Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ministři se báli: budeme za hlupáky

Znají ministři věci, o kterých při své práci rozhodují? A mají přehled o dění mimo politiku? MF DNES se to pokusila otestovat. "To bude zase ostuda. Všichni mě budou považovat za hlupáka," chytal se za hlavu ministr informatiky Vladimír Mlynář.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kleingeld

rf
Nejlepší ďábel je Palas:
Popadl otázky a po půl minutě ticha vybuchl: "Nezkoušejte to na mě! Kdo vám co odpovídal? Proč toto děláte? Co to na mě hrajete? Chcete z nás udělat blbce, že?" rozčiloval se.
  ďábel.......
0/0
14.4.2004 14:17

Jana H.

jzfdu
Videla sem to znamkovani.. Nekteri byli katastrofalni, to jo, ale jinak si myslim, ze jsetli clovek napise 10 mesicu nebo zhruba trictvrte roku, je to to same..
0/0
13.4.2004 20:10

habit

Sqela prace, iDnes...
, ... vasi investigativci opet ukazali, ze se neleknou nikoho a niceho. Tak jako treba reditel automobilky by mel vedet, ze sroubecek T03051ve vyrobku jeho firmy ma levotocivy zavit, tak kazdy ministr by mel vedet, kolik stoji houska v kramku na rohu. A stejne jako spickoveho manazera trumfne nekvalifikovana delnice od vyrobni linky, tak kazdeho ministra trumfne kdejaky duchodce, a hned se citi lip. Jenom mam dojem, ze duvody neschopnosti nasi vlady je treba hledat jinde a jinak. Mozna tam, kde byste meli hledat duvody poklesu zajmu o vase noviny.
0/0
13.4.2004 14:46

Patrik_

Heh
Pekny, ale chtelo by to urcitejsi testy. Treba panu Mlynarovi dat test z informatiky, to by asi bylo zajimave :D
0/0
13.4.2004 10:54

Vladce

není to tak zlé
Náhodou musím uznat, že celkem umí, i když je zrovna dvakrát nemusím.
0/0
11.4.2004 15:58

jirka04

Ale báli se zbytečně!
     Předseda vlády, ministr kultury a ministr zemědělství do toho mohli klidně jít. Vždyť i ministři Kostelka, Součková a Čermák získali po jednom bodu. A také informatika, školství a výzkum a vývoj po dvou. A pan Sobotka z financí dokonce tři. Tak proč tolik strachu pánové! Nula by to nebyla
0/0
11.4.2004 15:02

jirka04

Re: A omlouvám se
i všem dalším příznivcům této vlády. Vždyť onen  jeden bod získal i pověstný černý vzadu,  minisr Škromach! Takže i ti nejhloupější ministři získali alespoň známku 4- a to je slabší dostatečná. Takže je to dobré, žádná nedostatečná! A škarohlidi mají utrum
0/0
11.4.2004 15:40

kouc

ještě větší blbci než jsme si mysleli
0/0
11.4.2004 12:59

JirkaVanek

http://www.freewebs.com/vanek/index.htm

JirkaVanek

Otevreny dopis rediteli civilni zpravodajske sluzby
Je mnoho otázek, pane řediteli, na které bychom chtěli znát od Vás, od člověka z relevantního prostředí, upřímné a pravdivé odpovědi. Na závěr se ještě dovolím otázat, zda jako teolog nemáte pocit viny a výčitky z toho, že jste se spolu s dalšími podílel na hanebné likvidaci V. Hučína . Skutečně spíte dobře? Kauza V. Hučína je sledována – nejen veřejností – v USA, Austrálii a v dalších zemích. Po účelových průtazích by se nyní v květnu měla odehrát další série vykonstruovaného procesu, tolik připomínajícího třeba kauzu v  Krčmani z 50. let. Nemyslíte, že by bylo dobré celý případ s bývalým kpt. BIS V. Hučínem před veřejností otevřít, a jak se říká, „přiznat barvu“? Pravda stejně vychází vždy napovrch, nelze ji pošlapat, umlčet. I pravda o některých signatářích Charty 77 je již mezi veřejností – a další a další podvodné skutečnosti. Děkuji předem za Váš čas a upřímné odpovědi na dané otázky, které následně zveřejním i v angličtině na jediném nezávislém (v ČR) médiu – Internetu, stejně jako tento otevřený dopis Vám.
V pripade spatneho zobrazeni cely text bez diakritiky zde:   http://www.freewebs.comvanekindex.htm
0/0
11.4.2004 2:45

