Diskuze

Američané věří ve správnost války v Iráku

Američané sice přestávají podporovat další pobyt jednotek v Iráku, takřka šest občanů USA z deseti se ale domnívá, že bylo správné zahájit invazi do Iráku. Nic na tomto jejich mínění zřejmě nezměnily ani krvavé události posledních dní.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pinkshadow

6. 4. 2004 19:22
platonická láska
...Kamil mi říkal, že se zamiloval do Montaigneho ...jeto prý platonická láska a já nejsem proti ...ať si Kamča užije ...hmm...
0 0
možnosti

briza

6. 4. 2004 19:57
Re:
Hele Montaigne byt tebou prcham Pink po tobe jede. Celou dobu tady zkousi nekoho ulovit (takove ty obcasne pokusy podsunout nekomu, ze ma damske puncochy, cte ty jejich casopisy apod.). Ted uz je to natvrdo. Kamil, jeho prava ruka se sice zamiloval platonicky (takze si chce jen sahnout), Nebral bych to na lehkou vahu.
0 0
možnosti

hovnival-

6. 4. 2004 16:49
@@
Zamyslete se: Mate shrabane listi? Vetsina  z vas rozhodne ne. Podle toho to taky vypada. Vasnive debaty na internetu a v hospode, ale neco poradneho udelat, to ne. Popadnete hrabe a shrabejte alespon cast listi. Uz je jaro, je ostudne videt vsude neodklizene listi. Muzete pritom dokonce i premyslet nebo jdete-li na listi ve dvou a vice lidech, muzete i diskutovat o tom, jak by to ti americani meli spravne delat.
0 0
možnosti

monstrum

6. 4. 2004 17:05
Re:
No můžeš mi spočítat závislost války v Iráku na poštu spadeného listí ? Předpokládám, že určité množství listí zvyšuje odpor proudícího vzduchu, to znamená, že někde je horko, někde zima. Příliš velké horko má vliv na lidskou psichiku a vznikají z toho války. Akorát nevím matematický vzorec. možná ...a=xb-c*f / bflmpswz............
0 0
možnosti

monstrum

6. 4. 2004 16:49
Američané neexistují
Američané neexistují, vymyslela si je Česká televize.
0 0
možnosti

hovnival-

6. 4. 2004 16:50
Re:
To je pravda, sam jsem to videl.
0 0
možnosti

ruleta

6. 4. 2004 15:28
.
Sleduji ze se to tu hemzi Hojery,Sweny...a jejich apokalipticke prispevky..:-)-siitske povstani, vse jde z kopce(tim vubec nerikam ze sitauce neni vazna)........vylepim(vcera jsem ho tu hodil)  nazor jednoho cloveka z Iraku Hamida Al Obeidiho( vudce jednoho z nejvetsich kmenu v Iraku)-
 
 Al-Sadr nereprezentuje iracke siity, reprezentuje  jenom malou cast.Ja sam jsem siita a nepodporuji ho v tom co dela.Je velmi mlady a casto dela spatna rozhodnuti.Irak potrebuje stabilitu a bezpeci a ne nasili.(...)Americane udeali chybu ze zavreli denik.Rikaji ze je svoboda projevu tedy nevidm duvod proc by mela byt zavrena i kdyz pise lzi(...)Jsem presvedceny ze se situace uklidni v horizontu nekolika dni, protoze Sistani rekl ,nepripojovat se k Al-sadrovi'.
 
 
 
Prispevek neni uplny je dohledatelny ve vcerejsich prispevcich.
0 0
možnosti

tajemnik letajiciho ostrova

6. 4. 2004 15:33
Re:
az do nedele po Sadrovi media ani neprdli... kolik se jeste skryva takovych Sadru??? A mozna i mnohem silnejsich a vlivnejsich??
0 0
možnosti

Milkman_Dan

6. 4. 2004 14:57
Ta debata uz dost odrolovala dolu, tak jeste jednou 2
A jinak, mozna te to prekvapi, ja nejsem nejaky obdivovatel presidenta Bushe, ba dokonce ani americanu, spoustu toho co delaji ani treba nechapu ale svet neni cernobily. Takze treba souhlasim s jejich utokem na Irak. Ale na druhou stranu nesouhlasim s drzenim veznu na zakladne Guantanamo bez sdeleni obvineni. nejsem proste fanatik, co se diva jen na jednu stranu mince. Coz se rozhodne neda rict treba o tobe. Ale na druhou stranu, to co jsi napsal byla jedina obsahlejsi reakce na mou otazku.....
0 0
možnosti

tajemnik letajiciho ostrova

6. 4. 2004 15:04
Re:
jak muzes souhlasit s utokem ktery nechvalila OSN, ktery byl obhajovan lzivymi dukazy a na jehoz realizaci meli americane naprosto nedostatecne vypracovany plan ( viz povalecny plan na obnovu Iraku, ktery kritizoval kde kdo... ) a na vic jak muzes souhlasit s valkou ktera se dala odvratit??? Nechapu...
0 0
možnosti

