Diskuze

Iráčtí povstalci zabili italského zajatce

Iráčtí povstalci zabili jednoho ze čtyř unesených Italů. Pracovali pro americkou společnost a byli pohřešováni od velikonočního pondělí. Podle katarské televizní stanice Al-Džazíra hrozí rebelové smrtí i zbývajícím třem italským rukojmím.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

JiVy

16. 4. 2004 12:52
Poprava nebo vražda?
Souhlasím s popravami vrahů.
Nesouhlasím s vraždami nevinných.
Pokud redaktorům MFDnes stačí jako dostatečné provinění k tomu aby byl někdo popraven to, že dotyčný nevyznává islám, tak ať dál píší o popravách.
Pokud si to nemyslí, tak ať nazývají sprosté a zákeřné fanatické vrahy pravými jmény.
0 0
možnosti

pinkshadow

15. 4. 2004 18:56
USA
...Kamil si myslí, že Evropa zaostává za USA ...Evropská unie nemůže dohnat USA protože její hrubý domácí produkt na hlavu je 72 procent produktu Američanů ...propast mezi Evropou a Amerikou se dál prohlubuje ...zatímco ekonomika USA rostla o dvě procenta ročně, růst EU kolísal mezi jedním procentem a polovinou procenta ...členským zemím unie se nedaří zvyšovat produktivitu, snižovat státní výdaje a odstraňovat nezaměstnanost ...produktivita práce v dnešní unii je o čtyřicet procent nižší než v USA ...hmm...
0 0
možnosti

Dolly B

15. 4. 2004 19:08
Re:
A 85% Americanu si mysli, ze jsou prepracovani a dali by prednost francopuzkemu stylu zivota(viz. AOL) .....hmmmm......
0 0
možnosti

Michalll

15. 4. 2004 17:40
Když jsme věšeli dr. miladu
horákovou, bylo to stejně kruté, zeptejte se babiček, pokud zrovna neposílali povzbuzení katům.
A bylo to stejně vypočítané na efekt, vrazi dr. milady horákové vládli dlouho, než začali privatizovat atd. ještě dnes oni či jejich blízcí vám dají najevo svým autem, že jste jen maso pro jejich špagáty nebo bmw. mají převahu a arabové se také snaží.
záleží na všech kolem, zda jim to polknou.
navíc pan prezident jistě má možnost posoudit humánnost čínského řešení právě na místě, jistě nějaký ten popravčí stadion navštíví, uni jiná kultura, snad ne jen jedinná, naštěstí, i když prodej kulek do číny je jistě lukrativní věc.
Michal, Libčeves, t. 603771186
0 0
možnosti

Klomanda

15. 4. 2004 16:00
můj pohled
Myslím si, že prostředky používané iráckými vlastenci v odboji jsou takové, jaké jsou jejich možnosti. Okupanti mají technickou převahu, proto opakuji: jakýkoliv možný prostředek, který uškodí okupantům a domácím kolaborantům je úplně legální.
Také bych raději viděl útoky na cíle přímo na území USA.
Irák si vytrpěl své: prakticky totální embargo po dobu více jak 10 let, barbarské útoky anglo-amerických teroristů v tzv. "bezletových zonách" svévolně vytvořených uvedenými zločinci. A barbarská okupace spojená s masivním vražděním civilistů a drancováním celé země, která trvá více, jak rok  co víc dodat
0 0
možnosti

Raswan

15. 4. 2004 16:03
Re:
Ale prosimtě,tak se k tomu pořád nehlaš,my víme že  lůza lační po krvi
0 0
možnosti

Emilll

15. 4. 2004 15:22
to Dolly B
mas opravdu zajimave nazory :o)
0 0
možnosti

Dolly B

15. 4. 2004 17:46
Re:
Za to ty ne.
0 0
možnosti

Blackshield

15. 4. 2004 14:03
No vypadá
to zajímavě. Viděl bych to na dva možné scénáře:
1. USA se na to vykašlou, ztratí tvář a Irák se propadne do občanské války, bude hladomor, zemřou miliony civilistů a stejně to bude vina USA
2. USA přestanou brát ohledy a nebudou se s Iráčany déle s*át. Zakážou držení zbraní, u koho ji najdou, toho zastřelí a tak podobně. A Evropa bude USA kritizovat v duchu humanismu..
Nějak jim nezávidím ani jedno z toho
0 0
možnosti

