, že do něj nakukují důchodkyně a prskají na dítě bacily. Matka malé Gabrielky se zachovala nezodpovědně a nezbývá než doufat, že dcerka se brzy najde živá a zdravá a vrátí se k mámě. Už jen kvůli kojení. Držím oběma holkám palce.
0/0
22.4.2004 6:48

Franfišek Dobrota

Re:
Takovéto reakce sebejistých a bezchybných matek mám hrozně "rád". Z vlastní zkušenosti vím, že i když se snažíte dítě hlídat, jak nejlépe umíte, stejně se vám to třeba tak 2x - 3x během prvních pěti let dítěte nepodaří (dítě na sebe převrhne hrnec s horkou vodou (při napařování), ačkoliv u něj stojíte; nechráněné zástrčky - samozřejmě že SKORO všechny mají umělohmotný špunt - kromě těch u kuch.linky, že ... atd. atd.). Prostě - jsme jen chybující lidé a když se něco podobného stane, tak je to tragédie především pro rodiče.
0/0
22.4.2004 7:03

anai

Re:
Neříkám, že jsem bezchybná, ale eliminuje rizika na minimum. Určitě nemám doma ubrus na stole, protože ten dítě strhne i s hrnkem horkého čaje ani člověk nemrkne. Ale podle vzpomínek mé matky, já jsem žádné takové tragické úrazy neměla, žádné opařeniny, spáleniny, pády z oken atd. Prostě matka mě hlídala. Dělám to taky a není to nic nemožného. Matka musí být předvídavá. Stejně jako si zamykáme auta, hlídáme peněženky, byty, měli bychom si hlídat to nejcennější, tedy děti. Jo, už čekám smršť nadávek, že porovnávám dítě s hmotnými statky. Není to tak. Ale matka Gabriely se skutečně nezachovala zodpovědně.
0/0
22.4.2004 7:29

Kazbunda

je to smutne ale,
kdyz je holt mamtce prednejsi nejaka podelana zmrzlina a necha kvuli tomu dite bez dozoru, tak si za to z velke casti muze sama.
0/0
21.4.2004 23:56

Transalp

Re:
Existuje pravdepodobnost 0.00053 (cca 1 umrti na 2000 narozenych deti), ze v prvnim roce zivota se dite v noci udusi (SIDS - Sudden Infant Death Syndrome http://www.sidsalliance.org/documents/Back_to_Sleep/Statistics.asp).
A ty ho presto nechas v noci bez dozoru ?! Nebo u neho stojis celou noc a sledujes, zda nahodou neprestal dychat ?!
Dovolim si tvrdit, ze pravdepodobnost unosu v centru mesta za pritomnosti lidi je jeste mensi, proto take nechavaji rodicove sve deti bez dozoru. Tyka se to jak jednoletych, tak osmiletych ci dvanactiletych deti. Po mestech chodi tisice deti BEZ DOZORU. Nebo mas pocit, ze by se kazda dvanactileta holka mela denne 100% hlidat, aby ji nejaky Dutroux nenarval do auta a neodvezl si ji na chalupu?
Zivot bez rizika neexistuje.
0/0
22.4.2004 1:53

karas-zlaty

Re: ano,
souhlasím.. - Nechat "bez dozoru" neznamená nedívat se chvíli na kočárek.  Nechat bez dozoru dítě znamená nechat ho doma, nebo jinde a jít se třeba někam bavit. Ta máma za to nemohla!! Nebo snad měla předpokládat, že dítě ukradne osoba která se nápadně podobá Polednici z Erbena??( viz popis svědků) Na ulici plné lidí za bílého dne v tomto století a v této společnosti?? Riziko takového únosu se v současné společnosti limitně blíží nule. Bohužel, někdy se stanou i věci, které nelze předpokládat...
0/0
22.4.2004 2:19

Rada8

Re:
asi ti ušlo, že existují tzv. elektronické hlídačky dechu. takž když mamina má na tuto investici, tak má dítě opravdu 24 hodin dítě pod neustálým dozorem. a mimochodem, k zástavě dechu může dojít i ve dne, nejen v noci.
0/0
22.4.2004 9:54

annaskot

Re:
kazbundo, nebuď kráva!!!! jak můžeš napsat , že je matce přednější zmrzlina !  Je vidět, že vůbec nevíš o čem mluvíš! .... no hlavně , že tě teď tady všichni znají, když už jsi přidala svůj odborný názor!
  
