Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Novináře je připravena hledat i armáda

Armáda je podle ministra obrany připravena vyslat v případě potřeby do Iráku specialisty na pomoc českým novinářům. Případná mise závisí na průběhu pátrání. "Zatím chybí i to základní - potvrzení, že skutečně byli uneseni, kde jsou a kdo je drží," řekl mluvčí obrany Ladislav Šticha.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Michalll

Slušní lidé v neslušných zemích
cestují v kolonách. To se oplatí i pár dní počkat, alespoň republice, která za ně nese zodpovědnost.
I kolona může být napadena, zbyde ale více informací, terorista nemůže jen tak pohodlně vládnout světu, než když se jezdí taxíkem jak na Rivieru.
jinak ovšem soucit zejména s rodinami, o podpoře pro ně se moc nemluví.
Michal, Libčeves, t. 603771186
0/0
14.4.2004 18:53

GhorX

Re:
Kdybyste přemýšlel hlavou a nikoliv střevem (byť básnickým), asi by Vám došlo, že sestavit "neprůstřelnou" kolonu v Iráku nedokážou ani spojenci. Pomíjím fakt, že v situaci, ve které se novináři nacházeli před odjezdem, by kolona stejně měla maximálně 2 - 3 auta.
0/0
14.4.2004 18:57

morrissey

opravdu živá diskuze
je však nutno uznat, že naše media něměla dosud o čem informovat, naposled si pamatuju ty výbuchy ve Španělsku, ale to bylo víc "zahraniční". Třeba nás to teď semkne a vyrazíme šichni jako ovce na Staromák, budeme mít český vlajky a budem dělat takovíty pi**viny, Ti iráčani jim ale podle mě nic dělat nebudu, protože to nejsou takový prasata jako třeba jugini. A nechutný zvířata z nich dělaj jenom media, zahraniční media, halvne CNN a tady tyhle ta izraelcama obsazený hnízda. si myslím já teda
0/0
14.4.2004 12:23

Terzi

Re:
Souhlas až na ty "Juginy", to byla ta stejná písnička.
0/0
14.4.2004 18:10

CuoreSportivo

Mají rozum?
Novináři jsou nezodpovědná paka. Doufám, že všechny náklady spojené s jejich hledáním armádou dostanou k úhradě. Nebo si pánové z ČT myslí, že jim jejich postpubertální výlety bude hradit koncesionář? Ať jdou do pr...dele. Mají co chtěli.
0/0
14.4.2004 12:12

Larrax

Re:
Ty jdi do pr**le !!  Koncesionáři platí ČT mimo jiné také za zpravodajství. Když budou novináři ze všeho pos**ný  a budou sedět doma na zadku, aby je náhodou venku neofouknul vítr, tak se nic nedozvíš a budeš zase nadávat, že je platíš zbytečně.
0/0
15.4.2004 10:30

Jura55

?? mozek v poradku ??
to Milo67: Jsi evidentne totalni magor. Mel bys navstivit doktora. Mozna ti krivdim, treba byl tvuj prispěvek jen vtip. Jo a ve slove obektivni se pise JE.
to all:Jasne, jsou placni za nebezpeci, ale diky nim mame svoje zpravodajstvi a inforace.Ty zpravy  se jen tak do novin nebo televize nedostanou.
0/0
14.4.2004 12:07

idx

Re:
Kecy...  Jaký objektivní informace??  V čem se jejich informace lišili od CNN??
0/0
14.4.2004 12:39

Larrax

Re:
Kdyby se jejich zprávy lišily od zpráv CNN, tak by to asi bylo dost divný ne ? Jsou přece ve stejném státě a sledují stejnou věc. Tobě by stačily informace jen od CNN ? To bys jich asi moc nedostal, protože když by byly jediné, tak by byly tak drahé, že by na ně ČT neměla peníze. Pokud žiješ v Čechách, tak ti jistě nemusím vysvětlovat, co je to monopol.
0/0
15.4.2004 10:35

VitaminS

Logika vypnuteho PC
Nevim co si mam o tech trech myslet. Bylo by prece normalni, ze kdyz se zacalo asi pred tydnem bojovat a oblast se opet zmenila ve valecnou zonu, tak by se sbalili a co nejdriv vypadli a ne si hrat na hrdiny.
Muzou si za to sami.
0/0
14.4.2004 11:07

