Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Komunisté chtějí potrestat Hrzánovou

Herečka Barbora Hrzánová má na krku trestní oznámení. Podala ho šumperská okresní organizace Komunistické strany Československa-Československé strany práce. Vadí jí výrok: Rusáci a komunisté jsou svině. Hrzánová ho pronesla po převzetí ceny Thálie v přímém přenosu ČT.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

merrygold

"antikomunistka"
Kdo má zájem, nechť si přečte v Lidovkách, jak paní Bára bojovala proti komunismu téměř od kojeneckého věku. http://lidovky.centrum.cz/clanek.phtml?id=251785
0/0
12.4.2004 19:22

jyrinec

divim se
 ze se nad jednim vyrokem zcasti pravdivym dela takovej humbuk. zirinovskij se rval verejne v televizi pri politicke debate a nic se nedelo. zase chceme byt papezstejsi nez papez...
0/0
12.4.2004 18:45

mravkolev

s
hrzánovou není už třeba trestat, tu už potrestal pan buh přiřknutím takový šeredný tělesný schránky
0/0
10.4.2004 18:14

2Mac7

Re:
Vy jste jistě dokonalý krasavec, škoda že inteligence je miizivá
0/0
10.4.2004 22:24

oranzovej

Utan
Doby, kdy komunisté mohli někoho trestat jsou už minulostí.
Pokud jde o výrok Hrzánové, měl jsem dojem, že kladně hodnotila skutečnost, že může veřejně o komunistech prohlašovat, že jsou svině. Proč ne.
Barboru Hrzánovou považuju za člověka s velmi příjemným smyslem pro humor a hra Hrdý Buďžes je bezvadná.
0/0
10.4.2004 15:51

baronfonlempl

Nevím proč se tak vášníte.
Viděli jste někdy onu zrůdu Hrzánovou? Popřejte jí tedy trochu radosti, oni ji zavřou jiní. Proč se tedy špinit, ne?
0/0
9.4.2004 23:00

Fluffy

Re:
No ja mam nahodou Hrzanovou jako herecku docela rada, ale ten vyrok si mohla odpustit........
0/0
10.4.2004 15:23

oranzovej

Re: Utan
Drahý barone, nedělám to často, ale pro vás klidně udělám vyjímku. Jste blb.
0/0
10.4.2004 15:47

GhorX

Re:
Podepisuji.
0/0
10.4.2004 15:55

Barunecka

Re:
GhorXi - odpovedela jsem Ti!
0/0
12.4.2004 18:32

jahol

pr
Jelikož (bohužel) nemáme zákon o nelegálnosti KSČ (protože ho nechceme), je výrok, že komunisti jsou svině hanobením přesvědčení a jeho autora by měli potrestat. Výrok, že rusáci jsou svině, je hanobením národa a jeho autora by měli rovněž potrestat.----S prvním výrokem souhlasím, ale protože musím ctít  zákony země, ve které žiji, nebudu ho opakovat. Druhý výrok je ubohost na úrovni zvěrstev skinů. Když jsou Ti rusáci takoví, tak bychom je měli aspoň zmlátit, když už ne přizabít, co, paní Hrzánová? Co takhle takového nějakého pěkného malého rusáčka, takovou malou sviňku, třeba pětiletého klučíka nebo holčinu? Uvědomujete si vůbec, co říkáte?? 
0/0
9.4.2004 22:55

leonel

Re:
Uvědomuješ si vůbec o čem píšeš???  Netušil jsem že tady vyskytuje tolik řečnilů...
0/0
10.4.2004 14:59

merrygold

a co ti převlečení
A kdo je horší, ti převlečení nebo nepřevlečení? Už se těším, jak bude paní Hrzánová nadávat třeba panu soudruhu Vladimíru Dlouhému a spoustě dalších bolševických a estébáckých tunelářů, mafiánů převlečených za pravičáky. No ti by s ní teprve zatočili ale k tomu ten slepičí mozeček nemá odvahu.
0/0
9.4.2004 20:26

leonel

Re:
Pokus se vytvořit takové divadelní představení,  jaké si představuješ a ve kterém se bude nadávat tebou vybraným osobám. Pak můžeš částečně doufat že za tebe bude někdo někomu nadávat. No a tedˇmi napiš o čem je vlastně řeč. Může to být v hodnotě hmoty  která je uvnitř tvé kostěné šišky. 
0/0
9.4.2004 20:42