Irish Stout

Je otázkou,
zda by pan ministr Kostelka odpovídal lépe po ránu "když mu to ještě myslí", ale oceňuji, že do toho šel. Narozdíl od pana Palase, který se pěkně "po komoušsku" ohradil a projevil se jako opravdový prosťáček. Taktéž pan Dostál toho patrně v hlavě mnoho nemá a tedy vycouval. Pan premiér coby filosof samouk na tak přízemní otázky odmítl odpověď z důvodů principielních: řídí přece běh vesmíru, tedy nebude jako žáček ve škole papouškovat nějaká stupidní numera, že...
0/0
11.4.2004 2:29

Kazbunda

Kunda Souckova
je doopravdy kunda a jeste k tomu vylizana
0/0
10.4.2004 21:55

Kazbunda

Re:
Kdyz jsem se trochu ukldnil a prohledl si znova odpovedi vsech ministru, tak ona vlastne Souckova zapada velmi dobre do stada vylizanych dabilu s chovanim termitu
0/0
10.4.2004 22:03

Kazbunda

Re:
spravne melo byt DEBILU.......dost dulezite slovo ve vztahu k nasi vlade
0/0
10.4.2004 22:04

Dedek NY

Re:Kaybund, prosím Tě jak to děláš,
že Ti to prochází. Já jsem jen tak pro srandu tu ku ndu zkusil a byl jsem víš kde.Jinak jestli se páni ministři bojí, že je lidé budou mít za blbce,tak nemusí.Všichni to už dávno vědí.
0/0
11.4.2004 1:46

WildBoy

hmm...
Pokud nevím já, kdo je premiér Irska, tak se celkem nic neděje. Ale pokud to neví člen vlády .... navíc když při propagaci vstupu do EU Irsko omílali snad v každé větě.
0/0
10.4.2004 19:39

ples

Hlupáci?
 Naši ministři možná jsou hlupáci. Ale určitě bych to netvrdil na základě tohoto testu. Byť mě překvapuje, že ministři neví, kolik je mimimální mzda a kdo dostal Nobelovu cenu. Spíše mě překvapuje jejich (ne)smysl pro recesi, s kterou jim byl tento test předložen. U Dostála ovšem ne. Jeho smysl pro humor a jeho sebestřednost jsou všeobecně známy. A paní Součková je samostatná kapitola ;-)
0/0
10.4.2004 16:02

prejety_medvidek_koala

Re:
jo , ja jsem chytrej jako opice a vedel sem jenom jednu spravnou odpoved ...
0/0
10.4.2004 17:53

Fluffy

Tak to se bali zbytecne
Nahodou me jeste prijemne prekvapili...
0/0
10.4.2004 14:20

Modráček

Jsou to hlupáci...
Je to tragický výsledek. Premiér odmítl test absolvovat. U olomouckého cikána mě to moc nepřekvapilo, ostatně je to jediný člen vlády, který neovládá ani jeden cizí jazyk. Ministr kultury!!! Ale nic naplat máme, co jsme si zvolili. Celkově dopadli ministři naprosto trapně. I když se mně nelíbí, že Otto Wichterle nedostal Nobelovu cenu.
0/0
10.4.2004 13:35

jirka04

Re:
Pleteš se hochu. Umí částečně rusky. Tut útka.
0/0
11.4.2004 15:44

pilot188

0/0
10.4.2004 11:52

KRISHOT

Proč
budete ? proč budoucí čas, když je to přítomnost.
0/0
10.4.2004 11:19

Pluton

Hehe
Teda Souckova me dostala - zatlouct Heyrovskyho coby ministr zdravotnictvi, to je snad primo zlocin. A ze vi ze je Irsko maly.. ta zenska je fakt expert :-))))
0/0
10.4.2004 10:36