Manstein

15. 4. 2004 14:21
Re:
3. USA se na to nevykaslou, ale brzdeni humanisty celeho sveta ( vcetne vlastnich ) nebudou schopny rasantniho reseni, Irak se stejne propadne do obcanske valky ( uz se to pomalu rozjizdi ), zemre spousta civilistu i americanu a bude to samozrejme vina USA. Nevim proc, ale jako nejpravdepodobnejsi mi pripada ten nejhorsi scenar. Jsem pesimista ? Nebo to je, nedejboze, realismus ?
0 0
možnosti

imichal

15. 4. 2004 13:53
Rozděluj a panuj
Když je mezi lidmi tolik nenávisti vuči spojeneckým vojskům, tak je chyba asi u nas - okupantech. Staří Římané ovládali ohromné území po hodně dlouhou dobu. Jak toho dosáhli - drželi se svým vlastním heslem: ROZDĚLUJ A PANUJ. Rozdělili moc místním autoritám a tím ovládli kus Evropy, Asie, Afriky. To bylo před více jak 2000 lety!!!
0 0
možnosti

briza

15. 4. 2004 14:56
Re:
Ale vzdyt on to genius Bush a jeho parta se tim heslem take ridi. Akorat, ze nejak nevedi koho rozdelit. Zatim se jim podarilo rozdelit spojence a uspesne se jim dari sjednocovat protivniky.
0 0
možnosti

Velkoknize Slovanski

15. 4. 2004 13:43
No tak ho popravili . . .
Když si uvědomím, kolik italských mafiánů popravilo nevinných lidí, aby si nacpali chřtány doláčema . . . div se tím nezadusili . . . a okázale to v Las Vegas rozhazovali . . .
A děje se něco   Nastolil někdo nějakou spravedlnost    Nevím o ničem . . .
A tak - mrtvý Ital, dobrá Ital  
Smrt AC Milan a italskýmu fotbalu zvláště      
0 0
možnosti

kojot1

15. 4. 2004 13:58
Re: jseš pako
a stydím, se za Tebe !
0 0
možnosti

logar

15. 4. 2004 13:40
hm, hm,
na to, aby se Stalin stal na desetiletí naším oficiálním vzorem, čemuž nepřímo hajlovalo množství těch, kteří jsou dnes v našem parlamentu a vládě včetně našeho eurokomisaře a nového ministra zdravotnictví, tak musel stejným způsobem, ranou do týla, zabít tisíce lidí. Celý svět na to jen čuměl a podepisoval s ním úmluvy. 
0 0
možnosti

Manstein

15. 4. 2004 13:53
Re:
... vcetne toho srandovniho rakouskeho frajtra ( toho casu nemeckeho kanclere ), se kterym si pak zahrali na vyhlazovaci valku. A s tim frajtrem zase podepisovali dohody ruzne vzorove demokraticke mocnosti, dokud na ne nezacal hazet bomby. Historie se holt porad opakuje a lidska zkusenost je zrejme neprenositelna. Vzdycky se objevi spousta lidumilu, kteri jsou presvedceni, ze s grazly se musi jednat po dobrem, trochu jim ustoupit a pak ze bude mir naveky. No nic, jdu se zeptat jedne mile kolegyne, ktera je arabka, jestli by me po vecerech nenaucila arabsky - vidim, ze to asi budu potrebovat.
0 0
možnosti

paltt

15. 4. 2004 13:40
pro iDnes
Pani redaktori, opravte si laskave link k tomu clanku. Nejde o zadnou "popravu zajatce v Iraku", ale o VRAZDU CIVILICTY, z ktereho teroristicka sber udelala bezduvodne rukojmi. Nesnizujte se na stejnou uroven tim, ze budete pouzivat jejich slovnik. Legalizujete tim tak pocinani techto vrazdicich zbabelcu. Dekuji.
0 0
možnosti

paltt

15. 4. 2004 13:42
Re: oprava
Omlouvam se za preklep, melo byt «VRAZDU CIVILISTY».
0 0
možnosti