merrygold

Re:
Já jsem chtěl jen vědět, kdo je horší, ti převlečení nebo nepřevlečení, protože jak se zdá, na to nikdo nemůže nebo nechce odpovědět. A velice rád bych věděl, co ti dnešní "antikomunisté" dělali proti komunistům před listopadem. Paní Bára asi také vzorně svazákovala, když nevím, na které škole.
0/0
10.4.2004 11:54

leonel

Re:
Pokud chceš vědět  kdo je horší tak si musíš najít místo. Tady je řeč o hře "Čestný budžes" a  předávání ceny Thálie. Pokud si toto  divadelní představení neviděl tak se není o čem bavit.  Jde o výrok asi tak osmileté holčičky kterou Bára Hrzánová hraje... Doufám že ti další nemusím dopodrobna vysvětlovat, protože to už by znamenalo spojení s šumperskými komunisty, kteří také nevědí o čem mluví.Ty  tři tečky uprostřed si už musíš domyslet.  Nesnáším slova  asi, buď vím, nebo nevím a když nevím tak ... Čao 
0/0
10.4.2004 14:53

leonel

Re:...
 Vzhledem k tomu že nereaguješ ani na pozměněný název tak   OPRAVDU není o čem mluvit.
0/0
10.4.2004 18:00

baronfonlempl

Re:
Prosím slušně merrygold : neurážejte slepice.
0/0
9.4.2004 23:02

WildBoy

...
Zákon platí pro všechny, i pro antikomunisty. V historii jsme se už jednou mohli přesvědčit, kam vede tolerování nezákonnosti - dotyčná osoba se jmenovala Adolf Hitler, a mnoho evropských politiků mu tolerovala hodně prohřešků, protože v něm viděla zbraň proti komunistům. Pokud by antikomunisté měli mít větší práva než někdo jiný, nežijeme v demokracii, ale fašismu.
0/0
9.4.2004 20:13

1_130_202_135

Re:
Počkej, vydrž - za tři týdny bude "žena za pultem" na Letné vykřikovat, že svině jsou Ami a antikomunisté. A jaký bude mít aplaus!
0/0
9.4.2004 20:34

WildBoy

Re:
pro ni platí totéž. Ale díky nedůslednosti českého práva stejně nebude potrestána ani jedna
0/0
9.4.2004 23:04

Modráček

Zbytečnost
Možná má madam Hrzánová pravdu, pokud jde o některé komunisty, ale jinak to bylo zbytečně velkohubé gesto. Takový Dolejš se určitě nedá srovnávat se socdemákem Šloufem. A pak je tady spousta obyčejných lidí, kteří komunismu věřili a byli jím podvedeni. Úplně jiná věc je označení Rusů. Chtěl bych vidět, co by Hrzánová dělala, kdyby její divadlo koupil některý z novoruských zbohatlíků. No co asi, usilovně by mu lezla do zadku.
0/0
9.4.2004 18:50

leonel

Re:
Ty už se tu  s těma úchylkama neobjevuj, nebo ti rozeberu větu po větě. Například " je tady spousta  obyčejných lidí, kteří komunismu věřili a byli jím podvedeni".Jinými slovy byla  tady spousta naivních lidí, kteří si mysleli, že jim za  přisluhování budou lítat do huby  pečení holubi a byli překvapeni že to není pro  všechny. Víš co tady může udělat každý člověk, který pohrdá penězi, když od něho někdo bude chtít něco koupit? Může ho poslat do prdele!
0/0
9.4.2004 19:37

Modráček

Re:
To je fajn, že ses už vykecal, ty valašský ogare, nebo z které psí pr.ele to píšeš. Skutečně, ale skutečně si nemyslím, že by mademoiselle Hrzánová patřila mezi ty morální monolity, které pohrdají penězi. A vůbec, cos dělal za komančů ty? Pravděpodobně do plínek.
0/0
10.4.2004 12:59

