Diskuze

Koalice chce s DPH počkat na Svobodu

Vládní koalice má poslední hodiny na to, aby sehnala chybějící hlas pro klíčový zákon o DPH. Nemocný poslanec Miloslav Vlček vzkázal, že se kvůli němu mandátu nevzdá. Zraněný Cyril Svoboda zatím není schopen převozu. Záleží tak na opozici, jestli svolí k odkladu hlasování.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

honza01

20. 4. 2004 9:41
co je a co není morální
Přestože to zaznělo již v některých jiných příspěvcích, přesto zopakuji, že i já si myslím, že nemornální není nečekat na Svobodu, ale nemorální je tak závažné změny založit na většině jednoho hlasu (a znovu se nemohu ubránit nutnosti zmínit hlas opilce Kotteka). Včera mluvil Kunhl na CRo, a strašně se pozastavoval nad tím, že by se kdos opovážil byť jen myslet na to, že by využil nepřítomnosti přece objektivně zraněného poslance koalice. Asi by si měl uvědomit, on, Špidla i ostatní, že lidem může vadit, když jim někdo s volebními preferencemi 10% a většinou jednoho jediného pofidérního hlasu mění zásadním způsobem život. Pokud je něco nemorální, pak právě ta snaha svůj zájem prosadit za cenu těch nejpodlejších metod. A nějaké pindy o tom, že tak funguje demokracie si může celá koalice strčit za klobouk. To už není o tonoucím chytající stéblo. To už je o po nás potopa, o aroganci, o neúctě k lidem, o zaslepenosti, o podřízenosti všeho udržení se u moci...
0 0
možnosti

qoknu

20. 4. 2004 10:57
Re:
Taky mi to vadí, že můj život změní hlas člověka patřícího do strany, které nefandím a nikdy bych ji nevolila.
0 0
možnosti

murjel

20. 4. 2004 7:31
Co je to za pořádek.
Nikoliv prezident, ale Svoboda brzdí odsouhlasení zákona o DPH!! Proč se má na něho čekat? Copak ještě nikdo z těch k*etenu v ČSSD a koalici nepochopil, že když s DPH udělají to, co nechali napsat a odsouhlasit, tak se občané na*erou? Je vidět, že Sobotka není ekonom, je vidět, že ve vůádě ekonom chybí!! To co vymýšlí jsou nápady teroristů v bílých rukavičkách. Je to psychický teror, který praktikují na OSVČ a občanech, hlavně důchodcích!! Ať už konečně táhnou do pryč!!!
0 0
možnosti

rewell

20. 4. 2004 7:59
Re:
není to o ničem jiném než o vydírání občanů vládou tohoto státu. Je s podivem, že oboje opozičníci se ještě nezmínili o tom, co prohlásili špidlín se škromachem - o tom, že důchodci nic nedostanou, podnikatelé zaplatí zálohy daní atd. Vždyť je to ale jejich - vládní bordel - ne klausův či opozice, a to si ještě dovolej vydírat  Je to už hnus s touto vládou.
0 0
možnosti

crezpenan

20. 4. 2004 6:08
tak kdo se vydá mandátu ve prospěch koalice ?
převraceč kabátů Lidovec to určitě nebude a vyžírkové typu Mareše-tedy také ne..
0 0
možnosti

JirkaVanek

20. 4. 2004 5:39
A kdo tu bourackku zaplati?
BMW bylo pouzito na soukromou akci nelegalne. Kdo bude platit? Ministerstvo zahranici veci?, Min.vnitra?, Svoboda?
0 0
možnosti

CuoreSportivo

20. 4. 2004 7:23
Re:
Platit bude daňový poplatník!!!!
0 0
možnosti

kouc

19. 4. 2004 23:22
pokud Svoboda poruší léčebný režim,měl by si léčbu platit sám
0 0
možnosti

rewell

20. 4. 2004 8:01
Re:
yes, je to bude pravděpodobně tak že podepíše "revers". A tím pádem je to  vše na něm.
Jenže ono to dopadne zase jinak - opět státní sanatorium atd. atd. za naše daně pro jednoho státního úřadu.
0 0
možnosti