Milkman_Dan

6. 4. 2004 14:56
Ta debata uz dost odrolovala dolu, tak jeste jednou 1.
Takze Jindro, ani ty jsi my nenapsal nejakou svoji vizi reseni problemu v Iraku (alternativu k invazi). Co se tyce ZHN, tak Irak je pouzil proti vlastnimu obyvatelstvu -> bojovy plyn proti Kurdum. Jinak mas pravdu v tom, ze na konci sedmdesatych letech se americanum hodilo, ze se Irak zapletl do valky s Iranem, jelikoz Irak neprosazoval tak radikalni nazor na islam . Proto Husajna podporovali zbranemi. Jenze rozhodne bych to nenazival zneuzitim. Oni Husajna do valky nenavezli. O to prece v zahranicni politice jde! Vyuzit ostatni ke splneni nejakych svych zajmu! Takto to proste funguje. Delaji to vsichni. V poslednich letech ale Husajn pusobil spise podvrtane, napriklad nabizel horentni sumy rodinam po palestinskych sebevrazich. A v neposledni rade byla take v Iraku tezce poslapavana lidska prava. Husjan samozrejme dokument o jejich dodrzovani podepsal ale s plnenim se neobtezoval. A OSN tomu jen necinne prihlizela. To delala ta slavna OSN. Nedelala NIC. Ty tvoje navrhy tykajici se Izraele radeji nebudu komentovat, snad jen dodam, ze pokud je nekdo tak hloupy a napadne sveho silneho souseda a ten ho nejen na hlavu porazi a jeste mu zabere kus uzemi, tak nema pravo brecet nad rozlitym mlekem. Jinak k tomu tribunalu. Ono se nam to u nas v te Evrope hezky kritizuje, to ano. Mame na to pravo. Muzem dokonce svym, a snad i cizim prezidentum a premierum vyhrozovat vezenim nebo soudem, muzeme svobodne sirit sve informace, bamuzeme je i pomlouvat. A to je hlavni rozdil mezi nami a arabskym svetem. Zajimalo by me, proc jsi jeste pred valkou v Iraku naprikald nejel do Bagdadu a nehlasal jsi tam za Husajn je zlocinec a mel by jit pred mezinarodni soud? Bal jsi se? Takovy ukecany hrdina jako ty ze by se bal????
0 0
možnosti

briza

6. 4. 2004 15:13
Re:
No, to je hezke, jenze hlavnim problem Zapadu v soucasnosti neni ani tak Husajn jako Al Kaida. Tu nemel rad ani Husajn protoze souperili o stejny kus kolace. Jestli tady nebylo lepsi vzpomenout si na stare rimske "rozdel a panuj", soustredit se na jeden cil a snazit se vyuzivat rivality na strane soupere. Zatim genius Bush dokazali rozdelit spojence a sjednotit protivniky (byt to Husajn sam odskakal).
0 0
možnosti

Kanadan

6. 4. 2004 14:27
Improvisace
V Iraku ted uz "koalice" pouze improvisuje.Plan se zhatil a je zahadou,americka verejnost stale jeste nachazi invasi do Iraku spravnou.Je to neinformovanost a nebo otazka inteligence?
0 0
možnosti

František Koudelka 4.Kyju

6. 4. 2004 14:37
Re:
Možná jsou neinformovaný, možná nemaj namrzlý kebule jako Kanaďani ( alespoň některý Kanaďani jak tak koukám ), kdo ví?
0 0
možnosti

Swen

6. 4. 2004 14:22
pro Idnes
Idnes je asi posledni zpravodajsky web ktery neprinasi zpravy z Iraku. Tak jen pro USA funclub to zhrnu. Hlavní boje se odehrávají v Bagdádu, Amáře, Basře, Karbale, Násiríji, Nadžafu a Kútu. Americká armáda potvrdila, že při bojích v Iráku bylo za posledních 24 hodin zabito sedm amerických vojáků. Jo, jo... opravdu rok po valce je v Iraku mir a prosperita. Tak co americti kasparci, co vy na to? Kdyz Husajn strilel islamske fanatiky prevazne z rad Siitu tak to byla genocida. Kdyz iracany po stovkach strileji Amici tak je to .. co to vlastne je? Osvobozeni, budovani demokracie nebo jen priznani chyby?
0 0
možnosti

oranzovej

6. 4. 2004 14:30
Re: Utan
A z čehopak máš takovou radost Swene? Počítání mrtvých ti dělá dobře?
0 0
možnosti

Flat Vamp

6. 4. 2004 14:18
...
...a jeste jedna otázka pro Hujera a spol.: myslí si snad nekdo, ze okamzitý odchod koalicních sil z Iráku té zemi prospeje víc nez jejich setrvání tamo?
0 0
možnosti

Sudajev

6. 4. 2004 14:28
Re:
Já. Smrt okupantům!
0 0
možnosti

Flat Vamp

6. 4. 2004 14:13
K OSN...
...kdekdo se tady ohání OSN, ale co udelala tahle neschopná organizace treba proti vrazdení ve Rwande nebo treba ve Srebrenici, he?
0 0
možnosti

tajemnik letajiciho ostrova

6. 4. 2004 14:28
Re:
a co proti tomu udelali americani kdyz je stavis do pozice ze ktere muzou o vsem rozhodovat sami?
0 0
možnosti