leonel

Re:
Ty velkoměstský inteligente, který převádíš řeč z ruských sviní na morální monolity se začni stydět nad svou blbostí. Samozřejmě že   mein.hans@Post.sk je moje pravá adresa,  naivko počítačová.  To seš tak omezeně cvičený,  že si neumíš založit schránku na druhém konci světa? Ano,  já tady pitomému Modráčkovi napíšu svoji  pravou adresu.Bože, bože jak jsou někteří Češi těma Rusama devastovaní. Jak vidím už tě ani nezajímá výrok z divadla.No... A  o    posledních dvou větách nediskutuju  protože  jsou pod moji úroveň.Můžeš si vážit jsem vůbec reagoval.  Pomohla ti pasáž "skutečně, ale skutečně si nemyslím".Přelož si to jak chceš. 
0/0
10.4.2004 15:36

leonel

Re:
A pokud nemáš odvahu tady tak můžeš psát na mail  mein.hans@Post.sk   
0/0
9.4.2004 19:56

rado_old

Komunismus musí zvítězit!
Dost už bylo té vaší demokracie,kdy si kdekdo blemtá,co se mu zachce,každá héérečka,co bere miliony se otře o poctivého dělníka,komunisty.Pravicové živly pod vedením ODS tunelují vše,co jim přijde pod ruky,krade se ,znásilňují se malé děti, nezaměstnanost větší,než v době krize ve 30.letech.Neustálé zdražování ,lidé nemají na nájmy a všichni volají Hurá ,demokracie! Ale už se blíží doba,kdy se kolo dějin obrátí ,lid si uvědomí,že za komunistů se měl lépe a potom opět ZVÍTĚZÍME!!!
 
0/0
9.4.2004 15:02

GhorX

Re:
Já bych řekl, že máte dobrý smysl pro humor. Ale opatrně, jsou mezi námi (většinou pubescentní) lidé, kteří by Vašemu plamennému projevu mohli i věřit.
0/0
9.4.2004 15:09

leonel

Re:
Čtyřicet let komunismu, patnáct let demokracie! To znamená ještě dvacet pět let držet hubu a pracovat!  Jenže je tady ta EU... 
0/0
9.4.2004 15:16

1_130_202_135

Re:
Obávám se, že podle úvodního příspěvku není EU tady, ale TAM . A TADY budeme ještě pár let i s "našimi" komunisty a jejich příznivci
0/0
9.4.2004 15:18

leonel

Re:
 Chtěl jsem říct že z Bruselu "našim" komunistům nebude nikdo nic vyčítat.
0/0
9.4.2004 15:24

Nedobik

Re: Zas*ranej dělnickej komunisto!
SMRT KOMUNISTŮM!!!
 
AŤ ŽIJE KAPITALISMUS S LIDSKOU TVÁŘÍ!!
A HLAVNĚ AŤ NÁM STOJÍ!!!!!
0/0
9.4.2004 16:46

JirkaVanek

Proti komunismu
Vazeni poslanci a senatori,
 
pristi mesic bude zahajen ostudny politicky proces a jak to vypada tak neverejny, s byvalym pracovnikem BIS Vladimirem Hucinem.
Proti tajnemu procesu probiha jedna z mnoha petic, ke ktere se pripojili mimo jine i  JUDr. Hana Marvanova, Marta Kubisova a Svatopluk Karasek. Pod petici je porad mista dost i pro Vase podpisy. Nebo radsi zvolite cestu ignorace a  nechate sva jmena za par let vlacet tiskem
jako jmena zradcu kterym bylo lhostejne ze neco co se nazyva ceskou justici odsoudila Vladimira Hucina za statecnost?  Umite si domyslet jak se na Vas budou divat Vase deti? Prosim Vas: Zapomente na stranickou linii a svym podpisem pod petici zadejte verejny soud s Vladimirem Hucinem. Nedopuste aby zbytky nebezpecne extremni levice pri prosazovani svych zajmu poskozovala povest Ceske republiky v zahranici.
 
Verim ze vetsina z Vas jsou slusni lide a jako slusni lide budete jednat. Podepisete.
 