0/0
22.4.2004 6:38

karas-zlaty

omluva pro slušné lidi.....
omlouvám se za předchozí článek, který se hodí spíš do dopisu redakci.
Sám mám děti a vím, že stačí jedna sekunda, a je malér. Ta maminka neudělala nic, co nedělá tisíce matek  v tom samém okamžiku. Tak ji za to, prosím, nesuďte. Kdo má děti, ví o čem mluvím. A kdo sem píšete, uvědomte si, že to mohou číst i zoufalí rodiče, kteří se chytají každé příležitosti, jak dítě najít. Jim ze srdce přeju, aby jejich rodina byla zase brzy kompletní.
0/0
21.4.2004 23:55

Kazbunda

Re:
nejsi jediny kdo nema deti. Sam, kdyz jsem s kocarem venku,  nevlezu do kramu kam me s kocarem nepusti. I kdyby tam prodavali kdovi co.
0/0
21.4.2004 23:57

Kazbunda

Re:
Pardon, jsem chtel napsat....kdo ma deti
0/0
21.4.2004 23:58

karas-zlaty

pro i-dnes
na co je tady zavedená cenzura pro texty urážlivé, vulgární atd... když tu mají prostor na vyzvracení svých jedovatých, zvrácených debilních textů takové existence zralé na psychologa jako ty, které se ukájejí v příspěvcích zde, i jinde na Vašich stránkách. Čím větší lidská tragedie, tím větší humus a hnus. Táhněte si duševně onanovat jinam, zvrhlíci.  A Vy, z I-nes, byste konečně měli dělat něco s  řadou pořád stejných úchylů, kteří se vyjadřují k Vašim článkům. Jestli si chcete ponechat alespoň zdání seriozního media. Anebo si vymažte to svoje vlastní, slavné UPOZORNĚNÍ, které je nahovno. Děkuji
Přeji rodičům brzké navrácení jejich dcerušky.
0/0
21.4.2004 23:46

Sudajev

Re:
Nemáš zač.
0/0
22.4.2004 0:40

gloria

Nadpis příspěvku
??? a jako co? me je to uplne sum a fuk...
0/0
21.4.2004 23:46

Georginek

Gabriela
Je to velmi smutne... Co se da na to rici?? Ja ani nevim, musime doufat, ze se detatko najde a bude v poradku!!! Avsak take musim pripomenout ze je to castecna nezodpovednost od matky. Takhle male detatko by se nemelo nechavat venku samotne ani na 10 vterin...A kdyz je to nezbytne nutne, chtelo by to nekoho poprosit o pohlidani!!!!!
 
DOUFEJME, ZE SE GABRILA NAJDE!!!! Hodne Stesti COPS!!!!!
0/0
21.4.2004 23:15

radimeq

nevšímaví lidé ?
kolem zmíněného ovocného baru procházím každý den a přijde mi to otřesné.. a nevšiml jsem si, že by kolem tohoto podniku byly nekontrolovatelné davy lidí.. podle mě si toho musel někdo všimnout..
0/0
21.4.2004 23:07

pohranicnice_Jasanka

smutné
Nepochopím, jak někdo může nechat kočárek s dítětem bez dozoru. Nikdy bych nenechala ani našeho psa u obchodu a ten alespoň kouše. Je to tragedie, ale matka si za to může sama.
0/0
21.4.2004 22:27

jorda

Re:
Ja to taky nechapu...bohuzel musim rict nezodpovedna matka. Ale zeptejte se zhosta nebo feila, ti to povazuji za normalni...
0/0
21.4.2004 22:36