ktv

legrace ale to znamkovani
fakt nevim kde vykoumali... -mi prijde, ze nejsou zas az tak blbi - ja taky nevim, kolik stoji dalnicni znamka, ani kdo predseda unii. -nobelovky bych vedel a minimalni mzdu priblizne. s vojakama bych byl taky v pr... takze celkove vzato bych si dal 4- :)
0/0
10.4.2004 9:47

Tomi480

Re: legrace...
Mate pravdu. Ja sam se nepovazuji za hlupaka, verejne deni sleduji celkem pravidelne, ale spravne bych odpovedel asi jen na otazku 5 a 7. To, ze neznam odpovedi na ostatni otazky, mi ale celkem nevadi a nadale se nepovazuji za hlupaka. Tak proc tak hodnotite ministry?
0/0
10.4.2004 10:00

herulinka

Re:
No vy třeba nereprezentujete naši zem, ale ministři by měli...když budu dělat v nějakém oboru, ve kterém se určité znalosti předpokládají, tak to minimum bych asi ovládat měla, tedy je to můj názor...
0/0
10.4.2004 15:55

paja83

Kdo to zase vymyslel
Kdo z Vas znal vsechny odpovedi ?? Proc jenom ministri ?? Klaus a ta jeho zavsivena odska by nedopadli lip ??
0/0
10.4.2004 9:46

MBr

Re:
 Lidská hloupost nezná mezí, co Pájo?  Taky se mi otázky zdáli hloupé, očekával jsem jiné, stavěné na elementárních obecných znalostech.  Nicméně domnívat se, že je vymyslela ODS, to zavání těžkou paranoiou         Kdyby byla ODS ve vládě,tak se jejího ministra zeptaj taky, nehledej konspiraci tam, kde evidentně není
0/0
10.4.2004 10:21

paja83

Re:
Ja v tom nehledam konspiraci, ale jenom jsem nadhodil, ze Klause a opozicni bandy se nikdo neptal, i kdyz verim, ze komancove by to zvladli.
Nejsem volic KSCM  
0/0
10.4.2004 10:49

_Sandstorm_

Re:
ODS se neptali, protože se ptali ministrů a ODS ve vládě není. Stačí ti to takhle? BTW tvých komunistů se taky neptali, takže o žádné nadržování ODS nejde.
0/0
10.4.2004 13:38

paja83

Re:
Cteni ti dela problemy, vid? Jsem se ptal, proc jenom ministri
0/0
10.4.2004 19:22

diynamo

Test
Zajímavější než výsledky testu jsou jejich reakce k testování jejich osob. Celkově je to dost vypovídající.
0/0
10.4.2004 9:39

kouc

Jsou to hlupáci,nic jiného
0/0
10.4.2004 9:28

wjt

Test vypovida zejmena o krecovite snaze o senzaci ...
, ... pred velikonocnim vikendem. Dokazu si velmi dobre predstavit, ze pokud by podobny test byl predlozen reditelum (nikoli redaktorum) nejvetsich ceskych denniku, tak vysledky by byli velmi podobne. Prirozenym trendem dneska je specializace - tak o cem vypovida znalost minimalni mzdy, nebo pritomnosti cekych vojsk v cizine? Stejne tak - o cem vypovida znalost toho kde prameni Berounka, nebo kdy byly naposledy vystaveny ceske korunovacni klenoty ... ? Ale pokud k takovymto nic nerikajicim testum pripojime informaci, ze na uvedene otazky odpovidali ministri, tak to okamzite ziskava lehce skandalni a kritizovatelny nadech. Proto je pro mne takovyto text prikladem spatne novinariny. Dobrym prikladem by byl specializovany test - napriklad zeptat se Ministra zemedelstvi jaky je prumerny vynos psenice z hektaru, nebo Ministra informatiky kolik bitu ma byte a pod. To by ale chtelo alespon trochu na te myslence zapracovat, cehoz autori zde predkladaneho testu evidentne nebyli schopni.
0/0
10.4.2004 9:27