GhorX

Re:
Pravděpodobně Vám nedochází smysl sousloví "válečný zpravodaj". Jejich odchod byl realizován hlavně kvůli množícím se únosům cizinců, nikoliv kvůli zostření situace.
0/0
14.4.2004 18:15

Dr. Fe1

Už se našli jeho uši?
0/0
14.4.2004 9:11

qoknu

??
Zdalipak se Špidla se Svobodou ptají " našli moji rádcové, našli ?" To je asi to poslední co jim dělá starost.
0/0
14.4.2004 8:12

Guppy

Nesmyslný nápad
Pitomci, kteří se musejí vlézt všude, potažmo na válečné území musí počítat, že je někdo klepne přes pazoury. Mimochodemn, za riziko jsou i placení.....
0/0
14.4.2004 7:00

Iljamuromec

Oni musí
Všichni se diví proč tolik poprasku kolem únosu novinářů a divení,že i naše vláda  se  sejde i bezpečnostní výbor státu také no přece proto,že kdyby zahynuli tak by se mohlo stát,že bychom mohli celou tu sebranku vyházet z okna,protože by bylo evidentní,že politika Cyrila a všech těch války chtivých politiků by se dokla jejich teplých  a dobře chráněných místeček. A to vše za daně svých občanů. Jen mě tak napadá jestli by to vše stát podnikal pro svého občana s Horní Dolní. A Kostelkova kohorta mě připomíná svým vystupováním hozhovor dvou generálů kam co nasadí a kolik a hlavně kolik by to mohlo hodit mrtvých. Je ti hlupáci zapoměli,že jde o velmi vážnou věc,že vtuto chvíli vyhrožovat někomu přepadovou jednotkou je jako mířit na sebevraha pistolí a říkat "slez ztoho mostu nebo tě zastřelím". A takové pošuky tam máme. Mrazí mě však v zádech jak by jednali kdyby potkal Madrid nás. Čech své mocipány vždy vyhazoval oknem a pak máme tu zákon o míru.
0/0
14.4.2004 6:59

Milo67

Kdo bude platit,to pátrání,snad ne poplatníci?
Nějakej kašpar si dělá karieru na cizím utrpení,ješte za cizí peníze,hraje si na hrdinu a ztratí se.Ať tam chc8pnou,když se tak horlivě snažili o USoběktivní zpravodajství.A doufám,že se Alláh postará,že tam ten US bor8el bude hynout jako mouchy,ať je sranda.Pánové únosci,post8ílejte je všechny!
0/0
13.4.2004 22:30

cejkis

Re:
Přál bych si, aby lidé, kteří píší takovéto příspěvky umřeli...
0/0
13.4.2004 22:47

Veronica

Re: Smrt?
Nemohli byste s tím přáním smrti, vysílaným různými směry, přestat?
Je to fádní.
0/0
13.4.2004 22:57

cejkis

Re:
člověk, který ten příspěvek napsal si nic jiného nezaslouží..
0/0
13.4.2004 23:00

BabkaChnapka

Re:
Zajímavější by bylo, kdyby mu třeba hořel barák a daňoví poplatníci se rozhodli mu nezaplatit hasiče - co si, blbec, doma škrtá, že.......
0/0
14.4.2004 9:52

Raswan

Re:
Jen plať tlusťochu,za zaplacený peníz na daních si pak můžeš zdarma blít na internetu
0/0
13.4.2004 22:55

Velvetek

Re:
Snad takových pošuků jako je ten co psal tento názor není moc. Jde přece o ČECHY! Měl byses zamyslet jestli k nim taky nepatříš, vole!
0/0
14.4.2004 9:49

baluri

soutěž???
Nevím, ale z rozhovoru s Iráckým ministrem na ČT1 jsem pochopil, že v Iráku únáší více skupin, kteří mezi sebou soutěží, kdo jich víc unese.
0/0
13.4.2004 21:53