Lucy@

Re:
Naprosto s tebou souhlasim.
0/0
21.4.2004 22:38

Výzkum

Re:
Ježišmarjá, venku bylo nádherně, matka šla kolem cukrárny a prostě dostala chuť na zmrzlinu. Děcko v klidu spí, tak je snad logický, že kvůli 30 vteřinám strávených u zmrzlináře je přece nebude budit. Když to vezmu ze statistickýho hlediska, jaká asi byla pravděpodobnost, že po náměstí zrovna pude nějaká pí*a chtivá děcka...  Vy všichni taky víte, že vás klidně třeba může srazit auto anebo že zrovna na vás spadne nějakej sebevrah z okna, a stejně taky furt vesele chodíte ulicema. Protože by vás to prostě ani nenapadlo, proto! Tak hned nehaňte tu nebohou mámu, že nechala na půl minuty kočárek před cukrárnou!
0/0
21.4.2004 23:17

pohranicnice_Jasanka

Re:
Tak já nevím, ale já bych nic nikde nenechala ani 30 vteřin, nemluvím už o dvou minutách a o dítětěti. Asi jak kdo a kde.
0/0
21.4.2004 23:41

játovímnejlíp

Re:
ty jsi ale taky nejaka opatrnicka, ty sis kvuli tomu jeste v zivote urcite ani nezasukala - nebezpeci chorob atd.
0/0
22.4.2004 7:37

Jouda-

Re: Dík
za pobavení v týhle záplavě pindů těch nejchytřejších a nejzodpovědnějších :-D Nakonec, sama psala že by si ho tam nenechala ani třicet vteřin ;-)
0/0
22.4.2004 9:42

ODSakEda

Tak kde je te popis??? Se, s nim!!!
0/0
21.4.2004 22:14

mravkolev

s
, mně se nelíbi, že se takovekjma hloupostma zaabývá polizii, to v tomdlectom státě nemáme jiné problémy, ožehaěší ???? co korupce, aha , , na mě to dělá dojem, že tydleyty případy sou uměle dělany haby se lidi mjeli vo čem bavit a nekoukaly do karet politikum!!!§
0/0
21.4.2004 21:44

NeUmĚtEl kOwOvý

Re:
Ty seš teda pěknej hlupák! Vážně myslíš, že je to hloupost? Kdyby ti někdo unes tvou holku, rodiče nebo nějkakýho jinýho blízkýho, tak bys řek: Ne! Vykašlete se na to! Nikoho nehledejte. Radši sledujte Frantu Opršálka jestli NÁHODOU nebere úplatky za rozdávání razítek... To seš teda dobrý zvíře.  Tvůj pravopis svědčí o tom, že si moc rozumu nepobral...Jinak doufám že to dítě najdou. Dokonce si myslim, že sem tam byl, když se to stalo. Byl sem tam tak ve čtvrt na tři a v půlu už naběhly do cukrárny tři policajti...
0/0
21.4.2004 22:06

Rada8

Re:
ten debil žádný děti mít nemůže, jinak by tak nemohl mluvit. ale prosím tě, když mu haníš pravopis, tak policajti jsou rod mužský, tzn. naběhli.
0/0
21.4.2004 22:10

NeUmĚtEl kOwOvý

Re:
Chibyčka ze fploudyla
0/0
21.4.2004 22:26

Sudajev

Re:
Ty taky znáš Frantu Opršálka?Nemáš náhodou jeho adresu?
0/0
21.4.2004 22:11

NeUmĚtEl kOwOvý

0/0
21.4.2004 22:24

Sudajev

Re:
Dík, hned mu napíši.
0/0
21.4.2004 22:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.