renek

19. 4. 2004 22:55
Podstatou věci je fakt, že nám vláda lže.
Já pevně doufám, že ten paskvil prostě neprojde(zákon o DPH). Všichni debatují, jestli ano nebo ne, proč prezidentské veto atd...Nikdo se nezábývá tím, že zákon o DPH, který připravoval Sobotka a jeho úředníci 2roky, je paskvil, který si v mnoha ustanoveních odporuje, je v něm 250 chyb a stejně pokud projde, tak nám hrozí vysoké pokuty od EU(odporuje směrnicím EU - více v týdeníku EKONOM). Socialistická neschopná vláda
0 0
možnosti

kouc

19. 4. 2004 23:21
Re: máš pravdu
z původního předpokladu,že zákon bude harmonizovat naše daňové zákony s EU,se na koaličním mejdanu v Kolodějích stal zákon na naplnění státní kasy.argumentace Špidly,že rodiny a důchodci při neschválení zákona nedostanou kompenzace,je zase lež starého lháře.jaký má význam zaplatit na zvýšených daních 13000 kč /rok navíc a dostat 4 00kč/4 člená rodina,2 děti/.to snad nechápe ani ŠPIDLA.Další výměšky Škromacha,že ODS nepodporuje snížení daní je opět fabulace.Daleko větší počet položek ze spotřebního koše se přesunuje z 5% do 19%.ovšem,že Škromach neumí počítat,není nic divného při jeho inteligentním vystupování.EU samozřejmě za 14% zdražení nemůže,protože te nestanovuje % výši sazby
0 0
možnosti

Irish Stout

19. 4. 2004 21:38
Čekat? Na co!
Jestli opozice svolí s posečkáním, pak to není žádná opozice, ale banda spolčená za účelem pohodlné obživy. Manýra "vypárování" nepřítomných poslanců je nemravná a zavání výměnným obchodem na orientálním tržišti. Zákon je špatný a přestože vznikl časový tlak (ostatně nejspíš záměrně), není to důvod ke schválení za každou cenu. Pošlete legislativní zmetek k čertu.
 
0 0
možnosti

kouc

19. 4. 2004 23:32
Re: naprosto souhlasím.hlavním úkolem opozice musí být tuto vládu zlikvidovat
0 0
možnosti

Pavelxxx5

19. 4. 2004 20:37
Tak mě napadá
Tak mě napadá, jestli by už dnes nešlo stát žalovat za vzniklé náklady způsobené pozdním (ne)přijetím zákona o DPH s ohledem na datum vstupu do EU známého vícenež dva roky. Teď už by si i opozice měla ujasnit, co vlastně chce. Buď opravdu smést zákon (i s vládou) ze stolu a pak nechť zabrání odkladu hlasování na čtvrtek a provedou tak hned zítra. Nebo jsou přece jen ochotni tak nějak tiše zákon tolerovat a pak nechť tak provedou hned zítra darováním 101. hlasu. Pokud dají koalici šanci tak učinit ve čtvrtek, tak je to ještě jednoznačnější vítězství koalice, protože zákon pravděpodobně otisknou ve sbírce až po 25.4.2004 a to znamená, že zůstane k tomuto datu povinost zaplatit zálohu na DPH. A to by byl nejhorší výsledek, že zůstanou v zákoně všechny nové blbiny a nejvetší starší blbina zůstane nenapravena! Jinak panu Svobodovi přeji upřímně brzké uzdravení, to s tím nemá co dělat.
0 0
možnosti

alik_halik

19. 4. 2004 18:39
nevíte
kde se dají sehnat slušné reg. pokladny??? Prý si na nich nastavíte kolik % mají přiznat . Ale holt budeme muset vytáhnout 40k hotově za káču .
0 0
možnosti

Rada8

19. 4. 2004 19:30
Re:
pokud mají reg. pokladny k něčemu být, pravděpodobně bude vyhláškou určeno, které to musí být (to je právě ten problém, že výrobce si nahrabe a ti, co už pokladny mají, je můžou tak akorát vyhodit)
0 0
možnosti

rasista

19. 4. 2004 18:35
Co jste si zvolili, to máte ...
úpřimně se zamyslete sami nad sebou. Největší křiklouni tady ani nezvedli pr.el, když byly volby, anebo toho "soudruha Špiodlu" volili v domnění, že prý "bude líp".Dobře vám tak a třeba se teď všichni po.erte
0 0
možnosti

Jen Aby

19. 4. 2004 20:49
Re:
jo jo, jo jo jo, je to tak
0 0
možnosti