bombai

Mohou si za to sami, ale nechat je tam nemůžeme
Jisteže jim nikdo nepřeje únos, tím méně smrt.
Jejich práce, stejně jako u vojáků, je vystavena velké míře rizika, se kterým by měli počítat.
Je zbytečné se rozčilovat nad tím, že z jejich zmizení je zpráva dne (alespon, že nepíší o rozvodových rituálech tv hvězd)a že se náš stát vynasnaží udělat co nejvíce pro jejich nalezení.
 Také doufám, že pokud mne nějaký šílenec vezme jako rukojmí třeba v bance, na poště nebo v  letadle, tak mne  nenechají u ledu. I když nebudu novinář, Slonková, čínský disident nebo Člověk v tísni.
Jen mne zarazilo, že velvyslanec v Iráku Klepetko všechny tři zmizelé předem upozorňoval na to, že cesta do Jordánska je teď  "o hubu", cizinci tam mizeli  jak na běžícím pásu a přesto jeli...jako kdyby jim končili diety nebo co...Možná Janeček už nechtěl dál "mrhat penězi televizních koncesionářů na ubytování a kazety do kamery"...
Takže hráli ruskou ruletu a nevyšlo to...
Ale ten 18ti letý "přesvědčený pacifista" Japonec, co si ho vzali taky do zástavy, má fakt pech. Jede tam za své kapesné a peníze z brigády, chce jim pomoci zlikvidovat škody po amerických okupantech a oni ho, Iráčané jedni proradní, chtěji opéci na roštu. Asi jim dostatečně nevysvětlil, že není nepřítel....
0/0
13.4.2004 19:39

vcelar

Re:
, Podle mého názoru tam vůbec nejde o to, kdo je nepřítel. Tam je snaha celý svět znejistět, rozhádat, až by navrch získali odpůrci spojenců a donutili je stáhnout se. A pak teprve nastane dělání pořádku.
0/0
13.4.2004 19:45

pinkshadow

!
...Kamil si myslí, že Sudajev si denně dělá důkladný výplach střev ...hmm...
0/0
13.4.2004 18:42

ulukomorja

Poslete je tam!
Otazka: Mělo by Česko vyslat vlastní specialisty na pomoc uneseným novinářům? Odpoved: poslete tam jich hned 60 - at do zitrka ten pocet rukojmich se zaobli na rovnou stovku. Hlavne, at si nepostrili cestou pri prevlekani.
0/0
13.4.2004 17:49

Sudajev

Re:
0/0
13.4.2004 17:58

lizzardking

Re:
zajímalo by mě jestli máš tuchy a ojaký specialisty  se jedná
0/0
13.4.2004 18:36

hovnival-

Re:
jedna se o specialisty na marketing
0/0
13.4.2004 18:38

ulukomorja

Re:
Jsou to nebojacne  parasutisty s plukovnikem Curdou v cele. Kdo se jim postavi, toho prejedou.
0/0
13.4.2004 18:52

Flat Vamp

Re:
...tebe uz zrejme prejeli. 
0/0
13.4.2004 19:20

ulukomorja

Re:
ubozacku.
0/0
13.4.2004 19:29

Velvetek

Re: Šašku
Ani nevíš o koho jde. Naše jednotky mohou kdykoli konkurovat komukoli na světě. Je vidět, že jsi se ještě nesetkal ani s dopravním policajtem natož s někým s elitních jednotek! Poslal bych je tam hned! Kdo jiný jim může pomoct...? Tvě blbé kecy?
0/0
14.4.2004 9:56

tomastak

Re:
chlapce já nevím, ale v letech 1989/1990 jsem slyšel v jakých oborech jsme (my češi) machři a jak na nás celá Evropa (západní) čeká. A najednou zjišťujeme (ty taky?) že nečeká. Že je jí šumafuk v čem si myslíme, že jsme dobří a nebo to v čem jsme dobří už dávno na západě není potřeba, protože se to řeší jinak a jiným způsobem.
Tak čauky ...
0/0
14.4.2004 12:18

katchabinka

neuveritelny.
je neuveritelny, kolik se na netu najde psychopatu, co si dovoli sirit svoje nemocny nazory verejne....
0/0
13.4.2004 17:47

BabkaChnapka

Re:
Co se divíš? Kde jinde by se mohli tak seberealizovat - a ještě anonymně
0/0
14.4.2004 9:54