Se srdecnym pozdravem
Jiri Vanek, byvaly a dnesni disident
  Petice za verejny soud s Hucinem: http://www.geocities.com/gvanek2000/Kryl1.html  
0/0
9.4.2004 12:44

GhorX

Re:
Vážený pane Vaňku, politici, které žádáte o podpis (až na naprosté vyjímky) jsou ti, kteří proces s Vladimírem Hučínem zorganizovali, nebo jeho organizaci přihlíželi. Ujišťuji Vás, že každý den v tomto státě přibývají lidé, kterým by hromadná poprava členů vlády a parlamentu vylepšila náladu. Nicméně, Váš příspěvek sem tématicky nepatří a je zvykem takové příspěvky označit.
0/0
9.4.2004 12:53

logar

je to odvaha a charakter
 od té Hrzánové, říci na veřejnosti, že rusáci a komunisti jsou svině.
Připomíná mi to pasáž z Černých baronů (kniha, tuším)kdy bolševický oficír demonstruje socialistickou svobodu projevu takto: kdyby jste za první republiky vyšel do ulic a křičel "ať žije Sovětský svaz a Proletáři všech zemí, spojte se" tak by jste mohl být několi dnů zavřený a také dostat od policajta obuškem. Taková byla nesvoboda!  Zatím co dnes, za socialismu, můžete v ulicích křičet "ať žije Sovětský svaz a Proletáři všech zemí spojte se" kolik hrdlo ráčí a nikdo vás nezavře a policista se na vás bude smát. Takovou máme svobodu!  
0/0
9.4.2004 12:36

sluncevsobe

pro: PONGO
Stephen Hawking=absolutní jednička v tom, co dělá a píše! Nelze soudit podle toho, jak kdo vypadá! A  Báru mám rád, i když není zrovna miss júnivrs! Věšet se mělo od UV KSČ! To by asi stačilo na zásadní obrat v myšlení nás všech! Myslím, že "Nejsme jako oni" nebyl ten správný slogan!!! Hezké velikonoce Vám všem na netu!
0/0
9.4.2004 12:15

Barunecka

Re:
Dik, Tobe taky hezke Velikonoce.
0/0
9.4.2004 12:18

redback

jsou sice svině, ale ...
to nedostatečně vystihuje těch strašných 40 let. Když si uvědomíme, kolik lidí umučili, zavraždili, pozavírali, kolik rodin zničili, je takové pojmenování slabé. Ztracené životy nikdo nemůže nahradit. O to je nehoráznější, že mají tolik drzosti se divit. Jsou všude rozlezlí, jsou jich plná ministerstva, policie, armáda, úřady. Je to ostuda našeho státu, že takoví zločinci mají svou stranu !!!
0/0
9.4.2004 12:01

Barunecka

Re:
Pravda... Sudajeve - toto je prispevek pro Tebe - treba sve 41.narozeniny oslavis rozbresknutim.
0/0
9.4.2004 12:03

Sudajev

Re:
Do těch mám ještě fůru času.
0/0
9.4.2004 12:18

Barunecka

Re:
Tys lhal? Nedivim se, to je pro komunisty typicke...
0/0
9.4.2004 12:23

Sudajev

Re:
Barunko jenom trošku.
0/0
9.4.2004 12:25

Barunecka

Re:
To voni rikaji trosku a pak, kdyz pravda vyplyne na povrch...jsi stejni jako oni!
0/0
9.4.2004 12:27

redback

to je značně zjednodušené
0/0
9.4.2004 11:50

GhorX

.
Naprosto s Barbarou Hrzánovou souhlasím. Sice je ošklivá, jak půlnoc v močále, ale evidentně má odvahu; reakce ultralevičáku se totiž dala čekat. Snad se ti blahoslavení chudí duchem v čele s parchantem Zifčákem neodhodlají k nějakému fyzickému útoku. To by asi skončilo (hned po vyhlášení volného lovu komunistů) stanným právem.
0/0
9.4.2004 11:43

Barunecka

Re:
Co furt mate s tou krasou? Je to skvela herecka. To je dulezite! Jsou snad vsechny zeny krasne?
0/0
9.4.2004 11:46

Sudajev

Re:
Doufám že ji nejsi podobná.
0/0
9.4.2004 11:47

Barunecka

Re:
To ne... Jsem pry pohledna divka - pozn. jedna se o FTIP
0/0
9.4.2004 11:48

Sudajev

Re:
Taky si myslím.
0/0
9.4.2004 12:18

Barunecka

Re:
Jak vidim...nepochopils...jaka skoda, myslela jsem...citila jsem, ze mezi nami...neco...vse je v haji...tento nesoulad nemam rada.
0/0
9.4.2004 12:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.