juton

Re:
, Naprosto souhlasím. Ale sám vidíš, jakou to udělalo radost zdejším nesnášenlivým jelitům. Takže takové články jsou právě pro takové čtenáře.
0/0
10.4.2004 9:47

herulinka

Re:
Tenhle test ale měl být asi spíš o všeobecných znalostech. To, že by ministr zemědělství např. měl znát průměrné výnosy, by měla být samozřejmost, a možná bychom se hodně divili, kdyby takovýto test někdo uskutečnil. Ale takovéhle věci, na které se ptali, jsou celkem obecné, tak proč by je ministři neměli vědět? Nechápu jak někdo může nevědět, kolik stojí dálniční známka a přitom dálnici třeba jednou týdně používat, ještě hlasovat o ceně známky apod.
0/0
10.4.2004 16:00

Montaigne

Bože můj, Mlynáři
ministr informatiky, bývalý novinář, a nedokázal říci, kdo z Čechů získal Nobelovu cenu? Bože, to je ale nevzdělané jelito. No, on přece ani nevěděl, kolik má byte bitů  
0/0
10.4.2004 9:26

Modráček

Re: Neví to
Já si myslím, že to Mlynář neví.
0/0
10.4.2004 13:37

kErbi

Jsou to velcí páni....
ale jitřenka řídí kokrhání hehehe. To je síla. 9000 min. mzda a tu trapnou sumičku za dálniční známku si ani nepamatuje. Tu si koupil se žvýkačkama, i když si teď možná uvědomil, proč se mu zdály TROŠIČKU dražší. Ale co je to KING! K lopatě s tou lopatou!! :-/
0/0
10.4.2004 9:25

Rivie

Bludy úředních oblud
Já už na to nemám slov, to si snad ze mě dělají legraci? Nelepší je otázka s dálniční známkou a odpověď Marie Součkové - 480,-Kč, ale ještě víc mě pobavil pan Petr mareš o tom, že minimální mzda v ČR je 9000,-. Opravdu žijí v bludech.
0/0
10.4.2004 9:22

herulinka

Re:
Jo. V mém případě by se jednalo o míň než minimální mzdu, když svý prachy zdaním... :-/
0/0
11.4.2004 13:51

hermik

Re:
Jeste lepsi je Cyril Svoboda, ktery se mysli, ze minimalni mzda je 2.500 Kc
0/0
12.4.2004 18:16

JanTleskac

Mlynar
ale on je opravdu hlupak :-)))))))))
0/0
10.4.2004 8:00

Misaf

hmm
oni se bojí,  že si budeme myslet, že jsou hlupáci. ale to se nemusí bát, že si to budeme myslet. my to totiž už dávno víme...bohužel
0/0
10.4.2004 7:48

Libor76

známky
Proč mu Buzková 4 a Šimonovský 1-? Šimonovský odpověděl jen přesně na otázku 5 a nespletl jméno u  šestky. U čtvrtí otázky byli mimo oba. Proč tedy takový rozdíl ve známkách? :-( Že vy Petru nemáte rádi?! :-(
0/0
10.4.2004 7:23

Sudajev

Re:
To je pomsta za ty její kozy.
0/0
10.4.2004 8:39

Tomi480

Re: znamky
Je pravda, ze Buzkova odpovela stejne jako Mlynar - jen dve otazky spravne  a dve priblizne. Zatimco Simonovsky odpovedel zcela spravne  6 otazek a priblizne jen otazku c. 3. Tak proc by mel mit stejnou nebo podobnou znamku?
Nejste Vy nahodou ucitel?
0/0
10.4.2004 9:55

Sudajev

IMO
Bát se nemusí, oni totiž hlupáci jsou už dávno.
0/0
10.4.2004 7:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.