Velvetek

Re:
Máš pravdu.
0/0
14.4.2004 9:58

bluetake

neni toho az prilis ?
ja myslim, ze ano. Dva prumerni novinari, kteri si delaji jmeno diky riziku, o kterem sami velmi dobre vedi a navic za penize danovych poplatniku se ztrati a cely den clovek neslysi nic jineho. Uz me to unavuje. Jeli tam s vedomim rizika, brali to jako dobre placene dobrodruzstvi a ted proste narazili, jako mnoho jinych. Proc se najednou vedou sahodlouhe hodinove diskuse, schazi se vlada, politici a jini radoby odbornici se predhaneji ve vice ci mene duchaplnych komentarich a pritom nikdo nic nevi. Opakuji - NIC !!!! Vubec by mne neprekvapilo, kdyby se najednou objevili s roztrzenou kosili a s historkou, jak unikli ze zajeti...........Kdo jim dokaze, ze ne ? jen oni nyni ze sebe mohou udelat narodni hrdiny......A jestli je skutecne nekdo unesl? Opakuji, s timto rizikem tam jeli, stejne, jako jsem tam byl pred patnacti lety ja a mnoho dalsich, kteri tam pracovali za valky Iran - Irak. Proc je tato udalost tak vypichovana do popredi ? Myslim, ze se deji dulezitejsi veci, nez je osud dvou radoby novinaru, kteri, pokud je nekdo skutecne unesl,tak meli proste smulu .
0/0
13.4.2004 16:58

Flat Vamp

Re:
...málo píchás.
0/0
13.4.2004 17:07

x-ray-x

Re:
Dle tvého příspěvku bych si spíš tipnul, že nemyslíš. A to tak, že vůbec. A pokud náhodou ano, hlavou to určitě není.
0/0
13.4.2004 17:24

Korejs

hrůza
Je to hrůza, co se tady na v té diskuzi dočítám. Chránit své občany a navíc civilisty je záměr, na který se tady zhusta plive ... tedy, plive se tu i na spoustu jiných věcí. Jako by uľ nestačilo, ľe ze sebe prostřednictvím naąeho milého tisku děláme blbce. Pokud se tedy někdo z přispěvatelů cítí být "ąvejkem", "čecháčkem", "zlodějíčkem", atd., je to jeho věc, ale a» to nezevąeobecňuje!! A» si kaľdý mluví sám za sebe. Pokud se budeme i nadále takhle zbytečně shazovat a vytrubovat to do světa, tak si v cizině obrázek o nás nezmění. Mějme na paměti, ľe i ostatní národy mají máslo na hlavě, ale nikam to nerozturbujou - naopak, vyzdvihují své klady ...
 
0/0
13.4.2004 16:36

hovnival-

@@
Vite nekdo, kdy nastane konec sveta? Rad bych to vedel, abych se mohl pripravit.
0/0
13.4.2004 16:24

oranzovej

Re: Utan
Kdy bude to nevím. Ale zajímá mne ta příprava.
0/0
13.4.2004 16:43

hovnival-

Re:
kazdy by se asi pripravoval jinak. myslim, ze by bylo zajimave to vedet presne, kdy to nastane. Mozna zitra, mozna za rok, mozna za 358 let? Bylo by zajimave se toho dozit a cele to prozivat.
0/0
13.4.2004 17:05

rudlanka

Re:
Co myslíš koncem světa? Konec života lidí? To ti nikdo neřekne.
0/0
13.4.2004 16:45

Sudajev

Re:
Ježíš kývne prstem a je konec, jak prosté.
0/0
13.4.2004 17:01

hovnival-

Re:
Konec celeho sveta. Kdy to bude. Proc mi to nikdo nerekne? snad to nekdo vi?
0/0
13.4.2004 17:04

lonestarstate

Re:
myslím že Isaac Newton ho vypočítal na 2050 a nějaký ten rok. už si to nepamatuju, ale bylo to před pár lety v novinách jako kuriozita.  On totiž kromě skvělého vědce byl i silně veřící a tak si to z Bible spočítal.....
0/0
13.4.2004 17:25

Mašek J.

Někdo dole zvoní...
Sbohem přátelé, dole zvoní nějací muži v bílých pláštích a se sítěmi. Jsou nějací rozrušení, půjdu se jich zeptat zda nepotřebují naladit čakry, zesílit karmu či kineziologické sezení nebo snad přiložit končetinové meridiány z různých materiálů. Joshua jako kdyby mi vnukl, že cití nějakou léčku či levárnu. No co jsem odvážný, jdu těm pánům nějak pomoci....
0/0
13.4.2004 16:01





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.